…Støv er i en drøm betegner mennesker fordi de ble skapt av det . Og kanskje antydet han storfe og dyr eller verden og deres folk, fordi støv kommer fra jorden, og det inneholder konsistensen av skaperverket, og araberne sier : En mann er støvet hvis han er rik . Kanskje indikerer skitt fattigdom, de døde eller graven. Så den som graver en jord og henter ut smuss, hvis han er syk eller syk, så er dette hans grav, og hvis han reiser, er hans støv hans inntjening, penger og renter, og å slå på jorden er hans reise, og hvis han søker ekteskap, jorden er en kone, og graving er en oppløsning, og pickaxe er en mann, smuss er en kvinnes penger . Og hvis han var fisker, så gravde han den for jakt, og hans jord er hans gevinst og det han drar nytte av, ellers er hans graving nødvendig i hans forfølgelse, og han tjener det bedrag eller triks . Den som kastet hånden fra skitten eller kastet et klesplagg, hvis han var rik, gikk pengene hans tapt, og han ble rammet av ydmykelse og nød, og hvis han hadde gjeld, eller han hadde et depositum , ville han returnere det til familien sin, og han fjernet alt fra hånden og trengte etter ham, og hvis han var syk, så kastet han hånden fra verdens gevinster og fratatt pengene sine . Å treffe hånden med smuss er bevis på spekulasjoner og gevinst, og å slå den med et belte eller en pinne indikerer en god reise . Noen av dem sa : Å gå gjennom skitt søker penger, og hvis en samler inn eller spiser det, samler han inn penger, og pengene strømmer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, er pengene for noen andre, og bærer han noe fra skitten, vil han ha like mye som han bar . Hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, blir han lurt til å ta penger fra kona, og hvis han samlet det i butikken sin, samlet han inn penger fra levebrødet . Og den som ser som om han blåser støv, så er det penger som rammer ham, og at skitt er penger og dirhamene deres, og hvis han ser det som å feie støv i et hus og ta det ut, så er kona sine penger borte . Hvis himmelen regner med støv, er det bra hvis det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og blir rammet av noe av dets skitt og støv, så vil han få penger fra arven sin . Hvis han legger skitt på hodet, slo han et vell av svekkelse og svekkelse . Og den som ser det som om en person skyver skitt på hodet og øynene, da bruker den som skyver skitt på den som blir oppfordret til å bære en ordre på ham, og skaffe seg noe tiltenkt . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye støv, plager han . Og den som feier butikken sin og tar ut skitt med klut, han blir forvandlet fra sted til sted . Mannen gikk i skitten og søkte penger . Hver gang støvet på hodet treffer ham, refererer de ikke til den allmektige Gud i det . Støv er menneskets alder og liv . Og skitt indikerer levebrød, jordbruk, metthet og sult . Og den som så at han satt på rent, godt smuss, indikerer lykke og seier, og kanskje til og med tvil om religion . Og kanskje antydet han jorden til mannen som han ble skapt fra, eller jorden han vendte tilbake til . Og skitt med en kvinne i en drøm er et tvilsomt lam . Kanskje refererer skitt til vann, ild eller vind fordi det er et av elementene . Og det indikerer den vanskelige reisen der det er behov for ablusjon . Hvis noen går til et støvpunkt, berømmer han folket med poesien og skuffet intensjonen . Kanskje indikerer skitten ulykken . Kanskje indikerer skitt gjelden som vanærer skyldneren . Smuss indikerer hastigheten på å avlaste behovet og oppfyllelsen av løftet, fordi det er støvet av det . Og den som har varer, Barthes, spesielt hvis han ser skitt med den eller på den, selv om skitten er omvendt ….
Drømmer om når du noen låner penger
(116 betydninger av å drømme om når du noen låner penger)…Og den som så at han hadde sagt til ham: Han sa at du aldri har dødd, da skal han dø som martyr ….
…Spørsmål : Har bilder og symboler som folk ser i drømmene sine, når de er like, ett uttrykk? Svar : Dette spørsmålet blir ofte stilt , så har det som en person ser i søvne et uttrykk som ikke endres , noe som betyr at en mann for eksempel så solen og månen, slik at de ville være et symbol på foreldrene hans , en slave og en far , analog med Josefs visjon , og den som så en ku, betegner Sunnah som Joseph krysset den , og så videre . . Svaret : Nei , visjonene varierer i uttrykk fra person til person , og fra tid til annen, sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, gjennom hans visjoner når han så kyrne som ble slaktet , ved å drepe deres følgesvenner på en søndag, må Gud være fornøyd med dem, og Josef, fred og velsignelse være med ham gjennom de tykke kyrne i de fruktbare årene de florerer. Levebrød, og magre kyr, i år med tørke der levebrød og regn avtar . Henvisningen til krysset i denne visjonen, og håper å legge til sin ordlyd, og håp i tilfelle av eieren og den tiden av Åpenbaringen, og alt dette trekker ham krysse uttrykk, for eksempel, har sol flere aspekter i form av uttrykk og i denne henvisningen til krysset . For en ble det sagt uttrykkere : Jeg så solen og månen komme inn i grunnvannet, sa dø og protesterte og sa den allmektige : { Hvis lynet syner (7) og formørkede Månen (8) og samler solen og månen (9) ) Human sier at Day Where to Flee (10) ( Resurrection : 10 – 7). Han sa at Habis bin Saad al- Tai var herskerne i rettsvesenets tid , o kommandant for de troende : Jeg så solen og månen Aguettlan, og stjernene mellom de to halvdelene . Umar sa : med hvilken du? Han sa : Med månen mot solen . Omar sa : Jeg var med et vers Priset, gå, jeg jobber ikke for meg, ikke bare dreper når jeg bærer det . . Det var som Omar, måtte Gud være fornøyd med ham, sa, så han ble drept på dagen for Safeen (1`) , og Josef da han så sine syner over solen og månen sammen med foreldrene sine . Solen og månen hvis du tenker på , det var ingen i den forstand i disse visjonene, og viser deg derfor en diffus feil mellom mennesker – og spesielt – publikum av dem når de for eksempel ser de døde , tror det er en metafor for den nærmeste sikt, eller en indikator på meldingen eller ikke vil bli implementert, og når de gråter i Drømmer si : Han er glede, og dette er ikke riktig slik det så ut for oss gjennom tidligere bevis ….
…Når det gjelder kroppshår : å plante det for en mann fødte sin kone . Den overflod av kroppshår for de plagede øker hans nød, og hans tap er ettergivelse for hans nød . Og overflod av kroppshår for de lykkelige, økningen av glede og rikdom, og hans tap rikdommene går . Øk kroppshår for de rike er penger, og de fattige har gjeld . Og den som er rik i en ovn, pengene hans brukes på å stjele . Og hvis han var fattig, skulle han bruke gjelden sin på alvor, utmattet og krevende . Hvis han ser kroppshåret sitt hvitt, så mister du pengene hans hvis han er rik, og han vil føre tilsyn med døden . Og hvis han er fattig, så er det en gjeld han kan betale seg . Når det gjelder umuligheten av kroppshår, hår fra et dyr eller syv, indikerer dette hans motgangsfall . Smal brystvillfarelse . Hvis min dhimmi så at brystet var tett, ville han lide tap av pengene sine . Det ble sagt at menneskets bryst er raushet, og hans tranghet med sin elendighet . Den overflod av hår på brystet er en gjeld han rir på, og hvis han ser brystet bli til en stein, vil han være hardhjertet . Ibn Sirin kom, en mann sa : Jeg så mye hår vokse i brystet mitt, og jeg ble knyttet . Han sa : Jeg gjorde tillit og betalte det . Og brystkapasiteten indikerer også flagget . Når det gjelder brystene, mannens kvinne og datteren, for hans skjønnhet er hennes skjønnhet, og hans korrupsjon er hennes korrupsjon . Den som så en kvinne henge ved brystet, begikk da hor og fødte et ekteskapsbarn, for profeten, fred og velsignelse være med ham, sa: “Den natten jeg var fanget, så jeg en kvinne henge ved henne bryst, så jeg sa, o Gabriel, hvem er dette? Han sa at hun var født fra hor . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde et stort bryst som hadde nådd skogen, at du begikk hor med et forbudt . Dette er fordi brystet er fra det og fra huden, og det er forbudt . Snarere er rettferdigheten i denne visjonen et forbudt ekteskap . Og det ble sagt at hvis en mann så melk i brystene, hvis han var sølibat, ville han gifte seg og føde ham, og hvis han var rettferdig, viste han til venstre for ham, og hvis han var en ung mann, indikerte han hans levetid . Når det gjelder den unge kvinnen, hvis hun ser dette, indikerer det graviditet og fødsel, og når det gjelder den gamle kvinnen, hvis hun ser det, indikerer det hennes fattigdom og tap av pengene hennes, for en jomfru hvis hun ser at det indikerer henne bryllup, og den unge kvinnen hvis hun ser det indikerer hennes død . Og lengden på mannens bryst til de traff brystet hans , er bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av den allmektige Gud, og det ble sagt at det er bevis på en barns stemme . Hvis han ikke hadde en sønn, indikerer det fattigdom og tristhet . Og lengden på kvinnens bryst er utenfor grensen, bevis på formålet med tristhet . Hvis kvinner ble rammet av sorg, ville de trekke og klø på brystene . Og den som ser det som om han ammer en kvinne, han blir syk, med mindre hans kone er gravid, da skal hun føde en sønn . Hvis den visjonære er en kvinne, vil hun føde en jente . Magen : som er synlig og fra innsiden av mannens eier og hans sønn, eller en slektning til hans klan, eller skapet hans og hans barns ly . Og det lille av få av disse, og det store antallet av disse . Og hans litenhet uten sult er mangel på penger, og hvis han ser at han er sulten, så er han forsiktig, og han treffer penger som tilsvarer mengden sult fra den . Det ble sagt at magebenet spiste renter, og å gå på magen ble vant til penger . Hvis han ser at magen er blitt liten, vil han være mye bagasje . Metthet er et vell av penger, og tørst er dårlig i hans religion, og vanning er god i hans religion ….
