Hodeskalle Hvis du drømte om en hodeskalle som maler deg, betyr dette problemer på familiens nivå, samt en tilbakegang og en sammentrekning i virksomheten din . Hvis du ser vennens hodeskalle, betyr dette at du vil bli skadet av en venn fordi du gikk videre med ham og påvirket sjalusien hans . Og hvis du ser din egen hodeskalle, betyr dette at du vil angre og sørge over en feil du har gjort ….

…Når det gjelder bein, er rikdommen til mannen som hans levebrød og han må stole på ham, som slaver og dyr. Uansett hva han ser i det fra en zin eller en glans, tolkes det av dem. Ibn Sirin sa: Bein er penger og levebrød. Den som slår noe, hvis han har noe å dekke det, så er det mer enn det. Oppnåelsen av pomp og styrke, og noen av dem sa at alle bein, enten de er for mennesker eller dyr, er penger, og hjernen er skjulte penger. Det som ble tilskrevet det som er spist, er tillatt, og det som ikke ble spist, er forbudt, og den som ser at han spiste fra hjernen til en død person, han spiser av pengene sine i den grad det. Han var ukjent, så han fikk i alle fall en fordel, og den som så at hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, kapitalen hans var borte…

…Tverrbein Hvis du drømmer om to kryssede bein, forutsier dette at du vil lide av andres onde påvirkninger, og suksess vil ta en form i strid med de lovede mulighetene . Hvis du ser to tverrbein på en invitasjon til en begravelse, sendt av et hemmelig samfunn, betyr dette at unødvendig frykt vil forringes for noen, og hendelser vil forekomme utforstyrrende, men av godt innhold for drømmeren . ~De to kryssede beinene under et hodeskalle er vanligvis et symbol på dødsfaren .~…

Beinene til en person : de er indikative for hans rikdom, som har sin vekst og som hans dåp er på, for eksempel dyr, slaver, kyr, kameler, sauer, fjerdedeler, trær og alt han jobber med . Og benet på beinet er lager og nakken til slaven og dyret og huset . Kanskje hjernen antydet de begravede pengene, og kanskje gutten og guttens sønn . Benene kan indikere for den som ikke har penger på religionen og vedtektene han er sterk i og hvorpå han døper, og dette er de farligste tingene for ham og gyldigheten av hans gjerninger i det skjulte . Den som har sterkere bein og økt helse, vil ha gode bevis som indikerer hans verdi og øker søvnen . Når det gjelder menneskekjøtt : det indikerer fordelene med penger, som fortjeneste og avkastning, fordi det med mat øker og avtar . Bein er hovedstaden, så den som øker kjøttet, avlingene, fortjenesten og fordelene vil øke, arbeidet hans vil bli brukt og fruktbarheten vil øke . Og den som har mindre kjøtt er imot det . Og kjøttet fra arbeiderne til den allmektige Gud . Og folket i askese er deres campingvogner og frivillige, så den som ser sitt kjøtt fra dem, hans arbeid øker og avisen hans er full, og den som har mindre kjøtt fra dem, hans religion avtar og hans arbeid avtar, bortsett fra at med hans økning der er et annet vitne som ber om tilbøyeligheten til denne verden, og med å kaste bort bevis på å forlate den og avvikle, er det den første . Og beinene til det hinsidige er deres lekser ….

Og den som ser at han knekker et bein for en kjent person, så er han en seier i pengene sine, og hvis han knekker et bein ukjent, vil han bruke med pengene sine ….

Og den som ser at han finner svinekjøtt, hud og bein, det indikerer at penger har blitt truffet fra ansiktet, noe som vil gjøre ham vanskelig, og pengene i seg selv er ikke gode som rømmer fra hånden hans ….

…En mann kom til Ibn Sirin, må den allmektige Gud forbarme seg over ham, og han sa: Jeg så i søvn som om jeg gravde profetens bein, må Guds bønner og fred være over ham. Han sa: Du gjenoppliver Sunnah av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred. Dette er det siste av det vi har nevnt i boken “Advarsel om forståelse” med tolkning av drømmer. Lovet være Gud først og fremst innad og utad. Vår herre Muhammad, hans familie og følgesvenner, og fred være med Gud…

…Benet : Den som ser seg selv som et bein til liket hans er større enn utseendet til mennesker, er bevis på hans død ….

