…Gift Hvis du ble forgiftet i en drøm, betyr dette forekomsten av triste hendelser på kort sikt . Hvis du prøver å forgifte andre, indikerer dette at du har aggressive onde tanker og vil krangle med de rundt deg . Hvis en jente drømmer om at hun ved hjelp av gift kan kvitte seg med fiender og rivaler, vil hun komme i mange problemer for å sikre mannen sin . Hvis du kastet gift i denne drømmen, betyr dette at du med makt kan kontrollere de dårlige forholdene rundt deg . Hvis du bruker giftet eller ser andre bruke det, betyr dette at bekymringer og problemer vil omgi deg . Hvis barna eller slektningene dine blir forgiftet, vil plutselige hendelser skje som vil skade deg og nød . Hvis en fiende eller konkurrent blir forgiftet for deg, betyr dette at du seier over hindringene og problemene foran deg, og hvis du kommer deg fra effekten av giften, vil du ha hell og suksess etter svikt og angst . Hvis du tar et giftig stoff under tilsyn og råd fra en lege, betyr dette at du vil være involvert i ansvar og risikabel virksomhet ….
Drømmer om noen sier at de elsker deg
(105 betydninger av å drømme om noen sier at de elsker deg)…Melding Hvis du drømte om at du så et innspilt brev, forutsier dette at noen økonomiske forhold vil rive sammen forhold som er etablert for lenge siden . Hvis en jente drømmer om at hun har mottatt en slik melding, forutsier dette at hun vil få nok inntekt, men det vil ikke være helt lovlig og vil ikke være basert på moralsk grunnlag . Andre kan spille en skjemmende rolle mot det . Når det gjelder kjæresten, bærer denne drømmen et tungt forslag for et avskyelig ekteskap . Og kjæresten hans vil ønske andres gaver mer enn hun ønsker hans gaver . Hvis du drømte om et anonymt brev, indikerer dette at du vil ønske deg skade fra en kilde du ikke forventer. Hvis du skriver et brev, forutsier dette at du vil være misunnelig på en konkurrent du innrømmer at du er overlegen . Hvis du drømmer om å motta meldinger med forstyrrende nyheter, indikerer dette vanskeligheter eller sykdom . Men hvis nyhetene er av lykkelig natur, vil du ha mange ting som gjør at du føler deg takknemlig . Hvis meldingen er sentimental og skrevet på grønt eller farget papir, vil den bli undervurdert i kjærlighet og arbeid . Fortvilelse vil dekke deg . Det blå blekket indikerer også stabilitet, lidenskap og lyst . Det røde blekket i meldingen inkluderer ekskludering på grunn av mistenksomhet og misunnelse, men dette kan overvinnes ved den mistenksomme manøvreringen . Hvis en jente drømmer om at hun har mottatt en melding fra kjæresten sin og legger den nær hjertet hennes, vil en vakker konkurranse føre til at hun blir veldig bekymret . Sannhet belønnes ofte med misunnelse . Hvis du ikke leser meldingen, mister du noe enten på jobben eller i et sosialt felt. Meldinger forårsaker alltid drømmer og nesten angst . Hvis noe kommer i veien for meldingen din, prøver rivaliserende fiender å miskreditere deg . Hvis du drømmer om at du prøver å skjule meldingen din for kjæresten eller kona, så indikerer dette at du er interessert i trivielt arbeid . Hvis du drømmer om en melding med en svart ramme, symboliserer dette sorg og død til en pårørende . Hvis du mottar en melding skrevet på svart papir med hvitt blekk, indikerer dette at depresjon og frustrasjon vil angripe deg, men inngripen fra en venn vil gi litt lettelse . Hvis meldingen overføres mellom mannen og kona, betyr dette separasjon på grunnlag av spennende anklager . Hvis du reiser mellom elskere, se etter krangel og selvmordstrusler . Når det gjelder forretningsmenn, indikerer denne drømmen misunnelse og begjær . Hvis du drømmer om at du skriver et brev, indikerer dette at du vil skynde deg å fordømme en person bare av mistanke, og anger vil følge . Et revet brev indikerer at håpløse feil knuser omdømmet ditt . Hvis du mottar et brev for hånd, indikerer dette at du oppfører deg på en ydmyk måte med kollegene eller kjæresten din, og at du ikke er rettferdig i din omgang . Hvis du drømmer gjentatte ganger om å motta en melding fra en venn, forutsier dette hans ankomst, eller at du vil høre noe fra ham, enten det er via brev eller annet ….
…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…
…Noen av uttrykkene sa at den som så at han tuklet med noen av organene sine, ville gjøre noe som han ville nekte for hodene på hodene, og når det gjelder frykt, er det en sikkerhet fordi Gud den allmektige sa: ~ La dem endre dem etter deres frykt, sikkerhet . ~…
…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….
…Og det ble sagt at den som så at han berører den han elsker, er en glede ….
…Og noen av uttrykkene sa at jeg elsker å gråte i søvn så lenge det ikke er skrik i det, og jeg har prøvd det ikke mer enn tusen ganger, og jeg har ikke sett noe annet enn konstant godhet og latter, og når det gjelder latter, det er dem og sorgen, og hvis det var med fnise, var det mer fordi Gud den allmektige sa: ~ La dem le litt og gråte mye .~…
…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….
…Den som ser at han sier ære være Gud, da gleder hans bekymringer seg på en måte som ikke telles ….
