…En katt Hvis du drømte om en katt, betyr dette uflaks hvis du ikke lyktes med å drepe den eller holde den utenfor synet . Hvis en katt angriper deg, vil den finne fiender som vil sverte omdømmet ditt på noen måte og føre til at du mister flaks . Men hvis hun lykkes i sine dimensjoner, vil hun overvinne store vanskeligheter og vil stige i rang og formue. Hvis hun møter en slank, sulten og skitten katt, vil hun motta dårlige nyheter fra de fraværende . Det er en venn på døende seng, men han vil komme seg etter en lang og tøff sykdom hvis du utviser henne utenfor syne. Hvis du hører en skrikende eller mjauende katt i en drøm, så vil en falsk venn bruke alt i sin kommando av ord eller handlinger for å påføre deg skade . Hvis du drømmer om at en katt har klødd deg, vil en fiende for deg kunne hente fordelene med en avtale du brukte mange dager på å forberede deg på . Hvis en jente drømmer om at hun bærer en katt eller en kattunge, vil andres svik signere henne under påvirkning av upassende arbeid . Hvis du drømte om en hvit og ren katt, indikerer dette dilemmaer som kan virke upassende utad . Hvis du drømte om en hvit og ren katt, indikerer dette dilemmaer som kan virke ufarlige på overflaten, men det vil vise seg å være en kilde til tristhet og tap av rikdom . Når en kjøpmann drømmer om en katt, må han hente inn sine beste krefter for arbeidets skyld, ettersom konkurrentene hans skal lykkes med å ødelegge nivået på forholdet hans, og hvis han selger til en pris som er lavere enn andres priser og fortsetter, vil han tvinge frem andre tiltak . Drømmen om å se en katt og en slange i enighet symboliserer begynnelsen på en sint kamp . Det indikerer at en fiende du har vært vert for å bruke den til å finne en hemmelighet som du tror tilhører deg, ikke vil få deg til å føle deg trygg på tilliten du la til ham, slik at du vil forkaste kunnskapen om hans handlinger av frykt for at hemmeligheter han avslørte om ditt personlige liv, vil spre seg ….

…Og den som ser at han slår en katt til han klør den eller spiste den, så tolkes han av skaden av en lang sykdom og blir så kurert av den, eller den som ser at han klødde en katt og så våkner og blir frisk, tyven styrker ….

Sykdom er hykleri i en drøm, for Gud den allmektige sier : ( I deres hjerter er en sykdom, så Gud økte sykdommen for dem ). Og den som så at han var syk, hans religion var mangelfull og kroppen korrekt . Og den som så at hans kone var syk, hennes religion var mangelfull og kroppen hennes sunn . Hvis pasienten ser at han kjører på en gris, kamel eller okse, er han redd for døden . Et sykt barn vil dø hvis det blir kurert av sykdommen . Og den som så at han var syk, beseiret sine fiender og fikk store penger, langt liv og lykke . Og den som er i nød og ser at han er syk, han vil overleve . Og hvis pasienten ser at han frigjorde en slave, dør han fordi de døde ikke har noe eierskap . Hvis en ukjent mann ser at han er syk, så tilhører sykdommen den visjonære . Sykdom er å bruke penger, omvendelse, bønn og bønn, og sykdom er kjærlighet, og kjærlighet er også en sykdom . Og det ble sagt : Den som ser at han er syk, vil ha helse . Og den som så at hans to sønner var syke, øynene hans ble svarte . Og den som ser at faren er syk, han vil ha hodepine, fordi hodet er i stedet for faren . Og den som ser at han er syk, da er han mye løgn og korrupsjon . Og det ble sagt : Den som ser at han er syk hvis sykdommen har forlenget og syndene hans falt, vil dø . Og det ble sagt : sykdommen rammer ham like mye som hans sykdom . Og den som ser at sultanen er syk, da blir han syk i sin religion, ellers vil han dø det året . Og en syk mann isolerte ham fra sin kone . Lærers sykdom er en svakhet i religionen . Den høflige sykdommen er en spredning og separasjon av guttene hans fra ham, og barnets sykdom er bevis på foreldrenes bekymring og nød . Og sykdommen som Faraj ønsker hans død . Og generell sykdom hos folket er bevis på tørke og pensjonsdepresjon . Se også Epidemic ….

…En katt er i en drøm en tjener og en vokter for en person . Hvis du kidnapper noe fra ham, er han bestemt og rammet av barn og tyver, eller det er forbudt å behandle ham og holde tilbake pengene hans . Den som solgte en kattunge, brukte pengene sine . Og det ble sagt : En fitte indikerer en bedragersk kvinne . Fitte ble riper og bitt av svik av tjeneren . Se også katt, se katt ….

…Den som ser at han er syk, har ødelagt gjelden sin og dør ikke det året ….

…Og han så en mann som om han var syk og ikke hadde en lege til å behandle ham, og han hadde med den siste krangel 0, så han foreslo ham at motstanderen hans hadde beseiret ham, og sykdommen var bevis på en motstander, og legen var hans hjelper ….

…Og den som ser at en brønn er rullet sammen og han har en syk eller fødselskvinne, så vil hun bli kurert av sykdommen hennes og kvitte seg med nifaasen hennes, og gropen er en slags det, men mellom dem en forskjell fordi godt kommer ut av det og gropen blir plassert i den, men i uttrykksregelen er en, og den samme er tanken ….

…Og den som ser at leveren er syk, vil angre på sønnen ….

…Og den som ser at sultanen er syk, så er han ikke prisverdig i søkerens rett, og hvis det er mellom ham og en krangel, så blir han beseiret ….

…Og en mann så ut som om faren hans hadde blitt syk, og så viste han ham en smerte i hodet, fordi hodet indikerer faren ….

…Abu Saeed, predikanten, sa : Katten er annerledes i sin tolkning. Noen av dem sa at han er en vakttjener, og noen av dem sa at han er en tyv fra husstanden, og noen av dem sa at hunnen til katten er en bedragerisk kvinne ….

…Når det gjelder øre, er det en tyv, og den som ser en feline, kommer inn i et hus, så kommer en tyv der. Hvis katten er borte med noe, går tyven med noe der, og den som ser at han slaktet en snegl eller dreper den, så treffer han en tyv eller erobrer den, og den som ser at han har slått fra kjøttet og fettet av katten, så treffer han tyvenes penger eller fra det han stjal. Og den som ser at han slår en krone til han klør dem eller inntar dem, så vil han lide en lang sykdom, så helbreder han eller er alvorlig, så blir han løslatt. Og hvis katten er beseiret, er han uskyldig for sykdommen eller bekymringen hans før, og hvis katten er vill, er den mer alvorlig i sykdom og bekymring…

…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….

