…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som tror at han leser en av avisene til en av profetene, er bedre .~…

…Og den som ser at han bringer en død grop og finner en ild i den, så indikerer den styggheten til serens onkel og hans advarsel, og kanskje begav eieren av gropen en kjetteri og villedelse, så vel som om han så noe i det fra skadedyret ….

…Og den som så at han tok en vei og så en kvinne og vendte seg bort fra veien, da ville verden være hans bedrag ….

…Det så kongen skrev sin feil Vohrzh da han ble tatt fra ham, det tolket fem aspekter for staten og ankomsten av Rizk og eliminere behovet Azzedine og høyde og oppnåelse av formålene som noen av kryssene sa forklart i vers : ( for staten og for Rizk … bruk layette og nå det tiltenkte ) og ble fortalt om synspunktet som skriver på et instrument det bryter inn i ….

…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….

…Og den som ser at en konge eller en matriark har levd og antatt makten som han var, så indikerer dette at noen fra hans klan, hans navn eller hans motstykke, har trukket seg, og kanskje har livet til den som er utnevnt over dem blitt bedre ….

…Når det gjelder fyrpannen, tolkes den av tjeneren og tjeneren som han får medlidenhet med eieren av, og folk roser dem, så uansett hva han ser i den fra Zayn eller Shin, vil han komme tilbake til dem, og hvis den er av metall , de er relatert til det spesielle metallet ….

…Er det tillatt å se Gud i en drøm? Svaret på dette : at folk i uttrykket er enige om at det er tillatt å se Gud i en drøm og helse , annet enn å se profeten fred være med ham . Ibn Albaqlani sa : se Gud i en drøm tanker i hjertet av en semantikk bak meg om ting enn eller være som noen annen bitter Iaat , og Gud vet (1). Spørsmål : Hva er etiketten med godt syn? Hva er hennes eksempel? Svar : De lærde nevnte etikette som de som så et rettferdig syn ville gjøre, som er : 1 Å være takknemlig for det . 2 • Anne Astbhr ute . 3 • Anne snakkes, men alle som elsker uten de forhatte . Fred være med ham, sa han : Hvis du så en visjon om kjærlighet for han er fra Gud , Fleihmd av Gud, og det skjer . . ~(2) . Avsnittene i Åpenbaringen korrigerer inspirasjon som allerede en Maagayh-Gud i tjenerens hjerte , et ord sier til Herren, hans tjener i en drøm, da han sa bin stille tilbedelse og andre, inkludert : sammenløpet av ånd av de dødes sovende liv fra hans familie og hans slektninger og hans følgesvenner , og jeg vil snakke det senere i større aktivering, hvis Gud vil . inkludert : oppstigningen av hans sjel til Gud og henne til ham . inkludert : å komme inn i ånden av Paradise og Mhahadtha og andre (3). ___________________ (1) Ibn Hajar – op – (388 \ 12) (2) forteller Bukhari også i Open – op – (369 \ 12) (3) sønn av verdier – ånd – op – s. 63 ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi

Hoste Hvis du drømmer om at du har vedvarende hoste, indikerer dette en dårlig helsetilstand, men du vil komme deg fra den hvis du tar vare på vanene dine . Hvis du drømte om å høre andre hoste, indikerer dette et elendig miljø som du vil kaste helt fra ….

Blod De blodfargede kappene betegner fiender som søker å rive en vellykket karriere som åpner seg foran deg . Det er viktig at drømmeren vokter seg for rare vennskap . Hvis du ser blod strømme fra et sår, indikerer dette fysisk sykdom og angst . Dårlig handling som følge av tragisk omgang med utenlandske grupper . Hvis du ser blod på hendene, indikerer dette øyeblikkelig uflaks hvis du ikke er forsiktig med din person og dine forhold ….

