Legen tolker en reformert lærd, og den som tror at han lærer medisin, indikerer at han lærer Koranen fra Mus-haf ….
Drømmer om mening for å bli påvirket av vannkopper
(146 betydninger av å drømme om mening for å bli påvirket av vannkopper)…Og den som så som om han hadde glemt lovordet, han ble bekymret og fengslet i lang tid for historien om Yusef, fred være med ham, og kanskje dette indikerte forsømmelse av lydighet mot den allmektige ordtaket: ~De glemte Gud og glemte dem . ~…
Og den som ser at han bærer en struts, han kommer som et øyeblikk ….
…Uttrykk og uttrykk bruker ordet ( uttrykk ) særlig på tolkningen av visjonen . Uttrykket er : overgangen fra tilsynelatende syn til dets indre . Dette er Raghebs mening . Det ble sagt : hensynet til tingen betraktes som noe av det til og med får en viss forståelse av dette blir fortalt av al – Azhari . Opprinnelsen av uttrykket er avledet fra : timer , som er forbikjøring fra arrangementet til arrangementet , og grupper på språk mellom vann og ikke – vann bypass, sa de : i vann overskrider en svømmer eller et skip eller et annet så– kalte : transitt . De sa : husk at leksjonen er tilfellet som når ut fra betrakteren for å vite hva som ikke er scenene . Det sa : krysset noen formildinger tolket visjonen . Og : krysset av å understreke overdrivelsen i den . I den nedlastingen : ~ Hvis dere går over til visjonen om ~ (1) som du ber til en slutt, og du vil huske penger henne . Krysset : navnet på en skuespiller fra handling gjennom , sa : gjennom visjonen og krysset alle tolket ord . Abu Bakr var må Allah være fornøyd med ham over de mest fremtredende følgesvenner, kjent tolkning av visjoner og uttrykk, og hvordan blir læreren hans Allahs sendebud, læreren av nasjonen alle , blitt beskrevet som en av ledsagerne, som i den ~ erobringen ~ (2): ~ en av de uttrykte folks syn etter Allahs sendebud på ham ~ . Det er også beryktet for sine ord, visjoner om Imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri lojalitet, født i 33 av avdøde i 110 av og tilskrevet ham en bok ( uttrykk for syn ), en trykt og nevnt av Ibn al – Nadim i indeksen , som er boken som ruller mellom folket på vegne av : ( lagprat i tolkning av drømmer ), og se flaggknappen totalt (25 \ 7 ) finne tilstrekkelig oversettelse i henhold til en mektig Zrcelli og endte der andelen ikke – gyldigheten av bøker av Ibn Sirin . En annen verden er : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, en av sufiene , og har mange publikasjoner, inkludert : ( parfymerende skapninger i uttrykk for en drøm ) inneholder ting og oppfatninger, og navnene på kvinner og kvinner kan ikke forekomme bare sjelden som det kan være umulig å se noe av etterlivet og dette og at det var sufiene. Det er sant at det sies at det har blitt oppfylt og økt på dette feltet , og mange forfattere har berømmet hans arbeid, som professor Muhammad Qutb , da Jeg sier : I denne delen vil jeg snakke om metodene til uttrykkene og de nødvendige forholdene som må gis i overfarten , og før dette påpeker jeg at det er mange moderne og gamle uttrykkere , jeg leter ikke etter dette i deres navn, men jeg vil snakke om tilnærmingen som mange av dem følger gjennom min oppfølging av dette emnet . . Jeg sier : Mabro-visjoner nylig delt inn i tre seksjoner : 1 – Seksjon I : Eierne av denne seksjonen reflekterer ikke bare litt viker unna uttrykket og lukker døren til å lære uttrykk , og at han ble fortalt et spørsmål om uttrykket og kvalitet svarte : den innsikten strekker seg med en og forhindrer læring , og destinasjonen denne saken vi har hørt fra noen gamle Mchaikhana-aktede Gud, har nåde for dem som døde , og velsigner oss i vår tid . B – Seksjon II : The Hola I motsetning til den første delen , utvide uttrykket , og retorikken i spørsmålet om visjoner i hver kommune , Palmchaffhh, transport, og selv ved å skrive til eieren eller andre , og noen av Hola funn forteller deg utfordret gjennom tolking og hvordan tolkningen av visjonen som er ansvarlig for dem . C – Seksjon III : strekningen mellom Hola og Hola kors men Palmchaffhh bare , og krever at eieren av visjonen er flytende og hindrer overføring bare smalt , og Hola , så mye uhemmet uttrykk : og fortelle deg om hvordan tolkningen noen ganger . Kanskje den ettergivenhet i uttrykket av visjoner , og åpne døren på hvert bord, og et foredrag noe ulykke i disse dager , og her er jeg ikke imot uttrykk for visjoner som en vitenskap , men mot lempning i uttrykket av visjoner , og åpne den døren på alle bord og foredrag noe ulykke i disse dager, og her er jeg ikke mot uttrykket Visions som en vitenskap, men mot ettergivenhet i uttrykket, ikke undersøker, ikke spør om tilstanden i den visjonære, og ber om visjonen, dens ordlyd, og dens tid. Dette er ting som kreves for overfarten for å muliggjøre det optimale uttrykket , og derfor finner du blant uttrykkene som tåler hørselsvisjoner som sier at graden av korrekthet i hans uttrykk ved å lese det ikke overstiger femti i Cent !! Jeg sier ikke at det bare er Almtsahlain som har skylden , men at den første delen så vel som eierne tar feil – etter min ydmyke mening – Begrepet visjoner ikke bare dømmekraft , men dømmekraft og lær og praktiser ferdighetene med å oppnå og utvikle og mestre , de skiller seg fra person til person ; Ja, det er dømmekraft når Josef, Jakobs sønn, dem fred og velsignelser fra den Allmektige sa ~ Ijetbik som din Herre og lær deg tolkningen av samtaler og nåde til deg og hele Jakob, som fullført av foreldren av Abraham og Isak som din Herre vet, klok ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas sa i sin tolkning ( og lærer deg tolkning av samtaler ) noe av visjonens uttrykk , og lærer deg så vel som å vite hva folk tolker ham snakke (3)). Ja , det er dømmekraft når Jakob , og når Abraham og Daniel og Muhammad over dem som profeter og fred , samt ledsagere når Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og Omar ibn al – Khattab og Othman bin Affan og Ali ibn Abi Talib og Abdullah bin Abbas og Abdullah ibn Amr ibn al – Aas og Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med dem alle , og andre . Men når andre ikke gjør det . . . , Er ikke alt en firaasa , men den inneholder firaasa , inspirasjon , og fradrag i Koranen, Sunnah, språk , ordtak , og andre ting som er kjent for å alle som er interessert i denne kunsten . Kom til høyre enige om å snakke om Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : Jeg hørte Allahs sendebud være med ham si : ~ ikke bare profetier igjen av misjonærene ~ , de sa : Hvilke misjonærer? Han sa : ~Det rettferdige synet ~ (4) og dette er Bukhari’s ordlyd . Den datum av Imam Ahmad fred være med ham, sa han : ~ drømmer er sett av muslimer eller se ham ~ (5). Betydning : at åpenbaringen avbrutt av hans død fred være med ham og forblir det den lærer ham hva som