…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…

Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror at han har en årsak til årsaker fylt med noe av det, det er penger og drar nytte av et forbudt aspekt .~…

…Det er i en drøm betegner et løfte, og et løfte indikerer faste . Og den som ser en faste, bryter fasten, da blir han syk, eller baksnakker en muslim, og hvis han ikke faste ved glemsomhet, vil han ha et godt levebrød, og den som ser at han faste, vil få ære og omvendelse, eller sone for en ed eller Hajj, eller hvis han ser at han faste i Ramadan-måneden og var analfabeter, husket Koranen utenat. Gud den allmektige er opptatt av ham, og hvis han var syk, ville den allmektige helbrede ham, og hvis han var i en villfarelse, ville han bli veiledet, og hvis han hadde gjeld, brukte han gjelden . Og den som ser at han bevisst bryter fasten i Ramadan-måneden, så dreper han forsettlig en mann og savner en av islams lover . Og den som ser at det bryter fasten i Ramadan-måneden, han kan reise i lydighet til den allmektige Gud . Faste kan indikere pasientens død, glede og glede eller hengivenhet til den allmektige Gud . Hvis den fastende personen i en drøm er syk, indikerer det at han blir frisk, og hvis han bryter fasten, er det bevis på at det er forekommet forbudte ting . Faste Ramadan i en drøm er bevis på sikkerhet mot frykt, eller å betale gjelden og angre mennesker . Å faste de seks dagene med Shawwal er bevis på at han lapp bønn, betalte zakat eller angret på det han savnet . Faste mandager og torsdager er bevis på slektskap og frieri med dem . Å faste de hvite dagene i en drøm er en indikasjon på splittelsen av religion eller undervisningen i Koranen . Å faste den tiende av Muharram i en drøm er bevis på askese, fromhet og pilegrimsferd . Faste på dagen for Arafah er bevis for å godta almisse . Å faste de ti dagene til Dhu al-Hijjah i en drøm indikerer at han vil velsigne slutten av sitt liv med en god avslutning, eller oppfyllelsen av et lovet løfte . Å faste Ashuras dag i en drøm er bevis på å gjøre gode gjerninger og vitner om fristelse og sikkerhet fra dem, på vitner om årstidene og festene, og hvis hans kone er gravid, kommer hun til et godt barn og har tillatt rikdom . Å faste Rajab-måneden i en drøm er bevis på høytstående zoetjeneste . Fasting Shaban i en drøm indikerer at stigbøylene mottar en forespørsel om fortjeneste i butikken . Å faste på dagen for tvil i en drøm er bevis på å begå synder og synder . Å faste rettsvesenet i en drøm er bevis på å løslate fangen, omvendelse fra synderen og betaling av gjeld . Å avlegge et løfte i en drøm er bevis på å oppfylle behov, glede og lykke . Å faste for alltid i en drøm indikerer at det har vedtatt en vanskelig Sunnah, og det kan ha vært mye stillhet . Og hvis han faste en dag og bryter en dag i en drøm, kanskje en kombinasjon av en slave kvinne og en fri kvinne, eller en dhimmi og en muslimsk kvinne . Å gjøre det som ødelegger det faste i en drøm, indikerer å bryte pakt, favorisere verdens kjærlighet over det hinsidige og falle inn i det som krever bot fra en ed og andre . Og å bryte fasten etter faste er bevis på pasientens bedring . Den som så at han faste for alltid og var blant rettferdighetens og godhetens folk, indikerte at han skulle unngå synder . Den som ser at han gjør opp for Ramadan, vil bli syk, og den som faste frivillig, blir ikke syk det året . Og den som så at han faste for andre enn Gud, men for hykleri og omdømme, han vil ikke finne det han ber om ….

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….

