…Når det gjelder huden, det er dens avkom, hodet, dekket, velsignelsen, styrken, levebrødet, døden, livet og kledningen, og den som ser at det er utsmykket eller vanæret, og det blir tolket mot dem sa noen av dem at den som så fargen på huden hans, forandret fargen på en annen, som han hater som i oppvåkning, så er han overskyet og de sa at alle dyreskinn er penger. Penger når det gjelder arv, og det som var igjen av huden på det som kan spises, er tillatte penger, og det som ikke spises er penger, da er penger forbudt…

…Og den som ser at ormer spiser av hans kjøtt, hans barn og beskjedenhet spiser av pengene hans ….

Hvis ormer eller lus eller det som strømmer i magen, kommer ut av anusen, så forlater noen av de nærmeste slektningene det

…Hvis han så i magen en orm som spiste av magen, så var det hans barn som spiste av pengene hans . Lusene er barn av en mann, og hvis han ser at han sprer lus eller ormer fra kroppen eller fra noen av medlemmene, og han ser at de er veldig mye på kroppen, klærne eller en av dem, så eier av det vil slå penger, beskjedenhet og barn ….

Ormer : i magen, hans barn som er middene til pengene hans : silkeormene : subjektene til sultanen ….

…Og Daniel sa: ~Den som ser fargen på huden hans endre seg i andres farge, som han hater som i våkenhet, da er han ulykkelig og villfarende .~…

…Ibn Sirin sa at huden er et deksel og en velsignelse ….

…Og den som ser at munnen, magen eller huden hans er full av tørr hvete, da har livet gått tom, han skal frykte Gud ….

…Og den som ser huden sin er svart eller blå, det indikerer sorg og bekymring ….

…Lær er en mannsjakke, og jeg forlot ham med pengene hans i hans liv og død . Og den som i en drøm ser som om huden hans er flettet som en sau, er flaget, så det indikerer hans død hvis han var syk, og hvis han var fri for sykdommer, er den fattig og den blir avslørt . Fetthet i kroppen er styrken til religion og tro . Hvis han ser kroppen sin som en slangekropp, viser han hva som skjuler fiendskap . Og huden er en beskyttelse for mennesker og andre, og en person handler om sin far og mor, hans makt og penger, sitt hjem og hans klær, hans kone og hans land, hans velvære og sykdom, hans uttrykk og hans tro . Pisking av en person kan referere til sin fiende og hans venn som sover over den, for han vil vitne mot eieren på oppstandelsens dag . Kanskje tyder huden på tålmodighet og sta i saker . Den som ser huden sin vakkert i en drøm, indikerer godhet, komfort og helbredelse fra sykdommer . Hvis han er død og huden hans blir fin, indikerer han at han er i paradisets lykke, og hvis han ser det som tykt eller svart, indikerer han at han er i pine . Og mørkere hud i en drøm indikerer at man forlater religionen . Hvem er en gave til, får en nubisk gutt et lam av kull . Og den som ser svarte kvinner føre tilsyn med ham, det gode han overvåker for å se dem, er mange hederlige, men de er av fienden . Og rødme . I tolkning, relevans og lettelse . Og det ble sagt : Hvis det var hvitt med det røde, ville eieren få ære . Og null . Farge er tilfredsstillende . Og den som er svart og ser i en drøm at han er hvit, han vil lide svakhet, ydmykelse og nød . Hvis han ser at kroppen og ansiktet er rødt, vil han være lang bekymringsløs . Skinnet til andre dyr er en arv . Og det ble sagt : Lærhus som tilhører den . Og hvis kongen flager skinn fra mennesker, undertrykker han dem og tar pengene deres . Og den som striper huden til en dikter, han stjeler håret fra ham ….

Ibn Sirin sa: ~Den som ser at hans hud tykner, tolkes på tre måter som hån mot mennesker, uten å ta hensyn til dem, en økning i penger, lang levetid og skjønnhet i klær .~…

Pisking er i en drøm et levebrød, en gutt eller en eiendom . Kanskje det indikerte reise ….

