…Profetens koner, må Guds bønner og fred være over ham, deres syn i en drøm indikerer mødre, og indikerer godhet, velsignelse og døtre. Kanskje deres visjon indikerer motsetning, og til høyre på grunn av å vise eller skjule en hemmelighet . Hvis en kvinne så Aisha, må Gud være fornøyd med henne, i en drøm, ville hun oppnå høy status, god berømmelse og gunst hos fedre og ektemenn . Hvis hun ser Hafsa, må Gud være fornøyd med henne, indikerer hennes syn svik . Hvis hun ser Khadija, må Gud være fornøyd med henne, indikerer hun lykke og rettferdige avkom . Visjonen til Fatima, må Gud være fornøyd med henne, datteren til Guds sendebud, indikerer tapet av ektemenn, fedre og mødre . Når det gjelder visjonen til Al-Hassan og Al-Hussein, må Gud være fornøyd med dem, det er et tegn på oppvigling og oppnåelse av vitnesbyrd, og kan indikere reise og innvandring, og at seeren dør en martyr . Og den som blant mennene ser noen av kvinnens profeter, må Gud velsigne ham og gi ham fred og var sølibat, han skal gifte seg med en rettferdig kvinne . På samme måte, hvis kvinnen ser en av dem, indikerer hennes syn Baal Saleh, som er tilstrekkelig for henne ….

Og den som ser den utvalgte, må Guds bønner og fred være over ham, han vil få lettelse etter nød og betale sin gjeld, og hvis han er fengslet eller bundet, så redder han ham fra fengsel og lenker og er trygg fra sin frykt, og hvis han er i nød og tørke, og det er nåde og godhet på ham, men hvis han er rik, øker han, sa Abu Huraira. Måtte Gud være fornøyd med ham, jeg hørte Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, si : Den som så meg i en drøm, har sett meg virkelig, Djevelen etterligner meg ikke, og det ble sagt at hans syn , fred være med ham, indikerer straffens lykke, og det ble sagt at han ble beseiret og seiret over sine fiender, og hvis han var syk, helbredet Gud den allmektige ….

…Det er sjelden at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som så meg, har sett meg virkelig, fortell meg hvem som er akseptabelt. Fortellingen er at en hersker så profeten, må bønner og bønner være over ham i en drøm mens han var naken, sa han, så jeg dekket ham med et teppe som var mitt. Da jeg kom til noen av uttrykkene, fortalte jeg ham synet, og han sa: Du dømmer uten sannheten er fordi Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, er sann, og hans syn er sannhet, og din dekning av det er dekning av sannheten. Han sa, og han hørte denne visjonen og dens uttrykk, dommeren for dommerne i byen, så han fjernet ham fra kjennelsen ….

…Ser profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, drømmen? Jeg lurte på et viktig vitenskapelig spørsmål i uttrykksvitenskapen, det er det som artikkelen min har kalt til ham, og jeg sier om det : Begynnelsen på visjonen er fra Gud, og drømmen er fra djevelen, og dette er løst ved teksten til den eksplisitte Sunnah. Profeten, fred og velsignelser være over ham, sier : [ Visjonen er fra Gud og drømmen er fra Satan ] Avtalt om det . Satan er forpliktet til permanent fiendtlighet for ethvert menneske. Fdaute den som noensinne er utgitt i søvn, kommer drømmer skremmende for dem, ellers vil årvåkenhet svare skadelig, sier Gud den allmektige : [ og lever for å nevne Rahman, motsatsen til hans demon, han er hans motsatte ] som vi gi ham en djevel spark ham på vantro, ~ han er tildelt ham, ~ det som ble sagt i denne verden , hindre ham muslim , og liv til Sacred , og fortelle ham lydighet , og bestiller ham til synd ; Det er meningen med Ibn Abbas å si . Så Valohlam alarmerende florerer over hvem som har flyttet bort fra den mannlige og forlatelse av lydighet og bønnegruppe, og håper Guds allmektige ord for sine arvinger : [ ikke Allahs venner er ikke redd, og de skal heller ikke sørge dem som tror og frykt dem menneskelige i dette livet og i det hinsidige …] tolket menneskesyn Det gode blir sett av den troende eller sett av ham . Drømmer er redusert eller fraværende for Guds verger, fordi deres gjerninger har gjort dem isolert fra skaden til den forbannede Satan, hvorav det viktigste er tro og fromhet . Profeten, fred være med ham og ikke se drømmen aldri, og så resten av profetene og beviset på dette intervjuet : Abdullah bin Masood sa : Allahs sendebud fred være med ham : [ Hva en av dere bare har alle hans ektefelle til jinn, sa de : Vokt dere, o Allahs sendebud? Han sa : Og til meg, bortsett fra at Gud hjalp meg med ham, så han omfavnet islam, så han befaler meg ikke bortsett fra det som er bra. ] ﴾ Sahih Muslim . Den som gir denne verdigheten i det våkne livet, hindres ikke i å gi den til ham i søvn, og han vil aldri se drømmen i den juridiske betydningen som vi bestemte oss for i begynnelsen av denne artikkelen . Gud vet…

