Faller synet fra den som drikker vin? Som jeg sa tidligere () Det er ingen større synd enn polyteisme og vantro, og hvis synet skjedde fra den vantro, som historien om kongen med Josef, hindrer det ikke at det oppstår fra alkoholdrikkeren, og Bukhari adresserte i Sahih Chapter : Visjonen til folket i fengsler, korrupsjon og polyteisme – Ibn Hajar og han signerte i en fortelling : drikk, de er folket i drikken, å være : drikk Muharram angivelig sa sommelier til Joseph : Jeg så som sett sovende som plantet et korn Vneptt kom ut med tre bunter Fsrthn deretter Sagit King, Joseph sa til ham : bli i fengsel tre ganger og så gå ut Vtsagah på din vane, ble det også sagt Og gikk ut ….

Faller den oppriktige visjonen ? Og den rettferdige er ikke en god mann? Det er et viktig spørsmål, og hans svar er : at den rettferdige mannen kan se Alodgat, men noen sjeldne få klarte å Satan fra ham , bortsett fra omvendt, sannheten i hans syn på en sjelden overvekt kaste djevelen det ble fortalt fra Anas ibn Malik om at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ A for vision En god gjerning fra en rettferdig mann er en del av førtiseks deler av profetdommen . Enig om (1). Muslim berättet Guds nåde fra Abu Hurayrah at profeten fred være med ham, sa han : ~ Hvis den tiden har knapt nærmet visjonen om en muslimsk løgn , og Asedkkm nylig, og synet av den muslimske delen av førti – fem er en del av profetien ~ (2). Al- Nawawi sa : sies å være en retorisk tid hvis en båt som modererer dagene og nettene denne vårdagen . Og det ble sagt at det som menes er om oppstandelsen nærmer seg , og den første er den mest berømte blant folket i visjon , og den kom i en hadith som støtter den andre, og Gud vet ws best . Av . Sannhet er den største av profetenes beskrivelser, våken og drømmende, og den som ser dem i sannheten, vil oppnå sannhet fra sine visjoner . Al-Muhallab sa : Folk har tre grader av dette : A – Profetene og deres visjoner er alle oppriktige, og det som trenger uttrykk kan falle i dem . B – rettferdig , og hovedsakelig på deres visjon om ærlighet , den var lokalisert der det som ikke trenger å uttrykke deres visjoner som Vtqa Raayaha helt i en drøm . C – Hvem andre . . I deres visjon er det sannhet og klager, og de er av tre typer : 1 – De er dekket , så det meste av situasjonen er lik dem . To ondskapsfolk , og mest på deres visjon Alodgat, og si hvor ærlighet , har fått tittelen Bukhari i sin Saheeh : døren til visjonen til folket i fengsler, korrupsjon og skjevhet (3). 