…Al-Fasad er i en drøm en mann som adlyder samtalen . Hvis han knekker en mann ved utstilling, blir han knivstukket, og han er fiendskap, og hvis han bryter i lengde, snakker han skjønnheten og komponerer blant mennesker . Og Almusdod bevis på trøst og kur fra plager . Og den som er blitt grepet i en drøm om et organ, han må bli sett i det mens han er våken . Og den som ser at en ung mann svetter lenge, så hører han en fiende snakke eller stikke som påvirker ham . Og hvis han ser at han har mistet svetten, og svetten blir avskåret, vil hans slektning dø . Og hvis flebotomi er i hans høyre hånd, dobler pengene hans, og hvis de er i hans venstre hånd, så er han seirende over sin partner . Og hvis han ser at en person har avvist ham, hører han et ord fra en venn, og hvis blod kommer ut av svetten hans, vil han bli belønnet for det, og hvis det ikke kommer noe blod ut av ham, så er det sa at det er riktig og den som begår synd kommer ut . Hvis en lærd knekker ham og blodet kommer ut av ham i et basseng eller i en tallerken, blir han syk . Hvis han knekker ham og ikke ser blod, så hører han ord fra sin kone . Og hvis han forakter blod som kommer ut av ham, vil han bli syk og han vil lide skade i pengene sine . Og hvis hans kone føder en datter hvis overarmen er i lengderetningen, og hvis overarmen er i lengderetningen, og hvis den er tverrgående, skal det som er mellom henne og hennes slektninger bli avskåret av død eller liv . Og den som ser at han vil sørge, han vil omvende seg fra synden . Og hvis han tror at blod har beseiret ham, er han i innfall og synden overvinner . Hvis blodet er svart, fortsetter han i en alvorlig synd og vil omvende seg fra det . Og blodutslipp er utstrømningen av penger ved å skrive et argument, og skalpellen er som pennen, og blodet er som blekket, og jomfruen hvis hun føder, så gifter hun seg . En flebotomi for en gutt er omskåret . Og fangen besøkte Bishara fordi blod er fanget i venene . Og den gravide besøkte henne og fødselen hennes . Hvis flebotomi ikke var i leveringsmåneden, avbrytes den . Og den rike mannen betalte zakat på pengene sine . Og den ukjente kvinnens besøk i verden kommer til de som så henne ….

…Det er i en drøm bekymringer, depresjon, blindhet og døvhet . Kjærlighet er en prøvelse mens den er våken, og den er kjent som nødvendiggjør folks sympati for den, og indikerer fattigdom og død for de syke og kanskje døden i en drøm indikerer kjærlighet og avstand fra den kjære . Og livet etter døden er en fortsettelse av kjæresten med den elskede . Stryking og brenning i en drøm er en lidenskap . Å gå inn i paradiset i en drøm er en forbindelse med den elskede, og en fortsettelse av den elskede med den elskede . Å gå inn i ild i en drøm er også et band . Lidenskap og kjærlighet i en drøm er uaktsomhet og mangel på religion . Kjærlighet er korrupsjon i religion og mangel på penger . Kjærlighet til den allmektige Gud i en drøm er empowerment i religion, god sikkerhet, og etter å følge profetens sunnah, må Gud velsigne ham og gi ham fred. . Hvis han hevder kjærlighet eller lidenskap i en drøm, vil han komme på avveie etter veiledningen . Og hvis seeren var en forsker, ville folk bli trollbundet av hans motiver, og deres rasjonalitetsregler brøt ham . Og hvis seeren var ubetydelig, økte hans status, hans minne ble berømt, argumentet hans dukket opp, og han ble mer sikker, religiøs og verdslig . Selv om det nylig var en pakt med islam, var innsikt i hans religion og hans tro sterk ….