bare vil være den visjonen som den troende ser , så vel som inspirasjon, nyheten som den vil bli lokalisert ikke profeter fortalte også profeten fred være over ham i en alder av ordtaket har vært i De forente nasjoner før du Mahdthon – enhver visjonær og det ble sagt : har rett og Bukhari sa : å ha rett på tungene . Det var ikke i min nasjon, inkludert en av Omar bin al- Khattab var ~ enige om (6). Han fortalte mange av de hellige om Omowo fraværende , ble også fortalt denne inspirasjonen , kan vi spørre, hvilken inspirasjon og hvorfor si i dag ? Jeg sier : Imam Ibn Hajar sa i Al-Fath : Hemmeligheten var i inspirasjonssyklusen i hans tid, må Gud velsigne ham og gi ham fred og dens overflod etter ham , overvekt av åpenbaring for ham, må Guds bønner og fred være med ham, som var våken og ønsket å vise mirakler fra ham , så det var passende at ingenting skjedde med ham i hans tid , og da åpenbaringen ble avbrutt av hans død, falt inspirasjonen for hvem Gud har utpekt for sikkerhet fra forvirring i det .. og ved å benekte at dette skjedde til tross for overflod og hans berømmelse er arroganse til de som benekter det . Ibn Hajar detaljerte i al-Fath forskjellen mellom inspirasjon og visjon og nevnte at inspirasjon er : det som beveger hjertet til en vitenskap om at han blir fristet å handle på uten slutning. Abizaid Dabbousi av imamer i springen , sa at det offentlige at det er ikke tillatt å handle bare når den har alle de argumentene i døren er tillatt , og sa ordene siste Sinear . han var profeten fred være med ham noen ganger kutte visjon følgesvenner Viabbarha en det enten på hans ord , Og dette er fra saken om utdannelse fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og det som fortelles om dette er det som ble rapportert av Ibn Sh Wahab sa : så profeten fred være med ham en visjon Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr , jeg så som om jeg gikk foran deg og jeg Vsbaktk grad Bmrqotin og en halv ~ og hemostats : klasse . Abu Bakr sa : O Allahs sendebud , Allah Iqdk til hans nåde og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år . Denne hadithen ble nevnt av al-Suyuti i de viktigste kjennetegnene og tilskrev den Ibn Saad, men den er mursal (7). Dette er en firaasa fra Abu Bakr . Ibn al- Qayyim sa sin bok ( rullebaner ) (8): ~ Fysiognomien var og vil forbli statusen til hjemmene :~ Vokt dere for tilbedelse, og dere er vi ~(9), og det bare fordi det er Guds lys som kaster i hjertet av sin tjener skiller han mellom rett og galt og den nåværende arbeidsledige og oppriktig og falsk . den nåværende arbeidsledige og sier : strømmen er utsmykket og analyse, de arbeidsledige mot ham , sa : kvinner forstyrret eventuelle tomme ornamenter er arbeidsledige , og som betyr at han skiller mellom en ting og mot ham, og denne fysiognomien i henhold til troens kraft på , det var sterkere tro det er en av dømmekraft . Ibn Masood kan Allah ha sagt om ham : Avars folk tre : Aziz Yousef, hvor han sa til sin kone : ( han sa at han kjøpte fra Egypt til sin kone Akrami hvilested kan være Infna eller vår sønn ) ( Yusuf : 21 ). datteren til Shoaib da hun sa : ~ Astijrh ~ ( historier : 36). Abu Bakr i Umar, må Allah være fornøyd når Astkhalafh . det var mange følgesvenner, Gud velsigne dem Athlon dem , og vennen må Allah være fornøyd med ham i forkant av det er den største nasjonens skjønn og etter Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , det er det han sa til noe : Jeg tenker også, men han sa også , og nok i Frasth OK Te Rabbo i kjente stillinger – noe som ikke er feltet for samtalen vår (10), og som jeg også sa : dømmekammerater tror fysiognomi , og ut av denne typen fysiognomi av liv og lys, som Ahbhma Gud for hvem han vil av sine slaver , og som lever hjertet så og opplyst, knapt Frasth galt , bekrefter dette verset : ~ Jeg tror det var død Vohieddinah og fikk ham til å gå Nora inn mennesker som ham i mørket er ikke utenfor dem så vel som Zain for de vantro hva de gjorde ~( Anaam : 122 ). Dersom uttrykk for visjoner Balfrash det er mye når Aner ikke betyr at det avstår når andre , men jeg har den forskjellen i forhold til få og mange bare , kan det være i denne alderen av Gud gir ham fysiognomi , var Jah i diskusjon : « Frykt den innsikt av troende, er det sett av lys av Gud (11). i følge til den guddommelige hadith fortalt via Abu Hurayrah sa Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : at Gud sa : Det er uvanlig for meg og Lea var Aznth-krigen , og nærmere min tjener, noe jeg liker enn antatt av ham , og fremdeles nærmer Abdi seg til Balnoavl til jeg elsker ham , hvis jeg elsket deg hørt at han hører , og hans synet som han ser med , hånden som han slår med , og foten han går med , og spurte meg til Oattiynh , og mens min søker tilflukt til Oaivnh . Det jeg nølte med om noe er jeg en skuespiller som nøler med den samme troende død og jeg hater Madsth ~(12), og å være at det gjør ham dra nytte av det de hører fra vitenskap, visdom og forkynnelse av de gode opplevelsene som er nyttige, og gjør at den også ser at Guds lys er i himmelen og jorden fra statene om å stå, hans tro og hans tro . Han sa Mark Mnari i sin bok og kommenterte foredraget som gikk foran : ~ frykt innsikt fra den troende .~ fysiognomi : slutningskroppene til mennesker og former , og farger og hans ord , om hans moral og dyder , og laster , har Gud Tepe om oppriktighet, og sa : ~ hvis versene i Mtosameen ~ ( stein : 75 ), og sa : ~ du kjenner Besimhm ( Baqarah : 277 ), som er avledet av å si hoppa syv språklig moderfår , og kalte på de syv han bytter avstander i å holde , var fysiognomi underslag av Arif vurdere for eksempel personen og identifisere saken , som er av to typer : Den første : En type som oppstår for en person fra et sinn at han ikke vet årsaken – og det er en slags inspirasjon, som kalles den oppdaterte eieren, som i nyhetene : “ Hvis det er en modernist i denne nasjonen, så er det Omar. ”(13) Denne inspirasjonen kan være i en tilstand av våkne eller drømme , dette er den første typen Og sannheten er at den er : en tanke som angriper hjertet og spretter på den som et sprang Løven er på byttedyr, og denne firaasa er i samsvar med troens styrke . Seco nd : være industriutdannet , det vil si å vite hva farger, former og mellom temperament og etikk , naturlige handlinger , og visste at det var en konstant forståelse , sterk på fysiognomi (14). . . Konklusjonen Jeg kommer til det etter alt dette samtalet . . . Det er noen som krysser visjonen med inspirasjon, det er de som krysser den med inspirasjon, og det er de som krysser den med industri og utdanning, men det må påpekes her at det er bedre for en person å ikke si om seg selv at hans uttrykk kommer under overskriften fysiognomi eller inspirasjon, fordi dette er renselsen av sjelen, og Gud den allmektige sier : “ Ikke rens