…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som tror at han leser en av avisene til en av profetene, er bedre .~…

…Og den som ser at han bringer en død grop og finner en ild i den, så indikerer den styggheten til serens onkel og hans advarsel, og kanskje begav eieren av gropen en kjetteri og villedelse, så vel som om han så noe i det fra skadedyret ….

…Og den som så at han tok en vei og så en kvinne og vendte seg bort fra veien, da ville verden være hans bedrag ….

…Det så kongen skrev sin feil Vohrzh da han ble tatt fra ham, det tolket fem aspekter for staten og ankomsten av Rizk og eliminere behovet Azzedine og høyde og oppnåelse av formålene som noen av kryssene sa forklart i vers : ( for staten og for Rizk … bruk layette og nå det tiltenkte ) og ble fortalt om synspunktet som skriver på et instrument det bryter inn i ….

…Og Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som så at en fugl kom ned fra himmelen og tok en rullestein og kastet den på kappen eller svelget den, da ville han telle kunnskap, og det kan være en fordel .~…

…Og den som ser en umoralsk kvinne eller en ekteskapsbryter, hvis han er en av rettferdighetens og religionens folk, så er han god og ekstra og velsignende, og hvis han er blant korrupsjonsfolket, så mangler han gjeld og begår incest, og forekomst av ondskap og skade ….

…Og den som ser en gruppe mennesker samles til en fest, og hvis festen er kjent, så er den god, ære og prakt, og hvis den er ukjent, er det en hatet sak som skjer, og det ble sagt at visjonen om festen innebærer ti aspekter : Profetens fødsel, må Guds bønner og fred være over ham, hans syn, ekteskap, fødsel, omskjæring, sykdomshelse, fraværende ankomst, trøst for de døde, oppfyllelse av løfte og gjestfrihet For en gruppe ….

…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….

…Når det gjelder å grave en grop og en brønn, hvis ingen ville gå inn i dem, giftet han seg med en kvinne ….

…Den som så at han drakk en drink fra et kar eller annet, og det var klart og fuktig, så er det et langt liv, næring og fordel, og hvis det er varmt, er det sykdom og sykdom, og hvis det er nød , så er det nød og nød, og det å snakke om vann ble presentert i hans kapittel i kapitlet om havet ….

…Og den som ser en høytid og ikke er en fest på sannheten, hvis han er et av folks æres- og ærefolk, blir hans stilling redusert, og hvis han ikke er av ære, vil han stå opp i sitt levebrød ….

…Og den som ser at en konge eller en matriark har levd og antatt makten som han var, så indikerer dette at noen fra hans klan, hans navn eller hans motstykke, har trukket seg, og kanskje har livet til den som er utnevnt over dem blitt bedre ….

…Og den som ser at han er på en silo eller et sted som ikke er passende for perserne å klatre over den, så vil han slå en hatet sultan eller umulig i religion, eller han begår en synd som er så stor som styggheten på stedet ….

…Og den som ser at han slår en katt til han klør den eller spiste den, så tolkes han av skaden av en lang sykdom og blir så kurert av den, eller den som ser at han klødde en katt og så våkner og blir frisk, tyven styrker ….

…Og den som ser at han hadde på seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….

…Og den som ser at han har urinert i en moske eller på en talerstol, en sønn vil komme til ham og være leder for folket ….

…Hvis det er grønt, indikerer det ungdommens død eller drap ….

…Og den som ser at han ødelegger en kirke, et kloster, en silo eller lignende, så vil han være tøff for de vantro og skade dem fra ham, og det kan eksistere i islams religion ….

