Og den som ser at han deler pengene sine, og hvis det er bevis for det gode, vil han gifte seg med sønnen eller familien og dele pengene sine mellom dem i rettferdighet og godhet, og hvis han indikerer noe annet, så er hans sak og hans tilstand blir skilt av liv eller død og den som ser at han er et av folket med rikdom og kapasitet, vil saken hans eller hans fall endre seg på grunn av pengene hans eller en død som skynder ham, og hvis han tror at han er en av folket i fattigdom og kortfattet liv, da er han god i sin religion og er stabil i sin tilstand eller etter den

…Og den som ser at han deler pengene sine, og hvis det er bevis som er utledet til det gode, gifter han seg med sønnen eller familien, så deler han pengene sine i dem i rettferdighet og rettferdighet, og hvis han indikerer noe annet, så er hans materie og hans tilstand er atskilt med død eller liv ….

…Urinering er i en drøm, å bruke pengene sine på noe som ikke er tillatt for ham, eller ha samleie med noe som ikke passer for ham . Og diurese i en drøm er bevis på å generere levebrød . Og å holde urinen og dens hardhet kan tyde på at han haster i saker og mangel på rettferdighet, og at injektoren ikke nøyer seg med en beslutning før han betaler det han har frosset av den . Og å tisse i en drøm er forbudte penger . Og den som ser som om han er på et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet . Og det ble sagt : Den som ser det som om han urinerer, han bruker et underholdsbidrag som går tilbake til ham . Og den som ser seg selv som utslitt i en brønn, han vil bruke penger som er tillatt . Og den som ser at han har slitt på en vare, han vil miste den varen . Venninne i en nisje føder en vitenskapssønn . Og den som ser ut som om han har slitt seg på Koranen, vil et av barna hans lære den hellige Koranen utenat . Og den som ser seg selv som om han heller noe og begrenser noen, hvis han er rik, vil noen av pengene hans være borte, og hvis han er opprørt, vil noe av hans nød være borte . Hvis han ser det som om en annen person urinerer med ham, blir urinen blandet sammen, og de faller inn i en fortsettelse og tilhørighet . Hvis han ser at han er en injektor, vil han bli sint på kona . Hvis urinen er sterk på ham, og han ikke kan finne et sted for det, vil han begrave penger og ikke finne en gravplass . Hvis han ser at han har urinert i stedet for urin, vil han bli løslatt hvis han er fattig, og hvis han er rik, mister han pengene sine . Hvis han så folk tørke urinen, ville det bli født en gutt for ham, og folket fulgte ham . Hvis han ser en person som er kjent for å være dårlig med ham, ydmyker han ham ved å bruke pengene sine på ham . Hvis en mann ser at han urinerer melk, vil han miste instinktet. Hvis en kjent person drikker det, bruker han lovlige penger på ham i sin verden . Og den som ser at han urinerer blod, han vil komme til en fraskilt kvinne, eller en kvinne med et mahram, og det vet han ikke . Hvis han ser at han urinerer Zaafarana, vil han få en syk sønn . Hvis han ser at han ikke har juice, bruker han pengene sine . Hvis han ser ut som om han ikke har skitt eller gjørme, så er han en mann som ikke forbedrer ablusjon . For ilden ble født av ham som en autoritetens sønn . Den bleke bagatellen begikk uanstendighet med familien . Hvis oppkast kommer ut i stedet for urin, indikerer det et forbudt barn . Og hvis en fugl kommer ut, vil det bli født et barn som passer essensen av den fuglen i godhet og korrupsjon . Og den som vandrer stående, bruker deretter pengene sine av uvitenhet . Den som har på seg skjorten, vil få en sønn, og hvis han ikke har en kone, vil han gifte seg . Hvis han ser at han urinerer i nesa, så kommer han forbudt . Og den som ser at han urinerer på en av markedsplassene, han vil bli betraktet som en redegjørelse for markedet . Så far Ardashir sønn av Sasan var en gjeter som en kamerat og opphøyet ham damp onkelen til hele himmelen, spurte han Babak den krysset, sa han : Do not Oabbarha du også tilskrives en sønn Fet deg, Vuadh dette, sa han : født til deg Ghulam har utsikter var bra . Og den som ser at han har mistet livet i et folks hjem, samfunnets nabolag eller en folks moske, land eller landsby, så kaster han sædceller i et ekteskap med dem . Og den som ser at han urinerer i en kolbe eller et basseng, eller en krukke, en brønn eller en ødelagt, da skal han gifte seg med en kvinne . Det er følt at i tankene havet å komme ut penger til sultanen i ti eller zakat og annet . Og den som så at han trodde at barna hans skulle spres . Og den som ser at en penis kommer ut av kjønnsorganene hans, så blir det født et barn for ham som deltar i all kunnskap, fordi pennen bevarer all kunnskap . Og hvis han ser at en pille har kommet ut av kroppen hans, blir en gutt født for ham, og han vil ha en fiende . Og den som ser at han har urinert mye, i motsetning til vane, eller forurenset det, eller at det lukter vondt, eller at han har urinert mens folk ser på ham, det er bevis på ondskap eller manifestasjon av ondskap som blir utsatt . Og å drikke urin indikerer mistanke om gevinst eller forbudte penger ….

…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….

…Sjeldne, noen pålitelige mennesker så en mann som kom til Taqah og kastet seg fra den og brakk bena og begynte å ta dem med hånden og dra dem som en fille, og han brukte ikke annet enn litt, og han hadde falt i en forferdelig sak med en urettferdig prins, og han fikk vite om hans levebrød, tok pengene fra ham og skadet ham ….

…Pengerhandleren er i en drøm en mann som snakker godt, og han er en god rekord hvis han ikke tar sin belønning, og hvis han tar sin belønning, er han eieren av hykleri, eller eieren av sladder . Og den som så at han traff pengene og var staten verdig, han skaffet dem . Hans visjon indikerer visekongen, eller taleren, maleren eller kopikeren . Kanskje hans visjon antydet hva som nødvendiggjorde grensen for ham . Og det ble sagt : Pengespilleren bevarer bønner og utfører tillit ….