…Det føltes, sier han, ikke er noen kraft bortsett fra Gud den allmektige, han tolket å skaffe penger og nåde og være i å holde Gud og hans sikkerhet, og sa at noen av kryssene kan finne ammunisjon eller skatt for å si fred være med ham : ~ Det er ingen kraft bortsett fra Guds skatt av paradisets skatter . ~…
…Og den som ser at han sier en preken eller hører den, blir tolket som en fordel for den allmektiges ordtak: ~Og husk, minnet kommer de troende til gode .~…
…Farvel Hvis du drømmer om at du sier farvel til noen, er denne drømmen ikke et godt varsel, da det er mulig at du vil høre urovekkende nyheter om fraværende venner . Hvis en jente sier farvel til kjæresten sin, varsler dette hans forakt for henne . Hvis hun ikke føler seg trist over dette farvelet, vil hun snart finne andre mennesker som kan trøste henne . Hvis du drømmer om at du sier farvel til folk på en gledelig måte, indikerer dette at du vil gjøre hyggelige besøk og glede deg over mange sosiale feiringer, men hvis du sier farvel til dem på en trist eller deprimerende måte, vil du bære sorg for tap eller tap . Hvis du sier farvel til hjemmet eller landet ditt, vil du reise i en natur av fremmedgjøring fra flaks og kjærlighet . Hvis du kaster farvel kyss til kjære eller barn, indikerer dette at du har en reise du vil gjennomføre, men turen vil ikke bli ledsaget av urovekkende ulykker eller hendelser ….
…Inskripsjonen : Opprinnelig indikerer det glede og ære hvis plagget ikke er flekket med det. Hvis plagget er beiset med det, indikerer det en sykdom, og at den som flekker det med det, faller i det og kaster det med en mangel, og hans uskyld for den mangelen vises for mennesker . Og han kan beise kappen sin i våkenhet slik han så den . Tilgangen er utvidet og forhøyet, og boka er styrke . Den som ser i sin hånd en bok som oppnår makt, fordi Gud den allmektige sier : ~ O Yahya, ta boka med styrke .~ Boken : En velkjent nyhet hvis den ble publisert, og hvis den ble forseglet, er den en skjult nyhet . Og hvis det er i en guttes hånd, er det gode nyheter, og hvis det er i en tjeners hånd, så er det nyheter om gode nyheter og glede, og hvis det er i en kvinnes hånd, da forventer noe i glede . Hvis den blir publisert og kvinnen er tilslørt, er det en skjult nyhet som han beordrer ham til å gjøre . Hvis hun er pen og vakker, er det nyheter og en kommando der det er god ros, og hvis kvinnen er en villmann, er det nyheter om et dyr . Og den som ser brettede bøker i hånden, han vil snart dø, fordi Gud den allmektige sier : ~ Den dagen vi bretter himmelen som vi bretter bøkene for bøker .~ Hvis han ser at han har tatt en brosjyre fra imamen, vil han få autoritet, lykke og nåde hvis det er mulig, ellers vil han være redd for slaveri . Hvis han så at han bar en forseglet bok til en person, skulle han henvise den til ham . Hvis han var en sultan og en hær kom til ham, ble de beseiret . Selv om han var handelsmann, mistet han handelen . Hvis han var forlovet, giftet han seg ikke . Hvis han ser boka sin med høyre hånd, er det bedre . Hvis det er krangel, tvil eller forvirring mellom ham og en person, vil uttalelsen komme til ham . Og hvis han er i pine, vil det gi lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi sendte ned boken til deg for å avklare alt og blir veiledet .~ Hvis han er insolvent, ulykkelig eller fraværende, er det lett for ham, og han kommer gjerne tilbake til familien . Å ta boka med høyre er alt bra, og hvis han gir boken sin med venstre hånd, vil han angre på å gjøre det han gjorde . Og den som tar en bok fra en person med høyre hånd, han vil motta det mest ærverdige for det . For den allmektige Gud sier : ~Å ta oss fra ham med høyre hånd .~ Og hvis en vantro ser i sin hånd en Koran eller en arabisk bok, så blir han sviktet eller faller i nød, nød eller nød . Den som ser i en avis og ikke leser hva som er i den, er en arv han vil motta . Og det ble sagt at den som så som om han hadde revet en bok, hans kval og oppstandelse ble fjernet fra ham, og han oppnådde godt . På samme måte, hvis den troende ser en persisk bok med hånden, vil han bli ydmyket og bekymret . Og den som så at han hadde en forseglet bok, han ville underkaste seg en konge, og hans undersøkelse ville forsegle den . Fordi Belqis vendte seg til Salomo, fred være med ham, da han leverte en forseglet bok til henne, og en av grunnene til boka var hennes inntreden i islam . Og den som så at han hadde gitt ham en avis og fant et stykke som var pakket inn i det, det løper med et tau . Ibn Sirin sa : Den som ser at han skriver en bok, han får en forbudt gevinst fordi Gud den allmektige sier : ~ Ve dem fra det deres hender er skrevet, og ve dem fra det de får .~ Inskripsjonen : På en manns hånd er et triks som sporer ydmykelse, og kvinner har et triks å tilegne seg . Og den som ser at et vers fra Koranen er skrevet på skjorten hans, så er han en mann som fester seg til Koranen . Å skrive med venstre hånd er stygt og villfarende, og barn kan bli født av ham fra utukt, eller han kan bli dikter ….
