…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…
Drømmer om kjører noen med en bil
(123 betydninger av å drømme om kjører noen med en bil)…Ekteskap i en drøm indikerer omsorgen for Gud den allmektige . Kanskje ekteskap indikerer familier, religion, bekymring og nød . Hvis en person gifter seg med en ukjent kvinne, indikerer dette at begrepet er nær, og reisen hjemmefra, og hvis han er egnet for emiratet, vil han innta eller få en stilling som passer ham . Hvis det er et bryllup etter skikk, er det en stilling eller et godt omdømme . Ekteskap er definert som et håndverk, så den som ser at han giftet seg med en kvinne, så dør hun, så jobber han i et yrke som han bare får arbeid fra, problemer og bekymring . Og den som tror at han har giftet seg med en jødisk kvinne, han driver en handel der han vil få synd og begå synder . Og den som tror at han har giftet seg med en kristen kvinne, han driver en handel der det er falskt . Hvis hun er en trollmann, er det et håndverk uten religion . Den som gifter seg med en prostituert, er en hor . Den som gifter seg med en sunn kone, er bundet av en tung begrensning . Og den som gifter seg med en hund, han har lav orden . Og den som ser en person gifter seg med en kvinne og gir dem videre til ham, han vil motta penger . Og den som ser sin kone gifte seg med en mann med sultanens kone, han vil få en konge hvis han er kvalifisert for det, ellers vil han påta seg mandatet . Og den som gifter seg med en død kvinne, vil få tilgang til en død sak, han kan gi opp . Hvis den syke kvinnen gifter seg, og den som ser mannen og ikke kjenner ham, så dør hun. På samme måte, hvis den syke mannen gifter seg i søvne og ikke ser kvinnen og ikke kjenner henne, så dør han . Og fra moren til mannen selger han eiendommen sin : Hvis en gravid kvinne ser at hun er gift, føder hun en slavejente, og hvis hun dukker opp som en brud, føder hun en gutt . Hvis en kvinne og hun har en sønn ser at hun er gift, gifter hun seg med sønnen . Hvis en enslig eller gift kvinne gifter seg i en drøm, vil hun oppnå godt . Hvis kvinnen gifter seg med en død mann, vil hun være atskilt og fattig . Og den som ser at han giftet seg med en kvinne og har en kone eller koner, han vil ha valg og autoritet like mye som kvinnens skjønnhet og utseende hvis han inspiserer henne og kjenner henne. Hvis han ikke kjente henne og hun forberedte seg på ham, er dette bevis på hans død, eller en persons død fra hans hånd . Og den som ser at han gifter seg med datteren til en ukjent sjeik, han vil lide mye godt . Og hvis en kvinne ser at hun har giftet seg med en ukjent sjeik, vil hun gjøre mye godt . Og hvis hun var syk, ble hun kurert av sykdommen . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne fra sin kone, hun skal nå livmoren hennes, og hvis hun fortsatt er i live, vil livmoren hennes bli avskåret . Og den som så at han giftet seg med et mahram, hans familie er fremherskende . Og kona i en drøm er en partner, fiende, undertrykkende hersker, bitter motstander eller konge, og alt som jorden har indikert for ham når det gjelder trøst eller tretthet, eller godt eller ondt, tilskrives kona som ham for hans indikasjon på det ….
…Når det gjelder samleie, den som ser at han har samleie med sin kone i henhold til hennes vane, så forbinder han henne med rettferdighet og godhet, og hvis hans samleie med henne var i bakgangen, ber han om en ordre som innebærer kjetteri , og det skjer ikke med ham i hans krav som et resultat. Han har samleie med en av hans mahramer, så er han liten kjærlighet til den som forplikter seg med henne, og hvis hun er død, så indikerer det at de lider og sorg. Det ble sagt at det å se det er bra for den som gjør det og effekten, og det kan indikere Hajj. Og den som så at han hadde samleie med sin kone og hun var død, det er ikke noe godt i ham. Han så at kalifen og den som tar hans ekteskapsplass, har fått vergemål fra ham, og den som ser at han har kjørt en jomfru, så eier han en hushjelp eller gifter seg med en god kvinne det året, og den som ser at han gifter seg en død kvinne kobler ham deretter til bønn, og den som ser at han gifter seg med en slavekvinne og hun er død, så har livet hans gått ut og den som ser at han gifter seg med noe av et dyr Han fabriserer en tjeneste til de som ikke tror ham og den som ser at han gifter seg med en av foreldrene sine uten utløsning, så ba han med dem, og hvis han ejakulerte, avbrøt han sin nåde. Og hvis han opprinnelig var fra folket av godhet B. Med kunnskap og velsignelse, og ekteskapet indikerer erkjennelsen av hva som menes med religion eller verden, og den som ser at motstanderen er gift med ham, vil han få ham, og den som ser at han gifter seg med sultanen eller som tar hans plass, så forsvinner pengene hans, og hvis han gjør det med ham, vil han ha et stort gode. Og det ble sagt at ekteskapet på baksiden indikerer forespørselen om en vanskelig sak, og den som tror at han har samleie med sin nabos kone, det er ikke noe godt i det…
…Solens kamp går ut mot kongen, og reduksjonen av solstrålene vil forringe kongens prestisje . Hvis han ser solen splittes i to halvdeler, så gjenstår halvparten av den og den andre er borte, så kommer den ut til kongen utenfor, og hvis den gjenværende halvdelen følger den gyldne halvdelen og blir med og vender tilbake til en sunn sol, så utenfor tar hele landet, og hvis den gående halvdelen vender tilbake til den gjenværende halvdelen og solen kommer tilbake som det pleide å være, kom hans konge tilbake til ham og han vant utsiden . Hvis hver av de to halvdelene blir sola alene, har utsiden det som er med kongen fra kongen, og blir hans motstykke, og tar halvparten av sitt rike . Hvis han ser solen falle, er det ulykke for verdiene på jorden eller for foreldrene . Hvis han så som om solen hadde stått opp i et hus og lyst opp hele huset, ville husets folk ha ære, verdighet og næring . Og den som så at han hadde svelget solen, han ville leve i et tungt liv . Hvis han så det, ville kongen dø . Og den som blir rammet av sollys, Gud vil gi ham stor skatt og penger . Og den som ser solen senke seg på sengen, han