…Hvis han ser at han har vridd en tråd og legger den i nakken på en person og trekker eller drar i den, ber han om korrupsjon, og på samme måte hvis han ser at han har slaktet en kamel med en tråd . Når det gjelder de intrikate strengene, indikerer de magi . Og den som ser at han vrir et tau eller en snor eller vrir det på seg selv eller på et siv eller en pinne eller andre ting, så er det uansett en reise . Hvis han ser at han spinner ull, hår eller geit, som menn snurrer som ham, vil han ha godt med på reisen . Hvis han ser at han spinner bomull, lin eller silke, og ved at han etterligner kvinner, oppnår han det og gjør et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, så hvis en kvinne ser at hun snurrer noe av det, så hvis han er fraværende fra henne, blir han presentert fra en reise . Hvis hun så at hun hadde truffet en spindel, hvis hun var gravid, fødte hun en slavejente, ellers ville hun slå en søster, og hvis det var i spindelen hennes datter eller søster giftet seg, så hvis spindeltråden var avskåret, bodde den reisende på henne, og hvis hun så hodetørkleet fjernet fra henne eller det hele, ville mannen hennes dø eller skille seg fra henne . Noe av det er brent . Mannen ble såret og fryktet Sultan . Hvis hun så ryggraden hennes falle fra spindelen hennes, skiltet datteren seg fra henne eller søsteren . Hvis sløret hennes ble stjålet fra henne, og khimar tilskrives en mann eller en kvinne i tolkning, så myrder en person mannen sin i seg selv, pengene sine eller noen av hans familie . Hvis tyven tilskrives en kvinne, slår mannen hennes en annen kvinne, enten det er tillatt eller forbudt, og på samme måte i løpet av falaka 0…
Drømmer om utro ektemann med søster
(116 betydninger av å drømme om utro ektemann med søster)…Og den som ser at hans kone har gitt ham en annen ektemann eller en kvinne, så forlater han henne eller krangler med henne ….
…Predikanten Abu Saeed sa at det å se flagget tolkes i ansiktene til en kvinne som en ektemann da han ble fortalt at en kvinne så ut som om hun hadde begravet tre flagg, så hun beretter om visjonen til Ibn Sirin, så han sa at hvis du trodde din visjon, ville han gifte deg med tre adelsmenn som ble drept på dine vegne, og det var slik ….
…Lampen er i en drøm et barn eller en mann hvis det er forvirring, og hvis det er en kollektiv person uten et gap i den, så er det en kone eller ektemann uten barn mellom seg . Lampen indikerer kunnskap, omvendelse til synderen og veiledning til de vantro . Kanskje lampen var et tegn på synet eller en guide til campingvognen, fordi de blir ledet av dem i mørket . Og lykten fødte den med prakt og prakt, og nevnte sitt rykte og fordel . Og det ble sagt : Lampene i moskeer er rike lærde, fromhet og avlesninger . Og den som så moskelampen har slukket, moskeforskeren døde . Og lampen er en kvinne, og veken er barn . Maneten krysser stjernene . Og bryte og slukke lampene, pasientens død . Og hvis en person tok stjerner fra himmelen, ville han ta lamper fra moskeen ….
…Blue Sapphire Å se en safir i en drøm betegner lykke og fortjeneste, og det betyr også at jenta lykkes med å velge ektemann ….
…Mel I en drøm er hvetemel en næring, rismel er en velsignelse, og semulegryn er en kompetent ektemann for en enslig jente . Kanskje det nøyaktige indikerer stor kunnskap, reiser og penger, butikken og det uovervinnelige utstyret, festningen, religion og veiledning, og kur fra sykdommer . Og mel som ikke er hvete er en kur mot sykdommer, og å spise det er fattigdom og fattigdom . Hvetemel er en sum penger og brød, og eieren elter det til sine slektninger . Og den som ser at han elter byggmel, da vil han være en troende, og han vil slå staten og seire med fiendene ….
…Forkynneren Abu Sa`id sa: Kronen er prestisje og autoritet, og en mann har en kvinne og en kvinne er en ektemann, og hvis den er av gull som ikke er fylt med substans, indikerer det at mannen hennes er en gammel mann. og dør raskt, og han arver straks, og for mannen arver konens død raskt og arver henne, og kanskje var han tyranni og tyranni ….
