…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….
Drømmer om turtle sølv ring slitasje i hvilken finger
(132 betydninger av å drømme om turtle sølv ring slitasje i hvilken finger)…Den som ser at han ga en annen ring enn formen til ringer, og den var laget av gull, og den har ikke gravering, og den er heller ikke kjent for ordlyden, den er som gull, og den blir tolket på to sider hvis han ikke kjenner til gravering og formulering, er det enten han eier eller prinsen sin sint på den ….
…Og den som ser at han ringer anropet midt i huset sitt, så dør sønnen eller søsteren ….
…Sølv er i en drøm totalt penger . Og klikket på sølv er en slavejente, en hvit kvinne, fordi sølv er essensen av kvinner . Og den som så at han hentet ut mye sølv, ville treffe en skatt . Hvis han ser at han smelter sølv, kjemper han med sin kone og faller i folks tunger . Og sølvkar er butikker for eierne, eller gode gjerninger som er nødvendige for å komme inn i paradiset. Den Allmektige sa : ( Eller sølvkar vil bli sirklet over dem, og kopper var flasker ). Å se store fartøy med dårlige er korrupsjon, kjetteri og mistanke som den visjonære står for ….
…Hvis han ser som om han får beskjed om å gå inn i paradiset, så kommer han ikke inn i det, så indikerer hans visjoner at man forlater religionen, fordi Gud den allmektige sier : “ Og de kommer ikke inn i regressen før kamelen kommer inn i skredderens gift . ”…
…Og den som ser en av de vantredes døde og hans tilstand er god og hans utseende er vakkert, hans visjoner indikerer høyden på saken på hans hæler og indikerte ikke hans gode tilstand hos Gud, den velsignede og opphøyde være han, og han kan dø for monoteisme og bare Gud den allmektige har sett det ….
…Og den som ser at det er en begivenhet inne i huset eller i dørene, så har det skjedd noe med kvinner ….
…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….
…Den som ser at han setter en form i frykt, gifter seg med en kvinne ….
…Og den som ser at han er i vann og han er sterk i kroppen, så skal han tolke sitt arbeid i en vanskelig sak fra en konge, og hans ordtak er akseptabelt, spesielt hvis det tilskrives den saken ….
…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….
…Og den som ser at han er i et skip i regnvann eller en dam, så strømmer verden over ham og øker i sin religion mye godt, og han blir fortsatt belønnet for seg selv og pengene sine ….
…Og den som ser at han er begravet i en grav i form av de døde uten å fylle, da vil han gifte seg med en kvinne ….
…Og den som ser at han er i en fjellhule eller har til hensikt å gå inn i den, det er et tilflukt og et fristed for den allmektige som sier: ~ Så gå til hulen, din Herre vil spre din nåde for deg og forberede deg fra kommandoen din et akkompagnement . ~…
…Og den som ser at han er i en utvidet ørken og et antall blomster, vinder og roser har spiret i den mens han er i den, så vil han følge en mann med stor skjebne og tilegne seg av sin kunnskap, fornuft og kunnskap, og det kan være en tilnærming til en rettferdig konge og å oppnå godt og nytte hvis han er egnet til det ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…
…Og det ble sagt at den som så at han gjorde i en kirke det folket er enig i, begår forbrytelser ….
…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….
…Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….
…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….
…Og den som ser en rihan i hagen sin eller i hjemmet sitt, han vil få nytte av det som er nevnt ….
…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…
…Den som ser at han er midt i noen midt i det, så er det ifølge de som uttrykker det som drap og dets styring ….
…Og den som ser Tawasiah, kommer inn i ham mens han er i god form, så vil han tolke på to måter oppnåelse av levebrød og sikkerhet, og hvis han er i en stygg form eller har det han benekter, kan det være en søksmål mot en hersker , og hvis han ser ham kalle ham til en bestemt sak, så blir hans tolkning om betydningen av den saken ….
…Al-Salmi sa: Den som så at noe av tennene hans falt i fanget på ham, eller at det var i plagget hans, eller at det falt i hans hånd, tolkes det på to sider, enten å sette en gravid kvinne eller bruke penger , og den som ser at tennene har en mangel som han benekter i årvåkenhet, tolkes det i tre aspekter: de er tristhet, konkurs og død av slektskap eller svakhet Hum ….