deg selv. du vet er avdekket ~( stjerne : 32 ). Begrepet visjoner er ikke bare basert på fysiognomi, men det er basert, og på den andre inspirasjonen, og oppfinnsomhet i det vitenskapelige baserte uttrykket på kunnskapen om Koranen og Sunna og kunnskap av opprinnelsen til denne fortolkningskunsten i betydningen eller avledningen av navnene og et eksempel på dette blir fortalt i Saheeh Muslim fra Anas ibn Malik Han sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ En natt så jeg de sovende som om jeg var i garnisonen til Uqba ibn Rafi, og vi kom til Rutab fra Rattab Ibn Tabab – en mann fra folket i Medina tilskrev ham denne typen god våthet – Han sa, må Guds bønner og fred være med ham : Så jeg vendte storhet for oss i denne verden og konsekvensen for oss i etterlivet, og at vår glede »(15) , som er oppfylt og avgjort dens bestemmelser . Budbringers fred være med ham den første hindringen : en konsekvens, Rafie : ansiennitet og lystig : religionens stabilitet og fullføring av dens bestemmelser . Noe annet enn hermeneutikk Balostakkak : tolkning som treffer ordspråk og likhet : fortalt av Bukhari i sin Saheeh fra Abdullah ibn Umar at profeten, fred være med ham, sa : ~ Jeg så som om opprørshodet, en svart kvinne kom ut av den byen – inntil Bmhaah ble sagt : Mhaah av stor vekt, som er al – Juhfa – som er navnene på stedene i byen – så jeg uttalt at byens pesten ble overført til det . “(16) Muhallab sa : Dette vision of the Department of vision expressive. Det ble rammet av idealene, og ansiktet til representasjon som er avledet av navnet på ( svart ), to ord : dårlig, og sykdommen hvis det ble installert to ord med hverandre til venstre ord til deg : svart, Valrcol hellig fred være ved ham utgang, inkludert En samling av hennes navn, og utbruddet av poesien hennes tolket også, at det som vekker ondskap kommer ut av byen . Hun bemerket her at ikke all svarthet rynket pannen i en drøm som visjonene som jeg fortalte deg : Du bør vurdere flere ting, blant annet tid på Åpenbaringen, og byen var den gang landet infisert, så bevist Aisha, måtte Allah være fornøyd, sa : ~ Vi har gjort byen til et Oba land Gud ~ (17). Profeten kalte hellig fred være med ham for å formidle Gud Abaha til den kjekke sa : ~ Å kjære for oss, byen og bevege deg beskyttet av den kjekke ~ (18), så du kan se bak synet og fargen på svart , dermed uttrykt sin avledet fra suverenitet er ikke fra dårlig , og så det som er viktig her er mangfoldet av uttrykk og dets metoder , og mangfoldet av uttrykket til sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, for visjoner og sendebudet av Gud var med sine følgesvenner som ville uttrykke visjonen og fortelle dem årsaken til hans uttrykk som det forrige eksemplet . . . Ta også dette eksemplet : På autoritet fra Abu Musa på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer, så han og jeg gikk til det punktet at det var Al-Yamamah eller Hajar. Så hvis Madinah smekker, og jeg så i synet mitt at jeg ristet et sverd, ble brystet hans kuttet av. Han ble skadet av de troende på en søndag, så en annen ristet ham, og han returnerte det beste som var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe av troende på en søndag, og hvis godhet er hva Gud har brakt med seg etter belønning av ærlighet som Gud har brakt til oss etter dagen i Badr ~ . Dette er teksten i en muslimsk (19) . Valmlahz her at profeten fred være med ham fortelle følges visjon og han sa, og denne utdanningen fra det , og som også fortalt av Ahmad i sin Musnad fortalt fra Anas at Allahs sendebud fred være med ham, sa han : ~ jeg så mens du sover se om jeg Mirdif ram var Zbh mitt sverd brutt , har vært å plassere jeg drepe eieren av bataljonen , og en mann av folket i huset mitt dreper ~ (20),. drepe Allahs sendebud fred være over ham Talha bin Abi Talha eier av vantro banneret , og drepte Hamza bin Abdul krav kan Allah være fornøyd med ham . Al- Nawawi sa i å forklare den sanne muslimen Kommenterer til hadiet til Ibn Abbas : at Allahs sendebud fikk meg til å si til sine følgesvenner : “ Den som blant dere ser en visjon, l og fortell det, gi det til ham . . . ~ Etc. (21), sa dommeren :betydningen av begrepet de ofte gjør også, som om han sa : ville . I moderne induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, sa forskerne : en bærbar datamaskin og be om at Gud velsigne ham og lære dem å tolke dyden og inkludere I henhold til hva Gud den Allmektige vil informere det usett, og det kom i den autentiske hadithen av Al- Bukhari. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : Mens jeg sov, kom jeg med en kopp melk, og jeg drakk den slik at jeg kunne se vannet . ”(22) Hadithen er allerede nevnt, og den var den første av sendebudet, må Guds bønner være over ham. Han ga melken til kunnskapen , og det er viktig for oss her når vi snakker om lovligheten av å lære visjonen og spørre om det som kom fra fortellingen om Abu Bakr bin Salem at Guds bønner og fred være over ham. Han sa til dem : “ Gi det. ” De sa , O Guds sendebud, dette er kunnskapen som Gud ga deg , så han fylte deg med nåde , så jeg foretrakk en skønhet og jeg ga den Omar Han sa :“ Du ble skadet. ” Her , må Guds bønner og fred være over ham, fra følgesvennens nyheter om å låne ut visjoner til deres avhør av dem . Han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, som Ibn Hajar sier i Al-Fath : Han var flytende i visjonens uttrykk, og han hadde en deltaker i det blant dem fordi mangfoldet av dette ordtaket ikke er gitt til dem som trente i det og stolte på en kvinne . Han kommenterte hadithen og sa : I hadithen var lærdens legitimitet til å stille spørsmål og teste sine ledsagere i deres tolkning . Han sa et annet sted : dyden til uttrykk for synet , hva det innebærer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til organismer (23). Den krysset også må være kjente lignelser i Koranen og dets betydning , og for å vurdere varslings og ordtak og avledning av språk og deres betydning og være en verden av hva som skjer på tunger av mennesker , og det trenger krysset i tillegg til å lære mye om seerens tilstand , er det ingen feil å spørre ham om sitt arbeid eller hans jobb , alder , sosiale status og alt Det han anser nødvendig er det som bevises av kunnskapen om hans problem eller hans synet , og krysset her er som en lege. Hvis pasienten holder tilbake informasjon om sykdommen sin, kan han gjøre en feil i diagnosen og foreskrive feil medisin til ham, og det er nødvendig å ikke skynde seg til spørgeren og den ansvarlige, og det ble rapportert fra Ibn Sirin, må Gud vær nådig med ham, at han var Hvis det er en mekanisme for et visjonsproblem der han holdt seg full av dagen, spør han eieren om seg selv, sin bransje og hans folk, og dette kan selvfølgelig skje med den ferdige krysset og det er ikke synd for ham å slukke en slik