…Hvis han ser at han kaller en bønn som er kjent, ber han en obligatorisk bønn. Hvis han kaller en bønn som ikke inneholder Guds navn, ber han en hyklerbønn ….

Og adhan i naturen eller leiren er en spion for tyver

…Sjelden, en pålitelig mann fortalte meg at han sa at han kom inn i Jerusalem for noen år siden, og at han hadde en stor pest, så jeg møtte sjeik Abi Bakr al-Halabi, som bor i Tayluniyah, kjent i nærheten av Bab Hatta, og jeg leste hadithen for ham tidligere, så jeg leste med ham hans svar fra Koranen etter middagsbønnen, i henhold til hans vane. Da han var ferdig, kalte han disse ordene tre ganger med en gruppe studenter, jeg spurte ham om det, så han sa en anekdote fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så instruerte han noen av gruppe for å skrive det til meg, så de skrev det og korrigerte det for ham. O Gud som er full av styrke og allmakt, o Gud, o Gud, o Gud, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, din neste herlighet og din ros av ros – og det er ingen gud uten deg, o Gud, jeg søker tilflukt hos deg fra knivstikking, pest, overraskelse og dårlige vendinger i sjelen, familien og pengene, og barnet, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, antall synder til du blir tilgitt, o Gud, velsigne Muhammad, eieren av bassenget og Al-Kawthar, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, som du ba for oss vår profet Muhammad, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så gi oss livet vårt og gjør oss til våre hjem og ikke ødelegge oss med våre synder og feil og nåde oss med din barmhjertighet oh Gud er den mest barmhjertige, så Gud vil være tilstrekkelig med dem, og Han er den Hørende, Den Allvitende, og Gud er den Nådigste, og det er ingen styrke eller kraft uten i Gud, den Høyeste, den store. Så spurte jeg ham gjennom hans støtte til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred. Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred i en drøm, og en stor pest kom ned i landet til de fleste av dets folk døde. Han samlet noen av nyhetene til ham og spurte ham at hvis han så Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, på sin vane i en drøm, han ba ham om forbønn over dem, så han så profeten, fred og velsignelser være over ham, så han fylte ham med denne bønnen og ba ham om å ringe etter det og lærer folket å be om det når han løfter pesten. Han sa, så jeg sa, o Guds sendebud, jeg frykter at jeg vil glemme ham, ellers vil jeg villede noe av det. Han sa, så Guds sendebud, Guds fred og velsignelser være med ham, beordret en mann som var med ham og sa : Skriv det til ham i håndflaten . Så jeg våknet og fant den i min hånd skrevet på ordlyden, da den er germansk. Forfatteren sa, og jeg spurte hvem som fortalte meg om Sheikh Abu Bakr autoriserte deg til å fortelle dette fra ham med denne fortellingskjeden, og han sa ja ….

…Og kjedet : betegner å begå en stor synd, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi er forpliktet til de vantro i lenker .~ Kjede i nakken til en mann gifter seg med en kvinne, en dårlig holdning, det er knyttet til en serie Del-tristhet i den eller i fremtiden og inngangen til innesperring : det er ingen ros i det hele tatt . Det angir lengden på sykdommen, og spredningen av tristhet hvis den kom inn i den i henhold til oppfatningen fra seg selv eller noen som tvang ham til å ringe ham, søker vi tilflukt hos Gud fra ulykke . Når det gjelder forsoning : Det indikerer fremveksten av det gode, fordi Gud den allmektige sier : ~Og forsoning er god .~ Kallet til forsoning er et kall til rettferdighet og veiledning, og forbudet mot forsoning indikerer at eieren er immun mot det gode, og forsoning indikerer sikkerhet, da en av dens betydninger er fred ….