…Den som ser henne i en drøm med en vakker håndskrift, det indikerer kunnskap, veiledning og næring med sin velsignelse, og kanskje refererer basmalah til barnet og barnebarnet å knytte seg til hverandre . Og kanskje indikerte hun en erkjennelse av hva som var tidligere for å gjenta brevene sine . Det indikerer jakten på ekteskap . Og kanskje indikerte hun veiledning etter misvisende veiledning . Hvis du skriver med en vakker håndskrift i en drøm, vil seeren få næring og flaks i sin produksjon eller kunnskap . Og hvis det er skrevet død, er det en barmhjertighet fra den allmektige Gud . Og kanskje dens skriving indikerte fortjeneste ved planting . Hvis det slettes etter skriftlig og kapret en fugl del løp ut av alderen på seeren og vakuum levende, og dette måles fra bøker om hans hender noe fra Koranen eller andre, ble det sagt at Hassan bin Ali måtte Allah være fornøyd med ham så i en drøm skrevet på pannen hans ( og morgen, og natten når det mørkner ). Så han reiste det til Saeed bin Al-Musayyib og sa : Å sønn av Guds sendebud, råd og be om tilgivelse, så han forlot verden etter en natt . Hvis han resiterer Basmalah mens han ber, og hans lære er å forlate Basmalah i bønn, så er hans basmalah i det bevis på å begå en religion som han ikke trengte, og det kan indikere en tendens til faren uten moren, og moren til faren, eller han foretrekker en sunnah framfor en fard, eller naafil framfor en sunnah, eller kjetteri. Ønskelig . Og det som ble skrevet med det i en drøm blir vurdert, hvis det ble skrevet i gull, indikerer det levebrød og interesse for lydighet eller reformen av gode tider, og det kan indikere den vakre minningen og de gode gjerningene . Og han vurderte hva pennene ble skrevet med, så linjen til svulsten er en flygende penge, linjen til etterforskeren er en undersøkelse av hva han vil, linjen for avstamningen er proporsjonal, kopieringslinjen er isolert, og linjen i naturen inkluderer noe langt, og poesilinjen indikerer uaktsomhet og tilbedelse, og linjen til al-Rayhani er hykleri, og støvlinjen er en sykdom i øyet . Og det som ble skrevet på det annet enn det, å skrive det med Ezz og Nasrs signaturhåndskrift og skrive det med al-Waraqas håndskrift, regnes som prøvelser, og hvis ingenting er klart fra skrivingen, er det bevis på fargen. i læren eller troen . Når det gjelder hva rare penner ble skrevet med, som hebraisk, syrisk, hindi og lignende, er det bevis på rare dinarer, ektemenn, slaver eller slaver, eller kjennskap til fremmede . Skrevet av en jernpenn betegnet styrke, levebrød og standhaftighet i saker . Og hvis han skrev den med en sølvpenn, og hvis den var som den vanlige pennen, indikerer det den formidlende situasjonen, spesielt hvis den ble skrevet med en penn som var vridd eller knyttet, og hvis pennen var rett og fin, indikerte det den hederlige stillingen eller kunnskapen og arbeidet til de som gjorde det i en drøm. Hvis det ble skrevet i Kagd, kan han ha gjort en god gjerning eller fulgt. Det er obligatorisk, og hvis det ble skrevet i pergament, søkte han å søke en arv, og hvis det var i rødt, gult eller hvitt vevd stoff, nådde det glede og glede, og hvis det var i grønt vevd stoff, ville det oppnå vitnesbyrd med Gud den allmektige . Og å skrive det med lys eller gull er gode nyheter . Å se poeng og form i basmalah i en drøm : Hvis Basmalah refererer til kona, så peker det på henne, formen på pengene hennes, hennes apparat, hennes barn og hennes ufeilbarlighet, og hvis det indikerer pengene, dette er hans nyttige zakat, og hvis det indikerer bønn, er det hennes Sunnah, og hvis det indikerer landet, var det hennes familie og bemerkelsesverdige fra lærde, dyder og mestere. Fra sognet og de vinnende butikkene . Og uttrykkstegnene ble betraktet og sett i en drøm : det akkusative tegnet er posisjonen, senkingstegnet er isolasjon, det hevede tegnet er høyde, død eller arbeidsplass, forbindelsestegnet er en lenke, det påståtte tegnet er påståelig betyr noe, og stresstegnet er tetthet i saker og vanskeligheter, så det som kom inn i basmalahen til disse tegnene tilskrev det serens religion eller hans verdslige liv, og på samme måte, hvis det er mangelfullt, så han Basmalah i motsatt retning orden, slik som en som gjør den mest barmhjertige til den allmektige til et sted for Bismillah eller gir Guds navn til navnet Bismillah. Kjent blant andre . Hvis noen andre skrev det og slettet det selv, indikerer dette brudd på pakten, en fraskrivelse av islam, eller at han sparer på det han har av kunnskap og penger . Og hvis søkeren gjorde det i en drøm mens han var syk, ville han bli kurert, og hvis han var en synder, ville han omvende seg, og kanskje giftet han seg og fikk gode barn, ellers fikk han av handel . Og den som ser at han resiterer i søvnen i Guds navn, den nådigste, den mest barmhjertige, så kaster Gud den allmektige velsignelsen på pengene sine ….