…Guds syn, må Gud være fornøyd med ham, sa professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham : Den som ser i søvne som om han står i hendene på den allmektige Gud, og Gud den allmektige ser på ham, og hvis den visjonære er en av de rettferdige, så er hans syn en visjon om barmhjertighet, og hvis han ikke er en av de rettferdige, må han være forsiktig, for Gud den allmektige sier : ( Den dagen folk vil reise seg til Herrens Herre) verdener ). Hvis han ser ut som om han snakker til ham, vær snill mot ham og kjærlighet til folket, sier Gud den allmektige : (Og før ham nær i flukt ). Likeledes hvis han så at han bøyde seg i hendene på den allmektige Gud, fordi Gud den allmektige sa : “ Kast ned og kom nær .” Hvis han så at han snakket med ham bak et slør, ville han være god i sin religion og utføre tillit hvis det var i hans hånd, og ville styrke hans autoritet . Og hvis han så at han snakket til ham uten et slør, ville det være en feil i hans religion, fordi Gud den allmektige sa : ( Og intet menneske kunne snakke til ham uten en åpenbaring eller bak et slør ) , så hvis han så ham med sitt store hjerte, som om han herliggjorde ham, han førte ham nær ham, æret ham og tilgav ham, eller han regnet ikke ham som attributt, møtte Gud den allmektige i oppstandelsen . På samme måte, hvis den Allmektige ser ham, har han lovet ham tilgivelse og barmhjertighet, løftet er utvilsomt sant, fordi Gud den allmektige ikke bryter fristen, men plager ham med ulykke i seg selv, og hans levebrød så lenge han er i live . Hvis den Allmektige ser ham som om han formaner ham, er han ferdig med det som Gud den Allmektige ikke godtar, fordi Gud den allmektige sier : ~Han formaner deg, så du kan huske .~ Hvis han var kledd i et plagg, er han bekymringen og sykdommen for det han levde, men han fortjener mye takk . Det ble fortalt at noen mennesker så som om Gud hadde kledd ham i to klær, så han la dem på sin plass, og han spurte Ibn Sirin, og han sa, forbered deg på hans ulykke, og det varte ikke lenge etter at han pisket ut før han møtte Gud den allmektige, og hvis han så et lys i ham, var han ikke i stand til å beskrive ham, han hadde ikke godt av hendene sine det han levde . Hvis han så at den Allmektige Gud kalte ham ved sitt navn eller et annet navn . Hans kommando er høy, og han erobrer sine fiender, og hvis han gir ham noe av denne verdens goder, fortjener han heller sin barmhjertighet . Hvis han ser at Gud den allmektige er sint på ham, indikerer det foreldrenes indignasjon overfor ham. Hvis han ser ut som om foreldrene hans er sinte på ham, indikerer dette at Gud er sint på ham . For Ezz sa at han heter ~ Takk meg og foreldrene dine .~ Og det ble fortalt i noen nyheter: Guds allmektige glede foreldrenes tilfredsstillelse og Guds allmektiges vrede i foreldrenes vrede . Og det ble sagt : Den som ser ut som om den allmektige Gud er sint på ham, da vil han falle fra et høyt sted . Fordi Gud den allmektige sier : ( Og den som tillater sinne mot ham, han vil miste sitt innfall ). Hvis han så ut som om han falt fra en mur, himmel eller fjell, indikerer det den allmektige Guds vrede over ham . Hvis han ser seg selv i hendene på den allmektige Gud, på et sted han kjenner, vil rettferdighet og fruktbarhet spre seg på det stedet, og dets undertrykkere går til grunne og de undertrykte vinner . Hvis han så som om han så på Guds trone, velsignet og opphøyet, ville han ha nåde og barmhjertighet . Hvis han ser et eksempel eller et bilde, og han blir fortalt at han er din gud, eller han tror at han er hans gud, ære være ham, så tilbad han ham og tilbad ham, så er han engasjert i løgn, på å forstå at det er sant, og dette er en visjon om noen som lyver for den allmektige Gud . Hvis han ser ut som om han fornærmer Gud den allmektige, er han en vantro på sin Herres, den opphøyedes nåde, og er ikke fornøyd med sin dom ….
…Elsker deg ull Hvis en kvinne drømmer om at hun elsker deg ull, betyr dette at hun vil ha et rolig og betryggende hjem hvor hennes kjærlige ektemann og hennes lydige barn gleder seg over det . Hvis en mann drømmer om at han er i en ullspinnende fabrikk, indikerer dette en solid og sterk fremgang innen bedriftene . Hvis en jente drømmer om at hun strikker ull, tilsier dette et raskt ekteskap, men det lover bra . Hvis en jente drømmer om at hun jobber på en fabrikk for å strikke ull, betyr dette at hun vil finne en rik og lojal elsker . Hvis fabrikken du jobber i er i ruiner, vil du møte fallgruver i hell og kjærlighet ….
…Øye Hvis du drømmer om å se et øye, advarer dette deg om at fiender forfølger deg og søker den minste muligheten til å skade virksomheten din . For en elsker, indikerer denne drømmen at en konkurrent vil overvinne sin plass hvis han ikke er forsiktig . Hvis du drømmer om honningøyne, indikerer dette bedrag og forræderi som ligger i sjelen . Hvis du ser blå øyne, indikerer dette svakhet ved å utføre noen intensjon . Hvis du ser to grå øyne, indikerer dette at eieren elsker smiger . Hvis du drømte om å savne et øye eller at øynene var såre, indikerer dette et problem . Hvis du ser en mann med ett øye, indikerer dette at et tap og et problem truer deg, slik at alle problemer og tap vil virke trivielle i forhold til dem ….
