…Når det gjelder omveltningen, den som ser at han har snudd på hodet, så er det en ulykke, og det kan ha vært presidentens tur mot ham. Og den som ser at han har snudd fra side til side, så er dette en endring av staten. Når det gjelder gråt, den som ser at han gråter uten å skrike, lindrer de som er ulykkelige eller gleder seg sterkt, og hvis det skriker, er det en ulykke som oppstår for folket på det stedet og den som ser at han gråter og ikke kom ut av øynene, tårer, så er det ikke for ros, og hvis han ser stedet for tårene blod, så angrer han på noe som har gått fra ham og angrer, og den som ser det som om han gråter for en person han kjenner , og med Noah som gråter, så vil han falle slik han så ham, og hvis han ser at han sørger for noen som er død. Denne guvernøren misbruker sin autoritet, og hvis han ser som om han døde mens de gråt bak begravelsen hans uten sorg, så ser de fra denne guvernøren en glede, og den som ser at øynene hans er fulle av tårer og ikke går ut, så får han tillatte penger til seg, og den som ser at han gråter og ler etter ham, indikerer at tiden hans er nært forestående og sa at noen av dem elsket å gråte i søvn, hvis det ikke er noe klam i det, og det har jeg prøvd i en tusen ganger har jeg ikke sett noe annet enn god, glede og lykke…

…Predikanten Abu Saeed sa: Gråt er et øyeeple . Hvis han ser at han gråter etter en person han kjenner, og han døde, og Noah gråter, vil han falle når han i hans kjølvann ser en katastrofe av død, bekymring eller sorg ….

…Og den som ser at en død person ler og deretter gråter, det indikerer at han døde utenfor islams religion ….

…Han sa Kirmání så det som gråter fryder i stor glede, men roper skriker det viser ulykke å tåle vers ~ De Astrkhoun den ~ vers ….

…Hvis du gråter i drømmene dine, forutsier dette dårlige nyheter og irritasjoner i familien din . Hvis du ser andre gråte, indikerer dette en lykkelig gjenforening etter perioder med trist dissonans . Når det gjelder en jente, refererer denne drømmen til krangel mellom elskere som ikke vil oppnå tilfredshet gjennom selvfornektelse . Når det gjelder forretningsmenn, forutsier denne drømmen midlertidige skuffelser og tilbakeslag ….

…Og den som ser at han gråter og ingen tårer kommer ut av øynene hans, så er det ikke prisverdig, og hvis det er blod i stedet for tårene, indikerer det anger for noe som han har savnet og angrer ….

Og den som så at han gråt og gråt, det ville være en ulykke for folket der stedet ….

Og den som ser at han appellerer til en djevel, så konsulterer han sine fiender og viser dem å undertrykke rettferdighetens folk, så de kan ikke gjøre det fordi Gud den allmektige sier, men å flykte fra Satan for å sørge de som tror, ​​og ingenting skader dem utenom Guds vilje ….

Og gråt : med øye, latter og glede . Og hvis han hyler, skriker eller klirrer, så er det ulykke og lettelse ….

Og den som ser fugler gråte på et sted som tar ulykke for folket på stedet .)…

Og Jaafar Al-Sadiq sa: ~Den som så at han gråt og deretter lo etter ham, indikerte at hans tid snart skulle komme, fordi Gud den allmektige sa: ~ Og at han lo og gråt, og at han døde og levde . ~…