…Orm Hvis du drømte om ormer, indikerer dette at gjennomsnittlig bearbeiding av uanstendige mennesker vil gi deg sorg . Hvis en jente drømmer om at ormer løper på henne, indikerer dette at ambisjonene hennes alltid vil være tilbøyelige til alt materielt . Hvis en jente dreper ormer eller rister dem av, vil hun kvitte seg med materiell likegyldighet og søke å leve etter prinsippene om dyd og tilknytning til åndelighet . Hvis du bruker ormer i drømmene dine som agn for fisk, så forutsier dette at du gjennom din oppfinnsomhet vil bruke fiendene dine på en måte som viser fordelene ….

…Ormen er i en drøm en jente . Og ormer i magen er menneskebarn som spiser av pengene sine . Og den som ser ormer komme ut av anusen hans, de er hans etterkommere . Og den som ser ut som om det kommer en orm ut av munnen hans, så vil hans husstand lure ham og lure ham, og han vet det og er frelst fra deres bedrag . Og den som ser at ormer kommer ut av magen uten hans handling, han vil holde seg borte fra onde mennesker, og han vil ha ære og renhet i det . Hvis ormene kommer ut av kroppen, er de borte, og pus hvis de kommer ut, er fjerning av dem . Og ormer er foreldrenes fiende . Silkeormene er emnene til sultanen, og det ble sagt : Silkeormene er handelsmannens kunde, og den som ser noe av det, vil få penger . Det ble sagt : silkeorm indikerer forbudte penger ….

…Hud: En person som i en drøm ser at huden hans er flayed, så vil han lide godt, eller han gifter seg med en kvinne som gir ham pengene sine . Og det ble sagt : Den som ser at huden hans er avskallet, eller huden hans er avskallet, så etterlater han pengene sine og betaler seg, og hvis han er syk, er det hans død og hans frakobling fra denne verden ….

…Det er i en drøm vanskeligheten til en mann og hans utmattelse i livet hans . Hvis han ser at huden hennes er sterk, så er det hans levebrød . Hvis han så at huden hennes var tøff, ville han ha slit og utmattelse i livet . Hvis han så at huden hennes var tykk og inneholdt hevelse og tuberkler, mottok han penger fra sitt harde arbeid, og penger gikk til ham som han hadde tjent med hardt arbeid og tretthet . Knærne er kroppens styrke, dens bevegelse og kvaliteten på kunnskapen. Hvis de er sunne og sterke, er dette bevis på reiser, bevegelse eller handlinger som han gjør, og kroppens helse . Hvis det sees en smerte eller et problem i den, indikerer det vekten på knærne, og hvis han er syk, indikerer det hans død . Den kne på den reisende er et kjøretøy, passasjerene og kjøretøyet hans . Og knærne krysser brødrene og partnerne, og de kan krysse Mawali . Kneet kan komme fra det . Kanskje indikerer kneet at bukkingen og nedbøyningen er fullført, og indikerer at en person tar og gir, hans bevegelse og stillhet, reiser og stående, og pengene han samler inn og hva han bruker . Og den som så at kneet hans hadde vokst seg stort eller ble sterkere og var i nød, Gud ville så vekk fra ham . Kanskje dette indikerer at han holder seg til bønn og oppfyller dens betingelser . Og hvis han så det revet eller ødelagt, eller det var sår eller blod i det, indikerer dette at bevegelsen hans var immobilisert . Hvis det var en reise, sett deg på den . Hvis det var hengivenhet mellom ham og noen, ble den skilt fra hverandre, og det kan tyde på at båten og dyret hadde gått i stykker ….

