…Og den som fra de døde ser hva han undrer seg over, så skjer det noe som folk undrer seg over ….
Drømmer om noen henger seg selv
(113 betydninger av å drømme om noen henger seg selv)…Når det gjelder ‘awrah : dens utseende er et uanstendig angrep og glatt av fiendene, som er mellom navlen og kneet . Den som ser at han har startet dem eller åpenbart dem ved sine klær eller noen av dem, han vil vises for ham i samsvar med det han viste seg for dem . Og hvis det er en liten ting på ham som skjuler det spesielt, kan han bli strippet i en sak nøye . Hvis det er en indikasjon på en gjeld, når det et beløp som er upartisk i religion og godhet . Og hvis det var i synd, så har han i sin synd nådd et beløp han går gjennom . Den som ikke i søvnen kjenner sin fornektelse av religion eller synd, og stedet der han blir strippet ut, er som markedet eller midt i offentligheten, og den private delen er fremtredende, han vil se det med egne øyne, som om han skammer seg over det, og han har noen av klærne på seg, og han ser ikke noe som indikerer rettferdighetens handlinger, for han fornærmer skjulet sitt eller er bra i det . Hvis han ble fratatt det hun beskrev, og han ikke så nakenheten fremtredende, og han ikke insisterte på å skamme seg over det, og det var ingenting på ham med klærne hans, så er han trygg mot noe han er i nød, hvis han er syk, helbredet Gud, og hvis han er en skyldner som har oppfylt sin gjeld, og hvis han er redd for sikkerhet, hvis han ikke har noen klær på seg, faller han fra håpet til den som ba ham, eller han er isolert fra autoriteten han er i, eller han bryter en sak som han holder fast ved . Og alt dette hvis hans awrah er tydelig synlig, og han er som den som skammer seg over det . Hvis nakenheten ikke er tydelig, og han ikke skammer seg over den, indikerer overføringen av hans tilstand som er beskrevet en tilstand av sikkerhet, og ingen fiender vil fordømme ham, hvis Gud vil ….
…Og det ble sagt at den som så at han hadde på seg en ukjent turban og ikke kjenner fargen eller utseendet, da det enten er en av de døde turbanene, la ham forberede seg på det, eller hun er en kvinne som informerer henne om sine forhold og vet ikke hva hun er og hva hun gjør med ting, og han er forvirret over det, og det ble sagt at turbanen blir fjernet hvis hodet blir avdekket. Det tolkes i ti aspekter av skilsmisse og isolasjon, og deretter svekker staten, ryker med roten kongen, mangel på pomp, kjærlighet og paradoks for en høvding, forandrer en sak han er i, kutter en vei over ham og hans kones død. Han oppnådde fra det som ble nevnt fra det som ble nevnt, og med hensyn til baretten var han stolt av den, og hver kappe var i ære og prestisje i henhold til dens verdi ….
Hvis en mann ser et brød som henger i pannen, indikerer han sin fattigdom,
…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….
…Solen er i en drøm den største kongen, kalifen, faren eller prinsen . Og den som ser at han forvandles til solen, han skal kastes som konge . Og hvis han treffer solen som henger av en kjede av verge og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og nærmer seg den, vil han få kongen en velsignelse og penger, og styrke og støtte, og hvis han skinner på strålene, vil han bli velsignet med et flagg som er nevnt i de to . Hvis han så henne, Safia Munira og han var en guvernør som fikk makten i sitt mandat, og hvis hun reiste seg i huset hans, giftet han seg, og hvis en kvinne så henne, giftet hun seg, og hvis han så henne, ville en kjøpmann tjene på hans handel . Og sollys er kongens stolthet og hans rettferdighet . Hvis han så solen treffe høyden til å snakke med ham kalifen, så vel som månen . Og hvis han så solen stige opp på hodet, ville han motta en alvorlig sak, og hvis den steg opp på føttene, ville han ha fått mye dyrking, og hvis han så at den hadde steget på magen, ville han ha spedalskhet, og hvis det dukket opp på brystet, ville han være syk . Og den som ser at solen har gått ned mens han er bak den, han skal dø . Og hvis han ser solen brenne ut av den, og stjernene brennes rundt den, da vil kongen drive ut sitt følge . Hvis han ser at solen er rød, er det korrupsjon i hans rike, og hvis han ser at den gulner, blir han syk, og hvis den blir svart, vil han seire . Hvis han ser at hun er fraværende, har saken som han ber om gått over . Forræderiet fra solen, det forråder kongen . Og hvis solen falt på bakken, ville faren hans dø . Og hvis han ser at solen har stått opp i huset, vil han oppnå ære, ære og ære . Og den som ser at han svelger solen, han skal dø . Hvis han ser solen endret seg fra sin tilstand, faller oppløsningen . Hvis han ser at solen stiger opp fra solnedgang, indikerer det at skjulte ting ser ut, og hvis han er syk, blir han kurert, og hvis han er på reise, vil han komme tilbake . Hvis en person ser at solen er mørk, er det et dårlig tegn for alle mennesker, noe som indikerer