Den som ser en mann ri mett med mat : Det blir ikke forsømt at han er en despot, undertrykkende og langvarig i sine saker, han blir det han har blitt i sin tilstand på slutten av synet ….

Hvis han ser det som om han drikker fra hennes intime kropp eller en smak av troppen hennes, så jobber han med en forespørsel om kunnskap, og den kunnskapen blir en plage for ham, og det sies at hans saker er vanskelige for ham, og hans visjoner indikerer at blod utgis ….

…Og den som ser at han spiser egyptisk mat, så har han også penger ….

…Mat: All mat er gul i en drøm, så den er syk for de som spiser den, med mindre den er i fuglekjøtt . Og hver hvit mat er bedre enn sur . Og bryllupsmaten er gode nyheter, og mat til begravelser er bekymringer og forfedre . Og mat som ikke overholder tiden, de er næring og kontinuerlige fordeler, og mat som er bundet av tid, som aubergine og squash, er mat i en bestemt tid . Og kongenes mat, herlighet og høy . Å spise gresskar er bevis på veiledning og følge Sunnah . Og maten til de lærde er vitenskap, veiledning og velsignelse . Å spise politimat er forbudt . Maten til de fattige og fromhetens og ascetismens herrer er omvendelse og veiledning for å spise av den . Og maten til folket i ørkenen reiser og overføres fra en stat til en annen . Og tilberedt med kjøtt er rikdom for de fattige, og tilberedes med annet kjøtt enn mangel eller tilbedelse . Transformasjonen av mat til det som er bedre enn det indikerer godheten på innsiden, og hvis det blir til bitterhet eller surhet, indikerer det en endring i ektemenn eller virksomhet . Hvis han selv lagde god mat, ville han få stillingen og dispensere den . Etter hans fattigdom, og hvis noen andre lager mat for ham, kan han være utspekulert og lurt . Og den som så at han hadde svelget varm, grov mat, indikerte at hans levebrød var elendig . Og sur mat som han ikke kunne spise, indikerer smerte og sykdom, og den som så at han hadde tålmodighet med å spise den, lovet være den allmektige Gud, ville få lettelse ….

Hvis han så det som om han spiste fruktene av det, ville han få like mye kunnskap som han spiste ….

Og den som ser at han spiser grøt, så er han i god tilstand, og den som ser at han spiser i en tallerken og har absorbert det som er i den, livet hans har gått tom, og hvis noe gjenstår av det blir igjen av hans livet så mye som det, og den som ser at han slikker en bolle eller fingrene, så blir han begravet og utsatt, og den som ser at han tygger mat eller tyggegummi, han vil multiplisere Hans ord handler om en sak, og den som ser at han spiser ved et bord, så vil han få godt og levebrød, og kanskje er bordet et felt for krig og møte, og møtet over det er en stikkende hånd, og det ble sagt den som så at han var ved et bord han giftet seg, og hvis han ikke spiste på det, var det en jomfru, og den som så at han byttet mat mellom hendene med annen mat enn jordens plante, så manglet han og beveger seg til ydmykelse og ydmykelse

…Og den som ser at han spiser noe i den, så indikerer han at noe godt vil komme fra tjeneren, og hvis det han spiste noe surt i det, så er det de og sorgen ….

Hvis han ser at han ber og spiser honning, vil kona hans komme mens han faste

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som ser at han spiser lite fra de døde, han vil kaste en skatt under bakken .~…