…Torden : Det kan være en indikasjon på Sultan-festen, som truer og truer ham, og fra det sies det at den tordner og skinner . Kanskje indikerte han gode løfter og korte ordrer, fordi han befaler skyenes konge å reise seg og være raus mot hvem de ble sendt til . Torden indikerer også trommer av kryp og gjenfødelse, skyer på soldater, lyn på pilspisser og fargerike publiserte gjenstander og flagg, regn etter blodsøl og tordenbolter over døden . Den som ser torden på himmelen, det er kommandoer som kommer fra sultanen, og hvis han ser at fra hans godhet i regnet og folket har behov for ham, indikerer dette regnet eller løftene til den gode sultanen, og han kan peke på de to ansiktene og forkynne de to tingene, selv om personen med synet er noen som vil bli skadet av regnet, for eksempel den reisende, de mindreårige og vasken og bygningen og høstingen, og den som går sin gang, enten regn skader ham og gjør det og ødelegger det han har gjort, og de har godkjent det før det gikk opp, slik at de advarer om å ta gaven og forberede seg på regnet, og enten sultanens ordre, eller en forbrytelse mot det er skadelig . Hva med om regnet på den tiden var like skadelig som sommerregn ? Og hvis han ser torden med lyn, blir løftets betydning bekreftet i det han indikerer . Og hvis solen var fremtredende ved det og det ikke var regn, kom tromming og ting som kom ut fra sultanen for å åpne den til ham, og den gode nyheten ble presentert for ham, eller for å lede kontrakten til noen av hans herskere, eller å sende ham ut eller motta den fra noen av hallikene hans . Og hvis det er regn, mørke og tordenbolter, så enten plager fra himmelen, som hagl, vind, gresshopper og bjørn, eller pest og død, eller strid eller krig hvis landet er et krigsland, eller folk forventer det fra en fiende . Noen av dem sa : Torden uten frykt. Hvis han ser torden, betaler han gjeld, og hvis han er syk, er han uskyldig, og hvis han blir fengslet, vil han bli løslatt . Når det gjelder torden, lyn og regn, er det en ære for den reisende og grådighet for beboeren . Thunder var eieren av en stor politistyrke . Noen av dem sa : Torden uten lyn indikerer attentat, bedrag, løgn og løgner, fordi det forventer torden etter lyn . Det ble sagt lyden av torden indikerer krangel og kontrovers . Lyn : betegner frykt for herskeren, hans trussel og løfte, bladet og piskeslagen, og kanskje autoriteten indikerte mot det, det gode løftet, latteren, gleden, lysten og lystens grådighet og håper på grunn av det han har av pine, pine og stein, barmhjertighet og regn, Fordi fra det nyhetsfolket beskriver, skyenes konge som er betrodd pisken hennes, og stemmen hans tordner over den med ordene av Den Allmektige : ~ Lynet viser deg med frykt og grådighet .~ Det ble sagt av frykt for den reisende og grådighet overfor beboeren, bonden, på grunn av regnet som ville være hos ham . Når lyn indikerer det, er det raskt og presserende på grunn av hastigheten på avgangen og mangelen på overføring . Den som ser lyn uten mennesker, eller ser lysene hans slå ham eller snappe øynene eller komme inn i hjemmet hans, hvis han reiser, vil han være på ferie, enten ved regn eller etter kommando fra en hersker, og hvis han er en bonde hvis land har tørket opp og tørsten etter å plante det, vil han forkynne for kyskhet og barmhjertighet, og hvis hans herre, far eller autoritet er indignert med ham. , Og lo av ham . Og diktere sammenlignet latter med lyn og gråt av regn, fordi latter blant araberne viser skjulte ting og skjul, så de kalles pollen hvis de helbreder øyelokket som latter, og hvis det kommer regn med det , det indikerer styggheten til det som ser ut for ham enn det han gråter på, så er det enten lyn . Ord som gråter, eller en pisk som gråter ham, og regnet vil være hans blod eller et sverd som tar hans sjel . Og hvis han er syk, skinner synet og øynene er tårevåt, og hans familie gråt og sa sin utholdenhet og skynding på hans død raskt, og den som ser at han spiste lynet eller slo det eller dets skyer, så oppfordrer en person ham til å gjøre noe rettferdig og godt . Og lyn indikerer frykt med nytte . Og det ble sagt at lyn indikerer fordelen fra et langt sted . Og den som så lyn, brente klærne, hans kone ville dø hvis hun var syk ….