tid, og det er ingen tvil om at det meste av det som ble fortalt på Ibn Sirins autoritet, ikke trenger lang tid på å uttrykke det og tenke på det. Men jeg nevnte ham fordi tilstedeværelsen av dette fra ham til tross for hans knapphet og hans uttrykksdyktighet er bevis på viktigheten av fortelling, og fortelling er nyttig for å verifisere fortellerens ord og bli kjent med hans tilstand når det gjelder rettferdighet, sannferdighet, rettferdighet og visjonstid . . Og andre ting som kan være behov for ved overfarten, og ikke burde kjede seg eller sint spørsmål som krysser – spesielt – når du ikke vet noe flytende så mye faller i denne alderen som et resultat av telefonsamtaler fra mennesker – mann eller kvinne – ikke kjenner dem krysset, trenger det å stille spørsmål Hans spørsmål om dem kan bli avvist av noen av spørsmålene og tolkes ved å forstyrre hans privatliv . I tillegg til spørsmålet om en viktig religion ved krysset, og administratoren må være ærlig i svaret Vslah mann eller ondskapsfolk, med et sterkt forhold, sa kunst : å spise honning for en muslimsk tolkning søthet av Koranen og den mannlige i sin hjerte, som er den utro søtheten til verden og Gnimetha, Valray i kontrast til religion, trosbekjennelser og land må – når man overfører syn – ferdigheter overføres til krysset, og å fortelle ham om eieren, mann eller kvinne, hans sosiale alder . . . Etc., og alt det han ser som krysset er nødvendig for å uttrykke den overførte visjonen ble nevnt av Ibn Hajar interesse for ordene fra profeten fred være med ham : ~ Fra synet av Vliqsa Oabbarha ham ~ (24) vers sa : ~ Vliqsa ~ for å minne historien sin og følger brøkene til ingenting er igjen av dem. Kutt effekten hvis du følger den . Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, spurte og spurte, og han er Guds sendebud . Det kom i hadithen : En mann ved navn Muti’a ibn al-Aswad så i drømmen at han ga ham en pung med datoer , så han nevnte at for Guds profet, måtte Guds bønner og fred være over ham, og han sa : “ Har noen av døtrene dine vært gravide? ” Sa han. : Ja, med en kvinne fra sønnen min . Laith . . Hun er mor til Abdullah. Han, må Guds bønner og fred være med ham , sa : “ Hun vil føde en gutt. ”Og hun fødte en gutt , så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, kalte ham Abdullah og Hanakah med en dato og kalte ham velsignelse . . Denne hadithen ble nevnt av al-Haythami i Majma ‘al-Zawaid (25) og tilskrevet al-Tabarani , og den var ikke inkludert i en av de ni bøkene . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir og Zabadi – tolkning av Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykk for dørmisjonærer , se åpningen (12 \ 375 ) – op – fortalt av 0 Ahmad i Musnad Abu Hurayrah – en referanse tidligere . (5 )) Fortalt av muslim i bønnebokdøren er forbudt å lese Koranen i bøyning og nedbøyning som i kjernefysiske ( 4/196 ) – op -. (6 ) Fortalt av Bukhari i Book of Virtues of the Companions døren til dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i åpningen (7/42 ) – op -, og muslim i boken om dyderne til Companions door av dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i kjernefysiske ( 15/166 ) – forrige referanse -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – store egenskaper – (2 /115 ). (8 ) rullebaner mellom hjemmene pass opp for tilbedelse og din hjelp vi søker til Muhammad ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beirut , i 2, i (1393 – 1973 ) for å oppnå : Mohammed al – Feki . ( S. 115 ). (9 ) lys : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabet – fysiognomi guide til kunnskap om etikk av mennesker og deres natur som om de var en åpen bok – prestasjonen til Mustafa Ashour – publiserte Koranbiblioteket 21-22. (15 ) fortalt av Muslim i sin Sahih i Book of Revelation, som i atom (15 / trettiett ) – op -. (16 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren så at ting ut av Keh og live her sist gjenstand (12 /425 ) og i døra : svarte kvinner (12 /426 ) – op -. (17 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byporten til hat for profeten fred være med ham at byen naken erobring (99/4 ) – op – muslim i Hajj- boken og døren til byen favoriserte gulrot i en bolig by å forklare atom (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byen , i døren til hat mot profeten fred være med ham at byen ble avdekket som i erobringen – den forrige referansen . ( 4/99 ), som forklart i den kjernefysiske sanne muslimen . Forrige referanse . I boken til Hajj og døren til byen favoriserte gulrot i en boligby (150 \ 9 ). (19 ) Godkjent og uttale av Muslim See : Fath Bari , en bok i dyder av profeti snakk om tegn (627 \ 6 ) – op -. Og for å forklare kjernefysisk muslim i boken Åpenbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin i håndflaten til Anas bin Malik . (21 ) fortalt av Muslim i Book of Revelation, som i atom (30 \ 15 ) – op -. (22 ) mens jeg sov, kom jeg Bakdh melk og drakk av den til jeg ser vanning . . Tilbud utladet s. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440 437 394 \ 12) 0 (24) gir alumna, s. 65 . (25) Al -Haythami – forrige referanse – (7/184) ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Noen av uttrykkene sa: Jeg hørte fra sjeik Muhammad al-Qarouni, en av sjeikene i uttrykket, at noen konger så i søvne som om han hadde spist en havfrue, så han fortalte det til ham, så han sa til ham at du skal tro på noe som vil avverge det onde fra deg. Kommando og magh tilsynelatende ….
…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….
…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….
…Hvis Koranens vers er tegn på barmhjertighet, og leseren er død, så er han prisgitt Gud den allmektige, og hvis de er vers av straff, så er han i straffen fra den allmektige Gud . Og den som ser at han resiterer et pinevers, og hvis han når et pinevers som blir vanskelig for ham å lese det, vil han bli rammet av glede . Og den som ser at han resiterer et vers med pine, og hvis han når barmhjertighet, er han ikke forberedt på at han skal lese det, så forblir han i nød ….
…Og tiltaket tolkes av en mann og en rettferdig mann hvis han ikke blir slukket ….
Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….
…Og den som ser en løve og rømmer fra den og løven ikke ser den eller føler den, så tolkes den med tilegning av kunnskap og visdom, og den som ser løven inn i en by, blir den tolket ved å endre sin besittelse hvis det er urettferdig, og hvis det er rett, tolkes det med vennskapet til kongen av hans motpart ….
…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…
…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….
…Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….
…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….
…Og essensen tolkes av en mann med religion, kunnskap, askese og tilbedelse ….