…Han ble slaktet i en drøm fordi han fornærmet Companions 82 – Ibn al-Qayyim nevnte også på myndighet av al-Qayrawani som han nevnte i ( Kitab al-Bustan ) på autoritet fra noen av forgjengerne, sa han : Jeg hadde en nabo som forbannet Abu Bakr og Omar – må Gud være fornøyd med dem – da jeg en dag mer enn han fornærmet dem, tok jeg ham og spiste meg, og jeg gikk til huset mitt mens jeg var, sovnet jeg og var lei meg, så jeg sov og forlot middagen, og jeg så Guds sendebud ( PBUH ) i en drøm, og jeg sa : O Guds sendebud så og så forbanner dine følgesvenner, sa han : ( Hvem er mine følgesvenner ) ? Jeg sa : Abu Bakr og Omar sa : ~ Ta denne kniven og slakt den med den .~ Så jeg tok den , og la den og slaktet den, og jeg så som om hånden min traff den fra blodet hans , så jeg kastet tidevannet og førte hånden min til bakken for å tørke den, så jeg la merke til da jeg hørte skrikende rundt huset hans, så jeg sa : Hva er dette skriket : De sa : Så og så døde plutselig da vi kom og så på ham, så slaktestedlinjen . 83 – Han sa : Muhammad bin Abdullah al-Muhabili sa : Jeg så i en drøm som om jeg var i armene til sønnen til så og så, og om profeten ( PBUH ) satt på en høyde med Abu Bakr og Umar sto foran ham, Umar sa til ham : O Guds sendebud, dette fornærmer meg og fornærmer Abu Bakr , og han sa : Kom forbi O Abu Hafs ), kom en mann. Hvis han var kjent som Omani, sa Bsabhma Profet til ham ( r )) Addjah ), sa Faddjah da ( Azbha ) Vzbha , sa : hva varslet meg, men Siaha sa jeg : det jeg ikke forteller ham i håp om å omvende seg når han føyde huset hans Jeg hørte mye gråt , så jeg sa : Hva er dette gråt? Så de sa : Omanien ble slaktet i går på sengen hans . Han sa : Jeg kom nær halsen hans, så fra øret til øret hans en rød sti som fanget blod ….