…Anheng Hvis en jente drømmer om at kjæresten hennes setter en medaljong rundt halsen hennes, vil hun motta mange flotte tilbud, og snart blir hun gift, og vakre barn vil krone livet hennes . Hvis hun mister et anheng, vil døden kaste sorg i livet hennes . Hvis en elsker drømte om at kjæresten hans returnerte til ham en medaljong som han hadde begavet, vil han møte alvorlige konsekvenser . Kvinnen han elsker vil bekymre ham og vil være ukomfortabel med ham . Hvis en kvinne drømte at hun hadde knust en medaljong, ville hun ønske seg en ustabil, lunefull ektemann som hater stabilitet i noen av dens former, enten på jobben eller i følelser . Den medaljong : et edelt metall eske som inneholder et minne, for eksempel en persons tegning eller en hårlokk som trekkes fra en kjede eller kjetting ….
…En sjonglør hvis syn i en drøm indikerer en person med underholdning, lek, hån og løgn . Jongløren betegner en utro kvinne eller en tjener . Se også Quack ….
…Hvis han ser ut som om han kom inn i henne med et smil, så er han utro og gleder seg over denne verdens lykke ….
…Zakat indikerer i en drøm økningen og doblingen av penger . Så den som så at han betalte zakat på pengene, antydet veksten, overflod og økning det året . Zakat på penger er bevis på godhet og beskyttelse fra fiender . Og kanskje indikerte zakat tahajjud om natten, og hyppig faste frivillig . Kanskje betaler zakat indikerer å betale av gjelden . Zakat indikerer overflod av fordeler, hever statusen og betaler ulykker . Og den som ser at han deler ut zakat-penger, Gud den Allmektige letter hans saker og velsigner ham med omvendelse . Og den som så det . Han betaler zakat al-fitr, så han øker bønn og ros og betaler av en gjeld hvis han skylder det, og han blir ikke syk i løpet av året . Zakat al-Fitr i en drøm er en fordel . Zakat of the metal er en god nyhet for en sønn eller kone . Og hvis den visjonære er dårlig, indikerer dette aksept av hans rettferdige gjerninger, og omvendelse hvis han er umoralsk, og Gud den allmektige gir ham tillatte penger, og hvis han er utro, blir han muslim ….
…En bjørn som ser i en drøm indikerer en person med nedsatt funksjonsevne . Kanskje hans visjon indikerte list og bedrag, eller tunge kvinner, eller fangenskap og fengsel . Og bjørnen i en drøm er en tåpelig fiende og en annen tyv som jukser i krangling . Og den som kjører på en bjørn, oppnår et foraktelig vergemål hvis han er verdig det, ellers vil han få det og frykte det, og så vil han bli frelst, og det indikerer en kvinne og en reise og det ble sagt : Bjørnen er en utro kvinne , så den som rir på den, bør vokte seg for utukt ….
…Et lommetørkle i en drøm forutsier flyktige gleder og gleder for deg . Når det gjelder en kvinne : hvis hun ser et skittent lommetørkle i en drøm, forutsier dette at hun vil bli utsatt for en fristelse som vil trekke henne inn i en vei av skam og skam . Hvis du drømte om servietter, betyr dette plutselige, presserende saker . Hvis du mister et vev, varsler dette en mislykket virksomhet om at han ikke skal massere deg . Hvis du ser sønderrevne servietter, så forutsier dette at elskers krangel vil nå et punkt der forsoning er umulig . Hvis du ser flekker servietter, så forutsier dette at heterogene kolleger vil skjemme deg bort . Hvis du ser rene hvite lommetørkle i enorme mengder, forutsier dette at du vil motstå insisterende beundring fra onde og utro venner, og dermed vil du sikre inngang i sublime kjærlighets- og ekteskapsforhold . Hvis du ser fargede lommetørklær, indikerer dette at du vil administrere assosiasjoner med stor geni for å unngå skam, ettersom dine handlinger kanskje ikke er strengt moralske . Hvis du ser silketørklær, betyr dette at din munter og strålende personlighet vil kaste sin strålende glede på andre, og dermed gjøre deg selv til en heldig tilværelse . Hvis en jente vinket mot et serviett deponert eller innrømmet noe, eller så andre gjøre det, betyr dette at hun snart vil foreta en mistenkelig nytelsesreise eller bevisst kan oppleve prøvelse av skam for å sikre en imaginær nytelse ….
