…Hvis du ser djevelen i en drøm, vil du ta et farlig eventyr, og du må holde utseendet ditt respektfullt . Hvis du drømte om at du drepte ham, indikerer dette at du vil bevege deg bort fra det onde og onde selskap midt i det bedre og bedre . Hvis det kommer til deg i form av litteratur, er det en advarsel mot falske vennskap, spesielt hykleriske vennlige venner . Og hvis Satan kommer til deg i form av rikdom eller makt, vil du ikke kunne bruke din innflytelse og innflytelse for å sikre harmoni med andre eller heve nivået . Hvis djevelen kommer til deg i form av musikk, vet du at du vil knele foran hans fristelse og magi . Hvis han kommer til deg i form av en sjarmerende kvinne, vil alle dine søte tanker og følelser bli ødelagt for å omfavne denne hatefulle personen . Hvis du drømmer om at du immuniserer deg mot Satan, vil du kunne trekke båndet av selvbehag og jobbe for å gi andre alt de fortjener . Hvis bønder drømte om djevelen, betyr dette en visnet avling og død blant husdyr, samt sykdom i familien . Idrettsutøvere bør se denne drømmen som en advarsel om å ta vare på seg selv, da de sannsynligvis risikerer å bryte statlige lover . Når det gjelder predikanten, er denne drømmen ubestridelig bevis på at han er overivrig . Og det er viktig at han ikke tilber Gud ved å piske sine naboer med pisken av tungen . Hvis du drømmer om djevelen, en enorm person som er elegant kledd, bærer et antall skinnende juveler i hendene og på kroppen, og prøver å overtale deg til å komme inn i hans hjem, advarer dette deg mot dårlige mennesker som søker å ødelegge deg ved listig adulation . Det er viktig for en uskyldig jente å søke etter et annet sted blant venner etter denne drømmen, og å unngå de rare interessene til henne, spesielt de som gifte menn viser . En skrøpelig kvinne blir sannsynligvis frarøvet smykker og penger av tilsynelatende fremmede . Vær forsiktig med Satans selskap, selv i drømmer . Satan er alltid en fortabelse av fortvilelse . Hvis du drømmer om at hans innflytelse er overveldende for deg, vil du falle i feller som fiender setter opp for deg som venner . Denne drømmen betyr for kjæresten at han vil miste lojaliteten på grunn av jævla moro ….
Drømmer om sov med djevelen
(79 betydninger av å drømme om sov med djevelen)…Hva er behandlingen for søvnløshet? Søvnløshet sover ikke om natten . Den har spredt seg og forverret seg, spesielt i denne moderne tid, og den er ikke mer gunstig eller mer effektiv enn de rensede profetiske reseptene for behandling av denne sykdommen, og etter at vi kom inn i årets store felt, ga jeg deg følgende medisiner, så spis dem, drikk og mat de elendige fattige . Al-Tirmidhi fortalte i sin Sunnah at Buraidah sa : Khaled klaget til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud ! Jeg sover aldri om søvnløshet om natten, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Hvis jeg går til sengen din, så si : O Gud, Herren over de syv himler og det jeg har blitt igjen, og Herren over to jorder og det jeg har senket, og demonenes herre, og det jeg har blitt igjen, vær for meg en nabo fra det onde ved din skapelse alle sammen, at en av dem skulle forlate meg. Eller han ønsker meg, din nærmeste, din ros, og det er ingen gud annet enn deg . Al-Tirmidhi sa : Dette er en hadith hvis overføringskjede ikke er sterk . Denne haditten støttes imidlertid av det han lærte dem av frykt : Jeg søker tilflukt i Guds fullkomne ord fra hans sinne og straff, hans tjeneres ondskap og onde ånder, og jeg søker tilflukt hos deg, Herre , for å delta . Og det ble også nevnt i en fortelling av Ibn al-Sunni, at Zaid bin Thabit, må Gud være fornøyd med ham, klaget over søvnløshet til profeten, fred og velsignelser være over ham, og sa til ham : Si : O Gud, stjernene blir bedraget, og øynene har roet seg, og du lever og lever, ikke sov. O nabolag, O Qayyum, ro deg ned. Natt, og sov øynene mine . Han sa det, så jeg går til den allmektige Gud for å gjøre det han fant . Abdullah bin Amr ibn al-Aas, må Gud være fornøyd med ham, pleide å undervise dem fra sønnenes sinn, og den som ikke forsto bøkene hans, kommenterte den, og det er ikke tydelig relevansen av denne unnskyldningen for behandle denne sykdommen . Se : Zad al- Ma`ad av Ibn Qayyim al-Jawziyyah : 4/212….