vil bli syk og betent kroppen . Hvis han ser ut som om han gjør godt mot ham, indikerer han fruktbarhet og forlot, og indikerer hos mange mennesker helsen . Og den som solen tar noe fra ham eller gir ham noe, det er ikke Mahmoud . En av indikasjonene på gode gjerninger er at en person ser solen i sin normale form og vane, og en økning eller reduksjon i den kan være skadelig . Og den som finner solvarmen og tar tilflukt i skyggen, han vil bli frelst fra sorg . Og den som finner kulde i skyggen og sitter i solen, hans fattigdom er borte, fordi kulden er fattigdom . Og den som er i stand til å se solen når den er svart og forvirret, kongen er forpliktet til ham i alle spørsmål . Og det ble fortalt at dommeren i Homs så ut som om solen og månen ble drept, og planetene skiltes, så den ble delt med solen, og den ble delt med månen . Han fortalte om sine visjoner om Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Han sa til ham : Hvem var du med? Han sa : Med månen . Umar leste : ~ Så vi slettet nattens vers og fikk oss til å se dagens vers .~ Og han avledet ham fra Homs arbeid, så han bestemte at han gikk med Muawiya til to rader, og han ble drept . Og den som ser solen, månen og stjernene samlet på ett sted og deres konge, og de har lys og stråler, så er ordtaket akseptabelt for kongen, ministeren og presidentene . Hvis det ikke er lett, er det ikke noe godt i det for de visjonære . Hvis han ser solen og månen se ned på ham, er foreldrene hans fornøyde med ham . Hvis de ikke har en stråle, er de sinte på ham . Hvis han ser sol og måne på høyre og venstre side, foran seg eller bak seg, vil han bli rammet av frykt eller ulykke og nederlag, og han blir tvunget til å flykte med den, fordi Gud den allmektige sier : “Og den solen og månen har samlet sammen, og personen skal si det som er dagen for rømning .” Og svart, sol, måne og stjerner og deres rotasjon, forandrer velsignelsene i denne verden . Og en solformørkelse skjedde med kongen . Og den som ser skyer som dekker solen til lyset er borte, kongen vil bli syk . Hvis han ser at det ikke beveger seg i skyene eller kommer ut av det, vil kongen dø, og solen kan ha vært en forsker som vet hvordan skyene evakuerte, så vil tristhet evakuere fra ham . Månen : Opprinnelig minister for den største kongen, eller en sultan uten den største kongen, og stjernene rundt ham er soldater . Og hans hjem og boliger, eller hans koner og tjenestepiker . Og kanskje indikerer han forskeren og juristen og alle bevisene som han veileder, fordi han blir ledet i mørket og skinner i offentligheten . Det indikerer gutten, mannen og mesteren, og kona og sønnen, for hans skjønnhet og lys, og ligner ham med skjønnheten til kvinner og menn, så det sies som om fullmånen var som om det var en månemåne . Da tolkes og praktiseres hans ulykker som ligner på det som tidligere ble nevnt i solen, og det kan indikere en økning eller reduksjon, fordi den øker og avtar, for eksempel penger, verk og kropper, sammen med den tidligere uttalelsen om trafikk, slik som en pasient som ser i begynnelsen av måneden har falt ned på ham eller brakt ham til ham, så vil han våkne opp fra problemet sitt. Han blir spart for sykdommen . Og hvis det er en måned kort, så er alderen borte, og fristen nærmer seg mengden igjen av måneden, det kan være dager, og det kan være en samling, måneder eller år, med bevis lagt til det i en drøm eller i våkent liv . Hvis han kommer ned i begynnelsen av måneden, eller hvis han ser ut til å være fraværende, har han forlatt plassen sin og har kommet fra reisen . Og hvis det var på slutten av måneden, etter å ha reist og forlatt hjemlandet . Og den som ser ham med ham eller i fanget eller i hånden, han skal gifte seg med en mann etter hans lys og lys, enten han er en mann eller en kvinne . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, så tre måner som falt på rommet hennes. Hun fortalte faren om sitt syn, måtte Gud være fornøyd med ham, og sa til henne : Hvis ditt syn er sant, er tre begravet i rommet ditt, de er de beste av jordens folk ….
…Teller det å se noen som har sovet veldig kort tid, for eksempel en person som sover en kort søvn om dagen, eller legger hånden på pulten, under arbeid, for eksempel, og deretter sovner for en veldig kort lur , og noen kan til og med slappe av ved trafikklysene og lukke øynene og se dette øyeblikket som en søvn eller en visjon, er disse visjonene pålitelige, og uttrykker de ….. ? Dette er et spørsmål som ofte stilles av de som er interessert i denne kunsten, og mitt svar på det er at visjoner i slike tilfeller er pålitelige og uttrykksfulle, og de kan til og med være sannere enn visjonene som sees med en lang, uttrukket søvn . Så du finner forskere som er interessert i denne kunsten, foretrekker visjoner om hekseri eller lur; Det er en middags søvn, i motsetning til andre . Noen har utledes sine ord med hadith av Abu Sa`id [den mest sannferdige av åpenbaringen av trollmenn ], som ble gitt av Ahmad med en marfoo ‘og autentisert av Ibn Hibban . I Al-Fath kalte Ibn Hajar kapittelet om nattesynet, og han sa og forklarte det : Det vil si at en persons syn om natten, gjør hans visjoner om dagen lik eller forskjellig, og er det forskjeller mellom tidene for hver ? Det ble nevnt at Nasr bin Yaqoub al-Dinouri sa : Tolkningen av visjonen ved begynnelsen av natten bremser tolkningen, og fra andre halvdel øker den med de varierende delene av natten, og at den raskeste tolkningen av visjonene om magi, spesielt når daggry bryter . På autoritet fra Jaafar al-Sadiq : At den raskeste tolkningen av visjonen om siestaen er . Og hvis alt dette er i stedet for dagens syn fremfor nattens syn, så finner vi noen som sier at det er like mellom dem, og at det ikke er noen forskjell mellom dem, og fra det som kom fra det som ble fortalt om dette er det som kom i Sahih al-Bukhari, på autoritet fra Ibn Sirin som sa : Visjonen om dagen er som nattens syn . Al-Qayrawani sa og forklarte henne : Det vil si at det ikke er noen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom natt- og dagvisjoner, så vel som visjonen til kvinner og menn….