…Spørsmål : Er det tillatt for påtalemyndigheten å kutte visjonen? Påtalemyndigheten i Cut Vision velkommen hvis væsken kvinnen finne en samtale flau på krysset ,. Og spørgeren hadde sett en god visjon der det var tydelig god tiding for ham, så han vendte seg til andre og bøyde seg for å få vite uttrykket . Ifølge å hadith av Ibn ‘ Umar sa : Jeg så i en drøm Ka n i hendene på en del av Aestbrq – som tykkere brokade – og ikke et sted jeg ønsker i Paradise ikke fløy til ham , han sa : Vqsstha Hafsah , Vqstha profeten fred være med ham sa profeten, fred være med ham : ~ jeg ser Abdullah, en god mann ,~ Fortalt av muslim i sin Sahih (1) , som ble rapportert av Ibn Umar også, sa han : den mannen i den livet av profeten fred være med ham hvis han så et syn kutt til Allahs sendebud fred Må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg ønsket å se en visjon om at jeg ville fortelle til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa : Jeg var en gutt ung Azba , og jeg sov i moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud fred være med ham og så søvn som om to konger Okhmana, de gikk meg til ilden , Hvis er foldet Kti godt , og hvis du har to horn Kqrna godt , og hvis folket kanskje kjenner dem de laget, sa jeg : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden ( tre ). . Han sa : Vlekayama-kongen sa at profeten fred være med ham : ~ Ja, mann Abdullah hvis han ba natten ~ . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten, bortsett fra litt avtalt ord om dampen (2). Denne hadithen, som Ibn Hajar sa i Al-Fath, inneholder påtalemyndighetens legitimitet i å fortelle visjonen, og Ibn Umars høflighet med profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og hans frykt for ham slik han ikke fortalte hans visjoner selv , som om når auraen hans ikke påvirket ham å fortelle det selv , så han ba det til søsteren om å bevise det (3), likeledes Ikke sikker på når han uttrykte , og Al-Tabarani brakte ut med sin kjede av fortellere på autoritet fra Abu Bakr at Aisha sa : O Guds sendebud, jeg så tre måner av Hein på rommet mitt . Han sa til henne : “ Hvis du tror på din visjon, vil han bli begravet i ditt hus det beste av paradisets folk. ” Så grep Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , hans beste måner, så ble Abu Bakr fanget, deretter ble Omar tatt , og de ble gravlagt i huset hennes (4). The Sunnah for krysset når du begynner å uttrykke å si : god , eller god eller så bra , og denne optimismen . Det ble rapportert som å si at mer enn en av ledsagerne til Allahs sendebud, denne Abu Bakr sa da uttrykket : som ratifiserte din visjon og før profeten fred være med ham , har premier i Snih fortalt fra Umm Fadl sa : O Allahs sendebud Jeg så Ka n I mitt hus et medlem av medlemmene dine . Han sa : ~ Jeg har sett godt . Fatima føder en gutt og ammer ham ~ (5). Vel eller hun fødte Hasina » Vordath melke sønnen QTM sønn av Abbas bin Abdul Muttalib . Det er rapportert at profeten fred være med ham, sa han : ~ Fra visjon tilbudt ham, la ham si til de som tilbød ham : good ~ . Således gikk resten av hans følgesvenner på denne tilnærmingen , var Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , hvis han gjentok synet, sa : Å Gud, hvis det er bra, har vi det , og det var ondt Vltna . Han sa Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin sa : Abu Bakr hvis han ønsket å uttrykke Alraia , sa han : å bli ratifisert så vel som din visjon, så vel som (6). Samt krysset for å skille mellom hva prise i en drøm og nedvurdere i årvåkenhet , slik drag skjorte for menn , er hun i en drøm Mahmoud har vært gjennom det profeten fred være med ham til alder av religion, men i kjølvannet av Gud Almspl har lovet klær , og denne presten . Jeg understreker her er veldig viktig å ikke håpe på en ordre av tilbakefall , at visjonen som holdt ut mer enn ansiktet til den er plassert i henhold til ordene i den første forbigående som hit , og gjorde ikke vondt det for de som er smittet etter , fordi det er ikke bare i bane rundt skaden rett i uttrykk for en drøm , å nå dette Til Guds ønsker i det han satte som