…The Ram : Han er den enorme ugjennomtrengelige mannen, som sultanen, imamen, emiren, sjefen for hæren og den som befalte soldatene . Og indikerer muezzin og gjeteren . Og den dristige væren er servilen eller eunuken for ikke å bli hornet, fordi hans styrke er like mye som hornene, og den dristigste indikerer også den ensomme som blir frarøvet sin autoritet, og uaktsomheten fra armene og støttespillerne . Den som slakter en vær som ikke vet hvorfor han slaktet, er en mann som skal seire over den, eller han vil vitne om det med sannhet, hvis hans slakt er i samsvar med Sunnah og qiblah, og Gud allmektig nevnt for slakter det, og hvis ikke, drepte han en mann eller gjorde noe urett eller torturert ham . Hvis det ble slaktet for kjøtt, er dens tolkning basert på det som tidligere ble nevnt angående kameler og kyr . Og hvis han ble slaktet for askese, vil han omvende seg hvis han var skyldig, og hvis han hadde gjeld, betalte han gjelden og oppfylte løftet sitt og nærmet seg Gud i lydighet, med mindre han var redd for å bli drept, fengslet, syk eller fengslet, for han ville bli frelst fordi Gud den allmektige reddet Isak, fred være med ham, og den vakre rosen kom til ham og hans far. Og han holdt det som et år og en liturgi, og det er nær dagen for Dommer . Og den som slakter en vær og var i krig, han vil ha store fiender . Og værer slaktet et sted, folk drept . Den som kjøpte en vær, en hederlig mann ville trenge den, og han ville bli frelst fra sykdom eller ødeleggelse på grunn av den . Og den som ser en vær som han angrer på, noe han hater, vil slå ham fra fienden, og hvis han tarmes, vil han bli skadet eller fornærmet blant dem . Og værens horn ble tatt forbudt, og ullen var skaden på penger fra en hederlig mann, og han overtok sitt vergemål over noen av adelsmennene og arvet pengene hans eller giftet seg med datteren sin, for gudinnen var ute etter vær . Og å ta den i magen til en vær, tar den over skattkammeret til en hederlig mann, som den er tilskrevet . Og den som bærer en vær på ryggen, han vil motta forsyningene til en ærlig mann . Og den som så en vær som støtter en kvinnes skjede, ville ta håret på skjeden med et snipp . Og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa: « Jeg så som om jeg var en vær av en vær, så jeg bestemte meg for å drepe en ram av et folk . Jeg så som om sverdet mitt blåste, og jeg bestemte meg for at det drepte en mann fra klanen min . ” Han drepte Hamza, må Gud være fornøyd med ham . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, drepte Talha, eieren av polyteistbrigaden . Og den som striper en vær, skiller mellom en stor mann . Og den som kneler på det, han kan . Fett av værer og søyer, melk, skinn og ull er penger og det beste av dem som har slått det . Og den som blir ofret, skal treffe en velsignet sønn . Og den som ser at han kjemper mot en vær, han krangler med en enorm mann, så den som beseirer dem, vil være seierherren, for de er to forskjellige typer . Når det gjelder de to typene som er enige, for eksempel de to mennene, hvis de krangler i en drøm, så er beseiret seirende . Og den som kjører noe av lam, blir fruktbar, det samme gjør den som spiser kokt kjøtt . Og den som i sitt hus ser lamslakt, det er en person som dør, så vel som dyrets medlem, og å spise rått kjøtt er baksnakket, og oppfetning av kjøtt er bedre enn det slaktes . Og han så en mann som om han hadde blitt en vær som stiger opp i et tre med mange folkeslag og blader, så han kuttet den på et kryss og sa : Du vil få ledelse og minne i skyggen av en hederlig mann som har penger og konto, og kanskje tjente du en konge av konger . Så den troende på Gud brukte den ….
…Godkjenning er i en drøm bevis på kjærlighet til de rettferdige brødrene og forlatelse av de dårlige brødrene ….
…Urinering er i en drøm, å bruke pengene sine på noe som ikke er tillatt for ham, eller ha samleie med noe som ikke passer for ham . Og diurese i en drøm er bevis på å generere levebrød . Og å holde urinen og dens hardhet kan tyde på at han haster i saker og mangel på rettferdighet, og at injektoren ikke nøyer seg med en beslutning før han betaler det han har frosset av den . Og å tisse i en drøm er forbudte penger . Og den som ser som om han er på et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet . Og det ble sagt : Den som ser det som om han urinerer, han bruker et underholdsbidrag som går tilbake til ham . Og den som ser seg selv som utslitt i en brønn, han vil bruke penger som er tillatt . Og den som ser at han har slitt på en vare, han vil miste den varen . Venninne i en nisje føder en vitenskapssønn . Og den som ser ut som om han har slitt seg på Koranen, vil et av barna hans lære den hellige Koranen utenat . Og den som ser seg selv som om han heller noe og begrenser noen, hvis han er rik, vil noen av pengene hans være borte, og hvis han er opprørt, vil noe av hans nød være borte . Hvis han ser det som om en annen person urinerer med ham, blir urinen blandet sammen, og de faller inn i en fortsettelse og tilhørighet . Hvis han ser at han er en injektor, vil han bli sint på kona . Hvis urinen er sterk på ham, og han ikke kan finne et sted for det, vil han begrave penger og ikke finne en gravplass . Hvis han ser at han har urinert i stedet for urin, vil han bli løslatt hvis han er fattig, og hvis han er rik, mister han pengene sine . Hvis han så folk tørke urinen, ville det bli født en gutt for ham, og folket fulgte ham . Hvis han ser en person som er kjent for å være dårlig med ham, ydmyker han ham ved å bruke pengene sine på ham . Hvis en mann ser at han urinerer melk, vil han miste instinktet. Hvis en kjent person drikker det, bruker han lovlige penger på ham i sin verden . Og den som ser at han urinerer blod, han vil komme til en fraskilt kvinne, eller en kvinne med et mahram, og det vet han ikke . Hvis han ser at han urinerer Zaafarana, vil han få en syk sønn . Hvis han ser at han ikke har juice, bruker han pengene sine . Hvis han ser ut som om han ikke har skitt eller gjørme, så er han en mann som ikke forbedrer ablusjon . For ilden ble født av ham som en autoritetens sønn . Den bleke bagatellen begikk uanstendighet med familien . Hvis oppkast kommer ut i stedet for urin, indikerer det et forbudt barn . Og hvis en fugl kommer ut, vil det bli født et barn som passer essensen av den fuglen i godhet og korrupsjon . Og den som vandrer stående, bruker deretter pengene sine av uvitenhet . Den som har på seg skjorten, vil få en sønn, og hvis han ikke har en kone, vil han gifte seg . Hvis han ser at han urinerer i nesa, så kommer han forbudt . Og den som ser at han urinerer på en av markedsplassene, han vil bli betraktet som en redegjørelse for markedet . Så far Ardashir sønn av Sasan var en gjeter som en kamerat og opphøyet ham damp onkelen til hele himmelen, spurte han Babak den krysset, sa han : Do not Oabbarha du også tilskrives en sønn Fet deg, Vuadh dette, sa han : født til deg Ghulam har utsikter var bra . Og den som ser at han har mistet livet i et folks hjem, samfunnets nabolag eller en folks moske, land eller landsby, så kaster han sædceller i et ekteskap med dem . Og den som ser at han urinerer i en kolbe eller et basseng, eller en krukke, en brønn eller en ødelagt, da skal han gifte seg med en kvinne . Det er følt at i tankene havet å komme ut penger til sultanen i ti eller zakat og annet . Og den som så at han trodde at barna hans skulle spres . Og den som ser at en penis kommer ut av kjønnsorganene hans, så blir det født et barn for ham som deltar i all kunnskap, fordi pennen bevarer all kunnskap . Og hvis han ser at en pille har kommet ut av kroppen hans, blir en gutt født for ham, og han vil ha en fiende . Og den som ser at han har urinert mye, i motsetning til vane, eller forurenset det, eller at det lukter vondt, eller at han har urinert mens folk ser på ham, det er bevis på ondskap eller manifestasjon av ondskap som blir utsatt . Og å drikke urin indikerer mistanke om gevinst eller forbudte penger ….
