…The Cow : En år, og Ibn Sirin pleide å si at kuas vaktel er den som eide det, meg kjærere enn Mahazel, fordi vaktel er fruktbare år, og Mazel er år med fruktbarhet, ifølge historien av Josef, fred være med ham . Det ble sagt at kua er høy og har penger, den fete er en velstående kvinne, den magre er fattig, kua er god og nyttig, og den hornete kvinnen er en utstøtt kvinne . Den som tror at han ønsket å melke henne, og hun forbyr ham med hornet, er sint på ham . Hvis han så at noen andre melket henne og ikke forhindret ham, forrådte urinlederen ham i kona . Og haugen hennes er verdiløse penger . Hans kones oppfatning av henne, og hennes tap indikerer kvinnens korrupsjon . Noen av dem sa at utelukkelse i møte med en ku er en motgang i begynnelsen av året, og det er dårlig for det midt på året, og dets mirakel er alvorlighetsgraden på slutten av året, og slakting av kyrne er en katastrofe blant slektninger, og halvparten av slaktede er en katastrofe for en søster eller datter, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis den er en, så har den halvparten. ~ En fjerdedel av kjøttet er en katastrofe for en kvinne, og en liten del av det er en katastrofe som forekommer andre steder . Noen av dem sa at å spise biff er halalpenger i året, fordi kua er Sunnah . Kuhorn ble sagt å være fruktbare år . Den som kjøper en feit ku vil slå wilaya i byen Amra hvis han er kvalifisert for det . Og det ble sagt at den som traff en ku, traff en eiendom fra en stor mann, og hvis han var en sølibat, giftet han seg med en velsignet kvinne, og den som så det som om han hadde kjørt en ku og gått inn i hjemmet sitt og bundet den, ville han få rikdom, glede og lettelse fra bekymring es . Og hvis han ser henne kutte ham med hornet, indikerer han tap, og hans familie og slektninger er ikke trygge . Og hvis han så at han hadde samleie med henne, ville han blitt et fruktbart år uten ansiktet hennes . Hvis koens farger er det som tilskrives kvinner, er de som fargene på hesten . På samme måte, hvis det tilskrives år, og hvis han ser en ku suge melk fra kalven i en draa, så er det en kvinne som leder over datteren sin . Og hvis han ser en slave som melker en ku av sin herre, så gifter han seg med sin herres kone, og den som ser at han har skrapt en ku eller en okse, han vil bli syk så mye som den blir riper . Og den som har en ku eller en okse mot seg, han vil motta motgang og straff, og jeg frykter å bli drept . Og kua ble sagt å være et godt tegn på ballen, og den som så den sammen, indikerte en forstyrrelse . Når det gjelder kyr som kommer inn i byen, hvis noen av dem følger hverandre og antallet deres er forståelig, så er det år som kommer inn i folket, hvis de er fete, er de velstand, og hvis de er magre, er de vanskeligheter, og hvis de skiller seg ut i det, så er den fremskredne fet, velstanden utvikler seg, og hvis han er mager, utvikler nødene seg, og hvis de kom sammen eller var ujevne, og byen var en havby, og det var under reisen og skip ble presentert i henhold til antall og tilstand, ellers var det en synonym fristelse, som om de var ansiktene til kyr så vel som i godhet som hverandre, bortsett fra at de alle er null, fordi de er sykdommer som kommer inn i mennesker . Hvis hornene har forskjellige farger, eller de er motvillige til det, eller hvis ild eller røyk kommer ut av munnen eller nesen, er det et militær, raid eller fiende som slår dem og stiger ned på hagen deres . En drektig ku er et fruktbart år . Og den som ser at han melker en ku og drikker melk, han vil være rik hvis han er fattig, og han vil være stolt av sin status, og hvis han er rik, vil hans rikdom og stolthet øke . Og den som gir ham en liten kalv eller kvige, han slo et barn . Og alle mindreårige av løpene, hvis høvding tilskrives en mann og en kvinne i tolkning, så er et barn et barn . Og biff er penger, så vel som kjøtt . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg slaktet en ku eller en okse . Han sa : Jeg er redd for at du skal ha en mann, og hvis du ser blod som kom ut, er det mer alvorlig. Jeg frykter at det vil nå de døde . Hvis du ikke ser blod, er det lettere . Aisha sa : Jeg så som om jeg var på en høyde rundt meg og slaktet kyr, så Stolq sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, vil det være et epos rundt deg . Det var slik ….