…Den tredje typen visjoner : som er inspirert av hele slaven , og registrerte noen lærde visjoner som sa : når du rydder opp selv , og blir kvitt hans hemmeligheter om dårlige ideer , og respekt for hans hjerte, erindringen om Allah , ikke se den eneste virkelig ærlige , og det er den sanne visjonen som ble beskrevet som en del av profetskapet (1). Den hellige profet, må Guds bønner og fred være over ham, sier i den avtalt hadithen som er med Ahmad i sin Musnad også fra fortellingen om Anas bin Malik, må Gud være fornøyd med ham : “ Visjonen til den troende er en del av de førtiseks delene av profetet ”(2). Crown når denne samtalen stopper lang fordi den involverer noen av de viktige spørsmålene : Jeg sier : Denne hadithen ble fortalt fra en gruppe ledsagere som var forskjellige muntlig , fortalt Anas denne sjeikene , og fortalt av Imam Ahmad og sjeiker som Bin stille tilbedelse , så vel som Abu Dawood og Tirmidhi , og fortalt av Imam Ahmad And the two sheikhs and Ibn Majah from the hadith of Abu Hurairah . For antall deler : flere romaner kom eller klipper begrenset til bare vitnet som det fremgår av forklaringen til Sahih Muslim – Nawawi detaljerte : det kom i Bukhari og Muslim : ~ drømmer er en del ~ av de 46 deler av profetien ~ som tidligere (3). i henhold til den muslimske ~ av førti – på fem deler ~, også som sier : ~ sytti del ~. i henhold til Tabaraani : ~ del av sytti – seks del ~ . til Ibn’Abd al-Barr ‘s roman : ~ tjue- seks del .~ når Imam Ahmad ~en del av den femti delen .~ Ifølge al- Tirmidhi : ~en del av den førti– del ~ . når Tabari : ~en del av den førtito delen ~, og har også : ~ av førti – fire .~ Han kom også fra Ibn Abbas : ~ delen førti del . ~ Vi er her i foran flere romaner og minst en del av tjue – seks og meste av seventy – seks , sa Nawawi forklare sann muslim (4): denne forskjellen viser til tilfelle av seer forskjell , det troende er god å være pastor Weah del av de 46 deler og den forkastede delen av sytti deler . Forskjellen på mennesker elsker madrasser og når jeg sa at delene var visjonen nærmere sannheten , og det ble sagt at av hvilke skjulte delen av sytti , og selvsagt del av førti – seks . Sheikh sa Muhammad bin Uthaimin, må Gud velsigne ham : det faktum at antallet er en del av førti-seks deler tilsvarer virkeligheten i forhold til åpenbaring som ble åpenbart for meg, profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fordi den første åpenbaringen var den rettferdige visjonen fra Rabi ‘al-Awwal til Ramadan, og dette er seks måneder , så åpenbarte Gud for ham etter dette i våkner resten av livet , hvis du skriver ute dette til resten av åpenbaringstiden, var det en del av 46 deler : fordi åpenbaringen var tjuetre år og seks måneder. ~(5) Det faktum at visjonen var en del av profetet har blitt problematisk selv om profetiet ble avbrutt av profetens død, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg vil nevne noe av det som ble sagt i avklaringen dette . Han sa at meningen med verset være en del av profetien : at muslimske oppriktig god, passer tilfelle hvis de profetene som ser det usynlige, i motsetning til vantro og fordervede og blandet, og spore dette til si Imam Muhammad Safaareeni ved å si : ( men lik tilfellet med profetene når det gjelder synets helse og klarhet i sinnet og berører hans sjel Hvis han sov i riket ). Dette er sant, ikke bare vet det usynlige er den Allmektige sa noen forskere : betydningen av å være en del av profetiene deler av en metafor , som det kommer til å godkjenne profetier ; Dette er fordi det er en del av profetet . Det ble sagt : mening : det er en del av hennes kunnskap, fordi det var avskåret og den profetien Flmha blir værende s . Og det ble sagt : Betydningen av å være en del av profetdommens deler ligner den i sannhet av nyheter om usett ; Nyheten om det usettede er en av profetdommens frukt . Konklusjon på dette tilbudet : at visjonen til den vantro ikke opprinnelig kommer fra deler av profetien , og etter irettesatt, som i likhet med den vantro , nevnte noen av dem at visningen om den irettesatte er en av de maksimale delene forblir en god muslimsk tro som visjon av denne typen sier majestet Suyuti Guds nåde og er bekymret for denne samtalen : ( dette snakk meg om lignende samtaler der vi tror og NCL betyr å være en forfatter fred være med ham og ikke gå inn på denne tolkningen av delen av dette tallet og visdom, spesielt varierte romaner i mengden antall gir også Gud vet Balemrad hva som menes med det ) a . E (6). Visjonen om det gode i avsnittene i Åpenbaringen , kan være årsaken til lovene i noen av bestemmelsene, og at visjonen om Abrahams fred være med ham , var Abraham et løfte om at Guds levende sønn av Sara skulle slakte et offer, så han i en drøm : at Av ditt løfte (7) , og et intervju med parasittbroren Aisha, hennes mor om å si hva Gud vil og Muhammed vil, og sendebudet ba dem da å si : Hva Gud vil alene , eller hva Gud vil og deretter Muhammad , og ikke si : Hva Gud vil og Muhammad (8), og Abdullah bin Zaids visjon i kallet til bønn og lovgivningen i kallet til bønn etter at det er bevist. Gud være med ham og gi ham fred som han sa om det : Det er en sann visjon . Abu Bakr, må Allah også (9) rundt skjoldet ranet ham etter hans død og gjenoppretting av denne visjonen og gjennomføringen av budet av og grip skjoldet til dem som er i hans hånd ut , men Abu Bakr er den første kalifen Waller Ashden, a Blant dem som husket sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, hans flid i dette og følgesvennens aksept av denne ijtihad i nærvær av Koranen som indikerer sannferdighet er akseptabel , og det er mange bevis for slik i rettsvitenskapens bøker , men i dag er det ikke tillatt å gjennomføre en testamente eller sak knyttet til loven gjennom visjoner, verken grunn eller sharia som ingen hemmelighet for noen med hjertet . Denne gode visjonen kom fra denne store følgesvenn for å forsikre oss om at det eksisterte en rettferdig mann, da forskerne erkjente denne moderne moderne bygningen på profeten fred være med ham, og han sa : ~.. Og Asedkkm visjon om en nylig Asedkkm . .. ~ Og han vil svare, hvis Gud vil . Og sa fred være med ham : ~the visjon av troende er en del av ….