…Al- Arkan : et tegn på alt som er frelst i det, som indikerer drukning, fordi Gud den allmektige reddet Noah, fred være med ham, og de som er med ham fra det som ble trukket ned av de vantro fra drukning og ulykke . Og indikere islam, der den er reddet fra uvitenhet og oppvigling . Kanskje indikerte det kona og slavejenta som beskytter og blir frelst fra ild og fristelse, fordi Gud den allmektige kalte henne en slavejente . Kanskje indikerte det faren og moren som hadde utfrielsen fra døden og nød, spesielt siden hun er som moren som bærer sønnen i livmoren . Kanskje indikerte den veien som troens folk ville flykte fra ilden, og kanskje indikerte det fengsel, bekymring og fornuft hvis det stagnerte, for historien om Yunus, fred være med ham . Den som ser at han har gått ombord på et skip i sjøen, ser på hans tilstand og utfallet av hans saker, og hvis han er en vantro, blir han muslim, særlig hvis han steg opp til det fra midten av havet etter at han var sikker av døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd . Og hvis han var fattig, ville han bli kvitt fattigdommen sin . Og hvis han er syk, har han gjenopprettet sin sykdom, med mindre kneet hans er med de døde, og det er det som bekrefter døden i synet, så å ri på henne er en frelse fra denne verdens fristelse . Og hvis han var våken og han var en kunnskapsstudent, fulgte han en vitenskapsmann eller hadde nytte av et flagg som han ville bli frelst fra uvitenhet for å ri Musa med grønnsakene, fred være med ham, på skipet . Hvis han så at en skyldner brukte gjelden og fjernet bekymringen . Og hvis han ser det, vil han bli fratatt levebrødet . Måtte Gud gi ham næring fra et punkt der den ikke teller, hvis den flyter med den i sin torus, indikerer dette profittens vind og Tareus ønsket . Hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp som kan beskytte ham og holde ham trygg . Og hvis han ser en død person i Sannhetens hus, vil han unnslippe og vinne barmhjertigheten til den allmektige Gud fra ilden og dens redsler . På samme måte, omvendt, hvis han ser noen i sjøen som om han er i mengden og har ridd på stien og dens korthet, så rømmer han i skipet sitt og passerer det fra gruens hav og dets ulykker, med mindre det i en drøm er hardt rammet av ham i passasjen fra ilden, så får han det i havet slik og lignende . Og hvis det ble tatt med i en fange, slapp han fra fengslingen og forårsaket flukten, og hvis han nådde kysten av havet eller gikk ned til land, ville det være raskere, raskere og bedre . Og hvis han så skipet stå stille og havets bølger stormet, varte fengslingen hans hvis han ble fengslet og sykdommen hans forlenget hvis han var syk, og så lenge han ikke kunne leve og han ikke var i stand til å reise hvis han prøvde å gjøre slik, og han kunne ikke nå sin kone hvis han hadde begått hennes beskyttelse, og han sluttet å søke kunnskap hvis han var student. Spesielt hvis det er om vinteren og i sjøen . Dette kan indikere fengsling, da Yunus, fred være med ham, var begrenset i magen på hvalen da skipet hans stoppet . Imidlertid er utfallet av alt det vi har beskrevet, god, hvis Gud vil, og frelsen til essensen av skipet og det som ble presentert for det og i det, slik som Noahs frelse, fred være med dem og overlevelsen av skipet fra den sinte kongen, fordi grønnsakene vanæret det og tok av et brett fra brettene, med den gode konsekvensen av Yunus, fred være med ham. Etter hans tilstand, og hva som ble avslørt for ham . Derfor sa de at hvis skipet ble skadet eller åpnet, ville de i det unnslippe, med mindre passasjeren går ut på land eller forfølger det, og det ikke er noe godt i det . Hvis han var syk, døde han og ble ført ut i smusset med en fryktelig belastning, og hvis han var i sjøen, ble han skadet, og kanskje ville båten hans gå i stykker på grunn av strømmen annet enn løpet . Snarere, fra hans våkenhetsvane, hvis han skyver Tatarus til land, er han ødelagt og skadet . Og hvis en kunnskapsrik søker så at skipet hans gikk ut på land og kjørte det på ham, gikk han ut i sin kunnskap og kontrovers til kjetteri, hykleri eller utukt, fordi utroskap er en avvik fra lydighet, og opprinnelsen til fremtredende og urettferdighet og hindre noe i stedet, og deretter gå ombord på skipet fra vannet det overlevde og det er beskyttet Til grunnen til at det ikke er vanlig å kjøre på, for dets beboer har også gått fra sannheten og den gamle feilbarheten . Hvis det ikke var det, ville han kanskje bryte med sin kone og bli hos henne i henhold til hans tilstand, eller kanskje han ville frigjøre slavejenta og fortsette i hennes samleie med kongen, eller kanskje hans industri var oppbrukt og hans levebrød ville være umulig, så han ville søke ham tilbake der han ikke skulle . Og hvis skipet hans ble kjørt i luften på annet enn vann, går alt som er angitt av det, tapt, enten en soldat på grunn av dets tjeneste, fjær og utstyr, eller det er installert fra resten av skipene, og det kan angi kisten til en som var syk blant sultanene, herskerne, lærde og høvdinger, og noen av dem sa : Hvem så at han befant seg i et skip på sjøen, inne i en stor konge eller sultan . Skipet er en flukt fra nød, angst, sykdom og fengsel, for den som ser seg selv som sin eier . Hvis han ser at han er i den, er han i den, med mindre han rømmer og hvis han forlater den, vil hans frelse bli raskere, og hvis han er i den mens han er på tørt land . Bekymringen var mer intens og utfrielsen var videre, og hvis den isolerte muren så at han hadde gått ombord i et skip, ville han følge mandatet til den største kongen så langt til sjøen, og vergemålet ville være i samsvar med bestemmelsene av skipet og dets kapasitet, og etter skipet fra landet etter ham fra isolasjon . Og det ble sagt at det å ri på et skip i sjøen er en reise med alvorlighetsgrad og fare, og dens avstand fra land, etter det fra skjeden . Og hvis han er i en sak, så tar han en risiko, så hvis han går ut av det, vil han unnslippe og være ulydig mot sin Herre, fordi den allmektige sa : “ Når han ikke førte dem til rettferdighet, ville de dele . ” Hvis visjonæren har gått sin stat, eller han er en kjøpmann som har gått tapt, vil skipet komme tilbake . Hvis skipet sank og ble hengt opp fra det med et brett, ville sultanen være sint på ham hvis han var guvernør, da slapp han og staten vendte tilbake til ham . Og hvis han var kjøpmann, reduserte han pengene sine og kompenserte for dem, og hvis han druknet, er han som en drukning . Og den som ser at han er i et skip midt i havet, da vil han være i hendene på dem som frykter ham, og hans død vil være en frelse for det onde det han frykter . Skipet hans sank og panelene spredte ulykke for ham i den han er kjær til . Og det ble sagt at forliset var en reise i sikkerhet, fordi Gud den allmektige sa : ~ Arken ble gjort gøy for deg å løpe i sjøen på hans befaling .~ Skipet lastet med mennesker er trygt for den som er i det på reise, for Gud den allmektige sier : ~Vi reddet ham og den som er sammen med ham i den ladede arken .~ Og å ta årer på skipet traff flagget eller få penger fra en klage . Og han tok skipets tau, Hassan al-Din og de rettferdiges ledsagere uten å forlate dem, for Gud den allmektige sa : ~Og hold deg fast ved Guds tau , og skill deg ikke .~ Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var i et svart skip uten annet enn tauene . Han sa : Du er en mann hvis religion ikke er annet enn oppriktighet, og tauene til skipet er religionens eiere ….

