…Når det gjelder operasjoner, den som ser at han har et sår på hendene, det vil være penger . Og hvis det er et sår på hans høyre hånd, er det penger som vil ha nytte av hans mannlige slektskap, og til venstre for hans kvinnelige slekt . Hvis det er et sår på venstre ben, er det penger fra pløying og planting. Hvis et sår på hælen treffer hælene, treffer han penger fra siden av hælen og sønnen . Og kirurgi på tommelen på høyre hånd, bevis på at religionen kjørte på den . Og hver kostnad for væskeoperasjon og pengeskader . Og den som i kroppen ser en myk operasjon med blod som strømmer fra den, den er skadelig for eieren i penger og tale av en person som faller inn i den og får en belønning for det . Og operasjonen i hodet og det strømmer ikke blod fra det, fordi det var nær å treffe penger . Hvis det strømmer blod fra henne, er det penger som viser effekten på ham . Hvis en sultan eller en imam så at han hadde et sår på hodet til huden og beinet var tapt, ville han forlenge livet og se sine jevnaldrende . Hvis beinet blir brutt, vil hæren hans bli beseiret . Såret på venstre hånd . Militariseringen hans økte . Såret til høyre økte hans besittelse . Hvis et sår i magen øker statskassen, øker et sår i låret hans klan . Såret i beinet hans er langt . Og hvis et sår på føttene økte i spørsmål om integritet og standhaftighet . Hvis han ser ut som om en person kutter av organene sine og deler dem, snakker den avgjørende personen sannferdige ord om saken hans som testamenterte det og skiller barna hans og sprer dem i landet . Hvis den skadde blir flekket med blodet fra den sårede mannen, så treffer han forbudte penger like mye som blodet som han farget med . Og den som sårer en vantro og kaster blod fra en vantro, han vil få en fiende som har tilsynelatende fiendskap, og han vil skaffe penger som er tillatt så mye som blodet som kommer ut av det, fordi blodet til en vantro er tillatt for den troende, og hvis det flekker blodet hans, er det sterkere . Og den som ser at en person har såret ham og at det ikke har kommet noe blod ut av ham, så vil lovbryteren si et sant ordtak i det som svar på ham . Hvis blod kommer ut, støtter han ham med det som er sant, og den som er voldsom, kommer ut av synd . Og det ble sagt at den som så som om han ble såret med noe jern med kniv eller annet, så viser det dets likhet og ulemper, og det er ikke noe godt i det . Noen av dem sa : Den som ser et sår i noen av organene, uttrykket i det er for medlemmet der operasjonen var tillatt . Hvis det er hjertet i brystet, er det et tegn på kjærlighet hos unge menn og kvinner . Når det gjelder sjeiker og eldre, indikerer det tristhet . Når det gjelder drap, begår den store ting den som tror at han har drept en person . Og det ble sagt at det var en befrielse fra nød , fordi Gud den allmektige sa: ~Og du drepte en sjel, så vi vil redde deg fra mørket og ditt bedrag og bedrag .~…
Drømmer om drikker blod fra en kopp
(138 betydninger av å drømme om drikker blod fra en kopp)Og den som ser hodet som hodet til en elefant, en løve, en tiger eller en ulv, det er blitt sagt at han tar skapelsen av ting høyere enn sin evne og drar nytte av dem og oppnår ledelsen og spikeren på fiender
…Men hvis hun giftet seg med en kvinne, er ikke en ektemann hennes mann i en drøm : det kommer dem til nytte for folket i hjemmet eller mannen hennes fra en partner eller en felles født eller assistert produsent for å tjene ham og hans verk ….
…Den som faller i en blodkilde : eller et arr eller en blodkrukke, etter at blodet er høyt over ham . Det kan ikke skyves bort, for han er i blod som er rammet av ham . Likeledes vil hvert erobrende blod han ser på et sted med vann, i en bolle, i en bolle, i et basseng eller andre spor av rennende og stillestående vann, etter at det ofte er, med mindre han ser at blodet er svakt, at han drakk, eller farget med det, så er det forbudte penger som rammer ham, og hvis det ofte ble forbannet med blod . Og den som ser blod sprøytet på ham, han vil motta det fra den som blodet sprinkles på, som en gnist fra ild, så det er dårlige ord som rammer den som gjør det ….