et ordtak, som Ibn Hajar og andre sa (7). Hvis han ble truffet, burde han ikke spørre noen andre , og hvis han ikke ble gjort, burde han spørre om den andre , og spørgeren skulle informere ham om hva han har . Noen forskere har uttalt noe av den andre litteraturen om at det ikke er noe bevis det inkluderer : som ikke gjenspeiler visjonene ved soloppgang og ved solnedgang og ved middagstid og om natten , noe som – etter min mening – ikke er noe bevis for at det ikke er synd for de som jobber ellers , er det ingenting galt. De som krysset ved soloppgang eller ved solnedgang eller om natten , og det som ble rapportert om solnedgangen mellom Satans horn, er ikke relatert til uttrykk for visjoner, og Gud vet best . __________________ (1 ) Fortalt av Bukhari som i erobringen av uttrykket i boken av døren Alaestbrq og komme inn i himmelen i en drøm (12 \ 03 4 ) – op – og muslimske fortalt i boken om dyder av sønn av dyder av følges ibn Omar, som i den kjernefysiske (16 / 38 ) – op -. (2 ) allerede utladet , s. 33 (3 ) Åpen ( 12/437 ) – op -. (4 ) fant ham ikke i de ni bøkene som ble fortalt av al . (5 ) Fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringsuttrykk – døren til åpenbaringen av Åpenbaringen – 0 og fortalt av Ahmad i resten av håndflaten Ansar – hadiet til Umm al- Fadl ibn Abbas, en søster til lykkebringende mai Allah være fornøyd med dem alle 0 og dømt til å markere den albanske svake . (6 ) Ibn Jawziyyah – økt re – en referanse tidligere . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Se Ibn Hajar . Forrige referanse . ( 12/396 – 432 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller så er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, så hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, så hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, så han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, så faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit også merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, så han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, så drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører også stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, så den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . Så sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren så søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de så – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, så personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….
…Det ble fortalt på myndighet av Abu Khaldeh at han sa: Jeg kom med Muhammad bin Sirin, og hvis en mann kom, fortalte han ham at jeg så at jeg drakk fra et rør og det var med to hoder. Jeg drikker av det ene søte vannet og av det andre bittert saltvann. Ibn Sirin sa til ham: Du har en kvinne og hun har en søster, så du bruker den så omvend deg og vend tilbake til den allmektige Gud ….
…Byggruinen : den som ser denne verden som en ruin av gårder og hus, og ser seg selv i ruiner med en god form for klær og kompositt, han er i en villfarelse . Og den som ser veggene i huset kollapset fra en strøm av vann, så er det folks død . Hvis han ser ødeleggelse i leiren sin, vil døden finne sted der . Og den som ser at han spretter på huset sitt og ødelegger det, så er det konas død . Og den som ser at huset hans har falt på det og det er støv, da er det meslinger, og takets fall kan ha vært en katastrofe . Og den som ser ødeleggelse, han vil komme tilbake til en sann konstruksjon, for det er godhet i religionens eier og hans retur fra feil til veiledning . Og den som ser noe fra huset sitt, palasset eller huset hans faller inn i det indre, og han har fravær, han har kommet til det, og hvis han har noe å rette seg til ham fra en datter eller søster eller andre, og hvis vinden slår et hus ned, så er det dødsfallet av et ved at av en urettferdig hersker ….
…Jaafar Al-Sadiq sa at visjonen om hånden tolkes på tolv ansikter: bror, søster, partner, barn, følgesvenn, makt, rikdom, stat, penger, argument, industrialisering og arbeid, og når det gjelder håndflaten, tolkes det i to ansikter ….
