…Når det gjelder å se de døde, blande seg med dem, ta fra dem og gi dem, den som ser at en død har levd, da vil glede og lykke skje. Og den som ser at han har gjenopplivet de døde, så hilser han på en vantro og den som ser at en død har levd og spør ham om at du har dødd og han sa nei, men du levde, det indikerer hans gode tilstand i det hinsidige, og den som ser at en død person er sint, så indikerer det at han ga en vilje og ikke handlet etter hans vilje. Og den som så at en død person lo, er lykkebringende, indikerer at nestekjærlighet har kommet til ham, og det er akseptabelt, og den som ser at en død person er i god form mens han bruker klærne, så indikerer han at hans død er bra for monoteisme. Han bodde mens han var i en moske, fordi han var trygg fra straffen fra den allmektige Gud, og den som så at han omgikk de døde, reiste så langt borte, og den som så at en død lo og deretter gråt, det indikerer at han døde utenfor islams religion, og den som ser at en død person har svertet ansiktet, det indikerer at han døde som vantro. Han så at en død person fortalte ham om saken hans, for som han sa, fordi de døde i sannhetens hus ikke snakker annet enn en sannhet. Og den som ser at en død person har en krone, smykker eller ringer, eller det som pryder ham, eller han ser ham sitte på en seng, så viser han godheten til sin tur, og den som ser at en død person bruker grønne klær, det indikerer at hans død var et slags vitnesbyrd, og den som så at en død person ville bestride det mens han var motvillig til å gjøre det, eller han ville forkynne det med ordene fra G. Laze, det indikerer at han har begått en synd, så han burde omvende seg til Gud, og kanskje den døde er spesielt, og den som ser at de døde er nakne og nakenheten er utsatt, så indikerer det at han er borte fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket i rettferdighet, da lukter han av den og den som ser en død med skitne klær eller er syk, han er ansvarlig for sin religion. Det er mellom ham og Gud den allmektige, spesielt uten folket, og den som ser at en død person er opptatt med å gjøre et godt jobb, så er han god i sin rett i det hinsidige, og hvis hans arbeid er klanderverdig, mot den, og den som ser en død mann som har bodd og inntatt sin plass, så får noen som følger ham vergemål, og den som ser at en død person klager over hodet, så han Han er ansvarlig for å forsømme sitt foreldrenes anliggender, og hvis han klager over nakken, så er han ansvarlig for å kaste bort pengene sine eller vennskapen til sin kone, og hvis han klager over sin hånd, er han ansvarlig for sin bror eller partner eller for en ed han sverget med en løgner, og hvis han klaget over magen, er han ansvarlig for farens og slektningens rettigheter, og hvis han klaget over benet, er han ansvarlig for å bruke pengene sine annet enn Gud vil, og hvis han klager over låret, så er han ansvarlig for å klippe livmoren, og hvis han klager på bena, så er han ansvarlig for livet i falskhet, og den som ser at en død person ber sammen med de levende, de kommer til kort i det som er pålagt de m lydighet, og den som ser at han kom inn bak de døde i et ukjent hus, gjorde han ikke. Han kommer ut av det, han dør, og den som ser at han reiser med en død person fordi saken hans er forvirret av ham og den som så en død person som kjente ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året og indikerer sin godhet og godheten til den avdødes tilstand, og den som ser at en kjent død har dødd igjen og hans død gråter, han vil gifte seg med noen av familien sin, og han vil være en brud blant dem, ellers vil en person dø hvis han ikke har noen grunn. Døden til hans motpart eller navnet hans, og den som ser at en død stønner og hans tilstand ikke er den samme, det indikerer hans dårlige arbeid og belønning for hans stygge gjerninger. Og den som ser at en gruppe døde et sted spiser noe, den tingen er dyr og den som tror at han omfavner de døde mens de ligger på en pute, hans liv vil bli forlenget….
Drømmer om savnet person
(60 betydninger av å drømme om savnet person)…Og den som ser at en død person forteller om en person at han døde plutselig eller døde, det er ikke noe godt i ham for den personen eller for den som søker, og kanskje han døde plutselig ….
…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….
