…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Og den som ser en død person og folk ber ham vaske og ikke finne ham, det indikerer at den døde begikk en synd, og folk henviser ham til det gode, men det påvirker ham ikke ….

…Noen av tolkene sa at visjonen om å vaske med rent vann til den avdøde indikerer at den avdøde er fattig, men han reformerer sin religion ….

…Og den som ser at han er død og kommer for å vaske ham, han vil omvende seg fra synder ….

…Hvis han ser noen av de døde som ber noen om å vaske klærne sine, er det hans mangel på bønn, nestekjærlighet, å betale gjeld eller blidgjøre en motstander eller gjennomføre et testamente ….

…Og den som tror at han vasker det som ikke er tillatt å vaske, da forholder han seg til en sak som han mener er rettferdig, og saken er forskjellig fra den ….

…Og den som ser at han er en junub og ikke finner noe å vaske med, så er saker av denne verden og det hinsidige vanskelig for ham ….

Sagen han er hengt i hendene på den allmektige Gud : Den dagen er det også, og mer og det Oqguah . På samme måte, hvis han ser et av tegnene på oppstandelsen noe om å spre seg fra gravene eller et oppdrag for deres folk, eller solen stiger opp fra vest, til det blir et skille mellom dom, belønning og straff ….

Og den som ser at en konge har et armbånd i hendene, han skal tolke utseendet på en stygg ting på hendene i en vakker omtale, og hvis armbåndene er av metall av metall eller noe fra planter, blir det tolket for hver av dem i henhold til det som dukker opp i opprinnelsen til uttrykket for det metallet, og det ble sagt at visjonen til armbåndet i form av setningen om hvilket metall det var Det dreier seg om kvinnene og mennene som tilskrives det private til det metallet og mennene med en kvinne også ….

Den som ser at hendene er knyttne sammen eller visne, og det er bevis i visjonen som indikerer rettferdighet, da bør det stoppe synder ….

Og den som ser at han er i hendene, men ikke er i stand til å samle ham, indikerer at han vil være sammen med de kloke, og ingenting vil skje med ham fra deres visdom ….

Hvis han ser at han står i hendene på den allmektige Gud og bøyer hodet, noe som indikerer at han når urettferdig fordi Gud den allmektige sier: ~Og hvis du ser at kriminelle bøyde hodet med sin Herre .~ Al-Kirmani sa: ~Den som Gud allmektig ga noe i søvne, Gud vil bringe katastrofe og ulykke til kroppen hans i denne verden .~…

Og hvis han var en faktor i ulydighet mot Gud eller en viktig, så var hans visjoner en advarsel . Hvis han ser at oppstandelsen har steget mens han står i hendene på den allmektige Gud, vil visjonen være mer pålitelig og sterkere, og utseendet på rettferdighet vil bli raskere og mer åpenbarende ….

Og den som ser at det er en slange i hendene som strever og fanger den i hånden, da er han trygg fra det han frykter, for Gud den allmektige sier, ta den og ikke vær redd, vi vil gjenta det første biografi ….

Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa: Jeg så som om jeg hadde to chips i hendene mine at jeg ville spise av disse og av disse, og han sa: Du er en mann som kombinerer de to søstrene og nettbrettet fortjener litt og brødet er et stort overskudd ….

…Når det gjelder de to mennene, refererer de til foreldrene, to brødre og de to partnerne, den som tror at det skjedde en ulykke i dem, så hans tolkning av dem, og når det gjelder overarmene, de er brødre eller to sønner, han har innsett. Og hans venn og underholdsbidraget sparer han, og lengden på hendene er en estimert økning, og deres korthet er imot det. Og den som så at hans hånd ble kuttet og skilt fra den, hans bror, partner eller venn døde, eller det som ble avbrutt mellom dem når det gjaldt kontinuitet og harmoni, og det kan ha skjedd en ed å sverge ved det og kanskje det var kutte et verk eller annet enn å leve, eller det ville kutte hans nåde. Seeren er et av rettferdighetens folk som er avskåret fra incest, og det ble sagt at det å se hånden avskåret er en kostnad for å stjele eller være en tyv. Og den som ser at hans venstre hånd er avskåret, kobler slektskapet sitt og ser i familien alt godt, og den som ser at hendene hans eller en av dem er knust, det er en plage som plager ham, og den som ser at den ene hånden er hvitere enn den andre, så er det Han rømmer fra ondskapen og erobrer sine motstandere, og hvis han ser at han vasket hendene og renset dem, er det ikke noe galt med ham. Og den som ser at han kuttet hånden uten smerte, så hans hjerte er knyttet til kjærligheten til noen, og det ble sagt at hendene er kuttet av levetiden, og den som ser at han går på hendene, han er avhengig av noen av hans slektninger og som så at han spiret Han har det han benekter når han er våken, så det er ikke Mahmoud. Og den som ser at han har en hånd i hånden, så stopper han synder, og den som ser at han klapper, det er på to sider det ble sagt glede og glede, og det ble sagt at det ikke er noen fordel i det og å klappe potene i ansiktet indikerer forekomsten av ulykke…