…Han er garantist og garantist, og hans visjon kan indikere frykt, og kanskje høyden på skjebnen, presidentskapet, fremgangen, påkrevd godt og forbudt vice . Kanskje hun antydet øyenbrynet, faren, moren eller professoren. Hvis han i en drøm ble en imam og ba med folk på vei til qiblah med full renhet, verken mer eller mindre, i den, og hvis han var verdt vergemålet, styringen, eller konfronterte det som er gunstig for folket, at vil skje med ham, og han kan ha inngått en garanti eller et gruppesponsorskap. Eller han deltok i et folk som håpet på godt fra dem, og hvis han hadde bedt med andre enn qiblah, forrådte han sine følgesvenner og kjøpte sine kjetterier , og han kan ha begått noe forbudt, og folket ber ham om det med ham, og den som ser at han befaler et folk i bønn, følger han en tilstand der han justerer etter at kysset hans er rett, bønnen er fullført, eller han beordrer folk eller forby dem . Og den som ser at han leder ukjente mennesker på et ukjent sted og ikke vet hva han skal lese, så er han til ære for døden . Og hvis en kvinne ser at hun leder mennbønn, så dør hun fordi hun ikke er egnet til å lede bønnene, så det er bare når hun dør før dem når de ber på henne . På samme måte, hvis han ser en ikke-mahram mann som ikke vet hvordan han skal be eller resitere, leder han et folk, og den som ser at han ber i et folk som står mens han sitter, så overtrer han ikke deres rettigheter, men de er kommer til kort i rettighetene, eller hans visjoner indikerer at han foretar et sykt folk, og hvis han ber med dem som sitter mens de står og sitter, forkorter han ikke. I en sak som han tar over, hvis han ber med et folk som står og sittende, så følger han befalingen fra de rike og de fattige, og hvis han ber med dem som sitter mens de sitter, blir de forbannet av drukning eller stjeling av klær eller fattigdom . Hvis han ser at han ber med kvinner, følger han kommandoen til et svakt folk. Hvis folks mor er på hans side, eller hvis han ligger og har på seg hvite klær, og han benekter sin stilling, og han resiterer ikke i sin bønn eller sier takbeer, så vil han dø og folk ber over ham . Hvis guvernøren ser seg selv lede folket, er han isolert og pengene hans er borte . Den som ber med menn og kvinner, vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant mennesker . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt, og hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans vergemål avbrutt og hans kjennelser og ord blir ikke gjennomført, og hvis han ber alene og folket ber hver for seg, da er de utenfor . Og hvis han ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke vil skade ham, og hvis folket har gjort ham til en imam, vil han arve en arv . Hvis han tror at han leder mennesker, og ikke leser godt, så ber han om noe og finner det ikke . Og den som ber med et folk på et tak, da vil han gjøre godt mot folk og ha et rykte når det gjelder lån eller veldedighet ….

…Og den som ser at han utfører den obligatoriske bønnen og hans bønn er fullført og kysset hans blir rettet, så blir hans behov oppfylt og han når det han håpet på. Og hvis han ser at han ber Fajr, så har han opptjent tillatt eller et løfte som er bra eller dårlig, og hvis han ser at han ber Dhuhr-bønnen, vil han seire over alt det han ber om i denne verdens spørsmål. og det hinsidige. Hvis han ser at han ber fredag, vil han fullføre det han vil og nå det han håper, og hvis han ser at han ber Asr, så er det et ønske, men etter motgang, og hvis han ser at han ber Maghrib, så har saken han ba om når det gjelder godt eller ondt gått, og hvis han ser at han ber middag, så behandler han sine slektninger og får ham glede og det ble sagt at bedrag og gråt skjer med ham, og en betingelse i det han nevnte er at han utfører hver bønn helt i tide, og hvis det er en reduksjon eller en økning i den, så er det i strid med det som ble nevnt, og den som ser at han ber en bønn som er savnet av disse bønnene , så indikerer han oppfyllelsen av sin religion og den som ser at han ber kort i bønnen, så reiser han og fra Han så at han ber en overflødig natt eller dag, så han gjør en rettferdig gjerning. Og den som ser at han ber mens han ler av det, så har han mye distraksjon fra det. Og den som ser at han ber mens han er junub eller på et sted der bønn ikke er tillatt, så har han ødelagt religionen, og den som ser at han ber uten vask, så blir han syk. Han ber øst eller vest, ettersom han avvek fra islam og kanskje har bedt om sin kone d Det sies at folket i moskeen ber til andre enn en qiblah, og den som ser en lærd som ber uten en qiblah eller handler i strid med Sunnah , eller at han ber over Kaabaen har brutt sharia og fulgt lunene og den som ser at han ber I ørkenen er det enten å reise eller Hajj, og den som ser at han ber i en av de tre moskeene, det er bevis på dobling av lønnen og godta hans gjerninger. Og den som ser at han ber på et dyr, det er deres forekomst, og den som ser at bønnen savnet sin tid og ikke finner et sted å be det i vanskeligheter…