…Kyss Hvis du drømmer om at du ser barn kysse, betyr dette et lykkelig familiesammenkomst og en overbevisende handling . Hvis du drømmer om at du godtar moren din, vil du lykkes i prosjektene dine, og vennene dine vil respektere deg og elske deg . Hvis du godtar en bror eller søster, betyr dette mye glede og godt i fellesskapet ditt . Hvis du kysser kjæresten din i mørket, betyr dette farer og umoralske forbindelser . Hvis du godtar det i lyset, indikerer dette hederlige intensjoner som alltid opptar tankene dine om kvinner . Hvis en fremmed kysser en kvinne, betyr dette tap av moral og tap av integritet . Hvis du drømmer om å kysse en kriminell, betyr dette farlig underholdning . Overgivelsen av lave følelser fører til tragedie i stabile hjem . Hvis du ser din rival kysse kjæresten din, risikerer du å miste respekten hennes . Hvis gifte mennesker drømmer om at de kysser hverandre, betyr dette at harmoni blir verdsatt i hjemmet . Hvis du drømmer om å kysse noen i nakken, betyr dette følelsesmessige tendenser og mangel på selvkontroll . Hvis du drømmer om at du godtar en fiende, vil du gjøre fremskritt i å berolige en sint venn . Hvis en jente drømmer om at noen har sett henne kysse kjæresten sin, indikerer dette at en falsk venn har misunnelse full av hat . Hvis hun ser kjæresten sin kysse en annen, vil hennes ekteskapshåp bli skuffet ….
…The Cow : En år, og Ibn Sirin pleide å si at kuas vaktel er den som eide det, meg kjærere enn Mahazel, fordi vaktel er fruktbare år, og Mazel er år med fruktbarhet, ifølge historien av Josef, fred være med ham . Det ble sagt at kua er høy og har penger, den fete er en velstående kvinne, den magre er fattig, kua er god og nyttig, og den hornete kvinnen er en utstøtt kvinne . Den som tror at han ønsket å melke henne, og hun forbyr ham med hornet, er sint på ham . Hvis han så at noen andre melket henne og ikke forhindret ham, forrådte urinlederen ham i kona . Og haugen hennes er verdiløse penger . Hans kones oppfatning av henne, og hennes tap indikerer kvinnens korrupsjon . Noen av dem sa at utelukkelse i møte med en ku er en motgang i begynnelsen av året, og det er dårlig for det midt på året, og dets mirakel er alvorlighetsgraden på slutten av året, og slakting av kyrne er en katastrofe blant slektninger, og halvparten av slaktede er en katastrofe for en søster eller datter, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis den er en, så har den halvparten. ~ En fjerdedel av kjøttet er en katastrofe for en kvinne, og en liten del av det er en katastrofe som forekommer andre steder . Noen av dem sa at å spise biff er halalpenger i året, fordi kua er Sunnah . Kuhorn ble sagt å være fruktbare år . Den som kjøper en feit ku vil slå wilaya i byen Amra hvis han er kvalifisert for det . Og det ble sagt at den som traff en ku, traff en eiendom fra en stor mann, og hvis han var en sølibat, giftet han seg med en velsignet kvinne, og den som så det som om han hadde kjørt en ku og gått inn i hjemmet sitt og bundet den, ville han få rikdom, glede og lettelse fra bekymring es . Og hvis han ser henne kutte ham med hornet, indikerer han tap, og hans familie og slektninger er ikke trygge . Og hvis han så at han hadde samleie med henne, ville han blitt et fruktbart år uten ansiktet hennes . Hvis koens farger er det som tilskrives kvinner, er de som fargene på hesten . På samme måte, hvis det tilskrives år, og hvis han ser en ku suge melk fra kalven i en draa, så er det en kvinne som leder over datteren sin . Og hvis han ser en slave som melker en ku av sin herre, så gifter han seg med sin herres kone, og den som ser at han har skrapt en ku eller en okse, han vil bli syk så mye som den blir riper . Og den som har en ku eller en okse mot seg, han vil motta motgang og straff, og jeg frykter å bli drept . Og kua ble sagt å være et godt tegn på ballen, og den som så den sammen, indikerte en forstyrrelse . Når det gjelder kyr som kommer inn i byen, hvis noen av dem følger hverandre og antallet