Drømmer om røyk uten ild
(84 betydninger av å drømme om røyk uten ild)…Og når solen ser seg overføre til sultanen, når den som ser at han eier den eller er i stand til å vinne den fra sultanen, og den som ser den uten en stråle av den, indikerer en reduksjon i sultanens besittelse og dens fall isolasjon, sykdom eller død, og den som ser at den ble formørket eller forhindret av akkumulert røyk og tykke skyer eller svertet eller gulnet eller falt fra himmelen, eller forbrytelsen ble større, mindre, lenger, nærmere, opplyst eller mørkere, vurderte han kongens tilstand på en måte som passer ham, og den som så at solen kastet seg mot ham, sultanen strekker seg mot ham og underkaster seg ham, eller det skjer en bred rettferdighet på hans side, og den som ser at han og solen omstridt ham, sultanen bestrider ham i den grad at Og den som ser at to soler kolliderer, de er to engler som møtes, og den som ser at han bøyer seg mot solen eller månen, indikerer at han har begått en stor synd, la ham omvende seg fra ham og den som ser tha t solen har stått opp i huset hans, og hvis han er en singel, gifter han seg med folket i sultanens hus og oppnår sin autoritet så mye som han så fra lyset og den som så at solen har vært fraværende eller fraværende, fordi saken der det er eller søkt fra godt eller ondt har gått, og den som ser at solen har stått opp uten begynnelsen, så er det et tegn og en hendelse inntreffer og den som ser at han er blitt rammet av solens varme , han har urettferdighet fra kongen eller hans stedfortredere, og solen overgår også på kona hvis det var for en sultan, en president eller en vakker kvinne, og den tolkes også i gull i henhold til det som kreves av staten Han blir sett, og solen kan spres med månen av foreldrene, og hvis en av dem faller eller lyset hans forsvinner, går en av foreldrene til grunne…
…Gripende ild : søker etter en sak til det blir klart for ham, den som ser det som om han har satt fyr på å be med det, en tøffhjertet mann som har autoritet, og en sterk mann med styrke med alvorlighetsgraden av fattigdom og hans bruk av det, søkte hjelp fra dem, for hvis de møtes, etablerer de grunnlaget for sultanens herskere, og de indikerer det, fordi steinen er en grusom mann Iron er en mann med styrke, og ild er makt . Og hvis kvinnen så at hun hadde satt fyr, så brant den og lyser opp med dens eksplosjon, hun fødte en gutt, og hvis han så at han banket en stein i en stein og smalt en ild fra dem, så to tøffe menn kjemper hardt og bortfører dem i deres kamp, fordi gnisten med sverd, og noen sa at utløseren av hans slamming indikerer ekteskapet til ungkaren Brannen er suspendert, fordi kona blir gravid og barnet kommer ut mellom ektefellene, og det kan indikere ondskap mellom dem eller mellom to motstandere eller to partnere, og gnistene er ondskapens ord mellom dem, og hvis hun brenner et plagg eller kropp, skjer det onde i penger, ære eller kropp . Og hvis du brente en Koran eller et syn, var det en mangel på religionen ….