…Vask er i en drøm, det betyr omvendelse fra synder, og oppfyllelse av en forpliktelse til å hedre foreldre eller venner . Hvis han vasker med kaldt vann om vinteren, indikerer det bekymringer, plager og sykdommer, og hvis han vasker med varmt vann om vinteren, indikerer det fortjeneste, fordeler og kurere sykdommer . Og den som har badet for Eid og var sølibat, han skal gifte seg . Og hvis han badet for de to formørkelsene, kan han gjøre en stor ting eller bli fortvilet . Hvis den som ble badet i en drøm var utro, ble han muslim, og hvis han var sinnssyk, blir han kurert . Og hvis han badet i en drøm for å komme inn i ihraam eller å gå inn i Mekka, indikerer det glede og glede, møte med fraværende og betale ned gjelden, så vel som om han badet i en drøm for å kaste og omgå . Og kanskje indikerer den rituelle vasken seier over fiendene . Og vaske for omringing for å søke næring eller tjene de eldste . Og den som så at han ble badet og hadde på seg nye klær, og hvis han var syk, ville den allmektige Gud helbrede ham, og hvis han hadde gjeld, ville Gud bruke gjelden sin . Hvis han var fange, rømte han fra fengselet sitt . Og hvis han var bekymret, må Gud gi ham hans bekymring . Og hvis han utførte Hajj, bestemmelsen av Hajj, og hvis han var fattig, beriket den allmektige Gud ham, og hvis han var isolert, fornyet Gud den allmektige sitt mandat for den Allmektige og sa : ( Dette er en kaldvasket drink ) , så Job, fred være med ham, når han vasker og har på seg nye klær, restaurerte Gud den allmektige ham, hans familie og barn og alt som gikk rundt . Og hvis han bruker slitte klær, vil bekymringen hans være borte og han være dårlig . Og den som ser at han går og vasker seg i et basseng eller et sølibat og er sølibat, han vil gifte seg . Og den som så at han hadde badet i varmt vann, de fikk det . Og å drikke varmt vann roser ikke den allmektige Gud som sier : (Og drikk varmt vann, kutt tarmene deres ). Og det ble sagt : Ghusl er ekteskap . Og hvis den ukjente kvinnen bader, er han en regnbyge fra himmelen . Å vaske hendene med såpe vil eliminere gjeld og fjerne nød . Og vask av plagget indikerer Saladin . Og den som så at han vasket et gult plagg og renset det for gulhet, han vil bli frelst fra sykdommen . Og det ble sagt : Vask av klær indikerer at gjelden er oppfylt . Og å vaske de døde i en drøm indikerer at gjelden hans er oppfylt . Og den som ser at en død person ber om at en person skal vaske klærne, dette er hans mangel på bønn fra den som så ham, eller veldedighet, betaling av gjeld eller gjennomføring av testamente ….