Og sjefen er en menings- og målemann . Og slakting av dyr er en mann som påvirker selskapet for tilsyn med penger . Og den som så at han spiste sultanens kontor, han ville oppnå mandatet til en by, for den allmektige sa : ~ Spis av din Herres forsyn og takk ham for et godt land og en tilgivende Herre .~…

Hvis han ser at dommeren veier dårlige penger eller dirham, så vipper han, hører falsk vitnesbyrd og bestemmer seg for det ….

…Det er i en drøm alderen til en person og hans søyle i livet hans . Hvis han ser at beinet hans er laget av jern, vil livet hans være langt . Hvis han ser dem fra kolber, vil livet hans nærme seg . Og hvis han så at han løftet et ben og forlenget et, så ble bena vendt sammen, så har livet hans kommet nærmere, eller nær ham er en enorm vanskelig sak . Hvis han så et kvinnes ben og da kjente henne, ville han gifte seg med henne eller gifte seg med en annen . Hvis en kvinne avdekker bena, er hennes religion god, og hun vil være bedre enn hun var . Og den som ser mye hår på beina på beina, Dion kjører på det, dør i fengsel . Og den som ser at han er skjev, han blir en hor . Benet er en persons penger og hans levebrød . Så den som ser at hans ben er laget av jern, pengene hans blir igjen med hans lange liv, og hvis hans ben er av tre, så er han svak når det gjelder å leve og leve, og hvis han ser leirbenet sitt, vil snart dø, ellers vil pengene hans forsvinne . Og hvis han hadde en sønn, et dyr eller en konge, gikk noe av det på hans vegne . Og hvis han ser beinet sitt redusert, er det en mangel på pengene han må stole på, og det kan være hans alder . Og den som forfølger ett ben, halvparten av pengene hans vil være borte . Og den som ser at bena på bena hans er kuttet av, alle pengene hans har gått, og kanskje indikerer hans død, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, da fremmer han seg selv med en bjørn at han rir, eller indikerer en tur på et skip, eller et gode som han gjør, eller en venn som når ham . Og benet er fra skaftet for å kjøre, akkurat som foten er fra foten tilbys, er hælen fra hælen, og hælen er fra hælene . Og den som i en drøm ser et godt, fett ben, dette indikerer godheten til det han kjører eller kjører til . Håret på benet til kvinnen økte i ydmykelse og bedrag, og dette kan indikere fremveksten av hemmeligheter og veiledning etter misvisende veiledning, og kanskje benet indikerer alvorlighetsgrad . Hvis han ser to ben pakket inn, indikerer det frykt og lidelse . Og å avsløre beinet er bevis på å forlate bønn og ydmykelse etter ære ….

Det er sjelden at en mann kom til Ibn Sirin, og han sa at jeg så en kvinne farget med tjære, med et hvitt hengende mellom hendene, og han sa: Dette er en kvinne som ble farget med penger og hender flekket med det ….

Det er sjelden han forteller at en mann så hodet sitt kappet mens han så på det, og hvis en rovfugl kom, og han brukte synet på en kryssing, sa han at hvis synet ditt er sant, penger vil samles til de blåses opp og en konge kommer og tar dem fra deg ….

…En visjon om farens skatt 81 – Han sa : En mann fortalte meg at jeg ikke tenker på det som en løgn. Han sa : En kvinne fra folket i denne verden hyret meg til å rive huset hennes og bygge det med kjente penger. Så da jeg tok rivingen, var hun og den som var sammen med henne tvunget til å gjøre det, så jeg sa : Av Gud, jeg har pengene mine i dette huset, men min far døde og ble igjen. Vi fant ikke mye for ham, så Jeg var redd for at pengene hans ble begravet, så jeg rivte huset for å finne noe. Noen av menneskene som deltok sa til henne : Du har savnet det som er lettere for deg enn dette . Hun sa : Hva er det? Han sa : Så hvis du går til en maskin og spør ham om jeg vil gi deg historien din i kveld, så kanskje han vil se faren din og fortelle deg hvor pengene hans er, uten tretthet eller kostnad, så jeg gikk til ham og kom tilbake og hevdet at han skrev navnet hennes og farens navn sammen med ham. Da han kom fra neste dag på jobb og kvinnen kom fra mannen og sa : Mannen fortalte meg at jeg så faren din si pengene i fordypningen , sa han : Så vi gravde under fordypningen og sidene til en sprekk kom til meg, og hvis pengene var i det , sa han : Vi tok forbauselse og kvinnen undervurderte det jeg fant og sa : Min fars penger var mer enn dette, men jeg gikk tilbake til ham , så hun gikk og jeg fortalte ham, så ba jeg ham om å komme tilbake . det var morgen kom og sa : han fortalte henne at din far forteller deg Ahfra henhold Jabiya firkanten som i olje butikken , sa : hun åpnet butikken. Hvis Bjabah firkantet hjørnet Vazlnaha og gravde under det og fant Cozza store Vokzth, så så lenge deres grådighet etter tilbakevendende handlinger og jeg gjorde det, gikk hun tilbake fra ham og mørket Hun sa : Han hevdet at han så ham mens han fortalte ham: ~Jeg tok det som var bestemt for henne.~ Når det gjelder det som var igjen, satt en goblin fra jinnet på ham som beskyttet meg mot ham….