…Hva er forholdet til en troende eller en muslim , med en god visjon? Visjonene er det vi har igjen av profetetsaken , og kanskje hadithen fra sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham : ” Det er ikke noe igjen av profetiet utenom evangelistene. ” De sa : Hva er det? Han sa : ~Den rettferdige visjonen blir sett av en muslim, eller en historie .~ Jeg sier at det kanskje vil hjelpe i dette aspektet, da det bekrefter den troende på fremmedgjøringstidspunktet og er en hjelper for ham, og gir ham håp om ære og styrke. Derfor tolket noen lærde allmektighetens ordtak : Guds verger frykter ikke dem. De sørger heller ikke for de som trodde og fryktet de gode nyhetene for dem i dette livet og i det hinsidige ……. etc. Verset er at det gode budskap er den gode visjonen som den troende ser i søvne, og det er en bekreftelse og et budskap fra Gud, ikke som menneskelige budskap, for det er uten mellomledd, og dette er et av tegnene Godhet for mennesket, det vil si en som ser en visjon og er bemerkelsesverdig for hans oppmerksomhet , eller retter sine feil, og Gud vet best…
…Og den som ser at han er forlovet og var en prins, lærd eller arbeidsgiver og fullførte sin preken, så beviste han sin ledelse og posisjon og oppfylte sine behov, og hvis han ikke forlovet seg, ville saken han ba om være vanskelig for ham, og han kan bli avskjediget fra jobben og stillingen ….
…Og den som ser en Koran, et tau eller en ledning på nakken, det indikerer dyd og oppfyllelse av pakt, sannhet, kunnskap og Koranen ….
…Innsjøen : betegner en kvinne til venstre som elsker direkte, fordi innsjøen står og ikke løper, og den dreper den som faller i den og ikke skyver den . Og bølgene er strenghet og pine, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dekket av bølger som skygger .~ Og den allmektige sa : ~Og bølgene stoppet mellom dem .~ Og det ble fortalt at en handelsmann så at han gikk i sjøen, og han var livredd av frykten for havet, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing . Han sa : Hvis du vil reise, vil du ha det bra . Dette er fordi hans visjoner indikerer stabiliteten i hans saker . Og en mann så ut som om sjøvannet var sint til kanten hans dukket opp . Så han fortalte det til Ibn Masada, og han sa : En lidelse sank ned på jorden av kalifen, eller tørke i land, eller kalifens penger ble stjålet . Det var bare et lite beløp til kalifen ble drept, pengene hans plyndret og land ble undertrykt . Og den som så at han førte ut en perle fra havet, han ville ha nytte av kongen i penger, slave eller flagg . Og hvis han ser at sjøvannet eller annet vann har økt til det har overskredet grensen, som er betydningen av strømmen til den kom inn i hjem, hus og hjem, så holder folket tilsyn med drukningen, så blir det en stor prøvelse . Prinsippet er i det dominerende vannet de er og oppvigling, fordi Gud den Allmektige kalte sin seier og dens overflod for tyranni, og han sa at drukning indikerer utøvelse av en stor ulykke og manifestasjon av kjetteri, og død ved drukning er en død på grunn av vantro . Når det gjelder den vantro, hvis han ser at han har druknet i vann, så tror han, fordi Gud den allmektige sier : “ Selv om drukning fanger ham, sier han, jeg tror . ” Verset . Og den som ser som om han har druknet og senket seg i havet, vil sultanen ødelegge ham . Hvis han ser som om han har druknet og fått ham til å dykke en gang og flyte en gang og bevege hendene og føttene, vil han få rikdom og stat . Hvis han ser det som om han forlot ham og ikke druknet, så går han tilbake til saken om religion, spesielt hvis han ser grønne klær på seg selv . Det ble sagt at den som så at han døde og druknet i vannet som fienden hans gjerne ville drukne i det rene vannet, druknet i mye penger . Når det gjelder svømming : den som ser at han svømmer i sjøen og var en forsker som har nådd sitt behov i kunnskap, hvis han svømmer på land, så er han låst og blir tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og like mye som hans styrke . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, går han inn i arbeidet til en urettferdig og mektig sultan som krever av ham et behov som han oppfyller for ham og er i stand til ham og Gud den allmektige. sikrer ham like mye som han løper i dalen . Hvis han frykter ham, så frykter han også en hersker , og hvis han rømmer, rømmer han fra ham, og hvis han kommer inn i havet og svømmer bedre i det, inngår han en stor sak og et stort mandat, og han er i stand til å eie kongen og oppnå ære og kraft . Hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra synden . Og den som ber mens han er redd, han vil få frykt, sykdom eller fengsel, like mye som hans avstand fra rettferdighet . Og hvis han tror at han ikke vil flykte fra ham, vil han dø