…Begravelsen er den som ser i en drøm at han ber på en begravelse, så frustrerer han mennesker i den allmektige Gud og det ble sagt : Begravelsen er en hyklerisk mann, dårlige mennesker omkommer ved hans hånd . Hvis han ser at den er plassert på kisten og ingen bærer den, blir han fengslet, og hvis den bæres, følger han eieren av myndigheten, får penger fra ham og drar nytte av det . Hvis han følger en begravelse, følger han en korrupt myndighet . Og den som ser at han er på en kiste, pengene hans vil øke . Og den som ser at han blir båret på menneskers skuldre, så han treffer hans høyhet og autoritet, erobrer folk og kontrollerer dem, og hvis de gråter over ham, er hans konsekvens prisverdig, og hvis de ikke gråter over ham og skylder ham, er ikke konsekvensen av hans affære prisverdig . Og hvis de ber for ham med godt og roser ham godt, blir hans straff hyllet . Hvis han ser at han er på en begravelse som går på bakken, kjører han på et skip, og hvis han ser en begravelse i luften, dør en hersker eller en lærd, eller en stor mann dør i fremmedgjøring eller på veien til Hajj eller jihad . Hvis en person ser at mange begravelser er plassert et sted, er hans familie overflod av hor og hor . Og den som så at han bar en begravelse, han ville ha ulovlige penger . Hvis en kvinne ser at hun er død og er gravid, gifter hun seg, og hvis hun har en mann, er gjelden hennes løst. Hvis han ser en begravelse i markedet, så er bagasjen der hykleri . Å bære over kisten i en drøm er basert på dens skjebne, eller å reise på land eller sjø . Og den som ser at han deltar i en begravelse, det indikerer et farvel for den reisende, eller den som søker i komforten av seg selv av den som leder den avdøde til ham, for begravelsessønnen får en karat av belønningen, og hvis han deltar på begravelsen, blir to karat telt, og bare Gud den allmektige teller ikke størrelsen på karaten og dens storhet ….

…Når det gjelder døden, den som ser at han har dødd og folk gråter for ham, eller vasket og innhyllet ham, bar ham på kisten eller begravde ham i graven, det hele indikerer korrupsjonen i hans religion, og det er håpet at denne avdøde har rett til sin religion med mindre han blir begravet. Hvis han ble begravet, møtte Gud annet enn omvendelse med mindre han så at han bodde og forlot graven Etter begravelsen, omvender han seg og den som ser at han ble fortalt at du aldri har dødd, da vil han dø martyr, og den som ser det han har dødd og det som den døde kroppen skylder, og den som ser at han har dødd og det som er på ham, er det dødes legeme, og ingen gråter over ham, ble ikke vasket og ble ikke innhyllet, han reiser. Han så at han gikk ut fra et kalt land til et fruktbart land, så flyttet han fra kjetteri til en sunnah, og hvis han så at han gikk ut fra det fruktbare landet til et kalt land, flyttet han fra Sunnah til kjetteri og hvem som helst så at han kastet hendene fra skitten, så ville han være fattig, og hvis han var syk, døde han og den som så at han var død i gravene I lang tid reiser han langt unna og følger med de uvitende og umoralsk folket , og den som ser at han døde og deretter levde, han reiser langt vekk og kommer tilbake, og den som ser at han døde og ble båret på nakken på mennesker, da treffer han en hersker og utfører sitt befal, men ødelegger hans religion og er håpet på godt senere, med mindre han blir begravet og som ser at han døde. Han så ikke en grav, en skjort, en begravelse eller gråt, for det er en trøst for den visjonære som er i den. Og den som ser at han er pakket inn når de døde er pakket inn, så er det hans død, og den som ser at en levende har dødd og t da han bodde, da frafaller han, vi søker tilflukt hos Gud fra det. Og den som ser at imamen har dødd, forekommer korrupsjon i seerens religion, og noen av dem sa at den som så at imamen døde, da går landet tilbake til korrupsjon og dreier seg med det Han ødelegger, og den som ser at en av foreldrene hans døde, så er hans verden borte og hans tilstand bortskjemt, og hvis han er en av studentene i det hinsidige, vil hans arbeid bli suspendert, og hvis han ser at broren hans døde, hvis han er syk, så er det hans død eller død av et av hans aspekter. I et av øynene og en av hendene hans, og den som ser at hans kone døde, ødelegger hun næringen sin, og det ble sagt at han ville bli rik og ha nytte av penger fra en løsning, og den som så at sønnen hans døde, han ville bli frelst fra fienden, og den som så at datteren hans døde, fortviler han av glede. Ibn Sirin sa at guttens død er sikkerhet fra en fiende, og arven og jentas død er en retur fra Håp i ham er glede, barnets død og farens død, forvirrende saker på grunn av hans levebrød og morens død. Mangelen på tilgang til formålene og oppnåelse av dem og tristhet og den som ser en av hans slektninger har dødd, det er en reduksjon i hans evne, konas død er paradis og den gravide kvinnens død er veldig god og bra for henne. Fra der han ikke håper på det, og den som ser at en gravid kvinne har dødd, vil hun føde en mannlig sønn. Han var fornøyd med ham og kanskje døden indikerte en skilsmisse, og den som så at en kjent person hadde dødd mens han sørget for ham, da skjedde en ulykke for dem begge, og den som så at han døde blant et folk, ville bli involvert i deres handlinger og det ble sagt at han ville dø som kjetteri eller han reiste på tur, han ville ikke komme tilbake fra ham og den som så at han bar en død person, ville slå forbudte penger. Og den som ser at han slepte den avdøde på bakken, får han synd, og den som ser at han har fraktet de døde til gravene, da han gjør det rette, og hvis han tok det med på markedet møtte han sitt behov og hans handel brukt, og den som ser at en vitenskapsmann har dødd, indikerer han at kunnskapen og sharia er ugyldig der, og den som ser at noen av mennesker av innovasjon har Han døde, så er han bec oming mer tyrannisk og den som ser at en håndverker har dødd, det indikerer en depresjon av hans arbeid, og den som ser at hans tjener, hans tjener eller hans tjener har dødd, så mangler han sin pomp, med mindre han har noen andre, da stopper han noen ting, og den som ser at vennen hans døde, enten seeren dør eller mister sin venn, og den som ser at dyret hans er død, det er ikke noe godt i ham, og hvis han har andre ting, så er han lettere, og den som ser at noe av dyret har dødd mens han ligger, og hvis det har en hjørnetann eller en klo, indikerer det seieren til fiendene, spesielt hvis typen er skadelig og neglen er mer og kanskje mer indikativ på sikkerhet og sikkerhet, noen av dem sa at hvis de så at en ukjent gammel mann hadde dødd, indikerer det at bestefaren hans ikke produserer noe som han hadde tenkt, fant han i ham, og den som ser at en ukjent kvinne har dødd, hans verden forstyrres…