arbeidsledighet, sykdom eller nød . Hvis han ser solen synke ned i sengen og true ham, indikerer det alvorlig sykdom . Og den som ser at solen har kastet lys på ham, han vil følge kalifen . Og hvis solen ble varm, ble den truffet av sultanen . Hvis han ser at han flykter fra solen, så flykter han fra sin kone, fra autoritet eller fra skade . Og hvis han så skyer som dekket solen, skjedde det en ulykke med kongen . Hvis solen stiger opp på bakken, er det et tegn på tørke eller svie . Kanskje var solen en verden å veilede . Og hvis han så en formørkelse i den, eller akkumulering av støv eller røyk på den, ville det være bevis på en ulykke med sykdom, bekymring, uklarhet eller nød . Kanskje hennes fravær indikerte at fangen ble returnert i fengsel etter løslatelsen . Og den som ser sol og måne i alle retninger, han vil bli rammet av frykt eller nederlag . Og den som ser at han har dyrket solen eller månen, han begår en alvorlig synd . Kanskje indikerte solen næring, veiledning, etter sannheten og helbredende sykdommer, og kanskje indikerte det reise . Og kanskje solen indikerte navnet sitt som Shams al-Din, som fullmåne indikerer Badr al-Din . Å se sol, måne og stjerner er bevis på trengsel, fengsel eller misunnelse fra familien . Og da han så solen indikerer lampen, fordi Gud den allmektige sa : ( Og han gjorde solen til en lampe ). Solens oppgang fra solnedgangen er et tegn på frykt og angst, og sultanens autoritet over soknet, eller innkomsten av fraværende eller frafall fra religion og umoral fra de angrende . Og den som så at solen brente jordbruket eller dets varme skadet mennesker, dette indikerer sykdommer, epidemier og undertrykkelse fra de eldste . Se også månen ….
…Og den som ser at han skylder på seg selv for en sak som han har savnet, så går han inn i en forvirret sak som han blir beskyldt for, og så tar Gud ham bort og er fornøyd med den fordi Gud den allmektige sier : “ Sjelen blir beundret av ondt bortsett fra det som Gud har barmhjertighet mot . ”…
…Og den som ser at han spiser kjøttet av seg selv, han vil ha mye penger og stor autoritet ….
…Og den som ser at han skimter, er godheten til seg selv og klagen er sugingen av tungen ….
…** Ikke anbefale seg selv . På myndighet fra Yahya ibn Abd al-Rahman ibn Hatib sa han : En av kvinnene til de troende samlet med Aisha, moren til de troende, må Gud være fornøyd med henne, og en av dem sa : Ved Gud, Gud aldri plager meg, men lovet lojalitet til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forutsatt at jeg ikke forbinder noe med Gud eller stjeler, driver hor, eller dreper sønnen min, og jeg kommer ikke med løgn at jeg er ulydig mellom hendene og føttene mine, og at jeg ikke er ulydig mot ham, og jeg har dødd. Han sa : Jeg gikk tilbake til huset hennes, og jeg sov i hennes søvn, og det ble fortalt til henne : Du er den som kommer til den allmektige Gud for ikke å plage deg, så vær sikker på at du sier noe som ikke angår deg og hva hindret deg i å ikke berike deg Han sa : Så hun kom tilbake til Aisha, må Gud være fornøyd med henne. Til henne : Jeg kom i drømmen min, og jeg ble fortalt slik og sånn, og at jeg ber Gud om tilgivelse og omvende seg til ham ….
…Og noen av uttrykkene sa: Den som impliserer noe i seg selv og har nølt med å undersøke det og så en visjon, så kan han tolke det ved å si det pronomenet, og noen sa at han refererer til seeren for å utlede navnet ….
…Og den som ser at han søker for seg selv og ikke for andre, han skal tolke til fordel for ham .)…
…Den som ser at han ber for seg selv og ber Gud den allmektige om nåde og bønn, hans slutt vil være god og hans behov blir oppfylt ….
…Og den som ser at han kaller til hele skapelsen, og den som ser at han ber for seg selv spesielt, så vil den allmektige Gud gi ham en sønn på grunn av den allmektige ordtaket: “Og når Sakarja påkaller sin Herre, ikke unnskyld meg et individ, og du er den beste arvingen . ”…
…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….
…Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde tatt en neger, så jeg spredte sverdet over ham til jeg kom over ham selv . Han sa : Dette er en urett, så vær glad for at han vil vanære deg for sin vanære ….
…Og den som ser at han døde og ikke ser seg selv som et dødslegeme, så blir hans hus ødelagt og forlater det ….
…Anbefaling av en person selv : det indikerer at han har fått en synd, fordi Gud den allmektige sier : ( Ikke rens dere: Han er den mest kunnskapsrike av den som er redd ). Hvis han ser ut som om en ukjent ung mann gir ham zakat, plager han en god og vakker mann blant vanlige mennesker . Og hvis sjeiken og den unge mannen var kjent, oppnådde han ledelsen av dem på grunn av dem ….
…Og den som ser at han har korsfestet seg selv, da er han fremfor sine slektninger og folket i dette husstanden hvis han ser dem se på ham, og hvis han ser dem vende ryggen til ham, så adlyder de ikke ham slik han befalte dem å gjøre ….