i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han skånet for det arbeidet . Og hvis en sultan ser at han vil svømme i et hav og havet er turbulent med en bølge, så kjemper han mot en konge blant kongene, og hvis han bryter havet ved å svømme, vil han drepe den kongen . Og hvert hav, elv eller dal som har tørket opp, det er statenes tilstand som tilskrives det, og hvis vannet kommer tilbake, vil staten komme tilbake . Og det ble sagt at hvis en person ser at han har rømt fra vannet som svømmer før han var klar over søvnen, er det bedre for ham å legge merke til det mens han er i vannet som svømmer . Og det ble sagt at den som så at han svømte, bestred en motstander og beseiret motstanderen og vant over ham . Og å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og det ble sagt at han er sikker på noe han er i tvil om, og det ble sagt at han reiser på en reise i fare for sin tillit . Og den som ser som om vannet strømmer på overflaten, han vil bli rammet av en ulykke fra sultanen, som er en indikasjon på herskerbenet, som han bare kan takle, for sin flyt og autoritet . Og den som har stagnert fra ham, er lettere og mildere, og indikerer en kriger som kutter veien, og hvis han er på reise, krysser en tyv eller en løve veien mot ham, eller hvis tankene hans om reisen er regn, en linjal, eller et mekka . Og hvis han var til stede, ville han bli plaget av en sorg og ulykke, fordi Gud den allmektige sa : ~Du er forbannet med en elv .~ Når det gjelder Sultan, blir den presentert for ham, spesielt hvis han kom inn i den . Enten fengsler han ham, beordrer ham å bli slått, eller så oppnår han sorg hvis han har fått ham stor, eller hindrer ham i å bli frelst fra strømmen hans, så faller enten en sykdom i ham fra kulde eller drypp, så hvordan om det var i vinteren og vannet hans var dårlig, så er det mer alvorlig i alt som indikerer det? Hvis det blir kuttet, krysset eller forlatt det, vil han bli frelst fra alt som er i det av sorg og sykdom, og alle bevis for lidelse og sorg . Og den som trekker fra en elv og drakk, får penger fra en mann som er like farlig som den elven . Og den som kommer inn i en elv og slår den fra bunnen av gjørme eller gjørme, de vil bli rammet av en mann hvis tilstand er som den elven i elver . Og den som skjærer en elv til den andre siden, han vil avskaffe bekymring, redsel eller frykt, og han vil bli utfridd fra den hvis det er gjørme ….
…Faller synet fra den som drikker vin? Som jeg sa tidligere () Det er ingen større synd enn polyteisme og vantro, og hvis synet skjedde fra den vantro, som historien om kongen med Josef, hindrer det ikke at det oppstår fra alkoholdrikkeren, og Bukhari adresserte i Sahih Chapter : Visjonen til folket i fengsler, korrupsjon og polyteisme – Ibn Hajar og han signerte i en fortelling : drikk, de er folket i drikken, å være : drikk Muharram angivelig sa sommelier til Joseph : Jeg så som sett sovende som plantet et korn Vneptt kom ut med tre bunter Fsrthn deretter Sagit King, Joseph sa til ham : bli i fengsel tre ganger og så gå ut Vtsagah på din vane, ble det også sagt Og gikk ut ….
…Daniel sa: ~Den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, blir det tolket som en rikdom hentet fra et forbudt ansikt, og hvis blodet var lite og ikke flekket hans plagg, og han så svakhet med ham, så indikerer det fattigdom og mangel på penger, og hvis hans styrke kom tilbake etter svakhet, så var det forbudte penger, og hvis han ikke så svakhet da han kom ut. ~ Blodet er veldig lite, fordi det er lettelsen for de som er ulykkelige, fordi noen av dem sier en dråpe blod for utslipp ….
…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….
…Medina : indikerer sitt folk og dets innbyggere, og indikerer møtet og større masse, sikkerhet og befestning, for da Moses kom inn i Middin, sa Shuaib til ham : Ikke vær redd, jeg overlevde, og kanskje landsbyen indikerer verden, og byen indikerer det hinsidige, fordi dens lykke er viktigere, og befolkningen er jevnere, og boligene er større . Og byen kan referere til verden, og landsbyen til fjellet, fordi den er fremtredende og isolert fra den med uaktsomhet fra folket . Kanskje den kjente byen antydet verdens bolig og den ukjente byen i det hinsidige . Kanskje den vakre ukjente byen betegner paradis, og den forhatte sorte landsbyen i brann, på grunn av lykke fra folket i byene og elendigheten til folket i Mour . Hvis en person flytter i søvnen fra en ukjent landsby til en by også, se på tilstanden hans. Hvis han er en vantro, blir han muslim, og hvis han er en synd, angrer han, og hvis han er god, fattig og foraktet, så er han rik og stolt, og hvis han er med sin godhet av frykt for sikkerhet, og hvis eieren av en hemmelighet er gift, og hvis han er med sin godhet, en syk mann, døde han, og hvis det var for en død person, har tilstanden endret seg og huset hans har endret seg, men det er to hjem, ett hvorav er bedre enn den andre, så den som flytter fra det stygge huset til den vakre gode gjerningen, slapp fra ilden og gikk inn i himmelen, hvis Gud ville . Men som kom ut fra byen til landsbyen uidentifisert, i motsetning til den første, men ble Marovin ansett som deres navn og Jawaharhama, vil herske for flyttede betydninger, slik som utsiden av Bagaah til byen Egypt, konkluderer det fra punk av spørsmål og sikre hans frykt, verset : ~ Gå inn i Egypt, hvis Gud vil, Amenin .