…Hva er grunnen til at så mange uttrykk oppfordrer til å vite navnene på de som svarer i visjonen? Dette er et viktig spørsmål, og det har også å gjøre med spørgeren. Fordi noen av spørsmålene kan være flau når de spør om navn, og jeg vet ikke hvorfor denne forlegenheten og saken ikke er noe mer enn en drøm? Når det gjelder årsaken, er årsaken til spørsmålet fra uttrykkene relevant for forholdet til svaret på uttrykket, ettersom navnene har et forhold og påvirker negativt eller positivt med visjonens uttrykk, og sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, likte optimisme om betydningen av noen navn i virkeligheten, men han beordret at noen navn ble endret til andre med bedre mening og betydning, og dette ble nevnt fra autentiske måter fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og når det gjelder uttrykk, rapporterte han, fred og velsignelser, om en svak fortellingskjede i Sunnah of Ibn Majah med sin overføringskjede på myndighet av Anas ibn Malik sa : Han , fred og velsignelser være på ham, sa : ((De betraktet dem ved navn, og de gjorde dem ved sin mening og visjon for den første forbigående )) Ibn Majah fortalt det i boken ~Visjonen om synet~ om hva synet hadde uttrykker og hva menes med å si : De blir betraktet av navnene deres, det vil si å få sin tolkning fra navnene nevnt i visjonen. Trøtt, så begynner han å bli sliten, eller ser han et vesten, så anser han den umoralske mannen for å navngi ham i hadithen og så videre . Hva menes med å si : (( Kanawha Pkinaha )) , som ga henne et eksempel hvis gjennom Tamoha, er avledet av ordtaket : Knyt om det og Knut ham hvis en skriver om noen andre, og denne hadith nevnte lærde Shaykh al – Albaani Den allmektige Guds nåde i en svak Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Og han symboliserte den ved å si : Svak, og Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq av Sunan Ibn Majah – etter at han ga den til Ibn Majahs overføringskjede, i Zuaid : I hans overføringskjede er Yazid ibn Aban al-Raqashi, og han er svak, og i alle fall har vi ikke hell i diskusjonen vår om eksempler på noen blant visjonene om at den hellige profet, må Gud velsign ham og gi ham fred, krysset over noen visjoner, ved å bruke angivelsen av navn i noen visjoner, som bekrefter riktigheten av tilnærmingen til noen av uttrykkene hvis de noen ganger spurte om navn, og fra den hadithen : Anas bin Malik sa : Guds sendebud, fred og velsignelse være med ham, sa : (( jeg så en natt når sovende ser ut som om jeg er i huset til Uqba ibn Rafi ). Vi savnet Ratab Ibn Tab – en mann fra Madinah – og jeg nevnte teksten til hadithen og hans eksamen i ( s. 50), og jeg forklarte at sendebudet, Guds fred og velsignelser være over ham, er det første hinderet for straffen og løftet høyden , og det er fra avledningen av navnene som det er mellom ….
…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Aspekter som må tas i betraktning når man uttrykker syner : Den følgende tegning illustrerer på en enkel måte aspekter av syn uttrykket : koranen side / hadith aspekt / arabisk side / symbol siden ved tidspunktet for synet / visjonen Hva er det? Ved å fortelle visjonen til den, ser personen som uttrykker den på forskjellige aspekter som jeg forklarte i forrige tegning og bemerker at de øvre delene er relatert til uttalen, og seksjonene nederst er relatert til personen til ordene eller person av visjonen og tiden visjonen ble sett på . La oss gi et eksempel her på hva Al-Bukhari fortalte i sin Sahih : På autoritet fra Abu Said al-Khudri sa han : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : (( Mens Jeg sov, jeg så folk som viste en t-skjorte på dem, hvorav noen nådde brystene, og noen av dem nådde brystene under det, og Umar ibn al-Khattab gikk forbi med en skjorte på seg. Han dro den )) , sa de : Hva ga du det, du Guds sendebud? Han sa : (( Religion )) Fath Al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham her, krysset skjorta med religion, og han ble bedt om å si : Hvorfor gjorde han Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, uttrykke skjorten her med religion? Hvis vi ser på Koranen, har vi fortsatt dette spørsmålet. Den allmektige sa : {Og klærne fra gudfryktighet, det er bedre. } [Al- A’raf : 26] Derfor sendte sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, her med religion, ettersom det er et forhold når det gjelder mening. Og borte fra henne alle dårlige . Så sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, her, ved å undersøke ham med et syn, tolket det fra det sterkeste aspektet av det, som er den hellige Koranen, og eksempler på dette er mange, inkludert : uttrykk for skipet som utfrielse, tre med hyklere, steiner med hjertets grusomhet, spise et manns kjøtt i hans fravær, søvnighet med sikkerhet … og andre . Han siterer andre eksempler på muligheten for å tyde visjonene gjennom den rensede Sunnah, så det å se et palme kan krysse den troende for å sammenligne sendebudet med en muslimsk mann med et palmetre, og for å snakke om Ibn Omar, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : (( Et av trærne er et tre hvis bladene ikke faller, og det ligner en muslim, så snakk med meg. Hva er det? Så falt folket i Abdullah sa : Så han falt i hodet på meg at det var palmetreet , og jeg levde . Da sa de: ~Fortell oss hva det er, Guds sendebud . ~ Han sa : Det er datoen . [ Fath al-Bari 1/145] _ Og når han ser en flaske vann gå forbi kvinnen til sendebudets ord, må Guds bønner og fred være over ham, som bevist i al-Sahih (( Medfølende, O injesha med flasker )) [ Fath al-Bari 10/538 ] , _ og ser et plagg krysse religionen som sendebudet, må Gud velsigne ham, sa Han overga klærne som han så til Omar mens han slepte den med religion . Så herfra kan jeg avklare for den edle leseren [ stadiene i visjonens uttrykk ]. I følgende form : visjonen blir vurdert og dens aspekter vurderes i form av : A – Symboler og uttrykk for visjonen Har de noe å gjøre med : Den hellige Koranen – Profetens sunnah – det arabiske språket og dens avledninger, deretter b – Den visjonære når det gjelder : hans sosiale status, kjønn og funksjon, og deretter c – visjonens tid / om det er moderne eller gammelt , sommer eller vinter . . . Og et