…Ringen : Når det gjelder ringen, indikerer den hva han eier og er i stand til, så den som ga en ring, kjøpte den eller ga den til ham, han ville få myndighet eller konge hvis han var en av hans familie, fordi kongen av Salomo, fred være med ham, var i hans ring, og det er også fra hva kongene trykker bøkene sine og de mest hederlige skattene sine . Kongen kan ha et hus der han bor og gå inn i eller eier det, og han låser det i døren hennes, og det kan være en kvinne som gifter seg med henne og tar i bruk hennes ukrenkelighet og bryter ringen hennes eller trenger inn i magen hans i den, og krydderfeddet blir ansiktet hennes, og å ta ringen fra Gud den allmektige kan være for den asketiske og tilbedere å være trygg fra Gud den allmektige fra det onde når avslutningen på konklusjonen er og han tok den fra profeten, må Guds bønner og fred være på ham, eller fra verden et godt budskap om å få kunnskap, og alt dette er hva ringen er sølv, men hvis den er gull, er det ikke noe godt i den, og på samme måte hvis den er jern fordi den er ornamentet til folket i helvete, eller kobber for det som er i navnet på ordet dårlig, og det som er laget Inkludert en av endene på jinen, søker vi tilflukt hos Gud fra alt ondt . Det ble sagt : Ringen indikerer også faren og kvinnen, eller kjøp av en slavejente, hus, dyr, penger eller vergemål, og hvis det er av gull, er det en manns ydmykelse, og det ble sagt at den som ser at han har på seg en jernring, det indikerer et godt at han oppnår etter tretthet, og hvis den er av gull og har et fedd er det vanskelig . De hule og stille ringene er stadig gode, og de oppblåste ringene som har et fyllstoff inne indikerer attentat og bedrag, fordi det er noe skjult i dem, eller de indikerer håp om noe stort og mange fordeler fordi beinene er større enn vekten, og når det gjelder ringene til et horn eller elfenben, er de prisverdige for kvinner . Og det ble sagt at ringen er en stor sultan, og ringen er opprinnelsen til kongen, lappen er hans prestisje, forseglingen er sultanens tillatelse, hans penger og mandatet, og ringen er hans orden og dens forbud, og inskripsjonen i den er hans intensjon og hensikt . Den som tror at kongen innprentet sin karakter, oppnår raskt kongens autoritet, motsier ham ikke fordi stempelet er sterkere enn ringen . Og den som ser at han har på seg en sølvring, så utfører den hvor han vil, og det er tillatt for ham å gjøre det, da vil han få autoritet . Og den som ser at han er stemplet med kalifen, og han er fra Bani Hashem eller fra araberne, så får han et stort mandat, og hvis han er fra lojalisten eller har en far, dør faren og blir en etterfølger, og hvis han ikke har en far, vil saken hans vende seg til noe som er i strid med det han ønsker . Og hvis han så at en utenforstående hadde et ugyldig mandat . Og den som finner en ring, han har penger fra ikke-arabere, eller har en sønn født til ham eller gift, og den som ser feddet i ringen hans blir ustabil, hans autoritet over separasjonen blir forstyrret, og hvis han ser feddet sitt har falt, sønnen hans dør eller har gått med noen av pengene sine . Og den som snapper ringen hans og er guvernør, så blir han fjernet, eiendommen hans er borte, eller kona er skilt . Og at for kvinnen er hennes manns eller menneskets nærmeste død, og det er blitt sagt at hvis en person bærer den, vil noe som tilskrives ringen bli fornyet for ham, og den som ser ringen, er ødelagt og borte og lappen forblir, hans autoritet vil bli fjernet og hans navn, minne og skjønnhet forbli . Og gullringen er en kjetteri og misliker religion og forræderi i sin besittelse og svik i sin flokk, og ringen er laget av jern av en modig sultan eller en kresne handelsmann, men han er inaktiv, og ringen er av ledet av en hersker i ham, og de er, og ringen med to lober er en tilsynelatende og skjult autoritet, og hvis den ringen er av noe som tilskrives handel, er det fortjeneste. Hvis den tilskrives kunnskap, så helbreder den mennesker av religion og verden . Og tettheten av ringen indikerer komfort og vulva . Den som låner en ring, så har han noe som ikke har noen overlevelse, og den som slår en freglet ring, han har noe han aldri har eid, for eksempel et hus, et dyr, en hushjelp eller en gutt . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så selger han eiendommen til hodene på mennesker . Hvis han ser himmelen regne sel, vil han få barn det året . Ringen er for arabere en kvinne, og gullringen sies å være en kvinne hvis penger er borte . Og den som forsegler den med en ring på sin rosa, fjerner den fra henne og legger den i noe annet, så leder han mot sin kone og ber om korrupsjon, og hvis han ser at ringen hans som var på ringfingeren en gang i hans seier og en gang i midten uten å være rundt ham, sviket kona ham . Den som selger ringen sin for dirham, mel eller sesam, han forlater sin kone med gode ord eller penger . Feddet er født, og hvis feddet i ringen hans er av essens, er det en kraft med godhet, prakt, store penger, erindring og ære . Hvis feddet hans var av akvamarin, hvis han var hersker, så var han en modig, majestetisk og sterk, og hvis han var i gutten, så var han en høflig gutt som ville være en sekk, og hvis feddet hans var perler, da var han en svak og fornærmende autoritet, og hvis nelliket var safirgrønt, så ble han født for ham et barn av en troende som er en forståelsesverden, og ringen er av treet til en hyklerisk kvinne Eller en konge av hykleri, og hvis en kvinne fikk ring, ville hun gifte seg eller føde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om ringen min var ødelagt . Han sa at hvis du tror at du vil skille seg fra din kone . Det gikk bare tre dager før han skiltes fra henne . En mann kom til ham og sa : Jeg så at jeg hadde en ring i hånden som jeg kunne forsegle den i munnen på menn og kvinners livmor, så han sa: Du er en mann som kaller muezzinen om gangen annet enn tiden i måneden Ramadan, så folk er forbudt å spise og spise . Og den som ser at det er et segl for en mann på leire, så vil den som er forseglet for ham få autoritet fra eieren av ringen . Og den som ser at en konge eller en hersker ga ham sin ring, han setter den på, og han var verdig det, og han oppnådde makten, ellers ville han returnere den til et folk som så ham eller hans klan eller kalte ham blant folket eller hans motstykke i dem, og selger ringen som skiller seg fra kvinnen ….
…Sølv : gal totalt, og klikk den kjører Belle hvit skjønnhet, sølv på grunn av essensen av kvinner . Den som tror at han hentet sølv fra metallet, planlegger en vakker kvinne, og hvis hun er gammel, slår han en skatt, og hvis han ser at han smelter sølv, krangler han med kona og faller i folks tunger ….
…En konge er sliten, eller han blir løslatt fra nød som kommer fra en konge, så hvis han låner en ring, har han noe som ikke har noen overlevelse . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så kjøper han eiendommen til folks hoder . Hvis han ser at himmelen regner ringer, vil han få barn det året . Hvis ungkaren ser at han har satt på seg en ring, vil han gifte seg med en rik kvinne, en jomfru . Hvis ringen er av gull, så er hun en kvinne hvis penger har gått . Hvis han forsegler den med en ring på rosa, fjerner den den og setter den i seieren, tar den av og setter den i midten, så fornærmer han kona . Hvis han ser at ringen hans på rosa er en gang i seieren og den er i midten, så forråder kona ham . Hvis han selger ringen for dirham, mel eller sesam, forlater han kona med gode ord eller penger . Og lappen ble født . Hvis feddet i ringen hans er av essens, er det kraft med prestisje, prakt, store penger og stolthet, og hvis feddet i ringen hans er av akvamarin og han er en hersker, så er det en modig og majestetisk sterk autoritet, og hvis feddet er en kraft, så er det en svak og fornærmende autoritet, og hvis feddet er en grønn safir, blir han født til ham en sønn av en troende og en forståelse av visdom . Ringen er laget av treet til en hykler kvinne, og hvis en kvinne får en ring, vil hun gifte seg eller føde . Og den som forsegler en av mennene med en gullring, herskeren vil binde den, ellers blir han plaget av frykt, nød, indignitet eller sorg . Eller en person blir sint på sønnen eller kona . Og det ble sagt : Den som mottar en ring, vil motta en vakker kvinne og mye godt, eller han hører nyheter om at han er fornøyd . Og den som bærer en ring med to lober, den ene til bunnen av håndflaten, og den andre på baksiden av håndflaten, og han bryter hver av dem, motsier ikke den andre, så følger han to tilstander, begge synlige og innover . Og den som bærer en granatring av gull, han skal fattes, og han tar ringen fra kongen et hus å bo i, eller sølv som han skaffer seg, eller en kvinne han gifter seg med . Å ta ringen fra den allmektige Gud for den asketiske og tilbederen er sikkerhet fra Gud den allmektige fra det onde . Og ta ringen fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, eller fra verden det gode budskap om å skaffe seg kunnskap, dette er hvis ringen er av sølv, og hvis den er av gull, er det ikke noe godt i den , og på samme måte hvis det er jern fordi det er ornamentet til helvetefolket, og på samme måte hvis det er kobber, på grunn av hva det inneholder av dårlige ord . Og ringen av blysultan i den og dem . Og den som så blant kongene at han hadde Salomos segl i sin hånd, fred være med ham, dette tydet på utvidelsen av hans rike, hans erobring av regioner og hans rekkevidde, og han kunne ha tatt av seg eiendommen og deretter tilbake til ham, selv om han var en av dem som levde fra elvenes evokasjon, som tjente på det en stor inntekt . Og den som ser at han sender sitt segl til sitt folk, så returnerer de ham, så forkynner han for et folk og de returnerer ham . Og den som ser at ringen hans blir stramt fra ham, da skal hans myndighet fjernes fra ham . Og den som ser at ringen hans har gått tapt, han går inn i den i sin makt eller i det han har noe som hater ham ….