3 _ vantro , og har en tendens til deres visjoner Alodgat og veldig sjelden der ærlighet og refererer til dette intervjuet : ~ Den nylig Osedkkm-visjonen Osedkkm ~ som ble fortalt av muslim . Sanne drømmer om noen av de vantro har , som i visjonen om forfatterne av fengselet med Josef over seg , sa Allah : ~ kom inn med fengselsguttene, sa en av dem, jeg viste meg knus vin og den andre sa at jeg viste meg jeg bringe over hodet mitt brød spiser fugl fra ham Nbina Ptooelh Sannelig vi se deg fra velgjørere ( Yusuf : 36 ). som tidligere tittelen Bukhari i sin Sahih døren : den visjon av folk i fengslene, korrupsjon og skulke , og oppstod i den romanen : en drink de folk drikker , og du ønsker å drikke forbudt , og angivelig vinkelner sa til Josef : Wright sett sover, jeg plantet en korn Vneptt gikk der tre klynger Fsrthn var Sagit sa kongen : opphold i fengsel tre ganger og deretter gå ut Vtsagah på din vane . var da han kom ut (4) så vel som synet til Mllekema, sa den allmektige : ~ kongen sa, jeg ser syv fete kyr at han ville spise syv magre Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O Fyll meg inn i mine visjoner hvis du skal se passasjen visjonen ( Joseph 43) som betyr : tynnhet er avledet av tynnhet og kombinasjonen er mager og mager, og det som menes er utseendet til formaninger M om humor . Noen visjonsforskere tilskrev den delen av profetiens visjon bare god troende som ikke er vanærende har vært . Vi har allerede med oss vers som sier : ~ oppriktig god muslim er en som passer seg hvis de profetene , Vokrm type, som Akram ved profetene , som ser det usynlige .. Som for vantro og fordervede og blandes ikke , hvis ratifisert visjoner er noen ganger det samme er også sant Clip Islamic false , og ikke alle begivenhetene har erfaring med de usynlige delene av profetien , Kalkahen og min ~(5) har blitt gitt oss for å spore Imam Muhammad Safaareeni Hambali Guds nåde på å si : gi ham beskjed . Men må være på vakt her at visjonen om gode som er den årsaken til igangsatt noen av bestemmelsene begrenset enten undertegnet i æra av Messenger av apostlene eneste godkjente » Som for andre mennesker er misjonærer eller Mndhirat , kan det være i uttrykk Bishara til eieren fra en veldedig verden eller det hinsidige , kan det være der advarselen om mangel på eller forkorte sitt arbeid eller i hans religion , kom i tolkningen av verset : ( og han forkynte at Ichaelmh Gud bare levde eller bak et slør eller sender en budbringer Viouha med sin tillatelse hva han vil at han er klok ) ( Shura : 51). Noen av forgjengeren sa : ~ Fra Ray Veil ~ som i sin drøm, hva selv – renset for laster , forsvinner kvinnen hjerte , og møtte lawh søvn , og Antakec av underverkene i den usett , og særhet minimum . Det er vennlig å ha ham i en drømmesamtale » og beordret ham til Gud og fortelle ham i en drøm , Profeten ba fred være med ham for verset :~ de menneskelige i dette livet og i det hinsidige ~(6) Og sa han, ~ er visjonen om det gode ser mannen eller ser ham ~ Fortalt av Imam Ahmad (7). __________ (1 ) Avtalt , se Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) og atom – op (23 \ 15) (2 ) atom – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Fortalt av Imam Ahmad 173 \ 1 tredobler fremover Safaareeni – en referanse tidligere ….