annet eksempel er hva muslim fortalt i sin Sahih i Åpenbaringsboken : På myndighet av Anas bin Malik sa han : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : (( Jeg så en natt mens sovende så det som om vi var i huset til Uqba ibn Rafi, så vi kom til Bettab Ibn Tabab, og jeg overførte heisen til oss i denne verden og konsekvensen. Vi har i det hinsidige, og at vår religion har vært bra . ” Legg merke til at Messenger, kan Guds bønn og fred være med ham, uttrykte dette synet, og du finner den uttrykte det fra språket siden og dets avledninger uten å knytte uttrykket til aspektet av Koranen, og Sunnah for eksempel, og dette merker vi gjennom din kontemplasjon av uttrykket . Budbringeren, må Guds bønner og fred være over ham, er det første hinderet for en visjon : med et godt resultat i virkeligheten, og dette er i det hinsidige og første høytliggende i visjonen : ved høyde og seier, og dette i denne verden, og den første av al-Rutab fra Ratab Ibn Tabab : med religionens stabilitet og fullkommenhet av dens herskelser. For dette, og Gud vet best, den hellige profet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, uttrykt det til stabilitet og fullkommenhet i religionen og slutten på dens avgjørelser . Og han tok fra ordet god mening også stabilitet . Og hvis vi spør om årsaken til dens uttrykk fra Den hellige sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, fra dens språklige og etymologiske aspekt, så er svaret : Fordi han er sterkere i denne visjonen enn i andre aspekter , og uttrykker og her er Guds sendebud fra hans innsikt og kunnskap, som er fra Guds kunnskap, så han uttaler ikke de ønsker han uttrykte fra denne siden . Derfor, når de forteller visjonen til dem, ser forbipasserende etter den sterkere siden eller den gode siden av visjonen som de bytter på denne visjonen gjennom. Det er ikke klart for den edle leseren at deres predasjon for visjonen er å kjenne dens uttrykk gjennom å se og tenke på den ….
…Måned Hvis synet er i Muharram-måneden, er det riktig og ikke feil . Å se ham i en drøm indikerer lettelse, frelse fra fengsel og sykdom . Og hvis seeren hadde trukket seg tilbake fra sitt folk eller sitt land, ville han komme tilbake til dem i følge historien om Yunus, fred være med ham, for hans avgang i ham fra hvalens mage . Kanskje han var vitne til en stor fitnah, slik som en rettferdig imams død eller fremveksten av en lærd, fordi Gud den allmektige skapte Adam og Eva i ham, fred være med dem . Og hvis seeren er ulydig, vil han omvende seg til den allmektige Gud, for Gud den allmektige har angret i ham for Adam, fred være med ham . Og hvis seeren var en av dem som søkte status og ære, ville det skje med ham fordi Gud den allmektige reiste Idris, fred være med ham, høyt i ham . Og hvis den reisende i sjøen overlevde, han og hans følgesvenn, fordi skipet var okkupert i ham av Judi . Og hvis seeren håpet at barnet skulle få en god sønn, for det var sønnen til Ibrahim og Jesus, fred være med dem begge . Og hvis seeren var i nød, ville han bli løslatt fra ham eller rømme fra sin fiende fordi Gud den allmektige reddet Abraham, fred være med ham, fra Nimrods ild . Og kanskje seeren vil vende tilbake fra sin kjetteri og veiledning og omvende seg til den allmektige Gud og gi opp sine synder, for Gud den allmektige har angret i ham for David, fred være med ham . Og hvis seeren ble fjernet fra sitt mandat, vendte han tilbake til sin stilling fordi Gud den allmektige svarte ham til Salomo, fred være med ham, og hvis han var fattig eller syk, ble han kurert av sin sykdom og Gud den allmektige beriket ham fordi Gud den allmektige avslørte i ham skaden fra Job, fred være med ham . Kanskje sendte seeren budbringere fordi Gud den allmektige snakket om Moses, fred være med ham, og kanskje åpnet han et land for muslimer fra landene med vantro . Og hvis visjonen er i Safar-måneden, er den ikke prisverdig . Hans visjon for noen som er i nød eller nød er ikke skadelig, og hvis han er syk, indikerer hans visjoner helbredelse og helse . Og i måneden Rabi al-Awwal, hvis visjonen er i den, vil han tjene på sin handel og velsigne den og bli glad og glede seg . Kanskje han hadde en rettferdig sønn, og hvis folket var i nød, ble de fjernet fra dem, og hvis de ble undertrykt, ville de vinne, så i ham . Profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født . Kanskje erobret folket et velsignet raid der det var erobringen av Dumat al-Jandal . Og måneden Rabi al-Akhir, hvis hans visjoner indikerer godhet, vil være tregere, og hvis de indikerer ondskap, skynd deg . Og i den erobrer en person sin fiende, eller føder en kunnskapsrik sønn som Imam Ali ble født i, må Gud nåde ham . Og måneden Jumada al-Awwal, hvis visjonen er i den, er ikke ønskelig å kjøpe eller selge . Og den som så ham, mistet datteren eller kona. Fatima al-Zahra, må Gud være fornøyd med henne, døde i den . Og måneden Jumada al-Akhira, hvis hans visjoner indikerer godhet, vil være tregere . Og den som ser Rajab-måneden i en drøm, indikerer en forhøyet status der han stiger opp i profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred til himmelen . Og Sha’ban-måneden, hvis synet i den er god, vil den være gyldig, vokse, og det gode vil formere seg, og tingens herskere kan isoleres . Og i løpet av Ramadan-måneden er portene til motgang, umoral og elendighet stengt, og visjonen om godhet skynder seg og bremser ikke, og visjonen indikerer velsignelse, godhet, å pålegge det gode og forby det onde, og hvis han søker kunnskap , skjedde det med ham fordi den edle Koranen ble avslørt i den . Hvis en pasient med epilepsi våkner fra ham, blir djevlene lenket opp . Måneden Shawwal i en drøm indikerer frelse fra motgang, glede og gleder, fordi den begynner med en fest og glede, og den inkluderer å bygge Kaaba og slaget i grøften . Og måneden Dhul-Qi’dah, hvis visjonen i den indikerer reise, så burde han ikke reise, og hvis den indikerer dem, så la ham unngå det . Og måneden Dhu al-Hijjah, hvis visjonen i den indikerer reise, så burde han reise og tilbringe tid i saker, for det er en velsignet måned og den inkluderer Eid og offer, og i den var Omar bin død. Al-Khattab og Othman bin Affan, må Gud være fornøyd med dem ….