…Den som i en drøm så at han hadde et sår på kroppen, det ville være penger for ham . Hvis han ble skadet på høyre hånd, er det penger som gagner ham fra et mannlig slektskap som han har, og hvis han ble skadet i venstre hånd, er det penger som drar fordel av et forhold han har fra kvinner . Hvis det er et sår på venstre ben, så er pengene hans fra pløying og planting, og hvis han blir såret på hælen, er det penger som kommer til ham fra sønnen . Hvis han har et sår og det strømmer blod fra ham, har han en gjeld, og han bruker vanskeligheter på det . Og den som ser at kroppen hans har myke sår som det strømmer blod fra, da er det skadelig for eieren i penger og tale . Han ble slått i hodet og hadde penger å beholde . Og hvis han så at han var såret og ikke utgyt blod, så har han oversett en dyd som kommer til ham . Og den som blir såret og søl blod fra ham, da vil han ha penger, og effekten av ham blir tydelig . Og hvis han så sultanen som om han hadde blitt såret i hodet, ville han se jevnaldrenes død . Hvis beinet hans blir brutt, vil hæren hans bli beseiret og hans ledelse svak . Hvis han ble såret i venstre hånd, ville soldatene doblet seg . Hvis han ble skadet på høyre hånd, ville det som var på hans hånd være dobbelt . Hvis han ble såret i magen, ville pengene i safe hans doblet seg . Og hvis et sår i låret hans formerte seg, ville klanen hans formere seg, og hvis et sår i bena hans ville doble livet hans . Hvis han ble såret på føttene, ville han doble sin standhaftighet i sitt rike . Hvis en mann skader ham, kutter av organene og deler dem, har den som slår myndighet over den som er slått med høyre tunge . Hvis han ble såret og kom ut av den skadede med blod, synder den som slo ham, og den som ble slått vil bli belønnet for ham. Hvis han flekker den med blodet sitt, vil han motta synd og penger som er forbudt i den grad han flekker blodet . Og den som ser at han har såret en vantro, så har han kontroll over en fiende som har tilsynelatende fiendskap, og sier sannheten i ham, og skaffer fra ham penger like mye som blod, og at den ikke-troendes blod for den troende er tillatt . Og hvis han så en person såret ham, og det ikke kom noe blod ut av ham, så sier han i al-Majrouh med sanne ord, han vil ikke ha svar . Hvis han så at han var såret, og det kom blod ut av ham, så støtter han ham med det man tror . Og den som ser at han blir såret med en kniv eller noe jern, så kommer hans korrupsjon til syne, og det er ikke noe godt i ham . Og den som ser at noen deler av kroppen hans har kirurgi, så er uttrykket i det for organet der operasjonen skal finne sted, og hvis det er i brystet eller i hjertet, er det i ungdommen, og unge kvinner indikerer kjærlighet, og hos eldre og eldre indikerer det sorg . Og hvis det er på tommelen på høyre hånd, indikerer det en gjeld han kjører på, og et instrument å skrive på . Og den som ser at en engel av englene har såret ham med sverdet i magen, som om han hadde dødd, han vil lide sår og sår, og så vil han bli kurert av dem . Og den som så at han var såret i nakken, ville få penger på siden av hælen ….
…Det er forbudte penger i en drøm . Den som ser at han ligger i blod, snur seg med forbudte penger eller en stor synd . Hvis han ser blod på en skjorte fra et sted der han ikke kjenner kilden, lyver han til det der han ikke føler . Hvis han ser skjorten sin farget med blod fra en katt, så ligger det en tekst på den . Hvis skjorten hans er farget med blod fra syv, så ligger kraften til det gale og bedragersk til ham . Hvis skjorten hans er farget med ramsblod, vil en hederlig, rik og ugjennomtrengelig mann lyve for ham, og etter løgnen mottar han forbudte penger så mye som mengden blod og strømmen fra huden, og hvis han er fraværende , kommer han trygt tilbake fra reisen . Og den som ser at blodet kommer ut av kroppen hans, og han ser kroppens sår, det påvirker helsen i kroppen og en økning i penger, selv om han er fraværende fredelig og vil oppnå god, rettferdighet og glede . Hvis han ser at han drakk menneskeblod, er det penger og nytte, og han blir frelst fra enhver prøvelse, ulykke og nød . Og det ble sagt : Den som ser at han har falt i en blodkilde, han vil bli testet med forbudte penger . Og den som ser en bloddal i stedet, hans blod skal utgis der . Og den som ser blod som kom ut av ham uten å ha tenkt eller kuppet eller såret, penger kom like mye ut av ham som det blodet hvis han har penger, og hvis han er fattig, vil han ha fordel av det . Hvis blod blir sett i en krukke, bundet med en fille, er det menstruasjonsbindingen . Blodet indikerer livet og kraften til eieren, pengene hans, den som hjelper ham og støtter ham, enten det er en garantist eller en konge, og den som skjuler ham for klær eller noe som berømmer eller baktaler når ham . Og kanskje indikerte det sædceller, noe som svekker utgangen . Og kanskje refererte han til penger og den forbudte som spiste dem, og hvis overdreven blod kom ut av dem i en drøm, indikerer den ineffektiviteten til den som var fornøyd med ham av en far, sønn eller partner, eller mangel på pengene hans , eller solgte noe av klærne hans, eller forskjellen på en kone eller en annen elsket . En persons blod indikerer hans demon som blodstrømmen strømmer fra, mens han er i huset som en fiende . Overdreven utslipp av blod er bekymringsfullt, og utslipp av det når det er nødvendig i en drøm er hvile og deres død . Menstruasjonsblodet til en enslig kvinne er en mann, og en gravid kvinne har avbrutt menstruasjonen, og en sykdom er desperat etter menstruasjon . Og den som ser at blod flekker det, så kommer forbudte penger ut av det ….