…Alawittene faller til jorden : Bevis for ødeleggelsen av de edle personene som tilskrives den . Og alt som ilden brente og plaget ham i den, og det er ikke noe håp for hans godhet eller hans liv . I tillegg til det som ble ødelagt fra karene som ikke er forgrenet som dem . På samme måte er det ikke noe håp som blir kidnappet eller stjålet der verken kidnapperen eller tyven kan se . Og varene og de skadede, håpet om hans godhet er retur av det han antydet, hans godhet og gjenoppretting, fordi han er til stede når han tar den og stjeler den på sin plass . Kidnappet og kidnappet døden ….

…Og den som ser at han har falt fra en hoppe, kommet ned på ham eller drept ham på toppen, så tolkes det av nedgangen i hans vekst eller hans isolasjon fra hans autoritet, og kanskje indikerer hans kones død, og hvis hans epilepsi var i et marked eller blant mennesker, så er han kjent for at tilstanden hans falt i ansiktet, og det kan ha vært hans avstamning hvis oud har brukt pengene sine til det skjer til slutten, og det ble sagt at saken som han søkte er ikke komplett, spesielt hvis han ikke har tenkt å gå tilbake ….

…Hans visjon i en drøm indikerer levebrød og fordeler, og en kur mot forkjølelsessykdommer, spesielt for de som levde av den . Kanskje snø og ild tydet på kjennskap og kjærlighet, og den snøen slukket ikke brannen . Hvis det ble sett snø i sin rette sesong, var det bevis på at bekymringene og fiendens tvang og misunnelse var tvunget, og hvis det ble sett på feil tid, var det bevis på forkjølelsessykdommer og plager . Kanskje snøen tydet på at reisen ble forstyrret, og post, kurerer, makroner og lignende ga ingen fortjeneste . Og seieren i snøen torturerte sultanen, hans undersåtter, tok pengene sine og gjemte dem og styggheten av hans ord med dem, for Gud den allmektige sa : ( Så vi sendte dem ned fra himmelen ) . Det ble sagt : Det er snø, og hvis det er lite snø, så er det fruktbart . Og den som så at snøen faller på ham, han reiser langt, og det kan være skadelig . Hvis han ser at han sover på snøen, plager han . Og den som blir kald om vinteren eller om sommeren, er fattigdom . Og den som kjøper snø og tiner raskt om sommeren, han vil slå penger som han hviler med, og hviler fra sorgen med gode ord, og hvis den snøen ikke skader dem og smelter raskt, så er han sliten og de går raskt . Hvis han ser at landet dyrkes med tørt land, så faller det snø, så er han som regn, og det er en nåde som rammer dem, fruktbarhet og velsignelse . Og det ble sagt : Den som ser mye snø i et land som er ute av tid, han vil lide i det området en plage fra autoriteten, eller en straff fra den allmektige Gud, eller en rettssak som faller mellom dem . Og det ble sagt : Den som ser snø, indikerer et år med tørke, og den som faller snø på den, hans fiende vil tjene på det . Og kanskje mye snø indikerte generelle sykdommer som kopper og epidemi, og kanskje indikerte det krig, gresshopper og typer pandemier, og kanskje indikerte det fruktbarhet og rikdom, og den som så snø, kom ned fra himmelen og avdekket jorden, og hvis det var på plantestedene og tidene det var til nytte, indikerte det overflod av lys og velsignelse av jorden og overflod av fruktbarhet, men hvis det er med det til tider når landet ikke drar nytte av det i sin vegetasjon, da er dette bevis på autoritetens misgjerning og jakten på tiende . På samme måte, hvis snø er i en tid med fordel eller noe annet enn de fleste fattige, trær og mennesker, så er det en urettferdighet som rammer dem og en plage som rammer deres gruppe . Kanskje snøen indikerte blokkeringen, uaktsomheten med å reise og forespørselen om pensjon ….

…Og Ibn Sirin sa: Den som så at han sank ned til sjøs og dykket i den til den nådde bunnen og var forurenset av gjørmen, da ville den nå den fra myndighet fra dem og sorg ….

…Og den som så at han kom ned i en brønn, ville bli fengslet eller drept, og hvis han var i et skip som var skadet, og hvis han reiste på land, ville han bli kuttet av veien ….

…Og Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som så at en fugl kom ned fra himmelen og tok en rullestein og kastet den på kappen eller svelget den, da ville han telle kunnskap, og det kan være en fordel .~…

…Og den som så at han hadde kommet ned fra en gammel stige, en grad, ville hans handel ha stagnert ….

…Og den som ser at han setter opp en stige og stiger ned fra den til et kjent sted, da er han fri for frykt og forræderi ….

…Og den som ser at han spiser ved et opp ned bord, så kommer han til en kvinne i endetarmen hennes .)…

…Og den som ser modellen av turbanen sin opp ned, det er ikke prisverdig ….

…Og den som ser at han legger seg ned mot solen, viser en synd ….

…Og det ble sagt at den som så katapultsteinene komme ned på et sted, og hvis den ble ødelagt eller ødelagt, var skaden like mye som riving og ødeleggelse, ellers ville det være mindre enn det, og når det gjelder skaden det er til stede ….

…Den som så at den allmektige Gud kom ned på et land, by, landsby, nabolag og lignende, indikerer at Gud den allmektige vil hjelpe folket på det stedet og seire over fiendene. Hvis det er tørke i det, indikerer det fruktbarhet, og hvis det er fruktbarhet i det, vil Gud øke dets fruktbarhet og gi folket forsoning ….

…Og den som ser at en person kommer ned i en grav og deretter går ut av den og vil skyve den som ser den, så vil en person som er fengslet anklage ham ….