…Og den som ser at han driver en mølle med sin egen hånd, det indikerer en modig partner og partneren er ikke i hans tilstand ….
…Og det ble sagt at treet noen ganger vokser og noen ganger blir mindre, for det tolkes som en mann som håndterer den visjonære, noen ganger er han rettferdig med ham og forenkler seg med ham, og noen ganger blir han sint og plager ham i saker ….
…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….
…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….
…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….
Og den som ser hodet som hodet til en elefant, en løve, en tiger eller en ulv, det er blitt sagt at han tar skapelsen av ting høyere enn sin evne og drar nytte av dem og oppnår ledelsen og spikeren på fiender
…Og den som ser en Koran, et tau eller en ledning på nakken, det indikerer dyd og oppfyllelse av pakt, sannhet, kunnskap og Koranen ….
…Og den som ser at han er forlovet og var en prins, lærd eller arbeidsgiver og fullførte sin preken, så beviste han sin ledelse og posisjon og oppfylte sine behov, og hvis han ikke forlovet seg, ville saken han ba om være vanskelig for ham, og han kan bli avskjediget fra jobben og stillingen ….
…Den som faller i en blodkilde : eller et arr eller en blodkrukke, etter at blodet er høyt over ham . Det kan ikke skyves bort, for han er i blod som er rammet av ham . Likeledes vil hvert erobrende blod han ser på et sted med vann, i en bolle, i en bolle, i et basseng eller andre spor av rennende og stillestående vann, etter at det ofte er, med mindre han ser at blodet er svakt, at han drakk, eller farget med det, så er det forbudte penger som rammer ham, og hvis det ofte ble forbannet med blod . Og den som ser blod sprøytet på ham, han vil motta det fra den som blodet sprinkles på, som en gnist fra ild, så det er dårlige ord som rammer den som gjør det ….
…Men hvis hun giftet seg med en kvinne, er ikke en ektemann hennes mann i en drøm : det kommer dem til nytte for folket i hjemmet eller mannen hennes fra en partner eller en felles født eller assistert produsent for å tjene ham og hans verk ….
…Hva er forholdet til en troende eller en muslim , med en god visjon? Visjonene er det vi har igjen av profetetsaken , og kanskje hadithen fra sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham : ” Det er ikke noe igjen av profetiet utenom evangelistene. ” De sa : Hva er det? Han sa : ~Den rettferdige visjonen blir sett av en muslim, eller en historie .~ Jeg sier at det kanskje vil hjelpe i dette aspektet, da det bekrefter den troende på fremmedgjøringstidspunktet og er en hjelper for ham, og gir ham håp om ære og styrke. Derfor tolket noen lærde allmektighetens ordtak : Guds verger frykter ikke dem. De sørger heller ikke for de som trodde og fryktet de gode nyhetene for dem i dette livet og i det hinsidige ……. etc. Verset er at det gode budskap er den gode visjonen som den troende ser i søvne, og det er en bekreftelse og et budskap fra Gud, ikke som menneskelige budskap, for det er uten mellomledd, og dette er et av tegnene Godhet for mennesket, det vil si en som ser en visjon og er bemerkelsesverdig for hans oppmerksomhet , eller retter sine feil, og Gud vet best…
…Og den som ser at han slo noen med et sverd og ikke kuttet eller sporet ham, så tolkes det av forekomsten av tale fra ham til noen og påvirker ikke ham . Og den som ser at han slår noen med et sverd og gjør et medlem av ham, så indikerer dette utstedelsen av en ordre for en gruppe av avkomene til de drepte ….
…Og den som ser Adam, fred være med ham, hans skjønnhet og ære, verge for vergemål, hvis han er verdig, ellers vil han tilskrive en stor mann eller indikere at han har begått en synd, så skal han omvende seg. Hvis han ser at han snakket med ham, har han kunnskap og kunnskap. Den som så Idris, fikk en høy grad av ære og den som så Noah, hadde et langt liv. Og han led nød og skade og triumferte og fødte barn fra kona til Dina, og den som så en hette over ham, ville bli dominert av en tåpelig og uvitende mennesker, og han ble frelst og vant med godhet og godhet, og den som så en rettferdig, fikk han fra dårene, og da ville han seire eller i hans sak er god. Eller han har en umoralsk kvinne, og hvis han er en som gjør sitt folks arbeid, la han frykte Gud og omvende seg, og den som ser Abraham, så vil han utføre Hajj eller bli velsignet med Guds kjærlighet og hans bekymringer og nød vil forsvinne, og det ble sagt at urettferdighet fra en urettferdig hersker vil nå ham, og han vil seire. Og den som ser ham og den som ser Job, plager ham med en ulykke, da blir han frelst og kompensert med det gode, og hvis han er syk eller syk, vil han bli helbredet for Gud den allmektige, og den som ser Jonah, skynder han seg i en sak som rammer ham fra inneslutning og nød, da vil han bli frelst, og den som ser David som en verge og kan bli plaget på grunn av en kvinne, og han kan ha noe. Og han ble påvirket av lakris, og den som så Salomo som statens vokter og bestemmelsen om rettsvitenskap Og den som ser Sakarja, når han er gammel, oppnår en from sønn, og den som ser Yahya, oppnår fromhet og fromhet, eller har blitt verdig og en tilstand, og det gode budskap kommer til ham, og den som ser Jesus, blir en asketisk, tilbeder hyppige reiser, og den som ser fortvilelse, har et kall til å svare på sine fiender, og den som ser grønnsaker, han vil utføre Hajj og være et langt liv og kanskje indikere fruktbarhet etter overdrivelse, og den som så Luqman ga visdom eller rettferdig sønn, og den som så en profet av profetene, fred være med dem på et sted, hvis hans familie var i krig, ville de seire over fienden deres, og hvis de var i nød eller mangel på lettelse fra dem, og den som så at han besøkte en profet, levende eller død, hvis han var from, økte han i. Hvis han er ulydig, vil Gud tilgi ham, eller han indikerer at han vil besøke ham som han så, eller han indikerer at han er fra folket av paradis, eller godt og velsignelse har skjedd med ham, og den som ser en av dem mens han er i et godt bilde, vil ha godhet i sin religion og verden, og hvis han ser på ham en mangel og annet enn et godt bilde , indikerer han Mangel på visjonærens religion, og den som ser at han er en profet av profetene, da vil han dø martyr og være begrenset i sitt levebrød og bli velsignet med tålmodighet etter katastrofene, og så vil han komme til seier og den som ser en profetes grav blant profetene, er god og velsigner en d ble det sagt at han er i forbønn, og hvis han er en singel, gifter han seg med, og noen av dem sa at han besøkte helligdommen til noen fra Profetene, ledsagerne eller de rettferdige, for han lindrer bekymringene og sorgen og fortviler hans synder…