…Al-Baker : Eieren av ord og opprør i sitt levebrød, og alt utførelse som er berørt av ild er snakk og krangel . Og det ble sagt at bakeren Sultan Adel, den som i sin drøm så at han var en baker, ble velsignet med godhet, fruktbarhet og rikdom, hvis han så at han bakte en apostrof, ville han ha et godt liv og han viste mennesker en måte de drar nytte av rikdom og rikdom på . Hvis han ser som om han kjøpte brød fra en baker uten å se prisen, er han plaget med et godt liv i glede og en donasjon for gitt . Hvis han ser ut som om bakeren tok en pris fra ham, snakker han om behov . Og den som ser seg selv som en baker som baker og selger brød til vanlige mennesker med ødelagte dirham, så bringer han folk sammen i korrupsjon, og bakeren, og hvis folk sier at han er en rettferdig autoritet, har han en dårlig moral, fordi ild er opprinnelsen til hans arbeid, og ild er en ondsinnet kraft, og den er tent med ved . Når det gjelder brød : det indikerer kunnskap og islam, fordi det er religionens søyle, grunnlaget for sjelen og sjelens liv . Kanskje indikerer det liv og penger som inneholder sjelens styrke, og kanskje indikerer brødet Boken, Sunnah og pengeknuten på menneskers skjebne, og kanskje indikerer brødet moren som pleier og pleier, og hustru som er godhet av religion og bevaring av en . Og rent av det indikerer ren levende, ren kunnskap og en vakker hvit kvinne . Sladderne med det er mot det, så den som ser det som om han skiller brød mellom folket eller de svake, hvis han er en student av kunnskap, så vil han oppnå fra kunnskap det han trenger . Og hvis han var en forkynner, var det hans forkynnelse og bud, bortsett fra at menneskene som tok sin veldedighet over ham eller ikke trengte det han hadde, så er det en tjeneste for dem og gode gjerninger som han mottar for deres skyld, og ved at de er heldigere fordi overhånden er bedre enn underhånden, og nestekjærlighet er den skitneste av folket . Når det gjelder den som ser en død person som har gitt ham brød, er det penger eller levebrød som kommer til ham fra en andres hånd, og fra et sted som han ikke forlot, og når det gjelder den som ser brødet over skyene , eller på takene eller på toppen av palmetrærne, så koker han, så vel som andre varianter og mat. Jorden blir tråkket ned av føttene, for det er en stor velstand som testamenterer sorg og glede . Når det gjelder den som så en død person som tok et brød for ham eller så ham falle fra ham i ilden, i det fri eller i tjære, så se på hans tilstand, om han var en helt eller det var i tiden for kjetteri som folk kaller til, og en oppvigling der folk tørster, fordi brødet mister sin religion eller ødelegger ham . Og hvis det ikke var noe av det, og det ikke var noe bevis i synet, og han hadde en syk kvinne som omkom . Og hvis den hadde svak gjeld, er den ødelagt . Den som bærer brød, han skal gifte seg med en kvinne som er forbudt ….
…Han så at det drev ild for å lage mat litt : maten det hever noe som påvirker ham fordelen til folket i verdihuset . Hvis det ikke er mat i potten, irriterer det en mann som er verdiene til husstanden med ord, og fører ham til en ubehagelig sak . Hvis han ser at brannen brente noen av kroppsdelene hans, vil han lide like mye skade som brenningen, hvis noen av organene blir brent . Hvis plagget er hele eller hele kroppen hans, vil det lide en ulykke i det som tilskrives det i tolkningen, eller delvis i seg selv, eller hos den som er kjær til det . Hvis ilden er en flamme eller en tunge, er skaden som rammer ham i hendene på en hersker eller i krig . Hvis den ikke hadde flamme, ville det være sykdommer, pest og malere . Hvis han så det slå en brann i potten eller oppnådde : det er harampenger, som om han så håndflammen sin, påvirker det sultanens folk . Og hvis den hadde en flamme eller røyk, ville den ha i sin makt at krig og skrekk, og Gud den allmektige er etterfølgeren til det rette ….