…Og den som ser at han har gitt nøtter eller mandler, han vil slå penger i den grad det er, og granateplet er en stor, hederlig mann som er blitt befruktet, og fiken er nåværende penger som ikke lyver, og ingenting av fruktene kan endres, og oliventreet er en velsignet mann. Hvis det er søtt, eller en sum penger, eller en gutt som rammer ham, eller det er bedre for en sønn, kanskje det er en kvinne, den som ser at han eide et granateple og spiste av det, så må han være en slave pike. Hans besittelse, han mottar fra den energien like mye som han hadde av den, og det ble sagt at den som så at han hadde truffet mange epler, han traff penger i henhold til det han så fra antallet, og som så at han hadde slo et eple som han luktet, så har han en sønn som lukter det, og bananer har penger til eieren av denne verdenen og en gjeld til eieren av gjelden og mye penger og gjeld tilsvarer bananer Og hvis det er ett, to eller tre trær, de er mange barn, og vingården er en sjenerøs mann. Hvis han ser at han er en vingårdskonge, så er han med en sjenerøs mann, og det ble sagt at den som så at han plantet en vingård, ville han bli plaget av prakt og glede, og de hvite druene i hans tiden er verdens friskhet og godhet, og på annet enn sin tid vil han motta penger før den tiden han Han ba ham om det, og det kan være det. Det er ikke forbudt, rosiner til enhver tid, penger i alle fall, og spise en gul frukt i en drøm, som kvede, pærer, fersken, våt, vannmelon og lignende er en sykdom, og det som var grønt av det, er ikke en sykdom, og hver syre av fruktene er en bekymring og tristhet unntatt for sitron, epler og tindved og alle andre søte frukter enn det som er nevnt ovenfor, er næring og penger og godhet, og den som ser at et stort tre har mye å bære det med sin overflod av tenner, han vil lide kraft og en spiker, og hans liv vil bli forlenget. Den som ser at han plukker fruktene fra trærøttene, krangler med en hederlig mann og er seirende i krangel, og den som ser at han er på et høyt tre, han klamrer seg til en stor mann eller rømmer fra det han frykter og advarer. Hvis han er sølibat, gifter han seg med en kvinne og den som ser at han falt fra et tre eller falt fra det, er ingenting mellom ham fullført. Og mellom de som har tenkt å være knyttet til ham, og den som ser at han falt fra et tre og dør, så går han til grunne av en gammel mann, og hvis det blir brutt av ham, går det mennesket til grunne. Og den som ser at han eide en rekke trær, så følger han en gruppe i en tilstand av ledelse, ære, ledelse eller så videre, og den som ser et ukjent tre, naken Fra papir, vil han bli plaget av sorger og sorger, og den som ser et stort, visnet tre fordi det ikke er noe godt i huset hans, og den som ser et hus som vokser og forlenger i huset sitt, så stiger hans minne og hans rykte stiger, og hvis han ser at han har et tre som har frukt og har ikke papir, så har eieren av det religion bortsett fra god oppførsel, og hvis det har papir og ikke har frukt, så er eieren av god oppførsel og har ingen religion. Et tre blir rotfestet, hugget ned eller visnet, så blir han alvorlig syk eller dør og kan indikere at noen av familien hans døde i stedet for ham. Hvis treet er for noen andre, så faller en mann ut av levebrødet eller dreper ham, og den som ser i eller utenfor hjemmet sitt eller det lavere eller høyere der det er typer trær som vokser og hvor de to vindene er i det. huset er en ulykke der kvinner samles for å gråte og sorg, og den som ser at han spiser tyggegummi fra trær, han spiser en forbindelse av en manns penger så mye som tyggegummi…
…Hva synes du om å spre de hykleriske nyhetene om Maktens natt i en drøm? Det er vanlig blant mennesker på slike dager hvert år om å bestemme Laylat al-Qadr, og at det er natten til slike og slike, og i fjor ble det ryktet for meg at jeg satte Maktens natt som natten til tjue -fem, og for ansvarsfraskrivelse vil jeg avklare følgende : Spørsmål / Er det interesse å bestemme maktens natt? Hva er avgjørelsen om hva noen gjør for å informere eller begrense dem – basert på visjoner – og under påskudd av å oppfordre dem til å gjøre det, eller å strebe etter dem? Jeg svarer på dette spørsmålet gjennom følgende punkter : 1 / Uttrykket av visjoner er basert på antagelser og er ikke basert på kutting. Jeg advarer også mot å innføre visjoner om tilbedelse, for religion er fullført . 2 / Vi erkjenner at den troendes visjon er sant, og at den er en del av profetdommens deler, og vi støtter også å forkynne det gode med bevis : Profetens ordtak [ Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra evangelistene . De sa : Hva er de gode nyhetene? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av den troende eller sett av ham ], men den troendes visjon kan også være falsk, og det er ingen referanse for ham til ufeilbarlighet i dag som kan avgjøres av dette eller det . 3 / At denne ummaen ga bedre ord og bedre gjerninger enn den forrige, og de levde hele måneden, og denne ummaen vil ikke passe bortsett fra det som er rettferdig i begynnelsen av den . 4 / Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, informerte ikke ledsagerne om en bestemt natt, men snarere fortalte at det var de siste ti dagene, eller de siste sju dagene, og dette sa han etter at han fikk vite at noen av hans følgesvenner, måtte Gud være fornøyd med dem, så Maktens natt i en drøm, så han sa som i hadithen at han fortalte. Al-Bukhari i sin Sahih : [ Jeg ser dine visjoner konspirerer – det vil si, de ble enige om – i de siste sju dagene, så den som gransker dem bør undersøke dem i de siste sju dagene . ” Denne saken var en av de viktige sakene som følgesvennene jobbet med, må Gud være fornøyd med dem, inntil det ble rapportert at de pleide å utføre I’tikaaf i løpet av de ti siste dagene og søkte det, og dette er før profeten spesifiserte det de siste ti dagene . 5 / Jeg ser profeten være med ham store deler av natten, og gikk ut for å fortelle ledsagerne ut, deretter Onisseha, og fortalte at han i en drøm så at han la seg ned i vann og gjørme, kom en sky Vmatart til Sal tak av moskeen – var palmeblader – bønn og holdt, forteller fortelleren : Jeg så sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, legge seg ned i vann og gjørme, til jeg så et spor av gjørme på pannen hans, og dette er en bekreftelse på hans syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han forlot morgenbønnen med ansiktet fylt med gjørme og vann . 6 / Det kom i Sahih at, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Jeg gikk ut for å fortelle deg om skjebnens natt, og kikket – det vil si kranglet og kranglet – så og så, og den ble reist, og forhåpentligvis ville det være bra for deg …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer utledet fra denne historien, som sagt i Fath al-Bari 4/286: Det er ønskelig å skjule maktens natt for de som så den . Dette er fordi Gud forordnet profeten sin at han ikke informerte ham om det . Og alt godt er i det som er bestemt for ham, så det er ønskelig å følge ham i det . 7 / Betydningen av hans ordtak, må Guds bønner og fred være over ham : [ Må det være bra for deg ]: Hvis Kraftens natt blir utnevnt en bestemt natt, vil den være begrenset til den, så tilbedelse savnet i en annen , og dette skjedde og skjer fra mange mennesker, slik at det er noen som står opp for natten som det ryktes å være Laylat al-Qadr, og forlater resten , og dette er en stor feil – som vi forklarte tidligere -. 8 / Det er bedre for muslimer å ikke overføre slike nyheter om å bestemme Laylat al-Qadr, eller å publisere noen av ordene til de som gir uttrykk for det, som natten til slik og slik i måneden, når det er bevist fra de riktige fortellingene, som skjuler det for visdom, og det er bra for ummaen, og godt å følge det som kom fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred . 9 / kreves av muslimer generelt flid og tilbedelse og arbeid i hele denne måneden, den siste og spesielt ti , var profeten fred med ham som sagt i et intervju med Aisha : Hvis ti gikk inn for å stramme forkleet, og leve for natten, og vekket familien sin ] , og i denne referansen til å oppfordre til å forbedre konklusjonen, forsegler Gud oss godt. Amen, o verdensherre … og Gud vet best ….
…Hva er grunnen til at så mange uttrykk oppfordrer til å vite navnene på de som svarer i visjonen? Dette er et viktig spørsmål, og det har også å gjøre med spørgeren. Fordi noen av spørsmålene kan være flau når de spør om navn, og jeg vet ikke hvorfor denne forlegenheten og saken ikke er noe mer enn en drøm? Når det gjelder årsaken, er årsaken til spørsmålet fra uttrykkene relevant for forholdet til svaret på uttrykket, ettersom navnene har et forhold og påvirker negativt eller positivt med visjonens uttrykk, og sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, likte optimisme om betydningen av noen navn i virkeligheten, men han beordret at noen navn ble endret til andre med bedre mening og betydning, og dette ble nevnt fra autentiske måter fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og når det gjelder uttrykk, rapporterte han, fred og velsignelser, om en svak fortellingskjede i Sunnah of Ibn Majah med sin overføringskjede på myndighet av Anas ibn Malik sa : Han , fred og velsignelser være på ham, sa : ((De betraktet dem ved navn, og de gjorde dem ved sin mening og visjon for den første forbigående )) Ibn Majah fortalt det i boken ~Visjonen om synet~ om hva synet hadde uttrykker og hva menes med å si : De blir betraktet av navnene deres, det vil si å få sin tolkning fra navnene nevnt i visjonen. Trøtt, så begynner han å bli sliten, eller ser han et vesten, så anser han den umoralske mannen for å navngi ham i hadithen og så videre . Hva menes med å si : (( Kanawha Pkinaha )) , som ga henne et eksempel hvis gjennom Tamoha, er avledet av ordtaket : Knyt om det og Knut ham hvis en skriver om noen andre, og denne hadith nevnte lærde Shaykh al – Albaani Den allmektige Guds nåde i en svak Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Og han symboliserte den ved å si : Svak, og Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq av Sunan Ibn Majah – etter at han ga den til Ibn Majahs overføringskjede, i Zuaid : I hans overføringskjede er Yazid ibn Aban al-Raqashi, og han er svak, og i alle fall har vi ikke hell i diskusjonen vår om eksempler på noen blant visjonene om at den hellige profet, må Gud velsign ham og gi ham fred, krysset over noen visjoner, ved å bruke angivelsen av navn i noen visjoner, som bekrefter riktigheten av tilnærmingen til noen av uttrykkene hvis de noen ganger spurte om navn, og fra den hadithen : Anas bin Malik sa : Guds sendebud, fred og velsignelse være med ham, sa : (( jeg så en natt når sovende ser ut som om jeg er i huset til Uqba ibn Rafi ). Vi savnet Ratab Ibn Tab – en mann fra Madinah – og jeg nevnte teksten til hadithen og hans eksamen i ( s. 50), og jeg forklarte at sendebudet, Guds fred og velsignelser være over ham, er det første hinderet for straffen og løftet høyden , og det er fra avledningen av navnene som det er mellom ….
