…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….

…Og hvis han ser at den døde aksepterer ham, når han ham fra pengene til den døde eller fra hans arbeid er bedre ….

Hvis han ser de døde som å be sammen med de levende, forkorter han tornadoene til de som lever, fordi de fulgte de døde

…Og Rehana al-Maghrib døde 111- Abu Bakr bin Abi Khaithamah sa : Muhammad bin Ubayd al-Tanafisi fortalte oss, han sa : Jeg satt ved den revolusjonære, og en mann kom til ham og sa : Jeg så som om Rayhanah fra Marokko – Jeg mener , han tok av – han sa : Hvis du trodde din visjon, døde Al-Ouzai . Så de skrev at Ouzais død kom den dagen ….

…Predikanten Abu Saeed sa opprinnelsen til den døde menneskets visjon: Hvis han blir sett i en drøm som gjør noe godt der det er godhet i hans religion og verdslige anliggender, så oppfordrer han søkeren til å gjøre godt ….

…** En visjon der Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, døde . På myndighet av Al-Abbas bin Abdul-Muttalib sa han : Jeg så i en drøm som om en shmiya eller en måne på jorden ble reist til himmelen av Ashtant Shaddad, så han nevnte at til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : ( Det er din nevø ) betyr Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham selv . Og i en fortelling : Jeg så i en drøm som om jorden beveget seg mot himmelen med store lengder ….

…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….

…Opplev halsen min Å se denne sykdommen i en drøm indikerer at du blir syk litt og vil få problemer i nær fremtid . Og hvis du ser andre syke med det, betyr det at du vil bli opprørt av de mange forespørslene om hjelp og donasjon til andre ….

…Hvordan blir jeg kvitt problemet med å forvente ondskap rundt meg , hvis jeg ser en hjerteskjærende drøm i dem? Dette er et eksempel på mange spørsmål , jeg har alltid sett , og jeg legger ikke skjul på at jeg var en av dem som levde med dette problemet , da jeg ser hva som vil skje med noen rundt meg , og da lever jeg i angst og venter hva kan skje, og dette problemet eksisterer også for noen mennesker, i en tilstand av våkenhet !! Fra mitt synspunkt kan deres følelse av noe før det forekommer være av typen inspirasjon ; Det er at man snakker om noe, og Gud gjenoppliver sannheten på tungen . Koranen ble godkjent seks steder . Omar bin Al-Khattab var inspirerende. Sannheten blir utført på tungen hans, og Koranen var enig med ham på seks steder. Det kom i Sahih Muslim gjennom Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham. Han sa, Umar sa : [ Herren min var enig i tre : helligdommen til Ibrahim, sløret og Asara Badr ]. Da også profetens kvinner protesterte mot ham i sjalusi, sa han : Måtte hans Herre, hvis han skilt deg, bytte ham mot bedre ektemenn fra deg, og verset ble avslørt derved . I en autentisk hadith henhold til muslim, han var enig med forbudet mot å be for hyklerne [ se Sharh Al-Nawawi på Sahih Muslim 15/167] Og han også enige med hensyn til forbud mot alkohol. Al-Nawawi sa : Dette er seks, og det er ingenting i ordlyden til forrige hadith om Umar som nekter økende godkjenning, og Gud vet best. Jeg kommer tilbake til det forrige emnet, og jeg sier : Det kan være på grunn av en annen grunn, som er den følsomme følelsen av å føle for andre, og leve med problemene deres, slik som det skjer med noen mødre eller fedre med sine barn, for eksempel, så faren eller moren kan føle lidelsen til et av barna mens han er i fremmedgjøring, eller i nød . Han kan for eksempel si : Jeg føler at brystet mitt er trukket sammen av så og så, og denne saken kan skje med andre som kjennetegnes av disse egenskapene, fra noen grupper, for eksempel noen sikkerhetsmenn, leger, lærere eller mannlige og kvinnelige sykepleiere, og andre som har en følelse av hvem han er ansvarlig for det . Dette problemet kan skyves på to måter : 1 / Hvis denne intuisjonen kom gjennom en drøm, så presset han den med de uttalte forholdsregler mot den forhatte visjonen, og den skyver denne tingen som han frykter vil skje, hvis Gud vil . Og den som har blitt rammet av denne egenskapen, må insistere på at Gud ber for å avverge denne saken på hans vegne, og han vil ikke se noe av dette, hvis Gud vil . 2 / Og hvis denne intuisjonen kom gjennom inspirasjon, presset han den gjennom bønn om at Gud ville fjerne denne egenskapen fra ham, og Gud var i stand til å svare på tjenerens spørsmål, spesielt til de som insisterer på bønn, og Gud vet best ….