~ Hvis hans avgang var fra hemmeligheten til den som så til Khurasan, flyttet han lykkelig til en dårlig tid, hans tid var kommet . Likeledes utsiden fra Mahdia og indre til Sousse, utenfor Huda og rett til ondskap og korrupsjon, på denne måten og dens konsekvenser i alle kjente landsbyer og byer . Når det gjelder de velkjente portene til byen, deres verger eller deres herskere og de som vokter og bevarer dem . Når det gjelder dens rolle, er dets folk blant høvdingene og de eldste i lokaliteten, og hver vei er indikativ for de som grenser til den, og de som trengs av folket i denne lokaliteten i sine oppgaver og saker, og deres ulykker vil bli returnert fra dem med sin fortjeneste og autoritet, eller med hans kunnskap og penger . Noen av dem sa : Medina er en mann med kunnskap, hvis du ser det på lang avstand, og det ble sagt : Medina er en religion, og å forlate Medina er frykt, fordi Gud den allmektige sa : “ Han gikk ut fra den i frykt og venter på . ”Og å komme inn i Medina er en forsoning mellom ham og folket, de kaller ham til sannheten. Gud den allmektige sa : ~ Gå inn i all fred ~ , byen, byen så at årgangen, har ødelagt den viser gammel eller født der en lærd eller imam, skjer der from og Nasca . Og den som så at han hadde kommet inn i et land og så en ødelagt by som ikke hadde murer, bygninger eller monumenter, for hvis det på den dagen var lærde som døde og gikk og studerte, og ingen av dem eller deres avkom ble igjen, og hvis han så at han eldet seg, da ville bli født av etterkommerne til de gjenværende forskerne, vil en sønn dukke opp i ham. disse forskerne, og så byen eller de ledige landene i sultanen, matvareprisen gikk til ekstremer der, den så en by eller et land ubefruktet god beplantning , det er bedre om folket, og sa noen av dem : Hvis byene er stille, er de i fruktbar om natten på sult, og i fruktbarhet er en guide til fruktbarhet . Det er bedre for en person å se de rike og fruktbare byer, for de indikerer en høy og fruktbar by, og hvis han ser lite fertil familie, indikerer familien mangelen på godhet, og menneskets by indikerer fedrene, for eksempel : at en mann så ut som om byen hans hadde falt fra jordskjelv, så han dømte sin far til døden . Og fortalt at Kie var med det Koutaiba gikk fra vanning til Khorasan, han så Wakee i en drøm som å rive Sharif, byen hans og sprengte , spurte han krysset, sa han : tilsynet med fallet Jaham på din hånd og Aosmon, var også ….
…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Hvis han ser at han slaktet en kylling eller en hane : fra ryggen, gifter han seg med en besittelse i anusen . Hvis han slakter en okse fra ryggen, søker han en arbeider bak den, i tillegg til at kamelen på dette stedet var fra kamelens gudfar eller dens to søstre, så i henhold til essensen er det ikke en faktor . Uansett hva som tilskrives en mann eller en kvinne, kommer det til slaktet fra baksiden av mannen og fordømmes av gjerningen . På samme måte, hvis han bruker vesten eller dynen opp ned, eller hvis han sover på sengen opp ned, eller legger et omvendt teppe for ham å sove på, eller kjører eselet opp ned, så er det en forkastelig sak som kommer til ham uten hans kjente ansikt . Og hver opp ned fra det som var, er det opp ned enten fra godt til ondt, eller fra ondt til godt, bortsett fra pelsen, så iført pelsen opp ned viser hans rikdom utover det, som om han hadde til hensikt å dekke det var vakrere . Hvis de levende ser at han lånte de døde et plagg han har på seg, tar han det av seg og den døde tar det på, så blir han syk av en mindre sykdom og blir kurert . Hvis han ser at han har gitt et klær til de døde, eller at han overvinner ham, og de døde bruker det og forlater det og etterlater de levende, så er det de livs levende . Hvis plagget ikke kommer fra nabolagets eiendom, men det er halvnaken eller i avleiring, eller bevarer, lager, vasker, brettes, spres og lignende, så er det sykdom, bekymring eller sorg, og den er ikke skadet i den ….
…Og den som ser at han drikker en bitter drink fra en kopp, det er ønsket om beger og livets tomhet, spesielt for de syke ….
…Al-Kirmani sa, og den som ser at han drikker blod, det er forbudte penger å komme, eller blod blir sølt urettferdig ….