…Gabriel, fred være med ham, den som så ham i en drøm i ærefrykt for ham og pleide å snakke til ham med gode ord og formaninger, vilje eller gode nyheter, ville få ære, stolthet, styrke, seier og gode nyheter . Og hvis han ble undertrykt, triumferte han, hvis han var syk, ble han kurert, og hvis han var redd for at han følte seg trygg, og hvis han var bekymret for Guds lettelse fra ham, eller hvis han ikke utførte Hajj . Og hvis han ser seg selv som å sidestille Gabriel og Mikael, fred være med dem, så er han enig i jødenes oppfatning om oppreisning, og fortsetter med en sak der det er uenighet med den allmektige Gud . Og den som ser at Gabriel, fred være med ham, hilser på ham, da vil han bli en høy lærd, opphøyet hans minne og være stolt blant sine jevnaldrende . Visjonen om Gabriel, fred være med ham, indikerer kongens sendebud, den pålitelige sakramentene og den gode nyheten om å føde mannlige barn . Hans visjon indikerer også tilbedelse eller kunnskap og undervisning om sakramenter til deres mestere . Og hans visjon indikerer sjelens strøm i den som overvåker skade og død . Kanskje hans visjon indikerte mobilitet, bevegelser, jihad og seier over fiendene, og hans visjon indikerer kunnskap om sharia-vitenskap, astrologi og andre . Og den som så Gabriel, fred være med ham, trist og kvalm, han ville bli plaget av strenghet og straff . Og den som ser at han er blitt i bildet av Gabriel, fred være med ham, da vil han være raus med rikelig godhet og velsignelse ….
…Raushet og druer : Raushet er en indikasjon på kvinner fordi den er som hagen for å drikke den og bære den og gleden av smaken, spesielt siden kroppens narkotiske sukker kommer fra den, og det er som følelsesløs samleie med saften i det, og det er et tegn på ekteskap fordi det er som sædceller . Og kanskje den sjenerøse mannen indikerte den gunstige hesten på grunn av overflod av fordelene med druer, ettersom han er som herskeren, verden og hesten med penger, så den som eier en vingård slik vi beskriver den, vil gifte seg med en kvinne hvis han er sølibat, eller er han i stand til en sjenerøs mann, så ser han på konsekvensene og hva som vil skje med ham i generøsitetstid i valgdeltakelsen og ledelsen. Dette var i perioden og kvinnen var syk og omkom fra sykdommen hennes, og hvis hun var gravid, kom hun til en slavejente, og hvis han håpet på løslatelse, forbindelse eller penger fra en hersker eller i hendene av en hersker eller en hersker eller en kvinne som en mor, søster og kone, som er forbudt, og han kan ikke, selv om ekteskapskontrakten hennes ikke var, må han nå sin kone til ham, og hvis han er velstående, så han er fattig, og hvis han er etterspurt og hykleri i sitt marked og sin industri, er han unnskyldt og stillestående, og hvis det er på tide og sommer, er saken imot ham, og alt dette er gyldig . Svarte druer i sin tid er sykdom og frykt, og de kan være pisker for de som eier dem i henhold til antall kjærlighet, og det drar ikke nytte av svartfargen i fargen med skade på stoffet . Hvite druer i sin tid er verdens juice og godhet, og andre ganger vil han motta penger før den tiden han håpet på . Og den som ser at han klemmer en vingård, ta saften og la det som er igjen, det vil si at kongen skal ta kongen av juice i kraft . Likeledes sukkerrørsaft og andre ting, fordi juice og fordelene dens råder over det som er annet enn det som er med det fra det som ikke berøres av ilden, bortsett fra det som er differensiert i sin essens . Det ble sagt at den som plukket en haug med druer, fikk fra sin kone en sum penger, og det ble sagt at pengene var 1000 dirham . Og det ble sagt at svarte druer er penger som ikke blir igjen, og hvis de ser dem henge fra vintreet sitt, er det veldig kaldt og frykt . Noen av kommentatorene sa : Svarte druer mislikes ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Sukker og god mat .~ Sakarja, fred være med ham, pleide å finne ham sammen med Maria, ettersom han ikke hatet og de fleste uttrykkere hatet ham . Det ble sagt at han var ved siden av Noahs sønn da faren hans kalte på ham, og han var hvit i fargen, så når fargen endret seg, endret druene rundt ham, og opprinnelsen til det svarte er det . Og det som var frukt, er ikke avskåret i alle deler, og det har ikke tid og ikke noe stoff som ødelegger det, det er godt som dadler og rosiner, og det som ble funnet på den tiden og utført på andres tid, det er godt i løpet av sin tid, bortsett fra hva den har et hatet navn eller en stygg nyhet, og i andre enn sin tid blir den til slutt hatet . Uansett hva som har opprinnelse som indikerer avskyen, er det hans ønske og nød, og andre ganger ble han slått eller syk, som de to . Fordi Adam, fred være med ham, var redd for bladene hans og beskyldte ham for treet sitt, og han var bekymret og angret, så dette var nødvendig til enhver tid, og hans tre og papir var også påkrevd . Uansett hva som var gult i fargen, var en sykdom, som kvede, hagtorn og vannmelon, med sin skade utenfor livet, og annet enn gulfargede bekymringer og sorger . Hvis det var surt, ble det slått med piskene for å spise det, spesielt hvis det var et tall, fordi frukten av pisken til slutt . Og trærne, som er roten til frukten, er en tørr pinne . Og det som hadde et navn i sin avledning av nytte, bær tolkningen til ordlyden hvis den var sterkere enn dens betydninger, for eksempel grønn kvede til andre tider er sliten, og gult er en sykdom . Og grønne fersken : smerten av dem eller en bror, og gul sykdom . Og jujube : i sin tid blir han utnevnt av firmaet eller divisjonen, og det grønne på den andre enn sin tid er ulykke og ulykker som rammer ham, og hans tørrhet til enhver tid har en blå blomst, og treet hans er et mann med fullstendig sinn og godt ansikt, og det ble sagt en hederlig mann som er en mann med glede, stolthet og sultanat ….
