…Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….
Drømmer om noen som gir deg en gullkjede
(143 betydninger av å drømme om noen som gir deg en gullkjede)…Og den som ser at sultanen vanhelger ham eller hans følgesvenn, eller det er et ord mellom dem, så vil han fikse sin situasjon med ham eller med andre av sine arbeidere eller den som tar hans plass fra sine eiendommer, og det ble sagt at den som så at han kranglet med ham og argumenterte for argumentet, så indikerer han sine ord med sultanen, og at han krangler med ham med Koranen og krangler med ham fordi sultanen er på språket Argumentet, og den som ser at han spiser med ham eller mate ham mat, så vil han lide så mye som han har matet ham ….
…Og hvis han ser ut som om han mater ham til mennesker, så resiterer han Koranen blant mennesker i en god tone ….
…Og det ble sagt at den som så at han ga fersk hest dirham, han ville gråte over ham, og hvis han betalte dirham til noen, og den som så at han mistet en dirham eller stjålet fra ham, da vil han gråte for barnet sitt eller få det han hater for ham ….
…Veldedighet Hvis du drømmer om at du gir almisse, betyr dette at de fattige som ber deg om hjelp, vil føre deg nød . Og virksomheten din vil fryse . Hvis du drømmer om at du gir veldedige stiftelser, vil din rett til å ta eiendommer som blir gitt til feil person være i strid . Du vil bli truet med bekymringer og dårlig helse . Hvis unge menn drømte om å gi almisse, forutsier dette at vanskelige konkurrenter vil skape problemer for dem . Hvis du drømmer om at du mottar almisse, varsler dette at du vil lykkes i livet etter vanskelige tider ledsaget av ulykke . Almisser vil bringe ondskap hvis de blir gitt eller tatt motvillig . Ellers betyr det en god drøm ….
…Og den som ser at en død person gir ham noe av mat og drikke og ikke spiser det, da reduserer han pengene sine med sitt mål, og at han spiser det er godt og fordel, og hvis han gir ham noe av godset til verden så er det en god forekomst og håpet har kommet og den som ser en død person gir ham noe av klærne sine og tar på seg, så vil det være sorg og sykdom, og hvis han ikke berører det og lar det være til han tar det Den døde personen og klærne hans, fordi det er bevis på hans reise fra verden tidligere, og Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, så ble han rik, og den som så at en død person hadde lånt ut sin plagget og spurte ham, det er et bevis på rettsvitenskapen til den døde fra godhet og den som så at en død person ga ham et gammelt plagg, indikerer mangel. Sereren, selv om plagget er nytt, indikerer dets rikdom og høye verdi, og den som ser at en død person ga ham noe fra Koranen eller rettsvitenskapelige bøker og lignende, så er dette bevis på at forsoning av lydighet har skjedd og den som ser at han har solgt noe til de døde, så er det bevis på at den tingen er dyr og den som ser at han har gitt noe til de døde Hans svar på ham, fordi det er skadelig og mangelfullt, og noen av dem sa at den som så at de døde ga ham noe fra elskingen av verden, så det er bedre for ham fra et punkt der han er ikke telt, og den som ser at de døde kjenner ham i kunnskap, han vil ha godhet i sin religion så mye som det, og den som tror at han tar av seg klærne og bruker dem for de døde, han vil følge dette hvis han vet at det er ut av hans besittelse, og det skader ham ikke, og alt han ser, vil ikke. Som han ga det til en død person, er det ikke til Mahmoud bortsett fra i to tilfeller. Hvis han ser at han ga sin onkel eller tante noe, så påvirker det en arv, og å se onkelen og tanten på hvilken måte det var trygt fra ikke-eksistens, og den som ser at en død person kjøper mat, så er det lite eksistens, og hvis han selger den, vil den være deprimert og den som ser at han hengir de døde, da forkynner han og kommer tilbake tapt fra deres villfarelse…
…Veldedighet indikerer i en drøm utbetaling av ulykke, sykes velvære, levebrød og godhet . Veldedighet indikerer ærlighet, som det er hvis distraksjon fjernes . Hvis en person gir nestekjærlighet i en drøm om hva som er tillatt å gi i veldedighet, indikerer nestekjærlighet sannheten til den fortellede hadithen, og hvis det gis nestekjærlighet for det som er tillatt i veldedighet, som døde, vin eller kadaver, er tiltaket feiladministrert i sine eller andres penger . Hvis han ga almisse i en drøm med god nestekjærlighet, og han var en av storfeholderne, velsignet han ham med den, og hvis han hadde avlinger, indikerte det hans vekst og velsignelse . Hvis han gir kjærlighet til en hor, kan han indikere omvendelse, og hvis han gir nest til en tyv, indikerer han at han har stoppet tyveri . Og nestekjærlighet kan indikere tvang av misunnelige og undertrykke fiender, og nestekjærligheten til hemmeligheten i en drøm indikerer tilgivelse av synder eller nærhet til kongen eller lærde . Og den som pleide å gi veldedighet når folk spurte ham, da var han en vitenskapsmann, da ville han kjenne folket, og hvis han var en handelsmann, ville noen andre ha nytte av det ved å selge, og hvis han var en håndverker, visste han lønn for industrien, og hvis han matet en fattig person, så er han en mann som er redd og er trygg og lettet for sine bekymringer . Og tolkningen av de fattige er sensoren . Veldedighet indikerer ros, besøker graver og rettferdighet ….