…Hva synes du om å spre de hykleriske nyhetene om Maktens natt i en drøm? Det er vanlig blant mennesker på slike dager hvert år om å bestemme Laylat al-Qadr, og at det er natten til slike og slike, og i fjor ble det ryktet for meg at jeg satte Maktens natt som natten til tjue -fem, og for ansvarsfraskrivelse vil jeg avklare følgende : Spørsmål / Er det interesse å bestemme maktens natt? Hva er avgjørelsen om hva noen gjør for å informere eller begrense dem – basert på visjoner – og under påskudd av å oppfordre dem til å gjøre det, eller å strebe etter dem? Jeg svarer på dette spørsmålet gjennom følgende punkter : 1 / Uttrykket av visjoner er basert på antagelser og er ikke basert på kutting. Jeg advarer også mot å innføre visjoner om tilbedelse, for religion er fullført . 2 / Vi erkjenner at den troendes visjon er sant, og at den er en del av profetdommens deler, og vi støtter også å forkynne det gode med bevis : Profetens ordtak [ Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra evangelistene . De sa : Hva er de gode nyhetene? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av den troende eller sett av ham ], men den troendes visjon kan også være falsk, og det er ingen referanse for ham til ufeilbarlighet i dag som kan avgjøres av dette eller det . 3 / At denne ummaen ga bedre ord og bedre gjerninger enn den forrige, og de levde hele måneden, og denne ummaen vil ikke passe bortsett fra det som er rettferdig i begynnelsen av den . 4 / Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, informerte ikke ledsagerne om en bestemt natt, men snarere fortalte at det var de siste ti dagene, eller de siste sju dagene, og dette sa han etter at han fikk vite at noen av hans følgesvenner, måtte Gud være fornøyd med dem, så Maktens natt i en drøm, så han sa som i hadithen at han fortalte. Al-Bukhari i sin Sahih : [ Jeg ser dine visjoner konspirerer – det vil si, de ble enige om – i de siste sju dagene, så den som gransker dem bør undersøke dem i de siste sju dagene . ” Denne saken var en av de viktige sakene som følgesvennene jobbet med, må Gud være fornøyd med dem, inntil det ble rapportert at de pleide å utføre I’tikaaf i løpet av de ti siste dagene og søkte det, og dette er før profeten spesifiserte det de siste ti dagene . 5 / Jeg ser profeten være med ham store deler av natten, og gikk ut for å fortelle ledsagerne ut, deretter Onisseha, og fortalte at han i en drøm så at han la seg ned i vann og gjørme, kom en sky Vmatart til Sal tak av moskeen – var palmeblader – bønn og holdt, forteller fortelleren : Jeg så sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, legge seg ned i vann og gjørme, til jeg så et spor av gjørme på pannen hans, og dette er en bekreftelse på hans syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han forlot morgenbønnen med ansiktet fylt med gjørme og vann . 6 / Det kom i Sahih at, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Jeg gikk ut for å fortelle deg om skjebnens natt, og kikket – det vil si kranglet og kranglet – så og så, og den ble reist, og forhåpentligvis ville det være bra for deg …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer utledet fra denne historien, som sagt i Fath al-Bari 4/286: Det er ønskelig å skjule maktens natt for de som så den . Dette er fordi Gud forordnet profeten sin at han ikke informerte ham om det . Og alt godt er i det som er bestemt for ham, så det er ønskelig å følge ham i det . 7 / Betydningen av hans ordtak, må Guds bønner og fred være over ham : [ Må det være bra for deg ]: Hvis Kraftens natt blir utnevnt en bestemt natt, vil den være begrenset til den, så tilbedelse savnet i en annen , og dette skjedde og skjer fra mange mennesker, slik at det er noen som står opp for natten som det ryktes å være Laylat al-Qadr, og forlater resten , og dette er en stor feil – som vi forklarte tidligere -. 8 / Det er bedre for muslimer å ikke overføre slike nyheter om å bestemme Laylat al-Qadr, eller å publisere noen av ordene til de som gir uttrykk for det, som natten til slik og slik i måneden, når det er bevist fra de riktige fortellingene, som skjuler det for visdom, og det er bra for ummaen, og godt å følge det som kom fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred . 9 / kreves av muslimer generelt flid og tilbedelse og arbeid i hele denne måneden, den siste og spesielt ti , var profeten fred med ham som sagt i et intervju med Aisha : Hvis ti gikk inn for å stramme forkleet, og leve for natten, og vekket familien sin ] , og i denne referansen til å oppfordre til å forbedre konklusjonen, forsegler Gud oss ​​godt. Amen, o verdensherre … og Gud vet best ….

…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….

…Og den som ser at hans syn er smerte fra hoste og han produserer slim, så vil han klage over tilstanden til noen på grunn av pengene sine, og hvis han er opptatt med markedet, er klagen umulig, og hvis hosten er fuktig da klager han over husstanden sin, og hvis det er med blod, så klager han over barna sine, og hvis det er gult, så er karakteren hans smal. Hvis hosten er i nærvær av personer i embetet, er han opptatt av religion ….

…Og den som ser at blod kommer ut av årene hans, det skal tolkes med en mangel på pengene i henhold til mengden blod, og hvis han er fattig, har han godt av sin formue ….

…Hvis blod kom ut av ham, er det hans synd . Hvis han blir farget med det, kommer forbudte penger ut av det, og det ble sagt at det kom blod ut av bakveien for barn ….