…Ble det bestemt for noen som ønsket å se en god visjon å gjøre noen oppførsel før de sovnet, for eksempel, eller å ta med noen wirds? Det har allerede blitt nevnt at noen av de syke har gjort en slik feil , fordi det er når han selv er en bestemt person , for eksempel , og hans tilstand forverres av ordene til de som øker sykdom med sine beskrivelser til ham, slik som deres ordtak : Ma’oun , med en sjel . . . Osv , for denne situasjonen kan presse sin eier før han begynner å spørre en gudinne for å se en drøm der han vet hva tilstanden hans er , og han kan tenke på den som forårsaket ham i denne situasjonen , eller fra hekser , eller fra en pubescent , og han ser i søvn , og ofte ser han det som pipedrømmer – og tilfelle er dette – men vi kan ha en person som ikke lider av noe patologisk symptom , så uttrykksforskerne nevnte i en sak som han har moral, inkludert : å være sannferdig i tale og aksent , å sove i et lys , på høyre side , og å resitere en sura når du sover : (Og solen klargjør det ) (1) og Sura ( og natt hvis det er uskarpt (1), Surat : fiken , oppriktighet og Almaoztin , dette med hensyn til Koranen , jeg fant ikke bevis for denne tildelingen av dette gjerdet , og beordret en annen oppfordring til denne bønnen : ( O Allah, jeg søker tilflukt hos deg fra dårlige drømmer Og jeg søker tilflukt for deg fra djevelens manipulasjon i å våkne og sove , Gud , Jeg søker deg en visjon om godt, oppriktig, nyttig og uforglemmelig . Å Gud , vis meg hva jeg elsker i drømmen min. ‘1’. Det er ingen tvil om at den rene bønnen til en person er i nærheten av å bli besvart , spesielt hvis han gjør ting som gjør at samtalen blir besvart, inkludert : å være deilig i mat, ikke drikke eller spise noe annet enn godt , insistere på Gud i bønn , og å be ham med hundre resepter, er dette passende for ham å svare på – spesielt – Hvis det var en lang reise med behov for overdrivelse i klær og form , og jeg fant ikke noe fra Sunnah for å støtte denne bønnen som Ibn Hajar ga under erobringen , så er det ikke annet enn en bønn , og en person kaller Gud med hva . Gud åpner det opp, kanskje hva Ibn Hajar får fra denne døren ….
…Møtte du en død person , og inviterte han deg til å besøke ham? Det er mange begreper som tas for gitt av noen innen vitenskapen , og jeg vil snakke om en av disse sakene , og betydningen er veldig skremmende . Og det er å se de døde , for mange mennesker når de ser de døde , de kan ikke bli plaget av bare å se dem , og noen glede seg når de ser de døde i god stand , og dette er bra mens vi er sammen , og evangelisering som vi fulgte i uttrykk for visjoner og drømmer er kompatibel . Men symbolet som friker ut det som skremmer ham , og nesten alle forener ham ; Ser en av de døde som ringer deg , eller tar deg med ham !! Tar dette meningen med døden ?? Noen sier : Ja , og dessverre finner du at noen av uttrykkene eller uttrykkene har kjørt denne bølgen av trusler , så han ba eierne av denne typen visjon om å jobbe godt og forberede seg på avreise , men noen mennesker som ble spurt om lignende visjoner krysset dem ikke , og var stille en stund , så sa han til eieren av det : Frykt Gud og pass opp for det som kommer ! Og etterlater visjonens person i en tilstand som bare Gud kjenner , slik at han ikke overfører det til det gode , og heller ikke befaler han deg å beskytte deg mot det som sagt . En gang ringte en seniormedarbeider i en veldig stor avis til meg , og han fortalte meg at han i en drøm så at han spurte en mann i en drøm om tidspunktet for hans død , og tjenestemannen var stille og snakket ikke , og spørreren sa at han snart forklarte synet for ham , og her sier jeg : Hvorfor passer vi ikke på de forferdelige visjonene, og vi er stille om dem , etter at vi har tatt de forholdsregler som er nevnt i Sunnah , og la oss huske konsekvensen av det fra profetens ord, Guds fred og velsignelser være over ham : ~For det skader ikke .