…Hår Hvis en kvinne drømmer om at hun har vakkert hår og at hun kaster det, vil hun være likegyldig i sine personlige anliggender og kaste bort stiene til fremgang på grunn av å forsømme bruk av sinnet . Hvis en mann drømmer om at han glatter håret, forutsier dette at han vil bli fattig på grunn av sin raushet og vil lide av en sykdom som skyldes intellektuelle problemer . Hvis du ser håret ditt bli grått, forutsier dette død og en smittsom sykdom i familien som ble overført av en slektning eller en venn . Hvis du ser deg selv dekket av hår, varsler dette en overbærenhet mot lovbrudd til det punktet å forhindre deg i å komme inn i samfunnet av høflige mennesker . Hvis en kvinne drømmer om dette, vil hun gå inn i en egen verden som gjør krav på retten til å handle etter sin egen vilje, uavhengig av moralske normer . Hvis en mann drømmer om at han har svart krøllete hår, vil han lure folk med sin interessante tale, og det er veldig sannsynlig at han vil lure kvinnene som stoler på ham . Hvis en kvinnes hår ser svart og krøllete ut, vil hun bli truet med forførelse . Hvis du drømmer om å se en kvinne med gyldent hår, vil du bevise at du er en fryktløs elsker, og du vil være kvinnens lojale venn . Hvis du drømmer at kjæresten din har rødt hår, vil en kvinne du elsker avvise deg for svik . Rødt hår antyder endringer . Hvis du ser bruxhår, vil du ikke ha hell i å velge yrke . Hvis du ser velstelt hår, vil lykken bli bedre . Hvis du drømmer om å klippe håret nær hodebunnen, indikerer dette at du vil være sjenerøs til det ekstravagante overfor en venn, og resultatet vil være økonomiske utgifter . Hvis du ser at håret blir mykt og luksuriøst, forutsier dette lykke og velvære . Hvis en kvinne sammenligner i drømmen mellom et svart hår og et hvitt hår som hun tok fra hodet, forutsier dette at hun kan nøle mellom to ekteskapsforslag kombinert med lykke utad, og med mindre hun tar godt vare på saken, vil hun velge mannen som vil forårsake hennes tap og sorg i stedet for den som vil gi lykke til henne . Hvis du ser mykt og uklart hår, vil livet være en utmattende forfengelighet, arbeid vil kollapse, og ekteskapets åk vil bli tungt . Hvis en kvinne ikke lykkes med å stylere håret, mister hun navnet på en respektabel mann på grunn av utilbørlig temperament og forakt . Hvis en jente drømte om kvinner med grått hår, indikerer dette at de vil komme inn i livet hennes som rivaler i kjærligheten til en mannlig slektning, eller de vil dominere følelsene til hennes forlovede . Hvis du drømmer om å klippe håret ditt, indikerer dette bitre skuffelser . Hvis en kvinne drømmer om at håret hennes faller ut og skallethet er synlig, må hun tjene sitt eget levebrød, da flaks har ignorert henne . Hvis en mann eller en kvinne drømmer om at de har snøhvitt hår, indikerer dette at de vil ha en heldig og hyggelig reise gjennom livet . Hvis en mann rydder en kvinnes hår, indikerer dette at han vil nyte kjærligheten og tilliten til en respektabel kvinne som vil stole på ham selv om verden fordømmer ham . Hvis du ser blomster i håret ditt, spår dette problemer som kommer, men når de ankommer, vil de føre til at du blir mindre redd enn frykten du hadde for dem mens de var langt borte . Hvis en kvinne drømte at håret hennes hadde blitt til hvite blomster, betyr dette at ulike problemer hun vil møte og vil gjøre det bra hvis hun styrker mannen sin med tålmodighet og styrker hennes forsøk på å tåle prøvelsene med pisking . Hvis du drømte om at en hårstreng ble til en defekt og falt ut, så indikerer dette et problem og skuffelse i dine saker . Sykdom vil sitte på lyse forhåpninger . Hvis en person ser at håret blir til helt hvitt hår på en natt og ansiktet fremdeles er synlig ungt, forutsier dette en plutselig katastrofe og dyp tristhet . Hvis en jente så denne drømmen, forutsier dette at hun vil miste kjæresten sin gjennom en plutselig sykdom eller ulykke . Hun vil trolig være bekymret for en hensynsløs handling fra hennes side. Hun bør se opp for kollegene ….