…Hva er kjennelsen om å lyve om drømmer innen poesi og skuespill? Å lyve er en av de største syndene , og det er : å rapportere om noe annet enn hva det er og gjenspeile sannferdighet, det vil si : å tilpasse godhet til virkeligheten og sannferdighet er en av de største gode egenskapene , og det er en av æresverdene til moral som sharia kom til å bekrefte og befale . Det er en sublim skapelse som etterligner de dydige mennesker , og unngår de ydmykende , og derfor var det en beskrivelse som var iboende i profetene over dem og på vår profet, bønner og fred , og mot det som var forbundet med hyklere og deres likhet , som lyver, som vi sa , og Sharias tekster har kommet sammen med sannhetens fiendskap og advarsel mot løgn , inkludert følgende : Gud den allmektige sa : “ O de som har trodd, frykt Gud og vær med sannferdigheten (119). Må Gud være fornøyd med ham, på autoritet fra Ibn Masoud, på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : ” Sannhet er rettferdighet , og rettferdighet fører til paradis , og tjeneren skal søke sannhet. til han skriver at Gud er en venn , og løgn er umoral , og umoral blir ført til ilden , og tjeneren skal undersøke en løgn for å skrive en løgn . ” Fortalt av al-Bukhari (5743) og muslim (2607). Gaten var autorisert i saker der det er tillatt å lyve, så Asma bint Yazid sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham og hans familie, sa: ” O folk, det er ikke nødvendig for deg å fortsette å lyve , som å legge seg i bålet. Alt å lyve om en sønn av Adam er forbudt bortsett fra tre egenskaper : en mann som lyver om sin kone for å behage henne, en mann som ligger i krig, for krig er et bedrag, og en mann som ligger mellom muslimene for å passe mellom dem . ~ Fortalt av al- Tirmidhi, nei (1939). Snakk : hasan Sheikh Al-Albani i ~ Sahih Al-Jami ~(7723). Og på myndighet av Umm Kulthum bint Uqbah, at hun hørte Guds sendebud, må Guds bønner og fred være med ham og hans familie, si : Han er ikke en løgner som er forlikt med mennesker, så han utvikler seg godt eller sier godt . Fortalt av Al-Bukhari (2546) og muslim (2605). Løgn er ikke tillatt i alvor eller humor, men det hele er en klanderverdig skaperverk, og det er ingen gyldig løgn, som for eksempel aprilgutten, bortsett fra som vi sa, som ekskluderte eller krevde nødvendighet, som foreskrevet i hadithen, og som å lyve for redd det ufeilbarlige blodet fra en morder, eller for å styrke pengene til en usurper. Og så videre . Ibn Masoud, må Gud være fornøyd med ham, sa : ~ Å lyve er ikke egnet i spøk eller alvor .~ ( Fortalt av Al-Bukhari i Al-Adab Al-Mufrads bok, nr. 387) . Løgn er større hvis det resulterer i skade eller korrupsjon, og vanlig løgn regnes som en stor synd . Liggende i poesi, selv om noen av kritikere forvirrer det, jeg er ikke med dem. Tidløse dikt .. er udødelig for oppriktigheten av hennes følelser og oppriktigheten av hennes følelser, og oppriktigheten av uttrykkene, men jeg kan ikke finne en begrunnelse for de som ligger i håret og faller inn i en drøm han så en løgn . Når det gjelder representasjon, har den endret dens mange feil og onder, så helligheten øker hvis den brukes til latterliggjøring, eller det innebærer nakenhet, blanding eller løgn, og denne lovbruddet blir bekreftet når du elsker en historie for en person som drømmer mens den lyver, og denne brukes bare til å øke den kunstneriske handlingen når den blir reist eller sagt Eller, som kritikerne argumenterte for . Avslutningsvis er det å lyve i poesi eller i skuespill noe som er verken tillatt eller godt å gjøre fra den troendes eller muslimens side, og t dikteren og skuespilleren må søke etter tillatte tekster, og i dette er dette hans uskyld og hans skyld, fra å spre seg blant forbudte mennesker , så det er en spoiler og et rykte om korrupsjon, og tenker på min bror, til mange poeter eller skuespillere, som lagde en rettferdig linje for seg selv, presenterte ikke det han kunne angre på i morgen, og prøvde å etterligne ham i ditt felt, det er god og vakker poesi, og det er en meningsfull og ærlig representasjon ….

…** Visjonen er basert på den første forbigående og fra visjonen at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, innledet to eller tre ganger. Det ble signert i henhold til hans tolkning, så ble Aisha – må Gud være fornøyd med henne – tildelt det , i motsetning til hva Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, tolket over ham, så det signerte iht. Aishas tolkning – må Gud være fornøyd med henne. det – dette kom som fortalt av Suleiman sønn igjen Aisha kona til profeten fred være med ham – Gud velsigne dem – sa : en kvinne fra folk i byen har en mann forhandler annen ble du se en visjon når savnet av sin ektemann og sjelden savner bare venstre gravid kommer Allahs sendebud fred være med ham, og hun sier : Min mann gikk ut som kjøpmann og forlot meg gravid, og jeg så mens sovende så at masten min i huset mitt var ødelagt og at jeg fødte en blind gutt, så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : “Det beste av din mann er over deg, Gud den allmektige vilje er rettferdig, og du føder en gutt ved rettferdighet. ” Hun pleide å se henne to eller tre ganger alt dette. Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kommer og sier til henne, så mannen hennes kommer tilbake og føder en gutt, og hun kom en dag da hun kom til ham, og Guds sendebud måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, var fraværende. Hun så den visjonen og sa til henne : Hva spør du Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, Guds nasjon? Hun sa : En visjon jeg så, da Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom og spurte ham om det, og han sa godt, så det blir som han sa . Så jeg sa : Så fortell meg hva det er? Hun sa : Inntil Guds sendebud må Guds bønner og fred være over ham, og jeg biter henne til ham mens jeg ga. Av Gud forlot jeg henne ikke før hun fortalte meg, så jeg sa : Av Gud, hvis du trodde din visjon, ville mannen din dø og føde en gutt, så satte hun seg og gråt og sa : Mine penger er når Jeg viste deg visjonen min. Henne : ( Hva er henne, Aisha ) ? Så jeg fortalte ham nyheten og hva den ble tolket for henne, så Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : “ Ma Aisha, hvis du krysser en visjon til muslimen, så kryss den godt, så visjonen vil følge hva eieren krysser. ” Så av Gud døde mannen hennes, og jeg så henne ikke med mindre hun fødte en sønn sønn ….

…Det er sjelden at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som så meg, har sett meg virkelig, fortell meg hvem som er akseptabelt. Fortellingen er at en hersker så profeten, må bønner og bønner være over ham i en drøm mens han var naken, sa han, så jeg dekket ham med et teppe som var mitt. Da jeg kom til noen av uttrykkene, fortalte jeg ham synet, og han sa: Du dømmer uten sannheten er fordi Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, er sann, og hans syn er sannhet, og din dekning av det er dekning av sannheten. Han sa, og han hørte denne visjonen og dens uttrykk, dommeren for dommerne i byen, så han fjernet ham fra kjennelsen ….

