…Og den som ser at et skip er i blod mens han er i det, han vil bli funksjonshemmet ….
Drømmer om søl blod fra skjeden
(93 betydninger av å drømme om søl blod fra skjeden)…Og den som ser at han har bitt en person og det kom blod ut av ham, indikerer at han elsker ham fordi han har syndet ….
Hvis han ser ut som om blod brenner urinrøret eller skader ham, så kommer han til en fraskilt kvinne, eller en kvinne med mahram, og han vet ikke at
…Han sa også at den som så at han spytt blandet med blod, det indikerer å spise det forbudte, lyve og bryte pakten ….
…Når det gjelder blod, er det en ødelagt og skjult fiende at en person ikke føler på tidspunktet for sin smerte, og den som ser noe av det, la ham beskytte mot de som tilskrives ham og drep ham med seier og spis det, han vil spise fiendens penger, og kanskje hatet han å spise dem av noen av uttrykkene, og Gud vet best ….
…Og den som ser at spyttet har kommet tilbake til blod, det indikerer at han snakker med falsk kunnskap ….
…Og den som ser at han trekker sverdet fra dekselet og blinker i hånden, da snakker han sanne ord som har søthet for sin tilhører, og hvis sverdet er rustent, er hans uttrykk mot ham ….
…Tolkning av Abu Bakr Al-Siddiq på autoritet fra Ibn Abbas, må Gud være fornøyd med dem – at en mann kom til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Jeg så i kveld i en drøm en baldakin som søl ut smør og honning, så jeg ser folk krympe fra det, så klønete og uavhengige, og hvis en grunn går fra jorden til himmelen, så tok jeg den og tok den. En mann etter at du faktisk ble tatt av en annen mann, faktisk tatt av en annen mann. Vangta ham kom da til ham. Abu Bakr sa : O Guds sendebud , faren til deg og Gud la meg Vloabrnha Allahs sendebud fred være med ham : ( Aarabha ) Abu Bakr sa : Baldakinen Fezlh Islam Når det gjelder den som blir renset for ghee og honning, er Koranen søt og myk, og hva det er som folk kvier seg for å gjøre, er det den som er tilstrekkelig forberedt for Koranen og er uavhengig. Så tar en annen mann den og kutter den av, når den og løfter den opp. Oh Guds sendebud fortalte meg min far, har du feil eller feil? Allahs sendebud fred være med ham ( jeg var noen og savnet noen ) sa : Jeg sverger til O Guds sendebud , fortell meg hva som var galt? Han sa : ( Ikke del deg .)…
…Og den som ser at han har en vagina som en kvinnes vagina, så indikerer det ydmykelse, og hvis en kvinne ser at hun har to vaginaer, kan det komme i skjeden og bakveien, og hvis hun ser at vann kommer ut av skjeden hennes, så er det at et barn har kommet ut og vulva er avskåret. Han er en gutt uten noe godt i seg, og hvis hans type er godt likt, så er han en god gutt, og den som ser at han ser på skjeden til kona, så kommer han ut av nød og ut av nød til kapasitet, og den som ser på skjeden til en kjent kvinne et dyr som han slikker, suger eller svever rundt, indikerer at hun er umoralsk og ikke har noe godt. Det var ukjent, så det er ikke Mahmoud for betrakteren…
…Og den som ser at blod kom ut av kamelens kropp og søl fra det, det indikerer at lykke og nåde har skjedd ….
…Tayammum indikerer i en drøm nærheten til skjeden, så den som ser at han gjør tayammum for bønn eller renselse fra urenhet, har nærmet seg skjeden, og at tayammum er bevis på en skjede nær Gud den allmektige . Tayammum i en drøm er bevis på reiser eller en advarsel om sykdom der ablusjon er nødvendig . Kanskje indikerte det den reisendes mangel på vann, fordi han var foreldreløs med sand eller med noe som ikke var festet til hendene, noe som var bevis på umuligheten av å reise, tilgjengeligheten av lisenser og arbeid med glede . Og tayammum indikerer fattigdom etter rikdom, sykdomsfriske, sykes velvære og tayammum med vann indikerer ugyldige gjerninger . Synspunktet om at tayammum var med mangel på vann er indikert nær skjeden, og intensitetenes død , om enn med tilstedeværelse av vann, er underlagt fem uttalelser : det ene : å være en seer foretrekker å gifte seg med konkubinage . Det andre : At han er en av dem som foretrekker å reise på land i stedet for å reise til sjøs . Og den tredje : At han er en som håper på tilgivelse mens han insisterer på skyld . Og den fjerde : Å være en av dem som foretrekker denne verden framfor det hinsidige . Femte : Han burde manipulere religionen sin og følge innrømmelsene fra lærdommenes ord, og det ble sagt : Det indikerer flukt fra sykdom eller fengsel ….