…Det er i en drøm en tildekking og en tildekking . Og pigmenteringen i skjegget er bevis på hykleri og uærlighet . Og deprimeringen av den som er verdig ham, utgir seg for å være velsignelse og tvinge fiendene, og bevis på sikkerhet fra frykt, og for de som ikke passer ham, bevis på nød og nød, gjeld og oppgivelse av kjære . Og kjennelsen om pigmentering av kvinnens hode er den samme som regelen om pigmentering av skjegget . Og mørkningen av grått hår er styrke, brutalitet og prestisje, og hvis han ser at han farget det med henna, så er det Sunnah ifølge Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Hvis han rister på hodet uten skjegget, skjuler det sjefens penger . Hvis han forrådte dem alle, skjuler han sin fattigdom og ber om et ansikt blant folket . Hvis pigmentet før poesi blir forskjønnet med tilfredshet, blir det avslørt . Hvis han så at han var farget med henna, og før pigmenteringen, så er han en uvitende mann, men han angrer og vender seg bort fra sin feil . Og hvis en mann ser at fingrene hans er pigmentert med henna, øker han ros, og hvis han ser at håndflaten blir barbert, vil han få lykke i levebrødet, så ser han at hans høyre hånd er kastet, så dreper han en mann. Fra pengene hans, eller fra hans inntjening . Hvis han ser at hendene hans er inngravert med henna, prøver han et triks fra huset på grunn av nødvendighet eller manglende gevinst, og fienden hans blir fornærmet av det, og kanskje er han nesten kjent for å få hendene, og han oppnår ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er inngravert, lurer hun utsmykningen i en sak som er sann, og hvis graveringen er av gull, er det et høflig anskaffet triks . Og hvis inskripsjonen er av leire, er det ros til den allmektige Gud, og hvis hun ser at hun ble doused med henna, så er mannen hennes god mot det, og hvis hun ser at hun har brukt den, og hun aksepterer ikke pigment, da viser mannen hennes ikke sin kjærlighet . Hvis hun ser at hendene hennes er inngravert med hverandre, vil hun bli smittet av barna sine . Hvis en manns hånd er gravert med gull, bedrar han, og pengene hans eller hans levebrød går tapt i dem . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er støpt med gull, betaler hun pengene til mannen sin slik at han kan spise dem og motta glede, styrke og tilstand fra mannen sin . Og den som så at bena hans var barbert, og han hadde inngravert dem, da ville han slå familien sin, og hvis en kvinne så det, ville hun bli skadet av mannen sin . Piggy-hånden er et dystre liv . Og den som dør hånden i et kadaver, han vil oppnå oppvigling . Og den som ser hendene pigmenterte, har oversett ødeleggelsen av det som er i hans hånd . Og den som ser et pigment i hånden med en stram fille, han blir beseiret i krangel og er ute av stand til sin fiende . Og pigmentering er en dekorasjon og glede for kvinner og menn, med mindre de går utover det vanlige . Og depigmentering indikerer skjulende gjerninger og lydighet, skjuler fattigdom fra folks øyne, og kanskje indikerer hykleri og hykleri hvis den er farget i motsetning til muslimer . Og fjærene på hendene og føttene dekorerer huset hans, hans slaver og hans penger på en måte som ikke passer for ham å bruke silke og gull til barna, og for kvinner er det glede, gode klær og glede, fordi det er en av pyntene deres i bryllupet . Og hemoglobinet kan være plassert i hender og føtter, som kvinners handling. Han var veldig redd for pengene sine eller hans følgesvenn, så langt som hemoglobin . Og den som ser at den er farget uten henna, det han hater vil skje med ham . Svertingen av håret indikerer ulykken og korrupsjonen i virksomheten, fordi det sies : Den første som blir svart er Farao ….

…Ost : Det indikerer kunnskapen, rettsvitenskapen, pengene og inntektene som er samlet for eieren, og det kan indikere fra pengene leien, slaver og dyr, og alt som er et kompleks av de innsamlede pengene . Ost kan henvise til kona for hennes skjønnhet og glede, og kanskje indikerer det penger for hver person, så mye som han legger til sin side, som granateple, brød, honning, melk og olje . Når det gjelder syren og saltet, indikerer det de forhatte pengene, og bekymring, sorg og panikk . Hvis det er fra romernes arbeid, indikerer det romerne, og kanskje deres ost indikerer deres slaveri og fangenskap og hva som kommer fra dem fra penger og varer, eller fra andre fiender ….

…Når det gjelder kroppshår : å plante det for en mann fødte sin kone . Den overflod av kroppshår for de plagede øker hans nød, og hans tap er ettergivelse for hans nød . Og overflod av kroppshår for de lykkelige, økningen av glede og rikdom, og hans tap rikdommene går . Øk kroppshår for de rike er penger, og de fattige har gjeld . Og den som er rik i en ovn, pengene hans brukes på å stjele . Og hvis han var fattig, skulle han bruke gjelden sin på alvor, utmattet og krevende . Hvis han ser kroppshåret sitt hvitt, så mister du pengene hans hvis han er rik, og han vil føre tilsyn med døden . Og hvis han er fattig, så er det en gjeld han kan betale seg . Når det gjelder umuligheten av kroppshår, hår fra et dyr eller syv, indikerer dette hans motgangsfall . Smal brystvillfarelse . Hvis min dhimmi så at brystet var tett, ville han lide tap av pengene sine . Det ble sagt at menneskets bryst er raushet, og hans tranghet med sin elendighet . Den overflod av hår på brystet er en gjeld han rir på, og hvis han ser brystet bli til en stein, vil han være hardhjertet . Ibn Sirin kom, en mann sa : Jeg så mye hår vokse i brystet mitt, og jeg ble knyttet . Han sa : Jeg gjorde tillit og betalte det . Og brystkapasiteten indikerer også flagget . Når det gjelder brystene, mannens kvinne og datteren, for hans skjønnhet er hennes skjønnhet, og hans korrupsjon er hennes korrupsjon . Den som så en kvinne henge ved brystet, begikk da hor og fødte et ekteskapsbarn, for profeten, fred og velsignelse være med ham, sa: “Den natten jeg var fanget, så jeg en kvinne henge ved henne bryst, så jeg sa, o Gabriel, hvem er dette? Han sa at hun var født fra hor . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde et stort bryst som hadde nådd skogen, at du begikk hor med et forbudt . Dette er fordi brystet er fra det og fra huden, og det er forbudt . Snarere er rettferdigheten i denne visjonen et forbudt ekteskap . Og det ble sagt at hvis en mann så melk i brystene, hvis han var sølibat, ville han gifte seg og føde ham, og hvis han var rettferdig, viste han til venstre for ham, og hvis han var en ung mann, indikerte han hans levetid . Når det gjelder den unge kvinnen, hvis hun ser dette, indikerer det graviditet og fødsel, og når det gjelder den gamle kvinnen, hvis hun ser det, indikerer det hennes fattigdom og tap av pengene hennes, for en jomfru hvis hun ser at det indikerer henne bryllup, og den unge kvinnen hvis hun ser det indikerer hennes død . Og lengden på mannens bryst til de traff brystet hans , er bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av den allmektige Gud, og det ble sagt at det er bevis på en barns stemme . Hvis han ikke hadde en sønn, indikerer det fattigdom og tristhet . Og lengden på kvinnens bryst er utenfor grensen, bevis på formålet med tristhet . Hvis kvinner ble rammet av sorg, ville de trekke og klø på brystene . Og den som ser det som om han ammer en kvinne, han blir syk, med mindre hans kone er gravid, da skal hun føde en sønn . Hvis den visjonære er en kvinne, vil hun føde en jente . Magen : som er synlig og fra innsiden av mannens eier og hans sønn, eller en slektning til hans klan, eller skapet hans og hans barns ly . Og det lille av få av disse, og det store antallet av disse . Og hans litenhet uten sult er mangel på penger, og hvis han ser at han er sulten, så er han forsiktig, og han treffer penger som tilsvarer mengden sult fra den . Det ble sagt at magebenet spiste renter, og å gå på magen ble vant til penger . Hvis han ser at magen er blitt liten, vil han være mye bagasje . Metthet er et vell av penger, og tørst er dårlig i hans religion, og vanning er god i hans religion ….