…** Visjonen om profeten, må Guds bønner og fred være over ham, for inntrengerne av havet .. En av visjonen som er oppfylt, er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, av havinntrengerne som invaderte Kypros på Uthmans tid – må Gud være fornøyd med ham – og de som invaderte romerne på tidspunktet for Mu’awiyah – må Gud være fornøyd med ham -. På autoritet fra Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha på myndighet av Anas bin Malik – må Gud være fornøyd med ham – sa han : Når Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, dro til Quba, ville han komme inn Umm Haram bint Melhan og ga ham mat, og Umm Haram var under tilbedelse av Ibn al-Samit, så Guds sendebud, må Guds bønner, kom inn i henne. En dag matet hun ham og satt med hodet og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sov og våknet så av latter . Hun sa : Så jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød sine erobrere for Guds skyld på å kjøre på denne havkongens skyv på familien, eller han sa : Som konger på familien ) Isak tvilte, så jeg sa : O Guds sendebud, Be til Gud om å gjøre meg til en av dem, han ropte på henne, la deretter hodet ned og han sov, så våknet jeg av latter, og jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød meg raiders for Guds skyld som konger over familien eller som konger over familien. ) Som han sa i den første, sa hun : Jeg sa : O Guds sendebud, be til Gud å gjøre meg til dem. Han sa : ( Du er en av de første ) Han sa : Jeg red på sjøen på tidspunktet for Mu’awiyah. Hun falt av sykkelen da hun kom ut av havet og omkom . Fordel :::: Umm Haram bint Milhan er søsteren til Umm Salim og hun er tanten til Anas bin Malik . Al-Bukhari oversatte denne hadithen ved å si : ( Kapittel av dagens visjon ) Han sa : Ibn Aoun sa på myndighet fra Ibn Sirin : Dagens syn er som nattens syn. Al-Hafiz Ibn Hajar nevnte på myndighet av Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani at han sa : Det er ingen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom visjonen om dagen og natten og visjonen om kvinner og menn . Og på myndighet av Zaid bin Aslam, på autoritet fra Ataa bin Yasar, at en kvinne som snakket med ham sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sovnet, og så våknet jeg av latter og sa : ler du av meg, Guds sendebud? Han sa : ( Nei, men fra noen av nasjonen min som bringer ut raiders i sjøen som konger på familien. ) Hun sa : Så sovnet han og våknet så av latter, så jeg sa : O Guds sendebud, ler du på meg? Han sa : “ Nei, men fra folk i min nasjon som fører ut inntrengere i havet, og de returnerer noen få som byttet er tilgitt. ” Jeg sa : Jeg ber Gud om å gjøre meg fra dem, så han ba om henne. Han sa : Ata bin Yassar fortalte meg, han sa : Jeg så henne blant inntrengerne som al-Mundhir ibn al-Zubayr invaderte til landet Rum, og hun var med oss, og hun døde på et land Rum ….

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og også din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : Så noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, så han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, så sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa også 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet så, sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Likeså sa kongen . Men det skjedde også med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. Så han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde også lærerike holdninger til faren sin, så hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, så uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….

…Hva med å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, er det mulig? Hva betyr det? Er det alltid sant syn, enten sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, var en visjon som beskrevet i profetens biografi, eller var han annerledes? I å si eller beskrive; For eksempel, hvis en ung mann blir sett, eller med et hvitt skjegg, eller bruker klær som han ikke er vant til å ha på seg, eller han blir sett å bestille noen ting som strider mot den rensede sharia, som for eksempel ærbødelse av graver, avskjæring av livmor, eller drap, … og annet enn det jeg har bevist fra historiene og beretningene til de som så ham … ? Til å begynne med sier jeg at sendebudets syn, må Guds bønner og fred være over ham, er mulig, og det er et av de mest fremtredende eksemplene på den rettferdige visjonen. De to sjeikene kom ut av hadithen av Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, som sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Den som ser meg i en drøm, har sett meg, Djevelen imiterer meg ikke. . ] Og i en fortelling om ham : [ Den som ser meg i en drøm, vil se meg mens jeg er våken, eller som om han så meg mens jeg var våken, Satan vil ikke etterligne meg . ] I romanen : [ Den som ser meg så riktig ]. Men dette bør være en visjon i henhold til ett år og biografi av beskrivelser, så Imam Muhammad Ibn Sirin sa etter diskusjon før, [ fra høyre sett meg, har sett ] , : hvis han så i sitt bilde . Og denne imamen pleide å fortelle ham at han så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Beskriv meg hva du så. Hvis han beskrev et attributt han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Sa Ibn Hajar, og overføringskjeden hans er riktig . Derfor, den som ser sendebudet i strid med beskrivelsen, er ikke synet på synet, eller en sann visjon, men snarere en visjon som trenger tolkning. Denne tolkningen er relatert til betrakteren . Derfor sa noen lærde : Den som ser ham i sitt utseende og sin tilstand, er bevis på seerens godhet og fullkommenheten av hans autoritet og triumferer over dem som er imot ham, og den som ser ham i en skiftende tilstand, rynker pannen eller har en skinneben eller mangel på noe av kroppen hans, er bevis på seerens dårlige tilstand . Men det er ingen tvil om at den som ser sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, uansett hvilken kvalitet det er, la ham være glad, og han skal vite at enten betydningen er god å bli indikert, eller ondskap er forbudt, og dette bestemte imam Ibn Hajar, må Gud nåde ham….