…Han er i en drøm et godt liv, så den som ser ham i sitt hjem, er lykke, rikdom, en samling, et bytte og ekteskap, fordi Gud den allmektige sier : ( Han er den som skapte et menneske fra vann og skapte ham en slekt og et bånd ). Og den som ser at vannet er klart og rikelig, prisen vil være billig og rettferdigheten spres . Og å tygge vann indikerer alvorlige vanskeligheter med å leve, og drikke av det trygghet fra fienden, og fruktbart år for hans drikker . Og hvis han drakk mer vann i søvn enn han pleide å drikke i våkenhet, indikerer det lang levetid . Og Ibn Sirin, må den allmektige Gud være nådig med ham, sa : Vann mens du sover er en prøvelse i religionen, fordi Gud den allmektige sier : ( Vann i mørket, la oss vikle dem inn i det ). Og det er en ulykke, fordi Gud den allmektige sier : ( Ja, Gud plager deg med en elv, og den som drikker av den, er ikke fra meg, og den som ikke gir ham mat, er fra meg, bortsett fra den som skuer et rom med hånden hans ). Og den som så at han fikk vann i et krus, det var et barns bevis . Og den som ser at han drikker i en kopp klart vann, han vil motta godt fra sin sønn og hans kone, og at glasset er essensen av kvinner, og vann er foster . Og den som så at han drakk varmt vann, han ville bli veldig lei seg . Og den som ser at han er i vann, han er plage, plage og nød . Og den som ser at han har en klar vannbuffer, så arver han penger . Og den som ser at han henter vann, han søker lyver blant mennesker . Stillestående vann vil låse seg . Stinkende vann er et slitent liv . Varmt vann hvis det brukes om dagen er en straff og straff, og hvis det brukes om natten er det en frykt for jinn . Saltvann er et slit i livet . Chagrin vann er forbudte penger . Svart vann ødelagt . Gult vann er en sykdom . Og den som ser at han drikker sjøvann, de blir syke av kongen . Det ble sagt : Vannkaos er en urettferdig sultan . Og den som blir badet i overskyet vann og er i nød, han skal kvitte seg med det, selv om det er det . Han er syk, helbredet av den allmektige Gud, og hvis han blir fengslet, vil han overleve . Saltvannet er overskyet . Han følte at han gikk over vannet, at kraften til tro og sikkerhet i Gud, og det ble sagt : han reiser eller risikerer . Og den som faller på dypt vann, da faller han inn i en verden og finansieres av den, og at verden er et dypt hav, og det ble sagt : han vil få glede og nåde . Og den som ser at han ser på klart vann og ser ansiktet sitt fint i det, så er det bra for familien og naboene . Og den som så at han helte vann i havet, han ville bruke penger på en kvinne . Og det overordnede vannet er pine og oppvigling . Og den som ser at vannet har økt i en by og overskred grensen, da vil det være stor oppvigling og uenighet, og de ugudelige omkommer . Og ferskvann er tillatt levebrød, godt hjerte, kunnskap og liv for de som er nær døden, fordi Gud den allmektige sier : ( Vi har laget alt levende av vann ). Og kanskje indikerte vannet kona til singelen, og mannen for utdrikningslag, og kanskje indikerte drikkevann de fattiges drikke . Og den som blir salt ferskvann, forlater sin religion eller blir vanskelig for dens anliggender . Hvis han bar vann i en container, bar kona hans med seg . Økningen i vann i tiden for mangelen, eller mangelen på det i løpet av økningen, er bevis på urettferdighet og prislapp . Og eksplosjonen av vann i stedet for dem og sorg . Og grønt vann er en lang sykdom . Og fra å drikke svart vann, gikk synet hans bort . Og den som ser at han ble sølt med varmt vann, han vil bli fengslet, syk eller alvorlig syk eller livredd av jinen . Og den som ser at klærne hans er våte med vann, da bor han på en reise eller blir fengslet for noe han er opptatt av . Og den som ser at han bærer vann i en bunt eller et plagg, eller at det ikke er mulig å bære vann i det, så er han arrogant om pengene sine, tilstanden eller livet sitt . Og den som ser at han fikk vann i en kopp, og han hadde en gravid kvinne, og koppen brøt, da ville kvinnen dø, og hvis vannet var borte og koppen ikke brøt, da ville barnet dø og kvinne ville bli levert . Ablusjon med kaldt vann er omvendelse, en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel og eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som henter vann fra en brønn, får penger med lure og bedrag ….
…Vitruel Hvis du drømte om å se denne stikkende syren, forutsier dette at du vil legge skylden på en uskyldig person . Hvis du drømmer om at du kaster denne syren på folk, forutsier dette at du vil angripe folk som elsker det som er bra for deg . Hvis en misunnelig elsker kastet denne syren på ansiktet til en kvinne han elsker, forutsier dette at hun vil være et uskyldig offer for hat for den personen . For en forretningsmann forutsier dette tilstedeværelsen av fiender som vil hindre forsoning, og forutsier pine og sorg . ~ Alvetroyl : skarp syre .~…
…Kjærlighet er en ulykke i en drøm, så den som ser seg selv som en elsker, er plaget . Den elskende er den som lengter etter rettferdighet eller umoral . Kjærlighet i hjertet er en prøvelse for eieren, og hvis han ser en fitnah i sitt hjerte, så er det kjærlighet . Og hvis han ser en mann, sier han til ham : Jeg elsker deg, da hater han ham . Kjærlighet er et spørsmål om sorg, for den som ser at han er en elsker, har sorg og sorg, og at elskere er bekymret og trist . Kjærlighet er en prøvelse mens oppvåkning og berømmelse krever folks sympati for det, og kjærlighet indikerer fattigdom og død for den syke . Kanskje døden i en drøm indikerte kjærlighet . Stryking og brenning i en drøm er en lidenskap . Å komme inn i himmelen i en drøm er relatert til den elskede, akkurat som å komme inn i Hellfire er en splittelse, og lidenskap og kjærlighet er uaktsomhet og mangel på religion . Se også kjærlighet ….