…Kamel : Når det gjelder kameler, hvis de kommer inn i en by uten en enhet, eller går på en annen måte enn en hest, er det skyer og regn . Når det gjelder den som eier en kamel, beseirer han menn som er forutbestemt . En enkelt kamel er en mann, og hvis den er fra araberne, er den arabisk, og hvis den er en formue, så er den en ikke-arabisk, og svaret på den er en reisende, en sjeik, en eunuk eller en kjent mann . Kanskje indikerte kamel Satan, da det ble rapportert at Satan var på topp . Kanskje indikerte det døden på grunn av hans høytidelighet og redningen for hans skapelse, og fordi han ber til sine kjære til fjerne steder . Og kanskje antydet han den uvitende, hykleriske mannen, for å si til Den Høyeste : ~ De er ikke annet enn sauer .~ Og det indikerer graviditeten til en pasient . Kanskje han antydet skipet, fordi kameler er skip på land . Det indikerer tristhet når profeten, fred og velsignelser er over ham, sa: ~Å ri på en kamel er sorg og berømmelse .~ Hvis pasienten så at han kjørte på en kamel for å reise, døde han, og det var hans kiste og berømmelse . Og den som rir på en kamel og er sunn, han reiser, med mindre han kjører den midt i byen eller ser ham ikke gå med den, for han vil oppleve sorg mens han hindrer ham i å komme seg opp på bakken, som inneslutning og sykdom på grunn av jordens avstand fra ham, og berømmelse : hvis han ser at opprør mot autoritet eller skapelse vil utholde over kongene, blir han tatt og omkommet, spesielt hvis det er noe som legger til hans velkjente klær, med mindre han legger den på en bærende eller en båre, for han kan søke hjelp fra en diger mann eller være i stand til det . Hvis kneet hans er en kvinne som ikke har en mann, er hun gift, og hvis mannen hennes er fraværende, vil han ta det før henne, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer ondskap og skandaler, for hun er kjent for det blant mennesker . Når det gjelder den som så en kamel som kom inn i halsen, vannet eller redskapet , så er han en jinn som kommer inn i den, eller den som indikerer at fartøyet fra familien og tjenerne hans kommer inn . Og den som ser en kamel lemlestet i et hus, da dør husets herre hvis han er syk, eller hans tjener, tjener eller overordnede dør, spesielt hvis hans kjøtt er atskilt og hans bein er atskilt, dette er hans arv . Og hvis han slaktet ham for å spise den, og det ikke er noen syk, er det et lagerhus som han åpner, eller en endring som tillater ham å få sin bounty . Men hvis kamelen er midt i byen eller blant en gruppe mennesker, er det en mann med en kjøl som blir drept eller dør . Hvis han ble slaktet, så ble han gjort urett, og hvis han ble slaktet i live, var hans autoritet borte eller fjernet fra ham, eller han tok pengene hans, og den som så en kamel spise kjøtt eller søke rollen som mennesker, da spiser han av det fra hvert hus en ukjent spiser, så er det en epidemi som er i mennesker, og hvis han jager dem, så er det en hersker eller en fiende Eller en strøm som skader mennesker, så den som bryter den, bryter et medlem av den , eller spiser det, vil han bli skadet i så mye som han har mottatt . I tillegg til elefanten, sjiraffen og strutsen i dette ansiktet . Et kameltog om vinteren er en slepeguide . Det ble sagt at det å ri på en arabisk kamel er en pilegrimsreise, og den som faller av en kamel, vil bli fattig . Og fra spydet hans en syk kamel . Og den som ble fanget på en kamel, han ble rammet av penger og sorg, og det kranglet mellom ham og en mann . Eden så ut som om han var hard mot ham, bedrøvet av en sterk fiende . Hvis han tar kamelkroken og fører den til et kjent sted, betegner det en ødeleggende mann til godhet . Og det ble sagt at kamelen drives av tøylene, et bevis på at noen høvdinger er underlagt den . Og den som pleier en gudfarskamel, vil få vergemål over araberne, og hvis det er Bakhatti over ikke-araberne, og den som ser som om han har tatt fra brønnene sine, vil han ha pengene igjen, og hvis han ser to kameler slåss , vil en krig finne sted mellom to store konger eller to menn . Og den som spiser et rått kamelhode, han vil baksnakke en stor mann . Å ri på en kamel for de som ser den, vil reise med den, og hvis han ser at han melker kameler, vil han slå forbudte penger . Og den som spiser kamelkjøtt, han blir syk . Og den som blir slått av kjøttet sitt uten å spise, får penger av den årsaken som kameler tilskrives i synet, og kamelskinn er arvestykker ….

…Når det gjelder tolkningen av sykdom, er det ikke prisverdig, fordi det er korrupsjon i religionen, og kanskje den som søkte pleide å multiplisere løgn. Det ble sagt at den som så at sykdommen hans lenge hadde mistet syndene sine og møtte Gud i hans beste tilstand, og noen av dem sa at den som så at han var syk uten smerter, så han ville se et øyeeple og ikke ville dø det året, og hvis pasienten så at det ble sant, er kroppen hans utenfor hans hjem, med mindre han snakker til folk og snakker med dem, for dette er et tegn på hans uskyld. Og den som ser at sultanen er syk, han er ikke prisverdig i søkerens rett, og hvis det er mellom ham og en krangel, blir han beseiret. Og den som ser at han har svakhet i øynene, så han mangler levebrød, nød, illusjon og tristhet, og hvis han ser noen som helbreder ham eller dreper ham, indikerer han godhet og rettferdighet. Sannheten hans kan være løgn, og den som ser med munnen sin svakhet mens han sårer ham, fordi han har fått kval på siden av sine slektninger, og den som ser smerter i nakken, han vil ha tillit til at han forsømmer, og den som ser at hjertet er svakt og har smerte, da spiser han det forbudte eller indikerer hans hykleri. I det kan det antydes av menneskets alderdom og bøyningsbehovet og oppfatningen. Men ved hans side er han vond, og det indikerer et urolig hjerte, sorg og tetthet i brystet. Og den som ser at leveren hans er syk, han vil ha liten medfølelse for barna sine. Og den som ser at hånden hans er syk, så tørker broren, partneren eller vennen sin bror eller partneren eller vennen. Fordi dette er et vitnesbyrd, og den som ser at han har vondt i magen som er tyngre, indikerer hans kjærlighet til sine slektninger og den som ser hans hemmelige smerte, indikerer at han glemmer å håndtere kona…