…Oppgraver graver : Renseren ber om en skjult etterlyst mann, fordi araberne kaller ham gjemme seg, enten i godt eller ondt, så hvis oppgravd er en vitenskapsmann, blir han oppgravd i henhold til sin lære og gjenoppliving av det han har lært om hans kunnskap, så vel som graven til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, med mindre han fører ham til en utgått haug og han knekker eller ødelagte bein, så kommer han ut i sin kunnskap til kjetteri og ulykke , og hvis han finner ham i live, trekker han ut en god ting fra graven sin og når sitt mål om å gjenopplive sin Sunnah og hans lover i henhold til hans skjebne og lignende . Hvis utgravningen av graven til en vantro, en kjetteri eller et av folket i dhimmah ba om læren til folket med villedende eller behandlet forbudte penger med bedrag og bedrag, og hvis oppgravingen fører til det i et stinkende lik, slam , eller mye unnskyldning, som er sterkere i bevisene og indikerer å nå den nødvendige korrupsjonen . Når det gjelder den som ser en død person som har levd, hans Sunnah lever for godt eller ondt for den som søker, spesielt hvis han er fra sitt hus eller ser ham i sitt hjem, eller for alle mennesker hvis han er en hersker eller en lærd . Når det gjelder å spise den avdøde fra et sykt hus, er dette bevis på hans ødeleggelse, ellers vil penger gå til familien hennes . Når det gjelder den som kalte ham den døde, hvis han var syk, fulgte han ham, og hvis han var jurist, formante han ham og minnet ham om det som er nødvendig for at han skal komme tilbake fra det han er i og fikse det han er, og når det gjelder den som slo ham død eller møtte ham med rynke og truende og forlate freden, så bør han vokte seg og fikse det han etterlot ham fra viljen hvis det er for ham Eller i handlingene til seg selv og hans synder mellom ham og Gud den allmektige . Og hvis han tok imot ham med mennesker , takksigelse, hilsener og omfavnelse, ville han ha ryddet ham mot den første tilstanden, og omtale av døden til de døde er nevnt ovenfor det som er rik på det . Når det gjelder lammet over kisten : det støtter det døden indikerte i visjonen, og det kan følge en tilstand der den erobrer nakken . Når det gjelder begravelsen, blir den undersøkt som angitt av døden, og det kan være bra for den som har ødelagt gjelden sin, og det kan indikere det lange oppholdet til den reisende, ekteskapet og bruden og inngangen til huset i det hele tatt med bruden fra å vaske, ha på seg hvit og rørende parfyme, så besøker brødrene ham i løpet av uken hans . Og kanskje han indikerte fengsel for de som forventet det, og hvis han utvidet søvnen og en brudes søvn, så er det som er bevist det beste av å spise, gode konsekvenser og overflod av hans verden, og hvis ellers hans tilstand forverret seg og hans liv var bekymringsfullt . Ibn Sirin pleide å si : ~ Jeg liker å ta fra de døde, og jeg hater å gi det .~ Og han sa : Hvis de døde blir tatt fra deg, dør noe . Og den som dør og ikke ser de døde kroppene der, så er det riving av huset hans eller noe av det, og hvis nabolaget ser at han graver en grav for seg selv, bygger han et hus i det landet eller det lokalitet og bor i den, og den som er begravet i en grav mens han lever, blir fengslet og strammet for den, og hvis han ser en død person som omfavner og blander seg med ham, er det en lang levetid for de levende, og hvis han så de døde sovende, det var hans hvile ….
…Når det gjelder operasjoner, den som ser at han har et sår på hendene, det vil være penger . Og hvis det er et sår på hans høyre hånd, er det penger som vil ha nytte av hans mannlige slektskap, og til venstre for hans kvinnelige slekt . Hvis det er et sår på venstre ben, er det penger fra pløying og planting. Hvis et sår på hælen treffer hælene, treffer han penger fra siden av hælen og sønnen . Og kirurgi på tommelen på høyre hånd, bevis på at religionen kjørte på den . Og hver kostnad for væskeoperasjon og pengeskader . Og den som i kroppen ser en myk operasjon med blod som strømmer fra den, den er skadelig for eieren i penger og tale av en person som faller inn i den og får en belønning for det . Og operasjonen i hodet og det strømmer ikke blod fra det, fordi det var nær å treffe penger . Hvis det strømmer blod fra henne, er det penger som viser effekten på ham . Hvis en sultan eller en imam så at han hadde et sår på hodet til huden og beinet var tapt, ville han forlenge livet og se sine jevnaldrende . Hvis beinet blir brutt, vil hæren hans bli beseiret . Såret på venstre hånd . Militariseringen hans økte . Såret til høyre økte hans besittelse . Hvis et sår i magen øker statskassen, øker et sår i låret hans klan . Såret i beinet hans er langt . Og hvis et sår på føttene økte i spørsmål om integritet og standhaftighet . Hvis han ser ut som om en person kutter av organene sine og deler dem, snakker den avgjørende personen sannferdige ord om saken hans som testamenterte det og skiller barna hans og sprer dem i landet . Hvis den skadde blir flekket med blodet fra den sårede mannen, så treffer han forbudte penger like mye som blodet som han farget med . Og den som sårer en vantro og kaster blod fra en vantro, han vil få en fiende som har tilsynelatende fiendskap, og han vil skaffe penger som er tillatt så mye som blodet som kommer ut av det, fordi blodet til en vantro er tillatt for den troende, og hvis det flekker blodet hans, er det sterkere . Og den som ser at en person har såret ham og at det ikke har kommet noe blod ut av ham, så vil lovbryteren si et sant ordtak i det som svar på ham . Hvis blod kommer ut, støtter han ham med det som er sant, og den som er voldsom, kommer ut av synd . Og det ble sagt at den som så som om han ble såret med noe jern med kniv eller annet, så viser det dets likhet og ulemper, og det er ikke noe godt i det . Noen av dem sa : Den som ser et sår i noen av organene, uttrykket i det er for medlemmet der operasjonen var tillatt . Hvis det er hjertet i brystet, er det et tegn på kjærlighet hos unge menn og kvinner . Når det gjelder sjeiker og eldre, indikerer det tristhet . Når det gjelder drap, begår den store ting den som tror at han har drept en person . Og det ble sagt at det var en befrielse fra nød , fordi Gud den allmektige sa: ~Og du drepte en sjel, så vi vil redde deg fra mørket og ditt bedrag og bedrag .~…
…Skiver av kjøtt, hvis en person ser dem i en drøm, er en ond ondskap eller en lukt . Kanskje indikerte det tilfredshet, rask levebrød, økende lyst og å vise hva en person har til hensikt å skjule . Punded meat indikerer hva som følger bankingen og bankingen . Det kan referere til sølibatet til kona og til den gravide kvinnen til sønnen . Og kanskje indikert av blanding av penger med partnerne og fremveksten av interesse blant dem . Hvis kjøttet ble tilberedt i en drøm, så er det penger. Når det gjelder rått kjøtt, er det alt eller sult og sykdommer, og å kjøpe det fra slakteren er bra . Og ømt kjøtt er døden . Og den som ser at han spiser menneskekjøtt, han vil baksnakke ham . Og hvis en kvinne spiser kjøtt av seg selv, begår hun hor . Og magert biff indikerer sykdom . Og slangekjøtt er penger fra en fiende . Og kjøtt av de syv pengene fra Sultan . Rovkjøtt fra fugler og svinekjøtt er forbudte penger . Og det gamle kjøttet er en hevn for de døde . Og kamelkjøtt er penger fra en enorm mann, en sterk fiende . Og det ble sagt : Den som spiser kamelkjøtt, får fordel og penger av kongen . Og biff indikerer tretthet og mangel på arbeid . Hvis noen ser slaktet fårekjøtt i huset hans, vil han kontakte noen han ikke kjenner . Hvis han ser i huset sitt at slaktelammet ikke blir kuttet, så er det en ulykke som overrasker ham, og hvis det slaktede er fett, arver han penger . Den som ser at han spiser rå kjøtt, er god, og hvis han ser det og ikke spiser det, er det dårlig . Og hvis han spiser kokt kjøtt, øker pengene hans . Og hvis han spiste den med en sjeik, ville den være høy . Roastbiff er en sikkerhet mot frykt, og det ble sagt : Det er fruktbart og rikt . Og kyllingkjøtt indikerer fordelen for kvinner . Kanskje indikerer kjøtt drømmen for de med sinne, og forsvinningen av bekymringer og kvaler indikerer kur av sykdommer . Og kjøtt enstemmig forbudte penger forbudt . Og fuglekjøtt er en fordel med å reise, og å spise fuglekjøtt kan indikere himmelen, fordi Gud den allmektige sier : (Og frukt av det de velger, og fuglekjøtt som de ønsker ). Dyrets kjøtt er et tillatt levebrød, og det kan være farlig og vanskelig . Og fiskekjøtt er et lykkelig, presserende og halal levebrød, og det kan indikere fordelen med havet eller sultanen . Og menneskekjøtt vant fienden . Å se ukjent kjøtt og blod er bevis på strid og seier, og hvis han spiser fuglekjøtt som ikke er tillatt å spise, så spiser han penger fra et ondsinnet ugjerningsfolk . Og gåsekjøtt indikerer en fordel fra eiere av religion, og fuglekyllingkjøttpenger i tretthet og motgang . Og menneskekjøtt består av hans inntjening, helse og sykdom, eller hans rikdom, religion og fromhet . Og det ukjente kjøttet indikerer arven til de tapte . Og hvis han kjøper menneskekjøtt, kjøper han ødelagte varer . Og den som spiser det ekstra kjøttet av seg selv, han vil spise renter og beholde hovedstaden, og hvis han spiser noe annet enn det ekstra, vil han overgå sin kapital, eller angre på en handling han gjør . I en drøm er kokt kjøtt rikdom for de fattige, og kokt med kjøtt er fattigdom . Hvis han selv lagde god mat, vant han stillingen, eller dispenserte etter avsnittet . Jeg lager mat . Han har en annen, kanskje listig . Kjøtt med eddik, se Al-Skbaj ….