…Den som ser ut som om han urinerer blod, en kvinne vil komme når hun har mensen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg pisset blod, så han sa : Du kommer til din kone når hun har menstruasjon, og han sa ja . Og det ble sagt at eieren av denne visjonen, hvis hans kone var gravid, aborterte ….

…Og den som ser at han har drept noen, og blodet har strømmet fra kroppen hans, er rik på mengden blod som kom ut av pengene, og hvis det ikke sølte noe blod fra ham, i motsetning til ham, og hvis han ser at kroppen hans er flekkete med blodet fra de drepte, så vil han få penger av pengene sine ….

…Daniel sa: ~Den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, blir det tolket som en rikdom hentet fra et forbudt ansikt, og hvis blodet var lite og ikke flekket hans plagg, og han så svakhet med ham, så indikerer det fattigdom og mangel på penger, og hvis hans styrke kom tilbake etter svakhet, så var det forbudte penger, og hvis han ikke så svakhet da han kom ut. ~ Blodet er veldig lite, fordi det er lettelsen for de som er ulykkelige, fordi noen av dem sier en dråpe blod for utslipp ….

…Al-Kirmani sa, og den som ser at han drikker blod, det er forbudte penger å komme, eller blod blir sølt urettferdig ….

…Hva er avgjørelsen om å bruke begrepet ”legemliggjørelse av Gud” når vi diskuterer spørsmålet : Kan Gud sees i en drøm? Når du diskuterer dette problemet, vil du finne noen beskrivelser som ikke passer for ham, den allmektige, sa dommeren : De lærde er enige om at det er tillatt å se Gud den allmektige i en drøm og dens gyldighet. Og andre slike uttrykk fra de oppdaterte uttrykkene som ikke kom fra Guds ord, eller ordene fra Hans sendebud, og derfor blir de ikke nektet og bekreftet først etter utdypning, og hvis deres betydning er riktig, så er det bevist, ellers det nektes . Derfor er det ikke lov å si : Hans tilstand er en av egenskapene til kroppene, og det er ikke tillatt for ham å legemliggjøre ham. Fordi dette er et av de oppdaterte uttrykkene ….

…Og bønner om regn i en drøm er et tegn på frykt, elendighet, høye priser og deprimert liv . Det indikerer en ulykke der stedet fra en linjal eller en linjal . Og solformørkelsesbønnen og måneformørkelsen indikerer streben etter å gi trøst til den som solen eller månen peker på . Kanskje dette indikerer den gjerningsmannens omvendelse og den vantros omvendelse, eller en lærdes død . Og den som ser at han ber den supererogatory eller frivillige bønnen, det indikerer godheten til hans religion og hans overholdelse av Sunnah, eller at han utfører saken fra det hinsidige, og den overfladiske bønnen indikerer frieri og nærhet til menneskers hjerter gjennom tjeneste eller penger, og hvis seeren er sølibat, giftet han seg, og hvis han er gift, har han to sønner, fordi Gud den allmektige sier : ( Og vi ga ham Isak og Jakob overflødig ). Og hvis han ber frivillig til den allmektige Gud, og han var fattig, var han rik og ble god, eller han ble nær Gud den allmektige, og han kan ha samlet seg blant folk for å spre deres ønsker . Og begjærsbønn i en drøm er en indikasjon på årstidene . Og qadha-bønnen er en indikasjon på oppfyllelsen av religionen, den ondes gjernings anger, omvendelsens omvendelse eller oppfyllelsen av et løfte . Og sittens bønn indikerer hjelpeløshet, fiasko og tilfredshet med det du kan tjene til levebrød, og kanskje indikerer det advarsel om sykdommen til faren eller læreren . Og tilgivelsesbønnen viser i en drøm tilgivelse for synder. Hvis folk ber om det, indikerer dette nedstigningen av regn, og hvis den tilbedende er fattig, er han rik, og hvis han er steril, sørger han for mannlige barn . Berømmelse i en drøm er et tegn på veiledning og et tegn på godhet og å generere levebrød . Fredagsbønner viser til tilbederen hva han vil, eller glede og vitner om høytider, årstider og Hajj . Fredagsbønner, i likhet med korte bønner, betegner reiser, eller umiddelbar lettelse og møte med den elskede . Og Eid al-Fitr-bønn i en drøm er en indikasjon på å betale gjelden, helbrede syke, bli kvitt motgang og lindre bekymringer . Og Eid al-Adha-bønnen indikerer etterligning av ting, holder viljen og oppfyllelsen av løftet . Kanskje de to bønnene indikerte et møte med fiendene fordi deres møte med dem er takbeer . Og den som mistet noe og så at på Eid returnerte han til ham det han mistet, og hvis det var Eid al-Fitr, så kommer det ut fra motgang til kapasitet, og hvis Eid al-Adha og var eid av en frigjøring eller en fange , ville han bli frigjort fra fengselet sitt, og hvis han hadde gjeld, ville hans gjeld bli brukt på hans vegne . Og Istikharah-bønnen i en drøm forsvinner og forvirrer, og indikerer et godt resultat . Og fraværsbønnen i en drøm er en profittforespørsel ….