~ Modern , omfatter en rettferdig troende kvinne som godt , har Bukhari tittelen i sin Sahih : den dør av å se kvinner , sitert av Ibn Hajar : hva Ibn Battaal var enig i at visjonen om de rettferdige troende inkluderte i å si fred være med ham : ~ visjonen om den troende gode delen av profetien ,~ det er ingen forskjell mellom menn og kvinner når det gjelder visjoner , men det kan være en forskjell når det gjelder Altobeirh, sier Valmabron : at hvis en kvinne så hva Est sitt folk i E er, er han mannen hennes , og de sa : På samme måte har barnet sine visjoner oftest for foreldrene sine , og det vet Gud (10). Jeg går tilbake til historien om Thabit bin Qais bin Shammas, og det var et av ledsagernes valg, må Gud være fornøyd med dem , og det er bevist at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa til ham : “ O Thabit, godtar du ikke å leve en god mann og drepe en martyr og komme inn i himmelen? ” Sa Malik bin Anas, som er en av hadith-fortellerne. : fast bin Qais ble drept på due martyren (11). Faste og den historien at nevnte sønn av verdier (12) sa : På dagen for al – Yamamah, en krig mot de frafalne , festet med Khalid bin Walid kom ut for å kjempe Musaylimah da de møttes og Tkhvoa konstant, sa Salim mawla Abu Hudhayfah : Se, så vi kjempet med Allahs sendebud om ham og ga fred , så gravde hver en grop, så han sto og kjempet til de ble drept. Den dagen kom et skjold med edelstener til ham, og en muslimsk mann gikk forbi og tok henne , mens en muslimsk mann sov da han kom til ham i søvne . Eventuelt løst – han sa til ham : Jeg anbefaler deg å passe deg testamentary sier dette er en drøm Vtadhaah , jeg passerte det som drepte meg, en mann av muslimer tok Deri , Venslh i de fjerne menneskene ved telthoppa hans – Westin – som bare munter aktivitet . Skjoldens håndflate skruer en mengde steiner – og over garn til venstre – som er plassert på baksiden av et dyr for turen. ‘ Bring the eeuw er en gang å sende ut til Deri tar den , og hvis byen sørget for Khalifa Messenger av Allah, fred være med ham betyr Abu Bakr , fortell ham : Ali er av slik religion og så og så fra min gamle klasse , så mannen kommer til evigheten , og forteller ham , så han sendte til skjoldet, og han kom og fant det som han fortalte dem i synet under hyssingen, og deretter perserne som han , og Abu Bakr godkjente resten av hans vilje . Abu Omar bin Abd al- Barr sa, og andre eldre , så vel som Sheikh Mohammed Bin Saleh Al- Uthaymeen, nylig Guds nåde over dem : passerte Abu Bakr og whoop for eksistensen av bevis som viser oppriktighet, Abu Omar bin Abd al – Barr sa : Vi kjenner ingen godkjent, hans vilje etter hans død er en konstant Bin Qais, må Gud nåde ham, a . E (13). Hvis du også legger merke til : avtalt Khalid bin Walid og Abu Bakr og hans følgesvenner med ham om å jobbe i denne visjonen, og implementeringen av det som kom inn . _________________________________________________ (1 ) Mohammad HLA Wei – op – s. 5 . (2 ) utskrevet : Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/373 , 383, 404 ) – op -, og som muslim i atomkraften ( 15/22 , 23 ) – op -, og al – Tirmidhi I boken i Åpenbaringen kapittelet om at den troendes visjon er en del av 46 deler av profetet – en tidligere referanse – og i kapitlet om det som kom i profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, skalaen og pluggen fortalt av Abu Dawud i litteraturboken, kapittel av det som kom i visjonen – forrige referanse – og Ibn Majah i De er plassert i boken om visjonens uttrykk, kapitlet om den rettferdige visjonen som Muslim ser eller ser for ham, og døren til de sanneste menneskene til en visjon som har blitt tilskrevet dem nylig – en tidligere referanse – og Ahmed i resten av Musnad av de mange i Musnad i Abu Hurairah og i Musnad av Anas bin Malik – en tidligere referanse -, og Darami i visjonens bok er et kapittel i Mus lims visjon En del av den førtiseks delen av profetet – forrige referanse -. (3 ) Se ibid . (4 ) Sahih-muslimske kjernefysiske forklaring ( 15/21 ) – en referanse tidligere . (5 ) Muhammad’Uthaymeen, si nyttig bok om monoteisme ( 2/348 ) – op . (6 ) utvidelse Se : Mohammed Safaareeni – op – (1 /808 ). (7 ) opplys størrelsen på tolkningen av Ibn Abbas Abu Taher Turkis Abadi – Dar trodde – Beirut ( s. 377 ) 0 og Ibn Hajar – op ( 12/377 ). (8 ) Fortalt av Imam Ibn Majah i boka Alkavarat-døren som forbyr hva du skal si, hvis Gud vil, og du vil – op -. (9) Ibn ‘ – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) Denne hadithen ble fortalt av Ibn Hajar i al- Fath sa denne sterke referansesenderen fortalt av Ibn Saad Maan bin Isa for sin eier . Fortalt , Daaraqutni i sprø av Ismail ibn Abi Uys for eier som godt . (12 ) Ånd . Son of values ​​fatawa , Arab Book House – oppnå : d . Mr. Jumaili , i 1412 (13 ) Se : Ibn fatawa-verdier – op – s. 43 . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi

…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller så er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, så hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, så hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, så han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, så faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit også merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, så han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, så drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører også stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, så den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . Så sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren så søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de så – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, så personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….

Hva er de viktigste direktivene for de som ønsket å være uttrykksfulle? Jeg ser ønsket om å bli medlem av kommentatorene fra mange medlemmer og medlemmer, og dette gledet meg, og som du legger merke til, åpnet vi veien for medlemmene til å svare på dine visjoner, og de som vil bli med dem, bør skrive til meg på den private posten, slik at vi vurderer hans forespørsel, enten den blir akseptert eller avvist . Og jeg råder de som først vil lære med kunnskap og uttrykke en visjon; En vitenskap som avhenger mye av ditt inntrykk av personen av visjonen gjennom å fortære ordene hans, og vite gjennom det essensen av hans personlighet, for å nå den sanne betydningen av hans visjon, hvis Gud vil . Derfor håper jeg at du vil undersøke hans ord, bli kjent med ham gjennom symbolene for hans syn, og ikke skynde deg og spør deg selv hvordan Ibn Sirin, må Gud nåde deg, skilt mellom to menn som så ett syn, så han sa om en av dem en tyv, og sa om den andre at han skal utføre Hajj? Svaret er at han så dem, og karakteristikken til en av dem var god, så han forklarte ham at han utførte Hajj, og den andres karakteristikk var annet enn det, så han beskyldte ham for tyveri . Og du, min bror, overfarten, ser ikke denne som skriver visjonen for deg i dette forumet, så vær forsiktig med haster, og pass ikke visjonen med mindre det er klart for deg detaljene til eierne, som jeg spurte ikke vilkårlig, men heller etter lang erfaring og lidelse, med visjonene og deres eiere . Tenk på ordene, det er forskjell mellom verdens ord og andre, og det er forskjell mellom ordene til studenten og arbeidstakeren, prinsen, de rike og de fattige, og hver av dem har en mening som passer ham når du gir uttrykk, så kan du legge merke til dette og tenke på det, o Gud, ta vare på deg ! Jeg pleide å se og fremdeles ikke uttrykke de skriftlige visjonene, bortsett fra at etterspørselen etter uttrykk av denne typen er høy, og vanskeligheten med å høre noen ganger, men det er umulig for mange av spørsmålene. Han fikk meg til å trekke meg fra denne begrensningen, og uttrykke de skriftlige visjonene, selv om jeg sier og fortsatt sier at nøyaktigheten i dem er mye mindre enn visjonene som uttrykker hørsel, og dette er en høyere grad, eller ansikt til ansikt, og dette er den høyeste grad . Og å vite at tidspunktet du så visjonen er veldig viktig; Hva er vinterens visjoner, forskjellig fra visjonene om sommeren ,,,, fordi ilden i den første er prisverdig, og i den andre er den forkastelig, så ikke gi opp å vite tidspunktet for synet . Og den siste av disse retningene, for fortelleren, hans visjon, er å vite at visjonen er en masse, og den har ofte en betydning, så ikke del den, og husk en del og la deler som du kanskje tror har ingen betydning, mens det er veldig viktig for de som gir uttrykk for det. Visjonene som indikerer nåtiden er ofte deres uttrykk for ham. Det er relatert til den visjonære stede, så hvis du er forvirret om det, og betydningen av symbolene er mange, og dette skjer mye, trenger du ikke å spørre eieren om emnet som opptar ham den gangen, da det kan åpne horisonter for deg å dechiffrere visjonen, og spørgeren må være sann ved kryssingen, og hvor mange som har fortalt meg om hans omstendigheter han lever i. I uttrykket for sin visjon ble han reddet fra en økonomisk, familie- eller prosesskrise, og dette skjer mye, og denne tingen blir ikke fornærmet ved overfarten, men indikerer snarere hans ærlighet og hans iver etter å tjene spørgeren, og min bror blir lagt merke til at uttrykkene i dag er mindre enn de som uttrykker inspirasjon. Han er den som oppfyller sannheten på tungen, og eieren av den kalles inspirasjonen, som var vellykkede i å fordype seg i betydningen som opptar spørrendes sinn på den tiden, og de trengte ikke å spørre spørgeren, men hvor er vi og disse, og Gud har nåde over en person som kjente sin egen skjebne ,,,,,, Gud vet best…