…Og Al-Sayrafi : en forsker som ikke drar nytte av sin kunnskap bortsett fra for verdens formål, og det er han som laget gjenstandene til tale, kontrovers, krangel, spørsmål og svar, for det som er i dinarer og dirham at han tar og holder fra den innskrevne talen, slik som dommeren, hans balanse, hans dom og hans rettferdighet, og kanskje hans balanse, tungen, hendene, ørene, cymbaler og vekter Hans rettferdighet og kjennelser, dirham og dinarer er folks rabatter, og det ble sagt at han er juristen som tar et spørsmål og gir et svar med rettferdighet og balansen, og han er også krysset fordi det regnes som det som er gitt til ham, hans vekt og hans setning , så han tar en kontrakt som dinarer og gir et ord brukt som dirham, eller han tar et eget ord som en dirham, og gir uttrykket en gruppe som en dinar, den som tilbrakte en dinar i søvne fra en bankmann og tok en dirham fra ham så jeg på situasjonen hans, og om det var i h er motstandere, avtok det . Og hvis han hadde en vare som han solgte og forlot sin besittelse, ellers skjedde det en hendelse der han trenger å stille en jurist, eller han ser en visjon der han trenger et uttrykkelig spørsmål, og det han hater og sørger vil komme til ham i konsekvensene av det vi har nevnt, for det han hater og sørger, for å ta ham dirhamene, fordi det er bolig for bekymringer med søte hjerter og bekymring . Det er avledet av navnet, bortsett fra at han har en god vane med å se dirhamer som han har brukt i alle sine dager og siste liv . På samme måte, hvis han mottar gull og betaler dirham, fordi gull ikke liker og en bot i tolkningen av hans navn, og hans fordel ikke passer det, og det er skikken det han så ….
…Kjernemelk som drikker kjernemelk betyr at tristhet vil følge noen verdslig glede, og at noe hensynsløs vil svekke drømmerens generelle helse . Enten du gir den eller gir den til griser, er det fortsatt et dårlig varsel . Hvis du drømte at du drakk kokt melk med østerssuppe, betyr dette at du vil bli kalt til å gjøre noe veldig ubehagelig, og dårlig følelse vil konfrontere deg . Det bryter krangel og vennskap er truet . Hvis du våkner med å drikke det, kan du vise en gledelig forståelse av uenigheter med taktfull og klok manøvrering ….
…Å se almisse i en drøm : det er forskjellig i henhold til forholdene til de visjonære, så hvis han ser en verden som om han gir almisse , så gir han folket sin kunnskap . Hvis en sultan ser det, har jeg et folk, og hvis en kjøpmann ser det, er han forpliktet til å love folk . Og hvis en profesjonell så henne, ville han lære lønnstakerne sitt håndverk ….