…Rosen : en sønn eller hederlige penger, og det ble sagt at en rose indikerer fravær eller en bok . Og det ble sagt at rosene er en paradoksal kvinne, eller en gutt som dør, eller en handel som ikke varer, eller en glede som forsvinner på grunn av manglende overlevelse av rosene . Og den som ser som om en ung mann har gitt ham et svar, da betaler en fiende av ham en pakt som ikke varer for ham . Og den som ser at han har en krans på hodet, han vil gifte seg med en kvinne, og skillet mellom dem vil være nært . Og hvis en kvinne ser det, så har hun en mann i denne egenskapen . Og den glade rosen er denne verdens blomst uten å ha kraft eller overlevelse . Og han hogg rosetreet i skyen og plukket rosene med glede og plukket det hvite fra hagen sin, kysset sin kyske kvinne . Hvis rosene er røde, er kona hans en munter person . Og hvis rosene er gule, så er hun en rettet kvinne . Og plukket opp roseknappene som ikke åpnet seg, bevis på at en kvinne aborterte et barn . Og det ble sagt at rosene er snille . Og den som plukket opp en stor velkjent rose, det ble akseptert av ham gjentatte ganger for en vakker, vakker kvinne som enhver ville ønske å kaste den stygge artikkelen, og hun var uskyldig i det : En gruppe uttrykkere sa : De to vindene er få, og mange av dem er tristhet . Rosene gråter, vrangforestillinger og tristhet, bortsett fra det som sees på stedet det er kjent, uten å berøre den eller trekke den av . Basilikumet gråter hvis det fjernes fra stillingen og treet dør . Så lenge han lever i planten sin, finner du duften hans, så er han et barn og noe lignende . I tillegg til roser, myrtle, pepper og alt som tilskrives de to vindene, så vel som pulser og det som er ukjent for antall opprinnelse i reproduksjonen, er det de og sorgen . Og de spiser belgfrukter og sorg, og mynte sørger . Når det gjelder jasminen : Det ble fortalt at en mann kom til Hasan al-Basri, må Gud nåde ham og sa : Jeg så i går som om englene kom ned fra himmelen og plukket opp jasmin fra Basra . Al-Hassan husket og sa : Basra-lærde er borte . Det er blitt sagt at Jasmine indikerer bekymring og tristhet, fordi fornavnet er Yas ….