Hva er grunnen for de som sier at jeg ikke drømmer ?? Jeg har ofte et møte eller en samtale med noen som forteller meg : Jeg drømmer ikke … og du ser ham irritert noen ganger ! Og du ser ham si dette sarkastisk noen ganger ! Og en statlig tunge; Jeg er ikke noen som bryr seg om majoren din ! Ved å analysere en rekke personligheter som lever i dette fenomenet, kan vi si at dette fenomenet eksisterer i begynnelsen, og det har vist seg for meg at de viktigste årsakene bak det er følgende : 1 / Glemsomhet . Mange som drømmer eller ser en visjon, kan glemme den, eller glemme den, og dette er visdommen til den Mektige og Mektige . Derfor kan det være noen som plutselig husker en drøm han så, eller en oppriktig visjon han så . 2 / Alvorlighetsgraden av å sovne for noen som lider av et slikt fenomen, og slik at den som sover for mye i søvnen ligner de døde, og denne typen lille husker hva han ser i søvnen . 3 / Den som jobber noen ganger om dagen og noen ganger om natten, og noen ganger om natten og til andre tider om dagen, og så videre, og disse menneskene husker ofte ikke drømmene eller visjonene sine, og jeg nådde denne siste kategorien nylig og etter omfattende etterforskning og undersøkelse, og jeg publiserte den her for første gang. Årsaken bak å ikke huske deres visjoner eller drømmer er at de ikke er like komfortable i søvnen som de som har et fast søvnregime om natten, og de som sover om natten, er de som får størst fordeler med søvn . 4 / Den som har personlige holdninger til denne kunnskapen på grunn av noen av kommentatorene, og om årsaken er riktig eller feil, så ser han ham fiendtlig mot denne kunnskapen på denne måten, og han sier at han ikke drømmer eller ikke ser visjonen . 5 / Han har virkelig dårlig syn . Dette er noen av årsakene til dette fenomenet, og Gud vet best ….