…Det er et tegn på slutten av termin i en drøm . Tenner kan indikere penger, dyr, lønnstakere, død og liv, og indikere innskudd og hemmeligheter . Tennene er innbyggerne i mannens husstand, de høyere er mennene på farens side, og de nedre kvinnene på siden til moren . De to øverste er faren og onkelen, eller søstre og to sønner . Kvartetten er mannens fetter . Tannen er mesteren i husstanden hans . Og premolarer menn og sønner av morbrødre . Og kjønnsfedre . De to nedre brettene er moren og tanten, eller de to søstrene og to døtrene . Den nedre kvadranten er en fetter eller tante datter . Den nedre fangten er mesteren i husstanden hans . Og de nedre premolarer, datteren til tanten hans eller datteren til onkelen hans . Nedre og øvre molarer lengst fra husholdningen til mannen og bestemoren . Hvis en enkelt tann beveger seg fra den, er det en sykdom, og hvis den faller eller går tapt, er det døden . Hvis noen ser at noen av tennene hans erodert, vil han bli rammet av ulykke . Og hvis han ser at folden hans er lengre, vakrere og hvitere enn den var, så vil faren og onkelen få styrke og øke pengene sine . Og hvis han så at han behandlet tennene, trakk han dem ut, og hvis han bruker pengene sine på hat eller kutter livmoren . Og hvis han ser en sverting i tennene, er han en feil i husstanden . Hvis han ser en stink av tennene, er han stygg og berømmer folket i husstanden . Hvis tennene beveger seg, er det sykdommen til slektningene hans . Hvis han ser at tennene hans er ødelagte, vil en av hans slektninger eller venner dø . Uansett hvilke tenner på høyre side som indikerer hanner, og hva som var på venstre side indikerer hunner, og tennene på høyre side indikerer eldre menn og kvinner, og tennene på venstre side indikerer unge fra dem . Tannens maqadim indikerer guttene, fangene betegner halvparten av dem, og molarene til molarene indikerer eldre blant dem . Hvis en person ser at tennene er av gull, er det prisverdig og bevis på at det oppstår brann i hjemmet eller gulsott . Hvis han ser at tennene er av glass eller tre, indikerer det en død som beseirer ham, og hvis han ser dem av sølv, er det bevis på skade og tap . Og hvis han så at hans deprimerende var ødelagt, døde sønnen . Og hvis han ser en eller flere ormer på utvinningsstedet, vil han etterfølge dem . Hvis han så at noen av tennene hans var lange, ville han krangle med familien sin . Hvis han så at han trakk ut alle tennene, ville familien hans dø foran ham . Og den som ser at tennene bryner seg, hans familie sviktet ham . Og den som ser at han har en feil i tennene, indikerer at familien hans har blitt spredt og at det er en mangel mellom dem eller en reduksjon i pengene hans . Og hvis kjøttet blir renset mellom tennene hans, vil han bakbitte et folk . Og det ble sagt : Tennene indikerer perlekjede for kvinner . Ibn Sirin, må den allmektige Gud nåde ham, sa : Molaren ble trukket ut i en drøm, livmoren til en gutt ble kuttet . Tennens tretthet indikerer svakheten til folket i hans husstand . Og vinduene i drømmefølgerne . Ekstraksjonen av tannen indikerer ankomsten av fraværende eller død av noen han er kjær til . Han dro tennene ut med hånden, han brukte pengene sine på en dårlig måte, eller bundet med familien sin uten å bli kjent, eller han gjorde noe forkastelig og angret på det, så hvis han trakk tennene ut til ham, indikerte noen at han var nød for pantelån eller salg . Og å fornye tennene som er tatt av i en drøm er bevis på motstand og fortjeneste etter tap ….