…Og kneet : mannen sliter og hell det i pensjonen og krever, og hvis han ser en hendelse i den, tilskriver han kneet til ham . Styrken på huden hennes var hans levebrød, og glidningen av huden økte slit og tretthet . Og tykkelsen av huden hennes eller utseendet på klumpen der skaden ble trøtt . Og det ble sagt at hvis pasienten så vann eller en sykdom i kneet, indikerer dette hans død . Det ble sagt at knærne skulle fortolke på kroppens styrke, bevegelse og kvaliteten på arbeidet . Av denne grunn, når de er sunne og sterke, er dette bevis på en reise eller annen bevegelse, og de gjerninger som den visjonære gjør for kroppens helse . Hvis han ser en sykdom eller smerte i dem, indikerer det at knærne er tunge på jobben ….

…Når det gjelder ormene, tolkes det i form av penger, fordeler, barn og hat, og den som ser ormer på klærne, det avtar med penger, og den som ser ormer spredt fra kroppen, tolkes det av skaden på hans kropp og barn ….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

…Ribben betyr : til kvinnene i familien hans som er skjeve, og fordi Eva ble skapt fra Adams venstre ribbe . Det kan indikere steinene til huset hans og hjemmet, og kjøttet er leire eller kalk, og dets bakhud, og blodet som er satt av vann med jorda og knottenes storhet . Den som ser sitt hjem eller sitt hjem ødelagt mens han er syk i magen, han går til grunne med det . Hvis han i en drøm vendte tilbake til å bygge og reparere dem, og komme seg fra sin ulykke hvis den hadde blitt fullført i søvnen, ellers gjenstår det av sykdommens dager så mye som han har igjen av sitt arbeid og sin overlevelse . Men helsen skyldes navnet hans, og blod renner gjennom årene . Kanskje ribbenene hans angav dyrene hans, og kjøttet hans på varene og varene han hadde på toppen, og huden hans på kappene, for hvem det var hans sak . Det som brøt en av ribbeina på ham, indikerer at et av dyrene hans døde . Hvis noe blir fjernet fra huden hans, blir hans lam eller levebrød splittet, eller han åpner utvinning eller bur uten hans tillatelse, så mister han årvåkenhet og hva som er i det, og skjebnen til mennesker og økningen i søvn i det . Skulderen er en kvinne, og det som skjedde i den er en kvinne ….