…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….
…Satan er i en drøm en fiende i religion og verden, svikefull, ivrig, arrogant, likegyldig og likegyldig . Satans visjon er glede, spenning og lyst . Og den som ser djevelen skrubbe ham, han bruker forbruk . Og den som ser at Satan følger ham, så lurer og forfører hans fiende ham . Og den som ser at han snakker med djevelen, så snakker han med en av fiendene sine . Og den som ser at Satan har falt ned på ham, han vil få forløsning og synd . Og den som ser at han presiderer over demonene mens de er lydige mot ham, han vil motta ledelse, ære, prestisje og ære . Den som så at han hadde bundet demonene, vant seier og makt . Den som ser at han er fiendtlig mot Satan, så er han en troende, ærlig og lydig mot den allmektige Gud . Og den som ser Satan med glede og lykke, han vil arbeide med ønsker . Og kanskje visjonen om djevelen antydet spioner og planer om å høre, eller hviske og blikk . Og den som ser at han har blitt en demon, rynker på folk og skynder seg å skade dem ….
…Søvn er i en drøm uoppmerksomhet . Og den som ser at han sover eller ønsker å sove, så indikerer det arbeidsledighet, og det er ille for alle mennesker, bortsett fra for de som er i frykt, eller forventer at nød eller pine faller inn i ham . Og den som ser at han sover på en kirkegård eller på en grav, dette indikerer for den syke døden og den rette for arbeidsledighet . Å sove er et bevis på at det forsinker fordelene og forsømmer det den allmektige Gud har pålagt en person med rettferdighet . Og kanskje indikerer søvn en unnskyldt reise for lydighet og flid, og å forlate verden og feire dens utsmykning . Hvis folk ser folk sove i en drøm, indikerer det en generell død eller høye priser . Og den som ser at han sover på ryggen, vil kunne komme seg ut av denne verdenen, og søvn indikerer mangel på bekymring . Sov på et ansikt som ikke berømmer, og indikerer for guvernørene om deres isolasjon, og for andre med mangel og fattigdom . Og å sove for en enslig kvinne er ekteskap . Og det ble sagt : Søvn er fjerning av synd, fordi englenes penner fjernes fra sovende . Og det ble sagt : Søvn er et sukker som dekker sinnet, eller en sykdom . Og den som ser at han sover og er redd, da er han trygg . Og det ble sagt : Søvn indikerer forsømmelse av interesser . Å sove på ryggen er en distraksjon, ydmykelse og død, og indikerer kanskje et forretningsvakuum . Og å sove på siden er nyheter, sykdom eller død . Og den som så at han lå under mange trær, hans frø ville ha blitt mange . Og sove på magen, vinne landet, penger og gutten ….
…Når det gjelder korsfestelsen, er det en ære, stolthet og rykte fordi Qatada så at han sov, og en skrekk skjedde med ham, og så skjedde det med ham etter den ære og ære ….
…Forbud som å bryte fasten på dagen for faste, eller faste på dagen for tvil, eller å stå i Arafah på en annen dag enn det, eller fredag å be for meridianen og lignende . Og kanskje indikerte duene kirken fordi det er skjulet til demonene og djevelen . Duene kan referere til utdrikningslag til kona . Og den som tar badet som sin bolig, han insisterer på synder . Og den som kommer inn på et bad og tar et bad og går ut av det, han vil forlate de som er kvinne eller religion . Badet er et mørkt fengsel, og baderomsskapet er en kvinne som ikke har noe godt med seg . Hun så det som å bryte fasten på dagen for faste, eller å faste på dagen for tvil, eller å stå i Arafah på en annen dag enn den, eller fredag og be for meridianen og lignende . Og kanskje indikerte duene kirken fordi det er skjulet til demonene og djevelen . Duene kan referere til singelen til kona . Og den som tar badet som sin bolig, han insisterer på synder . Og den som kommer inn på et bad og tar et bad og går ut av det, han vil forlate de som er en kvinne eller en religion . Badet er et mørkt fengsel, og baderomsskapet er en kvinne som ikke har noe godt med seg ….