…Hashish : er sameksistens av dyr og storfe, og det er som verdens penger som hver person får det hans Herre har delt fra og lever av for ham, fordi han returnerer kjøtt, melk, smør, ghee, honning, ull , hår og lo, så det er som penger der menneskers styrke er . Kanskje refererer prærien til hvert sted som vinner verden, får fra det, blir kjent fra det og tilskrives det, for eksempel pengehuset og markedet . Spesielt Nawwir kan indikere byttemarkedet, gullsmedene og stedene av gull . Det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tolket enga med verden og dens grønt, og at han, fred være med ham, sa : Verden er en søt grønn. Sødme, alt som faller på kamelenes munn indikerer hva som er tillatt, og hver syre i den indikerer hva som er forbudt og hva som påvirker dem, svindel og bitterhet . Og det som kommer fra planten er et legemiddel som skal behandles med, det er utenfor penger og levebrød, og indikerer vitenskap, visdom og prekener, og det kan indikere rene lovlige penger . Og hvis den er sur i smaken, skyldes dens surhet nød og stridigheter når den oppnår og er utmattet . Uansett hva det var en dødelig giftig, indikerte det forbudt ulykke, å ta verden med religion, dørene til rente, innovasjon og innfall, og alt som kommer ut av munnen og kommer inn i dem fra det verste . Men hvis han så endive : og brette Kalksberh : og lignende av kvinner med bitterhet, varme, Vhmum og sorger og penger er haram . Det er blitt sagt at da Adam falt til bakken og falt i India, hang duften hans på et tre mens han var trist og gråt på seg selv . Det kan indikere hans bekymringer i det hinsidige, og belønningen er med juvelene i paradiset, som blir lagt til det uten koriander og karve og lignende . Uansett hva som er spiret fra jorden, ble nevnt i forbudet i boken eller Sunnah, eller en grunn som var klanderverdig i gamle dager, indikerer det evnen i tale og levebrød, som dumplings, tre, hvitløk, agurk, linser og løk , og hva planten har et navn som dominerer i sin avledning, noe som betyr sterkere enn sin natur. Eller, en tilhenger av dens essens ble båret på den, som mynte som nekrologen og nekrologen er hentet fra, selv om den er en belgfrukter . I tillegg til øyene, som er Alsnar i anger og ild . Uansett hva planter vokser uten frø og ikke har noen røtter på bakken, for eksempel trøfler og sopp, indikerer det blant folket en hittegrav, graviditet og avkom av utukt, og de som ikke kjenner deres slekt, og pengene indikerer frøet , donasjon, veldedighet og så videre . Den som ser det som om han er på en eng eller hasj som han kan samle eller spise, så ser jeg på situasjonen hans, og hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, har han blitt rik, og hvis han er en asketisk i denne verden som ønsker det, så vender han tilbake til det og er fascinert av det . Hvis han flyttet fra en eng til en eng, reiste han i jakten på verden og flyttet fra ett marked til et annet og fra en industri til en annen ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – På myndighet av Muhammad bin Ishaq sa han : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr og Yazid bin Roman fortalte meg på myndighet av Urwa bin al- Zubayr og andre forskere på Ibn Abays autoritet – må Gud være fornøyd med dem – hver av dem fortalte meg noen denne samtalen samlet for å snakke mens de fikk næring fra Hadeseth fra Badr, sa : til Masama Allahs sendebud – fred være med ham – Abu Sufyan kom fra Sham arr muslimer til dem og sa : dette Ir Quraish hvor pengene deres hentet frem, kan Gud Infelkmoha Vantdb folk være redd for noen av dem og vekten til noen av dem og at de ikke gjorde De tror at sendebudet til Gud – må Guds bønner og fred være over ham – kaster krig, og Abu Sufyan, da han nærmet seg fra Hijaz, var følsom overfor nyhetene og spurte de som møttes fra Rukbanen og fryktet for folks saker til han fikk en nyhet fra noen av Rukbanene som Muhammad hadde appellert til sine følgesvenner for deg og for din vanære, så han advarte om at han hyret Dhamdham bin Amr Al-Ghafari sendte ham til Mekka og beordret ham til å komme til Koraysh, og han ville slå dem av for pengene sine, og han fortalte dem at Muhammad hadde tilbudt det til sine følgesvenner, så Dhamdham bin Amr gikk raskt ut til Mekka . Ibn Ishaq sa : Så fortell meg hvem jeg ikke anklager, på myndighet av Ikrimah på autoritet fra Ibn Abbas, og Yazid bin Roman på myndighet av Urwa bin Al-Zubayr, som sa : Atika, datteren til al-Muttalib , så ankomsten av annekteringen av Mekka på tre netter, en visjon som skremte meg og fryktet at folket ditt kunne komme ut av det onde og ulykke, så han skjulte det han fortalte deg om. Han sa til henne : Hva så du? Hun sa : Jeg så en passasjer komme til en kamel for ham til han sto i skålen og sa på toppen av stemmen : Ikke fremmedgjøre deg, o familie av forræderi til bryteren din på tre ganger, så jeg ser folk samlet seg til ham, så kom han inn i moskeen og folket fulgte ham, mens de var rundt ham som ham med kamel på baksiden av Kaaba, og så ropte han slik: Ikke fremmedgjøre deg Al Treachery for din bryter i tre ganger, da representerte han kamel på hodet til Abu Qubays, så ropte han slik, så tok han en stein og sendte den, og den kom til å falle, selv om den var i bunnen av fjellet, ville den bli avvist . Al-Abbas sa : Av Gud, dette er en visjon, og du er, så skjul det og ikke nevn det for noen . Så kom Al-Abbas ut og møtte Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a, og han hadde en venn . Al-Abbas sa : Så jeg gikk rundt huset, og Abu Jahl bin Hisham i Rahat fra Quraish Qud snakket med en dyster visjon, og da Abu Jahl så meg sa han : O Abu Al-Fadl, hvis du er ferdig med din omringing, så kom til oss, så når du var ferdig, kom du og satte deg sammen med dem. Abu Jahl sa til meg : Oh Bani Abdul Muttalib Når skjedde denne profetinnen deg? Han sa : Hva er det? Han sa : Den visjonen hun så er uanstendig. Han sa : Så jeg sa : Hva så hun? O sønn av Abd al-Muttalib, aksepterte du ikke dine menn til å profetere slik at kvinnene dine skulle profetere, og Atika hevdet i sin visjon at han sa: ~Gå foran deg i tre, så vil vi vente på deg fra disse tre. Hvis du virkelig er det du sier, vil det være at hvis de tre går forbi, og det ikke er noe av det, skriver vi en bok om deg som du lyver for folket i det arabiske huset. Abbas sa : sikker på hva det var fra meg til ham en stor ting, men jeg Jehdt det og Ankkrt å bli sett noe, sa han : del oss da når jeg ikke lenger er en kvinne av sønnene til Abdul Muttalib bare kom til meg , sa hun : Oorteurtm denne irriterende ondartede som er lokalisert i dine menn og kvinner kan spise deg du hører, så har du ikke Er, noe jeg hørte, sa han : Jeg sa : Måtte Gud gjøre det jeg hadde fra meg til ham fra en stor HEM Gud Otardhan ham den returnerte Okwilkenh, sa : Vdot på den tredje dagen av synet av Atika og Onaa jern irritert Ars Jeg de savnet det er som at han fanger ham, sa han : Jeg kom inn i moskeen Jeg så ham jeg sverger Jeg går mot ham Otardh tilbake til noen av døren til moskeen intensiveres , sa han : Jeg sa til meg selv : hva med ham om Gud, spis denne forskjellen for meg at Ohatmh, sa han : Hvis han har hørt hva jeg ikke har hørt, stemmen til å bli med Bin Amr Al-Ghafari som ropte i magen i dalen, stående på kamel, hadde stubbet kamel og rundt hans reise og rev skjorta mens han sa : Å, bor Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, pengene dine med Abi Sufyan. Muhammad tilbød det til ledsagere at jeg ikke ser at du vil innse det. Lettelse er lettelse, sa han : Så han distraherte meg fra ham, og det som kom fra ordren tok fra meg (1). * Og i en fortelling : Jeg ble distrahert av det som kom fra kommandoen, og det var ingenting annet enn enheten før vi dro, og den traff Quraish med det som skjedde på Badr-dagen, ved å drepe deres adelsmenn og fange deres valg . Atika bint Abdul-Muttalib sa om det hun så, og hva Quraysh sa om det : Var ikke synet sant, og han kom til deg for å tro det, fordi et av folket er en flyktning, så du sa, og jeg gjorde ikke løgn, men den som er en løgner, forteller oss sannferdig….

