…Og den som ser at han har falt fra et tak, en vegg, et tre eller et fjell eller lignende, så blir ikke saken han er i fullført for ham, og han når ikke det han vil ved å avstå fra det og fullfører ikke for ham det han håper og når ikke det han vil, og det kan indikere fallet for noen som har en mangel i sin religion, er relatert til hans engasjement i synder, oppviglinger og villedende handlinger ….

Vindu Hvis du ser vinduer i drømmene dine, betyr dette et illevarslende høydepunkt av lyse håp . Du vil se dine mest dyrebare ønsker synke ned i fortvilelse . Og den meningsløse innsatsen vil være opp til deg . Hvis du ser lukkede vinduer, symboliserer dette forlatelse . Hvis vinduene er knust, vil du bli hjemsøkt av uheldig tvil om oppriktigheten til dine kjære . Hvis du sitter i et vindu, indikerer dette at du blir et offer for dumhet . Hvis du kom inn i et hus gjennom et vindu, indikerer dette din skam, og du bruker tilsynelatende uærlige midler . Hvis du rømmer gjennom et vindu, indikerer dette at du vil støte på et problem som vil bringe deg nær det . Hvis du ser gjennom et vindu mens du går forbi og rare ting dukker opp, forutsier dette at du vil mislykkes i yrket du har valgt og miste respekten du har risikert helse og tilfredshet ….

…Og den som ser at han ødelegger et hus, et hus, en gammel butikk eller lignende, så får han mye godt ….

…Og den som ser at han ble sugd fra brystet, enten det var for et menneske eller et dyr, og hvis noe væske kom ut til ham fra brystet, om typen hans var likt eller hatet, så er det penger, og hvis det var statisk, så er det ikke prisverdig, og det ble sagt at det er en fordel som ikke er en attributt til en sjel eller en bevegelse, og hvis det er noe i det, er det Det indikerer et barn, og hvis den slags ting er sympatisk, så er det en god gutt, og hvis den blir hatet, vil han være ham verdig, og Gud vet hva som er riktig ….

…Og den som ser at han har et spesifikt navn, den første som får navnet sitt ….

…Og det ble sagt at den som så at han åpnet et granateple, da ville han komme inn i et land hvis inntekt aldri var, og han ville bli ansett som søkeren, hvis det var surt, ville han få tristhet og tristhet fra å komme inn i landet ….

…Kan jeg fortelle visjonen til et av de to uttrykkene og krysse den, og deretter fortelle den til et annet slik at han krysser den helt annerledes? Svaret er : Ja, det kan skje . Årsaken til dette er forskjellen i forståelse, evner, evner og mestring, fra et uttrykk til et annet, og uttrykksvitenskapen har sine verktøy gjennom hvilke visjoner uttrykkes, og i henhold til uttrykkers dyktighet fra å mestre disse verktøyene, han blir bedømt av kvaliteten eller mangelen på det . For å avklare bildet litt, gi et eksempel på leger, noen av dem lykkes med å diagnostisere sykdommen glimrende, mens noen ikke klarer å gjenkjenne den, selv om de er like i vitenskapelige kvalifikasjoner, og derfor kan den dype betydningen av visjonen kanskje ikke dykke inn i det, og det kan dykke strålende inn i det, så noen av forbipasserende er gode på Dykke er langt avstand, og noen av dem kan ikke gå utover kysten, og noen av dem synker, men for noen få avstander, så den som er sterkere og høyere i krysset, er han mer genial, og omvendt, og så sa kongen til sitterne ( Hvis du skal se synet du krysser ) Yusef 43: det vil si , du ber til det er slutt, og du vil huske dets slutt, og språkforskere sier : Å overvinne vannet ved å svømme, et skip eller noe annet, kalles det : kryssing, som om krysset går fra utsiden av synet til det indre, og dette er dykkingen jeg mener…

…Og den som så at et lynnedslag skjedde i et hus, og hvis han hadde en syk person, døde han, og hvis han hadde fravær, ville en tyv banke på ham eller bli ranet av byeieren ….

…Og den som ser at et marked har mange varianter, indikerer det utarmingen av det produktet ….

…Og den som ser et kjent sted, har blitt en ruin, og dets folk kan ikke finne et sted å bo, for deres eiendom er en urettferdighet mot dem, slik at de ikke vil finne en frelser for dem ….

…Og den som ser et teppe i et fremmedes hus, og han ikke kjenner teppet eller stedet, så indikerer det en endring i hans tilstand, og hvis han ser det brettet eller brent, blir det tolket som hans død i fremmedhet ….

…Og den som ser at regn kommer ned fra himmelen, er ikke som regnformen, og hvis dens slag er lik, er det godt, og hvis det er hatet, er det lidelse og uenighet ….