…Og den som så at djevelen plaget ham på en eller annen måte, da ble han lettet fra sin nød etter at den allmektiges alvor hadde oppstått og sa at jeg berørte Satan med en svindel og pine, og det ble sagt at djevelen tolkes av urettferdig autoritet ….
…Hva er bedre å si at jeg har en visjon eller en drøm? Bukhari-adressen er riktig : døren : Guds syn , og i det hele tatt så viktig og nevnt i hadithen : ~ Sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ~ og tydelig dette for å si : det som er lagt til Gud er ikke sies å ha en drøm som er lagt til djevelen sies å ha en visjon, en ulovlig handling er basert på optimisme og ikke alle kalles en visjon, kom i et intervju sist ( Åpenbaringen tre ) nevnte da de moderne troende kalt alle slag visjon om navnet , og til fordel for optimisme ordene fred være med ham ~ god syn på Gud ~ i romanen : ~ god visjon ~ Så han kalte det Hassan…
…Møtte du en død person , og inviterte han deg til å besøke ham? Det er mange begreper som tas for gitt av noen innen vitenskapen , og jeg vil snakke om en av disse sakene , og betydningen er veldig skremmende . Og det er å se de døde , for mange mennesker når de ser de døde , de kan ikke bli plaget av bare å se dem , og noen glede seg når de ser de døde i god stand , og dette er bra mens vi er sammen , og evangelisering som vi fulgte i uttrykk for visjoner og drømmer er kompatibel . Men symbolet som friker ut det som skremmer ham , og nesten alle forener ham ; Ser en av de døde som ringer deg , eller tar deg med ham !! Tar dette meningen med døden ?? Noen sier : Ja , og dessverre finner du at noen av uttrykkene eller uttrykkene har kjørt denne bølgen av trusler , så han ba eierne av denne typen visjon om å jobbe godt og forberede seg på avreise , men noen mennesker som ble spurt om lignende visjoner krysset dem ikke , og var stille en stund , så sa han til eieren av det : Frykt Gud og pass opp for det som kommer ! Og etterlater visjonens person i en tilstand som bare Gud kjenner , slik at han ikke overfører det til det gode , og heller ikke befaler han deg å beskytte deg mot det som sagt . En gang ringte en seniormedarbeider i en veldig stor avis til meg , og han fortalte meg at han i en drøm så at han spurte en mann i en drøm om tidspunktet for hans død , og tjenestemannen var stille og snakket ikke , og spørreren sa at han snart forklarte synet for ham , og her sier jeg : Hvorfor passer vi ikke på de forferdelige visjonene, og vi er stille om dem , etter at vi har tatt de forholdsregler som er nevnt i Sunnah , og la oss huske konsekvensen av det fra profetens ord, Guds fred og velsignelser være over ham : ~For det skader ikke .~ Jeg vil gjerne understreke her , at det er ingen avgjørende indikasjon og en av visjonen , og vet at visjonen er ikke målt , det lese uttrykket tolket en visjon av nær – sikt, for eksempel to første , og som mye som ham å se den samme visjonen eller lik henne ; Betydningen deres er ikke den samme , for omstendighetene i hver av de to visjonene er forskjellige , så la ham bli beroliget med synspunktet til en slik visjon , så han så en død person som ropte eller tok en hånd , eller fortalte ham at han savner ham , for eksempel , at han ikke forstår døden fra det bare , og jeg forsikre meg om en siste ting ikke å la noen mørke tenker på deg , eller fra noen av uttrykkene som slår livet på deg , eller presse deg til isolasjon og tristhet, alt dette kommer fra den forbannede Satans handlinger , og det er bevist på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : “ Ingen av dere vil si : Hvis du gjorde slikt -og-sådan, det var slik og slik , og la ham si : Gud forordnet og hva han villet han gjorde , Van hvis du åpner arbeidet til djevelen , ~ og arbeidet til djevelen hvisker og Althuzein og fortvilelse . Og jeg hviske i øret på noen eldste eller gamle menn, for eksempel, som passerer gjennom til barn eller passerer t hennes barn , eller som går over til for eksempel mennesker, eller private naboer gjennom praksis og ikke uttrykker kunnskap , at uttrykket ikke blir generalisert , slik at det måler konnotasjonene av noen visjoner på hverandre , slik at de alltid har en klart svar for den som så En død person roper eller tar en hånd til et sted , og svaret er : Måtte Gud belønne deg selv !! Måtte Gud nåde deg . . . ! Eller si til folk : Han vil snart dø !! Og jeg sier : Frykt Gud, O kryssere !! Ikke terroriser folk , og jeg sier til dem som så en visjon av denne typen, å passe deg hvis han er redd for å se ham , eller å lete etter en kjær du vil gi den videre til ham , eller en lærd eller rådgiver . Av denne grunn , den profeten, kan Guds bønn og fred være med ham, sa til oss : “ Ikke fortell visjonen bortsett fra en lærd eller rådgiver. ~. Og i en roman :~ Eller Ali Wade … ~….