…Og den som ser at safran er farget med plagget eller kroppen, og dets spor forblir, så indikerer det en ed, og det ble sagt at hvis noen ga ham en ukontrollert safran eller kjøpte den, ville han gifte seg med en rik kvinne ….

…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

…Gråt indikerer i en drøm predikanten . Å høre gråt indikerer åpningen av et kunif som den stinkende duften lukter fra . Det ble sagt : klagende lyd fra hunder . Og lyden av den jamrende stemmen er lyden av ilden, tamburinen og cymbalene gråter . Kanskje det var bevis på bryllupet med musikkinstrumenter og sang . Og livlige sørgende skal ikke berømmes i alle fall . Og den som ser et sted hvor han sørger, det er en forandring, ulykke og dårlig kontemplasjon, som blir avskåret av inkluderingen av hans følgesvenner . Og den som ser at han sørger for en død person, dette indikerer glede og glede . Å klage er å fremprovosere oppstandelse fra gråt, og det kan være et tegn på misvisende veiledning eller frafall fra religion . Kanskje refererer klaget til fløyte eller fløyte til rop . Sorg av hennes visjon indikerer endring av forhold, ødeleggelse av hjemmene og de dårlige gjerningene, ved å si, fred være med ham : ( klag er et verk av uvitenhet .)…

…Religion Hvis du drømte om at du diskuterte religionssaker med noen mennesker og følte religiøse tilbøyeligheter, så forutsier dette at du vil bli involvert i dårskap som ødelegger ditt rolige liv og fører til ditt tap i næringsliv og handel . Hvis en jente drømmer om at hun er veldig religiøs, vil hun få personen som elsker henne til å fremmedgjøre seg på grunn av hennes påstand om uskyld og vennlighet . Hvis hun drømmer om at hun ikke er religiøs og ikke syndig, indikerer dette at hun vil bli preget av ærlighet, vennlighet og omtanke for andre, noe som får henne til å få respekt for andre og kjærligheten til det motsatte kjønn og jentene til henne kjønn for henne . Men hvis det er galt i synet på religion i drømmen, betyr dette at det vil finne at det er moralske lover som må respekteres, ellers vil du miste folks respekt for dem . Hun må ta hensyn til oppførselen sin. Hvis hun drømmer om at hun gråter og sørger for gjeld, betyr dette at hun ikke klarer å oppfylle hjertets ønsker . Hvis hun er dristig, men ikke feil, vil hun bære byrdene av sine bekymringer og byrder med mot og vil modig og standhaftig møte skylden og sensuren fra mennesker . Hvis du drømte om at du angret, ble trist og beskyldte deg selv under en religiøs preken, betyr dette at du vil bli tvunget til å ofre deg selv for å gjøre noen du elsker og setter pris på . Hvis du drømmer om at religion har gått ned i forfall og svakhet, betyr dette at du vil leve livet ditt i tilbedelse og harmoni med Skaperen mer enn før, og dine tanker og disposisjoner vil ikke være syndige og gale som før . Hvis du drømmer om at en prest fortalte deg på et møte at han har forlatt jobben, indikerer dette at du vil føle deg i fred og du vil bli overveldet av en bølge av psykologisk trøst . Men hvis du møter en prest i et samfunn, og han begynner å klandre deg og bebreide deg, forutsier dette at de kommende dagene vil føre til triste og bekymringsfulle hendelser for deg . Disse drømmene kan bokstavelig talt gå i oppfyllelse i det praktiske livet, og her har de kanskje ikke noen symbolsk betydning. Religion er opptatt av å beskytte mennesker mot vice, så når de har til hensikt i seg selv å ignorere hans lære, forventes de å se en prest eller kirke i drømmen som en forkynner for deres onde gjerninger . Hvis de lever et gudfryktig og rettferdig liv i henhold til Kirkens lære, drømmer de sjelden om å se presten, kirken eller tilbedelseshuset ….