…Det er et tegn på slutten av termin i en drøm . Tenner kan indikere penger, dyr, lønnstakere, død og liv, og indikere innskudd og hemmeligheter . Tennene er innbyggerne i mannens husstand, de høyere er mennene på farens side, og de nedre kvinnene på siden til moren . De to øverste er faren og onkelen, eller søstre og to sønner . Kvartetten er mannens fetter . Tannen er mesteren i husstanden hans . Og premolarer menn og sønner av morbrødre . Og kjønnsfedre . De to nedre brettene er moren og tanten, eller de to søstrene og to døtrene . Den nedre kvadranten er en fetter eller tante datter . Den nedre fangten er mesteren i husstanden hans . Og de nedre premolarer, datteren til tanten hans eller datteren til onkelen hans . Nedre og øvre molarer lengst fra husholdningen til mannen og bestemoren . Hvis en enkelt tann beveger seg fra den, er det en sykdom, og hvis den faller eller går tapt, er det døden . Hvis noen ser at noen av tennene hans erodert, vil han bli rammet av ulykke . Og hvis han ser at folden hans er lengre, vakrere og hvitere enn den var, så vil faren og onkelen få styrke og øke pengene sine . Og hvis han så at han behandlet tennene, trakk han dem ut, og hvis han bruker pengene sine på hat eller kutter livmoren . Og hvis han ser en sverting i tennene, er han en feil i husstanden . Hvis han ser en stink av tennene, er han stygg og berømmer folket i husstanden . Hvis tennene beveger seg, er det sykdommen til slektningene hans . Hvis han ser at tennene hans er ødelagte, vil en av hans slektninger eller venner dø . Uansett hvilke tenner på høyre side som indikerer hanner, og hva som var på venstre side indikerer hunner, og tennene på høyre side indikerer eldre menn og kvinner, og tennene på venstre side indikerer unge fra dem . Tannens maqadim indikerer guttene, fangene betegner halvparten av dem, og molarene til molarene indikerer eldre blant dem . Hvis en person ser at tennene er av gull, er det prisverdig og bevis på at det oppstår brann i hjemmet eller gulsott . Hvis han ser at tennene er av glass eller tre, indikerer det en død som beseirer ham, og hvis han ser dem av sølv, er det bevis på skade og tap . Og hvis han så at hans deprimerende var ødelagt, døde sønnen . Og hvis han ser en eller flere ormer på utvinningsstedet, vil han etterfølge dem . Hvis han så at noen av tennene hans var lange, ville han krangle med familien sin . Hvis han så at han trakk ut alle tennene, ville familien hans dø foran ham . Og den som ser at tennene bryner seg, hans familie sviktet ham . Og den som ser at han har en feil i tennene, indikerer at familien hans har blitt spredt og at det er en mangel mellom dem eller en reduksjon i pengene hans . Og hvis kjøttet blir renset mellom tennene hans, vil han bakbitte et folk . Og det ble sagt : Tennene indikerer perlekjede for kvinner . Ibn Sirin, må den allmektige Gud nåde ham, sa : Molaren ble trukket ut i en drøm, livmoren til en gutt ble kuttet . Tennens tretthet indikerer svakheten til folket i hans husstand . Og vinduene i drømmefølgerne . Ekstraksjonen av tannen indikerer ankomsten av fraværende eller død av noen han er kjær til . Han dro tennene ut med hånden, han brukte pengene sine på en dårlig måte, eller bundet med familien sin uten å bli kjent, eller han gjorde noe forkastelig og angret på det, så hvis han trakk tennene ut til ham, indikerte noen at han var nød for pantelån eller salg . Og å fornye tennene som er tatt av i en drøm er bevis på motstand og fortjeneste etter tap ….

…Og Abu Saeed, predikanten, sa at mageorm kommer til å passere gjennom de medfølende barna, og det ble sagt at det å se ormer, hvis de kombineres i fordeler, vil bli tolket ved å øke barna eller tjenerne, slik at han er høvding. .)…

…Tjære er i en drøm en mann forhindrer spoilere fordi han dreper ormer . Og den som gjør salvelse med det, da går han i synd, for Gud allmektig sier om folket i Helvetet : ( Sekkene deres er laget av tjære, og ansiktene dekker ilden )….

…Det er i en drøm uttrykt av mannen og pengene . Den som ser endetarmen blokkert, han vil dø . Dogwood er en servil mann . Og det ble sagt : Han er en mann med et horn og en trommeslager . Og det ble sagt : Det er noe av incestet . Og det ble sagt : Han er en mann som holder på hemmeligheter . Og den som ser en manns kalv, han vil få en ordning fra ham . Og som kuttet av anusen, kuttet en livmor . Og den som ser en persons anus, så ser han et rynket ansikt, og hvis blod eller avføring kom ut av det, kom det penger ut av det i henhold til det . Avføring av avføring fra annet enn vanlig stilling, utgang av penger uten interesse . Og det ble sagt : Baksiden er en tåpelig mann, og den ukjente kvinnen har ordnet ledelsen av verden for den han så . Og den som ser ormene komme ut av anusen hans, hans barn er atskilt . Hvis blodet kommer ut av baksiden, er det barn av barn . Og den som er flekker med blod som kom ut av det, penger er forbudt . Og den som kom ut av anus eller mage med en fille, han skilte et enkelt folk som spiste av pengene for familien sin . En manns veske, bryst, butikk, hus, butikk eller styrerom . Og kanskje refererer bakgangen i en drøm til det han engasjerer seg i mens han er våken, for eksempel kniver, bukser eller matter som han sitter på, eller som han kjører på et dyr eller en sadel på . Kanskje indikerte det lydighet og ulydighet til eieren, og kanskje indikerte det døren til sin hemmelighet eller dens direkte tjener for skitten, og kanskje indikerte den sorgens sorg, og det indikerer rennesteinen som følger med husets skitt. og padle indikerer øde huset som ingen besøk, eller gjørmete land som ingen én dyrker , og ingen høster det, og det viser en mann som vender seg bort fra folk på grunn av sin ondskap og uvitenhet, eller i stedet for kjetteri og umoral, og kanskje den bakre passasjen peker mot den falmende munnen, og indikerer gleder og glede, og hvis den som hadde en hånd dukket opp i en drøm en dårlig økning, indikerte han at han planla å snike seg inn for å kjempe . Og den som ser at en påfugl kom ut av anusen hans, og en vakker jente ble født for ham, og hvis en fisk kom ut, ble det født en stygg jente for ham, og hvis det var ormer eller lus, så ble han skilt fra sine slektninger , og hvis han kom ut av ham som slanger, så er de i alle fall fremmede ….