…Og fargestoffet : eieren av falskhet, så den som ser som om et fargestoff i hjemmet hans tar fargestoff for ham, så er det døden, og fargestoffet kan ha vært godt på hendene . Gullsmed : Det onde er en løgner og det er ikke noe godt i det, fordi han formulerer tale med røyk og ild, og hvis han har bevis på godhet med seg, og hvis han er i en moske eller følger Koranen, så er det er veiledende for hver vever og jabber og den som skaper noe av ham . Al-Saqal : En majestetisk minister som har en kommando og forbyr de som skader og drar nytte, slik som sultanen og hans sverd er hans soldater, og hans menn er hans ordre . Og det indikerer også juristen eller herskeren, og hans sverd er hans fatwas og hersker og forkynneren, og hans sverd er hjertene til folket i ham at de herliggjør og fjerner ekkoet deres, og han indikerer at legen og sverdene hans er kuttet av sykdommer . Den som kommer tilbake i en drøm med en polert finish, vil gjøre det som er passende for det . Og den som har vært mellom ham og Sicilia med ukjent behandling eller forbudt behandling, er det indikert av årvåkenheten mellom ham og den som blir vist av Sicilia i tolkning som han, inkludert lengden på forklaringen ….
…En Latif er den som slukker ild i en drøm, slukker en fitnah eller opphever kjetteriet . Kanskje dette indikerer at det onde rører når det bryter ut fra aske og røyk . Og hvis seeren reiste i sjøen, ble han druknet og fløt på vannet, og hvis han hadde en reisende, kom han til ham eller hørte hans nyheter ….
…Et bunt jernstenger Hvis du drømte om å se tykk røyk stige fra en haug med jernstenger, indikerer dette at fiendene overmanner deg, men hvis stolpene som er beregnet for smiing av behandling ved høy varme, antennes sterkt, vil du overleve alle de irriterende komplikasjonene og ha stor suksess . Hvis du går på jernstenger som er beregnet på smiing under høy varme og er i brann, vil du bli skadet av klønete handlinger fra venner . Hvis du klarer å gå over det uten å bli brent, vil du ha en mirakuløs økning i potensialet . Hvis du drømte om å se disse stolpene stablet for å bli henrettet ved å brenne dem, så symboliserer dette at du er truet med tap, men hvis du overlever, vil du ha et langt vellykket liv ….
…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….
…Den som i en drøm ser at han finner stort treverk, hans rang avtar, og hans eiendom vil være borte . Og hvis han har store ting, vil han få myndighet og vergemål, hvis han er verdig det, ellers vil han få fordel og godt . Slit, hvis det er ild i det, indikerer tilfredsstillelsen av behovene, og hvis det er ild i det, indikerer det bekymringer og kvaler . Krølling av gull og sølv indikerer oppriktighet i monoteisme og upartiskhet for tilbedelse . Og krølleglass indikerer bedrag og bedrag . Kauteriseringen kan referere til en kvinne som har en rask svangerskapssvikt, eller en mann som er for spent . Det kan indikere fengselet og plasseringen til politiet som er tildelt straffen . Og betegner tilrettelegging av ting hvis det er for jern ….
…Ved sladrer i en drøm . Og den som ser to eller tre trepinner og legger dem i ilden for å tenne det, det vil være grove ord som vokser og øker . Og alle som tenner en ild i skogen, er en persons forfølgelse av en linjal, og kanskje var vedet den som bar det i en drøm med smertefulle ord og en fornærmelse mot folks ære . Hvis han ser at han har ved, indikerer det levebrød og oppfyllelse av behov, og arv eller penger fra tomgangsbegavelsen . Hvis ved var noe som måtte brytes og spres, var det en kilde til tretthet eller ondskap, og hvis det var utstyrt, indikerte det nærhet til autoriteten og vanskelighetsgrad . Og treet kan betegne kjedets sløvhet eller elendighet , fordi det sies : Så og så er Hatabah, hvis han er gjerrig eller kjedelig . Og bunken med ved er penger av forskjellige slag . Han som var helt og så med seg en bunke tre, tjente en stor mann . Og samling av skog for pasienten, medisin og uskyld . Og hvert tre som tilskrives frukten i en drøm, indikerer korrupsjonen av frukten . Og den som tilbyr ved til ilden, viser nærhet til sin Herre, eller ofring av sin lille til en skolemester, eller en rival til en hersker, eller en syk person til en lege, og hvis treet blir tent med ild før hans offer , hans lille vil lykkes og seire over motstanderen . Hvis han spiste ved i en drøm, spiste han forbudte penger, eller ble slått med tre mens han var våken . Og den som har et skip og ser i en drøm at det ble brent, eller han har brent ved som indikerer at skipet hans senket seg . Trestubben er bevis på utholdenhet og passivitet . Og stubben for å grille, kaste, sveise og lignende dem er bevis på interesse og pensjon, hvis den er modifisert, og hvis den ikke er det, indikerer den vridningen til kvinnen eller produsenten eller suspensjonen av interesse ….