…En predikant Hvis du drømmer om at en predikant snakker til deg, betyr det at noen vil rose og rose deg som forberedelse til å søke hjelp fra deg for folk som ikke fortjener det . Hvis en jente drømmer om at hun har blitt forelsket i en forlovede, betyr dette at hun vil bli påvirket av ytre fristelser og tilbud i forholdet til den hun elsker ….
…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn så han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; Så godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han så et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, så meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, så du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han så henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” Så ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han så vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Fly er i en drøm en tilbakevending til Gud den allmektige, og delegering til ham, for den allmektige sier : ( Fly så til Gud, for du har en klar advarsel fra ham ). Og på flukt fra stat, sikkerhet, omvendelse og død . Den som ser at han flykter fra en fiende, han vil være trygg for ham . Hvis en lærd så flukten, ville han få dom fordi Moses, fred være med ham, styrte etter flukten . Og den som ser at han flykter og ikke er redd, da skal han dø, for Gud den allmektige sier : ( Si : Å flykte vil ikke være til nytte for deg hvis du flykter fra død eller drap ). Og hæren flyktet i seier . De vantros flukt er en nøyaktig flukt, fordi Gud den allmektige sier : (Og en redsel kastet i deres hjerter )….
…Smuss : betegner mennesker, jorden og har konsistensen av livsgrunnlaget for skaperverket, og araberne sier : Et menneske vil bli støvet hvis han er rik . Og kanskje indikert av fattigdom, død og grav, fordi det er de dødes seng . Og araberne sier : En mann blir oppdratt hvis han er fattig . Han sier : ~ eller trengende det støvete ~ det graver bakken og utvunnet jord, den var syk eller har en syk, at graven hans, selv om han var på reise, gravde sin reise, og jord tjente ham og hans penger og interesse, fordi bankingen i bakken reiser, verset : ~ og andre slår de på bakken .~ Og hvis han er en kvinne som søker ekteskap, så er landet hans kone, graving er avskoging, hannhakke og skitt er kvinnens penger eller blodet fra unnskyldningen hennes . Og hvis han er en fisker, så er hans graving hans svik for jakt, og hans jord er hans gevinst og det som gagner ham, ellers er hans graving nødvendig i hans jakt og gevinst, bedrag eller triks . Det grunnleggende prinsippet med å grave er det som graves for en syvende del av skummet for å falle i det, så det er nødvendig med svikefull graving for det . Når det gjelder den som har smusset hendene fra skitt, eller klærne fra støv eller med det på bakken, hvis han er rik, går pengene hans tapt, og han trenger ydmykelse og nød, og hvis han har gjeld eller har et depositum, returnerer han det til sin familie og fjerner alt fra hånden, og trenger etter ham, selv om det er sykt, reduserte hånden fordelene med denne verden, fjernet pengene sine og ble snappet opp . Og å slå landet med skitt, indikerer spekulasjon med fortjeneste, og å slå det med et belte eller en pinne, indikerer en fin reise, og noen av dem sa : å gå i skitten og søke penger, og hvis han samler eller spiser det, samler han penger og penger kommer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, så er pengene for noen andre. Hvis han bærer noe av smuss, vil han ha en fordel like mye som han bar, og hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, så jukser han til han tar penger fra kona, og hvis han samler det fra sin butikk, han samler penger fra levebrødet . Og den som ser at skitt dreneres, det er penger som rammer ham, fordi skitt er ditt og penger, og hvis han ser at han feide støv på taket av huset sitt og tok det ut, så er det avgangen til konas penger , og hvis himmelen regner skitt, er det bra at det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og slo ham fra dets skitt og støv, han slo penger fra arven sin, og hvis han la skitt på hodet, ville han slå penger fra vansirelse og svakhet . Og den som ser som om en person rører skitt i øynene, så bruker hetitten penger på hetitten for å ha på seg noe eller skaffe seg det som er ment . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye skitt, plager han, og den som feier butikken sin og tar ut skitten med en klut, han snur seg fra sted til sted ….
…Al-Kirmani: Den som ser at han har slått en barberhøvelfarget perle, skal tolke lesing av Koranen eller undervisning i den, samt kunnskap . Og hvis han ser at han har slått en spredt perle, så vil han slå barn eller unge menn, fordi Gud den allmektige sier at det vil være barn som blir udødeliggjort . Og hvis perlene er i oss, tolkes det av kvinner eller av gode og vakre kvinner, fordi Gud den allmektige sier og Hor Ain er som slike skjulte perler . Og hvis perlene er store, så indikerer det at levebrødet vil bli oppnådd, fordi Gud den allmektige sier at perler, koraller og synet av perler, hvis de er bundet, kommer ut av dem, så tolkes det med tristhet . Og den som ser at han svelger en perle, det er visdom og kunnskap han bevarer . Og den som ser at perler kommer ut av det, da er han rettferdighetens og fromhetens ord . Når det gjelder den som ser perler strødd på en søppelkasse eller på et sted som ikke krever det, håner han flagget . Og den som ser at han har slått en perle og brenner den som en ild i stedet for tre, så tolkes det at han fører en person til en sak og oppfordrer ham til å gjøre det ut fra rettferdighetens ord ….