…Hvis han ser en mann like ille som en kvinne, vil han bli rammet av ydmykelse og underkastelse . Hvis han ser at han skal gifte seg i skjeden, vil den som gjør det få det han trenger av ham eller navnet hans, hvis det ikke er et sted for det . Og det ble sagt at umuligheten av en kvinnes skjede for en mann er et bevis på hennes uanstendighet i tungen og hennes verbale kontroll over mannen sin . Og den som så at han sugde skjeden til en kvinne, han ville ha en svak skjede . Og den som ser på skjeden til en kvinne eller noen andre, ser på den med lyst eller berører den, så driver han en hatet virksomhet ….
…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….
…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….
…Den som så at han hadde på seg et sverd, ville påta seg et stort mandat, fordi nakken er stedet for tillit, og jern er veldig fint . Hvis han ser at han har dratt sverdet og dratt det over bakken, svekker han seg fra sitt mandat . Hvis han ser at klanene er blitt avskåret, blir han skilt fra sin stat, og klanene har den vakre tilstanden hans har . Hvis han så at han ga sin kone et blad, eller hans kone ga ham et blad, så er han et hannbarn . Hvis han så at han ga kona et sverd i skjeden, ville hun få en datter . Og hvis hun gir ham et sverd i skjeden, vil han få en sønn, og han vil være en jente ….
…Ser på skjeden : Den som ser på at han ser på konas skjede eller andre kvinner, ser på eller berører skjeden, så er han engasjert i en hatet handel . Og hvis han så at han så på en naken kvinne uten at hun visste det, ville han ta feil ….
…Uttrykker visjonen i én form , eller er den forskjellig fra tid til sted, kropp og kropp? Som skal forstås av krysset og være godt klar over ; Symbolene kan variere avhengig av tid og sted , slik at krysnings kan krysse et syn på et bestemt tidspunkt eller sted med et uttrykk , og det samme syn kan uttrykkes i et annet uttrykk , på grunn av forskjellen i tid og sted , og denne , forresten, skjer mye , og noen av få i varene kan beundre det i vitenskapen . Personen i visjonen har også en rolle i forskjellen i uttrykk ; Vel eller syk i henhold til rettferdighetens gyldighet og så videre saker relatert til Balraia , og kanskje nevner her støtten til det jeg sa , historien om parasitten da han gikk sammen med den muslimske hæren for å bekjempe de frafalne i duen , og det var hans sønn Amr ibn parasitt , sa parasitten må Allah være fornøyd med ham : han sa : gikk ut til den som sendte Musaylimah med sønnen min Amr, selv om jeg så en visjon på en eller annen måte, så jeg som om hodet mitt var barbert, og en fugl kom ut fra munnen min, som om en kvinne hadde satt meg i skjeden, som om sønnen min spurte meg raskt, så han flyttet mellom meg og ham, så jeg snakket med henne, så de sa : Bra , så jeg sa : Som jeg har festet meg, og barbert hodet for stykke, og fuglen Forouhi, kvinner lander begravet hvor, det var forferdet å drepe en martyr, og sønnen min ønsket meg, det jeg bare ser Saadhir den sertifikatforespørsel, og ser ham ikke er knyttet til det å reise dette, sa han : drepe parasitten på dag Yamama, og hans sønn w som såret, så på Yarmouk-dagen ble han drept som martyr under regjeringen til Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Ibn al-Qayyim sa i ~ Zad al- Ma’ad ~ etter historien ( 3/627 ): Når det gjelder uttrykket å barbere hodet med en stilling , er dette fordi barbering av hodet legger håret på bakken og det indikerer ikke bare hodets stilling, da det indikerer redning av bekymring, sykdom eller nød for de som passer med det, og på lederskapets fattigdom, nød og død, konfronterte han de som ikke passet ham, men i drømmen om parasitten er det ledetråder som nødvendiggjorde at han la hodet, inkludert : at han var i jihad og kjempet mot fienden med en torn og tapperhet . Inkludert : at han kom inn i kvinnenes mage, som han så et land som er som sin mor, og så at han hadde kommet inn i en stilling som kom ut av den, og dette blir returnert til jorden, som han sier : { hvorav vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm } Taha : 155 , den første kvinnen med bakken som begge er stedet for samleie, og den første inngangen til skjeden er ved å returnere til den slik den ble skapt av den, og den første fuglen som kom ut av den med sin ånd, er den som fuglen som er fanget i kroppen, og hvis den kom ut av den, var den som fuglen som forlot inneslutningen og gikk hvor den ville. Det er derfor profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte “ at den troendes sjel er en fugl som henger i paradisets trær. ” Skrevet av Ahmad, Al-Nasa’i og Malik . Og betydningen av kommentarer : det vil si at han spiser og tar vare på . Så mediter på disse ordene fra Ibn al-Qayyim og lær å uttrykke og måle hver visjon i henhold til eieren og tiden den ble sett på, og håper at følgesvennene studerte hverandre i vitenskapen om uttrykk for visjoner, for å lære at dette er en vitenskap som kan læres og undervises selv om de som er uenige i denne oppfatningen er uenige med oss, og Gud vet best ….