…Og den som ser en gammel kvinne, det er en verden som er satt i gang, og den som ser at han praktiserer en gammel mann og gir den til henne, dette er verdens overveielse og hans oppnåelse fra den i den grad at gunstig og ukjent gammel mann er sterkere enn den kjente, og hvis den var i god form som islams folk, var det en tillatt verden, og hvis det var som et hykleri, var det et minimum forbudt eller hatefullt i religion Hvis det er slik, og det er et hårete, hårete, stygt utseende, det er ingen religion eller verden, og den som ser en god kvinne snakke med henne, le av henne, leke med henne eller komme inn i ham i huset hans, så er det er fruktbart år, godt og glede, og hvis han er fattig, får han penger og næring eller en fange, Gud velsigne ham og den som ser en kvinne som bestrider ham og får ham Inkludert ekstrem motvilje, død av en velsignelse, og den som ser en umoralsk eller utro kvinne, hvis han er en rettferdig kvinne, så er han en god person og en jeg økning i velsignelse, og hvis han er blant korrupsjonsfolket, mangler han gjeld, begår incest og skade, og den som ser at han er sin kone sammen med noen andre, vil ikke hans penger eller verdighet være god i hans religion . Og en stor verden, og den som ser at hans kone har gitt ham en annen kone eller en kvinne, så forlater han henne eller krangler med henne, og den som ser at hans kone bærer det, så vil rikdom og godhet komme til ham, og hvis han ser at han bærer en god kvinne, hvis han er syk, blir han vekket eller fengslet, han blir løslatt eller bekymret. Hvis det var riktig Hvis hun kommer til en gutt, selv om hun ikke er gravid, er det en fordel og godhet, og den som tror at kona har blitt gammel, det er ikke noe godt i ham, og hvis han ser henne øke i godhet og skjønnhet, så er det en økning i hans religion og verdslige, og den som ser at hans kone begår en handling av umoral eller hat, så er hun imot det og den som ser at hans kone er en asketisk, tilbeder, så han Det er bra og det er ingenting galt med det. Og den som ser en kvinne som aldri har sett henne mens hun er ulykkelig, noe må fjernes fra det. Hvis det er bra, vil han finne etter det, og det ble sagt at han så at før en kvinne gikk noe bort, og hvis han hadde samleie med henne, er det ikke noe godt i det. Og den som ser en gruppe kvinner på et sted mens de ser på ham eller en av dem kaller ham, da han Han er avsky av ham mens han er uskyldig, og hans hensikt kan skje med ham senere, og hans fiende vil ikke være i stand til å ham, og hvis han ser mange kvinner som krangler, vil forekomsten av fantastiske ting i verden føre til forvirring for noen mennesker, og hvis han ser dem mot det, er hans uttrykk mot ham og det sies at det å se kvinner mht. setningen er god, spesielt hvis de kommer til ham eller gir et skudd i ansiktet, og hvis kvinnen ser en ung kvinne, så er hun hennes fiende uansett, hun ser henne, og det er ikke noe bra å se den gamle kvinnen med mindre hun er pyntet og utsatt…
…Kniven : den som drar nytte av henne i en drøm, vil rapportere til en kone hvis han er sølibat, og hvis kona er gravid, blir hennes sønn velsignet, og hvis hun har det som støtter hannen, så er hun en mann, ellers er hun en kvinne . Spydet . Hvis han ikke hadde graviditet, og han ba om et vitne med høyre, fant han ham . Hvis det var forbi, var vitnet rettferdig, og hvis det ikke var fortid eller sammen med rester, ble hans vitne såret, og hvis han var dekket av et deksel for ham, eller hans vitnesbyrd ble avvist for hendelser som vises fra ham i annet enn vitnesbyrd . Hvis det ikke er noe av det, er det en fordel fra verden at han kan oppnå, eller en forbindelse til den, eller en bror som følger ham, eller en venn som blir venn med ham, eller en tjener som tjener ham, eller en slave som eier ham på godkjenning av mennesker . Hvis han gir en kniv som ikke har noe annet våpen med seg, er kniven fra våpenet Sultan, og det er også dolken . Og kniven er en unnskyldning, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hver og en av dem tok med seg en kniv .~ Og det ble sagt at den som ser en kniv i hånden når han ikke bruker den, så gir han en sønn en pose, og hvis han ser ut som om han bruker den, indikerer det at saken er avsluttet. er ….
…Når det gjelder det sorte frøet, er det fra bekymring og sorg, og å spise det gir penger og gir det til noen, tyder på en krangel med ham, og det ble sagt at det å se kornene, kokte eller ukokte, er og er sorg, og deres avfall på bakken er uttømming, bevaring og besparelse i form av setningen indikerer overdrivelse av prisen ….