…Forlatt Hvis en jente drømmer om at hun forlot huset sitt eller kjæresten, betyr det at hun vil møte problemer i kjærlighet mens respekten for kjæresten hennes vil avta med bekjente og venner ….

…En visjon av Umm Habibah om at sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, vil gifte seg med henne . Måtte Gud være fornøyd med henne på myndighet av Umm Habibah, sa hun : Jeg ser i søvn som om han kom for å si til meg, troende mor, så jeg ble forferdet og fortalte henne at Guds sendebud måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, ville gifte seg med meg. Hun sa : Så hva er det nå som min iddah er avsluttet, og jeg følte ingenting annet enn Negusens sendebud i Babi og ba om tillatelse. var basert på klærne hans og maling inn i Ali sa : Kongen forteller deg at Allahs sendebud, fred være med ham, skrev til meg at jeg sa Ozojk : unngå Guds fine og sa : du sier kongen og hele ordningen ekteskapet ditt ….

Og den som ser at han ga dem til noen, det indikerer at han har satt inn pengene sine ….

…En mann kom til Ibn Sirin, må den allmektige Gud forbarme seg over ham, og han sa: Jeg så i søvn som om jeg gravde profetens bein, må Guds bønner og fred være over ham. Han sa: Du gjenoppliver Sunnah av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred. Dette er det siste av det vi har nevnt i boken “Advarsel om forståelse” med tolkning av drømmer. Lovet være Gud først og fremst innad og utad. Vår herre Muhammad, hans familie og følgesvenner, og fred være med Gud…

Og den som ser at lyset stiger opp fra profetens grav, må Guds bønner og fred være over ham, det er en prakt i hans religion og seg selv, og den som ser at det er mellom graven og prekestolen, det indikerer at han er fra paradisets folk fordi han sa, fred være med ham : Det som er mellom graven min og talerstolen min er en hage fra paradisets hager ….

…Al-Kirmani sa: “Den som så profeten fornøyd med en skjerm som viser herlighet, verdighet og seier, og hvis han så ham et sint, rynkende ansikt, indikerer nød og sykdom, og han kan oppleve det som en lettelse, og hvis han så det han hørte eller tok noe fra en profet, han ville ha en del av denne profetens kunnskap og være lykkelig ….

…Påstand om språket er en ed til alt . Plagene til en person fra sin kone i en drøm indikerer bekymring og nød, og hva som forplikter fedre og mødre til å banne, og det er mer sannsynlig at det er under ed i den allmektige Gud ….

…Hvis han så en muslim som om han skulle bli velsignet igjen, ville han være trygg mot skadedyrene ….

Og den som ser at han ga vann til andres hus, det indikerer å samle inn penger for andres skyld, og han fikk ikke ut av det ( fordel og ikke noe godt bortsett fra det han spiste, og pengene hans er i deling av andre , og det ble sagt at vannet som spør folk om hva han trekker etter, er en mann med rettferdighet og ren ….

Og den som så at han ga noe av det til noen, så indikerer han innrømmelsene på det stedet det året, og andre indikerer en livsoppfordring ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

Og den som ser ut som om han mater en fattig person, han vil kvitte seg med bekymringene og være trygg hvis han er redd

…På autoritet fra Abu Ayyub – må Gud være fornøyd med ham – på autoritet fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : “ Jeg så i en drøm en svart kvinne etterfulgt av et sau, o Abu Bakr , kryss den . ” Abu Bakr sa : Å Guds sendebud, araberne følger deg, så vil ikke-araberne følge dem til de blir overveldet. Så profeten, fred og velsignelser være med ham, sa : ( Slik krysset kongen dem med magi )….

