…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han er i en landsby, dette mislikes ikke av religionen, fordi Gud den allmektige sa: ~ På samme måte, hvis din Herre tar landsbyene, er de urettferdige . ~…

…Den som ser at han er midt i noen midt i det, så er det ifølge de som uttrykker det som drap og dets styring ….

…Hvis han ser som om han får beskjed om å gå inn i paradiset, så kommer han ikke inn i det, så indikerer hans visjoner at man forlater religionen, fordi Gud den allmektige sier : “ Og de kommer ikke inn i regressen før kamelen kommer inn i skredderens gift . ”…

…Og den som ser Tawasiah, kommer inn i ham mens han er i god form, så vil han tolke på to måter oppnåelse av levebrød og sikkerhet, og hvis han er i en stygg form eller har det han benekter, kan det være en søksmål mot en hersker , og hvis han ser ham kalle ham til en bestemt sak, så blir hans tolkning om betydningen av den saken ….

…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….

…Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….

…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….

…Og det ble sagt at den som så at han gjorde i en kirke det folket er enig i, begår forbrytelser ….

…Og den som ser at han er i en fjellhule eller har til hensikt å gå inn i den, det er et tilflukt og et fristed for den allmektige som sier: ~ Så gå til hulen, din Herre vil spre din nåde for deg og forberede deg fra kommandoen din et akkompagnement . ~…

…Og den som ser at han er i en utvidet ørken og et antall blomster, vinder og roser har spiret i den mens han er i den, så vil han følge en mann med stor skjebne og tilegne seg av sin kunnskap, fornuft og kunnskap, og det kan være en tilnærming til en rettferdig konge og å oppnå godt og nytte hvis han er egnet til det ….

…Og den som ser at han er begravet i en grav i form av de døde uten å fylle, da vil han gifte seg med en kvinne ….

…Og den som ser at han er i et skip i regnvann eller en dam, så strømmer verden over ham og øker i sin religion mye godt, og han blir fortsatt belønnet for seg selv og pengene sine ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…

…Al-Salmi sa: Den som så at noe av tennene hans falt i fanget på ham, eller at det var i plagget hans, eller at det falt i hans hånd, tolkes det på to sider, enten å sette en gravid kvinne eller bruke penger , og den som ser at tennene har en mangel som han benekter i årvåkenhet, tolkes det i tre aspekter: de er tristhet, konkurs og død av slektskap eller svakhet Hum ….

…Og den som ser at det er en begivenhet inne i huset eller i dørene, så har det skjedd noe med kvinner ….

…Og den som ser en av de vantredes døde og hans tilstand er god og hans utseende er vakkert, hans visjoner indikerer høyden på saken på hans hæler og indikerte ikke hans gode tilstand hos Gud, den velsignede og opphøyde være han, og han kan dø for monoteisme og bare Gud den allmektige har sett det ….

…Og den som ser en rihan i hagen sin eller i hjemmet sitt, han vil få nytte av det som er nevnt ….

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…Den som ser at han setter en form i frykt, gifter seg med en kvinne ….

…Og den som ser at han er i vann og han er sterk i kroppen, så skal han tolke sitt arbeid i en vanskelig sak fra en konge, og hans ordtak er akseptabelt, spesielt hvis det tilskrives den saken ….

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

Landsbyen er i en drøm urettferdighet og ødeleggelse, fordi Gud den allmektige sa : ( De sa : Vi er ødeleggerne for folket i denne landsbyen, fordi dens folk var urettferdige .) Og den som ser at han har kommet inn i en befestet landsby, han skal slåss eller drepe noen andre . Og den som ser at han krysser landet sitt til en landsby, han velger noe ydmykt fremfor en fin sak . Hvis han ser at han har kommet inn i en landsby, vil han følge autoritet eller gå inn i et rettferdighetsverk . Og hvis han drar ut av en landsby, vil han rømme fra nød . Hvis han ser en ødelagt landsby, er det en ulykke for eierne, og dens visjon er full av Salahuddin . Den velkjente landsbyen indikerer seg selv, folket og hva som kommer fra det . Kanskje betydde landsbyen bolig for urettferdighet, misbruk og korrupsjon . Landsbyen kan referere til maurenes hus, og maurens hus indikerer landsbyen . For den som ødelegger en landsby eller ødelegger den, eller har gått gjennom strømmen, eller den ble brent med ild, og det var kjent at sultanen løper etter den, og dette kan tyde på gresshopper, hagl, pandemier og en epidemi . Og den som ser at han forlater en landsby, er bra for ham i religion . Og den som ser at han flytter fra landsby til by, han vil flytte fra tretthet til hvile, fra frykt til sikkerhet, og omvendt . Se også landsbyen ….