…Hvis seeren sier at jeg så at sæd kom ut av meg, så er det utslipp av penger, og hvis han sier sæd kom til meg, så er det forekomst av penger, og betydningen er den samme og forskjellen i tale ….

…Hans visjoner om løgnere Musaylimah og Al-Ansi på myndighet av Nafi` bin Jubair på myndighet av Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem – han sa : Musaylimah løgneren kom på tidspunktet for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han sa at hvis Muhammad gjorde saken til meg etter ham, fulgte jeg ham og presenterte den for menneskene til mange av hans folk, så kom Guds sendebud til ham. Gud være med ham og med ham Thabit Ibn Qais bin Shammas – og i hånden til Guds sendebud et stykke papir – til han sto på Musaylimah blant sine følgesvenner og sa : ( Hvis du ba meg om dette stykket, ville jeg ikke gi det til deg, så vil du ikke gå utover Guds befaling i deg, og hvis jeg klarte å forstyrre deg, og jeg ser deg der jeg viste det som jeg så, og dette er bevist, svarer han deg på mine vegne ) Så vendte han seg bort fra ham Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem begge – og jeg spurte om ordene fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ( du ser der du viste det jeg så ) og Abu Hurairah fortalte meg at Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( mens jeg sov, så jeg i hånden min to armbånd av gull Vohemena ville Voouhy til i en drøm at Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma løgnere går ut etter meg, en blindhet og andre Musaylimah . fortalt av Bukhari Obeid bin Abdullah bin terskel, sa : Vi har hørt at Musaylimah løgner ga byen gikk ned i jenta Harith Dar var en jente bin Harith under Kraiz – og hun er mor til Abdullah bin Aamer – så Guds sendebud kom til ham for å be Gud være over ham og med ham Thabit bin Qais bin Shammas – som kalles forkynneren av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham – og i Guds Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, en bar sto over ham og han snakket til ham. Musaylama sa til ham : Hvis du vil, la oss være mellom deg og saken, så legger du det for oss etter deg, så sa profeten at Gud velsigne ham og gi ham fred ( hvis du spurte meg om denne staven, hva jeg ga du, og jeg ville se deg der jeg viste det jeg så, og denne Thabit bin Qais vil svare deg på mine vegne ) da vendte profeten seg bort fra Guds bønner og fred. Ubayd Allah Abdullah sa : Jeg spurte Abdullah bin Abbas om synet av Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham som han nevnte sa Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – fortalte meg at Allahs sendebud, fred være med ham sa ) mens jeg sover Oreet han satt i hendene mine Swaran gikk Vfezathma og Lthma ga meg tillatelse Venfajthma Aftara Voolthma løgnere gå ut, sa tjenere Gud : en – Ansi, som ble drept Fayrouz i Jemen og andre Musaylimah løgner ….

…Sjelden, sa noen av uttrykkene, jeg var sløret og så på de hederlige egenskapene til helligdommen i Alexandria, så jeg så som om jeg var på en krydret strandlinje på en klippestrand, så jeg falt under den, så jeg sto opp etter vi falt alle sammen og ønsket å reise oss fra den klippen. Skrivesaken min er bare med en sal av gull, en brokade og en brokade og fjær og ære, så jeg kledde meg i ære og red på den hesten, og hvis jeg er midt i mange mennesker ) går de mens jeg er midt i dem, så lite har gått, og det skjedde mellom meg og nestlederen for det edle sultanatet, to ting, og han ble forvirret og plaget med å si, og han ville gjøre store ting, Gud kunne ikke gjøre det. Og jeg så at det var en skrekk, og det var al-Zakibas uttrykk, og jeg var på det. Så etter denne saken kort tid senere, kom noen som fortalte meg om ankomsten av den mannen som jeg så trakk med hånden fra under klippen med øynene, en hederlig tradisjon for å delegere det hederlige sultanatets påtalemyndighet til det nevnte gap i stedet. av det som skjedde mellom meg og ham, så jeg så ut til å møte ham, og hvis jeg er perser, og jeg brukte det på samme måte som det jeg så, satte jeg på ære og bøyde meg takk til den allmektige Gud, og en leksjon fulgte meg i hans uttrykk, og jeg red på hesten, og skapelsen fulgte slik jeg så, så vær ros og takknemlighet til Gud, og jeg nevnte det for å vise Guds velsignelse over meg ….