…Vin : Opprinnelig er forbudte penger uten motgang. Hvis noen ser at han drikker vin, vil han lide mye synd og rikdom, for den allmektige sier : “De spør deg om alkohol og tilretteleggeren, sier det er en stor synd i dem, og det er en større fordel med dem . ” Og den som ser at det å drikke det har ingen som kan bestride det, for det vil ramme forbudte penger, og de sa, snarere er penger tillatt . Hvis han drikker det og han har noen til å bestride det, vil han bestride ham med hensyn til tale og krangel like mye . Hvis han ser at han slo en elv med vin, plager han oppvigling i sin verden . Det kom inn i oppvigling like mye som han fikk fra ham . Noen av tolkene sa : Overdreven drikking av vin i synet er ikke bare dårlig, og hvis en person ser at han er blant en stor mengde som smaker vin, er det dårlig, fordi overflod av drikking blir fulgt av fyll og fyll i det er årsaken til opprør, motstand og kamp . Al-Khamr sa til de som ønsket ekteskap og ekteskap på grunn av blanding . Og det ble fortalt at en mann så ut som om han var svart i ansiktet med barbert hode som drakk vin, så fortalte han synet hans på en kryssing og sa : Når det gjelder svart i ansiktet, er du overhånd over ditt folk, og når det gjelder når du barberer hodet, forlater folket ditt deg og ordren din er borte, og når det gjelder å drikke vin, har du en kvinne . En mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som i mine hender var det to kar, hvorav den ene var vin og den andre hadde melk . Han sa : Melk er rettferdighet, og vin er isolert, og snart ble han isolert og han var guvernør . Og han drakk vin til guvernøren, som var isolert, og han delte ut daddelvin med mistenksomhet, og han drakk daddelvin . De var forskjellige i å drikke vin blandet med vann, og det ble sagt at han mottar penger, hvorav noen er tillatt og noe av det forbudt, og det ble sagt at han tar penger i selskap, og det ble sagt at han tar penger fra en kvinne og faller i oppvigling . Og sukker uten drikke er frykt og redsel . For den allmektige Gud sier : ~Og du vil se folket beruset, men de er ikke fulle .~ Og fyll av drikke er penger, ondskap og makt som den visjonære oppnår . Og sukker fra å drikke er en trygghet, fordi en full person ikke får panikk fra noe . Hvis han så at han var full og rev klærne . For han er et menneske hvis hans verden utvides, og han ikke tåler velsignelser, og han behersker ikke seg selv . Og den som drikker alkohol og blir full av det, han vil tjene forbudte penger, og han vil tjene på de pengene like mye som mengden sukker fra dem . Det ble sagt at fyll er dårlig for menn og kvinner, og det er at det indikerer mye uvitenhet, og han så en mann som om han var en verge, og han red i sitt arbeid med et folk, og når han ville forlate, fant han dem alle berusede, så han kunne ikke hjelpe noen av dem, og hver ble igjen på fylla . Han fortalte det til Ibn Sirin, så han sa : De finansierer og dispenserer med deg og svarer deg ikke og følger deg ikke ….
…Al-Kirmani sa: “Den som ser at han drikker fra havet når det er kaldt, så er det en krangel mellom ham og noen, og hvis han er en forsker, vil han få kunnskap om hva hans hensikt er, og hvis han er fra kongens kastrasjon, så er han avhengig av ham i sine saker ….
…Når det gjelder bortskjemt blod : det indikerer generelt sykdom hos alle mennesker . Hvis blodet er litt som en puff, indikerer det husstanden og slektskapet og oppnåelsen av det onde, så kvitt deg . Det ble sagt at oppkast av blod er en anger fra synd eller forbudte penger, og det fører til tillit i nakken . Når det gjelder vannlating : i tolkning er det forbudte penger, så den som ser som om han har urinert et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet og kaste sædceller i henne ved å gifte seg med folket på stedet eller hans nabo, og det sies at han blir sett på som om han urinerer, så bruker han et underholdsbidrag som tilhører ham, fordi Gud den allmektige sier : “ Og det du brukte på noe, han etterfølger ham, og han er den beste i fremtiden . Hvis han så ut som om han var i en brønn, bruker han på å tjene tillatte penger . Hvis han ser ut som om han har slitt på en vare, så er han uren på den varen, og hvis han har slitt seg ut i en nisje, blir en lærd gutt født for ham ….