…Hva er din posisjon til de som spør deg om betydningen av noen symboler i drømmer eller drømmer, som om noen spør om betydningen av : ild , for eksempel , eller jinn , eller frukt , eller slanger og så videre? Har disse tingene en spesifikk betydning? Dette skjer mye fra innringere . Svaret mitt er at dette spørsmålet ikke er gyldig, og jeg er ikke sammen med noen som tolker drømmer på denne måten. Fordi visjoner ( blokker ) ikke kan deles eller skilles mellom symbolene deres, og visjonen kan ha et dårlig symbol, men det kan være av god betydning gitt faktoren for tiden visjonen ble sett på. Som brann, for eksempel, å se det er hyggelig om vinteren og ødelagt om sommeren . Betydningen av et dårlig symbol kan også bli distrahert på grunn av andre symboler som har en god mening i visjonen . Dermed ser du at spørsmålet på denne måten er feil, og et enkelt symbol kan ha mange konnotasjoner som varierer fra person til person etter kjønn, yrke, sivilstand eller bosted; bor han for eksempel i havene eller ørkenen, eller i byer eller landsbyer .. … og så videre ….
…Har tall noen betydning? Spørsmålet om semantikk av tall stoppet meg ofte , og jeg ble ofte spurt om det , priset Gud og med suksess, og jeg tok mye av å tyde det, men det er nødvendig å vite her at visjonen eller drømmen for meg er en blokk og ikke et eneste ord , så det ble tatt fra visjonen med symbolet på tallet , for eksempel , og det kan være I visjonen er det sterkere symboler, så ta dem, men det er ingen tvil om at disse symbolene er flettet sammen, og betydningen av noen forsterker andres betydning. Eksempler på konnotasjonene til noen tall er : Samtidsuttrykk – tall…
…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og også din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : Så noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, så han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, så sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa også 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet så, sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Likeså sa kongen . Men det skjedde også med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. Så han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde også lærerike holdninger til faren sin, så hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, så uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….
…Den som ser at en kjent gjerningsmann gjør noe som ikke er bra, så indikerer det at han er utholden i sin ugjerning, og hvis han gjør det folket godkjenner, kommer han tilbake fra det og sa at noen av dem er imot det og sa noen av dem er imot det, og den som ser en urettferdig person, har forbedret sin oppførsel, så er han isolert fra det han befinner seg i, og hvis han så at hans ugjerninger økte og overtrådte til han nådde økningen av beløpet, da ender det til ære for å ha gått bort, og hvis han ser at han er urettferdig, blir han tolket på tre aspekter av sjelens urettferdighet, andres urettferdighet og manglende interesse for interessene og den som ser at han gjorde noe urett mot en bestemt person , så har han oppnådd seier for de undertrykte, og på samme måte hvis han ser at noen gjorde noe galt med ham, og hvis han ser at kongen er mørke, så trenger han ham i det som passer ham og fra Han så at det var urett fra ham mot en av de bemerkelsesverdige es, fordi han ville lide skade og ulykke av ham, og noen av dem sa at den som så at han gjorde noe annet enn ham, så han ville bli urett, og hvis han så at han ble urettferdig av noen som ikke var lydig mot det, og noen av dem sa at jeg i en drøm hater å se undertrykkeren kjent for undertrykkelse, selv om drømmen blir tolket Uansett hvordan den er, og den som ser en av agentene og kjenner ham om noe han hater eller innkalt av herskeren, det er ikke noe godt i det, og hvis han er syk, indikerer at fristen hans er utløpt, og hvis han bestrider en av dem og bestrider ham, er han veldig forsiktig, og hvis han ser at han har tungen på en av dem eller bestrider ham med umoral, han vil undertrykke ham i sin rekkefølge. Og den som ser en av dem som mager, så er det bedrag og bedrag, la ham være på meg. Vær våken overfor ham og den som ser at han har blitt en av agentene eller noen fra sitt hjem, så ha fordel og den som ser en angriper kjent for skade, på to sider sies at en bot eller hevn mot en fiende vil skje, og å se fangevokteren indikerer bekymring og nød, og å se bøddelen indikerer at det som ønskes raskt og den som ser en av de streikende med en pisk, så lover noen ham og han er lyver, og den som ser en vakt, han vil finne det han ber om…
…Som avslutning på denne boken og som svar på manges ønske, er dette eksempler på hva jeg uttrykte fra mine visjoner : Mange ønsker kom og ba meg om å nevne noen av de visjonene jeg uttrykte, og så ble de oppfylt, og jeg vil gjerne her for ikke å skuffe dem som har disse forespørslene, men jeg vil også avklare noe som jeg er opptatt av hemmeligheter. Derfor vil jeg ikke nevne navnene på de visjonære, og heller ikke nevne visjonene der det kan være veldig spesielle ting, for eksempel, og jeg beklager på forhånd alle som leser dette emnet og motsatte seg det blant visjonærene selv . 1 / En spørsmålsspørsmål sa at tanten hennes ser at hun har gyldne armbånd på seg, og trakasserte henne, så jeg sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, kan det være en enkel infeksjon i luftrøret, og det vil gro med Guds hjelp . Og hun sa: Ære være Gud, jeg har virkelig trakeitt, må Gud belønne deg . 2 / En innringer sa at jeg ser en mann jeg kjenner banker på døren . Så jeg sa: Hva heter han? Muhammad Al-Wahaibi sa, jeg sa at hvis Gud vil, vil han få en sønn, så han sa: Jeg har hatt Guds nåde. Jeg sa : Jeg kalte ham Muhammad? Han sa ja, så takker jeg Gud . 3 / En av spørsmålene fortalte meg at jeg ser at jeg jakter geiter eller ender, så jeg sa, hvis Gud vil, hun vil foreslå en god jente, og faren hennes vil være en muezzin. Han forteller meg senere, da jeg ønsket å delta, gikk jeg og fant en mann som ringte til bønn i nabolaget moskeen der jenta bor, så han er datterens far . 4 / En spørsmålsspørsmål sa til meg at jeg så at jeg ville betale en stol til kong Fahd – må Gud velsigne livet hans – så jeg sa at du ville bli ansatt med en jobb med slik lønn, sier hun, og fra neste dag ble hun ansatt for litt mindre, og hun trodde ikke at hun ville bli ansatt . 5 / En lege fortalte meg : Mannen min ser at han aldri kommer ut under bilen sin . Jeg sa, skal du reise? Hun sa ja . Så jeg sa, lovet være Gud, for sikkerhet, men jeg håper å sjekke bilen nedenfra, spesielt kolonnen som svinger under bilen, og jeg visste ikke navnet hennes, og hun fortalte meg senere, mannen min gikk i bilen og fant en feil på stedet du oppga for oss . 6 / En kvinne sa: Jeg ser at jeg klippet håret til en ung datter av meg, og håret hennes når hoften, så jeg sa: Er du en av dem som omskjærer jenter? Hun sa: ~Ja, så jeg sa, gjør Sunnah i omskjæring, og ikke reduser den mer enn den angitte grensen .~ 7 / En far ringte Ali og sa at sønnen hans ser at ryggmolen hans gjør vondt, så jeg sa at sønnen din lider under grusomheten fra naturfaglæreren, så kan jeg spørre ham, og han svarte ja, så jeg sa : Pris være for Gud, se læreren, og det gjorde han . 8 / En mann fortalte meg : Jeg ser at jeg går opp på taket i huset, og jeg ser en stige, og jeg går opp . Jeg fortalte ham at noen etterforsker og spør om deg, og kanskje du henvendte deg til datteren hans, og da jeg så ham etter en stund, fortalte han meg at det jeg nevnte om ham har skjedd . 9 / En kvinne sa at jeg så at jeg ammet en gutt, og mengden melk kom kraftig ut av brystene mine og traff veggen . Så jeg sa at jeg tror du har et problem med hormonet melk, og du vil bli frisk og bli gravid, hvis Gud vil . Hun sa er det du sier, takk Gud . 10 / En mann fortalte meg at jeg ser søsteren min, og jeg ser solen stige opp fra solnedgang . Jeg sa, jeg lovet henne og jeg forlot henne, så jeg vil oppfylle det jeg lovet henne . Han sa, jeg lovet henne å utføre Umrah, og jeg kunne ikke . 11 / En kvinne sa at jeg ser at jeg slakter en sau . Så jeg sa at det er et løfte du ikke oppfylte, så gjør det . Og hun sa ja . 12 / En kvinne sa at jeg ser at jeg ser på Kaaba og den blir ødelagt . Jeg sa: ‘Du er i et vestlig land, og du tenker alltid å forlate det, men det gjør du ikke . Hun sa er det du sier av Gud . 