…Ploggeren : Han har farer, og det ble sagt at han jobber med et godt arbeid . Og barbereren : en mann som fikser folks saker med sultanen . Metodene for operasjoner krever godhet og fortrolighet, og livets fullkommenhet er en forræderisk mann, og ruqyah i en drøm hvis det inneholder navnet på den allmektige Gud er en befrielse fra bekymringer ….

Al-Mutrah : The World of Makar Mazouk Kalam . AlAllaf : En mann med mye penger . Og Al-Attar : en forfatter, lærd eller tilbeder, og prinsippet er at han er en mann som får skryt av god ros . Og skatteoppkreveren : en mann som gikk inn i andres anliggender . Å selge garn indikerer reise . Al-Diver : En konge eller tilsvarende en konge, så den som tror at han synker ned i havet, han går inn i arbeidet til en konge eller myndighet . Hvis han så ut som om han hadde trukket ut en perle, ville han skaffe seg en hushjelp fra kongen som fødte ham en god sønn, fordi Gud den allmektige sa : ~Som om de er eksistensperler .~ Dykkers visjon indikerer en søken etter mystisk kunnskap, en forespørsel om penger i fare, og det han søker, vil falle til en mengde perler ….

…Beskytteren til Al-Bukhati og perserne . Al-Raid : innehaveren av et mandat . Og å selge kuler har en svak kommando . Og glasset : Nakhas slave kvinner . Al-Suqa’a : en mann med religion og fromhet, som er bra for ham med mindre han får betalt for det, så hvis han fyller vannvannet og fører det til huset sitt og ikke har til hensikt å drikke det, så samler han inn penger at noen andre kan spise . Hvis vannet blir ført til en mann og han tar en pris for det, bærer han en byrde, og den som blir fraktet til ham mottar penger fra myndighetens myndighet, fordi elven er makt, og vannet i fartøyet er en pengesum, og den som vanner mennesker med kopper og sugerør, har gode gjerninger og er en gjeld som en lærd og forkynner, som for den som bærer nærhet og krukker, er den som er trygg på penger og innskudd ….

Al-Bateia : En listig, ukarakteristisk tjenestepike . El Baramah : En mann som viser sin nåde til sine naboer . Destiny ble sagt å være verdien av huset . Og Kanon : mannen hennes som møter søvnløs og ber tretthet av gevinst, mens han behandler henne i huset med et brygget sjal . Kanunen kan referere til kona, og mannens skjebne, for hun brenner den aldri med sine ord og krever det i levebrødet, og han frites og svinger i kokende innvendig og utvendig . Og den som tenner et ild og legger gryten på det, og det er kjøtt eller mat i det, han får en mann til å søke en fordel . Hvis han ser at kjøttet er modnet og spist, vil han få fordeler og penger av det som er tillatt, og hvis det ikke modnes, så er fordelen forbudt, og hvis det ikke er kjøtt eller mat i potten, så det koster en fattig mann noe han ikke tåler og ikke drar nytte av det ….

…Lakhzen : Å sette opp en hykler som han samler inn forbudte penger med . Al-Kharrat : En mann som bekjemper menn i hykleri og stjeler pengene sine . Betegneren : ikke prisverdig,…

Al-Kirmani sa : Den som ser en rett sti fra jorden til det bygde huset, det indikerer det store antallet pilegrimer det året ….

Ayat alKursi, sa Ibn Sirin, den som resiterer det spesielt til enkeltpersoner, vil være trygg mot skadedyr og få det han vil . Al-Kirmani sa at han var syk, Gud helbredet . Og Jaafar Al-Sadiq sa: ~Han vil motta en verdighet og verdighet .~…

…Jaafar al-Sadiq sa Assads visjon tolkes på tre måter som en hersker, en sterk mann og en sterk fiende ….

…Jaber al-Maghribi al-Gharabal sa på fire måter en tjener av en slave, en god venn, en student og en smart mann ….

…Jaafar Al-Sadiq sa at en visjon av morsmelk indikerer tre aspekter av tillatt levebrød, penger for barn, nød og tristhet når det gjelder levebrød ….

…Jaafar al-Sadiq sa at en tannlegesyn tolkes på seks aspekter av husstanden, en fordel penger, nød, paradoks og skade fra pårørende ….

…Jaafar Al-Sadiq sa at visjonen om ringen har åtte aspekter: barn, penger, vergemål, leve, tjener, høy rang, utsmykning og arbeidsleder ….

…Jaber al-Maghribi sa: Det er ikke noe bra i Aleppo hvis kjøtt ikke blir spist ….