…En løve i en drøm er en sterk, undertrykkende, brutal, autoritær hersker på grunn av hans dristighet . Og kanskje indikerte det døden fordi det handlet om å redde liv . Og synet hans kan indikere pasientens helse . Og løvinnen er en ond, grusom kvinne, kjær til gutten . Å se løven indikerer uvitenhet, forfengelighet, undring, utholdenhet, vandring og velvære . Og det ble sagt : Løven i en drøm er en dominerende fiende . Og den som ser løven der han ikke ser den, seeren vil bli frelst fra det han frykter og vil få visdom og kunnskap . Og den som ser løven nærme seg ham, de vil oppnå myndighet, og da vil han flykte fra ham . Og den som ser løven drepe den og ikke drepe den, da vil han ha konstant feber, at feberen ikke forlater ham, eller at han blir fengslet, og at feber er et fengsel for Gud den allmektige . Og den som ser at han kjemper mot en løve, er syk fordi det er en sykdom som ødelegger kjøttet, og den som kjemper mot en løve, ødelegger sitt kjøtt . Og den som så at han tok noe fra løvenes kjøtt, beinet eller håret, den skulle motta penger fra en hersker eller en fiende . Og den som kjører de syv mens han er redd for ham, vil bli utsatt for en ulykke som han ikke kan handle mot, og hvis han ikke er redd, er han en fiende som vil beseire ham . Og den som ser at han har ligget med løven mens han ikke er redd for ham, er trygg mot sykdom . Og den som ser de syv, han går inn i et hus og det er en syk person, så skal han dø . Hvis det ikke var noen pasient der, indikerte det frykt for sultanen . Og den som ser at han er redd for en løve og ikke ser den, da er han trygg fra fienden . Og den som ser at han har sett løven og ser ham med seg uten å blande seg med ham, da vil han bli skremt av sultanen, og dette vil ikke skade ham, og kanskje se det som indikerer død og nær sikt . Og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makten og et langt liv . Og den som ser løven banne noe fra ham, han vil få det fra en fiende som er så dominerende . Og den som ser at han kjempet mot en løve, han kjemper mot en dominert fiende . Og den som ser at han gifter seg med en løveinne, da vil han flykte fra mange motganger, vinne seier for sin fiende og ta kommandoen høyere og bli kjent blant folket . Og den som ser at han spiser kjøttet fra en løve, da blir han truffet av penger og rikdom fra en hersker, ellers vil han vinne seier over fienden . Og den som ser at han spiste hodet på en løve, han vil slå en stor makt og mye penger, og den som ser at han spiser noen av løvenes medlemmer, han vil slå pengene til en fiende som har makten like mye som det medlemmet . Den som ser at han har slått fra huden på en løve eller fra håret, da heller han pengene til en dominerende fiende, og det kan være en arv . Og løven betegner krigeren, tyven eller den urettferdige arbeideren, politimesteren eller studenten, og når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød eller en mektig makt eller en fiende som kommer inn i dem, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg til prekestolen, for han er en makt som undertrykker folket og får dem fra ham til en ulykke. Og skummelt . En løvevalp er født . Og det ble sagt : Den som så som om han hadde drept en løve, slapp unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og det ble sagt : løvinnen er datter av en konge ….
…Helvete : et tegn på autoritet for dets essens og autoritet over det som er under det, med dets skade og nytte, og kanskje indikerer det helvete i seg selv og Guds straff, og det kan indikere synder, synder og forbudt, og alt som fører til den og bringer den nærmere den . Fra å si eller gjøre . Kanskje indikerte det veiledning, islam, kunnskap og Koranen, for med den blir den guidet i mørket, sammen med ordene fra Moses , fred være med ham : ~ Eller finn veiledning i brann, ~ og han fant og hørte Guds allmektige ord med veiledning . Kanskje indikerer det levebrød, fordeler og formue, fordi det inneholder godhet i pensjonen for den reisende og nåtiden, som Gud den allmektige sa: ~ Vi har gjort det til en påminnelse og en glede for de troende .