…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) klær, da det indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste klærne er kule og forvirrede, og de er sterkere i hermeneutikk enn ull . Og kaldstripet i religion er bedre enn i denne verden . Og kulde fra Albrism er forbudte penger . De to skapningene er overskyggede plagg, så den som ser som om han hadde på seg to skapelsesplagg klippet hver på hverandre, indikerer hans død . Kjolen ble revet tilfeldig, bredden ble revet av . Og en revet kjolelengde er bevis på vulva, som overlevelse og ekteskap . Hvis en kvinne ser skjorten sin med korte klær, er hun innesluttet og sløret hennes blir brutt . Og den som river sin skjorte på seg selv, han krangler med familien sin og gjør ugyldig sitt levebrød, hvis han bruker skjorter som er revet oppå hverandre, så er dette hans fattigdom og sønnens fattigdom . Hvis du ser skapelsen over den vantro, så er det hans dårlige tilstand i hans verden og i det hinsidige . Og de stygge lappeteppene ble sagt å indikere tap og arbeidsledighet . Skitt er om det er i klærne, kroppen eller håret . Og skitt i klær uten fett indikerer korrupsjon av religion og overflod av synder, og hvis det er med fett, så er det verdens korrupsjon. Å vaske det fra skitt er anger, å vaske det fra sæd er anger fra hor, vaske det fra blod er omvendelse fra drap, og vasking av jomfruelighet er omvendelse fra ulovlig vinning . Og fjern de skitne klærne, fjerning av bekymringer, samt å brenne dem . Når det gjelder å bli våt i et plagg, er det en hindring å reise, eller fra deres befaling til det, og det er ikke ferdig før plagget tørker opp . Og den som så at han hadde nye kluter, ville ha ødelagt penger ….

…Hånd Hvis du ser vakre hender i drømmen din, vil du ha en flott privilegert stilling og vil raskt stige i yrket ditt, men stygge og deformerte hender indikerer fattigdom og skuffelser . Hvis du ser blod på det, indikerer dette urettferdig kritikk og utstøting fra familiemedlemmene dine . Hvis du har en såret hånd, vil noen lykkes med å nå det du sliter hardt for å nå . Hvis du ser en hånd skilt, betyr dette et ensomt liv, noe som betyr at folk ikke vil forstå dine synspunkter og følelser . Hvis du brenner hendene dine, vil du gå utover rimelige grenser i kampen for rikdom og berømmelse, og du vil miste dem til det . Hvis du ser hendene dine dekket av hår, indikerer dette at du ikke vil bli et etablert element og leder i kretsen din . Hvis du ser hendene dine er enorme, indikerer dette rask fremgang i dine saker . Hvis du ser dem mindre enn de er, håper du det motsatte . Hvis du ser hendene dine beisede, indikerer dette at du vil være misunnelig og urettferdig mot andre . Hvis du vasker hendene dine, vil du delta i en feiring av glede . Hvis en kvinne beundrer hendene i en drøm, indikerer dette at hun vil få og opprettholde oppriktig respekt fra mannen du viser til andre . Men hvis du beundrer andres hender, vil du være målet for en sjalu manns innfall . Hvis en mann holder hendene, vil hun bli trukket inn i forbudte foreninger . Hvis hun lar andre kysse hendene, vil hun ønske seg et sladder opptatt av hennes rykte. Hvis hun håndterer ilden uten å brenne hendene, vil hun stige til en høy posisjon og kommanderende stillinger . Hvis du drømmer om at hendene dine er bundet, betyr dette at du vil komme i vanskeligheter, og ved å frigjøre dem vil du tvinge andre til å underkaste seg ordrene dine ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Når det gjelder vaskingen, den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene, og den som ser at han er blitt vasket, så reiser han seg en gang og kommer ut av bekymringer, og den som ser en død person og folk ber om at han skal vaske seg og de finner ikke at det indikerer at den døde begår synder og folk peker på det gode, men det påvirker ikke ham. Og den som ser at en død person vasker noe som ikke er tillatt å vaske, så er han en korrupt mann som forkynner om noe som ikke har noen mening eller fordel….