…Al-Sarraj : Han er forvalter av et hus, så den som ser at han har lånt en lampe, vil få kunnskap og prestisje . Det føltes at den slukker en lampe, den ugyldiggjør er en mann som skal være til høyre, men det ugyldiggjør ikke verset : ~ de vil Atefaa Allahs lys med munnen, men Allah vil lyse ~ , og så som å gå om dagen i SØ, vil det være veldig religion rett, sier han : ~ Og han vil lage et lys for deg som du kan gå med .~ Hvis han ser ut som om han går i en lampe om natten, så han bør utføre tahajjud hvis han er en av familien sin, ellers blir han ledet til en sak der han vil bli forvirret, fordi mørket er forvirret og lys er veiledning . Og kanskje han er i synd, vil han omvende seg fra den, og hvis han ser som om en lampe blomstrer fra fingrene hans eller fra noen av dens medlemmer, så blir en vag sak klar for ham til han er sikker på det med klare bevis , og hvis han ser at han har en lampe, er det en kraft eller lærd eller velsignet bestemmelse i ham, så hvis han ser på å ha en lampe, er hans lys solen, for han bevarer og tolker Koranen og lampen øker hjertets lys og styrke i religion og oppnår det som ønskes . Det ble sagt at Siraj var en from lærd, en jurist eller en sjenerøs forbrukshandler . Og den som ser en lampe i huset sitt, en gutt vil bli født til ham, Mubarak . Og den som ser at han har en lampe i hånden eller et lys eller en ild, så slukk den, og hvis han er en isolert sultan, eller en taper, en kjøpmann eller en eier, er pengene hans borte, for Gud Den allmektige sier : ~Som lignelsen om den som ble brent av en ild, når Gud lyser rundt ham, vil Gud vike fra deres lys og ødelegge dem .~ Og lampen i huset er for en enslig kvinne å gifte seg, og for pasienten et bevis på velvære . Hvis drivstoffet ikke lyser . Det indikerer dysterhet . Og salen indikerer utseendet til skjulte ting ….
…Bakeren Å se bakeren i en drøm betegner trygghet fra frykt og komfortabel livsstil, og kanskje hans visjon indikerer en gutt og kjærlighet . Og bakeren Sultan Adel Shafiq . Hawari-bakeren lever komfortabelt og leder mennesker til et ærlig levebrød . Og den som så at han var en baker, han ville hatt store penger og fruktbarhet . Hvis han så at han kjøpte brød fra en baker uten å se prisen, er bakeren en hersker som er i stand til å gjøre rettferdige gjerninger fra de hederlige til de ringe, og hvis han vender seg til ham med noe som ikke skader ham, han veileder folk til fordelene med tillatte måter . Og hvis han tok brød fra bakeren, hadde han godt av levebrødet, og tristhet var borte fra ham, og hvis bakeren var en av dem som tilskrives sultanen, ville han være en nyttig mann fordi folk hadde ham i noen av hans behandlinger ville han være ondskapsfull for å behandle ham med ild . Hvis en mann som ikke er baker, ser at han baker brød og selger det til dirham til alle mennesker, så er han støtende overfor mennesker . Og bakeren har snakket om og opprørt i levebrødet . Og alt utførelse som berøres av ild er snakk og krangel . Se også Al-Furran ….