…Elefanten : Det er uenighet om det, noen av dem sa at han er en stor konge, og noen av dem sa en forbannet mann fordi han er et monster . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin, og sa : Jeg så som om jeg var en elefant . Ibn Sirin sa : Elefanten er ikke en av de muslimske båtene, jeg frykter at du er imot islam . Og det ble sagt at det er en berømt, flott ting som er ubrukelig, fordi kjøttet ikke blir spist eller melket . Noen av dem sa : Den som så en elefant og ikke syklet på den, ville se en reduksjon i seg selv og tap av pengene sine . Hvis knærne hans oppnår en enorm og knapp besittelse, og han vil seire hvis han er egnet til autoritet . Hvis han ikke var i form, møtte han en krig og vant ikke, fordi rytteren hans aldri er i en plan, så han vinner ikke, fordi Gud den allmektige sier : “ Så du ikke hvordan det han gjorde mot ledsagerne til elefanten , ” Og kanskje ble han drept i den . Hvis han kneler på en sadel mens han adlyder ham, gifter han seg med datteren til en enorm, fremmed mann . Hvis han var kjøpmann, ville handelen hans være stor . Hvis han kneler fra henne om dagen, skiller han seg fra kona og gjør ham syk på grunn av henne . Den som gjeter en bratsj, frustrerer de persiske kongene, og de blir ledet i samsvar med hans lydighet . Hvis han ser at han melker en elefant, planlegger han en stor konge og skaffer seg tillatte penger fra ham . Og elefant møkk kongens penger . Han så en elefant drept i landet sitt, for kongen i byen, eller en mann av dens høvding, dør . Og den som ser som om elefanten truer ham eller vil ha ham, så er det syk, og hvis han ser som om han har kastet det under seg og faller over ham, indikerer dette at visjonens person dør . Hvis han ikke kaster ham under seg, vil han gå i vanskeligheter og bli frelst . Det har blitt sagt at elefanten er helvetes konge . Når det gjelder kvinner, er det ikke en god guide, men de ser det . Og det ble sagt at den som så ut som om han snakket med elefanten, ville få mye godt av kongen . Hvis han så at han ble fulgt av en elefant som løp, fikk han en forberedelse fra en konge . Og den som slo elefanten med kofferten, han ville være heldig . Og det ble sagt at det å se elefanten i andre land enn India var alvorlig og livredd . Og i Nubia, en konge . Og elefantene kjemper mot to konger . Elefanten er mest indikativ for den utenlandske sultanen, og kanskje den store kvinnen og det store skipet, og indikerer også ødeleggelsen og sirkelen, når det gjaldt de som brakte elefanten til Kaaba fra fuglene i Ababil og steiner fra steinen . Og kanskje indikert av døden . Å kjøre på det indikerer ekteskapet til en enkelt person, eller ombordstigning på et skip eller en bærende person hvis han reiser . Ellers vil han få makt eller få kontroll over en konge, med mindre han er i krig, for han er opp ned og drept . Og den som ser elefanten ut av en by og dens konge er syk, han vil dø, ellers reiser han fra den, eller er isolert fra den, eller et skip reiste i den, hvis den var en sjøby, med mindre det er en epidemi eller utslettelse eller nød, så går den bort fra dem ved at elefanten forlater dem ….

…Hvis en seng i en drøm ikke har madrass, reiser den på grunn av det som kalles ~å gå~ . Og det ble sagt : Han er en kone, og den som ser at han ligger på en seng, han vil returnere til ham noe som hadde kommet ut av hans hånd, og hvis det er en kraft som svekker hans autoritet, blir han sterkere . Hvis han ser at han ligger på en seng med en madrass på seg, vil han få høyde, høyde og minne om hykleriske mennesker . Hvis det er en sko på foten hans, reiser han med hykleriske menn . Og den som så at han lå på en seng på et godt sted, ville få kraft, høyde og stolthet . Og sengen og alt som sover over den indikerer visjonærens kone og hans Mamelukes . Og det ble sagt : Sengen indikerer hva en person er fornøyd med, og indikerer hver båt, kone, last eller kiste fordi det er sengen til manien . Og den som har en stor seng i en drøm, hans autoritet vil være borte hvis han er konge, og han blir fjernet hvis han er hersker, og hans kone blir igjen hvis hun er en trassig, eller hun dør hvis hun er syk, eller hvis mannen hennes er pasienten . Sengens ansikt kan indikere ektemannen, og baksiden av sengen kan indikere kona . Og den som ser seg selv på en ukjent seng, med en madrass på, han vil møte kongen, ellers sitter han på et høyt sted . Hvis han var sølibat, giftet han seg . Hvis kona hans var gravid, fødte hun en gutt . Hvis han så at han satt på en seng uten madrass, ville han dø eller reise, og hvis han var syk, ville han dø . Hvis han så at han lå på en seng . Med ham en kvinne er han med henne i glede og mildhet, og det kan være ondskap og uenighet mellom dem . Og hvis en kvinne uten ektemann ser at hun bærer en seng hjem, vil hun gifte seg . Og den som ser at sengen hans er reist og han er syk, så er det bevis på at han har kommet seg etter sykdommen ….