…Profetens visjon, må Guds bønner og fred være over ham, drepe Al-Hussain Profetens visjon, må Guds bønner og fred være over ham, Ibn Abbas og Umm Salamah – må Gud være fornøyd med dem – angående drapet av Hussein bin Ali – må Gud være fornøyd med dem – når det gjelder profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, for dette er det på myndighet av Umm Salamah – må Gud være fornøyd med henne – Sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, legg deg en natt for å sove, så jeg våknet forvirret, så la meg og sovnet, så våknet jeg forvirret, uten det jeg så første gang, så la han seg og våknet opp med en rød jord i hånden, kysset den, så jeg sa : Hva er denne jorden, Guds sendebud? Han sa : ( Gabriel fortalte meg at dette dreper Iraks land til Hussein, så jeg sa til Gabriel : Vis meg jorda i landet han blir drept på, for dette er dets jord .) Og i en fortelling om myndigheten av al-Tabari at Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, la seg en dag og våknet med en følelse av rødhet og med en rød jordhånd som kysset den, så jeg sa : Hva er denne jord, sendebud av Gud? Han sa : ( Gabriel, fred være med ham, fortalte meg at dette dreper Iraks land for Hussein, så jeg sa til Gabriel : Vis meg jorda i landet han blir drept på, for dette er jorda .)…

…** Hans syn, må Guds bønner og fred være over ham, om at han skal omgir det hellige hus .. Og fra det tilsynelatende synet også profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, slik at huset og hans ledsagere ville komme og omgå det. Dette var før Umrah i al-Hudaybiyah da polyteistene stoppet dem fra å komme inn i Mekka i Hudaybiyahs år og Guds sendebud, fred og velsignelse være med ham, forsonet dem på betingelse av at de vender tilbake til sitt år for det og utfører Umrah det neste året sa Umar – må Gud være fornøyd med ham – til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Sa du ikke til oss at vi kommer til huset og omgir det? Han sa : ( Ja, så jeg fortalte deg at vi vil komme til ham generelt ). Han sa : Jeg sa : Nei. Han sa : (For du kommer og er innpakket i den. ) Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, skjedde i domsperioden da han og hans følgesvenner kom til huset og vandret rundt det mens de var trygge og ikke fryktet, og Gud nevnte denne oppriktige visjonen i det allmektige ordtaket ( Gud og Hans sendebud har trodd Visjonen om sannheten er å gå inn i den hellige moskeen, hvis Gud vil, det vil åpne snart. ) Denne erobringen er forsoningen som skjedde mellom Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, og polyteistene i Quraysh. Al-Zuhri sa : “ Uten det gjorde han en klar åpning. ”Jeg mener, Hudaybiyah-freden og det som åpnet i islam var større enn den ….

Spise Hvis en person spiser i en drøm i et hatet kar, for eksempel et kar av sølv eller gull, indikerer dette overdreven gjeld, og å spise blant mennesker er et ønske . Å tygge det som svelges, indikerer uaktsomhet i å tjene og jobbe . Å svelge det som tygges indikerer gjeld og fremskynder begrepet, for det blir umulig å smake på det som er bedre enn det indikerer godhet i det indre, og hvis det blir til bitterhet eller surhet, indikerer dette forandringen av ektemenn og virksomhet . Hvis han spiser med sin høyre hånd, følger han Sunnah, og hvis han spiser med sin venstre hånd, adlyder han fienden og tørker sin venn, og hvis han spiste fra andres hånd, gir han kyskhet og tillit, og kanskje sykdom og manglende evne til å ta med seg hånden . Og hvis han spiser av svak farge, vil verdien hans synke, og å spise squash er bevis på veiledning og følge Sunnah og dømmekraft . Og den som ser at noen andre inviterer ham til lunsj, hans visjoner indikerer en fjern reise, og hvis han inviterer ham til å spise, vil han være uthvilt fra utmattelse . Hvis han inviterer ham til middag, bedrar han en mann og lurer ham før han selv bedrar ham . Den som ser at han har spist mat og har sluttet seg til den, vil streve for å forfølge sitt yrke . Og den som ser at han spiste kjøttet av seg selv, han spiser av sin rikdom og skatter . Hvis han spiser kjøttet til noen andre, hvis det er rått, så bakbiter han ham eller bakbiter en annen person . Hvis kjøttet er kokt eller grillet, spiser han andres penger ….

