…Og den som ser at noe av det spirer ut av sted og er borte, da får han penger for seg uten ansiktet og bruker det ut av sted ….

…Og den som ser at han har falt fra et tak, en vegg, et tre eller et fjell eller lignende, så blir ikke saken han er i fullført for ham, og han når ikke det han vil ved å avstå fra det og fullfører ikke for ham det han håper og når ikke det han vil, og det kan indikere fallet for noen som har en mangel i sin religion, er relatert til hans engasjement i synder, oppviglinger og villedende handlinger ….

…Og den som ser at den ligger ved siden av en av de to helligdommene, det indikerer at han fortsetter i tilbedelse og lydighet ….

…Og den som så at han gikk ombord på et skip fra midten av havet etter at han ble sikker på døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd, og hvis han var fattig, ble han gitt bort og hvis han var syk, han våknet, og hvis han var en søker etter kunnskap, innså han ham, og hvis han var bekymret, forble hans bekymring, og hvis han var sølibat, var han gift eller ikke ….

…Den som ser at han graver et hull for å møte noen eller en brønn, så bedrar han og vender seg mot ham når han går blant folket fra ordtaket: Som gravde for sin troende bror en brønn som Gud har kastet i den ….

…Ibn Sirin sa: Den som så at han hadde slitt seg bort på et sted som krevde hans plass, da ble han lettet av nød og nød ….

…Og den som ser at noe har kommet ut av munnen hans at hans slag er elsket, så er det en tale av rettferdighet, og det ble sagt en god ros, og hvis han ser at noe hater hans slag, kom ut av ham mens han var våken, så hans uttrykk er imot ham ….

…Og den som tror at noen ting har kommet ut fra den avdøde, som urin, avføring, pus, blod, sputum, sputum og lignende, så er det på to måter. Det ble sagt at det ikke ble tolket fordi det ikke kunne utstedes fra det, og det ble sagt at alt av det tolkes ut fra betydningen av det ovennevnte og kommer på hælene, og det kan være i en slags. Annet enn det som uttrykkene ser voldsomt om betydningen, og andre har sagt noe annet, og det er avansert at hvis han ser noe som ikke kan skje den avdøde fra det, uttrykkes det av analogi, toksisitet, konsekvens og så videre ….

…Og den som ser at en konge blir tatt ut av sin paviljong ved voldtekt, indikerer at hans besittelse og rike er død ….

…Og den som ser at han har bitt en person og det kom blod ut av ham, indikerer at han elsker ham fordi han har syndet ….

Og den som så at han tok en vei og så en kvinne og vendte seg bort fra veien, da ville verden være hans bedrag ….

…Og den som ser at han har dratt ut fra havet, han vil bli plaget av godt fra sultanen, og bekymring og nød vil bli fjernet fra ham ….

…Og hvis hun ser at brød kom ut av henne, så indikerer det fattigdom, konkurs og behov, og hva hun enn ser i skjeden hennes fra en skinn eller en zin, så er det hennes retur ….

…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…

…Og den som ser at det som skal spises, blir tatt ut av sjøen, da vil han få levebrød av en løsning ….

…Og det ble sagt at den som så at han kom ut av inntrengerne, så følger han stien til det gode og rettferdighetens sti ….

…Og den som ser at han førte ut noe skadelig, han skal eie kongens fiende ….

…Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

…Og den som så at han plukket en rose fra et tre, det indikerer tristhet og gråt ….

…Kan jeg fortelle visjonen til et av de to uttrykkene og krysse den, og deretter fortelle den til et annet slik at han krysser den helt annerledes? Svaret er : Ja, det kan skje . Årsaken til dette er forskjellen i forståelse, evner, evner og mestring, fra et uttrykk til et annet, og uttrykksvitenskapen har sine verktøy gjennom hvilke visjoner uttrykkes, og i henhold til uttrykkers dyktighet fra å mestre disse verktøyene, han blir bedømt av kvaliteten eller mangelen på det . For å avklare bildet litt, gi et eksempel på leger, noen av dem lykkes med å diagnostisere sykdommen glimrende, mens noen ikke klarer å gjenkjenne den, selv om de er like i vitenskapelige kvalifikasjoner, og derfor kan den dype betydningen av visjonen kanskje ikke dykke inn i det, og det kan dykke strålende inn i det, så noen av forbipasserende er gode på Dykke er langt avstand, og noen av dem kan ikke gå utover kysten, og noen av dem synker, men for noen få avstander, så den som er sterkere og høyere i krysset, er han mer genial, og omvendt, og så sa kongen til sitterne ( Hvis du skal se synet du krysser ) Yusef 43: det vil si , du ber til det er slutt, og du vil huske dets slutt, og språkforskere sier : Å overvinne vannet ved å svømme, et skip eller noe annet, kalles det : kryssing, som om krysset går fra utsiden av synet til det indre, og dette er dykkingen jeg mener…

…Og den som så at et lynnedslag skjedde i et hus, og hvis han hadde en syk person, døde han, og hvis han hadde fravær, ville en tyv banke på ham eller bli ranet av byeieren ….

…Og den som ser at han er bundet av et av medlemmene sine til en annen person, han vil sammenligne ham i sine handlinger, enten de er godartede eller forkastelige, og når det gjelder å binde båter, kommer de i hans klasse og det som knytter alt i hans klasse og sted ….

…Og det ble sagt at den som så at han åpnet et granateple, da ville han komme inn i et land hvis inntekt aldri var, og han ville bli ansett som søkeren, hvis det var surt, ville han få tristhet og tristhet fra å komme inn i landet ….

…Og den som ser et tre med torner og det vokser på et sted som ikke krever planting, da tolkes det av et folk med dårlig skapelse, de møtes på et sted der de ikke trenger sitt møte. Hvis han ser noe annet, er hans uttrykk mot ham ….

…Og den som ser et tre og kjenner eieren av det, så ser han det overføres fra ett sted til et annet, så blir det tolket av fremmedgjøring av den mannen, og hvis han ikke kjenner eieren, krysser det ham ….

…Og den som ser at han har besteget et fjell og sett et hull i det og gått inn i det, da vil han se hemmeligheten til kongen og hans dekkede saker, og hvis noe kommer ut av ham, vil han ha et forhold og en gave ….

…Og den som ser et teppe i et fremmedes hus, og han ikke kjenner teppet eller stedet, så indikerer det en endring i hans tilstand, og hvis han ser det brettet eller brent, blir det tolket som hans død i fremmedhet ….

…Og den som ser at han ødelegger et hus, et hus, en gammel butikk eller lignende, så får han mye godt ….

…Og den som ser at han har sett en helligdom eller et tempel, han vil være flittig i å søke belønning og kan være fornøyd ….

…Og den som ser at han har et spesifikt navn, den første som får navnet sitt ….