…Den som ser at han har truffet gull, så vil han bli truffet av dem og noe han hater, eller pengene hans vil gå i den grad at han så at han slo gull, og det kjente tallet er bedre enn det ukjente tallet, og den som ser at han har truffet kjente dinarer, vil han bli plaget av bekymring så mye som det, og hvis de er ukjente, vet han ikke antallet deres, så vil hans bekymring bli sterkere og sterkere. Han så at en mann ga ham dinarer, han var en urettmessig mann, og hvis han så at han betalte det til noen, så er han urettferdig og kanskje dinarene var hvis det var fem av de fem daglige bønnene, og hvis noe går tapt fra det, så kaster han bort noen av de fem bønnene, og den som ser at han har truffet en dinar, så vil han slå et barn og kan bli betrodd penger, så han er en forræder. Og den som ser at en død mann ga ham dinarer, da er han trygg mot undertrykkelse, og dinarer er mindre enn støv, og den som ser at han har truffet gull laget som et kar og smykker og lignende, da vil han bli truffet av dem mer enn dinarer, og den som tror at han smelter gull, han blir fortalt dårlige ord, og han er fri fra det som ikke er i det…
…Hår Hvis en kvinne drømmer om at hun har vakkert hår og at hun kaster det, vil hun være likegyldig i sine personlige anliggender og kaste bort stiene til fremgang på grunn av å forsømme bruk av sinnet . Hvis en mann drømmer om at han glatter håret, forutsier dette at han vil bli fattig på grunn av sin raushet og vil lide av en sykdom som skyldes intellektuelle problemer . Hvis du ser håret ditt bli grått, forutsier dette død og en smittsom sykdom i familien som ble overført av en slektning eller en venn . Hvis du ser deg selv dekket av hår, varsler dette en overbærenhet mot lovbrudd til det punktet å forhindre deg i å komme inn i samfunnet av høflige mennesker . Hvis en kvinne drømmer om dette, vil hun gå inn i en egen verden som gjør krav på retten til å handle etter sin egen vilje, uavhengig av moralske normer . Hvis en mann drømmer om at han har svart krøllete hår, vil han lure folk med sin interessante tale, og det er veldig sannsynlig at han vil lure kvinnene som stoler på ham . Hvis en kvinnes hår ser svart og krøllete ut, vil hun bli truet med forførelse . Hvis du drømmer om å se en kvinne med gyldent hår, vil du bevise at du er en fryktløs elsker, og du vil være kvinnens lojale venn . Hvis du drømmer at kjæresten din har rødt hår, vil en kvinne du elsker avvise deg for svik . Rødt hår antyder endringer . Hvis du ser bruxhår, vil du ikke ha hell i å velge yrke . Hvis du ser velstelt hår, vil lykken bli bedre . Hvis du drømmer om å klippe håret nær hodebunnen, indikerer dette at du vil være sjenerøs til det ekstravagante overfor en venn, og resultatet vil være økonomiske utgifter . Hvis du ser at håret blir mykt og luksuriøst, forutsier dette lykke og velvære . Hvis en kvinne sammenligner i drømmen mellom et svart hår og et hvitt hår som hun tok fra hodet, forutsier dette at hun kan nøle mellom to ekteskapsforslag kombinert med lykke utad, og med mindre hun tar godt vare på saken, vil hun velge mannen som vil forårsake hennes tap og sorg i stedet for den som vil gi lykke til henne . Hvis du ser mykt og uklart hår, vil livet være en utmattende forfengelighet, arbeid vil kollapse, og ekteskapets åk vil bli tungt . Hvis en kvinne ikke lykkes med å stylere håret, mister hun navnet på en respektabel mann på grunn av utilbørlig temperament og forakt . Hvis en jente drømte om kvinner med grått hår, indikerer dette at de vil komme inn i livet hennes som rivaler i kjærligheten til en mannlig slektning, eller de vil dominere følelsene til hennes forlovede . Hvis du drømmer om å klippe håret ditt, indikerer dette bitre skuffelser . Hvis en kvinne drømmer om at håret hennes faller ut og skallethet er synlig, må hun tjene sitt eget levebrød, da flaks har ignorert henne . Hvis en mann eller en kvinne drømmer om at de har snøhvitt hår, indikerer dette at de vil ha en heldig og hyggelig reise gjennom livet . Hvis en mann rydder en kvinnes hår, indikerer dette at han vil nyte kjærligheten og tilliten til en respektabel kvinne som vil stole på ham selv om verden fordømmer ham . Hvis du ser blomster i håret ditt, spår dette problemer som kommer, men når de ankommer, vil de føre til at du blir mindre redd enn frykten du hadde for dem mens de var langt borte . Hvis en kvinne drømte at håret hennes hadde blitt til hvite blomster, betyr dette at ulike problemer hun vil møte og vil gjøre det bra hvis hun styrker mannen sin med tålmodighet og styrker hennes forsøk på å tåle prøvelsene med pisking . Hvis du drømte om at en hårstreng ble til en defekt og falt ut, så indikerer dette et problem og skuffelse i dine saker . Sykdom vil sitte på lyse forhåpninger . Hvis en person ser at håret blir til helt hvitt hår på en natt og ansiktet fremdeles er synlig ungt, forutsier dette en plutselig katastrofe og dyp tristhet . Hvis en jente så denne drømmen, forutsier dette at hun vil miste kjæresten sin gjennom en plutselig sykdom eller ulykke . Hun vil trolig være bekymret for en hensynsløs handling fra hennes side. Hun bør se opp for kollegene ….
…Hvis han så at han bearbeidet maten til han ble kvitt den, sa han, og hvis han ikke ble kvitt den, skulle han forberede seg på døden ….