…Bakeren Å se bakeren i en drøm betegner trygghet fra frykt og komfortabel livsstil, og kanskje hans visjon indikerer en gutt og kjærlighet . Og bakeren Sultan Adel Shafiq . Hawari-bakeren lever komfortabelt og leder mennesker til et ærlig levebrød . Og den som så at han var en baker, han ville hatt store penger og fruktbarhet . Hvis han så at han kjøpte brød fra en baker uten å se prisen, er bakeren en hersker som er i stand til å gjøre rettferdige gjerninger fra de hederlige til de ringe, og hvis han vender seg til ham med noe som ikke skader ham, han veileder folk til fordelene med tillatte måter . Og hvis han tok brød fra bakeren, hadde han godt av levebrødet, og tristhet var borte fra ham, og hvis bakeren var en av dem som tilskrives sultanen, ville han være en nyttig mann fordi folk hadde ham i noen av hans behandlinger ville han være ondskapsfull for å behandle ham med ild . Hvis en mann som ikke er baker, ser at han baker brød og selger det til dirham til alle mennesker, så er han støtende overfor mennesker . Og bakeren har snakket om og opprørt i levebrødet . Og alt utførelse som berøres av ild er snakk og krangel . Se også Al-Furran ….

…Jahiz al-Ma’bar sa at bønn er på tre måter: en forpliktelse, en sunnah og frivillig bønn. Når det gjelder den obligatoriske bønnen, indikerer den pilegrimsreisen og unngår umoral og ondskap, fordi den allmektige sa: “ Bønn forbyr umoral og ondskap. ” Når det gjelder Sunnah, indikerer det renslighet og tålmodighet for det han hater, god berømmelse og medfølelse med det Gud den Allmektige skapte. Å utvide barna sine, å gjøre oppgavene til venner og naboer, og å vise ridderlighet med alle ….

…Det er i en drømme som våkner tilbedelse eller bønn . Og bønn indikerer å nå målet og barnet, og hvis bønnen er overveldende og roper, indikerer den ulykker eller trengsler . Kanskje bønnen indikerer mangel på regn hvis det er opprør . Hvis bønnen indikerer bønn, og bønnen er kjent, er bønn en forpliktelse . Hvis det er en lett bønn, vil han få en velsignet sønn . Hvis han ser mennesker samlet i en bønn, så er det en samling av barn, vekst og velsignelse i velsignelser og ære, og eliminering av elendighet . Hvis han så at han unngikk bønn, er det forbudt . Og den som så at han ba til den allmektige Gud eller ble kalt for ham, han vil bli belønnet med godt og lykke . Og bønn indikerer at behovet elimineres . Og det ble sagt : Det indikerer svaret, spesielt hvis det er i et hus av Gud den allmektige, for eksempel en moske . Hvis han ser at han kalte sin Herre i mørke, vil han bli frelst fra tristhet . Hvis han så det . Han inviterer en mann, så påkaller han ham i frykt ….

…** Revelation Mobile fra Abu Amir ibn Anas fra farens onkler til Ansar sa : ta vare på profeten fred være med ham hvordan folk samler dem og ble fortalt : fokuserte banneret for tilstedeværelse av bønn. Hvis de så tillatelse som hverandre ikke likte, sa han : han husket sin Alguena – betyr Alhbor – Shaboor jødene likte ikke det, og han sa : ( Han er fra jødens kommando. ) Han sa, så han nevnte ham klokken, og han sa (Det er fra de kristnes befaling ) . Så dro Abdullah bin Zayd mens han var interessert i dem, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg så kallet til bønn i hans søvn. Han sa : Så i morgen ba Guds sendebud være med ham, og han fortalte ham, og han sa : O Guds sendebud, jeg er en som sover og våken, da han kom til meg, og han viste meg kallet til bønn. Han sa : Umar ibn al-Khattab hadde sett ham før det, så han holdt det i tjue dager. Så sa han til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så sa han til ham : ( Hva hindret deg i å fortelle meg ) Han sa : Abed gikk foran meg, bin bin Zaid, du skammet deg, så Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, sa : ( Yabal, stå opp og se hva Abdullah bin Zaid beordrer deg til å gjøre ) Han sa : Da ga Bilal tillatelse . Og på autoritet fra Abd al-Rahman bin Abi Laila sa han : Ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte oss at Abdullah bin Zaid al-Ansari kom til profeten, må Guds bønner og fred være med ham og sa : Å Guds sendebud, jeg så i en drøm som om en mann reiste seg og mot ham var to grønne mot en veggrygg, så han fikk et øre til å bøye seg og sette seg ned. Kada . Han sa, så hørte Bilal det, så han reiste seg og kalte det andre øret, og han sto ved to og satte seg to føtter ….

…Og den som hører kallet til bønn på markedet, det er en manns død fra det markedet ….