…** En visjon om Umm Salamah for å drepe Hussein . På autoritet fra Razeen – hvem er Al – Juhani – sa han : Salma – hvem er al – Bakriya – fortalte meg : Hun sa : Jeg dro til Umm Salamah og gråt, så jeg sa : Hva får deg til å gråte? Hun sa : Jeg så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, noe som betyr i en drøm, og i hans sinn var skjegget hans skitt, så jeg sa : ~ Malik, Guds sendebud?~ Han sa : (Jeg var vitne til drapet på Hussain i nesen. ) Og i en fortelling sa hun : Jeg så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, i en drøm som gråter med skitt på hodet og skjegget . Har hevnet den allmektige Gud for morderne på al – Hussein må Allah være fornøyd med ham på Mukhtar ibn Abi håndslaver Althagafi løgner Vtaatbahm og drepe dem så populær i den visjonen fortalt av Tabarani i ( flott ) for folket sa : Jeg så søvn som om menn kom ned fra himmelen med bajonetter, sporer morderne på Al- Hussein, må Gud være fornøyd med ham, så snart Mukhtar kom ned og inspirerte dem . Al-Haythami sa : Overføringskjeden er god ….

…Når det gjelder al-Qubaysa, kjent som Umm Quwaiq, tolkes det med fengsel for den som ikke har noen religion, den forbudte spiser, eieren av rabatter, stemmen hennes gråter og dama er en uhyggelig sønn som ikke er bak ….

…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…

…Og den som ser at han drikker vann fra en kilde, det vil skje med dem. Og den som ser et tydelig øye, det er livet det eier. Og den som ser at et øye med vann har eksplodert i huset hans eller veggen hans, da vil han lide av dem og gråte. Og hvis det er en syk i huset hans, så gråter han over ham, og den som ser at et tydelig øye flyter til hjemmet hans, så er dette en forsyning….

…Al-Kirmani al-Rihani sa: Hvis han er fra rettferdighetens folk, så vil han være resitatoren for Koranfolket som gråter av stemmen, og hvis han er fra korrupsjonsfolket, så er han eieren av bekymringer og sorger ….

…Rommet : betegner høyden og erstatningen av hemmelighold med det gratis, fordi rommet er overlegen huset . Og det indikerer sikkerheten til de fryktede, fordi Gud den allmektige sier : ~Og de er trygge i rommene .~ Og det indikerer paradiset, fordi Gud den allmektige sier : ~ De vil belønne rommet med det de har vært tålmodige .~ Det indikerer også mihrab, fordi araberne kaller det det . Den som bygger et rom over huset sitt og ser sin kone nekte ham det og harme for hans handling, eller gråter av gråt, eller som om hun er kledd i klær, han vil gifte seg med en annen kone, eller være komfortabel, og hvis hans kone er duftende , vakkert og smilende, er rommet en økning i hans verdslige liv og høyde . Hvis han stiger opp til et ukjent rom, hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, blir han himmel. Ellers vil han få høyde, glede og høyde . Og hvis han hadde en samling som ville følge ham i hans oppstigning, ville han presidere over dem med en kraft eller et flagg eller en imamat i en mihrab . Og hvis han ser et sølibat i et rom, gifter han seg med en god kvinne, Dinahs president . Hvis han ser to, tre eller flere rom, er han trygg fra det han frykter . Og hvis han ser at overhuset har falt på underhuset og ikke skader det, skal han presentere det for ham i fravær . Hvis han har støv, har han penger . Utseendet : En mann blir sett, så den som ser henne på lang avstand, han erobrer sine fiender, får det han ønsker, og opphøyer ham lykkelig . Hvis en kjøpmann ser det, vil han oppnå fortjeneste og en stat, og hans herlighet stiger over der han var og er . Og å bygge utsiktene er løpet av å bygge rollen ….