…Abu al-Qasim Umar bin Muhammad al-Basri fortalte oss Btnis, han sa Ali bin al-Musafir fortalte oss, han fortalte oss Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, sa han, fortalte min onkel meg . Han sa Abu Bishr fortalte meg på autoritet fra Ibn Shihab. Han sa Abu Salamah bin Abdul Rahman fortalte meg at Abu Hurairah sa : Jeg hørte Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, si : Den som ser meg i en drøm, er som om han så meg i våkne liv, så Satan imiterer ikke meg . Abu Salamah sa, Abu Qatada sa, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som har sett meg, har sett sannheten . Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi fortalte oss i Damaskus, han sa Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai fortalte meg, på autoritet fra Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, på autoritet fra Yahya bin Saeed Al-Qattan, med myndighet fra Saeed bin Muslim, med myndighet fra Anas bin Malik . At profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som ser meg i en drøm, vil ikke komme inn i helvete . Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani fortalte oss i Mekka, som Gud den allmektige bevoktet i den store moskeen. Han sa: Abu al-Hassan Mohammed bin Sahl fortalte oss, på fullmakt fra Muhammad bin al-Musfy, på fullmakt fra Bakr bin Saeed, på fullmakt fra Saeed bin Qais, på fullmakt fra sin far, sa han : The Guds sendebud, fred være med ham , sa : På ham : Den som så meg, kommer ikke inn i helvete i en drøm . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud har sendt Muhammad, må Guds bønner og fred være over ham, en nåde til verdens. Salig er den som så ham i sitt liv og følger ham, og salig er den som ser ham i søvne, for hvis han ser ham som en skyldner, vil Gud bruke gjelden hans, og hvis han ser ham syk, vil Gud helbrede ham . Og hvis han ser ham i nødvendigheten av å utføre pilegrimsreisen til huset, og hvis han ser ham i et ufruktbart land som har befruktet seg, eller på et sted hvor urettferdighet har spredt seg i stedet for urettferdighet i rettferdighet, eller på et fryktelig sted for sikkerhet for familien sin, dette er hvis han ser ham på sin egen måte . Og hvis han ser ham blek i fargen, utslitt eller savner noe av byttet, indikerer det svakheten i religionen det stedet og fremveksten av kjetteri, og på samme måte hvis han ser en loslitt klær . Hvis han ser at han drakk blodet sitt for sin kjærlighet i det skjulte, blir han martyrdøpt i jihad, og hvis han ser at han drakk åpent, indikerer dette hans hykleri og gikk inn i blodet til familien og hjalp til med å drepe dem . Hvis han ser ham som om han er syk, forverrer han sykdommen sin, da blir folket der stedet reformert etter korrupsjon, og hvis han så ham, fred være med ham ri, ville han besøke hans gravridning, og hvis han så ham til fots, han gikk for å besøke ham til fots, og hvis han så ham stå opp, var kommandoen hans rett fram, og hvis han så ham ringe til bønn på et sted der Omar ødela stedet, og hvis han ser det som om han spiser det, det er det han ba ham betale Zakat av pengene sine . Hvis han ser at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, er død, vil en av hans etterkommere dø, og hvis han ser begravelsen på et sted, er det en stor ulykke, og hvis han ser at han har utført hans begravelse til og med for en grav, så er han tilbøyelig til kjetteri . Og hvis han så at han hadde besøkt graven hans, ville han slå mye penger, og hvis han så som om han var profetens sønn og ikke fra hans etterkommere, indikerer hans visjoner at hans tro ble ryddet, og hvis han så at han var far til profeten, fred være med ham, han indikerte svakheten i sin religion og svakheten i hans tro og sikkerhet . Å se en enslig mann, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, i en drøm gjelder ikke ham, men gjennomsyrer det muslimske samfunnet . Det ble fortalt at Umm al-Fadl sa til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Jeg så i en drøm som om noen få av kroppen din ble kuttet av og plassert i fanget mitt , og han sa : Godhet Jeg har sett at Fatima vil føde en gutt, hvis Gud vil, og han vil bli plassert i fanget ditt . Hun fødte Fatima Al-Hussein, fred være med dem, og han ble satt i fanget på henne . Og det ble fortalt at en kvinne sa : O Guds sendebud, jeg så i en drøm som om noe av kroppen din var i huset mitt. Han sa : Fatima føder en gutt og ammer ham, og hun fødte Hussein og ammet ham . Hvis profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så at han hadde gitt ham noe av det mest ønskelige godset i denne verden, eller mat eller drikke, så er det bra at han oppnår så mye som han ga ham, og hvis det han ga ham var av dårlig substans, som vannmelon og andre, da ville han bli frelst fra en stor ting, bortsett fra at det ville være vondt og sliten . Hvis han ser at et av medlemmene hans, fred være med ham, med visjonens forfatter, har oppnådd det, så er han en kjetteri i sine rykter og har fulgt den uten resten av islams lover og forlatt andre uten resten av muslimene . Jeg hørte Abu al – Hasan Ali bin al – Baghdadi, scene for Ali bin Abi Talib, må Allah være fornøyd med ham sier : sønn pappa sa en lege de fattige : det var mine døve ti år, og jeg tok byen og bestemte meg mellom den graven og prekestol, jeg så profet Allahs fred være med ham i en drøm, sa jeg : O Allahs sendebud du sa: den som spurte meg midler, min forbønn er nødvendig for ham, sa han : May Gud helbrede deg , hva jeg sa, men jeg sa : Den som ba om midlene fra Gud, min forbønn er nødvendig for ham, sa han, så han gikk bort fra meg med velsignelsen i sitt ord, må Gud velsigne deg . Abdullah bin Al-Galaa fortalte om en situasjon som kom inn i byen Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg gikk til graven til Guds sendebud til ham, og jeg hilste på ham og hans to følgesvenner , må Gud være fornøyd med dem, da sa jeg : O Guds sendebud, jeg brydde meg ikke, og jeg er gjesten din, da trappet jeg ned og sov uten graven, så jeg profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom til meg, så jeg reiste meg, og han ga meg et brød, så jeg spiste noe av det, og tok hensyn og hadde litt brød i hånden . På autoritet fra Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi sa han: Jeg så den utvalgte, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm i en flyktighet i årene seksti og tre hundre, og jeg brukte å lese med sultanen, og de hørte ikke og snakket, så jeg gikk hjem i klagesang, så jeg sov og så profeten, fred og velsignelser være over ham, som om han hadde skiftet farge, så han fortalte meg fred være med ham : Har du lest Koranen i ord Gud den allmektige i hendene på folk som snakker og hører ikke lese? Ikke les etter dette, bortsett fra hva Gud vil . Jeg la merke til det mens jeg holdt tunga i fire måneder, og hvis jeg hadde behov for å skrive det på lappen, deltok eierne av hadithene og meningsinnehaverne på meg, så de utstedte en fatwa som jeg snakker til slutt av saken, fordi han sa : Bortsett fra hva Gud vil, som er et unntak, så jeg sov fire måneder senere på stedet der jeg først sov. Jeg så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm som heiet ansiktet hans, og han sa til meg : Er det bevist? Jeg sa : Ja, Guds sendebud . Han sa : Den som omvender seg, Gud vil tilgi ham, stikk ut tungen . Han tørket tungen med pekefingeren og sa : Hvis du er i et folks hender og du leser Guds bok, så kutt av lesingen til de hører Guds ord . Jeg la merke til, og tungen min var åpen, takket være Gud . Det ble fortalt at en mann fra Al-Manaseer ble syk, og han så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, en natt som om han fortalte ham om du vil ha det bra med sykdommen din, så ta nei og no . Da han våknet, sendte han til Sufyan Al-Thawri, må Gud være fornøyd med ham, med ti tusen dirham, og han beordret ham å tildele det til de fattige, og han spurte ham om visjonens uttrykk, så han sa betydningen av hans ord, verken eller oliventreet, fordi Gud den allmektige beskrev det i sin bok og sa : verken østlig eller vestlig . Og fordelen med eieren er følgesvennene til de fattige med deg, sa han: Han behandlet ham med oliven, og Gud ga ham velvære ved å bruke velsignelsen fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred og ærbødige hans visjoner . Vi lærte at en mann kom til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm. Han klaget til ham at tilstanden hans var stram, så han ba ham gå til Ali bin Isa og fortelle ham at han vil betale deg det som er bra for deg, så han sa, Guds sendebud, ved hvilket tegn? Han sa fortell ham med et tegn på at du så meg på Batha, og jeg var ulydig fra bakken, så jeg gikk ned og kom til meg, så jeg sa gå tilbake til deg . Han sa, og Ali bin Isa ble avskjediget, og departementet vendte tilbake til ham . Da han la merke til det, kom han til Ali bin Isa, som var minister på den tiden, og han nevnte historien sin. Han sa at det var riktig, og han betalte ham fire hundre dinarer, så sa han å bruke gjelden din, og betale ham ytterligere fire hundre dinarer, så sa han, gjør det til din kapital, så hvis du bruker det, gå tilbake til meg . Og han nevnte en mann som visste hva du ville ha fra folket i Basra, og han pleide å selge talismanen. Han sa at han sendte en lekter fra noen av guvernørene i Ahwaz, og jeg var uenig med ham om prisen. Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred i en drøm, så jeg sa til ham, Guds sendebud, den så og så forbannede Abu Bakr og Omar, må Gud være fornøyd med dem, sa han, ~Bring ham til meg , og jeg kom med ham, ~sa han,~ legg ham og legg ham ned, ~så han sa,~ Slakt det, ~så jeg sa, Guds sendebud, slakt det? Så sa han: Slakt ham til hun sa tre ganger, så rullet jeg kniven over halsen hans og slaktet ham, og da jeg begynte å si: Jeg går til ham, formaner ham og forteller ham hva jeg så fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg gikk og da jeg kom hjem til ham, hørte jeg ulven, og det ble sagt at han døde . Og Ibn Sirin kom til en mann som ikke var beskyldt for sin religion, engstelig, og han sa at jeg så i går i søvn, som om jeg hadde lagt føttene mine på ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa til ham: ~Satt du i går med spøkelsene dine?~ Han sa ja, han sa, så han tok dem av, så han tok dem av og under det ene benet var det dirham over ham, Muhammad, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred ….