…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

…Synet av øynene tolkes av religionen, og den som ser at han er blind eller hvis øynene er utmattede, har mistet sinnet i ulydighet, han forplikter seg til det, og det ble sagt at han er lite kjent og ikke forstår saken . Det ble sagt at han er blind for argumentet sitt og ba om hans behov. Og den som ser at øynene hans er hvite, så indikerer det hans tristhet. Hvis han er bekymret, er hans angst og nød borte, og den som ser at han var blind og så, da blir han ledet til sannheten, og den som ser at han leder blinden, så vil han lede en fortapt person til sannhet, og den som ser at han er blind, har gått halvparten av sin religion og har truffet en alvorlig synd, og det sies at han ser en fordel fra sin bror og håper på at han skal vokse, og kanskje vil han bli kvitt nød og synd og det ble sagt at hvis han hadde en bror eller sønn som ville dø, og kanskje halvparten av pengene hans eller halvparten av livet hans ville være borte, så ville det som var igjen avgjort, og det ble sagt at han ville være fra folket i Paradiset og noen av dem sa at jeg hater det i en drøm fordi djevelen var blind, og det samme er antikrist og den som så at han ble skadet i øynene mens han var En person med letthet og rettferdighet, og han har ikke en sønn eller en bror, så faller pengene hans i øyet, og det sies at han er utsatt, og hvem som helst ser med øynene aske, så forekommer korrupsjon i hans religion og overvåker ødeleggelsen av sin religion, og den som ser at asken hans reduseres fra synet, utad eller innad, dette er en økning i hans religion i den grad den ser ut og som så at det kurerer Hans øyne er rettet mot fem aspekter, godhet i hans religion, en økning i pengene hans, og et nådes øye Ankomsten av en bror fra en reise og eksistensen av et land, og den som ser at han er iført klær med det formål å pynte, så kommer han på noe fra ham som han får utsmykning og godhet i den grad det, og det ble sagt at hvis han var gift eller fattig, hadde han godt av gode penger. Forbudt for skjede eller anus, og den som ser at han har mange øyne i kroppen, er dette en økning i gjelden. Og den som ser at han spiser fra et øye, så spiser han av pengene til en som ser levebrødet med egne øyne, så er han en kriminell og den som ser at han har et øye eller øyne i hånden, enten det er øyne til et menneske eller noen andre, så har han penger på alle forhold. Og den som ser sitt hjerte med et øye, så er han god i sin religion og en visdom han uttaler som kommer ut av hans hjerte…

…Støv er i en drøm betegner mennesker fordi de ble skapt av det . Og kanskje antydet han storfe og dyr eller verden og deres folk, fordi støv kommer fra jorden, og det inneholder konsistensen av skaperverket, og araberne sier : En mann er støvet hvis han er rik . Kanskje indikerer skitt fattigdom, de døde eller graven. Så den som graver en jord og henter ut smuss, hvis han er syk eller syk, så er dette hans grav, og hvis han reiser, er hans støv hans inntjening, penger og renter, og å slå på jorden er hans reise, og hvis han søker ekteskap, jorden er en kone, og graving er en oppløsning, og pickaxe er en mann, smuss er en kvinnes penger . Og hvis han var fisker, så gravde han den for jakt, og hans jord er hans gevinst og det han drar nytte av, ellers er hans graving nødvendig i hans forfølgelse, og han tjener det bedrag eller triks . Den som kastet hånden fra skitten eller kastet et klesplagg, hvis han var rik, gikk pengene hans tapt, og han ble rammet av ydmykelse og nød, og hvis han hadde gjeld, eller han hadde et depositum , ville han returnere det til familien sin, og han fjernet alt fra hånden og trengte etter ham, og hvis han var syk, så kastet han hånden fra verdens gevinster og fratatt pengene sine . Å treffe hånden med smuss er bevis på spekulasjoner og gevinst, og å slå den med et belte eller en pinne indikerer en god reise . Noen av dem sa : Å gå gjennom skitt søker penger, og hvis en samler inn eller spiser det, samler han inn penger, og pengene strømmer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, er pengene for noen andre, og bærer han noe fra skitten, vil han ha like mye som han bar . Hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, blir han lurt til å ta penger fra kona, og hvis han samlet det i butikken sin, samlet han inn penger fra levebrødet . Og den som ser som om han blåser støv, så er det penger som rammer ham, og at skitt er penger og dirhamene deres, og hvis han ser det som å feie støv i et hus og ta det ut, så er kona sine penger borte . Hvis himmelen regner med støv, er det bra hvis det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og blir rammet av noe av dets skitt og støv, så vil han få penger fra arven sin . Hvis han legger skitt på hodet, slo han et vell av svekkelse og svekkelse . Og den som ser det som om en person skyver skitt på hodet og øynene, da bruker den som skyver skitt på den som blir oppfordret til å bære en ordre på ham, og skaffe seg noe tiltenkt . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye støv, plager han . Og den som feier butikken sin og tar ut skitt med klut, han blir forvandlet fra sted til sted . Mannen gikk i skitten og søkte penger . Hver gang støvet på hodet treffer ham, refererer de ikke til den allmektige Gud i det . Støv er menneskets alder og liv . Og skitt indikerer levebrød, jordbruk, metthet og sult . Og den som så at han satt på rent, godt smuss, indikerer lykke og seier, og kanskje til og med tvil om religion . Og kanskje antydet han jorden til mannen som han ble skapt fra, eller jorden han vendte tilbake til . Og skitt med en kvinne i en drøm er et tvilsomt lam . Kanskje refererer skitt til vann, ild eller vind fordi det er et av elementene . Og det indikerer den vanskelige reisen der det er behov for ablusjon . Hvis noen går til et støvpunkt, berømmer han folket med poesien og skuffet intensjonen . Kanskje indikerer skitten ulykken . Kanskje indikerer skitt gjelden som vanærer skyldneren . Smuss indikerer hastigheten på å avlaste behovet og oppfyllelsen av løftet, fordi det er støvet av det . Og den som har varer, Barthes, spesielt hvis han ser skitt med den eller på den, selv om skitten er omvendt ….