Hva er sannheten med søvn? Al-Khattabi sa i Gharib al-Hadith : Det er en tung transe som angriper hjertet og avskjærer det fra kunnskap om ytre saker . Det ble sagt en merkelig definisjon, som er : Det er blodstrømmen til leveren og dens møte i den er ingenting annet enn . Det er bevist på profetens autoritet ( må Guds bønner og fred være over ham og hans familie ) at han sa : Søvn er dødens bror, og folket i paradiset sover ikke . Det ble autentisert av al-Albani i al-Sahih [1087], og på det nåværende tidspunkt er det [ flere teorier ] som prøvde å forklare søvn, inkludert : Den vaskulære teorien : søvn forklares av mangel på blod i hjernen . Kjemisk teori : Den sier at søvn er et resultat av effekten av kjemiske reaksjoner og metabolisme, så giftige stoffer dannes i blodet som florerer, passerer til hjernen og øker søvnen . Pavlovs teori : om årsak og opphisselse . Ray Medes teori : Han er professor i humaniora ved University of London, og han forklarte vanligvis søvn, og sier at en person er vant til å sove og derfor sover, og derfor hvis han blir vant til å la seg sove litt etter litt, gjorde han sov ikke i det hele tatt, og forble våken . Denne forstyrrelsen eller forvirringen når det gjelder søvn er hos den som ikke tror på det usynlige. Når det gjelder muslimen og den troende, tror han på det han kom fra Gud og hans sendebud, fordi han vet at dette er den sannferdige nyheten for å sikre kunnskap, sannferdighet og fullstendigheten av uttalelsen, som den allmektige sa [ gjør han ikke vet hvem som er skapt, og han er snill og ekspert ] ,,,,, Så han tror på en skissert tro på hva som er vakrere og mer detaljert i det som har blitt detaljert, og overlater kunnskap til sin verden, og hvorvidt han innser metoden, og om han vet sakens visdom eller ikke, og han adlyder Gud og hans visdom, lov og lov, er hans tilstand det englene sa : [ Ære være deg, vi har ingen kunnskap unntatt det du lærte oss at du er den vitende, den vise ]. Vær oppmerksom på at søvn i utgangspunktet er en forvirrende sak i angrepet på mennesket og hans kontroll over ham og å kutte denne persons forhold til omverdenen, uten den minste vilje fra mennesker, og noen venter i flere timer og kommer ikke til ham, og kan kom til ham på et tidspunkt da han ikke vil ha ham, og noen flykter fra sengen og fra søvn av frykt for det han pleide å være, rammer ham og kommer fra mareritt eller Jathoom ….