…Hvis du drømmer om at du beundrer høye kvinneben, mister du sunn fornuft, og du vil oppføre deg på en absurd måte med en sjarmerende kvinne . Hvis du ser deformerte ben, indikerer dette yrker uten gevinst fra dem og ledsagere av dårlig karakter . Et såret ben er et tegn på smertefulle malariaanfall og tap . Hvis du drømmer om at du har et treben, indikerer dette at du vil forkaste deg selv for vennene dine . Hvis det oppstår sår på bena, symboliserer dette en belastning på inntekten din ved å hjelpe andre . Hvis du drømmer om at du har tre bein eller mer, indikerer dette at fantasien din vil utarbeide mange prosjekter, hvorav ett aldri vil være til nytte for deg . Hvis du ikke klarer å bruke beina, betyr det fattigdom . Hvis du amputerer et ben, mister du verdifulle venner, og effekten av huset vil gjøre livet ditt uutholdelig . Hvis en jente liker bena, indikerer dette ubetydelighet, og mannen som imponerer henne vil avvise henne . Hvis hun i en drøm har to ben som er fulle av hår, så vil hun dominere mannen sin . Hvis bena er rene og velformede, indikerer dette en lykkelig fremtid og lojale venner ….

…En sjelden mann kom til Ibn Sirin og sa at jeg så at jeg graver opp profetens bein, må Guds bønner og fred være over ham, og han sa til ham: ~Du gjenoppliver hans Sunnah .~…

Og Al-Salmi sa, beinene tolkes på fire aspekter av religion, penger, storhet og hengivenhet, og noen av dem sa at alle bein, enten det er for en person eller dyr, er penger ….

Bein : fra hvert dyr en søyle av det deres tro har, og hjernen : fra hvert dyr, en hamstret og skjult penger det søker . Og det ble sagt at den slaktede er dårlig for alle mennesker, og indikerer sorg i et manns hus, fordi værer er som mennesker, og folks kjøtt blir ikke spist . Alt kjøttet som spises er godt, bortsett fra det lille av det, og når det gjelder kjøttet som en person ser at han spiser rå, er det aldri dårlig, og det indikerer ødeleggelsen av noe han eier, fordi hans natur ikke er i stand til å fordøye og fordøye rå . Noen kommentatorer sa at rått kjøtt er dårlig for en som ser det og ikke spiser det . Når det gjelder den som spiser det, det er bra for ham . Hvis han så at han spiste kokt kjøtt, økte pengene hans . Hvis han så at han spiste det med en sjeik, ville kommandoen hans bli forhøyet til sultanen ….

…Når det gjelder bein, er rikdommen til mannen som hans levebrød fra, slaverne og dyrene, uansett hva han ser i det, en zen eller en skinn som forstyrrer dem ….

…Hvis imamen ser et bein i hodet, er det en økning og styrke i hans autoritet ….

Og den som ser at han skiller de dødes bein, han vil bruke pengene sine på en annen måte enn sin interesse, og hvis han ser at han samler inn dem, vil han skaffe penger og tjene ….

…Abu Saeed, predikanten, sa visjonen om alle bein, hvis de var av en død person, så indikerer det at man følger Sunnah eller anskaffelse av penger fra den ene siden, og hvis det er kjent, indikerer det anskaffelsen av pengene hans, og hvis det er ukjent, er det å skaffe penger og nytte, og hvis beinet er for et dyr, og hvis det er fra det som kan spises, vil penger skje. Det er tillatt, og hvis det er fra noe hvis kjøtt ikke blir spist , da er det ikke tillatt å skaffe penger ….

…Hvis han så at magen hans ble null, ville han ha mye bagasje . Hvis han ser et bein i magen, er han en økning i familien og styrke og styrke…

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han trakk et knust bein, fordi det var pompøst, sterkt og knuste beinet, det er en uenighet blant dem som sa at han var Mahmoud og noen som sa noe annet .~…

Og Ibn Sirin sa at al-Azm er penger og næring, så den som treffer noe, hvis han har noe å skjule det, så vil han legge til det ….

Og den som ser at han finner huden eller beinet, så indikerer han at penger ble oppnådd i den grad det var ….

Og den som ser en slange og har ben, den skal vende seg av fiendens kraft ….

Og den som ser hodebenet eller skjærer det av, han vil være i stand til de største mennesker ….

…Noen av uttrykkene sa at hvis han så at beinet hans er bra, blir han ledet til en sak hvor han er sunn, og hvis han ser det som stygt, blir han ført til noe ubehagelig ….