…Fører søket etter drømmetolkning til det som kalles forventningsangst, og fører deretter til vrangforestillinger, vrangforestillinger og pessimistisk tenkning? Dette er et synspunkt, og jeg hører det mye fra noen av yrkene for psykiatri, og sannheten er at dette kan være sant for en gruppe pasienter, og de er få, men mange av dem som har gjentatte visjoner kan har sin betydning som indikerer gode nyheter eller gode nyheter, og gjentatte drømmer kan være en synd som har skjedd Med den drømmeren, og da er uttrykket for denne drømmen en grunn for eieren av denne drømmen å gi fra seg synd, og det kan være en stor synd . Oppsummert : Denne hypotesen har noen terapeuter, psykologer tror ikke på det hele og bør ikke generaliseres for noen med gjentatte visjoner eller drømmer . Denne antagelsen kan være årsaken til fiendskapen til en stor gruppe av dem til uttrykk for visjoner, men her må det skilles mellom visjoner, drømmer og drømmer, og mange av psykiaternes ord gjelder for de såkalte pipedrømmene. , som er forskjellige fra synet fra Gud og ikke drømmen fra Satan, så la ham få vite det . Avslutningsvis : Jeg bemerker her at aspektene ved visjonen ikke er separate og ikke har noe forhold mellom dem, men er innbyrdes forbundet i den forstand at den som uttrykker ikke skal utelate en av dem, så å se datoer og spise dem, for eksempel er ikke prisverdig med mindre det støttes av det språklige og tidsmessige aspektet, og det å se ild er ikke alltid forkastelig hvis det er vinter. Det ble støttet av den avledede siden av visjonen, og vi kan si at følgende figur viser oss aspektene ved visjon overlappende : Denne sirkelen kretser i sinnet til personen som uttrykker visjonen når han hører synet, og på veldig kort tid; Han prøver å knytte visjonen til et av aspektene for å nå fredelig på frelsens strand, som er dens uttrykk, og det er derfor tolkningen ble kalt et uttrykk, her gir jeg noen veiledning til de som ønsket å uttrykke : 1_ Bevæpning med juridisk kunnskapens våpen fra Den Hellige Koranen, Profetens Sunnah og det arabiske språket og deres synonymer og ordlyd, og visste tidspunktet for visjonen og undersøkte eieren . 2_ ta hensyn til den legitime litteraturen når uttrykket, og å følge den fine manerer og fred være med ham . 3_ Ikke å skremme folk og å terrorisere dem med resultatene oppnådd – tenkt – av visjonene . 4_ For ikke å være sikker på uttrykket til de som uttrykker eller sverger til uttrykket, så uttrykk for visjoner skyldes gjetninger når det blir klart for oss . 5_ For ikke å øke denne typen kunnskap i hver økt eller forelesning; Fordi dette fører til lindring i uttrykket ved ikke å observere begrensningene jeg nevnte i aspektene av visjonens uttrykk, akkurat som den som er mer innen kunst, har blitt brent i den, og dette er kjent . 6_ å krysse seg selv for ikke å si at de som gir uttrykk for hvilken innsikt eller inspirasjon i denne anbefalingen om meg selv, har beordret oss til ikke å rose oss selv . 7_ At den som uttrykte – det han var i stand til – skulle prøve å avlede visjoner til det gode, og hvis han ikke kunne finne en måte for det, skulle han ikke uttrykke dem og vokte seg for dem . 8_ Ikke å stole på drømmer og illusjoner, så hvor mange mennesker som jobber med denne vitenskapen i denne tidsalderen, og de mange som kommer inn i den og spørre om den, bortsett fra at ett tegn, om enn trist, indikerer at vi har blitt en drømmenasjon, rømmer fra dens bitre og triste virkelighet, av drømmer, og deretter bygging av palasser, og realisering av seirene, bønnen i Jerusalem og hærenes nederlag og suvereniteten over nasjonene, ikke ved handling, men ved å drømme, og dette er vår bitre virkelighet , og det må anerkjennes først for å rette det og behandle det, og så blir vi kvitt denne svakheten og utukt . 9_ Den som uttrykker seg, bør bevare hemmelighetene til menneskene som spør ham om deres visjoner, og ikke avsløre dem med stolthet eller hån . Ja, vi må gå inn i rekkene til de avanserte landene når det gjelder vitenskap, makt og økonomi, en realitet og ikke en drøm, med mindre de oppnådde Gud, vitner ….