…Hvis han ser at hun har oppløst seg selv, vil Gud løslate ham fra et punkt der det ikke telles, og noen av dem sa i denne poesien :…
…Den som ser en hermafroditt eller har blitt av seg selv, tolkes med fem aspekter av ikke-seksuell omgang, avkom, forsinkelse i status, styrke svakhet, medfølelse og medfølelse ….
…Og den som ser at han slaktet selv, hans kone er med ham i det forbudte ….
…Og det ble sagt at den som så at han tok en rev for seg selv, det ville slå en kvinne som øynene hans var lukket med ….
…Al-Kirmani sa at den som så at han hadde viet seg selv eller andre til en grav eller en grop, så han skulle bygge eller bo i det landet ….
…Og den som ser at en fange har dekodet seg selv, han skal streve for å lykkes med det hinsidige ….
…Og hvis han så som om han hadde talt til seg selv, falt han i synd ….
Og den som tror at han er knyttet til den i utseende eller i dens indre, da vil han være eier av en figurativ religion, ikke en ekte ….
…Det ble fortalt at en mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om en mann hang fra himmelen med en kjede og halvparten av kroppen hans var svart, halvparten av kroppen hans hvit, og han hadde en hale som den av et esel . Ibn Sirin sa : Jeg er den mannen. Når det gjelder den hvite halvdelen av kroppen min, var det for meg om dagen, og den svarte halvdelen returnerte natten og kjedet som jeg ble hengt opp fra himmelen med, så han nevnte meg at han noen gang stiger opp til himmelen, og når det gjelder synd, det er en gjeld som møter meg, og jeg ber i den, og det var da han krysset den ….
…Noen av dem sa at hvis han i beina så forstyrrelser eller hva han benekter når han var våken, vil han bli unnskyldt i alt det han gjør ….
…Øret er stedet for bevissthet, og i en drøm indikerer det barnet, penger og stilling, og kanskje indikerer øret kunnskap, fornuft, religion, kongen, familien og klanen som en person er forskjønnet med . Øret indikerer hørselen, så den som ser at hørselen hans har økt eller forbedret seg, eller at lyset kommer ut av den eller kommer inn i den, dette indikerer hans veiledning og lydighet mot Gud den allmektige og aksept av hans befaling . Og hvis han ser ham i en drøm som liten, eller at en dårlig lukt stammer fra ham, indikerer dette hans villfarelse fra sannheten, og stå når det som krever avsky for den allmektige Gud . Og å kutte øret er et tegn på korrupsjon . Kanskje det ekstra øret refererer til øret til personen i det han vil, og hvis det er et godt øre, så er det det han vil ha bra . Den overflod av kallet til bønn indikerer vitenskapens kunst, eller det viser seg ikke et eneste tilfelle . Kanskje øret indikerer hva som er hengt fra juvelene, og hvis øret hans ble et dyrs øre, ble hans stilling fjernet, helligheten hans redusert, og tankene hans ble sløve . Hvis han ser at han legger fingrene i ørene, indikerer dette at han døde som innovatør, og hvis søkeren er kjetteri og villfarelse, så ser han at han legger de to fingrene i ørene, dette indikerer hans død og hans vilje til å forlate det han gjør, eller at han blir en muezzin . Og kongens tillatelse er hans spion . Og det ble sagt : Øret er kvinnen til en mann eller datteren hans eller noen andre, og hvis han ser at noe har manglet fra henne, så skjedde det . Og den som tror at han har god hørsel, er bevis på hans forståelse, kunnskap, gyldighet, religion og sikkerhet . Og den som ser at han er døv, han har korrupsjon i sin religion . Og den som ser at han har et halvt øre, hans kone vil dø . Og den som ser at øret hans er avskåret, så lurer en person sin kone eller datter, og hvis øret blir returnert så gyldig som det var, så omvender de seg og deres forhold er løst . Og den som ser at han spiser av ørens smuss, han vil omgås de unge mennene . Og den som ser at han har ett øre, han vil snart dø . Hvis han ser at han har en ring som henger i ørene, vil han gifte seg med datteren sin, og hun vil føde ham en sønn, og det ble sagt : øret er religionen, så den som ser at han har fylt ørene med noe, hans visjoner indikerer vantro, og den som ser mange ører, han blir trukket fra sannheten og godtar den ikke . Og det ble sagt : Hvis en person ser at han har vakre, symmetriske ører, vil han høre gode nyheter, og hvis de ikke er vakre, vil han høre dårlige nyheter . Og den som ser at det er to øyne i ørene hans, han vil være blind . Og det ble sagt : Den som ser at han har mange kaller til bønn, dette er prisverdig for de som ønsker å ha en person til å adlyde ham, slik som kvinner, barn , og mamelukkene, og som for de rike, betyr det gode nyheter at kommer til dem hvis kallet til bønn er vakkert, ellers er det dårlige nyheter . Når det gjelder mamelukkene og tiltalte motstandere, indikerer de at hans slaveri varer, og han tillater og adlyder, og det indikerer for saksøker at dommen er bindende for ham ….