…Mann Hvis du drømte om en kjekk og elegant mann, forutsier dette at du vil gå inn i et liv med rikdom og rikdom, og du vil få et vellykket liv . Men hvis den har en deformert form og dårlig form, betyr dette at du vil mislykkes i virksomheten din og støter på komplikasjoner og problemer . Hvis en kvinne drømte om en elegant, kjekk mann, betyr dette at hennes status vil øke og hun vil få tjeneste i fremtiden . Hvis mannen i løsningen er stygg, vil kvinnen krangle med noen hun mener er en venn ….

…Jaber al-Maghribi sa: En manns ben tolkes av en kvinne, og et kvinnes ben tolkes av en mann ….

Og den som ser at han har mange ben, og hvis hans hensikt er å reise, så skal han reise, og hvis han er fattig, vil han være velstående, og hvis han er i nød, er jeg fornøyd, og hvis han er syk, han er kurert ….

…Ben er penger i en drøm, og det indikerer kledning, for den allmektige sa : (Vi kledde beinene med kjøtt ). Og beinene indikerer tingenes storhet . Den som eier bein, har dyr så mye som det, eller hus eller butikker . Benene kan indikere for de som ikke har penger til religionen og vedtektene som er basert på hans styrke og som er hans høytid . Beinene viser styrken til strukturen, og hva en person kan hjelpe i sine interesser, inkludert familie, ektemenn, barn, husdyr, slaver, slaver eller eiendom . Hvis et bein knekker i en drøm, vil han dø hvis han er syk, og hvis han er sunn, vil han dø . Kanskje beinet indikerer ærbødighet for menneskets skjebne . Benets visjon indikerer dårlig tro, samle rusk, avsløre hemmeligheter og se skjulte forhold . Hvis beinet hans blir jern i en drøm, vil han lide en lang sykdom . Og hvis beinet er laget av elfenben, indikerer det at det er fullt av det forbudte . Og kanskje angitt beinene frukttrær . Benet indikerer helse og sykdom ….

…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og på den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og på det tidspunktet er synet en syn på tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . På autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene på Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så på ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og på ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…

…Abu Ya’qub Ishaq bin Badran al-Faqih fortalte oss i Mekka, han sa Ibrahim bin Muhammad fortalte oss, han sa: Abu Bakr bin Abi al-Dunya fortalte oss, han sa : Muhammad sa Malik bin Dhigham fortalte meg, han sa: Jeg hørte Bakr bin Muadh nevne om Anbasah al-Khawas, at en mann fra det første brystet kom inn i gravene. Han gikk forbi en hodeskalle som var tydelig fra noen av gravene, og han ble veldig trist og begravde den, så svingte han til høyre og venstre , og han så ingen og bare så en grav . Han sa, og han snakket til seg selv og sa : Hvis han avslørte noen av dem for meg, ville jeg spørre ham hva jeg ser . Han sa, så kom han i søvne, og det ble sagt til ham : Ikke la deg lure av å bygge graver over dem, for folket har fått kinnene slitt i skitten, og blant de som er glade venter belønningen av Gud, og blant de som er triste, vil han bli kurert for sin straff, så pass på å forsømme det du har sett . Så jobbet mannen flittig til han døde ….