…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….

…Sjelden sa Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med dem begge, jeg var en ung, enslig gutt i tiden som Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg pleide å bli i moskeen, og noen som så en drøm fortalte ham til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg sa, Gud, hvis jeg hadde noe godt med deg, så vis meg en drøm om at Guds sendebud skulle krysse til meg Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg sov, og jeg så to konger som kom til meg, så de la av sted med meg, og han møtte dem en annen konge. Han sa til meg at du ikke vil observere at du er en rettferdig mann. Så de skjøt meg i ilden, og hvis den ble brettet som en brønn, var det folk i den som jeg kjente noen av dem, så de tok meg samme rett. Da jeg nevnte det til Hafsa, fortalte jeg det til profeten, fred være med ham. Han hilste på ham og sa : Abdullah er en god mann hvis han pleide å be mye om natten . Da pleide Abdullah, må Gud være fornøyd med ham, ofte be om natten ….

…Og den som ser at han peker de døde mot veiene, så skal han tolke kunnskap og visdom på hendene, og folk som blir villedet blir ledet av ham, og det ble sagt at den som så at han gjenoppliver de døde, vil skure skinn ….

…Og den som ser at han tar av seg klærne og bærer dem for de døde, så vil han forfølge dette med ham hvis han vet at det forlot eiendommen hans, ellers skader det ham ikke, og alt som de levende ser at han ga de døde for ham er ikke for Mahmoud bortsett fra i to tilfeller ….

…Hvis han ser de døde som fleiper i ordene sine, er det ikke en visjon, fordi den døde er opptatt av spøk, svikord og nevner umoral og lignende ….

…Og den som ser at han døde og ser døden synlig og ser ut som de døde, så er det korrupsjon i hans religion, og man håper at han er rettferdig med mindre han blir begravet. Hvis han blir begravet, møter Gud ham uten omvendelse med mindre han ser at han har levd og forlatt graven etter det, så omvender han seg og forbedrer tilstanden i følge det allmektige ordtaket: ~ Eller den som var død, så gjenopplive ham. ~…

…Hvis han så ut som om en mann fortalte en mann at så og så døde plutselig, vil manien bli overrasket, og kanskje han døde i den ….

…Og den som ser at de døde har reist seg fra gravene sine og kommet tilbake til sin rolle, så vil den som er i fengsel la plantene løslates, eller Gud vil gjenopplive plantene etter deres død på det stedet ….

…Og den som ser at noen kaster ham i ilden og ikke brenner ham, da vender han seg til urettferdigheten til sultanen over ham, og deretter blir han raskt fornøyd med ham og får et godt budskap for sitt ord, Gud den allmektige, si: O ild, vær kald og fred, og hvis ilden brenner ham, reiser han med sin førstefødte eller får skade eller sykdom eller faller i nød eller problemer Ulykken og plagen og det ) styrkene til ildflammen , som brente dem og kom ut av hennes store stemme, var ulykken og lidelsen og ulykkene som kontaktet ham på grunn av sultanen, selv om ilden røyker Vthesel-penger fra foreldreløse haram, og som kastet ildgnist, får det hans feide og kamp på grunn av å ta penger til foreldreløse ….

…Kronen : Hvis en kvinne ser den på hodet, når det gjelder kronen, vil hun gifte seg med en tynn mann med autoritet eller rik, og hvis hun er gravid, føder hun en gutt . Og hvis en mann ser ham på hodet, vil han få fremmed makt, og hvis han går inn i det som passer for ham, kommer freden i hans religion til ham, ellers er det noe som ødelegger religionen, fordi det ikke liker å bruke gull. i Sharia for menn, og han kan også være en hustru som gifter seg med henne med høy grad av rikdom og rikdom, og hvis han ser den som er fengslet i fengsel av sultanen, fordi han leder ham ut og ærer sin sak med ham, akkurat som ordningen til Yusef, fred være med ham, ble hedret med kongen, med mindre han har en fraværende far, og han dør ikke før han ser ham slik at han er hans krone, og kronen full av substans er bedre enn gullkronen alene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om det var en gullkrone på hodet mitt, og han sa til ham : Din far i en vogn hadde gått utenfor hans syn, og han hadde bok om ham, og han sa at kronen er på hodet til mannen, sjefen hans som var over ham, og noe han er kjær for ham har gått fra ham. Og synet hans er kjærest ….

