…Og den som ser som om han plukker opp det som faller fra de spredte piggene i en høst : en beplantning kjenner eieren, så vil han lide av eieren av plantasjen et spredt gods som vil vare i lang tid . Hvis det som blir plukket opp, er en gruppe med ham, så treffer den en ammunisjon fra andres gevinst ….

Oppkast Den som ser i en drøm at han kastet opp mens han fastet og deretter slikket om det, så har han en gjeld som han kan betale og ikke betale, så han synder i den . Hvis oppkastet smaker godt, så er det anger med godhet fra en sjel som har en dårlig smak , og hvis det er vanskelig og har en dårlig smak, skyldes hans omvendelse hans motvilje . Og oppkast er også at eieren skal returnere det han tok ulovlig, og det er anger . Og hvis han kaster opp blod, omvender han seg fra synd eller forbudt rikdom . Blir han full og kaster opp, er han en knapp mann . Og hvis han svelger perler og kaster opp honning, blir han tolket av Koranen, og hvis han kaster opp med melk, forlater han islam . Hvis han kastet opp en gul fylling i den, vil han komme tilbake for sin synd med en straff . Og hvis han kaster opp mat, gir han noe til en person, og hvis han svelger oppkastet, kommer han tilbake i sin gave . Og den som kaster opp mye, han skal dø eller nær å omkomme . Og den som så at han kastet opp mye blod, så har han penger og et barn født eller en fraværende retur . Hvis han ser at tarmen kommer ut med oppkast, indikerer det guttens død, og hos pasienten indikerer det døden . Og hvis han kaster levende og er syk, så dør han, og hvis han har helse, da en fiende . Og det ble sagt : Oppkast er bortkastet penger . Og oppkast for de fattige er et godt tegn, og det takker ikke de rike, men det er skadelig for pengene deres . Oppkast indikerer retur av innskudd til eierne, avsløring av hemmeligheter og forsvinningen av skaden i ham . Hvis han var syk, døde han ….

…Dunghill : det er minimum, og dets likhet med Allahs sendebud fred være med ham når han stod dem . Støv er vann, fordi det er fra jordens jord, og nysgjerrigheten til hva skapelsen disponerer og lever med, inkludert bein, leire, kjerner, halm og lignende, som er i tolkning, penger . Den som ser seg selv på en uhindret søppel, ser på hans tilstand og hva som er passende for ham i sine gjerninger, og hvis han er syk eller redd for å gå til grunne på grunn av noen av årsakene, varsler ham for frelse eller for å reise seg til den verden som ligner dumpen . Hvis han ser det, blir en fattig rik etter sin fattigdom, og tjener penger etter hans behov, selv om han har noen som håper på arven sin, arver han dem, fordi møkk er fra innsamling av andre og ikke fra hans inntjening . En søppelfylling er som penger samlet inn herfra og herfra uten fromhet eller slakting, på grunn av overflod av hva den inneholder fra forvirring, skitt og skitt . Hvis han var singel, giftet han seg . Spadene var stubb og halm fra alle kanter, og de ble kjøpt hvor som helst og lånt fra hvert hjem . Hvis ikke, så er søppelbutikken hans butikk og butikk, og det er ikke ubetydelig at han er en pengeveksler, khimar eller klynker, eller noen som behandler tjenere og et yrke som en ovn . Og hvis det er hensiktsmessig for ham å dømme, kongen, innsamlingen og arrestasjonen av mennesker, er han ansvarlig for det, og pengene kommer til ham, og fordelene blir gitt til ham, den ansvarlige og arven, fordi møkk blir ikke ført til søppel, bortsett fra etter feiing . Fei indikerer bøter, fortapelse og død . Kanskje tilhører søppelfyllingen kongen, pengene for hans hus, og dommeren har et pålitelig hus og eieren av innskuddene hans . Når det gjelder den som leser over en søppel, hvis han er hersker, er han isolert, hvis han er syk, dør han, og hvis han er fattig, blir han fattig ….