…Hele ekteskapet : Hvis en person har en våt drøm i en drøm, er det obligatorisk for ham å vaske, så er det ikke en visjon…

…Hva er bedre å si at jeg har en visjon eller en drøm? Bukhari-adressen er riktig : døren : Guds syn , og i det hele tatt så viktig og nevnt i hadithen : ~ Sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ~ og tydelig dette for å si : det som er lagt til Gud er ikke sies å ha en drøm som er lagt til djevelen sies å ha en visjon, en ulovlig handling er basert på optimisme og ikke alle kalles en visjon, kom i et intervju sist ( Åpenbaringen tre ) nevnte da de moderne troende kalt alle slag visjon om navnet , og til fordel for optimisme ordene fred være med ham ~ god syn på Gud ~ i romanen : ~ god visjon ~ Så han kalte det Hassan…

…Han fant farens penger gjennom en drøm 79 – og fra visjonen som skjedde, det Ibn al-Qayyim nevnte, er at Umair bin Wahb – må Gud være fornøyd med ham – kom i søvne og han ble fortalt : Kom til slike-og- slik og fra huset, grav deretter for å finne din fars penger, og hans far hadde begravet penger og døde og anbefalte ikke. Da reiste Amir seg fra søvnen og gravde dem, og du fant din fars penger , og hans far hadde begravet penger og døde og anbefalte det ikke, så Amir reiste seg fra søvnen, og han foraktet ham slik han befalte ham, så han slo ti tusen dirham og fornektet mye, så han betalte sin gjeld og forbedret tilstanden og tilstanden til hans husholdning og dette var etter hans sikkerhet, og den yngste av døtrene hans sa til ham : O vår Herres far, denne som elsket oss for sin religion, er bedre enn Hubl og trøst, og hvis det ikke var at han ville ha arvet disse pengene fra deg , men tilbad ham i noen dager. Ibn al-Qayyim sa : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani sa : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani sa : Denne hadithen av Amir og utvinning av penger i en drøm er forbløffende enn det vi hadde, og vii vår tid i vår byen fra min far Muhammad Abdullah al-Baganashi var en rettferdig mann, kjent for å se de døde og spørre dem om fraværende og formidle dette til familien og deres slektninger til han ble kjent for det og mye av ham, så man ville komme til ham og klage til ham at Hamima døde uten testamente og har penger til å ikke lede ham til sitt sted, så han forbereder ham for godt og kaller Gud om natten for å se de beskrevne døde. Og han spør ham om saken Re med den ….