…Når det gjelder de to mennene, er det foreldrene, graviditeten hans, eller hva en person står på i sitt levebrød, uansett hva han ser i det fra Zein eller Shein, er deres tolkning i dem. Hvis han ser at det ene benet hans er kuttet eller ødelagt, indikerer han at halvparten av pengene hans har gått eller at en av foreldrene hans har gått, og hvis han ser den ulykken i bena, det indikerer at han har reist eller at pengene hans har gått eller hans død, og den som ser føttene av jern eller kobber, det indikerer en økning i hans liv og penger, og den som ser at føttene hans er forvirrede, det indikerer hans korte liv og reduksjon av pengene hans og den som ser at hans ben har forvandlet seg til en mann noe av dyrene er et tegn på styrke…

…Når det gjelder fingrene : en bror ble født, ifølge det som ble sagt at hånden er en bror . Og flette den sammen uten en stram hånd . Og engasjerte seg i husets arbeid og brødrenes sønner med en sak de fryktet for seg selv, og de lot som om de skulle betale det og dets tilstrekkelighet . Og det ble sagt at fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, tommelen er Fajr-bønnen, pekefingeren er middagsbønnen, langfingeren er ettermiddagsbønnen, ringfingeren er solnedgangsbønnen, den rosa er den mørke bønnen, og dens korthet indikerer mangler og latskap i den, og dens lengde indikerer at han bevarer bønnene, og fallet til en av dem indikerer at man forlater Den bønnen . Og den som ser en av fingrene i stedet for den andre, han vil be den bønnen på den andre . Hvis han så ut som om han biter et menneske, indikerer han den bittesmåten til den bitne personen og overdrivelsen av bittet i hans disiplin . Hvis han ser melk komme ut av tommelen og blod fra pekefingeren mens han drikker av dem, bør han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer stygge ord mellom slektningene . Hvis imamen så en økning i fingrene hans, var det en økning i hans grådighet, hans anstendighet og hans mangel på rettferdighet . Og det ble fortalt at Harun al-Rashid så dødsengelen, fred være med ham, hadde representert ham, så han sa til ham : O dødens konge, hvor lenge har jeg igjen? Han pekte på ham med fem fingre spredt ut fra håndflaten, så han så med gru, gråtende over synene, og han fortalte dem i en størrelse som er beskrevet av uttrykket. Han sa : O troende , han fortalte deg at fem ting han visste med Gud, som dette verset samler : ” Gud har timens kunnskap . ” The vers . Aaron og Farah lo . Fingrene på venstre hånd er barna til en bror og søster, og neglene er en manns evne i denne verden, og det hvite av neglene indikerer hastigheten på memorisering og forståelse, og å se neglene i mengden salat og verden . Og behandlingen av den er bevis på svindel i å samle verden, dens lengde med sin godhet, penger og klær, og forberedelse av et fiendens våpen, eller et argument eller penger, for å unngå deres onde . Og lengden, slik at den er redd for at den går i stykker, er bevis på at noen andre tar ansvar for å ødelegge noe i hånden, fordi han bruker for mye sin evne . Han betaler zakat al-fitr, og hvis han ser det som om en gammel mann har bestilt pennen sin, så hvis han finner den, beordrer han ham til å forplikte seg selv og opprettholde sin ære . Å male en manns fingre med henna er bevis på mye bevæpning, og å dø en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens godhet mot henne . Hvis han så som om han hadde fått henne til å falle, aksepterte hun ikke pigmenteringen, da viste mannen hennes ikke kjærligheten hennes . Hvis mannen så håndflaten bleknet av et monster, måtte han slite i pensjonen, og hvis hans høyre hånd ble pigmentert av et monster, antydet hans visjoner at han drepte en mann . Hvis han ser at hendene hans er farget med henna, så viser han hva som er i hans eller det gode eller onde, eller av pengene hans, av hans inntjening eller sin bransje . Hvis han ser hendene gravert med henna, prøver han et triks fra huset for å bruke noen av husmøblene på hans bekostning på grunn av manglende inntjening, og fienden fornærmer ham, og han får ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hennes hånd er inngravert, lurer han hennes utsmykning i en sak som er riktig . Hvis inskripsjonen var leire, indikerte den et stort antall ros . Hvis hun så gravering av hendene blandet sammen, ville hun ha skadet barna sine . Hvis hun ser at hånden hennes er støpt med gull eller gravert med det, betaler hun pengene til mannen sin eller gir henne glede fra ham, og hvis en mann ser at han er blitt impregnert eller gravert med gull, lurer han en triks hvor pengene hans eller levebrødet hans vil gå . Armhulen hår : lengden på bevis på behovet for Neil, verset : ~ og Admm hånden til vingen din hvite ut av ikke – fattige ~ og viser religionen til eieren og sjenerøsitet . Hvis han ser mye armhulehår, så er han en mann som ber bøddelen sin om å samle inn penger i kunnskap, vergemål, handel og så videre, og han kommer ikke tilbake til kvinnen og religionen . Hvis det er mye mindre, indikerer det det store antallet barn ….