13 / En mann ringte og sa at jeg ser at jeg jakter på en gratis fugl, og jeg fikk en kjær kamel, og jeg gikk opp et fjell og fant folk som tilbød seg å kjøpe fuglen, så jeg sa at den ikke var til salgs, og han nevnte resten av visjonen . Så jeg sa at du forfølger og praktiserer jakt? Og du er broren til en av prinsene, og du har levert et landtilskudd, og saken vil komme ut til deg, og så vil noen tilby deg å kjøpe det, så tenk nøye før du selger . Han sa: “Jeg elsker å jakte, og jeg går ut til ham og følger tiden for trekk av fugler. Jeg sendte en av prinsene en forespørsel om landtilskudd og gikk ikke ut før nå . ” Så jeg sa: Gud være ! 14 / En av innringerne så en kvinne komme til henne, og hun nevnte navnet hennes . 15 / En mann ringte meg og sa at jeg så Gabriel, må Gud velsigne ham og gi ham fred, flygende . Så jeg sa: ~Jobber du i en jobb relatert til luftfart?~ Han sa, ~Ja, jeg studerer flyging,~ så jeg sa at jeg var ferdig med 600 flyvetimer, og du hadde halvparten igjen, så han nevnte et nummer veldig snart, priset være Gud . 16 / Kontinuerlig: Hun sa at jeg ser at jeg tar to hvite og svarte strenger ut av munnen min, så jeg sa til henne : Noen ganger kommer du fra Satan med en viss besettelse, og tviler på religion, så frykt Gud . Og hun sa, av Gud, at noen ganger overvåker jeg superovertalene i tillegg til de obligatoriske bønnene, men noen ganger håper jeg og lar alt stå til bønn …. så be for henne at Gud bekrefter dem om religionen 17 / En mann sa : Min avdøde far kom til meg og sa til meg : Ikke ødelegg moskefyrene, så jeg sa : Ja, jeg sa : Ikke gjør dette, det er ikke tillatt . 18 / En mann sa til meg : Jeg ser at jeg omgir og ikke er fullstendig . Jeg sa : Du har tenkt å formere deg og ikke gjøre det? Han sa : Ja . 19 / En spørsmålsspiller ringte og sa : Jeg ser at jeg beveger meg og tankene mine er ikke med meg !! Jeg sa : Du kjenner en mann som tenkte men manipulerte deg , så vær forsiktig , og hun sa : Det er det du sier , og må Gud belønne deg godt , og her er fordelen med å advare om den dårlige betydningen i noen visjoner , og dens innvirkning på eierens liv . 20 / En mann sa : Jeg ser at jeg spiser ris og det er de som stjeler !! Så jeg sa til ham : Dette er prosjektet ditt, og du forteller ideen om en uærlig mann . Han sa : Ja , det du sa skjedde . 21 / mann kontakte programmet og fortalte meg : Jeg så solen og månen i jorden, og dette var før den hellige måneden Ramadan , i 1428 av , sa jeg til ham : Dette er en forskjell mellom folk av visjon , og folket i betraktning i å bestemme oppføring av måneden , var det jeg fikk noen av krangling mellom de to partene ! 22 / En mann sa til meg : Jeg så at jeg tok skroget ut av munnen uten smerter , så jeg sa : Dette er et barn som irriterer deg , og han sa : Ja, altså . 23 / En kvinne sa : Jeg ser en slange i munnen på en rose , så jeg sa : Mannen din lover deg og lykkes , og du ber for ham? Hun sa : Ja , det er det jeg sa , så jeg advarte henne og fryktet Gud ….
…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Har visjoner noe med magi å gjøre? Og for å forklare deg temaet , kan vi utlede magien og hvem som uttrykker det? Og når? Hvor? Hva er behandlingsmetoden? Gjennom visjoner? Mange mennesker når de ble spurt om visjonen så henne , finner du etter at du kuttet visjonen forteller deg . . Å vite at jeg er trollbundet . Eller : Jeg ser Mnamat drømme og forklarte meg at jeg har sjarmen og arbeidet mitt ; Det er kjent at den fortryllede er ledsaget av noen drømmer . Eller : Jeg er et smittet øye fra lang tid , jeg fant ingen kur . Eller : Jeg fortalte at jeg Maaon eller Maaonh , og fortalte meg at folk er pålitelige ! ! Eller : å vite når jeg leste så og så varigheten av slikt og slikt , og jeg begynte å føle meg bedre . Og andre . . . . , Disse , brødre og søstre, er eksempler og eksempler på noen kommunikasjoner eller noen skriftlige meldinger som mottas fra tid til annen , og her er mine pauser . . Jeg håper du vil lese den med interesse, slik at din dom kan være riktig, hvis Gud vil . For det første : magi eksisterer , det påvirker den menneskelige innflytelsen , så vel som høyre øye og nåtid , kom retten til å si ordene fred være med ham : ~ Hvis det var noe tidligere gikk Qadr foran øyet ~ (1), og ord så vel som ~ høyre øye ~ (2). For det andre : uoppmerksomhet om å nevne Gud eksisterer og eskalerer blant folket av mange grunner og velkjent kjærlighet til verden og deres fascinasjon og spredning av synder og overbærenhet , overbærenhet med å spise muslim . For det tredje : forlatelsen av Koranen og hjørnet i hyllene i moskeene , eller husene , og har blitt mange av oss, leser ikke bare noen få ganger , og noen leser det bare i Ramadan, og noen på fredag , ikke dette faktum . . . Og hvilket faktum ! ! Noen henger til og med bare på veggene uten å lese den . Fjerde : flere foreldre til barna hans, ikke forurensende stoffer på dhikr og wird legitimitet som sies om morgenen og kvelden og ved leggetid og når de kommer inn i huset, går inn på toalettet og spiser og bruker nytt . . . Og andre . Ting som skjer med hver av oss hver dag . Femte : spre uvitenhet, si, vitenskap, og her mener jeg det legitime og mye av vitenskapen kalles vitenskap som Lifton-folk uten kunnskap og uten pensum eller offiser, og Hola finner dem gjør oppgaven med en perversjon av Ahdaah, og Ocefathm klar til å bli brukt på de som besøker dem. Noen ganger sier de : Der har du sjarm, annet : det er Du har et øye, og du må delta og blinde behandlingsøkter, og du og deg, og disse menneskene nøler ikke med å avsløre pasientens kropp, selv om det er en kvinne, og det blåser inni kroppen hennes, og jeg spør her om dette arbeidet er lovlig? La oss tenke nøye før svaret, og vi tilbyr det kategorisere Shara . Dette er det som trengs . ___________________________________ (1 ) fortalt av Imam Muslim som i atom forklart i boken om fred dør medisin, sykdom og raffinement (16 \ 171 ) 0 oppfølger talk : ~ Hvis Astgseltm Vagsilwa ~ – op – og Tirmidhi fortalt i boken av medisin døren til det som kom i Spell fra al-Ain og Bab Ma Jah ved at øyet har rett og vasker henne – forrige referanse – og det ble fortalt av Ahmad i hans Musnad i Musnad al-Qabail .. Hadithen av Asma bint Umais, må Gud være fornøyd med henne – forrige referanse -. (2 ) Avtalt fra Hadeeth fra Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham, se Fath al – Bari bok medisin dør høyre øye (203 \ 10 ) – op • Kjernefysisk og å forklare en muslim i boken medisin, sykdom og Alrqi (14 \ 170 ) – Tidligere referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Når det gjelder al-Ma’idah : Det ble fortalt at noen av dem så som om det ble hørt en telefon som hørte hans stemme og ikke så hans person resitere dette verset : ” O Gud, vår Herre, før ned et bord over oss fra himmelen . ” Han fortalte om synet hans på krysset, og han sa : Du er i vanskeligheter og ber til Gud den Allmektige for lettelse og letthet, og han vil svare deg . Det var som han sa . Uttrykkene var forskjellige i tolkningen av tabellen. Noen av dem sa at bordet var en hederlig og sjenerøs mann, og å sitte på det var hans selskap, og å spise av det ville ha nytte av det . Hvis det er menn med ham ved bordet, frustrerer han et folk med glede, og mellom ham og dem er det uenighet om å leve for ham, og de mange rene fluffene og god mat på bordet er bevis på deres stor hengivenhet, og noen av dem sa at bordet er religion . Det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, i går så jeg en grønn plen med dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg , Guds sendebud, du reiste deg til den syvende og ba om det og kalte folk til bordet . Han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når det gjelder bordet, islam og den grønne plenen er himmelen, og prekestolen er syv grader, så forble verden syv tusen år, hvorav seks tusen år gikk, og Jeg ble syv . Og appellen, jeg inviterer skapelsen til himmelen og islam . Og noen av dem sa : Al-Ma’idah er et råd om det som trenger hjelpere fra en bybygning eller en landsbybygning . Og noen av dem sa at bordet er en manns kvinne . Og han sa at noen av dem så ut som om de spiste ved et bord . Hver gang han rakte hånden ut mot den, kom hånden til en blond hund ut under bordet, og han spiste med ham . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis ditt syn er sant, vil en ung Saqlabah- gutt dele med deg din kone . Han lette etter saken og fant den som han sa . Og hvis han ser brød spredt på bordet, vises en fiende for ham . Og hvis han så at han spiste av det, ville det oppstå en tvist mellom ham og hans fiende, ifølge noen uttrykkers ordtak . Og det ble sagt at han spiste ved bordet, han spiste mye mer enn sin vane å like det, dette indikerer lengden på livet hans like mye som han spiste . Og hvis han så at bordet var hevet, ville han ha gått tom for livet . Og det ble sagt at hvis han ser en eller to farger av mat på bordet, så er det bestemmelse at han kan nå . Og til barna hans, basert på hva den allmektige sa: ~ Bring ned et bord fra himmelen til oss .