…Markedet : betegner moskeen, akkurat som moskeen betegner markedet, fordi de begge handler med den og tjener . Og det kan indikere en slagmark der et folk vinner og et folk taper på det. Gud den Allmektige kalte jihad en handel i sitt ordtak : “ Skal jeg lede deg til en handel som vil redde deg ”. Markedsfolket strever mot hverandre med seg selv og pengene sine . Og det kan indikere et sted der det er belønning av belønning og fortjeneste, som kunnskapens hus, obligasjoner og Hajj-sesongen . Og fra det som selges i markedet, blir ledelse til bevis . Alt dette var ikke markedet var ukjent, så kjøttmarkedet er som et krigssted med blodutgytelse og jern . Og markedet for essens og fint lin er som noe som halsen på dhikr, og kunnskapens rolle . Og byttemarkedet, noe som herskerhuset, på grunn av variasjonene i tale, vekt og balanse . Den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale eller fortjeneste i en vare, og hvis han var våken i en jihad, savnet han martyriet og var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte den, og hvis han var student av kunnskap, sluttet han å gjøre det eller savnet en avtale og ba om noe annet enn Gud, og hvis det ikke var noe av det, savnet han menighetsbønnen i moskeen . Når det gjelder den som stjeler i markedet sitt ved salg og kjøp, hvis han er en mujahid, er han en pilegrim, og hvis han er en pilegrim som er forbudt å jakte, ha samleie eller glede, og hvis han var en lærd som var urettferdig i debatten eller forrådt i fatwaene sine, ellers så han bønnen sin, eller imamen hans gikk foran den med bøyning eller nedstøtelse, eller ikke fullført. Dette er i bønnen til seg selv, fordi det er det verste tyveriet, som i rapport . Når det gjelder det velkjente markedet : den som ser det er fullt av mennesker, eller ser en ild som har falt i det, eller et rent vannhjul som løper midt i det, eller høyet er fylt i butikkene, eller en god vind blåser gjennom det, blir levebrødet til folket sitt, og de er vant til fortjeneste, og hykleri vil komme til dem . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller butikkene er stengt, eller edderkoppen har spunnet på dem eller på det som selges, så er det en depresjon, eller en ferie har falt for folket . Og hvis han ser et marked som har flyttet seg, har statusen til innvandreren flyttet til essensen av det den har flyttet til, for eksempel markedet for lin, der du ser butlerne i det, for han øker fortjenesten til fabrikatene , når varene skilles fra og blir igjen . Og hvis eierne av keramikk og knapphet ser det, vil fortjenesten reduseres og inntektene deres være svake . Og hvis eierne av gryter og panner så den, ville en prøvelse komme over den, enten fra en ild, en elv eller en riving eller lignende . Noen av dem sa : minimumsmarkedet, utvidelsen av markedet, verdens bredde . Og det ble sagt at markedet indikerer uro og opprør på grunn av menneskene som møter det . Når det gjelder den som lever fra markedet, er det et godt tegn hvis han ser det som en flott skapelse eller et arbeid, men hvis markedet er rolig, indikerer det arbeidsledigheten til markedsførerne ….
…Røkelse er i en drøm en mann med god ros . Og den som ser en røkelsespinne i hånden og er en som har mistet noe, han skal vende tilbake til det og høre gode ord . Og den som luktet lutevind eller så røyk, han ville høre gode ord . Og den som ser en røkelse pinne i sitt hjem, han vil få en sønn som senere blir en herre over sitt folk ….
…Al-Hinnut : Røyking med parfyme er ros med fare, fordi den inneholder røyk ….