…Og den som ser at han er på et fjell og har blitt et godt resultat, da er eieren av dette stedet nådig mot hjorden sin og får penger og nåde for den som søker ….

…Og den som ser en rød rose på et tre i sin tid, det indikerer at barnet har skjedd, og når det gjelder rosene som ikke var i hans årstid, indikerer det en ulykke fra sønnen hans ….

…Og den som ser at han er bundet av et av medlemmene sine til en annen person, han vil sammenligne ham i sine handlinger, enten de er godartede eller forkastelige, og når det gjelder å binde båter, kommer de i hans klasse og det som knytter alt i hans klasse og sted ….

…Og den som så at han plukket en rose fra et tre, det indikerer tristhet og gråt ….

…Og den som ser en rød rose på et tre i huset sitt, det indikerer glede fra hans slektninger og familiemedlemmer ….

…Og den som ser et tre og kjenner eieren av det, så ser han det overføres fra ett sted til et annet, så blir det tolket av fremmedgjøring av den mannen, og hvis han ikke kjenner eieren, krysser det ham ….

…Og den som ser at han har besteget et fjell og sett et hull i det og gått inn i det, da vil han se hemmeligheten til kongen og hans dekkede saker, og hvis noe kommer ut av ham, vil han ha et forhold og en gave ….

…Og den som ser at han har sett en helligdom eller et tempel, han vil være flittig i å søke belønning og kan være fornøyd ….

…Og den som ser at han ammer av en person eller et dyr fra et sted som ikke krever amming, så ber han om en vanskelig sak, og hvis han får noe fra ham, vil han nå det beløpet han hadde til hensikt, men med vanskeligheter ….

…Og den som ser at hans hånd er et metall eller en plante, det er ikke prisverdig, og gull vil gå ….

…Og den som ser et tre med torner og det vokser på et sted som ikke krever planting, da tolkes det av et folk med dårlig skapelse, de møtes på et sted der de ikke trenger sitt møte. Hvis han ser noe annet, er hans uttrykk mot ham ….

…Og den som ser at han har en hale, et horn eller en hov, for eksempel et esel, en slange eller et nebb, det er alt godt og godt ….

…Utfører du bud fra de døde gjennom syner? Dette er et spørsmål som ofte stilles av innringere eller besøkende til nettstedet, og kanskje er det enkleste å si her; Jeg sier : Gjennomføringen av budene gjennom visjoner er bevist, basert på historien om Thabit bin Qais bin Shammas, og det var et av ledsagernes valg, må Gud være fornøyd med dem, og det er bevist at Den hellige profet , må Guds bønner og fred være over ham, sa til ham : O Thabit, godtar du ikke å leve velvillig og drepe en martyr og komme inn i himmelen? . Malik, en av hadith-fortellerne, sa : Thabit bin Qais ble drept på Yamamas dag som martyr . Og historien om Thabit bin Qais nevnt av Ibn al-Qayyim i Åndens bok, sa han : Da al-Yamamahs dag var krigen mot de frafalne, gikk Thabit ut med Khalid bin Al-Walid for å bekjempe Musaylimah, og da de møttes og ble avslørt, sa Thabit og Salim, mesteren i Abu Hudhayfah : Slik kjempet vi med Guds sendebud. Så gravde hver en grop og sto og drepte til de ble drept, og på Thabit den dagen var et skjold for ham dyrebart, og en muslimsk mann gikk forbi ham og tok henne, mens en muslimsk mann sov da han kom til ham. i søvnen – det vil si en fast – sa han til ham : Jeg vil gi deg et bud, så du skal ikke si at dette er en drøm du mister, jeg er Da jeg ble drept, gikk en muslimsk mann forbi meg og tok skjoldet mitt, og huset hans var i den ytterste enden av folket, og i skjulet var det en hingsthest – det vil si å løpe med glede og aktivitet – og han var tilstrekkelig på skjoldet med en hyssing – det vil si et tall av steiner – og over hyssingen han forlot – som ble plassert på baksiden av et dyr for å ri – så jeg kom til udødelig, så han skulle sendes til Deri og ta den, og hvis Medina kom foran etterfølgeren til Guds sendebud , som betyr Abu Bakr Al-Siddiq, så si til ham : Jeg har sånn og sånn fra religion, og så og så av min klasse er gammel . Så mannen ble udødelig, så han fortalte ham, og han sendte til skjoldet, og han tok det med seg og fant det slik han fortalte dem i synet under hyssingen, og deretter perserne som ham, og Abu Bakr godkjente resten av hans vilje . Ibn Abd al-Barr og andre eldgamle, så vel som Sheikh Muhammad bin Uthaymeen fra hadithene, må Gud nåde ham, sa : Abu Bakr autoriserte sin vilje for eksistensen av ledetråder som indikerer dens oppriktighet . Ibn Abd al- Barr sa : Vi vet ikke om noen hvis vilje ble godkjent etter hans død, ikke fast bin Qais, må Gud nåde ham . Som den adelige leseren bemerker, ble Khalid bin Al-Walid, Abu Bakr og ledsagere enige med ham om å implementere denne visjonen og implementere det som ble uttalt i den . Men Abu Bakr, den hellige profet, må Guds bønner og fred være over ham, sa om ham : Mine år og Sunnah av de rettledede kalifene burde være over deg … Etc. Hadith, og han er en av fortjenestene, statusene og kunnskapene blant følgesvennene spesielt og muslimer generelt, og hans flid i dette gjør at vi ikke erkjenner gjennomføringen av de dødes bud gjennom visjoner fra andre, spesielt de relatert til tilbedelse, og dette er en av de største dørene som mange kjetterier og myter har kommet inn i oss gjennom. Striden som har forårsaket drapet på mange uskyldige mennesker, og kanskje noen av sufiene, kanskje Gud har ledet dem, har falt i denne farlige skråningen ved å hevde at deres edle profet kom til dem og faktisk tillot ham eller velsignet ham for en gjerning. Utholdenhet, det er avvist roman . Det som gjenstår av dette problemet gjenstår for en av de døde å komme og be en av arvingene om noe som ikke har noe med religion å gjøre, men snarere et spørsmål om offentlig liv eller interesser som er relatert til det, eller en orden som er etablert i teksten til sharia. Slik som Sunnah, veldedighet, Hajj, Umrah, slektskapsbånd, utførelse av gjelden han skylder Gud eller et menneske, og andre enn disse bildene. Dette blir sett på, og etter å ha presentert visjonen for de som er klarert over hans kunnskap, bør denne avdøde utskrives, og det er ingen forlegenhet, hvis Gud vil . Og Gud vet best ….