…Den som i en drøm ser at han har kommet inn i en by fra Al-Madaen, er trygg fra det han frykter . Og Ibn Sirin, må den allmektige Gud være nådig med ham, elsket å komme inn i byene, og han likte ikke å forlate dem, fordi Gud den allmektige sa : ( Så han gikk ut fra dem i frykt og ventet. Han sa : Herre, frels meg fra de urettferdige menneskene ). Og det ble sagt : Byen uttrykkes av en kunnskapsmann , for han, fred være med ham, sa : ( Jeg er kunnskapens by og jeg er ved porten til den ). Og den som kommer inn i en by og finner den i ruiner, lærde har mistet den . Og det ble sagt : Byen er kongens død eller hans undertrykkelse i den . I enhver by som sees og det ikke er autoritet i den, er maten overpriset i den . Den kjente byen er verden og den ukjente er det hinsidige . Og den som så en by ødelagt, religionen til folket er borte . Menneskets by som tilskrives sin far uttrykkes av faren, så den som så at en by ble ødelagt av jordskjelv, hans far døde av drap . Og den som ser at han er i landet Øvre Egypt, hans levebrød vil være urolig og elendig, ellers vil hans tillit øke . Og den som så at i Nubia ville han få en velsignelse . Og hvem så at i Abessinia, reduserte prestisjen hans . Og den som ser at han er i Egypt, velsigner Gud sitt liv og forlenger sitt liv . Og den som ser at han er i landet El-Arish, det gode vil være rikelig . Og den som så at han tapte pengene sine i Konstantinopel . Og den som ser at han er i Jerusalem og Tur Sinai-fjellet, dette er et år foran ham . Den som ser at han er i Betlehem, hans soliditet vil øke og hans religion vil bli styrket . Og den som så at han var i landene i øst, han ville bli god . Den som så at han hadde tilsyn med Bagdad, kom til herskeren fordi Bagdad var hjemmet til imamen . Og den som ser at han er i Jordan, han vil motta en reise eller ydmykelse . Og den som ser at han er i Damaskus, Gud vil sørge for ham . Den som tror at han er i romernes land, så har han tillit til den allmektige Gud, så vel som landene til armenerne . Og den som ser at han er i Frankenes land, hans hjerte blir blind . Og den som ser at han er i de ikke-arabernes land, han lærer uhøflighet . Den som ser at han er i landet India og erobrer sine fiender og erobrer sin misunnelse . Og den som ser at han er i ruiner, han vil bli rammet av et folk som ikke har makt over dem . Og den som ser at han er i saltet eller svovelaktig land, han vil bli syk . Og landet er en ed, fordi Gud den allmektige sier : ( Jeg sverger ikke ved dette landet ). Landet er trygt fra frykt . Kanskje indikerte landet i en drøm omvendelse og tilgivelse . Regionen kan referere til hans hersker, autoritet, hersker eller lærd . Hvis en person eide et land i en drøm, oppnådde han en konge eller vergemål, og hvis han var sølibat, giftet han seg, eller en syk person ble kurert av sykdommen, eller en utro som angret, eller en tapt mann, ble han veiledet . Og å se de døde i en drøm i en by kan ha vært i himmelen, akkurat som om han ble sett i en landsby, indikerer at han er i helvete for at folket skal lide og deres elendighet . Hvis byen har et navn for Saleh, for eksempel Sana’a, som betegner fabrikasjonen, eller Dhofar fra fiendens seier, og hemmeligheten til den som ser er av glede . Og den som forlater en synder, han vil bli frelst fra en synder . Og portene til den velkjente byen er dens guvernører, herskere og vakter . Og den som ser at han er i en ukjent by, det er det rettferdige tegn . Og den som så bymuren revet, dens arbeider døde eller ble avskjediget fra sitt arbeid . Og den som så at han hadde et hakk i bymuren til en løve, strøm eller tyv kom inn i Medina, svekket islamsk kommando i den, eller blokkerte markedet for kunnskap . Se også The Village ….
…Det er i en drøm ulydighet og urettferdighet . Og den som ser at han ble slaktet, skal søke tilflukt hos den allmektige Gud . Og den som ser et folk drept, dette er et godt bevis på at det som er seende er fullkommen . Og den som i søvne ser at han slaktet en annen person, eller at en annen slakter ham, dette indikerer at ting også er perfekte . Og den som ser noen bli slaktet av en slakter, så vil den slaktede motta godt fra slakteren, og hvis han blir fengslet, vil han motta absolutt, og hvis han er redd for å oppnå vår sikkerhet, og hvis han er besatt, vil han være frigjort, eller en fange blir forløst, eller en prins, så vil han bli lagt til i sin tilstand . Og den som ser at han slakter en person, så undertrykker han ham, så vel som alt som ikke er tillatt å slakte ham, for den som gjør galt, er gjenstand for det . Og den som slakter noen av hans mahramer, han forsømmer sin skjebne og avbryter den, og hvis en slave blir slaktet i en drøm, skal han bli frigjort . Og den som var bekymret og så at han var blitt slaktet, hans angst vil bli løslatt . Slakting er ekteskap, så den som slakter bevis på kvinner som duer og søyer, vil gifte seg . Og den som slakter noe fra ryggen, han vil bringe det i bakgangen . Og den som ser en slaktet person som ikke vet hvem som har slaktet ham, er en mann som oppfant ketteri eller avla falskt vitnesbyrd om halsen . Når det gjelder den som slaktet faren og moren, skulle han forhindre ham . Hvis han så det . Han slaktet en ung gutt som stekte, og grillen ble ikke tilberedt, fordi urettferdigheten er til hans far og mor . Og hvis en person ser at en sultan slakter en mann og setter ham på nakken til den som drømmer, undertrykker sultanen en person og ber ham om hva han ikke klarer å gjøre, og denne bæreren krever det kravet . Og hvis hodet til den slaktede er med ham, skal han tas med det og ikke bli bøtelagt, og boten er på den som begikk det, men det gir ham en illusorisk byrde . Og den som ser at en mann er blitt slaktet eller et folk slaktet, de er villfarelser og har luner og nyvinninger . Den som ser at han slakter seg selv, så er hans kone fra det forbudt . Hvis slaktens blod kommer ut, er det urettferdighet og ulydighet, og hvis det ikke kommer noe blod ut, er det et forhold og en verdighet ….
…Og det ble sagt at den som så at kongen befalte ham å korsfestes, han ville få en høy status og ære fra ham, men ikke en gunstig i sin religion ….
…Og den som tror at han har fått vann med noe som ikke kan holdes, da er han avhengig av dem som ikke vil ha nytte av ham. Når det gjelder vannet, hvis det er i noen av karene, brukes det på hver enkelt i henhold til det som kommer i kapitlet hans i kapittel 72 ….
…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….
…Og den som ser en gutt slaktet og grillet, så blir han urett, og det sies i hans tilfelle at han er stygg etter det han påtok seg fra ham, og hvis gutten ikke var et av undertrykkelsesfolket, får han skylden for familien hans ….