…Når det gjelder sølv : hvis det var laget av det i form av et fartøy eller smykker eller lignende til ødelagt eller autentisk, og han trodde at han fikk noe fra det, setter han inn penger eller varer . Det samme gjelder hvis det var et speil av sølv, så lenge han ikke så i ansiktet . Hvis han ser på det i ansiktet, vil han oppnå det han hater i sitt nærvær med mennesker . Og det er ikke greit å se i sølvspeilet . Og sølv av flippen, hvis ikke laget, er essensen av en kvinne, en kvinne eller en hushjelp . Hvis fovea treffer metalet hennes eller landet hennes, så treffer det en kvinne fra hjembyen . Hvis han så at han gikk inn i en hule av metall og traff den flippen der, så lurte kona ham i hennes sak eller noe annet om det ….
…Det er hjelpemidlet for mennesket i sin verdslige industri . Fingeren i hermeneutikken er barn, ektemenn, fedre og mødre, penger og en konge . Den som så at fingrene hans økte et godt tillegg, som indikerer økningen i det vi har nevnt, og mangelen på det er en reduksjon i de som indikerte det . Og kanskje blir den avskåret eller nytten i en drøm vil bli suspendert på grunn av manglende evne til å komme fedrene, mødrene eller barna til gode, eller hvis pengene hans forsvinner, eller dyrene hans dør, eller eiendommen hans er suspendert, eller hans næring er utmattet . Fingre kan henvise til kongens representanter, som er forskjellige i deres rekker og fordeler . Og den som ser at han biter fingertuppene i en drøm, hvis han er syk, vil han dø . Og den som så at fingrene hans var avskåret, eller en svakhet svalt over dem i hans soldater, barn, slektninger eller bekjente . Fingre kan referere til de fem daglige bønnene, så tommelen er for bønn, pekefingeren er for ryggen, midten er for ettermiddagen, ringfingeren er for Maghrib, den rosa er til middag, og den midterste er for bønnen fordi det er ønskelig for forlengelse, ringen for ryggen og den rosa for ettermiddagen fordi den er på slutten av dagen . Hvis fingrene er penger, er neglene zakat, og hvis fingrene er en soldat, er neglene deres våpen og antall . Knutene på fingrene er kontrakten med penger, og fingrene er dager, måneder eller år . Fingre kan referere til brorens barn, og den som er skuldret er bror, og fingrene er som barn, som er penger . Og den som ser en person klippe en finger for ham, fornærmer ham med pengene sine . Og det som skjedde med godhetens eller korrupsjonens fingre, er knyttet til de obligatoriske bønnene eller til broren . Lengden på fingrene indikerer en økning i grådighet, og hvis han ser en finger som har økt med fingrene, er det en økning i hans slektskap, i bønnen eller i hans kunnskap, og hvis han ser at en av fingrene hans har flyttet til et annet sted, så forsinker han bønnen til tiden til den andre . Og den som så at han flettet fingrene sammen, ville han samle sine bønner på en gang, og kanskje hans slektninger ville samles i en sak for konsultasjon og samarbeid . Og det ble sagt : Flette fingrene uten å jobbe med stram hånd . Og det ble sagt : Det indikerer fellesskap eller gifte og kontrahering, og kanskje dette indikerer nullisering av bevegelser og distraherende fra bønn, og det ble sagt : Fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, og deres korthet indikerer mangler og latskap i dem, og deres lengde indikerer at bønnene blir opprettholdt, og fallet til en av dem betyr at man forlater bønnen . Og den som så som om han biter et menneske, dette indikerer de dårlige oppførselene til bittet . Og den som ser ut som om det kommer melk ut av tommelen fra tommelen og blod på pekefingeren mens han drikker av dem, så skal han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer forekomsten av stygge ord fra hans slektninger . Hvis imamen ser en økning i fingrene, indikerer det at hans grådighet, undertrykkelse og mangel på rettferdighet øker . Og fingrene på venstre hånd er barna til broren og søsteren . Farging av menns fingre med henna er bevis på mye ros, og farging av en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens vennlighet mot henne ….