…Og den som ser Moses, fred være med ham, han forbanner sin familie og sine barn, og retter deretter opp tilstanden og triumferer for den allmektige og sier: “ Og vi ga ham en bror Aron, en profet. ” Og noen av dem sa at en urettferdig sultan ville gå til grunne i disse landene. Hvis han er i et hav, vil han være trygg, og den som gir ham Moses ‘pinne i søvnen, vil han virkelig få kjennskap til kjemi og overleve det han frykter, og den som gir et sverd, vil virkelig få mot ….
…Hetten : en fjern reise eller gifte seg med en kvinne, eller kjøpe en hushjelp, plassere henne på hodet, slå en linjal og en linjal, og skaffe seg godt fra en president eller makten til sin overordnede, og fjerne det er et paradoks for hans sjefen, og hvis han ser det ødelagt eller skittent, så sjefen hans rammer ham like mye . Hvis det blir fjernet fra hodet av en ukjent ung mann eller en ukjent autoritet, så er det sjefens død og skillet mellom dem ved død eller liv . Hvis han ser en bartala på hodet, bor han i innesperringen til sjefen sin . Hvis den er hvit, vil det treffe en hersker hvis han bruker den, og hvis ikke, er det hans religion som han er kjent for . Og den som ser en konge, gir mennene kalaner, så leder han presidentene over folket og gir dem statene . Å ha panseret på hodet endret hodet fra sin vane . Hvis han ser imamens hette som en skum eller prakt, så er det i Islam Gud den Allmektige veileder, og med muslimene som er kjære for dem . Hvis det var kaldt som de rettferdige brukte det, så er han som dem og følger deres spor på overflaten . Og den som ser seg selv som en skitten hette eller begivenhet, det er bevis på syndene han har begått . Hvis en kvinne ser hette på hodet, vil hun gifte seg hvis hun er noen . Og hvis hun var gravid, fødte hun en gutt . Og den som ser en panseret av en smurf, en ekorn eller en rev, hvis sjefen hans er en sultan, så er han urettferdig og bedragersk, og hvis sjefen hans er jurist, så er han en ondsinnet religion, og hvis sjefen hans er en kjøpmann, så er han en ondsinnet butikk, og hvis hetten er av sauepels, så er den gyldig . En mann kom til overfarten og sa : Jeg så som om en fiende av meg var en faqih med svarte klær og en svart hettegenser, mens han kjørte på et svart esel . Så han sa til ham : Hans svarte hette er hans antagelse om dom og dom, og svarte klær vil plage ham, og det svarte eselet er godt, og en tilstand med et bånd som han får, og lommetørkleet er en tjener . Og det han ser i ham, er en ungdom, en nyhet, en skjønnhet eller en ro, for hun er tjeneren ….
…Skytten er i en drøm en reise og en bror, en kvinne og en gutt, og det er nær Gud den allmektige, for den allmektige sier : ( Så det var rundt hjørnet eller under ). Og den som ser en bue med et deksel, hans kone er gravid . Og den som ga sin kone en bue, og hun var gravid, fødte ham en tjenestepike . Og hvis hans kone gir ham en bue, så er graviditeten hennes et hannebarn, fordi gutten blir levert til faren sin, så han vil være med ham i butikken sin, og kvinnen oppdrar jenta og blir hos henne hjemme . Og den som ser at hans bue er brutt, og det ikke er noe våpen med ham, da dør broren, sønnen, makkeren eller vennen . Og den som ser at hans bue er brutt av hånden, han blir fjernet fra sin jurisdiksjon hvis han er guvernør, og han taper hvis han er handelsmann . En buetur . Og den som kjører en streng i en bue, så gifter han seg, og hvis oppløsningen hans er skilt, og den som ser sultanen gir ham to parenteser, oppnår han rang og fyrstedømme, for Gud den allmektige sier : ( Så han var rundt hjørne eller under ). Brakettene er angitt på øyenbrynene . Den som bryter baugen, vil reise . Kanskje bueskytingen hans var falsk eller sann . Og den som kommer inn i baugen og bryter senen, da vil han skille seg fra sin kone, og kanskje blir han fjernet fra sin tilstand . Og hvis han kaster en pil og gjør en feil, er det et misbruk av autoriteten hans, og hvis han treffer målet, vil han oppnå det han ønsker . Og den som ser en anstrengt bue i hånden, en gutt skal bli født for ham . Og den som ser at han kaster Guds vei, da får han en ære . Å kaste en bue med hasselnøtter i ørkenen er en jakt og en rov av lovlighet, og i landet er det løgn og svindel . Hvis han ser at han kastet en fugl en nøtt, lyver han for en enorm mann falskt . Kaster han en due, gjør det vondt for kona hans . Og mutterbuen for den som eier den, er en prostituert, og en manns bue er en leddsykdom, og armbuen er lang levetid, og buen til buen er bortkastet penger, og sneglens bue er en næring og fordel, så vel som lattenes bue . Se også Pil ….