…Og den som ser at han har en ildflamme i hånden, så vil han bli rammet av en kapasitet til kraft, og hvis den har røyk, så er han i sin makt, det er en hendelse eller en redsel ….
…Og den som ser at han har slått kobber som ikke er laget, det er røyk og redsel, og hvis det er laget, er det fra tjenerne, og kobber er et løp av jødene, og bankingen på kobber er kjent. Nyheter og det ble sagt at de utskrevne er et løp av kristne ….
…Når det gjelder fordampning, den som ser det som om det er damp, da snakker han ord som han roser og fornekter og faller i nød og pine . Hvis fordampningen blir funnet fra andre, hører han et stygt ordtak . Hvis han ser ut som om han fremdeles er røyk, så er han en mann som bugner av uanstendighet og umoral ….
…Kan jeg vite at synet er fra den nådigste eller fra djevelen? Dette kan demonstreres på flere måter, nemlig : 1 / At det som var i samsvar med Guds glede, og i samsvar med det Hans sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, brakt; Han er fra kongen – ved å åpne meme og lam – og det som ikke var i samsvar med hans glede, er fra støpingen av Djevelen . 2 / At det som gir en tur til Gud, en tur til ham, en omtale av ham og en økning i energi, er fra kasteens kaste . Og det som er fruktbart mot det, er å kaste Satan . 3 / Uansett hva som testamenteres menn og lys i hjertet og en bifurkasjon i brystet, er det fra kongen, og det som arves mot det, det er fra Satan . 4 / At det som er testamentert fred og ro er fra kongen . Uansett hva som erlatt angst, irritasjon og uro kommer fra Satan . Kongelig inspirasjon florerer i de rene, rene, troende hjerter, for kongen har en forbindelse med det, og mellom ham og henne er det en anledning, for han er ren godhet, og han grenser til bare et hjerte som passer ham, så kongens parykk med dette hjertet er mer enn djevelens parykk . Når det gjelder det mørke hjertet som har svartnet av røyk av lyster og mistanker, kaster djevelen og beskylder ham med mer enn skylden fra kongen, og som gjorde hjertet mørkt, og synder og synder er ikke skjult for leseren, og dette fremgår av hans ordtak, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Hvis en tjener syndet, tuller han i sitt hjerte. Svart vits …. Hadith, og er indikert av Allmektigens ordtak : ~ Nei, men det de vant i hjertet deres ringte~ . Se : Al- Rooh av Ibn Al-Qayyim : 380 s ….
…Og den som ser at en brann har truffet ham, han indikerer at en person har lovet ham noe mens han oppfyller det han lovte, fordi den Allmektige sa at brannen har lovet av de som ikke tror på verset, og den som ser som om røyk skygger for det, da vil han få feber fordi Gud allmektig sa og han forble som svevde ….
…Gnister i en drøm er stygge ord . Så den som ser ondskapen spredt over ham, hører stygge ord fra en autoritetsmann, for flammen vokser talen og øker . Og hvis han ser røyk fra gnistene, er saken større . Røyken er fryktelig uansett hvor den går, og hvis den brenner gnister lett, så kaster fienden den med dårlige ord at han brenner, og han er tålmodig med den . Og den som ser gnistene mye på ham, så blir han plaget . Og den som ser at en gnist har skjedd i et folk, da vil fiendskap og avsmak falle mellom dem . Gnister betegner barn, og hvis de blir brent, er de sammenhengende gnister og nød . Og gnistene kan indikere dårlige gjerninger blant ildens nødvendigheter og gnister ….