…Flaggene på klærne vil reise til Hajj . Og den som ser at han har på seg et tynt plagg under klærne sine, så vil han ha penger å spare, og sengen hans vil være bedre enn hans åpenhet, og hvis han bærer det over klærne sine, er han mislikt og han har gjort feil i sin religion, er offentlig i utroskap, og en frekk kjole er bedre enn en tynn kjole . Hvis en kvinne ser at hun har på seg et tynt plagg, er det hennes ære, og hvis hun bruker et tykt plagg, er det hennes harde arbeid . Og klærne vevd med gull og sølv er gode i religion og verden og oppnåelse av døden . Og den som tror at han bruker myke klær av stor verdi, dette er et godt bevis for de rike og de fattige . For slaverne indikerer det syke . Bruk av nye klær for den rike vil forbedre hans levebrød, for de fattige har rikdom, og skyldneren har rett til å bruke gjeld . Og den som tar et bad og tar på seg nye klær, hans sorg er borte, og han vil ha det bra . Og den som gjør vask og ikke bruker nye klær, det han får fra Faraj, oppfyller ikke hans anliggender i henhold til det han er enig i . Hvis de nye klærne ble revet og revet, og i likhet med dem ikke kan repareres i våkenhet, indikerer de at intet barn er født av eieren, og hvis de kan repareres, blir brukeren trollbundet . Og den som bruker to klær, slitt og avbrutt, det er hans død . Og den som ser at han har på seg et slitt plagg, han blir trist og syk . Og den som ser at plagget hans blir revet ved et uhell, dets bredde skal rives og slås av dem på siden av en ond mann, og hvis det blir revet i en lengde, skal hans befaling løses fra ham . Og hvis han ser at plagget hans er revet, vil religionen hans bli revet fra hverandre, eller hans levebrød vil avta . Det stygge lappeteppet med klær indikerer tap og arbeidsledighet . Og den som ser fuktighet i klærne, han blir på reise, og han er innelåst for noe han har vært opptatt av, og det gjøres ikke for ham før etter at plagget har tørket . Og den som ser det som om han vasker klærne eller andres klær, dette indikerer byrden og skaden han ble utsatt for i pensjonen, og indikerer at skjulte ting ser ut . Og den som ser at alle klærne hans er tatt fra hans myndighet . Den som ser at han kaster bort klær, dette er et godt tegn, med mindre den som drømmer er fattig, en slave, en fange eller en skyldner . Og den som ser at han bruker kvinneklær, og han har i samvittigheten at han etterligner dem, han vil lide av streng og forferdelig autoritet . Og hvis han ser at han hadde på seg kvinneklær, og tror at han har skjede, vil tilstanden hans endre seg og bli sviktet . Og den som ser at han har ukjente klær på seg, så snur hans hjerte det slik han ønsket . Og den som ser at han spiser klærne sine, han spiser av pengene sine . Hvis han i en drøm ser en hund iført ullplagg, indikerer det sultanens rettferdighet og rettferdighet . Hvis han ser en løve iført et plagg av bomull eller lin, er han en urettferdig hersker som frarøver folk pengene . Og de blå klærne er en sky og en illusjon . Og den som så at han hadde på seg et linplagg, han ville motta hederlig levende og tillatte penger . Og fjerne skitne klær i en drøm, fjerne bekymringer, samt brenne dem . Å spise nye klær er å spise halalpenger, og å spise skitne klær er å spise forbudte penger . Og å kjøpe slitte klær liker ikke tolkningen, og slitasje er fattigdom . Og grønne klær er gode fordi de er klærne til paradisets folk . Hvis noen ser grønne klær, indikerer dette religion, styrke og økt tilbedelse i de levende og de dødes gode tilstand hos Gud den allmektige . Å ha på seg grønt for de levende indikerer en arveskade, og indikerer for den avdøde at han kom ut fra denne verden som martyr . Og tolkningen av grønt er islam, og hvis han tror at han oppnådde det i søvne, så er han en from og religiøs person . Kulde indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste svarte plaggene er blasfemiske, og det er sterkere i tolkning enn ull . Og kulde stripete i religion er bedre enn i denne verdenen, og kulde enn kløver er forbudte penger, og hvis de er av bomull, er det verdslige religiøse penger ….

…** Revelation Mobile fra Abu Amir ibn Anas fra farens onkler til Ansar sa : ta vare på profeten fred være med ham hvordan folk samler dem og ble fortalt : fokuserte banneret for tilstedeværelse av bønn. Hvis de så tillatelse som hverandre ikke likte, sa han : han husket sin Alguena – betyr Alhbor – Shaboor jødene likte ikke det, og han sa : ( Han er fra jødens kommando. ) Han sa, så han nevnte ham klokken, og han sa (Det er fra de kristnes befaling ) . Så dro Abdullah bin Zayd mens han var interessert i dem, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg så kallet til bønn i hans søvn. Han sa : Så i morgen ba Guds sendebud være med ham, og han fortalte ham, og han sa : O Guds sendebud, jeg er en som sover og våken, da han kom til meg, og han viste meg kallet til bønn. Han sa : Umar ibn al-Khattab hadde sett ham før det, så han holdt det i tjue dager. Så sa han til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så sa han til ham : ( Hva hindret deg i å fortelle meg ) Han sa : Abed gikk foran meg, bin bin Zaid, du skammet deg, så Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, sa : ( Yabal, stå opp og se hva Abdullah bin Zaid beordrer deg til å gjøre ) Han sa : Da ga Bilal tillatelse . Og på autoritet fra Abd al-Rahman bin Abi Laila sa han : Ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte oss at Abdullah bin Zaid al-Ansari kom til profeten, må Guds bønner og fred være med ham og sa : Å Guds sendebud, jeg så i en drøm som om en mann reiste seg og mot ham var to grønne mot en veggrygg, så han fikk et øre til å bøye seg og sette seg ned. Kada . Han sa, så hørte Bilal det, så han reiste seg og kalte det andre øret, og han sto ved to og satte seg to føtter ….