…Den som så dem i søvn med gode egenskaper, det var et bevis på hans gode tro på dem og hans tilhengere av deres Sunnah . Kanskje indikerte deres visjon bevegelser fra soldater og sending av oppdrag . Kanskje indikerte det spredning av kunnskap, forutsatt det gode og forbød det onde . Deres visjon indikerer også kjennskap, kjærlighet, broderskap, hjelp og sikkerhet mot fiendskap og misunnelse, og fjerning av fordommer, fordi de var, Gud fornøyd med dem, for det . Hvis visjonæren er fattig, blir han rik fordi de er, må Gud være fornøyd med dem, erobre statene . Og hvis søkeren er rik, vil han velge det hinsidige på verden og bruke sitt liv og penger på glede for den allmektige Gud . Og deres visjon, må Gud være fornøyd med dem, indikerer hederlige bygninger som moskeer og renheten i slekt, stammer og klaner . At de vender seg bort fra seeren eller fornærmer ham i en drøm, indikerer at de faller i trær blant dem og foretrekker noen av dem fremfor andre, og deres hat mot ham, og deres syn indikerer omvendelse og å gi opp alt annet enn Gud den allmektige . Deres syn, må Gud være fornøyd med dem, indikerer godhet og velsignelse i henhold til deres hjem og deres velkjente verdier i deres vei og vei . Kanskje det å se hver av dem antydet hva som ble åpenbart for ham og hva som var i hans dager med oppvigelse eller rettferdighet . Og den som ser at han er overfylt av ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, han er en av dem som søker integritet i religionen . Og den som ser en av ledsagerne, la ham tolke for ham utledningen, som Saad og Saeed, da vil han være lykkelig . Kanskje han hadde en del av sin biografi og handlinger . Og den som ser noen av dem i live, eller at alle av dem er i live, hans visjoner indikerer religionens styrke, og indikerer at den visjonære oppnår ære og ære og er suveren . Hvis han ser ut som om han har blitt en av dem, vil han oppleve motgang og da blir neglen myk . Og hvis han ser dem gjentatte ganger i søvne, er hans levebrød smalt . Når det gjelder Ansar og deres barn og barnebarn, er det omvendelse og tilgivelse å se dem i en drøm . Å se innvandrere indikerer god sikkerhet og tillit til den allmektige Gud, avgang fra denne verden og askese i den, og ærlighet i tale og handling ….

…Den som ser at han roser den allmektige Gud i en drøm, er en troende . Og hvis han sier: Ære være Gud, og han er overveldet, fengslet, syk eller redd, vil Gud gi ham lettelse der den ikke telles . Hvis han glemmer å rose, blir han fengslet, ellers blir han nød . Og den som i en drøm ber om en obligatorisk bønn, så roser, roser eller takbeer, dette er bevis på å oppfylle gjelden, oppfylle forpliktelsen, oppfylle løftet og pakten og oppfylle vilkåret ….

…Profetens koner, må Gud velsigne ham og gi ham fred, deres visjon i en drøm indikerer mødre, så vel som godhet, velsignelser og barn, hvorav de fleste er døtre . Kanskje indikerte deres visjon Al-Anad og Al-Right på grunn av å vise eller skjule en hemmelighet og baktalelse . Hvis kvinnen så Aisha, må Gud være fornøyd med henne i en drøm, oppnådde hun høy status, god berømmelse og gunst hos fedre og ektemenn, og hvis Hafsa så, måtte Gud være fornøyd med henne, visjonen hennes viste svik, og hvis hun så Khadija, må Gud være fornøyd med henne, hun indikerte lykke og rettferdige avkom, og Fatimas visjon indikerer datteren til sendebudens Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, er tapet av ektemenn og fedre og mødre. Når det gjelder å se Hassan og Hussein, må Gud være fornøyd med dem, det er et tegn på oppvigling og oppnåelse av vitnesbyrd, og det kan indikere mangfoldet av ektemenn og barn, reiser og innvandring, og at seeren dør martyr . Og den som ser en av mennene fra profetens hustruer, må Guds bønner og fred være over ham, og han er singel, han vil gifte seg med en rettferdig kvinne . Hvis kvinnen ser noen av dem, indikerer hennes syn Baal Saleh, som er tilstrekkelig for henne ….

Og den som ser at han har gitt ham en skjorte, det er godt budskap ….

Hvis han mater en vantro, styrker han fienden, og tolkningen av de fattige blir prøvd

Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….

Og den som ser en kjent ung person spille det, er ikke Mahmoud, og hvis han ser at han lærer hva som skjer med ham som et resultat av å nekte å gjøre det ….

…Talen sørget for å nevne sykdommer fordi den er blant sykdommene ….

Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten

Og den som ser at han har slått de døde og de døde er fornøyd med å slå ham, indikerer den døde tilstanden i det hinsidige ….

…Legen tolker en reformert lærd, og den som tror at han lærer medisin, indikerer at han lærer Koranen fra Mus-haf ….

Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

Og den som ser at noen ber ham bryte brødet, han tolkes som å lure sine brødre ….