~ Jeg vil gjerne understreke her , at det er ingen avgjørende indikasjon og en av visjonen , og vet at visjonen er ikke målt , det lese uttrykket tolket en visjon av nær – sikt, for eksempel to første , og som mye som ham å se den samme visjonen eller lik henne ; Betydningen deres er ikke den samme , for omstendighetene i hver av de to visjonene er forskjellige , så la ham bli beroliget med synspunktet til en slik visjon , så han så en død person som ropte eller tok en hånd , eller fortalte ham at han savner ham , for eksempel , at han ikke forstår døden fra det bare , og jeg forsikre meg om en siste ting ikke å la noen mørke tenker på deg , eller fra noen av uttrykkene som slår livet på deg , eller presse deg til isolasjon og tristhet, alt dette kommer fra den forbannede Satans handlinger , og det er bevist på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : “ Ingen av dere vil si : Hvis du gjorde slikt -og-sådan, det var slik og slik , og la ham si : Gud forordnet og hva han villet han gjorde , Van hvis du åpner arbeidet til djevelen , ~ og arbeidet til djevelen hvisker og Althuzein og fortvilelse . Og jeg hviske i øret på noen eldste eller gamle menn, for eksempel, som passerer gjennom til barn eller passerer t hennes barn , eller som går over til for eksempel mennesker, eller private naboer gjennom praksis og ikke uttrykker kunnskap , at uttrykket ikke blir generalisert , slik at det måler konnotasjonene av noen visjoner på hverandre , slik at de alltid har en klart svar for den som så En død person roper eller tar en hånd til et sted , og svaret er : Måtte Gud belønne deg selv !! Måtte Gud nåde deg . . . ! Eller si til folk : Han vil snart dø !! Og jeg sier : Frykt Gud, O kryssere !! Ikke terroriser folk , og jeg sier til dem som så en visjon av denne typen, å passe deg hvis han er redd for å se ham , eller å lete etter en kjær du vil gi den videre til ham , eller en lærd eller rådgiver . Av denne grunn , den profeten, kan Guds bønn og fred være med ham, sa til oss : “ Ikke fortell visjonen bortsett fra en lærd eller rådgiver. ~. Og i en roman :~ Eller Ali Wade … ~….
…Og den som ser en kjent død, dør igjen og gråt for ham uten å rope eller sørge, da vil han gifte seg med en person fra hælene, og gråtingen er et tegn på lettelse mellom dem, og det ble sagt at den som ser en død person dør en ny død, det er døden til en person fra hælene til den avdøde og folket i hans husstand, til den døde blir Som om han hadde dødd for andre gang ….
…Og den som ser at en død person gir ham noe av mat og drikke og ikke spiser det, da reduserer han pengene sine med sitt mål, og at han spiser det er godt og fordel, og hvis han gir ham noe av godset til verden så er det en god forekomst og håpet har kommet og den som ser en død person gir ham noe av klærne sine og tar på seg, så vil det være sorg og sykdom, og hvis han ikke berører det og lar det være til han tar det Den døde personen og klærne hans, fordi det er bevis på hans reise fra verden tidligere, og Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, så ble han rik, og den som så at en død person hadde lånt ut sin plagget og spurte ham, det er et bevis på rettsvitenskapen til den døde fra godhet og den som så at en død person ga ham et gammelt plagg, indikerer mangel. Sereren, selv om plagget er nytt, indikerer dets rikdom og høye verdi, og den som ser at en død person ga ham noe fra Koranen eller rettsvitenskapelige bøker og lignende, så er dette bevis på at forsoning av lydighet har skjedd og den som ser at han har solgt noe til de døde, så er det bevis på at den tingen er dyr og den som ser at han har gitt noe til de døde Hans svar på ham, fordi det er skadelig og mangelfullt, og noen av dem sa at den som så at de døde ga ham noe fra elskingen av verden, så det er bedre for ham fra et punkt der han er ikke telt, og den som ser at de døde kjenner ham i kunnskap, han vil ha godhet i sin religion så mye som det, og den som tror at han tar av seg klærne og bruker dem for de døde, han vil følge dette hvis han vet at det er ut av hans besittelse, og det skader ham ikke, og alt han ser, vil ikke. Som han ga det til en død person, er det ikke til Mahmoud bortsett fra i to tilfeller. Hvis han ser at han ga sin onkel eller tante noe, så påvirker det en arv, og å se onkelen og tanten på hvilken måte det var trygt fra ikke-eksistens, og den som ser at en død person kjøper mat, så er det lite eksistens, og hvis han selger den, vil den være deprimert og den som ser at han hengir de døde, da forkynner han og kommer tilbake tapt fra deres villfarelse…