Landsbyen : det velkjente betegner seg selv og dets folk og hva som kommer fra det og er kjent av det, fordi stedet indikerer folket, som den allmektige sa : ~ Spør landsbyen, ~ som betyr folket . Kanskje indikerte landsbyen bolig for urettferdighet, kjetterier, korrupsjon, avgang fra gruppen og avvik fra meningsfellesskapet til folket i Medina, og det er derfor Gud den allmektige kalte undertrykkernes rolle i sin bok i landsbyene . Det kan referere til maurens hus, og maurens hus refererer til landsbyen, fordi araberne kaller det en landsby . Den som ødelegger en landsby eller ødelegger den, eller ser den ødelagt, og de som er i den er borte, eller en strøm er borte i den eller brent med ild, og hvis det er kjent, kjører myndighet over den, og dette kan indikere gresshopper , villmark, kvist og rente . Og fyll ut maurtue på taket på huset, så vel som opp ned som laget det med alkov av maur eller slange, bortsett fra folk i landsbyen med urettferdighet og aggresjon, og på en kirke eller et hus kjent for umoral, og den som ser at han har kommet inn i en befestet landsby, dreper han eller kjemper fordi Gud den allmektige sier : “De kjemper ikke alle sammen bortsett fra i befestede landsbyer . ~ Og det ble sagt at den som så at han gikk fra land til landsby, da ville han velge en ydmyk sak fremfor en fin sak, eller han har gjort en god gjerning som han synes er god, eller han har gjort godt som han tror er ond, så kommer han tilbake fra det, og ikke med påstand, og hvis han ser at han kom inn i en landsby, så følger det Sultan, hvis han går fra en landsby, så vil han flykte fra vanskeligheter og hvile, fordi Gud den allmektige sier : ~ Bring oss ut av denne landsbyens undertrykker av folket .~ Hvis han ser at en velstående landsby har blitt ødelagt og gårder er inaktive, er det en veiledning eller ulykke for eierne . Og hvis han ser den full, så er han godheten til religionens mestere ….

…Den som så at den allmektige Gud kom ned på et land, by, landsby, nabolag og lignende, indikerer at Gud den allmektige vil hjelpe folket på det stedet og seire over fiendene. Hvis det er tørke i det, indikerer det fruktbarhet, og hvis det er fruktbarhet i det, vil Gud øke dets fruktbarhet og gi folket forsoning ….

…Og den som ser at han flytter fra by til landsby, han vil flytte fra sikkerhet til frykt og fra lykke til elendighet ….

…Og den som ser at han flytter fra by til landsby, han beveger seg fra sikkerhet til frykt og fra lykke til elendighet. Og den som ser at han er i en landsby, dette mislikes ikke av religion. Og den som ser at han har flyttet fra landsby til by, så er han god i religion og sikkerhet fra frykt og fornyelse av lykke. En landsby, den er god, god, og den som ser at han har kommet inn i en landsby, så vil han få levebrød, og hvis det er mange landsbyer, er levebrødet bredt. Noen av dem sa: Den som så en landsby, og deretter uttrykte sine visjoner ved å utlede navnet, hvis det var bra, så er det som nevnt, og den som ser at han bygger et slott, det indikerer godheten i sin religion, og hvis han ser at han ødelegger et slott Ellers…

…Den som ser at han bygger en landsby, det indikerer godheten i sin religion og indikerer også innesperringen av sine fiender i sundet, og den som ser at han ødelegger et slott, ellers ….

…Og den som ser at en landsby har vokst seg større enn størrelsen, det er opp til eieren ….