…Hånden er i en drøm mannens velvilje, ryggen og støtten . Den som ser at hans hånd er lang og sterk, og at han er en hersker, da vil han seire med sine fiender og kraften til sine medhjelpere og sine hallikere . Og den som ser at hendene hans er spredt, er en sjenerøs mann som bruker alt det han har . Og den som ser at han går på hendene, da er han avhengig av noe han ber om på sin bror, sønn eller partner . Og hvis han ser at hans høyre hånd er laget av gull, vil hans inntjening og undertrykkelse være borte . Hvis han ser at hans venstre hånd er hans ord, benekter brødrene ham eller hans kone eller partner fornekter ham . Og hvis han så at hånden hans førte den under armhulen og deretter tok den ut, og den hadde et lys, og han var en student av kunnskap som vant en ledelse i sin kunnskap, selv om han var en handelsmann som vant et presidentskap og en hann . Hvis det kommer vann ut av hånden, vil han få penger . Og hendene angir rang og de to sønnene og staten, og de indikerer de gode gjerningene til den som tar og gir med hendene . Høyre hånd indikerer en sønn, far, venn eller den som tar riktig sted for deg . Og venstre hånd betegner kvinnen, moren, søsteren, datteren og slavejenta . Hvis han ser at han har mistet en av hendene, indikerer det at han har mistet noen av menneskene som denne hånden pekte på . Og den som ser hånden avskåret, indikerer at broren, vennen eller skribenten døde, eller at intimiteten mellom dem har falt . Og den som ser en lengde i hånden, han vil være for lang for folk . Med takk, nåde, raushet og raushet . Og den som ser en hersker som kutter av hender og føtter uten kontrovers, da omvender han seg . Og den som ser at han ikke har noen hånd, så er han en elsker . Og den som så fra guvernørene at hans hender og føtter var avskåret . Det er isolert . Og den som så at hendene hans var sammenbundet, antydet at han var gjerrig . Og den som så at han gikk på hendene, han brukte dem til pensjonen . Og den som ser at han skjærer hendene med en kniv, han vil undre seg over noe, for Gud allmektig sier : ( Da de så ham, fikk de ham til å vokse opp og kutte i hendene .) Og den som så at hans ed var lammet, hans levebrødet ville opphøre, ellers begikk han en alvorlig synd . Og den som ser at hånden hans blir gull, indikerer at det som er i hans hånd har gått . Og den som ser at hans hånd er blitt en profets hånd, så leder den allmektige Gud et folk på hendene og driver godhet og velsignelse til ham . Og hvis han så at han hadde skåret hånden i en skål med blod, ville han være i fare for oppvigling . Og den som ser at han spiser hånden eller deler av den, så gjør han noe han angrer på, eller det er urettferdig, fordi Gud den allmektige sier : (Og den dagen undertrykkeren biter på hendene ). Hånden gravert med henna er en ydmykelse, et behov eller en nødvendighet . Og den som ser at hans ed blir avskåret, han vil sverge en umoralsk ed, og det kan tyde på tyveri, og den som har hendene og føttene avskåret, han vil dø, og kanskje fengsel, begrensning eller alvorlig sykdom, og det kan være fattigdom eller trenger . Og den som har en hånd så lenge at den har blitt som et spyd, da er han urettferdig, han utfordrer folks ære . Og den som har fått hånden avskåret, han er fraværende i sin familie, eller han vender seg bort fra sitt arbeid, eller blir avskåret fra livmoren, og han kan stoppe incest og synd . Det rare er at hvis han så at hånden hans var avskåret og blod strømmet ut av det, traff han penger og vendte tilbake til landet sitt . Og den som ser at hendene er løftet, da er han fattig av penger eller mangel på penger fra en sønn eller bror eller kunnskap eller nyheter, og hånden indikerer bransjen som er utstedt av dem, løftet om troskap og pakt . Kanskje å miste en hånd indikerer behovet for spørsmålet . Og kanskje en god hånd indikerte seier over fiendene . Den som så at han ristet på hendene, antydet et tomrom for arbeid og boikott . Rikdommen i hånden er bevis på korrupsjon av religion . Og den som har mistet hendene og er et av folket til lydighet, hans tillit til Gud den allmektige er god . Og hvis hendene økte, indikerte han sin grådighet for verden og sin interesse i å vinne den . Og den som har hånden på syv, savner bønnen og følger ønsket . Og den som blir venstrehendt, det er fordel og levebrød, for etter vanskeligheter er det lett . Se også håndflaten ….