…Å gjespe i en drøm er umoral, og en handling som tilfredsstiller djevelen, for eksempel gråt og lat i bønn . Gjesping i en drøm indikerer at du hopper på motstandere og belønning, og en person blir befalt å holde tilbake hvis han er i bønn som en forholdsregel fra Djevelen . Og det kan indikere en persons tilstand, og det kan være en sykdom som eieren ikke kan helbredes fra ….
…Og den som ser at djevelen har fjernet klærne sine, blir fjernet fra vergemål hvis han er hersker, eller han er blitt truffet av en eiendom hvis han er eier av en landsby, fordi Gud den allmektige sier : ~ O Adamssønn, djevelen frister ikke deg . ~…
…Den som ser som om han sov i sengen med de døde, han vil forlenge livet ….
…Fugl : dukket også opp, og indikerer at han giftet seg med en kvinne hvis han pakket ham og sov, og hvis han så at hunden hans var laget av perler, så er kona hans en religion som leser Guds allmektige bok ….
…Og den som ser at han synger på et sted der det er falske eller ondsinnede samtaler som skiller kjære fordi den første som sang djevelen, må Gud forbanne ham, og når det gjelder poesi, har den ansikter, og hvis det er visdom, formaning , og lignende, da er det bra og en belønning og belønning ….
…Å true en person som truer andre i en drøm, indikerer seieren til den truende personen . Og den som ser at han truer i en drøm og truer andre, og er ment for ham å underkaste seg, da vil han vinne seier og ikke frykte det han lover, og han underkaster seg ikke . Trussel om en drøm er bevis på at du reiser deg fra tvister, og hvis det er ukjent og ikke er kjent, er det fra Djevelen . Spesielt hvis han truer og truer ham med å utføre bønn, lese Koranen eller betale zakat og lignende . Kanskje trusselen i en drøm indikerer lidelse med kjærlighet ….
…Synet av øynene tolkes av religionen, og den som ser at han er blind eller hvis øynene er utmattede, har mistet sinnet i ulydighet, han forplikter seg til det, og det ble sagt at han er lite kjent og ikke forstår saken . Det ble sagt at han er blind for argumentet sitt og ba om hans behov. Og den som ser at øynene hans er hvite, så indikerer det hans tristhet. Hvis han er bekymret, er hans angst og nød borte, og den som ser at han var blind og så, da blir han ledet til sannheten, og den som ser at han leder blinden, så vil han lede en fortapt person til sannhet, og den som ser at han er blind, har gått halvparten av sin religion og har truffet en alvorlig synd, og det sies at han ser en fordel fra sin bror og håper på at han skal vokse, og kanskje vil han bli kvitt nød og synd og det ble sagt at hvis han hadde en bror eller sønn som ville dø, og kanskje halvparten av pengene hans eller halvparten av livet hans ville være borte, så ville det som var igjen avgjort, og det ble sagt at han ville være fra folket i Paradiset og noen av dem sa at jeg hater det i en drøm fordi djevelen var blind, og det samme er antikrist og den som så at han ble skadet i øynene mens han var En person med letthet og rettferdighet, og han har ikke en sønn eller en bror, så faller pengene hans i øyet, og det sies at han er utsatt, og hvem som helst ser med øynene aske, så forekommer korrupsjon i hans religion og overvåker ødeleggelsen av sin religion, og den som ser at asken hans reduseres fra synet, utad eller innad, dette er en økning i hans religion i den grad den ser ut og som så at det kurerer Hans øyne er rettet mot fem aspekter, godhet i hans religion, en økning i pengene hans, og et nådes øye Ankomsten av en bror fra en reise og eksistensen av et land, og den som ser at han er iført klær med det formål å pynte, så kommer han på noe fra ham som han får utsmykning og godhet i den grad det, og det