…Abu Said sa at predikanten mens han hadde på seg sokkene er en reisebutikk, og Daiqama viser en smal religion og deres forsyninger, og Daiqama viser etter skjeden, enten som angitt av bekymringen, hva som var den klokeste han er langt fra skjeden, men det er håpet nærhet fordi det er hvis du begrenser konsekvensene vulva og det nye av beskyttelsespenger for mokkasiner. Hvis iført tøfler er akkurat som klærne til de med høye posisjoner, så er det komplett i prestisje og kapasitet i livet ….
…Og det faktum at salen, hodelaget og kjernen er uten smykker, indikerer ydmykheten til rytteren, og det faktum at det er i interiøret er bedre enn utseendet . Og kjernen i saken er satt . Og styringen er penger, etikette eller vitenskap som holder dem unna incest . Og hodelaget er god styring og kraft i penger og anskaffelse av ledelse for å bli ledet av det og adlyde . Og hvis salen er atskilt fra dyret, så er det en kvinne . Det indikerer det hederlige rådet og høysetet . Hvis det er på dyret, er det et av verktøyene . Hvis dyret tilskrives kvinnen, er det skjeden hennes, og det kan være magen hennes . Og passasjerene er skjeden hennes, beltet er vennskapet, selen er beskyttet og tøylene er penger…
…Og hvis han så at han utvidet et hus, ville han bli overskyet og revet Grand Imams hus, et brudd i munnen på muslimene, og huset ble revet på noen måte, lyden av en søl ….
…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….
…Hjem : En manns hus er hans skjulte kone i huset hvor han bor, og fra det sies det at så og så kom inn i huset hans, hvis han gifter seg, så tar han det for henne fordi hun er i det , og døren hans er skjeden eller ansiktet hennes, og skapet og skapet er jomfru som datteren eller stedatteren fordi hun er tilslørt, og mannen ikke bor sammen med henne . Og kanskje indikerte han huset sitt også for kroppen sin, tjenestens hus hans tjener, hvetelageret hans mor, som var grunnen til at han levde med melk for vekst og utdannelse, og cenef viser tjeneren som gjorde feiing og vasking, og kanskje indikerte han at kona som er alene med henne for å dekke hans behov, fri for sønnen og resten av familien . Og å se på en person fra nisjene i huset hans indikerer at konens skjede ble overvåket eller styrt, og han vendte tilbake til det når det gjaldt mangel, dyrking, riving eller reparasjon, han vendte tilbake til det som ble tilskrevet ham, for eksempel og sa : Jeg så som om jeg bygde et nytt hus i hjemmet mitt, og hvis han var syk, ville han våkne og kroppen var frisk. På samme måte, hvis det er en pasient hjemme hos ham som indikerer hans godhet, med mindre det er hans vane, begraver han den som døde for ham i sitt hjem, så vil det være pasientenes grav i huset, oppkalt hvis det ble bygget på et umulig sted, eller det ble likevel malt med hvitt, eller det var i Huset ved den blomsten eller to vindene, eller det som er indikert av ulykker, og hvis det ikke er noen pasient, giftet han seg hvis han var singel, eller datterens mannen og tok henne inn med seg hvis hun var gammel, eller han kjøpte en hemmelighet i henhold til husets omfang og fare . Og den som ser at han ødelegger et nytt hus, han er blitt rammet av dem og det onde, og den som bygger et hus eller kjøper det, vil lide mye godt, og den som ser at han er i et nytt ukjent hus som er stukket atskilt fra husene, og med de ordene som indikerer ondskap, er det hans grav . Og den som så at han ble fengslet i et hus bundet og lukket med døren, og huset ligger midt i husene, han vil ha det bra . Og den som så at han hadde tålt et hus eller en mast, han ville