…Den som ser ham i en drøm, indikerer for barnet at han vil ha medfølelse med ham fra brannen i denne verden og det hinsidige . Og det viser professoren å disiplinere ham med etiketten . Og en disiplinert person som han kjenner fra Guds allmektige bok . Synet av profetene og sendebudene, fred være med dem, indikerer advarsel og gode nyheter . Hvis du stoler på dem i bønn, eller følger dem på veien, gir ham mat, gir ham noe duftende eller deilig, lærer ham en vitenskap, eller forteller ham det godt, det er bevis på at han har fulgt dem godt eller har holdt Sunnah og vice omvendt . Deres visjon om kongene og lærde indikerer herskere for saker, som herskere, forkynnere, imamer, som anses å bli betraktet som eller utdannet, fordi de er de som kaller til Gud den allmektige . Og den som hevder profet i en drøm, viser fra ham en nyhet om hans skjebne . Hvis han i en drøm blir en budbringer eller en innringer til den allmektige Gud, hvis noen svarer ham og godtar hans krav fra ham, vil han få en høy status, ellers blir han megler eller en muezzin . Og den som så en profet blant profetene, fred være med dem, og de var i en seirende krig eller i nød av Guds lettelse for dem . Og den som ser seg selv som en profet, vil dø som martyr og ha tålmodighet . Og den som ser at han gjør noen av profetenes tilbedelse og rettferdighet, så er dette bevis på gyldigheten av hans religion . Og den som ser at han har blitt en profet, han pålegger det gode og forbyr det onde, og motgang rammer ham, og da blir han frelst av godhet fra den allmektige Gud . Og den som ser at han drepte en profet, indikerer at han forråder trofasthet og bryter pakten . Og den som ser en profet slå ham, han vil informere ham om noe som forsinket ham hvis han var en hederlig mann . Og den som så at profetene snakket til ham og ordene var gode, han ville få fordel, ære, ære og omtale blant folket . Å besøke profeten i en drøm indikerer kjærlighet til den allmektige Gud for rettferdige gjerninger, og indikerer sikkerhet mot frykt, høy status og frieri med lærde, og indikerer kanskje kunnskap og rasjonalitet ….
…Og den stakkars person som går etter betyr at den som ser at han ber barfotens folk, så indikerer han økningen i godhet, spesielt fra kapitlene til de som gir ham noe, og hvis de ikke gir ham noe, så det indikerer vanskeligheten med hans forhold og hans tap ….
…Og den som ser at en død person gir ham noe ukjent og ikke oppnår det han er, så er det uansett en fordel. På samme måte, hvis den døde gir noe ukjent, skader det ham ikke ….