…Hva synes du om å spre de hykleriske nyhetene om Maktens natt i en drøm? Det er vanlig blant mennesker på slike dager hvert år om å bestemme Laylat al-Qadr, og at det er natten til slike og slike, og i fjor ble det ryktet for meg at jeg satte Maktens natt som natten til tjue -fem, og for ansvarsfraskrivelse vil jeg avklare følgende : Spørsmål / Er det interesse å bestemme maktens natt? Hva er avgjørelsen om hva noen gjør for å informere eller begrense dem – basert på visjoner – og under påskudd av å oppfordre dem til å gjøre det, eller å strebe etter dem? Jeg svarer på dette spørsmålet gjennom følgende punkter : 1 / Uttrykket av visjoner er basert på antagelser og er ikke basert på kutting. Jeg advarer også mot å innføre visjoner om tilbedelse, for religion er fullført . 2 / Vi erkjenner at den troendes visjon er sant, og at den er en del av profetdommens deler, og vi støtter også å forkynne det gode med bevis : Profetens ordtak [ Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra evangelistene . De sa : Hva er de gode nyhetene? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av den troende eller sett av ham ], men den troendes visjon kan også være falsk, og det er ingen referanse for ham til ufeilbarlighet i dag som kan avgjøres av dette eller det . 3 / At denne ummaen ga bedre ord og bedre gjerninger enn den forrige, og de levde hele måneden, og denne ummaen vil ikke passe bortsett fra det som er rettferdig i begynnelsen av den . 4 / Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, informerte ikke ledsagerne om en bestemt natt, men snarere fortalte at det var de siste ti dagene, eller de siste sju dagene, og dette sa han etter at han fikk vite at noen av hans følgesvenner, måtte Gud være fornøyd med dem, så Maktens natt i en drøm, så han sa som i hadithen at han fortalte. Al-Bukhari i sin Sahih : [ Jeg ser dine visjoner konspirerer – det vil si, de ble enige om – i de siste sju dagene, så den som gransker dem bør undersøke dem i de siste sju dagene . ” Denne saken var en av de viktige sakene som følgesvennene jobbet med, må Gud være fornøyd med dem, inntil det ble rapportert at de pleide å utføre I’tikaaf i løpet av de ti siste dagene og søkte det, og dette er før profeten spesifiserte det de siste ti dagene . 5 / Jeg ser profeten være med ham store deler av natten, og gikk ut for å fortelle ledsagerne ut, deretter Onisseha, og fortalte at han i en drøm så at han la seg ned i vann og gjørme, kom en sky Vmatart til Sal tak av moskeen – var palmeblader – bønn og holdt, forteller fortelleren : Jeg så sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, legge seg ned i vann og gjørme, til jeg så et spor av gjørme på pannen hans, og dette er en bekreftelse på hans syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han forlot morgenbønnen med ansiktet fylt med gjørme og vann . 6 / Det kom i Sahih at, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Jeg gikk ut for å fortelle deg om skjebnens natt, og kikket – det vil si kranglet og kranglet – så og så, og den ble reist, og forhåpentligvis ville det være bra for deg …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer utledet fra denne historien, som sagt i Fath al-Bari 4/286: Det er ønskelig å skjule maktens natt for de som så den . Dette er fordi Gud forordnet profeten sin at han ikke informerte ham om det . Og alt godt er i det som er bestemt for ham, så det er ønskelig å følge ham i det . 7 / Betydningen av hans ordtak, må Guds bønner og fred være over ham : [ Må det være bra for deg ]: Hvis Kraftens natt blir utnevnt en bestemt natt, vil den være begrenset til den, så tilbedelse savnet i en annen , og dette skjedde og skjer fra mange mennesker, slik at det er noen som står opp for natten som det ryktes å være Laylat al-Qadr, og forlater resten , og dette er en stor feil – som vi forklarte tidligere -. 8 / Det er bedre for muslimer å ikke overføre slike nyheter om å bestemme Laylat al-Qadr, eller å publisere noen av ordene til de som gir uttrykk for det, som natten til slik og slik i måneden, når det er bevist fra de riktige fortellingene, som skjuler det for visdom, og det er bra for ummaen, og godt å følge det som kom fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred . 9 / kreves av muslimer generelt flid og tilbedelse og arbeid i hele denne måneden, den siste og spesielt ti , var profeten fred med ham som sagt i et intervju med Aisha : Hvis ti gikk inn for å stramme forkleet, og leve for natten, og vekket familien sin ] , og i denne referansen til å oppfordre til å forbedre konklusjonen, forsegler Gud oss ​​godt. Amen, o verdensherre … og Gud vet best ….

…Jeg lider av mangel på syn, indikerer det noe? Svar : Dette spørsmålet minner meg om ordtaket til Ibn Omar, må Gud være fornøyd med ham, som sa : Mannen i sendebudets liv, måtte Guds bønner og fred være over ham, så en visjon som han fortalte til sendebudet av Gud, må Guds bønner og fred være over ham, så ønsket jeg å se en visjon som han fortalte til profeten, måtte Guds bønner og fred være over ham. Jeg har tidligere nevnt hadithen i emnet fra en forrige (1), og svaret på spørsmålet : Få syner av mennesket indikerer ikke noe som rikelig ikke indikerer noe fra Salah eller korrupsjon ikke burde være menneskelig å være så nervøs at han så en visjon som alarmerende , Vidtrb og sørger og begynner å lete etter de som krysset ham . Snarere behandler han saken som det står i Sunnah, at hvis han ser noe som gleder ham, så la ham prise Gud. Og hvis han ser det han hater, la han søke tilflukt hos Gud fra dets onde, og la det gå tre ganger og ikke skje noen, for det skader ham ikke . Bukhaari fortalt fra Abu Qatada sa : Jeg kunne se visjonen Vtmrdhana til jeg hørte Allahs sendebud være med ham si : ~ Åpenbaring av Gud. Hvis du så det han elsker, skjer ikke bare av kjærlighet , og hvis han så hva han hater Kulaitaoz Allah fra det onde og spyttet tre ganger og ikke snakke med noen, det vil ikke skade ham . ~…