…Nummer fem 5: Han tviler på religion, fordi Gud den allmektige sier : (Og de sier fem, den sjette av dem er deres hund, stenet av det usynlige ). Det kan indikere en splittelse mellom ektefellene, fordi Gud den allmektige sier ( og de fem er at Guds forbannelse skal være over ham selv om det er fra de to løgnene ) og det kan indikere islams søyler…
…Trappene : Det indikerer årsakene til det høye, høyden og ønsket om i denne verden og det hinsidige, ifølge Maarrib som sier : graden av så og så har steget, og så og så er av høy rang . Og det indikerer dikteringen og overtalelsen fra den allmektige ordtaket : ~Vi vil trekke dem dit de ikke vet .~ Kanskje det indikerte stadiene av reisen og hjemmene til de reisende at de kommer ned på statusen til statusen og scenen på scenen . Kanskje indikert av livets dager som førte til hans mål . Det velkjente av det indikerer husets tjener og tjeneren til dets eier og dyret hans, så den som går opp en ukjent trapp, jeg vil se på saken hans, og hvis han når slutten av den og han er syk, han kommer til å dø. Hvis han kommer inn i et rom over det, har sjelen nådd himmelen, og hvis han blir fengslet uten det, vil han bli holdt tilbake fra det etter døden. En reise som han gikk ut til ansiktet og nådde levebrød hvis reisen hans var i penger, og hvis det var for annet enn det, utledet jeg hva han ledet eller møtte på tidspunktet for oppstigningen, noe som indikerer godt og ondt og oppfyllelse og mangel på behov, for eksempel om han møtte førti mann eller fant dinarer på dette nummeret, så er dette gode nyheter Nøyaktig hva han kom ut til, og hvis tallet var tretti, gjorde han ikke det, for de tretti var korte , og de førti var fullstendige, ble den fullført av den allmektige Gud for Moses med motgang, selv om han fant tre og hans avgang var i et løfte som ble gitt til ham, fordi Gud den allmektige sa i de tre : “ Dette er et løfte om at er ikke falsk . ” På samme måte, hvis han godkjente at han kom ut og dro til Hajj, ble hans Hajj fullført for ham, og hvis han ikke håpet på noe av det, og han så ikke at han i Hajj-månedene ville oppnå myndighet og høyde, enten gjennom en stat, en fatwa, oratorium, eller kallet til bønn på fyret, eller det rømmer fra den berømte høyprofilerte saken . Når det gjelder å gå ned trappene, hvis han var på reise, kom han fra en reise, og hvis han ble nevnt som en leder, ville han forlate ledelsen . Og han var isolert fra arbeidet sitt, og hvis han var en rytter, gikk han til fots, og hvis han hadde en syk kvinne, ville hun omkomme, og hvis han var pasienten hun så ut, og hvis han skulle til en brønn- kjent sted, til familien og huset, eller til mye halm eller bygg, eller til hva som er bevis på verdenspenger og dets tilbud Han kom seg etter hennes sykdom . Og hvis nedstigningen hans var fra et ukjent sted som han ikke kjenner, eller fra en villmark, eller til et dødt folk som han kjente fra de som gikk foran ham, eller om hans fall var et brudd, eller han falt ned fra det i et hull eller en brønn eller begravet, eller til en løve som fortærte den, eller til en fugl som han kidnappet, eller til et fortøyd skip som tok den av, eller til en klynge over henne, og hun gikk ham, for trappene er dagene i hans liv , og alt som ble sendt ned til ham fra dem, er hans død da den var fullført og hans dager gikk ut . Hvis han hørtes våken av sykdom, og han var en tyrann eller en vantro, så jeg på det som ble avslørt for ham, og hvis det indikerer godhet som moskeen, fruktbarhet, barnehage, ablusjon og lignende, så er han trygt og omvender seg, og han stammer ned fra det han er og forlater det og kutter ham selv om nedstigningen er mot det som indikerer stor storhet og store synder og vantro, som arroganse og skremmende stor ild, løve, slanger og store fallgruver , for det trekkes mot ham og blir ikke tatt plutselig før det som går fort i det, blir returnert til ham, og han blir straffet med ham og kan ikke flykte fra det . Bygningen av trappene ble fornyet, som bevis for godhet fremgår av korrupsjonen, hvis den var fra melk, var den god, og hvis den var fra murstein, mislikte den seg . Noen av dem sa : Graden er å gjøre gode gjerninger, den første er bønn, den andre er faste, den tredje er Zakat, den fjerde er veldedighet, den femte er Hajj, den sjette er jihad, og den syvende er Koranen ‘ en . Og alle Maraqi er gode gjerninger, fordi han, fred og velsignelse være med ham, sa : Les og mykgjør : Stigende fra det hvis det er av leire eller melk, er godt i religion og islam, og det er ikke noe godt i det hvis det er fra murstein, og hvis han ser at han er i et rom uten margarin og det ikke er fred i det, så er det perfeksjonen i hans religion og høyden hans rang hos Gud, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi løft grader av det vi ønsker . ~ Leirepottene er laget av leire . Guvernøren har høyde og stolthet med gjeld, og kjøpmenn handler med religion, selv om den er laget av steiner, for det er høyden på hjertets hardhet . Og hvis det er av tre, så er det med hykleri og hykleri . Hvis det er av gull, oppnår det tilstand, fruktbarhet og godhet . Og hvis det var av sølv, ville han skaffe hushjelpen min med antall margariner, og hvis den var av null, ville han skaffe seg verdens verdens varer . Den som går opp i Marqa, vil ha nytte av en forståelse og skarpsindighet som vil heve den . Og graden ble sagt å være en asketisk mann som tilbad, og den som var nær ham, ville oppnå høyde og asketisme, for den allmektige sa : ~ Gud opphøyer de blant dere som tror, og de som har oppnådd kunnskap gradvis .~ Og hver grad for guvernøren er et år . Og stigen av tre : en tynn, hyklerisk mann og å stige opp i den er en bygning med intensjon, fordi Gud den allmektige sier : ~ Eller en stige på himmelen, og du vil påkalle dem med et tegn .~ Det ble sagt at oppstigningen innebærer hjelp fra et folk med hykleri, og det ble sagt at det er en reiseguide . Hvis han stiger opp i den for å høre ordene til en person, så treffer han autoritet når han sa : ~ Eller ha en stige de lytter i, la deres hørere komme med en klar autoritet .~ En mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg var på en trapp, så han sa : Du er en mann som lytter til folk . Fred på jorden er en sykdom, og ereksjonen er helse . Taq : Bredt er bevis på kvinnens gode oppførsel, og smalt er bevis på hennes dårlige oppførsel . Hvis en mann ser at han sitter i et smalt bånd, skiller han seg fra sin kone åpent, og hvis hans stilling på bandet er vid, blir kvinnen hemmelig løslatt fra mannen sin . Kapasiteten er en president godkjent av husstanden ….