ta en kvinnes forsyninger . Hvis et hus eller en mast ville bære det, ville en kvinne bære forsyningene hans . Og døren til huset var en kvinne, så vel som hun innhyllet den, og den som så at han lukket døren, giftet seg med en kvinne . Og dørene åpnes, levebrødets porter . Når det gjelder vestibylen, utfører en tjener på hendene løsningen, kontrakten og den sterke saken . Og den som ser at han kommer inn i et hus og lukker døren for seg selv, han vil avstå fra å være ulydig mot Gud den allmektige, fordi Gud den allmektige sier : ~Og dørene er lukket .~ Hvis han så at han var bundet av ham, dørene var lukket og huset var flatt, ville han være frisk og sunn . Hvis han ser at huset hans er laget av gull, treffer det en ild i huset hans, og den som ser at han forlater et smalt hus, går han ut av dem . Huset har ikke tak og solen eller månen har steget, en kvinne gifter seg der . Og den som i sitt hjem ser et romslig hus som ikke er i det, da er hun en rettferdig kvinne som vil legge til mer i huset . Hvis det er pusset eller bygget med murstein, så er det en hyklerisk og virulent kvinne . Hvis det er en sverm under huset, så er han en listig mann . Hvis den er av leire, er den svikefull i religionen . Det mørke huset er en kvinne av dårlig karakter, av dårlig karakter, og hvis kvinnen ser det, så er det også en mann . Hvis han så at han kom inn i et drysset hus, ville de slå ham fra en kvinne like mye som fuktighet og like mye gjørme, så ville det bli fjernet og fikset . Hvis han ser at huset hans er bredere enn det var, vil godheten og fruktbarheten utvide seg over ham, og han vil bli godt mottatt av en kvinne . Og den som ser at han graverer et hus eller pryder det, det vil være uenighet og opprør i huset . Et lyst hus er en god guide og god moral for kvinner . Muren : En mann, og kanskje mannens tilstand i sin verden, er hvis han ser at han står på den, og hvis han faller fra den, vil han bli fjernet fra sin stat . Hvis han så at han hadde dyttet en vegg, kastet han den ut, så kastet han en mann ut av sin rang og ødela ham . Og muren er en avholdende mann som har gjeld, penger og skjebner, like mye som muren i bredden, tettheten og høyden, og arkitekturen rundt den på grunn av den . Og den som ser vegger bygge en liste som trenger en mugge, så er han en lærd eller imam hvis tilstand har gått . Hvis han ser folk kaste dem, har han ledsagere som kaster sine saker . Og den som ser at han har falt på en vegg eller noe annet, han har begått mange synder og fremskynder sin straff . En sprekk i en vegg, et tre eller en gren er skjebnen til en av hans husstander, og to er som øreringer og to brystvorter . Og den som ser studiemurer, så er han en rettferdig imam, hans følgesvenner og hans familie gikk . Hvis han fornye det, ville de fornye seg og gå tilbake til sin første stat i landet . Hvis han ser at han er festet til en vegg, er han festet til en tynn mann, og hans styrke er så mye han kan fra veggen . Og den som ser på en vegg og ser sitt eksempel i den, han skal dø og bli skrevet på hans grav ….
…Slem er i en drøm en sum penger som ikke vokser . Hvis han så at han hadde kastet slim som hadde nådd skjeden og helbredet, og hvis han var syk og følte seg som om han hadde på seg den, brukte han store utgifter, og hvis han var kunnskapsrik, er han knapp . Og hvis det kom hår eller strenger ut av munnen hans, vil livet hans være langt . Og det ble sagt at hvis vann kommer ut av munnen til en kunnskapsrik person, så er det en preken som folk drar nytte av, eller en fatwa, og hvis han er handelsmann, er han oppriktig ….