…Og den som ser at han er i et ukjent hus som han ikke kjenner, og hører ord som ligner på ham i våken oppvåkning, eller han ikke forstår noe fra det, eller utledes fra det til det onde, så er det hans død og det huset er hans grav, og det ble sagt at huset er kvinnen mannen bor til, uansett hva han ser fra Zayn eller shein det handler om henne ….

…Hvis han ser en hushjelp : en anstendig muslimsk kvinne, bringer han gode nyheter der de ikke telles . Hun var en vantro, han hørte gode nyheter med Khanna . Hvis han så en hushjelp med et rynket ansikt, hører han monsternyheter . Hvis han så en jomfru, ville han være plaget av fattigdom . Hvis han ser en slavejente som mister sin handel og blir utsatt for henne, hvis han ser at han har truffet en jomfru, eier han en jomfrubo og handler en lønnsom virksomhet, og en hushjelp er bedre i henhold til hennes skjønnhet, klær og godhet . Hvis det er skjult, er det bra som er skjult med religion . Hvis hun er utsmykket , så bra er vel kjent . Hvis det er tilslørt, er det gode tvetydige . Og hvis det er avdekket, er det et felles gode . Og bæreren er det beste håp ….

…Og den som ser at han utfører den obligatoriske bønnen og hans bønn er fullført og kysset hans blir rettet, så blir hans behov oppfylt og han når det han håpet på. Og hvis han ser at han ber Fajr, så har han opptjent tillatt eller et løfte som er bra eller dårlig, og hvis han ser at han ber Dhuhr-bønnen, vil han seire over alt det han ber om i denne verdens spørsmål. og det hinsidige. Hvis han ser at han ber fredag, vil han fullføre det han vil og nå det han håper, og hvis han ser at han ber Asr, så er det et ønske, men etter motgang, og hvis han ser at han ber Maghrib, så har saken han ba om når det gjelder godt eller ondt gått, og hvis han ser at han ber middag, så behandler han sine slektninger og får ham glede og det ble sagt at bedrag og gråt skjer med ham, og en betingelse i det han nevnte er at han utfører hver bønn helt i tide, og hvis det er en reduksjon eller en økning i den, så er det i strid med det som ble nevnt, og den som ser at han ber en bønn som er savnet av disse bønnene , så indikerer han oppfyllelsen av sin religion og den som ser at han ber kort i bønnen, så reiser han og fra Han så at han ber en overflødig natt eller dag, så han gjør en rettferdig gjerning. Og den som ser at han ber mens han ler av det, så har han mye distraksjon fra det. Og den som ser at han ber mens han er junub eller på et sted der bønn ikke er tillatt, så har han ødelagt religionen, og den som ser at han ber uten vask, så blir han syk. Han ber øst eller vest, ettersom han avvek fra islam og kanskje har bedt om sin kone d Det sies at folket i moskeen ber til andre enn en qiblah, og den som ser en lærd som ber uten en qiblah eller handler i strid med Sunnah , eller at han ber over Kaabaen har brutt sharia og fulgt lunene og den som ser at han ber I ørkenen er det enten å reise eller Hajj, og den som ser at han ber i en av de tre moskeene, det er bevis på dobling av lønnen og godta hans gjerninger. Og den som ser at han ber på et dyr, det er deres forekomst, og den som ser at bønnen savnet sin tid og ikke finner et sted å be det i vanskeligheter…

…Hvis du er utlending og drømmer om å møte en engelskmann, indikerer dette at du må lide gjennom andres egoistiske ønsker ….

…Dommer, den som ser seg selv som verge for rettsvesenet, da er han rettferdig i det. Hvis den visjonære var en kjøpmann, var han voldelig, og hvis han var en vulgær, mer enn mål og vekt ….