Oppkast : beviset for omvendelse er hyggelig . Hvis han ikke er i stand til og hater smaken, mislikes han av ham, og hvis han kaster opp mens han faste, og så hengir seg til det, har han en gjeld som han er i stand til å betale og ikke gjøre opp for det, da synder han i det . Hvis han drikker melk og kaster opp melk og honning, er det anger. Hvis han svelger perler og kaster opp honning, lærer han tolkningen av Koranen, og hvis han kaster opp melk, frafaller han fra islam . Hvis han kaster opp mat, gir han en person noe . Hvis han kommer tilbake i oppkast, kommer han tilbake i gaven sin . Hvis han drakk alkohol og ikke ble ruset og kastet, tok han forbudte penger og returnerte dem . Blir han full og kaster opp, er han en elendig mann som bruker lite på familien sin, og han angrer på å bruke det . Hvis han ser tarmene komme ut av ham, indikerer dette at hans barn døde . Og det ble sagt at hvis han så en hikke og oppkast med en hikke, indikerer dette hans død . Og det ble sagt at den som så at han kastet opp mye farget blod, indikerer at han vil få en nyfødt . Hvis blodet rant i en bolle, levde gutten . Hvis det driver på bakken, vil gutten dø raskt . Denne visjonen om de fattige har penger og mye konge, og denne visjonen er klanderverdig for alle som ønsker å lure en person, fordi hans sak blir avslørt ….

…Dumperen er i verdensdrømmen . Og søppel er penger . Så den som så seg selv på en søppel, kjøpte den eller arvet den og var syk eller redd for fortapelse, han overlevde eller ble rik etter sin fattigdom, og kanskje arvet han en arv, selv om han var sølibat, giftet han seg . Kanskje var kongens dumpster huset til pengene hans . Og hvis han blir utsatt over søppeldeponiet, og hvis en wali er isolert, eller en syk person dør eller er rik, blir han fattig og blir fattig ….

Søppel Å se søppel i en drøm betegner din dårlige ledelse av dine saker ….

…Og å plukke opp rosenknappen er bevis på et barns fall, og når det gjelder de to ørnene, den som ser ham på et tre i sin egen tid, det vil være godt og nytte, og det ble sagt at et barn vil skje, og hvis han ser ham avskåret, så er han sorg ….

…Og å plukke opp gule roser fra hagen hans er bevis på en rett kvinne ….

…Den som tror at han kastet opp mens han faste, så la det i seg, og hvis han skylder en gjeld, er han i stand til å betale det og ikke gjøre opp, så synder han for det ….

…Den som så at han steg opp til himmelen ved fred eller på grunn av noen av årsakene, vil få fra kongens gunst og prestisje, og hvis han steg opp til himmelen uten fred og uten grunn, vil han tjene av ham frykt ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Og den som ser at han kaster opp perler, så vil han lide tolkningen av den store Koranen, og hvis han kaster opp melk, vil han frafalle seg fra islam ….

…Hennes hånd tørket opp i Manan 88 – på myndighet av Hashan bin Hassan på myndighet av Wasel Mawla Abi Ayyainah, på myndighet av Musa bin Ubaidah, på autoritet fra Safiya bint Shaybah, som sa : Jeg var med Aisha – må Gud vær fornøyd med henne – og en kvinne kom til henne med hånden, og han fikk kvinner til å forbanne henne, og hun sa : Jeg kom til deg, bortsett fra min hånd. Min far var en tålmodig mann, og jeg så i en drøm menn som menstruerte med vanningskar som vannet den som kom til dem, og jeg så faren min, sa jeg : Hvor er min mor? Han sa : Se, så så jeg, og hvis moren min ikke hadde noe annet enn et stykke fille, sa han : Hun ga aldri veldedighet bortsett fra med fille og fett fra en ku de slaktet, fordi det fettet smeltet og myknet opp med det , og hun sa og tørste, hun sa : Så jeg tok et kar med vann og vannet det, og jeg kalte ovenfra : Den som ga det å drikke, Gud vil tørke sin hånd. Så min hånd ble som du ser…

…Og den som ser at han kastet opp og ingenting kom ut av ham eller noe han hater kom ut av ham, så indikerer han sykdom, og hvis sputum kom ut, kom han seg raskt, og hvis han kastet opp blod, indikerer det død og hvis det er gul, så er han trygg fra svakhet, og hvis den er svart, blir han reddet fra bekymring og sorg ….