…Når det gjelder gjerningsmannen : En venn, partner eller ansatt ansatt, og skulderen hans er en kvinne, og skuldrene er hans utsmykning, skjønnhet og hensynsløshet, så det han så i dem om en tilstand eller hendelse, er han med disse . Og det ble sagt at hvis ventetiden var tykk og god i kjøtt, tydet det på mandighet og styrke i virksomheten, og angav i fangene hvor lang tid i fengsel, slik at de kunne bære vekten av sine lenker . Hvis han ser noe galt med ham, indikerer det brødrenes sykdom eller død, for de som er bundet er brødre . Og en mann så ut som om han ville se en av skuldrene og ikke var i stand til det, så han foreslo at han var blind, det er en plikt, fordi han ikke kunne se skulderen på siden av det ene øyet . Når det gjelder høyre hånd, er det en grunn til mannens pensjon, penger og veldedighet, og lengden på hånden i fortolkningen av guvernøren er seirende, handelsmannen har fortjeneste, og markedsføreren er kunnskapsrik . Det ble sagt at lengden og styrken på Imams hender indikerer styrken til hans assistenter og økningen i hans liv, og hans syn på deres bein er en økning i pengene hans . Hvis han så ut som om de hadde blitt marmor, forlenget han lykkelig livet . Det ble sagt at de to hendene er korrekte i tolkning og deres godhet indikerer god mottakelse og å gi, og det ble sagt at høyre hånd indikerer pårørende til menn, og venstre hånd ydmyker kvinnene til dem, og hvis han ser ut som om han mistet en av hendene, dette indikerer tapet av noen av hans slektninger gjennom fravær eller død . Hvis han så ut som om han hadde lagt hånden under armhulen og ført den ut med et lys, ville han få kunnskap om han var fra familien, eller fortjeneste hvis han var handelsmann . Og hvis hun går ut og har bål . Fordi han oppnår makt, stolthet og stolthet i saken hans, som han tar, og hvis han tar den og har vann, er det penger . Når det gjelder den ekstra hånden : med de to hendene er det en økning i staten og makten, og indikerer et barn eller ankomsten av en fravær, eller en bror født av ham . Hvis han ser at han er venstrehendt, så er han vanskeligere . Hvis han så at han jobbet med venstre hånd for egen innsats, fikk han endelig sitt behov . Forlengelsen av hendene indikerer raushet, og hvis han ser som om han går på hendene, er han avhengig av saken sin på noen av sine slektninger, og hvis han ser som om han ser med hendene som han gjør med øynene , så berører han mye med de som er forbudt for ham . Og den som ser på at hans høyre hånd er ordet hans, hans liv vil bli bedre . Hvis han så som om Nord snakket godt med ham, takket han slektningene sine, og hvis de snakket til ham eller en av dem med en irettesettelse, indikerer det hans dårlige handling . Hvis han så at hans høyre hånd var laget av gull, døde partneren eller kona . Og hver den hånden han ønsker, hans autoritets hånd vil bli forvandlet, fordi han vil få autoritet, og det som skjedde på hans hender av denne autoriteten, når det gjelder rettferdighet eller urettferdighet . Hvis han så at han hadde to vinger, ble det født to sønner for ham ….

…Og hvis han ser at hånden hans kommer under det han vil fra å jobbe med den og undertrykke eller visne, så får ikke tolkningen av den i samme hånd og evne det han vil, og han blir sviktet av de som søker hans hjelp . Og hvis han ser dyden til styrke og avslapning i undertrykkelse i hånden, så ligger hans tolkning i hans hånd og hans evne til å gjøre det han vil, og hjelpen fra de som søker hjelp fra ham, og det er et annet aspekt i det , at dens lengde, korthet, styrke og svakhet er et produkt av eieren, som hånden blir til, og en hånd av gode hender. Etter hans syn, som det ble sagt fra Abu Bakr og Saeed bin Al-Musayyib, brukte de setning ~visjon~ med navn og deres betydning, og stolte på den visjonen . Hvis han ser at hånden har blitt svekket, åpnet, tørket opp eller vinden stinket : ekskludering av andre byttedyr, så er dette en ødeleggelse av eierens arbeid, til hva det har blitt, eller han overlot ferdigstillelsen hos ham , eller en svakhet i hans makt over ham . Hvis han ser at hans hånd har vendt en profets hånd fra profetene eller noen av de rettferdige, så se hvordan profeten eller den rettferdige var som den som førte Gud på deres hender fra villfarelse, eller som reddet ham fra fortapelse, og hvordan hans skjebne var blant hans folk, hva han led av dem av skade, og hvordan det var Konsekvensen av deres kommando og befaling, så guider Gud også et folk ved visjonærens hånd, og det er hånden som har blitt beskrevet, og som Gud utfrir et folk fra veiledning til veiledning, og hva som helst skade som er forårsaket av det, i likhet med det som profeten møtte i Gud, så hans tilstand og hans gjerninger er i dens konsekvens, som håndverket som profeten, og dette er en hederlig visjon som bare mennesker med dyd og møter knapt ser . Og den som ser en slik visjon spesielt uten dyd, fromhet og evner, og hva det enn er beskrevet, er umulig for å bli akseptert og avvist ….