deres er forståelig, så er det år som kommer inn i folket, hvis de er fete, er de velstand, og hvis de er magre, er de vanskeligheter, og hvis de skiller seg ut i det, så er den fremskredne fet, velstanden utvikler seg, og hvis han er mager, utvikler nødene seg, og hvis de kom sammen eller var ujevne, og byen var en havby, og det var under reisen og skip ble presentert i henhold til antall og tilstand, ellers var det en synonym fristelse, som om de var ansiktene til kyr så vel som i godhet som hverandre, bortsett fra at de alle er null, fordi de er sykdommer som kommer inn i mennesker . Hvis hornene har forskjellige farger, eller de er motvillige til det, eller hvis ild eller røyk kommer ut av munnen eller nesen, er det et militær, raid eller fiende som slår dem og stiger ned på hagen deres . En drektig ku er et fruktbart år . Og den som ser at han melker en ku og drikker melk, han vil være rik hvis han er fattig, og han vil være stolt av sin status, og hvis han er rik, vil hans rikdom og stolthet øke . Og den som gir ham en liten kalv eller kvige, han slo et barn . Og alle mindreårige av løpene, hvis høvding tilskrives en mann og en kvinne i tolkning, så er et barn et barn . Og biff er penger, så vel som kjøtt . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg slaktet en ku eller en okse . Han sa : Jeg er redd for at du skal ha en mann, og hvis du ser blod som kom ut, er det mer alvorlig. Jeg frykter at det vil nå de døde . Hvis du ikke ser blod, er det lettere . Aisha sa : Jeg så som om jeg var på en høyde rundt meg og slaktet kyr, så Stolq sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, vil det være et epos rundt deg . Det var slik ….
…Hvis noen så at han gikk i en sko, og en av dem trakk av seg benet og gikk med en sko, skiltes en bror, søster eller partner på baksiden av en reise eller dør eller skiller seg fra sin kone eller selger tjener etter en av dem eller deres mor ….
…Hjertet : kroppens konge, den som bærer det, og hjernen til det, og den som ser tannen bevege seg, fordi det er sykdommen til den den tilskrives, og hvis han ser at den har falt i hans hånd eller hennes syn i klærne hans, så gagner han et barn eller en bror eller en søster . Hvis han ser at det har erodert eller studert, vil noen av disse ramme ham med en ulykke som ingen drar nytte av, og det er han heller ikke selv ….
…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….
…Hvilke råd har du til noen som er bekymret og redd for drømmer de ser og kan være overdrevne? Du er ikke den eneste som lider. Dette er en av de edle ledsagere, som er : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf sier : Jeg pleide å se visjonen sykne meg til jeg hørte profeten, Guds fred og velsignelser være over ham og sa : (Den gode visjonen er fra Gud . Og hvis han ser det han hater, la han søke tilflukt hos Gud fra Satans onde og fra ondskapen, og la ham flykte tre ganger og ikke fortelle noen om det, for det vil ikke skade ham .) Avtalt . I romanen 🙁 Jeg kunne se visjonen Oary av dem, men jeg ikke Ozml ) noe : Oary anneksjon Humazah øye og stillhet, som feber kommer til meg fra min frykt for ansiktsverdi i mitt sinn . Og Azmal : ved å kombinere hamza og stramme zai og meme, vil jeg ikke bli pakket og dekket med kald feber . Og i romanen ( annet enn det gjentar jeg ikke ). Og i fortellingen ( Hvis jeg skulle se, er visjonen tyngre for meg enn et fjell ). O min bror og min søster, ikke for å få panikk og frykt, og i å ty til den rensede Sunnah, vil du finne en nyttig oppskrift på at den kom i Sahih : ( Hvis en av dere ser en visjon han hater, la ham snu og vend deg til venstre tre ganger og be Gud om det gode og søk tilflukt hos Gud fra det onde ) , og i en fortelling : ( La Gud søke tilflukt hos Gud fra Satan tre ganger ) , i romanen ( og minner dem om en de ikke skade ham ). Og den som gjør dette reseptet, hans drøm faller ikke og kan falle på en irreversibel måte . Gud vet…