…Hvis du ser det godt i en drøm, indikerer det god tilstand i denne verden, god tiding og lykke . Og hvis du ser ham som svart, indikerer han en god kvinne for en kvinne til den som har en gravid kvinne, fordi Gud den allmektige sier : ( Og hvis en av dem bringer et godt budskap til kvinnen, vil ansiktet hans forbli svart og han er ekkelt ). Og det gule ansiktet indikerer ydmykelse og misunnelse, og hans gule ansikt kan være hykleri . Og det ble sagt : Hans fløyte indikerer tilbedelse, for Gud den Allmektige sier : ( Ansiktene deres er synlige fra sporene til nedstengning ). Det er ansikts gulhet . Og den som var blant etiopierne og negrene, så at ansiktet hans var hvitt, viser hans hykleri . Og hvis han så kinnkjøttet sitt borte, ville han spørre folket, og han ville bare leve etter saken . Og i Hadeeth : ( Saken forblir hos en av dere til han møter Gud, og det er ingen spredning av kjøtt i ansiktet hans .) Hvis han ser mørke eller skjevhet i ansiktet hans, indikerer han korrupsjonen av sin religion eller mangelen. av hans status . Og hvis han ser ansiktet sitt blått, så er han en kriminell, fordi Gud den allmektige sier : (Og forbryterne på den dagen vil bli fylt med blått ). Og hvis han ser ansiktet svart, indikerer det et stort antall løgner, eller en kjetteri som han førte til i sin religion . Hvis ansiktet hans er stort, indikerer det hans vekst . Kanskje det gule ansiktet indikerer kjærlighet og kjærlighet . Hvis en kvinne ser at hun har svertet ansiktet med sot, er det ektemannens død, og hvis hun ser at hun bruker parfyme, er det bra for henne og mannen . Ansikts flyt, smil og hvithet er bevis på at eieren har god tilstand, enten han er død eller levende . Og den som ser at han har to ansikter i en drøm, indikerer en dårlig slutt, for hans ord, fred være med ham : ( Gud ser ikke på de to-ansiktene ). Og den som så at han hadde ansikter, antydet at han hadde vendt seg bort fra islam, fordi Gud den allmektige sa : (Og englene slår ansiktet ). Kanskje svarte ansiktet indikerer frykt . Og ansiktssprengning indikerer mangel på beskjedenhet . Samaaja i ansiktet er en mangel og mangelen er Samajah ….
…Avskjed i en drøm indikerer stillingens bortgang, konens skilsmisse, pasientens død, avgang fra hjemlandet til andre eller fra ett yrke til et annet, enten søkeren er innskudd eller innskyter . Og den som ser det som om han sier farvel til kona, han vil skille seg fra henne . Og det ble sagt : Avskjed indikerer paradoks for innskyteren med døden eller andre grunner til separasjon . Bedraget indikerer avgang fra de to partnerne, oppsigelsen av guvernøren og tapet av kjøpmann . Noen av dem sa : Farvel er elsket i tolkningen, og det indikerer revisjon av den fraskilte kvinnen, forsoningen av partneren, fortjenesten til kjøpmann, tilbakelevering av vergemål til guvernøren og helbredelse av pasienten, og at farvel inkluderer i begrepet bønn og komfort . Og det ble sagt : Hvis en person ser i søvne som om han hilser på en farvel, er det dårlig for de som hørte det, og for de som sier det, fordi folk ikke sier farvel til hverandre, bortsett fra i paradoks. , når arbeidsledighet, og når du sover ….
…Daniel sa : Synet om regnet tolkes med godhet og barmhjertighet fra Gud den allmektige hvis det er generelt for den allmektige å si: ” Han er den som kommer ned regn etter at de har falt og sprer sin barmhjertighet. ” Hvis regnet faller på den tiden, elsker folk det, og det er tilfredsstillende, og hvis det kommer på et annet tidspunkt enn sin tid, elsker ikke folk det, og det får skylden. Regnet var spesielt, for eksempel at det kom ned på et hus eller en leir, ettersom det er en sykdom og sykdom eller lidelse og nød, og hvis regnet faller komfortabelt er det en fordel eller en fordel ….