…Solen er i en drøm den største kongen, kalifen, faren eller prinsen . Og den som ser at han forvandles til solen, han skal kastes som konge . Og hvis han treffer solen som henger av en kjede av verge og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og nærmer seg den, vil han få kongen en velsignelse og penger, og styrke og støtte, og hvis han skinner på strålene, vil han bli velsignet med et flagg som er nevnt i de to . Hvis han så henne, Safia Munira og han var en guvernør som fikk makten i sitt mandat, og hvis hun reiste seg i huset hans, giftet han seg, og hvis en kvinne så henne, giftet hun seg, og hvis han så henne, ville en kjøpmann tjene på hans handel . Og sollys er kongens stolthet og hans rettferdighet . Hvis han så solen treffe høyden til å snakke med ham kalifen, så vel som månen . Og hvis han så solen stige opp på hodet, ville han motta en alvorlig sak, og hvis den steg opp på føttene, ville han ha fått mye dyrking, og hvis han så at den hadde steget på magen, ville han ha spedalskhet, og hvis det dukket opp på brystet, ville han være syk . Og den som ser at solen har gått ned mens han er bak den, han skal dø . Og hvis han ser solen brenne ut av den, og stjernene brennes rundt den, da vil kongen drive ut sitt følge . Hvis han ser at solen er rød, er det korrupsjon i hans rike, og hvis han ser at den gulner, blir han syk, og hvis den blir svart, vil han seire . Hvis han ser at hun er fraværende, har saken som han ber om gått over . Forræderiet fra solen, det forråder kongen . Og hvis solen falt på bakken, ville faren hans dø . Og hvis han ser at solen har stått opp i huset, vil han oppnå ære, ære og ære . Og den som ser at han svelger solen, han skal dø . Hvis han ser solen endret seg fra sin tilstand, faller oppløsningen . Hvis han ser at solen stiger opp fra solnedgang, indikerer det at skjulte ting ser ut, og hvis han er syk, blir han kurert, og hvis han er på reise, vil han komme tilbake . Hvis en person ser at solen er mørk, er det et dårlig tegn for alle mennesker, noe som indikerer arbeidsledighet, sykdom eller nød . Hvis han ser solen synke ned i sengen og true ham, indikerer det alvorlig sykdom . Og den som ser at solen har kastet lys på ham, han vil følge kalifen . Og hvis solen ble varm, ble den truffet av sultanen . Hvis han ser at han flykter fra solen, så flykter han fra sin kone, fra autoritet eller fra skade . Og hvis han så skyer som dekket solen, skjedde det en ulykke med kongen . Hvis solen stiger opp på bakken, er det et tegn på tørke eller svie . Kanskje var solen en verden å veilede . Og hvis han så en formørkelse i den, eller akkumulering av støv eller røyk på den, ville det være bevis på en ulykke med sykdom, bekymring, uklarhet eller nød . Kanskje hennes fravær indikerte at fangen ble returnert i fengsel etter løslatelsen . Og den som ser sol og måne i alle retninger, han vil bli rammet av frykt eller nederlag . Og den som ser at han har dyrket solen eller månen, han begår en alvorlig synd . Kanskje indikerte solen næring, veiledning, etter sannheten og helbredende sykdommer, og kanskje indikerte det reise . Og kanskje solen indikerte navnet sitt som Shams al-Din, som fullmåne indikerer Badr al-Din . Å se sol, måne og stjerner er bevis på trengsel, fengsel eller misunnelse fra familien . Og da han så solen indikerer lampen, fordi Gud den allmektige sa : ( Og han gjorde solen til en lampe ). Solens oppgang fra solnedgangen er et tegn på frykt og angst, og sultanens autoritet over soknet, eller innkomsten av fraværende eller frafall fra religion og umoral fra de angrende . Og den som så at solen brente jordbruket eller dets varme skadet mennesker, dette indikerer sykdommer, epidemier og undertrykkelse fra de eldste . Se også månen ….
…Bacon Hvis du drømmer om at du spiser bacon, er dette et godt varsel hvis noen deler mat med deg og hendene dine er rene . Hvis baconet blir bortskjemt, er det et tegn på sløvhet i tankene, og utilfredsstillende situasjoner vil bekymre deg . Hvis du drømmer om at du salter og lukter svinekjøtt, er dette et dårlig varsel hvis det ikke er fritt for salt og røyk . Men hvis den er tom, er dette et godt varsel ….