…Den som ser riddere løpe gjennom runden og komme inn i landet eller leiren, det er en fare for dem ….

…Og den som ser at et vannhjul gikk ut gjennom husene og husene, så er det et godt liv hvis vannet er søtt, og hvis det er salt, er det skadelig eller dårlig, og det spres, og det sies at vannhjulet er en kvinne, så det som sees i det av Zayn eller Shein er hos kvinnen ….

…Er det tillatt i dag å bevise en lovlig avgjørelse gjennom visjoner og drømmer, for eksempel noen som ser sendebudet, kan Guds bønner og fred være over ham, beordre ham eller forby ham noe? Svaret vårt på dette spørsmålet er at visjonene og drømmene ikke blir forklart av personen selv, og at deres betydning kanskje ikke er på overflaten . Så sier jeg : Nå er det ikke tillatt å bevise en legitim avgjørelse annet enn sharia og hva som er brukt i den. Fordi hvilemodus er ikke en tilstand av kontroll og oppnå det han hører fortelleren – som er her denne drømmer – har avtalt forskere sår og endring, og forskerne i romanen at vilkårene for aksept av romanen av person : å være en offiser, vedlikeholdt, og sovende er ikke i denne egenskapen . Men hvis noen ser en visjon der kommandoen er å gjøre en av sunnahene eller forby noe galt, eller forbudt, og sendebudet, Guds fred og velsignelser være over ham, kan ha sett ham befale det jeg nevnte ovenfor, er tillatt å handle i henhold til det? Svaret er ja det er tillatt å jobbe, og hvis du sier : Hva er grunnen? Jeg sier årsaken : At dette ikke bare er en vurdering av visjonen ! Snarere med det som ligger til grunn for loven . Imam Shatby bestemte seg for den allmektige Guds nåde : at arbeidskravet under visjonen, ikke perforerte lovbestemmelser, og være samtykke til lovens tilsynelatende betydning , og mens det som kom fra visjoner, og brudd på loven, eller en rettsstat, det er : enten fantasi eller illusjon, eller det er en drøm fra Shaytaan, og dette kan ikke betraktes, fordi han motarbeider det som er etablert og legitimt . Al-Baghawi sa i Sharh al-Sunnah [12/211]: Ikke alt som en person ser i søvne er riktig og kan komme til uttrykk. Snarere er den riktige det den allmektige Gud bringer deg av visjonens konge fra en kopi av bokens mor, og alt annet er en pipedrøm som ikke har noen tolkning ….

…Og halvmåne er ikke bra for det, for tennene er slektskap, og bruddet er som en kost . Og den som gir en gave som er ønskelig av sitt slag, det er til Mahdi eller den den er gitt til ….

…Og den som så at han tynnet eller banket, og hår hadde spiret i hodet på ham, noe som tydet på en økning i pomp, storhet og godhet ….