…Og den som ser at han gravde en jord og hentet ut jorda, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis han reiser, er hans grav en reise og skitt i det er hans inntjening og penger , og den som ser at han graver et hull eller en brønn eller en kanal, jeg tror at han gravde vann fra den, og hvis det er for seg selv, er det et privat levebrød. For allmennheten, og hvis han trodde ved å grave den at han kom inn i den, lurte han ham, og hvis han så at han kom inn i den, vendte bedraget tilbake til ham uten den som ville ha det med ham og som så at han førte ut vannet mens han gravde, så er det en levende kontrakt, og den som så at han var i en grop, han skilte seg fra sin kone eller på en grop og gikk ikke ned i den, han var mellom dem Konflikter og den som ser det han kom ut fra en grop eller lignende, og hvis han er syk eller fengslet, så er han ute av det han er i, og den som ser at han kom inn i en hule eller ut av en mur, så er han trygg fra det han frykter og vil få hans forespørsel…

Sykdom Din visjon i en drøm forutsier at problemer vil oppstå og at familiemedlemmene dine blir syke . Hvis du drømmer om at du er syk, advarer dette deg om å være nøye med deg selv . Hvis du ser et familiemedlem som er syk blek, forutsier dette at noen ulykker vil gjenta seg uforutsigbart på hjertet av hjertet ditt . Du ser ofte denne drømmen mens du er syk . Hvis en kvinne drømmer om sykdommen, forutsier dette at en usett hendelse vil kaste henne i anfall av fortvilelse og få henne til å savne et forventet besøk eller underholdning ….

…Nesen : det indikerer verdigheten eller ydmykelsen til hans følgesvenn, og alle de som flagrer ham og viser seg, fordi arroganse blir lagt til det, så det sies å være høyt med nesen, og det sies i ydmykelse til tross for nesen . Og kanskje indikerte han gutten og faren, og nevnte den med hodet og skjeden, fordi den strekker seg til slimet hos mennesker, og den er som en sædceller og har en likhet i ordtaket, så det er sa at farens sutur ligner på den. Kattan, hannen fra høyre og hunnen fra nord . Den som kutter nesen, jeg vil se på tilstanden hans. Hvis han er syk, vil han dø. Ellers vil noen fra familien hans som peker på nesen, omkomme, hvis han er syk, og hvis han ikke er syk, vil han ha en skandale som han, enten fattigdom, tretthet, forlatelse eller barbering av skjegg eller kjønnshår ….

…Butikken : betegner hvert sted hvor en person drar nytte av interessen for sin verden og andre ting, for eksempel frukthagen, feddanen, palmetreet, kona, faren og moren eller boken, fra ordene til offentlig for hvem som helst som har interessert seg, gjør det til sin butikk . Den som så butikken hans, ble ødelagt, hvis faren hans var syk, døde han fordi han levde av ham . Og hvis moren hans var syk, ville hun omkomme, fordi hun reiste ham opp med melk og forsterket den med sitt levebrød . Og hans kone var gravid eller syk, hun døde fordi hun er hans verdslige liv, hans glede og glede, og den som er i hennes mage, er hans vann, og hans sønn er hans penger til tolkning . Hvis ikke noe av det, så blir hans levebrød vanskelig og stedene der hans styrke blir hindret for ham . Og den som ser at han knekker døren til butikken, han snur seg fra den . Hvis han så butikkdørene stengt, var bagasjen deprimert og virksomheten stengt . Hvis han ser dørene blokkert, vil de dø og minnet om dem vil være borte . Hvis han så den åpnes, ville den åpne handelsdørene for dem ….

…Al-Qanater : Den ukjente qantara indikerer verden, spesielt hvis den er mellom byen og kirkegården, fordi verden passerer og ikke varer . Kanskje indikerte det skipene fordi det er som avstanden og formidlingsstien mellom de to stedene, og det kan indikere sultanen, herskeren, muftien og alle som folket når sine saker med og gjør neglen hans til en bro i deres staller, og det kan indikere stien fordi det er en hindring i mengden mellom ham og paradiset . Den som går i en drøm i en bue over hele verden til det hinsidige, særlig hvis han etter hans kryssing finner døde mennesker, eller går inn i et hus hvis konstruksjon, familie og stilling er ukjent, eller en fugl flyr med den, eller blir svelget av en dyr, eller faller i en brønn eller en grop, eller stiger opp til himmelen, alt dette Hvis han er syk i våkenhet . Og hvis han ikke var syk, så jeg, og hvis han var på reise, ville hun ha informert ham om at han ville tilbringe sine reiser, og jeg henviste til det som ble presentert ovenfor med tegn på godhet og rikdom, eller ondskap og fattigdom som han ga til ham ved nedstigning av Qantara . Hvis han går ned til fruktbarhet, fiken, bygg, dadler, en kvinne eller en gammel kvinne, kommer han til renter og penger, og hvis han går ned til et land og en moske, vil det han vil ha på reisen enten Hajj , erobring eller binding . Hvis hun fikk en løve, slam, halm, halm, svarte druer, Sudan, kuttet vann eller en rennende strøm, er det ikke noe godt i alt han møter under sine reiser eller når han når familien sin, og hvis det er en argument for ham eller en president som trenger det, og han så fra ham bevis på det Alt som ble åpenbart for ham fra godt eller ondt . Når det gjelder den som blir en bro eller bro, vil han få autoritet og trenge ham, sin stilling og det han har . Kolonner : Kolonnen betegner alle som er avhengige av det og hva som er en borgermester, dåp og søyle som islam, Koranen, Sunnah, rettsvitenskap, religion, sultan, jurist, hersker, far, mester, mann, verge, vitne, kone og status . Av plasseringen av søylen og økningen i drømmen og sovende egenskaper, viser det seg tolkningen av saken og visjonens virkelighet, så den som ser en søyle har vippet fra sin plass og nesten falt under dens konstruksjon, og hvis det er i den store moskeen, så er en mann av sultanens menn enig med ham eller er i ferd med å vike fra hans lydighet eller fra hans lære, eller en mann blant de lærde eller rettferdige, han vender seg bort fra hans kunnskap og har en tendens til ikke å være rett for en fristelse som kom inn i ham eller plaget ham, og hvis han er i en stammemoske, så er han hans imam, hans muezzin eller den som bygger ham og tjener ham . Og hvis søylen er i hans hjem og i sin bolig, og hvis den visjonære er en slave, så er søylen hans herre som skifter til ham, og det ser ut for ham at han hater, og han frykter ham hvis han var redd for ham i en drøm om at han skulle falle på ham, og hvis han var kvinne, så er søylen hennes mann, og hvis han er en mann, er søylen hans far, og søylen er sykdommen som tilskrives ham. Eller han omkom hvis han var syk, og på samme måte hvis han reiste seg til himmelen og var fraværende i den, eller falt i en brønn eller en grop og ikke så . Hvis søylen er en av kirkens søyler, er det som tilskrives den det som ble gjort av en vantro eller kjetter, som munker, diakoner og kjettere ….