~ Og det ble sagt at bordet er en bytte i fare, og at byttet har gått bort . Det ble sagt at det var maten og livsoppholdet til dem som hadde og spiste av det . Hvis det er på henne alene, blir det ikke bestridt . Og hvis hun hadde noen andre, var det brødrene som var involvert . Og den hyppige flagringen av deres kjærlighet, og mangelen på deres mangel på kjærlighet . Et brød av kjærlighet er Sunnah, og hvis han ser at han sprer mat, så er det hans tilsidesettelse av Guds allmektige nåde . Og Mamlouk så som om herrens bord hadde gått ut og flyktet mens dyret stakk av. Da hun kom til døren, ble hun knust, så han foreslo for ham at kona til hans herre hadde dødd fra den dagen og ødelagt alt hun hadde, og det var en plikt, fordi han så bordet som han ble servert på. var ødelagt . Når det gjelder turen : en flott reise som oppnår kapasitet i den, og det ble sagt at det er en reise til en konge av stor betydning, og får kapasitet og komfort for de som finner det, fordi det er mineralet av mat og spising ….
…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Hvorfor ser noen skremmende drømmer? Spørsmål / Hvorfor ser noen skremmende drømmer, ikke glade og lovende, og har dette en vitenskapelig forklaring? I mine hender dette spørsmålet, finner jeg at jeg trenger å gjøre oppmerksom på noen viktige punkter : 1) At drømmen om Satan er en realitet og ikke en metafor, og denne oppfatningen ble uttalt av mer enn en imam og erklærte den, inkludert imam Muhammad al-Saffarini i å forklare trilogien til Imam Ahmads fortellingskjede, som er en handling fra Satan, som er hans handlinger Den andre, slik som : waswasah, forførelse, holder fast i sovende rim, gråter ved utbruddet av Adams sønn, flyktet når kallet til bønn, og ikke glem her at Djevelen driver blodstrømmen fra en person, og se for å forsikre deg om dette til ansiktet av sinne, hvordan det endrer seg og blir rødt !!! 2) Det ble rapportert i Sahih på autoritet fra Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Satan strikker på rimet på et av dere? , hvis han sov tre knop, slo han stedet for hver knute på deg en lang natt, og han sovnet . Hvis han våkner, vil Guds minne oppløse en knute, og hvis han utfører vask, vil en knute løsnes. Hvis han ber, løsnes en knute . Al-Bukhari, må Gud være nådig med ham, hadde rett ved å si : Kapittel om å holde Satan på hodets rim hvis han ikke ba om natten, og det som menes med det er kveldsbønnen, som Ibn Hajar sa i hans kommentar til Al-Fath . Så se, o Gud, ta vare på deg, til bønn, hvordan du beskytter eieren, og det er den første forsvarslinjen – som betyr middag – mot den forbannede Satan og hans mistillit og bedrag, så mediter med meg den Allmektige : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem, og din Herre er tilstrekkelig som forvalter ] Al-Isra : 65. Og den allmektige sa : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem bortsett fra de som følger deg blant fristerne ] Al – Hijr : 42. Den som forlater disse minnene, bønnene og wirds, har falt sine festninger ved sitt eget valg, og er fornøyd med invasjonen av sin fiende, og derfor må du resitere wirds, den viktigste av dem er det hellige vers; Det er bevist at den bevarer leseren til den blir, og du må følge lydighet, slik at du er trygg fra den forbannede Satan i oppvåkning og i søvn, og Gud vet best ….
…Den som så at han forlot huset mens han var stille og ikke snakket med noen, indikerte at han var død, og det ble sagt at det å komme inn i huset var trygt på noen måte, som ble presentert for søkerne om å skrive på dawr. Noen diktere sa : Dette huset lyste opp av glede … og det var en glede for seerne. … gå inn i det i fred, tror vi…
…Og den som ser at han slo noen med et sverd og ikke kuttet eller sporet ham, så tolkes det av forekomsten av tale fra ham til noen og påvirker ikke ham . Og den som ser at han slår noen med et sverd og gjør et medlem av ham, så indikerer dette utstedelsen av en ordre for en gruppe av avkomene til de drepte ….
…Hvor døve drømmer ?? Hører de lyden i drømmene sine? Kommer et mareritt til dem? Skiller en person som er døv fra hverandre i drømmer, ser dem og forestiller seg lydene av det de ser, og hvem som blir døv senere? Dette er flere spørsmål som kan komme til tankene til alle interesserte, eller en spesialist i vitenskapen om drømmeuttrykk, og det trekker også oppmerksomheten til alle som elsker denne kunsten også. Hvordan kan en døve drømme? Hvordan kan drømmene hans forklares? Er hans symbolske språk tilstrekkelig for forståelse? Og når en normal person oversetter dette kinetiske språket, etter å ha mottatt det fra dem, til et talespråk; Vil dette være nok, og kan deretter deres visjoner uttrykkes? Fører oversetterens språk her til den nøyaktige betydningen den døve ønsker? I begynnelsen er det en forskjell mellom den som ble født døv og den som var i stand til å høre, men senere ble døv … og hver av disse to seksjonene har sin egen måte å drømme på … og dette er hva Jeg vil detaljere i neste artikkel … Hvem er født i stand til å høre Da ble han helt døv, så han vil mest sannsynlig se drømmen, og han vil ikke høre lyden, men når han forteller deg synet han så, etter sin døvhet, vil han fortelle deg hva han så, og han vil måle det han ser av de tingene han så, og han hørte ikke dem, i henhold til det han reduserte og holdt i minnet før han ble døv . Når det gjelder den som ble født døv, kan alle disse menneskene aldri høre stemmene, så de ser de forskjellige scenene og scenene i sine drømmer uten lyd, og han kan se flere scener, av mennesker eller livløse gjenstander, eller han kan se foreldrene hans, for eksempel, hans slektninger, hans venner osv., og ved å blande med dem og høre fra dem, fant han ut at de ofte ser de som er enige med dem med denne funksjonsnedsettelsen; Forklaringen på dette er at de er veldig nær dem følelsesmessig eller romlig, så det er ikke overraskende at de også er nær sjelene sine, hvis søvntilstanden har steget, og sjelene, som nevnt i Sahih, er rekrutterte soldater, så de er ikke nær dem, og det som blir forkastet av dem, er annerledes, så soveren møtes i søvn generelt, begge og vennen hans er et av folket i denne verden, og det måles mot disse døve menneskene, så de ser mange døve mennesker . Nå som vi vet hvordan døve mennesker ser visjoner, har vi et veldig viktig spørsmål. Hva er hvordan kan tolke deres visjoner? Vil tegnspråk – enten det er fra oversetteren eller fra døve selv – være tilstrekkelig til å forstå det symbolske språket som kommer fra dem for overfarten? Jeg sier, her er det en veldig viktig sak, for språket som uttrykk henvises til er språk for høyttaleren når døve forteller det til den som hører, om høreren er krysset og her er språket det som krysset forstår i henhold til til sin egen kultur, eller høreren er oversetter for den som vil krysse, og her vil du bli ledet av oversetterens språk og kultur Så krysset må være klar over dette og prøve å være ærlig i å formidle visjoner om slike mennesker , som den døve kanskje vil ha et ord eller en bestemt setning, og oversetteren av symbolene hans uttrykker et ord eller en annen setning …. Dette er veldig illusorisk, spesielt når ordet er erstattet, fører det til en helt annen betydning . … Når du uttrykker, og denne oppgaven må uttrykkeren ta hensyn til, for å være sikker på før uttrykket for symbolet som døve ønsket, og dette gjøres ved å spørre ham til hvem han oversatte for ham … eller ved å spørre døve selv a om det han hadde til hensikt å henvise til ham på en måte. Nøyaktig, fordi noen tegn på døvespråk betyr flere verbale konnotasjoner, slik jeg forsto det av oversetterne, og slik jeg så det på billedspråket deres, og jeg tok en visjon om en døv person i programmet mitt og i lufta live i Al-Raya-kanalen, og da oversetteren dukket opp for døve ved å oversette den, ble jeg overrasket over ordet han sa, Han ville uttrykke hvor fingeren kom ut i skoen, så han sa: Ring !! Og da jeg spurte ham om dette var det døve selv uttrykte? Han svarte benektende og at dette er fra hans ord: Han kaller denne delen av skoen en ring …. mens du finner noen som kaller denne typen, for eksempel sko på tåen, og måler mange ord med brede betydninger, for eksempel. Og han vet det eller er interessert i å skille mellom dem, bare krysset . . ….