…Og den som ser kjøtt i huset sitt og at ormer faller i det mens han spiser av det, så tolkes det at barna hans spiser av andres penger ….

…Ekskrementer er penger i en drøm . Den som gjør avføring mens folk ser på ham, pass opp for en skandale . Han følte at han spiser brød og ekskrement det spiser brød og honning, og det ble sagt : er et brudd på året . Den som gjør avføring på sengen, skiller seg fra sin kone eller blir syk i lang tid . Og ekskrementer er forbudte penger fordi de lukter dårlig . Den som er redd i ekskrementer faller i bekymring . Den som faller inn i Knife blir fengslet . Den som gjør avføring, vil falle i synd . Og ekskrementer er en frelse fra synd, eller en svak avgang . Og ekskrementer kan indikere reise, fordi Gud den allmektige sier : ( Eller en av dere kom fra avføring ). Og avføring indikerer eliminering av behovet, og indikerer forsvinningen av indre sykdommer, og indikerer tankene og besettelsene og retur av innskudd . Og ekskrementer levebrød fra grov urettferdighet . Og den som ser at han har mye ekskrementer og vil reise, han skal ikke reise . Den som gjør avføring i klærne, begår en umoralsk handling, og hvis han er i det fri, blir han løst fra dem eller oppfylle en gjeld . Og hvis han gjør avføring i en søppel, er det et godt og bekymringsløst tegn . Flekker med avføring er en sykdom eller frykt . Og hvis han gjorde avføring i ørkenen, plukket fuglen eller dyret på jorden sin avføring og var på reise, ville tyvene kutte veien på ham og gikk med pengene sine . Og den som ser at han gjør avføring på ormer som ligner på slanger, så vil barna hans formere seg, og han vil vise dem fiendtlighet . Se også arrangementet ….

…Hvis han ser kroppshåret sitt så lenge som sauens hår, for håret i kroppen til eieren av denne verden er hans rikdom, og bredden i hans verdslige liv øker i det, og hans liv og lengden på kroppshår for en med bekymringer og frykt, hans tilstand er smal og hans forhold er atskilt og styrken i hans sorg i det . Hvis han ser at han barberte den med et lys eller en mousse, så hvis han barberer håret av kroppen, er bekymringene og tettheten i situasjonen skilt fra ham, og blir til bredhet og godhet . Og hvis håret blir barbert fra eieren av denne verden og dens kyskhet, så vil hans verdslige liv bli ødelagt, og han blir avskåret fra sin bekymring, og hans tilstand vil bli til ubehag og nød . Og den som ser et hår eller noe lignende i sin matbit, han vil i hans levebrød finne mangel, og klamringen er som ormer, og lus er barn ….