…Ibn Ishaq sa : Rabi’a bin Nasr, konge av Jemen, var blant kongene . Altbabah og så synet av auraen hans og Feza, det lot ikke en prest eller en tryllekunstner eller Aaiva eller en astrolog fra folket i hans rike, men reiste ham og sa til dem: Jeg så et syn Hltinay og Fezat dem, og de fortalte meg det og Ptooelha , sa de til ham : Aqssa vi la deg få vite Ptooelha , han sa : Jeg fortalte deg at det ikke beroliget Han fortalte deg om dens tolkning, fordi han bare visste dens tolkning før han fortalte ham om det , og en av sa de til ham : Hvis kongen vil ha dette, skal han sende meg en flat, og han er ikke en av dem som er mer kunnskapsrik om dem. De forteller ham om det . Han spurte om det , så han sendte til dem, og han kom til ham før han kuttet og sa til ham : Jeg så et syn som forbauset meg og ble forferdet av det, så han fortalte meg om det, for hvis jeg traff det, Jeg vil tolke det. Han sa : Det gjør jeg , jeg så en lava som kom ut av mørket , og den falt i bakken av en anklage, og alle spiste en hodeskalle av den , så kongen sa til ham : Hva har jeg savnet av det, o Satih, hva har du i tolkningen? Han sa : Jeg sverger ved Ahartin fra Hanash til Thbtun land kalkun , Vlimlkn mellom Abyan til Jerash , sa kongen til ham : og min far facet dette for oss turd objekt er sårende når vil , Avi Zamani dette eller etter? Han sa : selv etter mer enn seksti eller sytti år i Laken , Aamadan , sa : Ofedom fra deres konge eller avskåret? Han sa : Nei, men det er avskåret i noen sytti år , så blir de drept og rømt fra det . Han sa : Og hvem kommer etter den som dreper og utviser dem? Han sa : Det blir fulgt av Iram bin Dhi Yazan , som kommer ut av Aden , og han etterlater ingen av dem med ed . Han sa : Er det fra hans autoritet eller er det avskåret? Han sa : Nei, men den er avskåret . Han sa : Hvem vil kutte den? Han sa : En smart profet , hvem åpenbaring kommer fra Den Høyeste. Han sa : Hvem er denne profeten? Han sa : En mann fra sønnen til Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , kongen vil være i sitt folk til slutten av tiden . Han sa : Er det en annen tid ? Han sa : Ja , som samler Alolon og andre , er glad der Improvers , og Ishqy it Abusers , sa mer fortjent til det du forteller meg? Han sa : Ja , og skumring og skumring og brudd hvis de er konsistente . Det jeg har fortalt deg er sant . Så la han fram en spalte på ham, og han sa til ham, mens han sa til Sateh og skjulte det, det han sa for å se: Er de enige eller uenige , og han sa : Ja , jeg så en lava som kom ut av mørket og falt mellom en eng og en haug, og hver sjel spiste av den. Han sa : Da han fortalte ham det, visste han at de var enige , fordi deres ordtak bare er ett. Surface sa : Du falt på bakken av en anklage, og hvert legeme spiste av det , og han sa del : Det falt mellom en barnehage og en høyde, og hver sjel spiste, så kongen sa : Jeg gjorde en feil, o del av det, hva har du i tolkningen? Han sa : Jeg sverger ved Ahartin av mennesket , jorden Anzln Sudan , Vlegbann på hvert barn Banan , og har mellom Abyan til Najran , det sa kongen til ham : og min far slit dette til oss, og da vil turd sårende gjenstand? På tiden min eller etterpå? Han sa : Hvem er denne store saken? Han sa : En ung mann som verken er fysisk eller byer , tar dem ut av huset til noen som veier , slik at han ikke etterlater noen av dem i Jemen . Han sa : Er hans herredømme varig eller avskåret? Han sa : men avskåret avsenderen av Messenger , kommer rett og rettferdighet , mellom folk i religion og kreditt , være konge i hans folk – til – dag kapittel , sa : Hvilken dag kapitlet? Han sa : en dag da belønte guvernører , og kalte det fra himmelen, ropte , hørte om dem som lever og de døde , der folk samles til Meeqaat , det være seg for de som frykter seier og gode gjerninger , sa han : fortjener det som står ? Han sa : Ja, himmelens og jordens herre , og hva som er mellom å heve og senke , hvis det jeg har forutsagt at du vil følge det som er i det . Ibn Ishaq sa : Han falt i samme Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz sønnene sine , og fornærmet sitt hjem til Irak, inkludert fikse dem og skrev dem til kongen av kongene i Persia fortalte ham Sabor bin Khrzad Vosknhm forvirring , det er resten av den fødte Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , han er fra Jemen forholdstall og kunnskap Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Den kongen . Ibn Hisham sa : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir der han fortalte meg Khalaf al-Ahmar . Denne historien Ibn Hisham ble nevnt i biografi og Ibn Jarir i sin historie og Obongam Asbahani i tegn profeti og sønn av mange i begynnelsen og slutten, alle av dem fra sønn Isak og økte med Ibn Jarir i romanen til ham fra Ibn sa Ishaq : Da fasettbygging av Rabia Nasr sa bin så laget Rabia, hans sønn og hans familie, laget han ikke gull. Han nevnte det i araberne og de snakket om det til han nevnte det og visste det i dem . Da Abessinia kom til Jemen, skjedde saken fra prestenes befaling . Al- Ashah sa : Jeg er en bin Qais bin Tha’labah al-Bakri i noe av det han sier, og han nevner hva som skjedde fra saken til de to prestene. Flatt og stikkende så hun ut med leppene, slik hun ser virkelig ut, som sa ulven da han skrek ….