…Når det gjelder de tjue, er det en økning i styrke og seier over fiendene, og Murads oppnåelse av Allmektighetens ordtak: ~ Hvis det er tjue som er tålmodige blant dere, vil de overvinne to hundre .~ Når det gjelder de tretti, indikerer det at hvis han hadde krangel med noen, ville han raskt skille seg og vinne over fienden, fordi Gud den allmektige sa: ~Og hans graviditet og hans separasjon er tretti måneder .~ Når det gjelder de førti, er det tolkningen av en sak og forvirring og vandring, fordi Gud den allmektige sier: ~ De er forbudt i førti år .~ Når det gjelder de femti, er det ikke Mahmoud, og det ble sagt at den visjonæres liv er fullstendig . Når det gjelder sekstitallet, er det ikke Mahmud, fordi det er påkrevd for det allmektige ordtaket ~ eller å mate seksti fattige personer ~, og det ble sagt at en reise skyldes det allmektige ordtaket ~Det har blitt en måned og dens sjel er en måned . ~ Når det gjelder de sytti, er det behov for å utsette og oppstå frykt fra sultanens side . Og hvis tallet er en unnskyldning, er det ikke prisverdig fordi den Allmektige sa: ” Så er det sytti alen i våpenkjeden. ” Det ble sagt å søke tilgivelse og smigre den som ikke har noe godt, og Gud vil tilgi ham for å si: “ Hvis du søker tilgivelse for dem sytti ganger, vil ikke Gud tilgi dem . ” Siktelsen åttende redd Bzna ham for hans hud til verset ~ Vagelteke åtti vipper ~ og sa til et møte og et basseng . Når det gjelder nitti, indikerer det at en eldre kvinne forlater ham og han får nytte av dem, og hvis han er fra folket i staten, vil dette skje med ham fordi Gud den allmektige sa: ~ Nitti-ni søyer ~ og det var sa at det er nød og motgang ….
…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….
…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….
…Når det gjelder det ellevte, er det oppnåelsen av Mourad, den allmektige som sier: ~ Jeg har sett elleve stjerner, ~ og det ble sagt, brødre . Når det gjelder den tolvte, er det en forsinkelse i å nå det tiltenkte formålet, så skjer det etter det, fordi Gud den allmektige sier: “ Antallet måneder for Gud er tolv måneder. ” Det ble sagt at et år er fruktbart . Når det gjelder det trettende, er det ikke prisverdig, for det er månedens beste dager, måneders hold og problemets dager . Når det gjelder det fjortende, er det Mahmoud og Murad får, og Faraj ble sagt etter motgang . Når det gjelder det femtende, er det mangelen på den tiltenkte, og det ble sagt at en avvik fra nød til rettsvesenet og anskaffelse av fruktbarhet og lettelse . Når det gjelder den sekstende, indikerer det at Murad skjedde i løpet av tiden, og det ble sagt at noe er komplett . Når det gjelder det syttende, indikerer det at det som kom ut av det kom tilbake i korrupsjon, og at dets straff er prisverdig, og det ble sagt Hajj og fullførelsen . Når det gjelder de atten, er de ikke prisverdige, og det er blitt sagt at det er kontakter med konger og store mennesker . Den nittende Fajsomh med folket i verset, ~ den nitten ~ og fortalte agenter hørte lydige ….
…Og det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så og sank ned på Taif, som om han hadde tatt med seg et krus melk og lagt det mellom hendene, så han satte kruset . Så Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa : O Guds sendebud, jeg tror ikke du har rett fra Ta’if i året ditt, dette er noe. Han sa : Ja, han ga meg ikke tillatelse til det, så måtte han, velsigne ham og gi ham fred, igjen . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så melk av melk som ble ført inn til den ble lagt, så kom en annen og la den i den . Han utvidet den, så jeg fikk vennene mine, og jeg spiste av skummet, snudde hodet på en kamel og fikk oss til å spise det med honning . Han sa : Når det gjelder melk, er det fitrah, og når det gjelder den som hellte det i det, utvidet han det, så ingenting kom inn i fitrah, og som den som fortærte deg med skummet, sa Gud den allmektige : “ Når det gjelder smøret, vil det gå til spille . ” Når det gjelder en kamel, er det en arabisk mann, og det er ingenting i en kamel som er større enn hodet, og arabernes hode er den troende, og du bakbiter ham og spiser hans kjøtt. Når det gjelder kjære, er det noe du pryder ordene dine med . Og det var i tiden til Omar bin Abdul Aziz, må Gud være fornøyd med ham . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg ammet, og han sa : Hva gjør du? Han sa : Jeg vil være sammen med min Herre i butikken. Han sa : Frykt Gud med dine herres penger . Uday ibn Arta’t så en ludder som passerte ham mens han var på døren til huset hans, og han tilbød ham melk, men han godtok ikke . Så ble han tilbudt en gang til, men han godtok ikke . Han ble tilbudt ham igjen , så han aksepterte det, så Sirin sa : Det er bestikkelse han ikke godtok. Så kom han tilbake og aksepterte det og tok det . Og de troendes øverstkommanderende så Harun al-Rashid, som i Haram, hvilte han fra sektene til en doe . Al-Kirmani spurte muntlig om hennes tolkning, og han sa : O Commander of the Faithful, amming etter avvenning er fengslet i fengsel, og din likhet er ikke fengslet, men du blir fengslet med kjærligheten til en tjenestepike som har blitt forbudt . Det var slik . Når det gjelder neseblod : hvis det er mye tynt, indikerer det permanent pengeskade . Og hvis det var tykt, indikerer det et fall som vil bli født av det . Hvis han ser at nesen rykker, og hans samvittighet er at Herren gagner ham, vil han slå ham godt fra sjefen . Hvis hans samvittighet er at han skader ham, slår han ondt fra sjefen sin, og han vil være en plage for ham, og etter ham vil han lide skade . Hvis han er hodet, kan han se med kroppen så mye som han så av styrke og svakhet, og overflod av blod og dets lite . Hvis du rister en dråpe eller to, er det en fordel . Hvis han ser et pund eller to pund, og hans samvittighet er at det er en fordel for kroppen hans, så er kroppens helse gyldigheten av religionen, så den kommer ut av synd og hans religion er riktig . Hvis det er i hans samvittighet at han skader ham i kroppen sin, er skaden på kroppen skade på gjelden eller ervervelsen av en synd . Hvis hans styrke er borte etter at blodet er ute, mangler han, og hvis han er sterk, er han rik, for styrke er mannens rikdom . Hvis han flekker klærne med blodet sitt, vil han falle i urettferdighet som et resultat av det . Hvis du ikke flekker noe, er den som gjør det fri for synd . Hvis han ser neseblod drypper på veien, betaler han zakat-penger og gjør veldedighet på gaten . Det ble sagt at neseblodet er en skattehit, og nyset er sikkert ….