…Fitna oppretter Koranen 71 – mening Shafie Ahmed Satn hevder å si at etableringen av Alorteuran ble fortalt at Ibn al – i ( dyderne til Imam Ahmad ) ble fortalt til vårens sønn av Salomo sa : Han fortalte meg Shafei : Aarabie Ta min bok og blinkende ham og ga ham til Abu Abdullah Ahmad bin Hmpel jeg svar , sa han Al-Rabee’, og jeg kom inn Bagdad med boken og møtte AJMad bin Hanbal i morgenbønn, og jeg ba med ham i morgen bønn. Da han flyttet fra mihrab, ga jeg boka til ham og sa til ham : Dette er boken til broren din Al-Shafi’i fra Egypt , så Ahmed sa : Har du sett på den? Jeg sa : Nei , og Ahmed brøt ringen og leste boken, og øynene hans ble fylt av tårer , og jeg sa til ham : Hva handler det om, Abu Abdullah? Han sa : Han husker at profeten ( PBUH ) så i en drøm , så han sa til ham : Skriv til min far, Abdullah Ahmad Ibn Hanbal, og les fred om ham og si at du vil bli testet og be til skapelsen av Koranen, så ikke forplikte dem. Gud vil heve kunnskap for deg frem til oppstandelsens dag . Våren sa : Jeg sa : Kunngjøringen tok av seg skjorten etter vippene Vdfh til Vokzth og dro ut til Egypt og tok svareboken og overlevert til Shafie sa til meg : Aarabie noe som blir betalt til deg? Jeg sa : Skjorten som følger huden hans , så sa Al-Shafi’i til meg : Vi hjelper deg ikke med det, men dårlig, og betaler oss pengene for å assosiere deg med det . Og fortellerne fortalt også fra en annen måte på autoritet fra Rabi` bin Sulaiman og sa i den : at Al-Shafi’i nevnte skriftlig at han så profeten ( PBUH ) i søvne og sa til ham : O Ibn Idris, dette er fatwaen til Aba Abd Allah Ibn Ahmad Ibn Hanbal at han vil bli undersøkt i Guds religion og be til meg om å si Koranen er skapt, så det gjør det ikke, og det vil bli slått med en pisk, og at Gud – den allmektige – vil utgi et år for ham som ikke involverer oppstandelsens dag, og han nevnte resten av historien på den måten som er nevnt ovenfor ….