…Når det gjelder al-Ma’idah : Det ble fortalt at noen av dem så som om det ble hørt en telefon som hørte hans stemme og ikke så hans person resitere dette verset : ” O Gud, vår Herre, før ned et bord over oss fra himmelen . ” Han fortalte om synet hans på krysset, og han sa : Du er i vanskeligheter og ber til Gud den Allmektige for lettelse og letthet, og han vil svare deg . Det var som han sa . Uttrykkene var forskjellige i tolkningen av tabellen. Noen av dem sa at bordet var en hederlig og sjenerøs mann, og å sitte på det var hans selskap, og å spise av det ville ha nytte av det . Hvis det er menn med ham ved bordet, frustrerer han et folk med glede, og mellom ham og dem er det uenighet om å leve for ham, og de mange rene fluffene og god mat på bordet er bevis på deres stor hengivenhet, og noen av dem sa at bordet er religion . Det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, i går så jeg en grønn plen med dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg , Guds sendebud, du reiste deg til den syvende og ba om det og kalte folk til bordet . Han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når det gjelder bordet, islam og den grønne plenen er himmelen, og prekestolen er syv grader, så forble verden syv tusen år, hvorav seks tusen år gikk, og Jeg ble syv . Og appellen, jeg inviterer skapelsen til himmelen og islam . Og noen av dem sa : Al-Ma’idah er et råd om det som trenger hjelpere fra en bybygning eller en landsbybygning . Og noen av dem sa at bordet er en manns kvinne . Og han sa at noen av dem så ut som om de spiste ved et bord . Hver gang han rakte hånden ut mot den, kom hånden til en blond hund ut under bordet, og han spiste med ham . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis ditt syn er sant, vil en ung Saqlabah- gutt dele med deg din kone . Han lette etter saken og fant den som han sa . Og hvis han ser brød spredt på bordet, vises en fiende for ham . Og hvis han så at han spiste av det, ville det oppstå en tvist mellom ham og hans fiende, ifølge noen uttrykkers ordtak . Og det ble sagt at han spiste ved bordet, han spiste mye mer enn sin vane å like det, dette indikerer lengden på livet hans like mye som han spiste . Og hvis han så at bordet var hevet, ville han ha gått tom for livet . Og det ble sagt at hvis han ser en eller to farger av mat på bordet, så er det bestemmelse at han kan nå . Og til barna hans, basert på hva den allmektige sa: ~ Bring ned et bord fra himmelen til oss .~ Og det ble sagt at bordet er en bytte i fare, og at byttet har gått bort . Det ble sagt at det var maten og livsoppholdet til dem som hadde og spiste av det . Hvis det er på henne alene, blir det ikke bestridt . Og hvis hun hadde noen andre, var det brødrene som var involvert . Og den hyppige flagringen av deres kjærlighet, og mangelen på deres mangel på kjærlighet . Et brød av kjærlighet er Sunnah, og hvis han ser at han sprer mat, så er det hans tilsidesettelse av Guds allmektige nåde . Og Mamlouk så som om herrens bord hadde gått ut og flyktet mens dyret stakk av. Da hun kom til døren, ble hun knust, så han foreslo for ham at kona til hans herre hadde dødd fra den dagen og ødelagt alt hun hadde, og det var en plikt, fordi han så bordet som han ble servert på. var ødelagt . Når det gjelder turen : en flott reise som oppnår kapasitet i den, og det ble sagt at det er en reise til en konge av stor betydning, og får kapasitet og komfort for de som finner det, fordi det er mineralet av mat og spising ….
…Adam, fred være med ham, som så i en drøm og hadde syndet, vil omvende seg fra den . Kanskje hans visjon indikerte faren eller sultanen . Og den som ser at han dreper Adam, fred være med ham, han forråder sultanen, eller er ulydig mot foreldrene eller læreren sin . Og den som ser Adam, fred være med ham, på et bestemt legeme, han vil oppnå et mandat hvis han er egnet til det, og hvis han ser at han har snakket om ham, vil han bli informert . Og det ble sagt : Den som så blod, fred være med ham, ble bedraget av noen av hans fienders ord, så vendte Gud den Allmektige tilbake til ham etter en stund . Og den som ble Adam, fred være med ham, eller hans ledsager, hvis han var kvalifisert for presidentskapet, ville han motta det, og hvis han var en lærd, hadde folk nytte av hans kunnskap . Eller vant han et flagg som ingen andre kunne matche. Kanskje visjonen om Adam, fred være med ham, indikerte pilegrimsreisen og møtet med kjære, eller det store antallet barn, eller intriger og lureri, og samliv med noen som gjør gift, eller lever av å fremkalle demoner og snakke på tunga . Kanskje hans visjon tydet på den grove påkledningen eller gråtingen, eller den visjonærens irritasjon når det gjelder mat, eller reiser langt borte, eller kongenes tjenere og utmattelse . Og den som ser Adam, fred være med ham, er i god stand, det vil være et stort gode for ham ….
…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….