…Og den som ser at han er junub og ikke fant vann til å vaske det, så blir det vanskelig for ham å gjøre det han ber om fra denne verdens og det hinsidige, og den som ser at han har vasket seg fra urenhet og fullført hans vask, så vil saken han vil bli fullført for ham, og hvis den ikke blir vasket, blir hans ordre ikke oppfylt. Og den som ser at han har vasket og hatt på seg klær, så er han trygg fra all lidelse og sykdom, og hvis klærne var nye, ble han mer informert, og hvis han så at han vasket og ikke hadde på seg, så noe av hans nød vil bli løslatt fra ham og hans ordre møter ham ikke i henhold til det som er enig med ham, og hvis han ser at han vasker hendene og ansiktet, er det ikke noe galt med det…

…En fordel fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Hvis en av dere våkner av søvnen, så bør han vaske hendene eller si at hendene er tre før han går inn i karet, fordi han vet ikke hvor hånden hans har kommet fra kroppen hans, så man tvilte på det, og han våknet og fant at hånden hans hadde kommet inn i anusen hans og en av fingrene hans ble sagt ….

…En fri person blir funnet fri i en drøm, og hans visjoner om vinteren indikerer fordelene, næringen og dyrebar rikdom . Hvis det var varmt om sommeren, indikerte det det motsatte . Og den som så noe krydret fra mat eller drikke, det kan indikere et motvillig levebrød, som er mye tretthet, og det kan referere til ulovlig inntjening og fjerne velsignelser . Og den som ser en død person vaske med varmt vann, eller drikker varmt vann, han er i helvete ….

…Hele ekteskapet : Hvis en person har en våt drøm i en drøm, er det obligatorisk for ham å vaske, så er det ikke en visjon…

…Ekteskap er i en drøm betegner en flott posisjon . Hvert ekteskap der sæd ses i en drøm til det er nødvendig å vaske den mens den er våken, den er ugyldig, og den tolkes ikke fordi den er en våt drøm . Og den som gifter seg med sin fiende, han vil beseire ham . Og den som gifter seg med en av sine kvinnelige slektninger, han skal gå inn i helligdommen . Og den som ser at han giftet seg med moren i graven, han skal dø . Hvis du ser en fiende blant de vantro som gifter seg med en muslimsk kvinne, er det bevis på et raid . Ekteskapet indikerer eliminering av religion og lindring av bekymringer . Den som knulle en naken kvinne, flyktet fra dem . Og den som ser at han gifter seg med en utro kvinne, da vil han bli rammet av en hellig verden . Og den som ser at han gifter seg blant kvinnene i himmelen, han vil lide av religionssaker . Den som ser at han ser på en naken kvinne uten å vite det, vil gjøre en feil . Se også hemmeligheten, se samleie, og se komposisjon ….

…Urenhet er den som ser i en drøm at han har urenhet, og han har et depositum, tillit, vitnesbyrd, gjeld eller annet enn at hvis han ikke kommer tilbake, er det syndig, så å vaske urenheten vil komme ut av det ved å returnere sin tillit, og hvis han blir renset og vasket urenheten, kommer han ut av synden og gjelden forblir på ham, og han prøver å dekke hans behov, betale tilbake gjeld og tillit, eller returnere sitt depositum, og hans gjeld og tillit vil forbli hos ham uten synd . Se også Skitt ….