…Hvete : er tillatte penger i trøbbel og vanskeligheter, og å kjøpe hvete indikerer at pengene har blitt truffet med en økning i barna. Å dyrke hvete er et verk til glede for den allmektige Gud, og å streve for å dyrke det indikerer jihad . Hvis han ser det som om han sådde hvete og dyrket bygg, indikerer det at det er bedre på utsiden enn det er inni . Så han bygg og hvete vokser, er saken imot den første . Og hvis han sådde hvete og dyrket blod, ville han spise rente . Og den grønne piggen som fruktbarer sunnah, og den tørre piggen som vokser på benet er den ufruktbare solen, fordi Gud den allmektige sa i historien om Josef og piggen i en persons hånd, eller i et terskegulv eller i en container, penger som eieren får av andres inntjening, eller kunnskap som han lærer . Det ble fortalt at jeg liker Hamadan så ut som om han hadde solgt hvete til bygg, så fortalte han al-Shabi om sin visjon og sa : Han erstattet poesi med Koranen . Og den som henter Al-Sanabel-skillet fra en plantasje som kjenner eieren, han vil ha penger skilt fra eieren . Hvis han ser at såingen høstes på et annet tidspunkt, indikerer dette døden i den leiren eller krigen . Hvis ørene er null, indikerer det eldstens død . Hvis det er grønt, er det ungdommens død eller drap . Og hveten i sengen er kvinnens tau, og det ble sagt at den som så at han plantet avlinger, var hans kones tau. Hvis han ser at han brøyter på andres land og han kjenner eieren av det, gifter han seg med sin kone . Og den som sår et frø i sin egen tid, han har gjort et godt arbeid . Hvis han var en wali som oppnådde en makt, hvis han var en kjøpmann som oppnådde fortjeneste, og hvis han var en vulgær, ble han en muldyr, og hvis han var en asketisk som oppnådde fromhet . Hvis det han sådde vokser, er nyhetene akseptable, og hvis han høster det, vil han bli belønnet . Den som ser at han spiser kokt eller tørr hvete, han vil bli skuffet . Den som ser at magen, huden eller munnen hans er fylt med tørr eller kokt hvete, så er det hans livs død, ellers, for det som er igjen i ham, blir det som er igjen av livet hans . Og den som gikk blant en mønstret plante, han gikk blant rekkene til Mujahideen . Og det ble sagt at transplantasjonen er arbeidet til Adams sønner, hvis det er kjent, er dets posisjon lik transplantasjonsstedene i lengden . Det sies i ordtaket : ~Den som sår godt, høster lykke, og den som sår ondt, høster anger .~ Dikteren sa : Hvis du ikke så og så en skurker … du angret på forsømmelsen på såtidspunktet, og hvis såingen brøt denne egenskapen, er det menn som samles i krig . De høstede drept . Gud, må han bli herliggjort og opphøyet, sa: “ Dette ligner dem i Toraen og deres likhet i Bibelen, som et frø som førte ut kysten av den, så hyllet den, så den utnyttet den .” Hvis han så at han spiste fuktig grønn hvete, så er han god og eremitt i religionen . Og den som ser at han har et kjent frø, så er det hans arbeid i hans religion eller verden . Av noe av dette, hva ble utledet av ordene til visjonens eier og dens direktør, og hvis det var i hans religion, så er belønningen for hans arbeid i hans religion i mengden av plantingen, dens mengde og dens fordel, og hvis det var i hans verden, var det en sum penger som ville bli for ham og en belønning for arbeid . Hvis hans arbeid er i hans verdslige saker, og han ser plagget sitt i samsvar med det han ser fra plantetilstanden, forblir de pengene samlet inn til kjærligheten kommer ut av spissen, og hvis de går ut, blir pengene skilt ut fra sin første tilstand, bortsett fra at det er hederlig av penger i vanskeligheter eller bedrag, spesielt hvis det var hvete, og hvis det var bygg, er det det fineste, og det gratuleres med kroppens helse og forsyningens lette . Hvis det er nøyaktig, er det penger som tas for gitt, og det er bedre enn hvete og bedre enn brød, fordi brødet har blitt berørt av ilden ….