~ Det sies til den som er fattig eller dør, hans ild er slukket . Fordi araberne ble tilbudt som gaver til Ibn al-Sabil og den utgåtte gjesten, for at hun kunne bli guidet og skjermet for henne, slik at de med hennes nærvær kunne uttrykke generøsitet og rikdom, og hennes passivitet fra elendighet og fattigdom . Kanskje det indikerte jinn fordi de ble skapt av giftig brann . Og det kan indikere sverdet og oppstanden, hvis det har lyd, torden, tunger og røyk . Kanskje indikerte det myndighetens pine, fordi det er Guds pine, og han er autoriteten til de to verdener . Kanskje indikerte det ufruktbarhet og gresshopper . Og det kan indikere sykdommer, kopper og pest . Den som ser en ild falle ned fra himmelen i hus og butikker, og hvis den har tunger og røyk, så er det oppvigelse og et sverd som bor der, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike og de fattige, og en elsker kaster det på folket, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike spesielt, og hvis det er kull uten tunger. De er sykdommer, kopper eller epidemier, spesielt hvis de er generelle når det gjelder å blande mennesker . Men hvis nedturen av ild er i sanddynene og feddanene og kultiveringsstedene og plantene, så er det en ufruktbarhet som brenner planter eller gresshopper som brenner og fanger dem . Når det gjelder den som tenner en ild på en sti som går, eller at folk blir ledet av den hvis han finner den når han trenger den, så er det kunnskap og veiledning han oppnår, eller han sender den og publiserer den hvis han er verdig det, ellers får han myndighet, følgesvenn og nytte, og folket drar nytte av ham . Hvis ilden er på en annen vei enn veien, eller den brenner noen som går forbi den, gnister den eller skader ham med røyken, eller den brenner plagget eller kroppen eller skader synet, er det en kjetteri at han gjør eller overvåker, eller en urettferdig autoritet som tar tilflukt til ham eller er urettferdig for ham i henhold til omfanget av hans tjeneste for det eller hans flukt fra dem . Men hvis det var en stor ild som ikke lignet denne verdens ild, ble den tent for ham å bli kastet i den, da ville mange av hans fiender plage ham, så han ville vinne seier over dem og være overlegen dem , og hvis de kastet ham inn i det, ville han ha reddet Ibrahim, fred være med ham . Og alt dette hvis de som begikk det, var hans fiender, eller gjenstanden i ham var en rettferdig mann . Men hvis han ser at hun truer ham spesielt, eller de som overtok belysningen av det, går sammen med ham, la Gud frykte sin Herre og ta bort fra det han er fra helvetes folk før han kommer til henne, så han irettesatte henne fordi han fryktet henne . Når det gjelder den som ser ild sammen med ham i en ovn, ovn, kanon eller lignende på stedene der han er brent, så er det rikdom og fordeler at han oppnår, spesielt hvis hans levebrød er for ildens skyld, spesielt hvis det også er om vinteren . Og hvis han ser ilden slukket eller slukket, eller omgjort til aske, eller vann eller regn slukket den, så vil han mangle og bli suspendert fra sitt arbeid og sin industri . Og hvis noen som ikke lever av det på slike steder for å passe inn i mat, vil han at penger eller levebrød skal tjene en hersker eller til hans autoritet og hjelp, eller ved rettssaker, forvaltning, strid og megling, ellers vil han være angrepet av ord og onde og dårlige ord . Når det gjelder den som ser det, blir det brent med mat, olje eller noe fra salg, så overdriver han, og kanskje vil sultanen be om ham, og folket vil ta pengene hans med seg . Når det gjelder å spise ild, er det forbudte penger og et skadelig levebrød han spiser, og kanskje er det fra foreldreløse penger på grunn av det som er i Koranen. Hvis han så ild snakke i en krukke eller en pose eller en bolle med andre fartøy som indikerer både hanner og hunner, vil det som tilskrives fartøyet treffe jinnen og inngangene, til han snakker på tungen . Noen av dem sa : Brann er krig hvis det har en flamme og en lyd, og hvis stedet du ser det ikke er et krigsland, er det en pest, smerte, kopper eller død som oppstår der . Abu Amr Al-Nakha’i sa til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : Jeg så en ild som kom ut fra jorden og vendte mellom meg og en sønn av meg, og jeg så den si : A synsflamme og en blind, gi meg mat at dere alle spiser familien og pengene dine, så han sa, fred være med ham : Dette er en rettssak som vil skje på slutten av tiden og drepe mennesker foran dem, så krangler de med oppvask og krangel mellom fingrene hans, og lovbryteren mener at han er en filantrop, og de troendes blod er bedre for de troende enn å drikke vann . Og den som brenner en ild for å brenne den, han raser en ordre om å fylle sin fattigdom, fordi kulden er fattigdom . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så en lampe på tommelen og sa : Dette er en blind mann ledet av noen av sønnen hans . Hvis jeg rører det opp for å steke kjøtt med det, opplyser jeg noe der folk baksnakker . Hvis jeg slår på grillen, vil jeg ha litt levebrød med tristhet . Hvis han rørte den opp for å lage en gryte med mat i den, hevet han noe som kunne dra nytte av verdien av hjemmet hans . Hvis det ikke er mat i potten, bør han angripe en mann med ord og få ham til å gjøre noe ubehagelig . Uansett hva som treffer ilden og brenner fra kroppen eller klærne, er det skade og ulykker . Og den som tar fyr, vil slå forbudte penger fra Sultan . Og den som blir rammet av glød av ild, folk vil baksnakke ham ….