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Det opplyste hodet : Så den som så det som om han hadde kjøpt et stort fetthode fra et hode , han hadde godt av en nyttig professor . Hvis den er avmagret, er den ubrukelig . Hvis hodet er stinkende, får det en stygg ros . Og å spise hodene på rå storfe er bevis på at han baksnakker en hersker som tilskrives dyret . Og å spise kokt og grillet fra hodene hadde godt av noen penger . Noen uttrykk sa . Den som ser det som om han spiser et sauehode eller en gjeter, vil slå et ansikt og penger fra en arv eller noe annet . Og sauhodet sa i tolkningen av penger, som er ti tusen dirham, hvorav det største er tusen dirham . Og spis stekt hodeøyne, spis høvdingens pengerøyne . Og å spise hjernen spiste av de solide pengene og av begravede penger . Hvis han ser det som om han spiser fra sin egen eller andres hjerne, så spiser han av sine egne penger eller andres sparede penger . Hvis han spiste beinhjernen, spiste han hjernen ….

Spise drept kamelhud : Spise foreldreløse penger . Å spise leveren får kraft og drar nytte av barnets side . Og spis tarmen kroppens helse og godhet . Og tarmene fylt med kjøtt er penger spart . Og det var ingen penger i det fra kvinnene ….

…Kamel : Når det gjelder kameler, hvis de kommer inn i en by uten en enhet, eller går på en annen måte enn en hest, er det skyer og regn . Når det gjelder den som eier en kamel, beseirer han menn som er forutbestemt . En enkelt kamel er en mann, og hvis den er fra araberne, er den arabisk, og hvis den er en formue, så er den en ikke-arabisk, og svaret på den er en reisende, en sjeik, en eunuk eller en kjent mann . Kanskje indikerte kamel Satan, da det ble rapportert at Satan var på topp . Kanskje indikerte det døden på grunn av hans høytidelighet og redningen for hans skapelse, og fordi han ber til sine kjære til fjerne steder . Og kanskje antydet han den uvitende, hykleriske mannen, for å si til Den Høyeste : ~ De er ikke annet enn sauer .~ Og det indikerer graviditeten til en pasient . Kanskje han antydet skipet, fordi kameler er skip på land . Det indikerer tristhet når profeten, fred og velsignelser er over ham, sa: ~Å ri på en kamel er sorg og berømmelse .~ Hvis pasienten så at han kjørte på en kamel for å reise, døde han, og det var hans kiste og berømmelse . Og den som rir på en kamel og er sunn, han reiser, med mindre han kjører den midt i byen eller ser ham ikke gå med den, for han vil oppleve sorg mens han hindrer ham i å komme seg opp på bakken, som inneslutning og sykdom på grunn av jordens avstand fra ham, og berømmelse : hvis han ser at opprør mot autoritet eller skapelse vil utholde over kongene, blir han tatt og omkommet, spesielt hvis det er noe som legger til hans velkjente klær, med mindre han legger den på en bærende eller en båre, for han kan søke hjelp fra en diger mann eller være i stand til det . Hvis kneet hans er en kvinne som ikke har en mann, er hun gift, og hvis mannen hennes er fraværende, vil han ta det før henne, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer ondskap og skandaler, for hun er kjent for det blant mennesker . Når det gjelder den som så en kamel som kom inn i halsen, vannet eller redskapet , så er han en jinn som kommer inn i den, eller den som indikerer at fartøyet fra familien og tjenerne hans kommer inn . Og den som ser en kamel lemlestet i et hus, da dør husets herre hvis han er syk, eller hans tjener, tjener eller overordnede dør, spesielt hvis hans kjøtt er atskilt og hans bein er atskilt, dette er hans arv . Og hvis han slaktet ham for å spise den, og det ikke er noen syk, er det et lagerhus som han åpner, eller en endring som tillater ham å få sin bounty . Men hvis kamelen er midt i byen eller blant en gruppe mennesker, er det en mann med en kjøl som blir drept eller dør . Hvis han ble slaktet, så ble han gjort urett, og hvis han ble slaktet i live, var hans autoritet borte eller fjernet fra ham, eller han tok pengene hans, og den som så en kamel spise kjøtt eller søke rollen som mennesker, da spiser han av det fra hvert hus en ukjent spiser, så er det en epidemi som er i mennesker, og hvis han jager dem, så er det en hersker eller en fiende Eller en strøm som skader mennesker, så den som bryter den, bryter et medlem av den , eller spiser det, vil han bli skadet i så mye som han har mottatt . I tillegg til elefanten, sjiraffen og strutsen i dette ansiktet . Et kameltog om vinteren er en slepeguide . Det ble sagt at det å ri på en arabisk kamel er en pilegrimsreise, og den som faller av en kamel, vil bli fattig . Og fra spydet hans en syk kamel . Og den som ble fanget på en kamel, han ble rammet av penger og sorg, og det kranglet mellom ham og en mann . Eden så ut som om han var hard mot ham, bedrøvet av en sterk fiende . Hvis han tar kamelkroken og fører den til et kjent sted, betegner det en ødeleggende mann til godhet . Og det ble sagt at kamelen drives av tøylene, et bevis på at noen høvdinger er underlagt den . Og den som pleier en gudfarskamel, vil få vergemål over araberne, og hvis det er Bakhatti over ikke-araberne, og den som ser som om han har tatt fra brønnene sine, vil han ha pengene igjen, og hvis han ser to kameler slåss , vil en krig finne sted mellom to store konger eller to menn . Og den som spiser et rått kamelhode, han vil baksnakke en stor mann . Å ri på en kamel for de som ser den, vil reise med den, og hvis han ser at han melker kameler, vil han slå forbudte penger . Og den som spiser kamelkjøtt, han blir syk . Og den som blir slått av kjøttet sitt uten å spise, får penger av den årsaken som kameler tilskrives i synet, og kamelskinn er arvestykker ….