…Helvete: Den som ser i en drøm at han har kommet inn i helvete, så begår han store synder . Hvis han kommer ut av det uten å mislikes, faller han inn i bekymringene til denne verden . Og den som ser ilden nærme seg, han vil falle i en herskeres nød og prøvelse, og han vil ikke bli spart fra den, og han vil bli rammet av et stort og grovt tap, og han er en forkynner for ham å omvende seg og kom tilbake fra det som er i ham, og hvis han kommer inn i det, så vil han få til de store syndene og umoralene som Gud den allmektige har pålagt ham grensen. Han snakker umoral og ondskap . Og hvis han ser at han kom inn i det med et smil, så er han korrupt, tyranni og adlyder ikke den allmektige Gud . Hvis han ser at han fremdeles er innelåst i helvete, så er han fortsatt i denne verden fattig og berøvet, han ber ikke eller faste og nevner ikke den allmektige Gud . Og hvis han så at han spiste fra helvetet i Zaqqum og dets bryst og pus, vil han få urett og utøse blod, og hans anliggender blir sterkere mot ham . Og den som ser at han er svart ansiktet og blåøyet i helvete, så vil han følge med fienden til den allmektige Gud, og han vil bli ydmyket og svertet ansiktet blant folk, og Gud den allmektige vil straffe ham i det hinsidige med sin ugjerning . Og den som ser helvete i søvnen personlig, la ham vokte seg for sultanen eller for den mest barmhjertiges vrede . Og den som ser ut som om han har kommet inn i helvete, da vil han være klar over enhver synd som han ikke angret fra, og hvis han ser at han har kommet ut av helvete, vil han omvende seg fra syndene, så hvis han drikker av dens drikker eller spiste av maten, begår han fremdeles synder eller søker kunnskap som blir en katastrofe for ham . Og helvete i en drøm er et tegn på at stillingen i denne verden er død, og kanskje indikerer den fattigdom etter rikdom, ensomhet etter menneskeheten, faller i motgang, permanent fengsel og skam i denne verden . Hvis hun angir kona, var hun en kone med bråkmakere, og hvis hun indikerer levebrød, er inntektene hennes forbudt, og hvis hun indikerer huset, er det ved siden av folket med umoral og uaktsomhet . Hvis det indikerer sykdom, er konsekvensen død med dårlig slutt, og hvis det indikerer tjeneste, er det med en urettferdig autoritet, og hvis det indikerer kunnskap, er det kjetteri, og hvis det indikerer arbeid, var det en uakseptabel handling, og hvis det indikerer barnet han var et hor av barn . Og helvetes inntreden kan indikere det samme spørsmålet etter rikdom, og det indikerer kjetteri og umoral, kirken, salg, brannhus, duer, garveri, slakterier og ovner som brukes til å tenne ild til fordel, og deres inntreden indikerer seier med ønsker . På samme måte kan al-Hatimah og al-Hatata være den som tenker al-Hamz, al-Malaz og al-Majmiyyah og Jhannam for de vantro og hyklerne . Og Saqr betegner å forlate sannheten, og fordype seg i det som ikke betyr, og benekte dommens dag . Og prisen på demoner og de som skaper moral . Og avgrunnen er et tegn på undervurdering i mål og balanse, eller for de hvis skalaer er lette og ikke belaster dem med gode gjerninger . Og helvete er for dem som dominerer og foretrekker livet i denne verden, og den lavere forståelse av hykleriets mestere, hvis han spiser hodet hennes eller drikker de som vasker henne, eller hennes skorpioner biter ham, eller hennes liv slår ham, eller huden hans skifter til skinnet til folket hennes, eller han blir trukket i ansiktet hans, eller blir vendt tilbake fra å stige opp på hodet, eller slått i stedet eller, kundelistene dens fordømte det, for alt dette og lignende er bevis på nyvinninger i religion, deltakelse av undertrykkere, overholdelse av de vantros lover, opprettelse av moralene til polyteistene og spotterne, motsigelsen til profetene og oppgivelsen av de fromme, frafallet av religionen, elendigheten til Guds penger fra den fortjente og ulydighet fra verdensherre, eller fornektelse av hans herredømme og hans makt og ligner ham på hans skapelse, må han bli herliggjort og opphøyet, og å se eieren av ildvakten er en indikasjon av den som flyttet inn i c dyktighet eller matet ham til noe godt med kjærlighet til Gud den allmektige og hans sendebud og til de troende og sultanen, og på avstanden fra hykleri og avkall på synder, synder og innfall etter misvisende og sjalusi i religion, hvis han så kasserer, fred være med ham, komme til ham. Han indikerer hans sikkerhet og sikkerhet mot brannen sin, og hvis han ser ham vende seg bort fra ham, eller forandre ham i ansiktet, indikerer han at han har skjedd i det som krever ilden hans . Og Helvetes skattkammer er forvaltere, forvaltere, soldater, assistenter, politiseiere, foreldre og slektninger . Og den som så at Malik tok sin side og kastet ham i ilden, så hans syn krever ydmykelse for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i helvete og gått ut av det, vil han gå inn i himmelen, hvis Gud vil, eller ellers vil han begå en synd og omvende seg fra den . Og hvis han ser kroppsdelene snakke til ham, er det bevis på irettesettelse for synder og våkenhet overfor det hinsidige ….