…Kan en person leve uten drømmer? ! For å kunne svare på dette spørsmålet, må en viktig sak være klar for oss. Hvilket er : Bør vi her diskutere visjonen som er fra Gud, eller drømmen som er fra Satan som en realitet, ikke en metafor, eller en rørdrøm som er om en person og hans tenkning ……. ? Sannheten er at studiene jeg har sett og funnet indikerer at det finnes medisiner som brukes til å behandle noen tilfeller, for eksempel nervøs sammenbrudd eller depresjon, og disse stoffene er med på å eliminere drømmer !!!!!! Faktisk ble noen av disse tilfellene registrert når du sov uten drømmer i en periode på seks måneder !! Men det ble funnet at når denne prosedyren ble kansellert, utførte hjernen en kompensasjonsprosess. Den første natten der hjernen returnerer til sin normale stilling, drømmer den om 250 minutter, for eksempel i stedet for 100 minutter, og til slutt anerkjente studien sin manglende evne til å bestemme årsaken til fenomenet drømmer . Men saken som forvirret disse vestlige forskerne kan løses enkelt, hvis emnet for visjonen blir fjernet fra den biologiske materialformen. Fordi synet er fra Gud, relatert til sjelen, og ikke relatert til kroppen og materien, og det er utenfor grensene for menneskelig eller laboratorie sans og kontroll, og den edle sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sier i den avtalt hadith gjennom Abu Qatada : [Den rettferdige visjonen er fra Gud og drømmen er fra Satan ]. Når det gjelder drømmer, er de fra Satan en realitet og ikke en metafor, og hans fiendskap er permanent for mennesket, og han har lovet å sitte for oss og forhindre oss fra den rette vei, og hans krig er permanent, enten han våkner eller drømmer , og dette angrepet kan bli frastøtt eller reduseres i dvale ved å fortsette å følge lovlige saker, ved å bevare Guds lover, og ved ikke å vende seg bort fra minne om Allah, og du vil finne bekreftelse på at i de ordene fra Herren Den allmektige : [ og introdusere ham er et liv i vanskeligheter og Nhacrh dagen for oppstandelsen blind, Herren sa ikke Hchertna blind, jeg så, han også ( fikk du våre tegn Vnciha så vel som i dag minneverdig ]! ( Plan 124 : 126)….
…Og den som ser at han bundet en person eller et dyr, så for noen er det å beskytte ting, og for andre er et dyr bundet til Mahmoud, og en person er bundet til Mahmoud ….
…Den som ser at bønnen hans har gått sin rette tid, eller ikke påvirker et sted hvor han ber den, så er det et problem i hans sak som han ber om når det gjelder religion eller verden . Hvis han ser at han savnet en bønn og ikke fullførte ablusjon eller ikke var i stand til det, oppfyller han ikke kommandoen han ber om, med mindre han ser at han tidligere har fullført ablusjonen . Og hvis han ser at han fullførte sin ablusjon uten det som er tillatt å utføre ablusjon, er det som den som ikke utførte sin ablusjon . På samme måte gjøres den rituelle vasken av urenhet hvis det er gjort for ham, og hvis den ikke blir vasket, blir ikke hans befaling oppfylt . Hvis han ser tayammum, og han ikke er i stand til å nå vann, er det tillatt, og løpet av det vi har nevnt vil følge ….
…Og den som ser at han ber en savnet bønn fra disse bønnene, så indikerer det oppfyllelsen av gjelden hans, og det ble sagt at den som så at han hadde bedt en bønn og manglet noe fra den, så reiser han og hvis hun er en kvinne da menstruerer hun, og det ble sagt at den som så at han ikke fullførte bønnen, hans behov ble ikke oppfylt ….
…Og den som ser at han har savnet jakten, han søker byttet og savner det ….
…Og den som ser at han er i et marked og har savnet avtalen, så vil han savne Hajj og det han håper på rettferdige gjerninger ….