…Når det gjelder beruselsen sa Jaafar al-Sadiq: ”Offer består av ti aspekter av en kvinne, en tjener og en slavejente, styrken til religionen, kroppens godhet, lang levetid, penger, nåde, snill og hyggelig tale, og arv fra kvinner . ”…

…Jaafar al-Sadiq sa at synet på øyet avhenger av fem aspekter: høyde, skjebne, ulykke, nød, sykdom og et langt liv ….

…Og Jaafar al-Sadiq sa at masken tolkes på fire måter: for en mann er en kvinne, for en kvinne er en mann, en hushjelp, en tjener og en fordel fra kvinnens side. Det er en skandale, og hvis hun ser at hun søkte uten et slør, indikerer det drapet på ektemannen eller noen blant hennes familie som er henne kjær, og kanskje mannen hennes ble truffet av en forbudt kvinne ….

…Og Jaafar al-Sadiq sa at synet på flebotomi tolkes i fire aspekter: åpning, spiker, strid og fellesskap, og hvis spoileren blir skjult, er det prisverdig i hans rett, og hvis han er noe annet, er han klanderverdig og noen av dem som uttrykker hat mot flebotomi på grunn av ødeleggelsene den inneholder på pickaxen ….

…Og Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa visjonen om al-Hasan og al-Husayn indikerer kontakt med noen eldste, og han vil oppnå godt og trøst og kan dø som martyr ….

Al-Kirmani sa Al-Kahal: en mann som samler sine kjære for å gi folk en hvil ….

Al-Kirmani sa, geitene er forskjellige typer geiter, geiter, geiter og skjeletter. Når det gjelder geiten, tolkes den av en stor mann som har ledelse i verdens arbeid ….

…Når det gjelder geitene, sa al-Kirmani, den som så at han hadde truffet en geit eller kongen av den, da skulle søyene løpe gjennom banen fordi de var under det, og gjæren skulle tolkes på ikke-arabisk, og geita. ville bli tolket på arabisk, og det var i pengene uten det også ….

Al-Kirmani sa at synet til løven tolkes av sultanen, den som ser at han har truffet hodet på en løve, da vil han oppnå en stat, en høy rang, penger og en velsignelse, spesielt for den som spiste det ….

…Og Jaber al-Maghribi sa at et syn på løvene ble tolket av sultanen og løvinnen av kvinnen, den som ser at han melker løven, hvis han er i tjenesten til sultanen, fortsetter han med pengene sine, og hvis han er kjøpmann, øker pengene hans, og hvis han er vanlig, øker inntektene, og hvis en kvinne ser at hun oppdrar en løvesønn, så er hun jordmor eller jordmor for sultans sønn, selv om det er en mann Han ville være en fadder eller hans garant ….

…Jaafar Al-Sadiq sa: Visjonen om den nye store arrogansen indikerer godhet og nytte, og den svake lille indikerer det lille gode, og det gamle og fragmenterte indikerer skade, bekymring og nød, og det sies at rettferdighet kommer fra rettferdighet og rettferdighet, og det er uansett prisverdig ….

…Og Jaafar al-Sadiq al-Falah sa at det tolkes i syv aspekter, og søker et legitimt levebrød, godhet, fordel, sykdom, verdighet og å tjene et tillatt levebrød ….

Al-Kirmani sa: ~Hvis han ser noe i søtsaken eller god mat, så indikerer det at det er en fordel med verdien av huset, og hvis det er noe annet, så er dets tolkning imot det .~…

…Jaafar al-Sadiq sa at en visjon om kjøtt var avhengig av fem aspekter: penger, arv, rikdom, tristhet og ulykke ….

…Og Khaled Al-Isbahani sa: ~Papir sendes gjennom papir for å få navnet hans,~ og noen av tolkene sa hva som bekrefter dette fra avledningen av navnet, som er den Allmektiges ord, så send en av dere med din papirer til Medina, for hva han vitner om, for eksempel argumenter, foredrag, husleie, poster, bilag og lignende .)…

Al-Kirmani sa: “Den som ser at han blir screenet, det er på to sider så snart han feier eller kritiserer dirham, og den samme silen tolkes av kvinnen og tjeneren ….

Al-Kirmani sa vulvaen hvis den var fra en brokade og den ble slitt hvis den var verdig den, så Mahmoud, og hvis den ikke er verdig den, er den ikke Mahmoud og den enkle brokaden er bedre enn fargen, og flekker og vulva indikerer godt og fordel, og vulva hvis det er laget av ull eller bomull, indikerer det økningen i religion og godheten i saken ….