…Når det gjelder lesjonene i hånden : Lesjonen på hånden indikerer brødrenes nød . På fingrene peker hun på broderskapets barn . Og den som ser at han ikke har noen hender, han vil be om det han ikke når . Og den som ser det som om han håndhilser en muslimsk mann og tar av seg hånden, han betaler ham en tillit og betaler den ikke . Og den som ser som om hans rett fremdeles er avskåret, så er han en mann som sverger, og den som ser som om hans rett blir avskåret og plassert foran ham, han vil slå penger fra inntektene sine . Mangelen på en hånd er en indikasjon på mangel på styrke og hjelpere, og kanskje å kutte hånden indikerer at du forlater en jobb som er i røret . Hvis han ser ut som om hånden hans var avskåret fra håndflaten, vil det ikke skje med ham, og hvis den blir kuttet fra leddet, påvirker det urettferdigheten til en linjal, og hvis den ble kuttet fra overarmen og borte, broren hans døde, hvis han hadde en bror . For den allmektige Gud sier : ~ Vi vil styrke armen din med din bror .~ Hvis han ikke har en bror eller noen til å ta hans plass, blir pengene hans redusert, og hvis han ser at en guvernør kutter av hendene og føttene på flokken hans, så tar han pengene deres og ødelegger deres inntekt og pensjon . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så ut som om hånden hans var kuttet av, og han sa : Dette er en mann som gjør en jobb og vender seg mot ham til noen andre . Som tømrer byttet han til en annen jobb . En annen mann kom til ham og sa : Jeg så at en mann hadde kappet hendene og føttene, og en annen ble korsfestet : Han sa : Hvis du tror på synet ditt, fjern denne prinsen og andres verge . Så han isolerte fra sin smarte bin Madrak, og verge for Jarrah bin Abdullah . Hvis han så som om en hersker avskjærte eden sin, tok han med tvang en falsk ed . Hvis han ser ut som om han har kuttet av venstre, er det døden til en bror eller søster, avbruddet av intimiteten mellom ham og dem, eller skjæring av livmoren, separasjon av en partner eller skilsmisse fra en kvinne . Hvis han så at hånden hans var kuttet av ved døren til sultanen, forlot kongen hånden . Når det gjelder forkortelse av hånden, er det en indikasjon på at du savner det som menes og ikke klarer å gjøre det som er ment, og at agentene og brødrene svikter det . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så at hans høyre var lengre enn hans venstre, og han sa : Dette er en mann som gjør tjenesten og når livmoren . Og den som så at han var korte underarmer og underarmer, hans visjoner tydet på at han var en tyv, en forræder eller en undertrykker . Hvis han ser armene og armene lenger enn de var, så er han en modig, sjenerøs skurk . Når det gjelder lammelse av hendene og leddene, den som ser som om hendene hans har blitt lammet, er skyldig i en alvorlig synd . Hvis han ser at eden blir lammet, slår han en uskyldig og undertrykker svak . Hvis han så at venstre hånd var lammet, døde broren eller søsteren, og hvis tommelen tørket ut, døde faren, og hvis pekefingeren tørket, døde søsteren, og hvis livet hans tørket ut, døde broren . Og hvis ringen tørket ut, slo han datteren . Og hvis pinken tørket opp, ble han skadet av moren og familien . Hvis han ser en skjevhet bak hånden, unngår han synder . Og det ble sagt at han får en stor synd som Gud vil straffe ham for . Og den som ser hendene og føttene avskåret fra uenighet, da vil han øke korrupsjonen eller komme ut av autoritet . For den Allmektige sa : “The belønning for dem som kjemper Gud og Hans sendebud er belønningen ” vers . Og det ble sagt at den som så hans ed ble avskåret, da stjal han, fordi Gud den allmektige sa : ~ Så kapp av hendene deres .~ En mann så ut som om hånden hans var kuttet av, så han gjentok synet på en kryssing og sa : En bror, en venn eller en partner er avskåret fra ham, så han fortalte ham at en venn av ham hadde dødd . En mann så at hånden hans var avskåret av en kjent mann, så han sa : Du vil motta fem tusen dirham på hans hånd hvis du er skjult, ellers vil du ende med noe galt på hans hånd ….