…En person kan se noen av de moderne tingene, hvordan kan de komme til uttrykk? Dette spørsmålet er veldig viktig i forhold til et spørsmål som er stilt tidligere : Kan man uttrykke uttrykket? Eller arresterer det noen mennesker og kan ikke instrueres? Gjennom å spore tekstene, fant vi ut at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, noen ganger presenterte visjonen for ledsagerne , hørte uttrykket fra dem og noen ganger lærte dem uttrykket. Derfor utmerket noen av dem denne kunnskapen. Hvis dette er det vi har funnet på her, er det riktige, så må vi prøve å finne ut et uttrykk. Det ble ikke nevnt i bøkene til eldgamle moderne saker som oppsto i denne tiden . Al-Ash’ari sa : Opprinnelsen til uttrykket er profetene og deres tunger , og Ibn Battals kommentar ved å si : Det er som han sa , men det som ble nevnt på profetenes autoritet i det, selv om det opprinnelig ikke gjennomsyret alle hyklere . Det er nødvendig for fagmannen å utlede et godt utseende, og deretter returnere det som ikke er foreskrevet for det til representasjonsregelen , og bedømme det i kraft av riktig andel, så han lager en original festet på ham som sjalusi gjør i rettsvitenskapens grener . Eksempler på ting du kan se er moderne som du ikke finner i uttrykksbøker, og ingen som skrev om denne kunsten har noen gang skrevet om følgende . Samtids terminologi for uttrykk…
…Og den som ser at han har bitt en person og det kom blod ut av ham, indikerer at han elsker ham fordi han har syndet ….
…Og den som ser at en kjent person har blitt en hensynsløs, han vil tolke i tre aspekter av godhet, tilbedelse, kunnskap og visdom, og hvis han er i krig, vil han bli ydmyket og overvunnet ….
…Og den som fornærmer en person : fra noe som ikke er tillatt for ham, vil den fornærmede få fornærmelsen ….
…Og den som ser at han spiste fra hjernen til en død person, han spiser av pengene sine så mye som det, og hvis det er ukjent, vil han uansett få en fordel ….
…Hvis han ser at en person er kjent for ham, så ber han ham å bruke på ham, og hvis han ser en kvinne tisse mye, så ønsker han menn ….
…Hvis han så at en person hadde kuttet tommelen av beinet, ville han holde gjeld fra ham eller kutte av penger han stolte på ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han fornærmet en person med noe som ikke er tillatt for ham, så erobrer den fornærmede fornærmelsen, og hvis fornærmelsen ble utstedt av ham som svar på det hans motstander fornærmet, vil han være belønnet med dårlig fordi Gud den allmektige sier: ~Og belønningen for et vondt vondt er som det .~…
…Hvis han ser at han innvier en person, kommer den som begår synd ut ….
…Synder en person hvis han ikke implementerer det han ser i søvne? Gjennomsnittsmenneske synder ikke hvis han ikke utfører det som kom i en drøm, denne saken er spesifikk for sendebudene fordi Gud den allmektige sier : “ O far, gjør det som er befalt, og du vil finne meg, hvis Gud vil, fra pasient. ” Al-Saffat 102 Forskjellen er at alle profetenes drømmer er sannhet, sannhet og åpenbaring fra Gud, og når det gjelder mennesker, kan de være det de så Sanne syner eller drømmer fra djevelen eller pipedrømmer, og dessverre noen uvitende folk har gledet inn i denne rennen og har gjort ting som de har vist for i en drøm de så, og Gud er vår hjelper…
…Og den som ser at en gruppe begravde en person, de er fanatiske over hans ødeleggelse, og det er ikke noe godt nok til å begrave en helhet ….
…Og den som ser at han kaster en person med rullestein, han kaster den med ord, og mengden av den skal være like mye som skaden ….
…Spørsmål : Er det sanne eller rettferdige visjoner som en person hater? C : visjoner om det gode, som nevnt ovenfor som har en advarsel, inkludert det som er lovende, og i alarmtypen hater seeren, og så profeten fred være med ham okseslavekvinner og tvinge ham til å drepe sine følgesvenner i slaget om en , og i denne interessen bak meg , fordi underarmet, inkludert å falle til ham, selv om han ikke er fornøyd bedre med de som angrep ham, som skal være i denne mykgjørende og vennlige mot ham , og være våken for denne fordelen ….
Hvis han ser ut som om han spiste hodet til en rå person, så bakser han en linjal, og han flekker penger fra noen av sjefene
…Og den som ser en ukjent person, han gir ham et speil og ser på det, så tolkes det av ankomsten av en skjede fra retningen for ankomsten til de fraværende ….
…Og den som ser at han griper inn for en person, det indikerer at han er kjær, hans ære, hans høye rang og oppnåelsen av en belønning og belønning ….
…Og den som ser at han bestrider en person om farens sak over dem, så indikerer det at det er en rettssak ifølge den edle sharia, og hans sak går tilbake til Koranen og Sunnah fordi Gud den allmektige sa: “ Hvis du er uenig om noe, bringer de det til Gud og sendebudet. ”Og det ble sagt at striden med kvinner og unge gutter ikke er prisverdig ….