…Når det gjelder avføring : det ble sagt at det er urettferdighet, og det ble sagt at det er bevis på lettelse, og den som ser at det er nytt, hans sorg er borte . Hvis han har penger, må han betale zakat på pengene sine . Og hvis han ser at han har gytt mye avføring og var på reise, reiser han ikke og veien er avskåret . Å spise en jomfru : å fange den og få den, er forbudte penger med anger . Kanskje det var en tale han angret på grådighet, og den som tok opp begivenheten var statisk, han brukte noen av pengene sine på velvære . Og hvis han spurte, brukte han generelt pengene sine . Hvis stedet for arrangementet er kjent, som for eksempel ablusjon, er utgiften hans kjent av hans ønske . Hvis det er ukjent, bruker han ulovlige penger på noe han ikke vet at han verken blir belønnet for eller takk for, og alt dette er med en sjels godhet . Uansett hva som kommer ut av magen til mennesker og dyr fra arven, er det penger, men deres analyse og forbud, så mye som det lukter, skittent, og folk skader dem, med mindre det er noe veldig kjært fra jomfrudommen til mennesker som er nesten gjørme, det er de eller frykt for autoritet . Hvis han introduserer en nyere umoralsk klær, og hvis han introduserer ham for buksene, blir han sint på kona og sparer medgift på henne, og hvis han ser at han har skapt et sted og dekket ham med skitt, så han dekker penger . Det siste om seg selv falt i synd . Hvis han forårsaket en langvarig sykdom i sengen sin, fordi han bare gjør det mens han er våken, og den som ikke er i stand til å reise seg, og denne visjonen indikerer også mannens avgang fra sin kone . Og det ble sagt at den som så at han spiste brød med en unnskyldning, antydet at han spiste brød med honning mens han var våken, og det ble sagt at det er i strid med Sunnah . Hvis han utrettet utilsiktet, så bær den i hånden, for han er velsignet med en pose med forbudte dinarer i henhold til mengden ekskrementer, og den som ser det som om det skjer i forbipasserende markeder eller i badene og menighetene, indikerer at Guds vrede mot ham og englene, og han mottar en stor skandale, et stort tap og fremveksten av det mennesket skjuler, og det indikerer også en mangel presentert for den visjonære . Hvis det forekommer i en søppelkasse eller på sjøen, eller på et sted som ikke benekter det, er det bevis på godhet og fjerning av bekymring og smerte . Hvis han ser ut som om en kjent person kaster ham med noe av folks møkk, indikerer det fiendtlighet, uenighet og urettferdighet, og han vil bli utsatt for noen som kastet ham med den, og en stor skade . Og det store antallet mennesker avskum indikerer også en hindring for bevegelsene, og etterspørselen etter mange skader . Smudging er menneskelig parestesi, sykdom eller frykt . Det er også et godt tegn på hans stygge gjerninger, og vi har testet at dette er av det de drar nytte av . Når det gjelder ulykken : det er en tale som inneholder ydmykelse, så den som er elendig, blir plaget av nød, og hvis den er blant folket, vil den falle i vanære . Og den som ser det som om noen andre har gått ut mens han snuser, så vil han passere det . Den som ser det som om han er i bønn og en vind ikke stinker fra ham, han søker et behov, og kaller Gud for lettelse, og snakker ord som inneholder ydmykelse, og den saken blir vanskelig for ham ….

…Smuss : betegner mennesker, jorden og har konsistensen av livsgrunnlaget for skaperverket, og araberne sier : Et menneske vil bli støvet hvis han er rik . Og kanskje indikert av fattigdom, død og grav, fordi det er de dødes seng . Og araberne sier : En mann blir oppdratt hvis han er fattig . Han sier : ~ eller trengende det støvete ~ det graver bakken og utvunnet jord, den var syk eller har en syk, at graven hans, selv om han var på reise, gravde sin reise, og jord tjente ham og hans penger og interesse, fordi bankingen i bakken reiser, verset : ~ og andre slår de på bakken .~ Og hvis han er en kvinne som søker ekteskap, så er landet hans kone, graving er avskoging, hannhakke og skitt er kvinnens penger eller blodet fra unnskyldningen hennes . Og hvis han er en fisker, så er hans graving hans svik for jakt, og hans jord er hans gevinst og det som gagner ham, ellers er hans graving nødvendig i hans jakt og gevinst, bedrag eller triks . Det grunnleggende prinsippet med å grave er det som graves for en syvende del av skummet for å falle i det, så det er nødvendig med svikefull graving for det . Når det gjelder den som har smusset hendene fra skitt, eller klærne fra støv eller med det på bakken, hvis han er rik, går pengene hans tapt, og han trenger ydmykelse og nød, og hvis han har gjeld eller har et depositum, returnerer han det til sin familie og fjerner alt fra hånden, og trenger etter ham, selv om det er sykt, reduserte hånden fordelene med denne verden, fjernet pengene sine og ble snappet opp . Og å slå landet med skitt, indikerer spekulasjon med fortjeneste, og å slå det med et belte eller en pinne, indikerer en fin reise, og noen av dem sa : å gå i skitten og søke penger, og hvis han samler eller spiser det, samler han penger og penger kommer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, så er pengene for noen andre. Hvis han bærer noe av smuss, vil han ha en fordel like mye som han bar, og hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, så jukser han til han tar penger fra kona, og hvis han samler det fra sin butikk, han samler penger fra levebrødet . Og den som ser at skitt dreneres, det er penger som rammer ham, fordi skitt er ditt og penger, og hvis han ser at han feide støv på taket av huset sitt og tok det ut, så er det avgangen til konas penger , og hvis himmelen regner skitt, er det bra at det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og slo ham fra dets skitt og støv, han slo penger fra arven sin, og hvis han la skitt på hodet, ville han slå penger fra vansirelse og svakhet . Og den som ser som om en person rører skitt i øynene, så bruker hetitten penger på hetitten for å ha på seg noe eller skaffe seg det som er ment . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye skitt, plager han, og den som feier butikken sin og tar ut skitten med en klut, han snur seg fra sted til sted ….

…Arrangementet er en som ser det som om det skjer med et mindre arrangement. Hans sorg vil forsvinne, og hvis han er eier av penger, vil pengene hans øke . Hvis noen som tilfeldigvis ser at avføringen er mye og vil reise, bør han ikke reise . Og den som ser at han har hatt en fekal sak og ungdommen er, så bruker han noen av pengene sine på helse . Hvis han er en væske, bruker han mesteparten av pengene sine . Og hvis han ser at det ble skapt et sted og gjemte det i skitten, begraver han penger ….

…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….