…Ring Hvis du bruker en ring i en drøm, symboliserer dette at du kommer inn i nye prosjekter der du vil møte lykke til . Å se en ødelagt ring symboliserer krangel og familiens ulykke hos ektepar . Når det gjelder ugifte mennesker, er de truet med atskillelse fra sine kjære . Hvis en jente mottar en ring, betyr dette at hun etter i dag ikke vil bekymre seg for sin elskers oppførsel, da han vil vie seg til å gjøre henne lykkelig og sikre fremtiden hennes . Når det gjelder å se andre ha på seg ringer, betyr det godhet, velstand og flere venner ….

…Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin, og han sa: Jeg så som om jeg ringte til bønn, så han sa Hajj . Og en annen kom til ham og sa at jeg så som om jeg ringte til bønn, så han sa: ~Skjær av hånden din,~ ble han fortalt, ~Hvordan skilte du dem ut?~ Han sa: ~Jeg så den første med en god preken, så jeg ga tillatelse til folket å utføre Hajj .~ Og jeg så for det andre en ugyldig sigma , så jeg sa: ~ Så muezzinen, du er tyver .~…

…Og bønner om regn i en drøm er et tegn på frykt, elendighet, høye priser og deprimert liv . Det indikerer en ulykke der stedet fra en linjal eller en linjal . Og solformørkelsesbønnen og måneformørkelsen indikerer streben etter å gi trøst til den som solen eller månen peker på . Kanskje dette indikerer den gjerningsmannens omvendelse og den vantros omvendelse, eller en lærdes død . Og den som ser at han ber den supererogatory eller frivillige bønnen, det indikerer godheten til hans religion og hans overholdelse av Sunnah, eller at han utfører saken fra det hinsidige, og den overfladiske bønnen indikerer frieri og nærhet til menneskers hjerter gjennom tjeneste eller penger, og hvis seeren er sølibat, giftet han seg, og hvis han er gift, har han to sønner, fordi Gud den allmektige sier : ( Og vi ga ham Isak og Jakob overflødig ). Og hvis han ber frivillig til den allmektige Gud, og han var fattig, var han rik og ble god, eller han ble nær Gud den allmektige, og han kan ha samlet seg blant folk for å spre deres ønsker . Og begjærsbønn i en drøm er en indikasjon på årstidene . Og qadha-bønnen er en indikasjon på oppfyllelsen av religionen, den ondes gjernings anger, omvendelsens omvendelse eller oppfyllelsen av et løfte . Og sittens bønn indikerer hjelpeløshet, fiasko og tilfredshet med det du kan tjene til levebrød, og kanskje indikerer det advarsel om sykdommen til faren eller læreren . Og tilgivelsesbønnen viser i en drøm tilgivelse for synder. Hvis folk ber om det, indikerer dette nedstigningen av regn, og hvis den tilbedende er fattig, er han rik, og hvis han er steril, sørger han for mannlige barn . Berømmelse i en drøm er et tegn på veiledning og et tegn på godhet og å generere levebrød . Fredagsbønner viser til tilbederen hva han vil, eller glede og vitner om høytider, årstider og Hajj . Fredagsbønner, i likhet med korte bønner, betegner reiser, eller umiddelbar lettelse og møte med den elskede . Og Eid al-Fitr-bønn i en drøm er en indikasjon på å betale gjelden, helbrede syke, bli kvitt motgang og lindre bekymringer . Og Eid al-Adha-bønnen indikerer etterligning av ting, holder viljen og oppfyllelsen av løftet . Kanskje de to bønnene indikerte et møte med fiendene fordi deres møte med dem er takbeer . Og den som mistet noe og så at på Eid returnerte han til ham det han mistet, og hvis det var Eid al-Fitr, så kommer det ut fra motgang til kapasitet, og hvis Eid al-Adha og var eid av en frigjøring eller en fange , ville han bli frigjort fra fengselet sitt, og hvis han hadde gjeld, ville hans gjeld bli brukt på hans vegne . Og Istikharah-bønnen i en drøm forsvinner og forvirrer, og indikerer et godt resultat . Og fraværsbønnen i en drøm er en profittforespørsel ….

…Og den som ser at han hører kallet til bønn, da vil han være lat i bønn ….