…Og den som ser at en ild, en skorpion, en slange eller en stein som er nedstammet fra himmelen, indikerer at Guds pine er kommet ned på dette stedet ….

…Og den som ser at han har stammet ned fra himmelen med korn eller mel, hans nåde vil være større ….

…Og den som ser at han stiger ned fra havet, da ut av det, da refererer han til denne verdens spørsmål om religion og rettferdighet, og kanskje drukning var en reise i sikkerhet ….

…Og den som ser at han har stammet ned fra muldyret, bukket under for det, eller har samleie med ham, eller så i ham noe han elsker eller hater, eller det skjedde en ulykke i ham, så tolkningen av det, enten det er mann eller kvinne , er som å tolke perserne ….

…Og den som ser at han bruker skjorten sin opp ned, så indikerer det hans hykleri, og den som ser en revet skjorte på ham, indikerer at han har røpet hemmeligheten ….

…Hvis han ser at han slaktet en kylling eller en hane : fra ryggen, gifter han seg med en besittelse i anusen . Hvis han slakter en okse fra ryggen, søker han en arbeider bak den, i tillegg til at kamelen på dette stedet var fra kamelens gudfar eller dens to søstre, så i henhold til essensen er det ikke en faktor . Uansett hva som tilskrives en mann eller en kvinne, kommer det til slaktet fra baksiden av mannen og fordømmes av gjerningen . På samme måte, hvis han bruker vesten eller dynen opp ned, eller hvis han sover på sengen opp ned, eller legger et omvendt teppe for ham å sove på, eller kjører eselet opp ned, så er det en forkastelig sak som kommer til ham uten hans kjente ansikt . Og hver opp ned fra det som var, er det opp ned enten fra godt til ondt, eller fra ondt til godt, bortsett fra pelsen, så iført pelsen opp ned viser hans rikdom utover det, som om han hadde til hensikt å dekke det var vakrere . Hvis de levende ser at han lånte de døde et plagg han har på seg, tar han det av seg og den døde tar det på, så blir han syk av en mindre sykdom og blir kurert . Hvis han ser at han har gitt et klær til de døde, eller at han overvinner ham, og de døde bruker det og forlater det og etterlater de levende, så er det de livs levende . Hvis plagget ikke kommer fra nabolagets eiendom, men det er halvnaken eller i avleiring, eller bevarer, lager, vasker, brettes, spres og lignende, så er det sykdom, bekymring eller sorg, og den er ikke skadet i den ….

…Og den som ser at han ikke kan se på himmelen og vender hodet ned, så verner han sin autoritet og endrer sine saker ….

…Og den som ser at han kjører en kamel opp ned, så begår han en umoralsk og en flammet kamel for sin reise der han er redd for å blokkere veien ….

…Og den som ser ild ned fra himmelen på et sted og ikke brente det, da vil det være svakhet og styrke for folket på det stedet .)…

…Og det ble sagt at den som så hodet opp ned, dette indikerer at den som ønsker å reise har en hindring som hindrer ham i å dra, at han ikke ser hva han ønsker før, men senere . Og det indikerer for den som reiste en fremmed å returnere til landet sitt, etter å ha bremset uten grådighet . Og hodet og nakken, og hvis en person ser dem og de har sår eller smerter, så er det en sykdom som alle mennesker har det samme ….

…Og den som ser en slange som stiger ned til et sted, den skal tolke døden til herskeren over det stedet ….

…Og noen av uttrykkene sa: Han som så i kroppen sin noe av det som kom ned med det, og det ble sagt at kona hans var skadet blant hennes slektninger, og det ble sagt at han ble slått med pisker, og det ble sagt at han spiser kjøtt fra mennesker gjennom baksnakking og sladder, og sårene kan komme ut i ansiktet når han ser dem ….

…Og den som ser at regn kommer ned fra himmelen, er ikke som regnformen, og hvis dens slag er lik, er det godt, og hvis det er hatet, er det lidelse og uenighet ….

…Den som tror at han har khuffa opp ned, dette indikerer at bekymring og sorg har avtatt ….