…Skiver av kjøtt, hvis en person ser dem i en drøm, er en ond ondskap eller en lukt . Kanskje indikerte det tilfredshet, rask levebrød, økende lyst og å vise hva en person har til hensikt å skjule . Punded meat indikerer hva som følger bankingen og bankingen . Det kan referere til sølibatet til kona og til den gravide kvinnen til sønnen . Og kanskje indikert av blanding av penger med partnerne og fremveksten av interesse blant dem . Hvis kjøttet ble tilberedt i en drøm, så er det penger. Når det gjelder rått kjøtt, er det alt eller sult og sykdommer, og å kjøpe det fra slakteren er bra . Og ømt kjøtt er døden . Og den som ser at han spiser menneskekjøtt, han vil baksnakke ham . Og hvis en kvinne spiser kjøtt av seg selv, begår hun hor . Og magert biff indikerer sykdom . Og slangekjøtt er penger fra en fiende . Og kjøtt av de syv pengene fra Sultan . Rovkjøtt fra fugler og svinekjøtt er forbudte penger . Og det gamle kjøttet er en hevn for de døde . Og kamelkjøtt er penger fra en enorm mann, en sterk fiende . Og det ble sagt : Den som spiser kamelkjøtt, får fordel og penger av kongen . Og biff indikerer tretthet og mangel på arbeid . Hvis noen ser slaktet fårekjøtt i huset hans, vil han kontakte noen han ikke kjenner . Hvis han ser i huset sitt at slaktelammet ikke blir kuttet, så er det en ulykke som overrasker ham, og hvis det slaktede er fett, arver han penger . Den som ser at han spiser rå kjøtt, er god, og hvis han ser det og ikke spiser det, er det dårlig . Og hvis han spiser kokt kjøtt, øker pengene hans . Og hvis han spiste den med en sjeik, ville den være høy . Roastbiff er en sikkerhet mot frykt, og det ble sagt : Det er fruktbart og rikt . Og kyllingkjøtt indikerer fordelen for kvinner . Kanskje indikerer kjøtt drømmen for de med sinne, og forsvinningen av bekymringer og kvaler indikerer kur av sykdommer . Og kjøtt enstemmig forbudte penger forbudt . Og fuglekjøtt er en fordel med å reise, og å spise fuglekjøtt kan indikere himmelen, fordi Gud den allmektige sier : (Og frukt av det de velger, og fuglekjøtt som de ønsker ). Dyrets kjøtt er et tillatt levebrød, og det kan være farlig og vanskelig . Og fiskekjøtt er et lykkelig, presserende og halal levebrød, og det kan indikere fordelen med havet eller sultanen . Og menneskekjøtt vant fienden . Å se ukjent kjøtt og blod er bevis på strid og seier, og hvis han spiser fuglekjøtt som ikke er tillatt å spise, så spiser han penger fra et ondsinnet ugjerningsfolk . Og gåsekjøtt indikerer en fordel fra eiere av religion, og fuglekyllingkjøttpenger i tretthet og motgang . Og menneskekjøtt består av hans inntjening, helse og sykdom, eller hans rikdom, religion og fromhet . Og det ukjente kjøttet indikerer arven til de tapte . Og hvis han kjøper menneskekjøtt, kjøper han ødelagte varer . Og den som spiser det ekstra kjøttet av seg selv, han vil spise renter og beholde hovedstaden, og hvis han spiser noe annet enn det ekstra, vil han overgå sin kapital, eller angre på en handling han gjør . I en drøm er kokt kjøtt rikdom for de fattige, og kokt med kjøtt er fattigdom . Hvis han selv lagde god mat, vant han stillingen, eller dispenserte etter avsnittet . Jeg lager mat . Han har en annen, kanskje listig . Kjøtt med eddik, se Al-Skbaj ….

…Når det gjelder gulrøtter, er det en dysterhet, og de er villfarelser, spesielt hvis den er bitter og synet er kokt, eller å spise av det ikke er skadelig, og kanskje en liten fordel er sliten, og det ble sagt å spise å spise fra det indikerer svakhet ….

…Hvis han i hendene ser en bolle med for mye fett til å kunne spise, indikerer det at han samler inn penger og andre vil spise det . Hvis han ser ut som om han har tykk melk i hendene og ikke har god smak, og han skynder seg å spise den til han hviler fra den, så viser hans visjoner at han ønsker å dø av lidelsen i hans tilstand ….