…Og den som ser vår profet Muhammad og var bekymret, han vil bli løslatt, eller en fange blir løslatt fra fengselet sitt, og hvis han er i høye priser, så vil han bli løslatt, selv om han ble urett, seier, eller han er redd for sikkerhet . Og hans visjon er et gledelig budskap for den som søker det gode resultatet i hans religion og verden . Hvis han ser ham komme til ham, eller overlate ham til ham i sin bønn, gi ham noe godt eller kle ham på en anstendig måte, og hvis han er en lærd som har gjort det han vet, og hvis han er en tilbeder som har nådd hjemmene til verdige mennesker, og hvis han er en synd, omvender han seg, og hvis han er en vantro, blir han veiledet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så tro på Gud og hans sendebud. Den analfabeter profeten ). Profetens visjon indikerer å vise argumenter, artighetens sannhet og oppfylle løftet, og kanskje fiendskap, misunnelse og hat skjedde fra hans familie og slektninger, og kanskje hans familie skiltes og flyttet fra hjemlandet til andre, og kanskje den foreldreløse fra foreldrene hans fanget ham . Hans syn kan indikere visning av verdigheter, fordi fawnen hilste på ham, og kamel kysset føttene hans, og han tok ham til himmelen, og armen snakket til ham, og trærne gikk til ham . Hvis seeren var en av kolinene som behandler øynene, nådde han et stort beløp i sin fremstilling, for på ham være fred, svaret fra Qatadas øye . Og hvis folk er utmattet av tørst, indikerer dette nedstigningen av regn fordi Gud velsigner ham og gir ham fred kilden med vann mellom fingrene . Og hvis en kvinne så ham som hadde oppnådd stor rang, god berømmelse, kyskhet og ærlighet, og kanskje hun var rammet av ulykker og fødte gode avkom, selv om hun hadde penger hun brukte på å adlyde Gud den allmektige . Å se ham fred være med ham indikerer tålmodighet mot å skade . Kanskje hans visjon antydet de troendes seier og de vantroes ødeleggelse, og hvis en skyldner så ham, ble gjelden hans brukt, og hvis han så ham, ble en pasient helbredet av den allmektige Gud. Han pleier å være kjetteri, og hvis han besøkte graven hans, slo han mye penger, og hvis han så at han var sønn av sendebudet, fred være med ham, indikerte han at hans tro var ryddet og sikker . Og den som så at han ble forvandlet til sitt bilde, fred være med ham og var en student av kongen, han skaffet ham og landet var knyttet til ham, og hvis han var i ydmykhet av Gud den allmektige, og hvis han søkte kunnskap, han oppnådde den, og hvis han var fattig, eller celibat, giftet han seg eller var på et sted hvor han ble slått, så lever han med sin velsignelse, og den som så ham, fred være med ham. og hans menn . Hvis hun ser ham gravid eller mannen hennes ser ham, er sannheten ord . Og den som ser ham godt, er en økning i søkerens religion, og den som ser sitt svarte skjegg, vil få glede og fruktbarhet . Og hvis han ser nakken tykkere, så er Imam Hafez for tilliten til muslimene, og den som ser ham, fred være med ham, i en militærleir med våpen på seg mens han ler, så skal den muslimske hæren bli beseiret . Hvis han ser at han, fred være med ham, kammer hodet og skjegget, indikerer han at de er borte . Og den som ser ham lage et brorskap blant ledsagerne, han vil motta kunnskap og rettsvitenskap . Og den som så graven hans, fred være med ham, og han var en handelsmann som hadde fortjeneste i sin handel . Hvis han ser at han er profetens far om fred, så er hans religion ødelagt og hans sikkerhet svekket . Hvis han ser en av konene til profeten, fred være med ham, som er hans mor, øker hans tro . Hvis han ser at han går etter profeten, fred være med ham, så følger han Sunnah . Og den som ser at han spiser alene, den som søker, forbyr væsken og gir ikke almisse . Og hvis han ser profeten, fred være med ham uten sko, så forsømmer han bønnen med menigheten, og den som ser ham ha på seg usynligheten, han befaler ham å streve for Guds allmektiges skyld . Og den som ser blodet sitt blandet med profetens blod, fred være med ham, han vil gifte seg med ære . Hvis profeten ga ham noe som er ønskelig, som vått og kjære, så ville han huske Koranen utenat og få kunnskap like mye som han ga den . Og den som ser profeten, fred være med ham, i bildet av en høy ung mann, det vil være strid og drap blant mennesker. Hvis han ser ham mens han er en gammel sjeik, så er folket sunt, og hvis han ser ham som hvit, omvender han seg til den allmektige Gud og forbedrer hans gjerninger . Og den som ser ham formane ham eller krangle med ham, dette er en kjetteri som han har ført til i religionen ….