…Noen av dem sa: Jeg hater å se kontrakten over noe, og jeg liker å oppløse knuten, fordi knuten er et spørsmål om bekymring og å løse den opp fra skjeden, fordi noen av dem sier : Kanskje det er kanskje det og kanskje det … og kanskje kontraktkontrakten løser det…
…Dørene : Dørene åpner er levebrødporten, og døren til huset er dets verdier, så det som skjedde i det er i verdiene til huset . Hvis han ser en liten dør midt i huset sitt, mislikes det ikke, fordi han kommer inn i skamfolket, og han vil gå inn i huset for å forråde sin kone . Betydningen av husdørene faller på kvinner, og hvis de er nye, er de jomfruer, og hvis de ikke er lukkede, er de jomfruelige . Og hvis han ser døren til et hus falle, rive ut, brent eller ødelagt, er det en ulykke for husets verdier . Hvis døren til huset hans er stor eller utvidet og sterk, så er det god stand av verdiene, og hvis han ser at han ber om døren til huset sitt, så finner han den ikke, så er han forvirret om en verdslig sak . Og den som ser at han gikk inn gjennom en port, og hvis han er i krangel, da er han seirende, for Gud allmektig sier : ~ Gå inn døren til dem, og hvis du kommer inn i den, vil du seire .~ Hvis han ser dører som har blitt åpnet fra kjente eller ukjente steder, så åpnes dørene til denne verden for ham med mindre han overgår hans skjebne, og hvis han går utover det, forstyrrer han huset og ødelegger det . Hvis portene er til veien, går det som kommer fra denne verden til fremmede og vanlige mennesker . Og hvis det ble åpnet for et hus i huset, ble det gitt til folket i huset hans . Hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg utover antall dører, så er det innreise av et folk over ham uten tillatelse i en katastrofe, og kanskje bortgangen av døren til huset fra dets beliggenhet var bortgangen av huseieren på hans skapelse og hans forandring av folket i huset hans . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal port til en bred port, så er han utgangen fra smal til bred, og de som er i skjeden . Og hvis han ser at huset hans har to dører, så er kona hans korrupt, og hvis han ser to ringer i massen, skylder han en gjeld til seg selv, og hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn inn i kjetteri . Og blokkering av døren til huset er en stor ulykke for folket i huset . Terskelen : en kvinne : Det ble fortalt at Ibrahim al-Khalil, må Guds bønner og fred være over ham, sa til sin sønn Ismaels kvinne : Si ham at han ikke er terskelen til døren din, og hun fortalte ham det, så han skilt seg fra henne, og det ble sagt at terskelen er staten, og skjulet er kvinnen, og søylen er hodet til huset og hennes verdier, så han rykket henne opp for verdiene til huset etter herligheten og hennes fravær Fra synet av verdiene, akkurat som fjerningen av kvinnens synder skiller seg . Det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så i en drøm at den øvre overliggeren på døren min falt på den nedre, og jeg så de to dørene falt, og den ene falt utenfor huset og den andre inne i huset . Han sa til henne : Har du en fraværende mann og sønn? Hun sa ja . Han sa: Når det gjelder fallet av de øvre karmene, vil mannen din komme raskt, og når det gjelder lukkeren som faller utenfor, gifter sønnen seg med en merkelig kvinne . Snart, til ektemannen og sønnen presenterte en merkelig samling ….
…Hvis han ser skjeden hennes bak henne, så håper han på godt og hengivenhet for henne å være hans fiende ….
…Al-Qarqat er skjeden til den visjonære i en drøm . Den som så at han hadde på seg et skjerf og forventet en sønn, hun er en slavejente, og at øredobber bæres under sverdet, sa Gud den allmektige : ( Menn er kvinnens voktere ). Det ble sagt : Alqrqq ble født ….
…Og den som så på skjeden til en kjent kvinne et dyr som ble slikket eller sugd eller sirklet rundt det, det indikerer at hun er umoralsk og at det ikke er noe godt i henne, og hvis hun er ukjent, er det ikke prisverdig for søkeren, og det ble sagt at en verden svever over henne som ikke har noe sinn ….
…Velstand betegner i en drøm skjeden etter nød . Og indikerer eliminering av gjeld . Og lindring av bekymringer og Ancad ….
…Og den som ser det som om han hadde på seg kvinneklær og hadde i samvittigheten at han etterlignet dem, han ville bli rammet av dem og redsel av en sultan . Hvis han tror at hun har på seg en skjede som kyllingen deres, blir han sviktet og undertrykt . Hvis han så ut som om han var gift i skjeden, ville hans fiender dukke opp i ham . Mannen hadde på seg fargede kvinneklær, en økning i fiendene, og hvis han så det som om han hadde på seg klær, tok han fra myndigheten sin, hvis han så at han hadde mistet noe av klærne eller eiendelene til huset hans, da han vraker med seg noe av det han eier og går ikke bort i det hele tatt ….