…Og gråt : med øye, latter og glede . Og hvis han hyler, skriker eller klirrer, så er det ulykke og lettelse ….

…Kirken : er veiledende for kirkegården, skjøgenes hus, vinbutikken, utroskapets og kjetteriets hus, musikkinstrumentets hus, klagesang og sang, sorgens hus, svarthet og klagesang, og i helvetes bolig av de som var ulydige mot sin Herre og fengselet, og den som ser seg selv i en kirke, hvis han er i den og husker Gud allmektig eller gråt Eller ber han til Kaaba, så går han inn på kirkegården for å besøke de døde eller for å be på en begravelse . Og hvis han gråt av gråt eller var gravid med tegn på bekymringer, ville han bli fengslet . Hvis han ser en død person i helvete, blir han fengslet med ulydige . Hvis han kom inn i det levende som en muezzin eller etter Koranen, hvis han var i en jihad, beseiret han og de som var med ham fiendens land, og hvis han var i en metropol, kom han inn i sitt folk i ulydighet eller kjetteri og ateisme, så formante han dem, husket dem og utførte deres pilegrimsreise og utførte Guds argument i dem . Og hvis han er en som ser dem og ber med sine bønner og gjør sine gjerninger, så hvis han var en mann som blandet mennesker med vantro, kjetteri, hor, vin eller en stor synd, som sang, banding og å slå slips og trommel, spesielt hvis han hadde kastet seg ned med dem til korset fordi det er av tre . Og hvis en kvinne deltok på et bryllup som hadde harper og trommer, blandet hun seg med dem, eller ved en begravelse med sprekker, svarthet, sorg og gråt, så hun delte med dem ….

…Og den som ser at han skriver med en penn mens han er min mor, det er ikke noe godt i det, og det kan indikere hans nært forestående død ….

…Og den som ser at han berører sikkerheten min, det vil skje, og han kan bli underholdt ….

…Og den som ser at han har blitt en astrolog, så nærmer han seg en konge med løgner, løgn og løgn, og det ble sagt at visningen til astrologen tolkes av en løgnmann som ikke takker Guds velsignelse over ham ….

…Og han fortalte at Abdullah sa: O Guds sendebud, jeg så i en drøm at denne fingeren dryppet fett, og denne dryppet av honning, og jeg slikket dem. Så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Du leste de to bøkene . Honning for religionens folk er koranens søthet og resitasjon og rettferdighetens gjerninger, og for folket i denne verdenen en ødeleggelse uten tretthet. Snarere sa vi at honning indikerer Koranen fordi Gud den Allmektige beskrev dem begge som helbredende, så han sa i biene: “En drink i forskjellige farger kommer ut fra magen deres der det finnes en kur mot mennesker. ” Og han sa i Koranen: “ Å, du. Folk har kommet til deg en preken fra Herren din og en kur for det som er i brystene, ~ verset ….

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…For meg, hvis du drømte om å se tarmene, indikerer dette at en dødelig katastrofe er i ferd med å ramme deg og vil forsvinne, denne ulykken med en venn . Hvis du ser tarmene dine, betyr dette at tragiske situasjoner omgir deg, og at en unormal sykdom vil påvirke deg gjennom dine daglige kontakter med andre som truer deg . Det betyr også potensielt tap med mye sorg . Hvis du drømmer om at du legger det på noe og det blir til en radiator og temperaturen begynner å stige og gjør deg veldig engstelig, så be andre om å hjelpe deg, og de nekter, dette forutsier en uventet katastrofe, og det er sannsynlig at det vil komme i form av en håpløs sykdom eller elendighet, og du vil bli beskyldt før de som tidligere var vennene dine . Du kan oppleve problemer med å fjerne deg fra en uhjelpsom problemer ….