…Hvis haglet kom ned fra himmelen, er det bevis på kongens tortur av mennesker, tapet av pengene sine og smerten til noen av dem . Hvis en person ser at himmelen regner hagl eller snø på et annet tidspunkt enn det, blir søkeren syk med en mindre sykdom og blir kurert av den . Hvis han ser at kulden har falt fra himmelen på kroppen hans, vil noen av pengene hans være borte . Og kulden i sin tid indikerer at bekymringene og seieren over fiendene og de misunnelige er borte, fordi den avkjøler jorden der slanger og skorpioner kommer fra . Hvis kulden var for mye, ødela det stedene og forhindret stien, og indikerte at situasjonen hadde stoppet, og at det ikke var mulig å reise . Det er et tegn på ondskap, og hvis det ikke skader det, er det godt og næring . Og den som ser forkjølelsen som har falt på landet hans, så er det en barmhjertighet fra Gud den allmektige, og hvis den ødelegger, vil den plage det stedet . Kulden kan referere til gresshopper, og hvis kulden skader avlinger og mennesker, er det bøter pålagt mennesker, eller koppesykdom eller galskap, og som bærer kulden i en sil eller klær eller i det som ikke bærer vann i seg, og hvis han er rik, vil inntektene hans smelte eller pengene hans forsvinne, og hvis han har varer i havet, var han redd for henne, og hvis han var fattig, vil han ikke være alt han trenger og ha på seg, og ingenting er igjen for livet ….

…Dirham betegner i en drøm gutten som er gravid . Og det ble sagt : Det indikerer minne og ros, og det kan indikere smertefullt treff . Og noen av dem ser at dirhamene for den som traff dem i en drøm, vil være som antallet deres mens de er våken . Hvis dirhamene er i en pakke eller i en pose eller pose, vil han deponere en hemmelighet som han vil beholde for eieren . Dirhamene indikerer ord, og hvis de er gode, så er de kunnskap, gode ord og oppfyllelse av et behov eller en bønn . Og antallet dirham er antallet rettferdige gjerninger . Og de brede dirhamene indikerer en bred verden . Og den som ser stramme dirham på overkroppen, det er et håndverk han tilegner seg . Og den som ser at han skylder en person dirham, så har han et sertifikat for ham, og hvis han gir det til ham på en ødelagt måte, avviker han fra sertifikatet . Og den som så at han mistet en riktig dirham, han rådet en uvitende og hørte ikke fra det fordi han savnet riktig tale . Lydene av dirham og dinarer indikerer gode ord . Dirhamene som ikke er inngravert på dem, indikerer fromme ord . Og dirhamene som bildene indikerer på kjetteri for bæreren og eieren . De nedsatte dirhamene er en rettssak som ikke utløper . Og visjonen om å ta dirham er bedre enn å betale det . Og den som ser at han har ti dirham og det blir fem, så reduseres pengene hans til det punktet, og hvis dirhamene er fem, så blir de ti, pengene hans øker i den grad . De rene dirhamene er renheten til den visjonære religionen og hans gode behandling av hver person, og dirhamene spredt i en drøm er gode ord . Og den som så en dirham i hånden, og det ble en krone, han falt i konkurs, og hvis han hadde en krone i sin besittelse, ble det en dirham som tjente fortjeneste, godhet og råd, og hvis dirham hans returnerte halvparten, da han mister halvparten av pengene i sin besittelse, og også eller returnerer en fjerdedel . Hvis dirham blir en dinar, så tjener han, og hvis dirham blir et gullstykke, så er det borte . Og eksistensen av dirhams profitt og glede . Og den prangende dirhamen er bedrag, løgner, bryter og lever i forbudte og begår store synder . Og det ble sagt : Den som får hestedyrham, blir ropt over, og hvis han betaler dirhamene til noen, vil han gråte over ham . Og den som ser at han har mistet en dirham eller stjålet fra ham, så vil han klage på sønnen hans, eller det han ikke liker ham, lider av ham . Og den som så at han ble tatt fra ham eller gått bort fra ham på en irreversibel måte, hans barn døde . Og den som stjal en dirham og ga det almisse, han ville fortelle det han ikke kunne høre . Noen av dem sa : Dirhamene i visjonen er et tegn på ondskap, og alt som er forseglet med en skinne, og en dårlig dirham er dårlige ord . Dirham er salver som helbreder sårene i hjerter, og avverger sorg, og indikerer også bekymring . Hvis det var falskt, var det et tegn på juks i tale eller handling, hykleri og hykleri på jobben . En klar dirham er en stat, en ball eller en sum penger, og indikerer fengsel og juling, eller kjøp og salg, og det er en sikkerhet mot frykt eller overflod av levebrød . Hvis dirhamene blandes med dinarer, indikerer det svaret på bønn, oppfyllelse av behov og kur av sykdommer, og svikefulle er dårlige ord, eller en tjener som ikke har noe godt, og kan indikere oppfyllelse av behov i en voldelig måte ….

…En sokk er i en drøm penger og beskyttelse, med mindre den er slitt . Den som så at han hadde på seg sokker, sparte han pengene sine, og hvis han hadde en mor, ville han immigrere med henne . Hvis sokken har en behagelig lukt og den er ny, betaler eieren zakat og betaler pengene sine med den, og ros for den er god . Og hvis det er gammelt og utslitt, holder han zakat og veldedighet og betaler det ikke, og pengene hans overvåker fortapelsen, og hvis det lukter dårlig, er ros stygg . Og sokken blir uttrykt for tjeneren, kvinnen og piken ….

…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føttene på føttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….

…Føttene er i en drøm utsmykningen av en manns penger, hans standhaftighet og hans rettferdighet . Og fingrene hennes er dekorasjonene til mannens døtre, hans medhustruer og hans menn . Og hennes bein er pengene hans, som han må ri og levebrødet for . Og hår på føttene er en religion . Og føttene indikerer vognen og pengene hans, og hvis han ser føttene kutte av, vil bilen hans gå til grunne og pengene hans er borte . Og hvis han ser at han har et ekstra ben, øker levebrødet . Og hvis synderen ser at foten er blitt bedre, indikerer han sin omvendelse, og det indikerer for den vantro at han er islam . Kanskje dette indikerer fotfeste i saker og det gode resultatet i det han vil . Kanskje god fotfeste indikerer at bønnen er fullført . Se også mannen ….