…Teltet, den som ser at han setter opp et telt eller setter opp for ham og sitter i det, og hvis han er fra tornen, vil han skaffe seg en stat og penger, og hvis han er en kjøpmann, så vil han få penger fra hans reiser, og hvis det ikke er nevnt, blir det fordelt av tristhet og sorg, og hvis det er voldsomt og avskåret, så er det skadelig og tapt, og hvis han kjenner eieren, overgår det til ham ….

…Hvis han ser at solen har stått opp spesielt fra mørket : på et spesielt sted benekter han det for henne og ikke har lyset fra sitt kjente lys, så påvirker denne ulykken ham på det stedet, som krig, ild, pest , maleren eller lignende . Hvis han ser at det dukket opp på en privat eller generell måte med sitt fulle lys og utseendet ikke har et mørke som blander seg med det, og det ikke er noe vitne om å vitne om det som ikke liker det, så er det lesingen av den største kongen, folket der stedet, med godhet og preferanse for dem og deres rettferdighet, eller hvis vannet rådet, silt og krusninger, var hans tolkning tortur . I tillegg til brannvarer for opprettelse og fordeler for dem . Hvis hun ikke er overveldende, rasende og lydig, så er hun hans tjener . Hvis den erobrer og spiser det som kom og gikk ut av lydighet, blir det tolket som krig, drap, pest, maler og pine . På samme måte, hvis vinden blåser myk og stille, hviler folket på den og pollinerer plantene for dem, og trærne vokser, og de har fordelene, så hvis den blåses og benådet, vil dens tolkning være en straff for folk der stedet . Samt lyn og torden ….

…Og å plukke de hvite rosene fra hagen hans er bevis på at du kysser en kysk kvinne ….

…Og den som ser at han setter opp en stige og stiger ned fra den til et kjent sted, da er han fri for frykt og forræderi ….

…Den som ser at han går opp en leire stige, da vil han oppnå godt, rettferdighet og tillatt levebrød ….

…Og den som ser at han klatret opp en trapp, så rammer han sin autoritet, styrke og god tro, og hvis han er syk og når slutten av trappen, er livet hans utløpt ….

…Og den som ser at han går opp en stige på ett trinn, så beveger han seg til ledelsen gradvis, og indikerer kanskje antagelsen av retorikken for de hvis folk er, og Gud vet best ….

…Og den som ser at han spiser ved et opp ned bord, så kommer han til en kvinne i endetarmen hennes .)…

…Og den som ser øynene våre på et sted som har tørket opp, så har det stedet blitt foreldet ….

…Og den som ser at han vil vokse opp på høytiden, da vil han ære Guds ritualer, og det er ikke noe galt med denne visjonen ….

…Og den som ser at han stiger opp mens han kjører til en høyde og står på toppen av den, hvis han er verdig sultanatet, når han det, og hvis han er en sultan, går han over fienden og erobrer ham, og han er til alle mennesker prisverdig ….

…Og den som så at han steg opp på en måte som ikke var tilfredsstillende før han nådde sin alder og jevnet seg med ham, hans liv har nådd slutten av hans tid, og fallet fra fjellet ble sagt å ha en stjerne som falt, og det er fullstendig ….

…Og den som ser at han steg opp til Qaf-fjellet, han indikerer at hans tid vil være nært forestående ….

…Ibn Sirin sa: ~Den som så hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, hans hovedstad ville ha gått .~…

…Og den som ser at han bruker skjorten sin opp ned, så indikerer det hans hykleri, og den som ser en revet skjorte på ham, indikerer at han har røpet hemmeligheten ….

…Og den som ser at et fjell har blitt rykket opp fra et sted eller dets deler er atskilt, da er en stor kongs bortgang og spredningen av hans gruppe, og hvis han er årsaken til det, er det ved hans hender eller gjennom ham ….