…Støv er i en drøm betegner mennesker fordi de ble skapt av det . Og kanskje antydet han storfe og dyr eller verden og deres folk, fordi støv kommer fra jorden, og det inneholder konsistensen av skaperverket, og araberne sier : En mann er støvet hvis han er rik . Kanskje indikerer skitt fattigdom, de døde eller graven. Så den som graver en jord og henter ut smuss, hvis han er syk eller syk, så er dette hans grav, og hvis han reiser, er hans støv hans inntjening, penger og renter, og å slå på jorden er hans reise, og hvis han søker ekteskap, jorden er en kone, og graving er en oppløsning, og pickaxe er en mann, smuss er en kvinnes penger . Og hvis han var fisker, så gravde han den for jakt, og hans jord er hans gevinst og det han drar nytte av, ellers er hans graving nødvendig i hans forfølgelse, og han tjener det bedrag eller triks . Den som kastet hånden fra skitten eller kastet et klesplagg, hvis han var rik, gikk pengene hans tapt, og han ble rammet av ydmykelse og nød, og hvis han hadde gjeld, eller han hadde et depositum , ville han returnere det til familien sin, og han fjernet alt fra hånden og trengte etter ham, og hvis han var syk, så kastet han hånden fra verdens gevinster og fratatt pengene sine . Å treffe hånden med smuss er bevis på spekulasjoner og gevinst, og å slå den med et belte eller en pinne indikerer en god reise . Noen av dem sa : Å gå gjennom skitt søker penger, og hvis en samler inn eller spiser det, samler han inn penger, og pengene strømmer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, er pengene for noen andre, og bærer han noe fra skitten, vil han ha like mye som han bar . Hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, blir han lurt til å ta penger fra kona, og hvis han samlet det i butikken sin, samlet han inn penger fra levebrødet . Og den som ser som om han blåser støv, så er det penger som rammer ham, og at skitt er penger og dirhamene deres, og hvis han ser det som å feie støv i et hus og ta det ut, så er kona sine penger borte . Hvis himmelen regner med støv, er det bra hvis det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og blir rammet av noe av dets skitt og støv, så vil han få penger fra arven sin . Hvis han legger skitt på hodet, slo han et vell av svekkelse og svekkelse . Og den som ser det som om en person skyver skitt på hodet og øynene, da bruker den som skyver skitt på den som blir oppfordret til å bære en ordre på ham, og skaffe seg noe tiltenkt . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye støv, plager han . Og den som feier butikken sin og tar ut skitt med klut, han blir forvandlet fra sted til sted . Mannen gikk i skitten og søkte penger . Hver gang støvet på hodet treffer ham, refererer de ikke til den allmektige Gud i det . Støv er menneskets alder og liv . Og skitt indikerer levebrød, jordbruk, metthet og sult . Og den som så at han satt på rent, godt smuss, indikerer lykke og seier, og kanskje til og med tvil om religion . Og kanskje antydet han jorden til mannen som han ble skapt fra, eller jorden han vendte tilbake til . Og skitt med en kvinne i en drøm er et tvilsomt lam . Kanskje refererer skitt til vann, ild eller vind fordi det er et av elementene . Og det indikerer den vanskelige reisen der det er behov for ablusjon . Hvis noen går til et støvpunkt, berømmer han folket med poesien og skuffet intensjonen . Kanskje indikerer skitten ulykken . Kanskje indikerer skitt gjelden som vanærer skyldneren . Smuss indikerer hastigheten på å avlaste behovet og oppfyllelsen av løftet, fordi det er støvet av det . Og den som har varer, Barthes, spesielt hvis han ser skitt med den eller på den, selv om skitten er omvendt ….

…Den som ser på seg selv som et ihram : Hvis han er syk, vil han dø og den tiltalende svarer og den som kalte blir besvart, og har flyttet fra klærne i denne verden til klær fra det hinsidige . Og hvis han var skyldig, angret han og ble fratatt det han var som svar på Gud gjennom lydighet og gjerninger . Og hvis han hadde et løfte om faste eller bønn, tok han på seg det han skyldte . Og hvis noen som har en syk kone eller en kvinne som har en syk mann ser det, vil den syke fra henne dø, og eieren hennes forlater ham . Og det kan indikere skilsmisse hvis de møttes i en drøm i Ihram, slik at noen av dem er forbudt for andre, eller det var i å vekke noe som støtter det, med mindre hans Ihram er i silke og saflor, så blir han strippet til tjeneste for sultanen, eller han gifter seg forbudt, eller kommer til ham og skynder seg til ham . Hvis noen andre enn Gud svarte, eller i sin upartiskhet var han blind, eller i et elendig ansikt, eller i henhold til pilegrimsvandringens dumhet, ville han strippe islams nakke fra nakken i en gjerning som han hadde tenkt, eller makt til å lede den, fordi Hajj er intensjonen på språket ….