…Penger Hvis du finner penger i en drøm, forutsier dette at du vil møte enkle problemer, etterfulgt av mange gleder og et statsskifte . Hvis du betalte penger i en drøm, er dette et dårlig varsel . Hvis du fikk en gullmynt, forutsier dette generelle goder og gleder . Hvis du taper penger i en drøm, forutsier dette at du vil møte noen opprør i familiens omgivelser, og virksomheten din vil være vitne til noen fallgruver . Hvis du telte penger i en drøm og fant det mangelfullt, forutsier dette at du vil betale et beløp og vil være trist for det . Hvis du drømte om at du stjal penger, forutsier dette at du er i fare og at du bør veie trinnene dine . Å spare penger i en drøm symboliserer rikdom, rikdom og sjelefred . Hvis du drømmer om at du har kjøpt penger, forutsier dette at du vil leie noe. Hvis du ser deg selv i en drøm og ser på en sum penger, indikerer dette at rikdom og prestisje ikke er langt fra rekkevidden din . Hvis du drømte om at du fant en rulle med verdipapirer og at en jente ba deg om det, forutsier dette at en venn av deg vil forårsake ditt tap i din handel . Personen som så drømmen vil oppdage at han lever langt fra virkeligheten og ubevisst sløser med pengene sine . Denne typen drøm er en advarsel . Hvis du drømmer om at du har en overflod av kontanter, men det kan låne, forutsier dette at andre vil se på deg som en fremtredende mann, men de som nærmer deg vil oppdage at du er en leiesoldat og ufølsom . Hvis en jente drømmer om at hun bruker lånte penger, forutsier dette at hun blir fanget i bedrag og vil miste en verdifull venn ….

…Hvordan blir jeg kvitt problemet med å forvente ondskap rundt meg , hvis jeg ser en hjerteskjærende drøm i dem? Dette er et eksempel på mange spørsmål , jeg har alltid sett , og jeg legger ikke skjul på at jeg var en av dem som levde med dette problemet , da jeg ser hva som vil skje med noen rundt meg , og da lever jeg i angst og venter hva kan skje, og dette problemet eksisterer også for noen mennesker, i en tilstand av våkenhet !! Fra mitt synspunkt kan deres følelse av noe før det forekommer være av typen inspirasjon ; Det er at man snakker om noe, og Gud gjenoppliver sannheten på tungen . Koranen ble godkjent seks steder . Omar bin Al-Khattab var inspirerende. Sannheten blir utført på tungen hans, og Koranen var enig med ham på seks steder. Det kom i Sahih Muslim gjennom Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham. Han sa, Umar sa : [ Herren min var enig i tre : helligdommen til Ibrahim, sløret og Asara Badr ]. Da også profetens kvinner protesterte mot ham i sjalusi, sa han : Måtte hans Herre, hvis han skilt deg, bytte ham mot bedre ektemenn fra deg, og verset ble avslørt derved . I en autentisk hadith henhold til muslim, han var enig med forbudet mot å be for hyklerne [ se Sharh Al-Nawawi på Sahih Muslim 15/167] Og han også enige med hensyn til forbud mot alkohol. Al-Nawawi sa : Dette er seks, og det er ingenting i ordlyden til forrige hadith om Umar som nekter økende godkjenning, og Gud vet best. Jeg kommer tilbake til det forrige emnet, og jeg sier : Det kan være på grunn av en annen grunn, som er den følsomme følelsen av å føle for andre, og leve med problemene deres, slik som det skjer med noen mødre eller fedre med sine barn, for eksempel, så faren eller moren kan føle lidelsen til et av barna mens han er i fremmedgjøring, eller i nød . Han kan for eksempel si : Jeg føler at brystet mitt er trukket sammen av så og så, og denne saken kan skje med andre som kjennetegnes av disse egenskapene, fra noen grupper, for eksempel noen sikkerhetsmenn, leger, lærere eller mannlige og kvinnelige sykepleiere, og andre som har en følelse av hvem han er ansvarlig for det . Dette problemet kan skyves på to måter : 1 / Hvis denne intuisjonen kom gjennom en drøm, så presset han den med de uttalte forholdsregler mot den forhatte visjonen, og den skyver denne tingen som han frykter vil skje, hvis Gud vil . Og den som har blitt rammet av denne egenskapen, må insistere på at Gud ber for å avverge denne saken på hans vegne, og han vil ikke se noe av dette, hvis Gud vil . 2 / Og hvis denne intuisjonen kom gjennom inspirasjon, presset han den gjennom bønn om at Gud ville fjerne denne egenskapen fra ham, og Gud var i stand til å svare på tjenerens spørsmål, spesielt til de som insisterer på bønn, og Gud vet best ….