…Måned Hvis synet er i Muharram-måneden, er det riktig og ikke feil . Å se ham i en drøm indikerer lettelse, frelse fra fengsel og sykdom . Og hvis seeren hadde trukket seg tilbake fra sitt folk eller sitt land, ville han komme tilbake til dem i følge historien om Yunus, fred være med ham, for hans avgang i ham fra hvalens mage . Kanskje han var vitne til en stor fitnah, slik som en rettferdig imams død eller fremveksten av en lærd, fordi Gud den allmektige skapte Adam og Eva i ham, fred være med dem . Og hvis seeren er ulydig, vil han omvende seg til den allmektige Gud, for Gud den allmektige har angret i ham for Adam, fred være med ham . Og hvis seeren var en av dem som søkte status og ære, ville det skje med ham fordi Gud den allmektige reiste Idris, fred være med ham, høyt i ham . Og hvis den reisende i sjøen overlevde, han og hans følgesvenn, fordi skipet var okkupert i ham av Judi . Og hvis seeren håpet at barnet skulle få en god sønn, for det var sønnen til Ibrahim og Jesus, fred være med dem begge . Og hvis seeren var i nød, ville han bli løslatt fra ham eller rømme fra sin fiende fordi Gud den allmektige reddet Abraham, fred være med ham, fra Nimrods ild . Og kanskje seeren vil vende tilbake fra sin kjetteri og veiledning og omvende seg til den allmektige Gud og gi opp sine synder, for Gud den allmektige har angret i ham for David, fred være med ham . Og hvis seeren ble fjernet fra sitt mandat, vendte han tilbake til sin stilling fordi Gud den allmektige svarte ham til Salomo, fred være med ham, og hvis han var fattig eller syk, ble han kurert av sin sykdom og Gud den allmektige beriket ham fordi Gud den allmektige avslørte i ham skaden fra Job, fred være med ham . Kanskje sendte seeren budbringere fordi Gud den allmektige snakket om Moses, fred være med ham, og kanskje åpnet han et land for muslimer fra landene med vantro . Og hvis visjonen er i Safar-måneden, er den ikke prisverdig . Hans visjon for noen som er i nød eller nød er ikke skadelig, og hvis han er syk, indikerer hans visjoner helbredelse og helse . Og i måneden Rabi al-Awwal, hvis visjonen er i den, vil han tjene på sin handel og velsigne den og bli glad og glede seg . Kanskje han hadde en rettferdig sønn, og hvis folket var i nød, ble de fjernet fra dem, og hvis de ble undertrykt, ville de vinne, så i ham . Profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født . Kanskje erobret folket et velsignet raid der det var erobringen av Dumat al-Jandal . Og måneden Rabi al-Akhir, hvis hans visjoner indikerer godhet, vil være tregere, og hvis de indikerer ondskap, skynd deg . Og i den erobrer en person sin fiende, eller føder en kunnskapsrik sønn som Imam Ali ble født i, må Gud nåde ham . Og måneden Jumada al-Awwal, hvis visjonen er i den, er ikke ønskelig å kjøpe eller selge . Og den som så ham, mistet datteren eller kona. Fatima al-Zahra, må Gud være fornøyd med henne, døde i den . Og måneden Jumada al-Akhira, hvis hans visjoner indikerer godhet, vil være tregere . Og den som ser Rajab-måneden i en drøm, indikerer en forhøyet status der han stiger opp i profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred til himmelen . Og Sha’ban-måneden, hvis synet i den er god, vil den være gyldig, vokse, og det gode vil formere seg, og tingens herskere kan isoleres . Og i løpet av Ramadan-måneden er portene til motgang, umoral og elendighet stengt, og visjonen om godhet skynder seg og bremser ikke, og visjonen indikerer velsignelse, godhet, å pålegge det gode og forby det onde, og hvis han søker kunnskap , skjedde det med ham fordi den edle Koranen ble avslørt i den . Hvis en pasient med epilepsi våkner fra ham, blir djevlene lenket opp . Måneden Shawwal i en drøm indikerer frelse fra motgang, glede og gleder, fordi den begynner med en fest og glede, og den inkluderer å bygge Kaaba og slaget i grøften . Og måneden Dhul-Qi’dah, hvis visjonen i den indikerer reise, så burde han ikke reise, og hvis den indikerer dem, så la ham unngå det . Og måneden Dhu al-Hijjah, hvis visjonen i den indikerer reise, så burde han reise og tilbringe tid i saker, for det er en velsignet måned og den inkluderer Eid og offer, og i den var Omar bin død. Al-Khattab og Othman bin Affan, må Gud være fornøyd med dem ….
…Og den som ser at Koranen falt fra hans hånd eller ble tatt fra ham. Hvis han var lærd eller hadde en jobb, ble den tatt ned fra den, og hvis den ikke var det, er det ikke noe godt i den ….
…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….
…Og den som ser at han drikker medisinen på grunn av sin sykdom, og han er enig med ham, så indikerer han godheten i sin religion, og hvis han ikke er enig, vil godheten i hans religion bli fjernet fra ham ….
…Og den som tror at han drikker en bitter, illeluktende drink som absint, zouffa, myrtdrikk og lignende, så indikerer det godhet, nytte og rettferdighet i religion og verden ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han drikker av vannet til en løpende jente, da vil de ta ham .~…
…Ibn Sirin sa: Den som så at han drikker en søt drink som lukter godt, som eplejuice, appelsinjuice, granateple og lignende, det indikerer seks aspekter av renhet i religion, nytte, kunnskap, nytte, lang levetid, leve og huske Gud den allmektige ….
…Og den som ser at han drikker en kjent drink, tolkes som bra for de som tilskrev ham det i det opprinnelige uttrykket ….
…Og den som ser at han har bitt en person og det kom blod ut av ham, indikerer at han elsker ham fordi han har syndet ….