…Bror indikerer i en drøm ilden for sine rødhårede . Det kan indikere sykdommen til en søster eller en bror ….
…Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser at blod kommer ut av tommelen og pekefingerblodet mens han drikker av dem, han vil gifte seg med en kvinne og hennes søster .~…
…Al-Kirmani sa: ~Hvis noen ser at han ser i speilet og det er av jern, hvis hans kone er gravid, tar hun med seg en sønn som ser ut som faren. Hvis en kvinne ser at hun ser i speilet mens hun er gravid, så føder hun en jente som ser ut som henne. Hvis hun ikke er gravid og hun er steril, så krangler mannen hennes med henne og slår henne, og hvis han ser en gutt, ser han i speilet. ~ Han har en søster, og hvis en konge ser at han ser i speilet eller en lærd, indikerer det at han er isolert ….
…Incest Hvis du drømmer om å ha incestuøs sex, betyr dette at du vil falle fra hedersstedene, og du vil lide tap på jobben . ~ Incest : er seksuell kontakt mellom dem som fornekter lov ekteskap, inkludert pårørende Kalokh og hans søster, for eksempel .~…
…Speilet : Den som ser ansiktet hans i det fra ungkarene, han vil gifte seg med noen andre og kaste ansiktet, og hvis han har en graviditet som ligner ham, enten det er betrakteren eller kvinnen, og han kan indikere delingen av ektefellene , til han ser ansiktet sitt i andres land og på stedet der han er, og strukturen til betrakteren har skilt seg i det. Det er hans beskrivelse og hans håp, og hvis han ser på dem for å fikse ansiktet eller til mørk øynene, så ser han på brødrenes spørsmål, fryktelig, og speilet hans kan peke på hjertet hans, så det han så av rust var urettferdighet og skyet hans hjerte . Og den som ser i et sølvspeil, får noe ille i ansiktet . Og så i speilet til sultanen og isolerte ham fra sin autoritet og så sin kollega i stedet, og kanskje han forlot sin kone og etterfulgte hennes motpart 0 og det ble sagt at speilet er mannens kvinne og hans rang er like stor når speilet og hennes majestet, hvis han ser ansiktet i det er større, stiger hans posisjon i det, og hvis ansiktet hans er fint i det, vil hans speil bli bedre. Hvis han ser skjegget sitt svart i det med et godt ansikt, og han er forskjellig fra denne egenskapen i våkenhet, ærer han mennesker og forbedrer deres stilling i denne verdens spørsmål . På samme måte, hvis han ser skjegget sitt, et flatt, hårløst skjegg . Hvis han ser henne som hvit, vil han mangle og øke sin status og styrke sin religion . Hvis han ser hvitt hår i ansiktet der håret ikke vokser, er han borte og religionen hans styrker seg, og på samme måte ser i et sølvspeil, vil ære gå tapt . En annen sa : Speilet er en kvinne, og hvis han ser kvinnens skjede i speilet, vil han ha en vulva . Og å se i speilet fullt av bekymringer, og i det rustne speilet dårlig . Hvis han ser ut som om han ser inn i et speil, søker han lettelse fra ham i dem . Hvis han ikke er i stand til å skrubbe henne på grunn av det store antallet rust, kan han ikke finne lettelse . Og det ble sagt at hvis han så det som om han så i et speil, og hvis han var singel, giftet han seg, og hvis kona hans var fraværende, møtte han henne . Hvis han ser i speilet bak henne, begår han umoral fra sin kone, og han er isolert hvis han er hersker, og plantingen hans er borte hvis han er utmattet . Og hvis en kvinne ser i speilet og hun er gravid, føder hun en jente som ser ut som henne, eller datteren hennes føder en jente . Hvis ikke noe av det var å gifte seg med mannen sin med en annen kvinne som har en motstykke, vil hun se hennes likhet . På samme måte, hvis en gutt så at han så i et speil mens foreldrene fødte, ville han slå en bror som ham og hans motstykke . Hvis en jente så det, ville hun også slå en søster som henne, og på samme måte hvis en mann så det, og hun var gravid med en sønn som var som ham ….