…Al- Arkan : et tegn på alt som er frelst i det, som indikerer drukning, fordi Gud den allmektige reddet Noah, fred være med ham, og de som er med ham fra det som ble trukket ned av de vantro fra drukning og ulykke . Og indikere islam, der den er reddet fra uvitenhet og oppvigling . Kanskje indikerte det kona og slavejenta som beskytter og blir frelst fra ild og fristelse, fordi Gud den allmektige kalte henne en slavejente . Kanskje indikerte det faren og moren som hadde utfrielsen fra døden og nød, spesielt siden hun er som moren som bærer sønnen i livmoren . Kanskje indikerte den veien som troens folk ville flykte fra ilden, og kanskje indikerte det fengsel, bekymring og fornuft hvis det stagnerte, for historien om Yunus, fred være med ham . Den som ser at han har gått ombord på et skip i sjøen, ser på hans tilstand og utfallet av hans saker, og hvis han er en vantro, blir han muslim, særlig hvis han steg opp til det fra midten av havet etter at han var sikker av døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd . Og hvis han var fattig, ville han bli kvitt fattigdommen sin . Og hvis han er syk, har han gjenopprettet sin sykdom, med mindre kneet hans er med de døde, og det er det som bekrefter døden i synet, så å ri på henne er en frelse fra denne verdens fristelse . Og hvis han var våken og han var en kunnskapsstudent, fulgte han en vitenskapsmann eller hadde nytte av et flagg som han ville bli frelst fra uvitenhet for å ri Musa med grønnsakene, fred være med ham, på skipet . Hvis han så at en skyldner brukte gjelden og fjernet bekymringen . Og hvis han ser det, vil han bli fratatt levebrødet . Måtte Gud gi ham næring fra et punkt der den ikke teller, hvis den flyter med den i sin torus, indikerer dette profittens vind og Tareus ønsket . Hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp som kan beskytte ham og holde ham trygg . Og hvis han ser en død person i Sannhetens hus, vil han unnslippe og vinne barmhjertigheten til den allmektige Gud fra ilden og dens redsler . På samme måte, omvendt, hvis han ser noen i sjøen som om han er i mengden og har ridd på stien og dens korthet, så rømmer han i skipet sitt og passerer det fra gruens hav og dets ulykker, med mindre det i en drøm er hardt rammet av ham i passasjen fra ilden, så får han det i havet slik og lignende . Og hvis det ble tatt med i en fange, slapp han fra fengslingen og forårsaket flukten, og hvis han nådde kysten av havet eller gikk ned til land, ville det være raskere, raskere og bedre . Og hvis han så skipet stå stille og havets bølger stormet, varte fengslingen hans hvis han ble fengslet og sykdommen hans forlenget hvis han var syk, og så lenge han ikke kunne leve og han ikke var i stand til å reise hvis han prøvde å gjøre slik, og han kunne ikke nå sin kone hvis han hadde begått hennes beskyttelse, og han sluttet å søke kunnskap hvis han var student. Spesielt hvis det er om vinteren og i sjøen . Dette kan indikere fengsling, da Yunus, fred være med ham, var begrenset i magen på hvalen da skipet hans stoppet . Imidlertid er utfallet av alt det vi har beskrevet, god, hvis Gud vil, og frelsen til essensen av skipet og det som ble presentert for det og i det, slik som Noahs frelse, fred være med dem og overlevelsen av skipet fra den sinte kongen, fordi grønnsakene vanæret det og tok av et brett fra brettene, med den gode konsekvensen av Yunus, fred være med ham. Etter hans tilstand, og hva som ble avslørt for ham . Derfor sa de at hvis skipet ble skadet eller åpnet, ville de i det unnslippe, med mindre passasjeren går ut på land eller forfølger det, og det ikke er noe godt i det . Hvis han var syk, døde han og ble ført ut i smusset med en fryktelig belastning, og hvis han var i sjøen, ble han skadet, og kanskje ville båten hans gå i stykker på grunn av strømmen annet enn løpet . Snarere, fra hans våkenhetsvane, hvis han skyver Tatarus til land, er han ødelagt og skadet . Og hvis en kunnskapsrik søker så at skipet hans gikk ut på land og kjørte det på ham, gikk han ut i sin kunnskap og kontrovers til kjetteri, hykleri eller utukt, fordi utroskap er en avvik fra lydighet, og opprinnelsen til fremtredende og urettferdighet og hindre noe i stedet, og deretter gå ombord på skipet fra vannet det overlevde og det er beskyttet Til grunnen til at det ikke er vanlig å kjøre på, for dets beboer har også gått fra sannheten og den gamle feilbarheten . Hvis det ikke var det, ville han kanskje bryte med sin kone og bli hos henne i henhold til hans tilstand, eller kanskje han ville frigjøre slavejenta og fortsette i hennes samleie med kongen, eller kanskje hans industri var oppbrukt og hans levebrød ville være umulig, så han ville søke ham tilbake der han ikke skulle . Og hvis skipet hans ble kjørt i luften på annet enn vann, går alt som er angitt av det, tapt, enten en soldat på grunn av dets tjeneste, fjær og utstyr, eller det er installert fra resten av skipene, og det kan angi kisten til en som var syk blant sultanene, herskerne, lærde og høvdinger, og noen av dem sa : Hvem så at han befant seg i et skip på sjøen, inne i en stor konge eller sultan . Skipet er en flukt fra nød, angst, sykdom og fengsel, for den som ser seg selv som sin eier . Hvis han ser at han er i den, er han i den, med mindre han rømmer og hvis han forlater den, vil hans frelse bli raskere, og hvis han er i den mens han er på tørt land . Bekymringen var mer intens og utfrielsen var videre, og hvis den isolerte muren så at han hadde gått ombord i et skip, ville han følge mandatet til den største kongen så langt til sjøen, og vergemålet ville være i samsvar med bestemmelsene av skipet og dets kapasitet, og etter skipet fra landet etter ham fra isolasjon . Og det ble sagt at det å ri på et skip i sjøen er en reise med alvorlighetsgrad og fare, og dens avstand fra land, etter det fra skjeden . Og hvis han er i en sak, så tar han en risiko, så hvis han går ut av det, vil han unnslippe og være ulydig mot sin Herre, fordi den allmektige sa : “ Når han ikke førte dem til rettferdighet, ville de dele . ” Hvis visjonæren har gått sin stat, eller han er en kjøpmann som har gått tapt, vil skipet komme tilbake . Hvis skipet sank og ble hengt opp fra det med et brett, ville sultanen være sint på ham hvis han var guvernør, da slapp han og staten vendte tilbake til ham . Og hvis han var kjøpmann, reduserte han pengene sine og kompenserte for dem, og hvis han druknet, er han som en drukning . Og den som ser at han er i et skip midt i havet, da vil han være i hendene på dem som frykter ham, og hans død vil være en frelse for det onde det han frykter . Skipet hans sank og panelene spredte ulykke for ham i den han er kjær til . Og det ble sagt at forliset var en reise i sikkerhet, fordi Gud den allmektige sa : ~ Arken ble gjort gøy for deg å løpe i sjøen på hans befaling .~ Skipet lastet med mennesker er trygt for den som er i det på reise, for Gud den allmektige sier : ~Vi reddet ham og den som er sammen med ham i den ladede arken .~ Og å ta årer på skipet traff flagget eller få penger fra en klage . Og han tok skipets tau, Hassan al-Din og de rettferdiges ledsagere uten å forlate dem, for Gud den allmektige sa : ~Og hold deg fast ved Guds tau , og skill deg ikke .~ Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var i et svart skip uten annet enn tauene . Han sa : Du er en mann hvis religion ikke er annet enn oppriktighet, og tauene til skipet er religionens eiere ….
Når det gjelder typer dyr, den som ser at han kjører på et vill esel, og han er lydig, bruker han det som han ønsker, og da kjører eieren av det ulydighet til det muslimske samfunnets kors etter hans mening og sin kjærlighet, og Hvis han ikke blir ydmyket og han er utålmodig eller bryter ham, vil han bli plaget av alvor og frykt for sin mening om dette og hans ønske, og hvis han ser at han kom inn i hjemmet sitt eller så ham i Han kommer inn i huset hans, for han går inn i en mann som bryter sharia, og hvis han jaktet på ham eller jaktet på at han skulle spise, ville det komme en bytte inn i ham, og han ville bli slått med godt, og den som så et vill esel som han eide henne, og det skjedde en ulykke i henne , hun er en kvinne uten noe godt