ble sagt at hvis han var gift eller fattig, hadde han godt av gode penger. Forbudt for skjede eller anus, og den som ser at han har mange øyne i kroppen, er dette en økning i gjelden. Og den som ser at han spiser fra et øye, så spiser han av pengene til en som ser levebrødet med egne øyne, så er han en kriminell og den som ser at han har et øye eller øyne i hånden, enten det er øyne til et menneske eller noen andre, så har han penger på alle forhold. Og den som ser sitt hjerte med et øye, så er han god i sin religion og en visdom han uttaler som kommer ut av hans hjerte…
…Al-Hassa : betegner menn og kvinner, unge kvinner og telles hvite dirhamer, fordi det er fra jorden og på utenatlagring og telling, på grunn av kunnskapen eller poesien studenten har lidd, pilegrimsvandringen og kaste av steiner, grusomheten og nød og fornærmelser og bagvaskelse . Den som så en fugl komme ned fra himmelen til jorden, tok da en rullestein og fløy med den, og hvis den var i en moske, omkom en god mann eller en av de rettferdige fra den, og hvis den visjonære var syk, og han var blant de gode menneskene eller noen som også ba i det, og ingen involverte ham i sykdommen. De som også ber i det, så er personen med visjonen død, og hvis han hentet rullestein fra en kirke, er hensynet til pasientens korrupsjon som den vi presenterte, og hvis han hentet den fra et hus eller fra et ukjent sted, så går pasienten til personen som hadde synet fra et barn eller andre, tapt, som for den som plukket opp en del småstein og skjebnen i klærne eller svelget det i magen, og hvis han plukket den opp fra en moske eller et lærdomshus eller en mannlig krets, han regnet fra kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minnet og uttalelsen like mye som han hentet fra beleiringen . Hvis det blir plukket opp fra markedene eller fra dekar og trerøtter, så er det fordeler fra verden, og i dirham består det for ham på grunn av frukt eller planter eller fra handel og megling, eller fra å be og gi veldedighet til hver person i henhold til sin bekymring og vane i sin oppvåkning . Hvis fangsten hans er fra havet, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en forsker hvis det er hans forespørsel, eller en gave og en lenke fra en velstående kone hvis hun har en sønn eller noe lignende . Når det gjelder den som kastet den i sjøen, gikk pengene hans inn i den . Og hvis han kaster henne i en brønn, tar han penger for å gifte seg eller kjøpe en tjener . Og hvis han kastet det i regn eller under matforhold, eller i et forrådshus på sjøen, kjøpte han med det han hadde eller så mye som han kastet det, en handel som bevises av stedet der han kastet det som var med ham . De vanlige folk si : Så-og-så kastet det han hadde av dirham i hvete eller olje eller noe annet . Hvis han kastet et dyr, som en løve, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende . Det var i løpet av Hajj-dagene, og det ble innvarslet av pilegrimsreisen og kastingen av steiner i fremtiden for hans kommando, fordi opprinnelsen til kastingen av steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være på ham, å kaste djevelen når den ble presentert for ham, og det ble Sunnah for hans sønn . Hvis dette ikke ble gjort i løpet av Hajjs dager, var rullesteinen hans bønn mot en fiende eller en umoralsk person, eller forbannelse og fornærmelse av ham, eller vitnesbyrd om å vitne mot ham . Og hvis han kastet dem mot disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen være en bakbiter og snakket i rettferdighet og kvinnene beskyttet ….
…Abu Saeed, predikanten, sa at hvis de svake så at han sov, ville han komme seg, og hvis han så at han var i krig, ville han frykte for ham ….