…Ibrahim, fred være med ham, hans visjon i en drøm betegner godhet og velsignelse, tilbedelse og suverenitet, næring og altruisme, omsorg for de rettferdige avkomene, foreskriver det gode og forby det onde, kunnskap og veiledning, og forlatelse av familie og slektninger i orden å adlyde Gud den allmektige . Gud den allmektige . Hans visjon indikerer også den medfølende faren, og at Abraham, fred være med ham, er islams far, og det er han som forgiftet oss med muslimer . Kanskje hans visjon tydet på at han ville komme i motgang og være trygg fra dem . Det kan også tyde på . Å se ham på hva han håper på godt eller lovgivning, eller å bevare det gode, og forlate de onde brødrene . Det en person så at han rørte ved ham, indikerer kjærligheten til Gud den allmektige, akkurat som hans syn indikerer Hajj . Og hvis en kvinne ser Ibrahim, fred være med ham, i søvne, vil hun lide vanskeligheter for noen av barna hennes, men Gud den allmektige sparer ham fra henne . Og den som blir i en drøm, Abraham, fred være med ham, indikerer fiendenes ulykke, men han er seirende . Og han kan anta en stat eller imamen og være rettferdig i den, ellers vil han leve etter fortvilelse, og kanskje de eldste sendebudene brakte ham gode nyheter . Og den som ser Abraham, fred være med ham, han erobrer sine fiender, eller han får en troende kone, eller blir utsatt for motgang og nød fra en konge og deretter rømmer fra det . Og den som så ham, inviterte ham til ham og svarte ham ved Talbiyah, og han skyndte seg til ham, hans status ville øke . Hvis han så ham, ringte han ham, men svarte ham ikke, eller han så ham true ham, eller true ham, eller se en rynke, da kan han være bak Hajj med muligheten for ham, ellers vil han være en forsømmer av bønnen, eller en knivstikking mot imamen, eller en hykler, og hvis han ser ham som en vantro, omfavner han islam, eller en synder som angrer, eller han er en forsømmer. For å be kom han tilbake til det . Og den som forvandler seg til Abrahams bilde, fred være med ham eller legger hans klær, han skal bli plaget . Kanskje hans visjon tydet på at tristhet og angst var borte, og godhet og veiledning rammet ham . Og det ble sagt : Å se Abraham, fred være med ham, hindret faren ….
…Hva er grunnen for de som sier at jeg ikke drømmer ?? Jeg har ofte et møte eller en samtale med noen som forteller meg : Jeg drømmer ikke … og du ser ham irritert noen ganger ! Og du ser ham si dette sarkastisk noen ganger ! Og en statlig tunge; Jeg er ikke noen som bryr seg om majoren din ! Ved å analysere en rekke personligheter som lever i dette fenomenet, kan vi si at dette fenomenet eksisterer i begynnelsen, og det har vist seg for meg at de viktigste årsakene bak det er følgende : 1 / Glemsomhet . Mange som drømmer eller ser en visjon, kan glemme den, eller glemme den, og dette er visdommen til den Mektige og Mektige . Derfor kan det være noen som plutselig husker en drøm han så, eller en oppriktig visjon han så . 2 / Alvorlighetsgraden av å sovne for noen som lider av et slikt fenomen, og slik at den som sover for mye i søvnen ligner de døde, og denne typen lille husker hva han ser i søvnen . 3 / Den som jobber noen ganger om dagen og noen ganger om natten, og noen ganger om natten og til andre tider om dagen, og så videre, og disse menneskene husker ofte ikke drømmene eller visjonene sine, og jeg nådde denne siste kategorien nylig og etter omfattende etterforskning og undersøkelse, og jeg publiserte den her for første gang. Årsaken bak å ikke huske deres visjoner eller drømmer er at de ikke er like komfortable i søvnen som de som har et fast søvnregime om natten, og de som sover om natten, er de som får størst fordeler med søvn . 4 / Den som har personlige holdninger til denne kunnskapen på grunn av noen av kommentatorene, og om årsaken er riktig eller feil, så ser han ham fiendtlig mot denne kunnskapen på denne måten, og han sier at han ikke drømmer eller ikke ser visjonen . 5 / Han har virkelig dårlig syn . Dette er noen av årsakene til dette fenomenet, og Gud vet best ….
…Hvorfor ser noen skremmende drømmer? Spørsmål / Hvorfor ser noen skremmende drømmer, ikke glade og lovende, og har dette en vitenskapelig forklaring? I mine hender dette spørsmålet, finner jeg at jeg trenger å gjøre oppmerksom på noen viktige punkter : 1) At drømmen om Satan er en realitet og ikke en metafor, og denne oppfatningen ble uttalt av mer enn en imam og erklærte den, inkludert imam Muhammad al-Saffarini i å forklare trilogien til Imam Ahmads fortellingskjede, som er en handling fra Satan, som er hans handlinger Den andre, slik som : waswasah, forførelse, holder fast i sovende rim, gråter ved utbruddet av Adams sønn, flyktet når kallet til bønn, og ikke glem her at Djevelen driver blodstrømmen fra en person, og se for å forsikre deg om dette til ansiktet av sinne, hvordan det endrer seg og blir rødt !!! 2) Det ble rapportert i Sahih på autoritet fra Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Satan strikker på rimet på et av dere? , hvis han sov tre knop, slo han stedet for hver knute på deg en lang natt, og han sovnet . Hvis han våkner, vil Guds minne oppløse en knute, og hvis han utfører vask, vil en knute løsnes. Hvis han ber, løsnes en knute . Al-Bukhari, må Gud være nådig med ham, hadde rett ved å si : Kapittel om å holde Satan på hodets rim hvis han ikke ba om natten, og det som menes med det er kveldsbønnen, som Ibn Hajar sa i hans kommentar til Al-Fath . Så se, o Gud, ta vare på deg, til bønn, hvordan du beskytter eieren, og det er den første forsvarslinjen – som betyr middag – mot den forbannede Satan og hans mistillit og bedrag, så mediter med meg den Allmektige : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem, og din Herre er tilstrekkelig som forvalter ] Al-Isra : 65. Og den allmektige sa : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem bortsett fra de som følger deg blant fristerne ] Al – Hijr : 42. Den som forlater disse minnene, bønnene og wirds, har falt sine festninger ved sitt eget valg, og er fornøyd med invasjonen av sin fiende, og derfor må du resitere wirds, den viktigste av dem er det hellige vers; Det er bevist at den bevarer leseren til den blir, og du må følge lydighet, slik at du er trygg fra den forbannede Satan i oppvåkning og i søvn, og Gud vet best ….