…Guddommelig bønn Hvis du drømte om å gjenta Herrens bønn, forutsier dette at du er truet av fiender i det skjulte, og du vil trenge allianse og støtte fra venner for å overvinne vanskeligheter . Hvis du drømmer om at andre gjentar det, indikerer dette faren for en venn . Den Fadervår : Vår Far i himmelen ……

…Og den som ser at han ber en savnet bønn fra disse bønnene, så indikerer det oppfyllelsen av gjelden hans, og det ble sagt at den som så at han hadde bedt en bønn og manglet noe fra den, så reiser han og hvis hun er en kvinne da menstruerer hun, og det ble sagt at den som så at han ikke fullførte bønnen, hans behov ble ikke oppfylt ….

…Å ringe etter mat indikerer et godt møte i en drøm . Så den som ser at han vil invitere et folk, han går inn i seg selv for å bli beskyldt for og klaget på . Da han så at han tok en invitasjon, og noen deltok på den, og så dem som om de hadde spist ferdig, ville han få ledelse over dem, selv om han i den saken var ulykkelig eller syk, ble han kurert . Hvis han så at han hadde tatt en invitasjon, ville han komme til ham i fravær . Og den som ser at han inviterer et folk til gjestfrihet, så går han inn i noe som er arvet av anger og skyld . Og den som så at han ble kalt til et ukjent råd der det var mye frukt og drikke, han ville bli kalt til jihad fordi han ble martyrdøtt . Og invitasjonen til å feire i en drøm skyld og anger ….

…Og det ble sagt at den som ser at han tar øl under bønn, så følger det beste av takbeer veien til Sunnah, og at melodien tolkes i tre aspekter av å glatte over fienden eller forekomsten av glede eller tristhet ….

…Den som ser at bønnen hans har gått sin rette tid, eller ikke påvirker et sted hvor han ber den, så er det et problem i hans sak som han ber om når det gjelder religion eller verden . Hvis han ser at han savnet en bønn og ikke fullførte ablusjon eller ikke var i stand til det, oppfyller han ikke kommandoen han ber om, med mindre han ser at han tidligere har fullført ablusjonen . Og hvis han ser at han fullførte sin ablusjon uten det som er tillatt å utføre ablusjon, er det som den som ikke utførte sin ablusjon . På samme måte gjøres den rituelle vasken av urenhet hvis det er gjort for ham, og hvis den ikke blir vasket, blir ikke hans befaling oppfylt . Hvis han ser tayammum, og han ikke er i stand til å nå vann, er det tillatt, og løpet av det vi har nevnt vil følge ….

Hvis han ser ut som om han savnet en obligatorisk bønn og ikke finner et sted å tilbringe den, kan han ikke oppnå det han ber om

…Og den som ser at det øker eller avtar i kallet til bønn, så leder han noe annet enn sannheten ….

…Og den som ser at han ler i bønn, så er han veldig morsom, la ham omvende seg til Gud ….

…Og den som ser at han ber Gud den allmektige i sin bønn, så vil han velsigne en sønn med den allmektige som sier: ~ Da hans Herre ringte et skjult kall .~…

…Og den som ser at han leder et folk i bønn, så følger han en tilstand der han tilpasser seg, og hvis han ikke er kvalifisert for det, vil saken hans være riktig og hans tilstand vil bli løst ….

…Hvis en person ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke skader ham ….

…Etableringen av bønn indikerer i en drøm oppfyllelsen av et løfte og oppnåelsen av målet, og lettelsen for de som er i nød . Den som ser det som om han etablerer bønnen ved en dør eller en seng, han vil dø . Og den som ser en fange som om han utfører bønnen eller ber stående, da vil han bli løslatt fra fengselet . Hvis en person som ikke er fengslet, ser at han utfører bønnen, vil vellykkede salgssaker skje for ham . Og den som ser at han har gitt tillatelse og utfører bønnen, så skal han observere en sunnah og drepe kjetteri ….

…Hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans mandat kuttet, og hans kjennelser og hans ord blir ikke implementert ….

…Predikanten Abu Saeed sa : Bønn når det gjelder setningen er uansett prisverdig i religion og verden, og indikerer bevissthet om ledelse, oppnåelse av håp, oppnåelse av vergemål, oppfyllelse av en religion, oppfyllelse av tillit eller etterlevelse av pliktene til Gud den allmektige ….

…Og den som ser at han ber Fajr, så får han penger og det er tillatt å tjene dem, og det ble sagt at det er et løfte som snart vil komme, godt eller dårlig, i henhold til det som forventes. Det er fordi Gud den allmektige sa: ~ Deres tid er morgen, er ikke morgenen nær? ~ Og en forutsetning som vi sa er at han utfører hver bønn på full tid, hvis det er mangel eller mer, er det umulig og i motsetning til det som ble nevnt ….