…Er det et sted i hjernen som får drømmen til å forbanne? Når det gjelder synet som er fra Gud, har det ingenting med kroppen og materien å gjøre, som jeg sa, snarere er det relatert til sjelen, da det er en guddommelig åpenbaring som Gud veileder med sin vilje og vilje som han, ære være for seg selv, så vel som drømmen. Han er fra Satan, som vi har diskutert, et faktum, ikke en metafor . Dette synspunktet er legitimt for meditatoren, men det er et annet synspunkt som – etter å ha gjennomført mange laboratorieeksperimenter – der hjernen ble undersøkt hos noen dyr, som katter, tilstedeværelsen av en gruppe nevroner et sted i hjernen som kontrollerer dyrets bevegelse, eller dets stivhet under søvn, og fordi opplevelser styrker hverandre, og fordi noen dyr blir sett sove mens de beveger seg eller gråter, noe som fikk disse lærde til å bedømme muligheten for å drømme om disse dyrene, og dette kan være akseptabelt. Jeg mener muligheten for at hun drømmer, og muligheten for at den kommer fra noen nerveceller, men så er den av typen kompott, som vi bestemte oss når vi snakket om : dyredrømmer, som for visjonen og drømmen, deres plass er det vi bestemte oss for, og utgangspunktet hans er legitimt for den rettferdige meditatoren, og jeg håper at jeg avklarte denne informasjonen . Og Gud vet best ….

…Og den som ser at han avviker fra stien mens han gråter, han tolkes av uaktsomhet i religion, men tilgivelse håpes på ham, og kanskje visjonen på stien indikerer asketisme i denne verden ….

…Hvis han ser at han har gått bort fra stien, skalaen og boka mens han gråter, håpes det på ham, hvis Gud vil, å legge til rette for det hinsidige for ham ….

…Og den som ser veldig mange frosker synke ned på jorden, så blir det tolket av lidelsen av Guds pine på det stedet, og det ble sagt at froskens syn, hvis de er mange, ikke gråter, så blir det tolket av en samling mennesker om korrupsjon, og hvis de roper og hører deres stemmer, er det en katastrofe ….

…I visjonen om profetene og budbringere generelt og visjonen om Muhammed spesielt, hørte jeg Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, sa han : Jeg kjøpte en hushjelp som jeg synes er tyrkisk, og hun gjorde ikke kjenner tungen min, og jeg kjenner ikke tungen hennes, og mine følgesvenner hadde en nabo som oversetter fra henne, sa han, så en dag sov hun, så jeg skjønte mens hun gråt. Hun gråter og sier : Herre, lær meg åpningen av boka, så jeg sa til meg selv, jeg ser på ondskapen hennes, du kjenner tungen min og snakker ikke til meg, så vennene mine samlet seg og sa til henne : Du kjente ikke tungen hans og tiden , hvordan snakker du til ham? Og tjenestepiken sa : Jeg så i min drøm en sint mann og mange mennesker var bak ham mens han gikk, så jeg sa hvem er dette? De sa Moses, fred være med ham . Så så jeg en mann som var bedre enn ham og med mennesker mens han gikk, så jeg sa hvem er dette? Så de sa Muhammad, fred og velsignelse være med ham, så jeg sa at jeg ville gå med dette, så han kom til en stor dør, som er himmelens port, så den banket og den åpnet for ham og for hvem han gikk inn, og jeg og to kvinner ble igjen, så vi sjekket døren og den åpnet, og det ble sagt at en som er god til å lese bokens åpning, får tillatelse, så de leser og gir dem tillatelse, og forblir jeg . Så han lærte meg åpningen av boka, sa han, og jeg lærte den med stor motgang, og da jeg bevarte den, falt den død . Professor Abu Saad, må Gud være nådig med ham, sa : Synen til profetene, må Guds bønner være over dem, er en av to ting, enten som gode nyheter eller advarsler . Så er det to streik : en av dem er at han ser en profet i hans tilstand og utseende, for det er bevis på godheten til personen som har synet, hans stolthet, fullkommenheten i hans status og hans seier over dem som er mot ham, og den andre ser ham endre situasjonen med et rynket ansikt. en profet, antydet at forråde sekretariatet og pakt for å fordømme verset : ( husk tingene Nqdahm deres pakt og vantro på Allahs vers og drepe urettferdige med urettferdighet ). Dette er i det hele tatt, og når det gjelder detaljene : Hvis han så Adam, fred være med ham, i hans utseende, ville han ha oppnådd et stort mandat hvis han var verdig det . Fordi Gud den Allmektige sier : ( Jeg er en kalif på jorden ) , og hvis han ser at han snakket med ham, vil han motta et notat av den Allmektige som sier : ( Og Adam kjente alle navnene )….