…Det er i en drøm standhaftighet i religionen . Det kan referere til barn eller inaktivitet fra reise eller sykdom . Og begrensning indikerer vennligheten til de som begrenset det i en drøm . Og begrensningen av sølv er løst når det gjelder ekteskap . Hvis den er av messing, er den standhaftig i sin ulykke, og hvis den er laget av bly, er den standhaftig i et spørsmål om svakhet og svakhet . Hvis det er fra et tau, så er det standhaftighet i religionen . Og hvis det er av tre, så er det bevis på hykleri . Begrensningen for kjøpmann er bagasjen til en loon, og den berørte personen er bekymret, og pasienten har lengden på sykdommen . Og den som tror at han er bundet for Guds skyld, da er han flittig i sine barns spørsmål . Og den som ser at han er bundet i en by, så er han dens bosetter . Hvis han ser at han er bundet i et hus, er han plaget av en kvinne . Hvis begrensningen er smal, er saken stram for ham . Og begrensningen av glede vil alltid være fornøyd . Og hvis den bundet ser at han har økt en annen begrensning, og hvis han er syk, dør han, og hvis han er i et fengsel, er fengslingen lang . Og den som ser at han er bundet og han bruker grønne klær, hans vekst er i spørsmål om religion og anskaffelse av en belønning, og hvis den er hvit, så er hans vekst i et spørsmål om kunnskap og rettsvitenskap, skjønnhet og skjønnhet, og hvis den er rød, så er veksten hans i et spørsmål om moro og glede, og hvis den er gul, er hans vekst i sykdom . Og den som ser at han er bundet av en gullkjede, han venter på pengene som har gått . Og den som ser at han er tilknyttet en annen mann i en opptegnelse, indikerer at han har fått en stor synd, han frykter for ham sultanens gjengjeldelse for det Gud den allmektige sier : ( Og du ser kriminelle den dagen bundet i håndjern ) , og begrensning er i første omgang og fattigdom . Se også fol eller se kabel ….
…Begrensningen, for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den mest elskede av opptegnelsen er belønningen, og begrensningen er en konstant i religionen . Hvis det er av sølv, er det gyldig når det gjelder ekteskap, og hvis det er fra null, så er det standhaftig når det gjelder noe ubehagelig . Og hvis den var laget av bly, forblir den i et spørsmål om svakhet og svakhet . Og hvis det var en graviditet, så er det standhaftighet i religionen, fordi Gud den allmektige sier : ~og hold fast ved Guds tau .~ Og hvis det er av tre, så er det bevis på hykleri . Hvis det er fra en fille eller tråd, så er det et sted i en sak som ikke har tid . Og hvis personen som er bundet er en religiøs person eller i en moske, så er det hans utholdenhet i å adlyde Gud den allmektige, og hvis han har autoritet og så med det å bære sverd, så er det hans vedholdenhet i å adlyde Gud Allmektig . Og hvis han var fra denne verdens barn, så er han standhaftig i dens juice . Begrensningen for den reisende er en hindring for hans reise, og for handelsmenn bagasjen til en løve de holder seg til . Det som er bekymret, er utholdenheten av hans bekymring . Og pasienten har lengden på sykdommen . Den som tror at han er bundet for Guds skyld, da vil han strebe hardt med sine barns sak og følge dem . Hvis han ser at han er bundet i en by eller i en landsby, er han dens bosetter. Hvis han ser at han er bundet i et hus, blir han plaget av en kvinne . Hvis han ser begrensningen smal, skjerpes saken for ham . Og begrensningen av glede vil fortsette og øke gleden hans . Og hvis den bundne så at han hadde økt en annen begrensning, hvis han var syk, ville han dø i den . Selv om han satt i fengsel, ble han fengslet lenge . Og den som ser at han er bundet til et tre, han er låst i saken til en hyklerisk mann . Og den som ser at han er bundet i grønne klær, så er hans vekst i religionens sak og anskaffelse av en belønning med stor fare, selv om den er hvit, så er hans vekst i et spørsmål om kunnskap, rettsvitenskap, skjønnhet og skjønnhet . Hvis det er rødt, er hans stilling et spørsmål om moro og glede . Og hvis den er gul, er hans sykdom syk . Og den som ser at han er bundet av en gullkjede, han venter på penger som har gått til ham . Hvis han ser at han er bundet i et flaskepalass, så følger han med en vakker kvinne, og hennes følgesvenn fortsetter med ham . Og hvis han var på reise, ble han på grunn av en kvinne . Og den som ser at han er knyttet til en annen mann i en kjede, indikerer anskaffelsen av en stor synd, som han frykter for sultanens hevn . For den allmektige Gud sier : ~Og du vil se forbrytere en dag bundet i håndjern .~ Det ble sagt at begrensningen opprinnelig var aldring og fattigdom . Noen av dem sa at begrensningen indikerer reise, fordi den endrer gangen ….